2020-11-09 21:07
2020-11-11 19:32
2020-11-07 16:21
Rowerzysta w Polandii to święta krowa. Nie lubię przeciętnego towerzysty gdyż:
jeździ po chodniku dla pieszych
przejeżdza przez przejścia dla pieszych zamiast zsiąść z roweru i prowadzić
na ulicy nie
Rowerzysta w Polandii to święta krowa. Nie lubię przeciętnego towerzysty gdyż:
jeździ po chodniku dla pieszych
przejeżdza przez przejścia dla pieszych zamiast zsiąść z roweru i prowadzić
na ulicy nie przestrzega przepisów ruchu drogowego
jeździ rowerem bez świateł i światełek odblaskowych(najczęściej ubrany na szaroburo)
Są wyjątki. Oby tych jak najwięcej.
2020-11-07 17:25
zupełnie jak kierowcy. Jeżdżą bez świateł, wedle własnego uznania i mają innych za nic
2020-11-07 19:35
Kierowców jeżdżących bez świateł można policzyć na jednej ręce pijanego drwala.
Rowerzyści bez świateł idą w setki w Gdańsku.
2020-11-08 16:18
jest kilkadziesiąt razy większa niż energia kinetyczna i skala szkód możliwych do wywołania przez rowerzystę/ rowerzystkę. Dlatego pisanie tekstów o zagrożeniu stwarzanym przez rowerzystów nie ma wielkiej wartości.
jest kilkadziesiąt razy większa niż energia kinetyczna i skala szkód możliwych do wywołania przez rowerzystę/ rowerzystkę. Dlatego pisanie tekstów o zagrożeniu stwarzanym przez rowerzystów nie ma wielkiej wartości. Statystyki to potwierdzają. Polska w ogonie Europy jeśli chodzi o wskaźniki bezpieczeństwa ruchu drogowego: największa liczba pieszych w przeliczeniu na 1000 mieszkańców - i to na przejściach dla pieszych w miastach! Przyczyna? lekceważenie limitów prędkości przez kierowców.
2020-11-10 16:39
2020-11-10 20:07
2020-11-07 18:49
2020-11-07 19:52
Najgłupszą możliwa odpowiedź jak brakuje argumentów, "wyprowadź się".
2020-11-07 19:49
2020-11-07 12:54
Cudowne dzieci jedynego sposobu transportu czyli ped**arze zawsze będą uważać że całe zło to kierowcy blachosmrodów a kierowcy samochodów że całe zło to ped**arze nie szanujący zasad poruszania się po drogach
Cudowne dzieci jedynego sposobu transportu czyli ped**arze zawsze będą uważać że całe zło to kierowcy blachosmrodów a kierowcy samochodów że całe zło to ped**arze nie szanujący zasad poruszania się po drogach miejskich i rowerowych i chodnikach .Prawda jest tak a że nikt nikogo nioe chce zrozumieć i cofnąć się o krok do tylu.
Ale smieszne argumenty kierowców rowerów że to nasza wina są słabymi argumentami....i chciałbym zapytać czy przez przypadek jedzą kartofelki na obiad, kotlecika, budują sobie domki.... i nawet kupują nowe rowery.... To wszystko przywożą te blachosmrody do sklepów:)
2020-11-10 17:38
Co kierowcę samochodu obchodzi sposób poruszania się rowerzysty po drodze rowerowej?
2020-11-10 20:06
rowerzysta bywa kierowcą. Nie dziel mieszkańców na plemiona nie mające części wspólnych. Na zwiększeniu liczby podróży realizowanych rowerem zyskują wszyscy. Na zwiększaniu liczby podróży odbywanych samochodem najbardziej tracą inni kierowcy.
2020-11-07 13:33
Nigdy nie ma 1 strony i interesu 1 grupy czego część z użytkowników dróg nie chce zrozumieć
2020-11-07 17:54
tymi rozwiązaniami są działania na rzecz uspokojenia i redukcji skali ruchu samochodów oraz poszerzanie obszaru miasta uwolnionego od jeżdżących i parkujących samochodów. Na przykład wprowadzenie opłat za parkowanie
tymi rozwiązaniami są działania na rzecz uspokojenia i redukcji skali ruchu samochodów oraz poszerzanie obszaru miasta uwolnionego od jeżdżących i parkujących samochodów. Na przykład wprowadzenie opłat za parkowanie zmniejsza stres i wydatki poświęcone na paliwo spalane w czasie poszukiwania miejsca do parkowania, nie mówiąc o czasie straconym na niepotrzebne krążenie po mieście - na tym tracą także inni kierowcy.
2020-11-07 19:51
Bełkot, ja wnioskuje o ogrodzenie Gdańska murem i nie wpuszczać wogole samochód, dostaw, transportu zbiorowego. Niech każdy jeździ rowerem i chodzi na piechotę. Zobaczymy ile tak miasto pociągnie.
2020-11-07 20:39
przeginanie antyrowerowe jest po prostu nudne
2020-11-09 21:10
2020-11-09 21:08
2020-11-07 13:08
Logiczne myślenie jest ci obce najwyraźniej i musiałeś się tym pochwalić. Gdybyś nie był tylko roczczeniowcem z 20 letniego blachosmroda wiedział byś , że każdemu właśnie kierowcy powinno zależeć na przekonywaniu innych
Logiczne myślenie jest ci obce najwyraźniej i musiałeś się tym pochwalić. Gdybyś nie był tylko roczczeniowcem z 20 letniego blachosmroda wiedział byś , że każdemu właśnie kierowcy powinno zależeć na przekonywaniu innych do jazdy rowerem.Bo wtedy nie tylko dbamy o środowisko ,ale o własne zrowie ,kondycję i mniej spalin które najbardziej trują dzieci.Ale także powodują mniej aut na ulicach zmiehszaja korki i liczbę wolnych miejsc do parkowania. Ale najpierw musiał byś zacząć myśleć :) Dzisiaj na przejściu dla pieszych kierowca BMW zabił kobietę i tak co dziennie ginie w Polsce człowiek,a ty śmiesz kłamać o rowerzystach.
2020-11-07 13:29
Ale ciężko oczekiwać aby to kobieta na przejsciu zabiła kierowcę BMW:)
Tak to jest że jednoslady i piesi są narażeni w dwojaki sposób.... i tu nie ma pola dyskusji.
Dyskusja zaczyna się wtedy gdy kierujący
Ale ciężko oczekiwać aby to kobieta na przejsciu zabiła kierowcę BMW:)
Tak to jest że jednoslady i piesi są narażeni w dwojaki sposób.... i tu nie ma pola dyskusji.
Dyskusja zaczyna się wtedy gdy kierujący rowerami podważają sens istnienia samochodów i odwrotnie. Widać nawet nie zrozumiałeś tekstu i raczysz się wypowiadać... mam wrażenie że taka późna gimbaza gy na testach kompetencyjnychg jest 15% ze czytania ze zrozumieniem:) Ps. Ale jak widzę to wypowiedź i ją analizuję to proszę dać przykłąd i tylko jezdzić rowerem...nie rozbić zakupów nie popierać gospodarki która się rozwija dzięki przemieszczaniu się transportu drogowego kolejowego i samolotowego. Cóż... zostaje własne pole sałata i rower...i woda:) Gratuluje 14 wiek.... no może 15:)
2020-11-07 17:52
chodzi o to, by eliminować zachowania kierowców, które są powodem tragicznych wypadków a nie eliminowanie samych kierowców. Chodzi także o to, by stopniowo poszerzać obszar miasta wolny od jeżdżących i parkujących
chodzi o to, by eliminować zachowania kierowców, które są powodem tragicznych wypadków a nie eliminowanie samych kierowców. Chodzi także o to, by stopniowo poszerzać obszar miasta wolny od jeżdżących i parkujących samochodów, a także redukować skalę ruchu samochodów oraz uspokajać ruch samochodowy, by minimalizować liczbę i skutki wypadków, które powoduje nieodpowiedzialne zachowanie kierowców. Chodzi o to także, by nie zwalać winy na ofiary wypadków, których sprawcami są kierowcy. Tak czy inaczej weź udział w ankiecie.
2020-11-07 19:48
Z twojej wypowiedzi wynika że można ograniczyć rowerzystów i też będzie mniej wypadków. Jestem pieszym i częściej by mnie przejechał rowerzysta, nie zwracający uwagi na przepisy drogowe niż samochody.
2020-11-07 20:38
w mieście uspokojonego ruchu występuje mniej wypadków z udziałem rowerzystów i pieszych. To potwierdzony statystycznie fakt, a nie subiektywne odczucie człowieka, który ma problem z poczuciem bezpieczeństwa i tylko szuka, kogo obarczyć za to winą.
2020-11-07 13:32
(1) badania wykazują, że 80% rowerzystów w Gdańsku to posiadacze samochodów i prawa jazdy więc teza że są (....) jedynego sposobu transportu nie jest prawdą; (2) jak na razie to kierowcy (nie wszyscy) tylko ci, którzy są
(1) badania wykazują, że 80% rowerzystów w Gdańsku to posiadacze samochodów i prawa jazdy więc teza że są (....) jedynego sposobu transportu nie jest prawdą; (2) jak na razie to kierowcy (nie wszyscy) tylko ci, którzy są mentalnie przyspawani do samochodów i bez wyobraźni nie chcą się cofnąć o krok (3) w dobrze zarządzanych miastach wiele dostaw jest realizowanych przy pomocy innych środków transportu niż samochody. Wystarczy poczytać o logistyce miejskiej i przestać wierzyć w niemożliwość porozumienia się między różnymi użytkownikami dróg.
2020-11-08 05:18
Dla osoby która od wielu lat porusza się rowerem czy to do pracy, czy po zakupy uważam, że w Gdańsku dużo się zmieniło na lepsze dla rowerzystów , gdyż powstaje coraz więcej dróg rowerowych co umożliwia przyjemna
Dla osoby która od wielu lat porusza się rowerem czy to do pracy, czy po zakupy uważam, że w Gdańsku dużo się zmieniło na lepsze dla rowerzystów , gdyż powstaje coraz więcej dróg rowerowych co umożliwia przyjemna bezpieczną jazdę.
Drogi zimą są zadbane i przejezdne. Większy komfort i bezpieczeństwo daje możliwości poruszania się droga rowerową niż jezdnią, gdyż rowerzyści są często spychani przez kierowców i zmuszani do zejścia na chodnik, a chodniki są często w gorszym stanie niż drogi co często powoduje konflikty z pieszymi. Jednak wciąż niebezpiecznym miejscem jest trasa Sopot-Jelitkowo-Brzeźno rowerzyści poruszają się tam z ogromną prędkością. Osoby które próbują dostać się na plażę stojąc na pasach często są lekcjowazeni przez rowerzystów, a każde nagłe zatrzymanie przed pasami powoduje karambol, ale także wiem jakim problemem są rowerzyści na jezdniach którzy poruszają się wolniej niż myślą co tworzy korki, dlatego cieszę się, że powstają drogi rowerowe oby nikt nikomu nie wchodził w drogę
2020-11-09 16:58
taaakest
jest coraz bezpieczniej i łandniej
tylko po co są ci cholerni rowerzyści? bez nich
drogi rowerowe były by o wiele lepsiejsze...
auuuu, skąd się biorą tacy?
2020-11-08 10:49
bezpłatne !!Zabronić urzędasom jazdy do pracy autem a parkingi przeznaczyć w 100% tylko dla mieszkańców co potrzebują załatwiać w urzędzie sprawy .Niech urzędasy zaczną korzystać z komunikacji miejskiej i rowerów a szybko się nauczą i zaczną reagować na opinie rowerzystów i komunikacje miejską!
2020-11-08 16:20
a następnie wypełnij ankietę. Na pewno ci ulży.
2020-11-09 16:50
ale tak właśnie jest w normalnych, cywilizowanych krajach
i nie tylko w urzędach, ale we wszelkich biznesach, gdzie sąp klienci
parking jest drogim luksusem. ma zarabiać!
a pracownik jest
ale tak właśnie jest w normalnych, cywilizowanych krajach
i nie tylko w urzędach, ale we wszelkich biznesach, gdzie sąp klienci
parking jest drogim luksusem. ma zarabiać!
a pracownik jest kosztem, liability.
to klient przynosi w zębach nasze pensje, to o klientów trzeba dbać,
jeśli chcemy konkretnie zarabiać... proste?
2020-11-09 10:49
i powiem wam, że widać, że w niektórych miastach też było kiedyś tak jak w Gdyni - budowali dwupasmówki, no ale teraz dwupasmówek już nie ma. Wszystkie Morskie, Aleje Zwycięstwa i Wielkopolskie składają się teraz buspasa
i powiem wam, że widać, że w niektórych miastach też było kiedyś tak jak w Gdyni - budowali dwupasmówki, no ale teraz dwupasmówek już nie ma. Wszystkie Morskie, Aleje Zwycięstwa i Wielkopolskie składają się teraz buspasa z dozwolnym ruchem rowerowym na prawym pasie i z jednego pasa dla aut na po lewej stronie.. Dlaczego w Gdyni tak nie ma? Przecież nie trzeba robić żadnych inwestycji. Wystarczy dobra wola i biała farba.
2020-11-09 16:43
bo gdyniaki za mało jedzą (a jak już, to im idzie w mięsień piwny u śledzi, a w zad u babek)
i nie dają rady pod górkę.
bez silniczka Ani Sfinkter, tfu Ani rusz
2020-11-09 08:14
Jeżdżę do pracy trasą Rumia-Gdańsk Gł- Rumia. Mam takie same spostrzeżenia jak przedmówcy co do ulicy Morskiej. Dodałbym jeszcze brak ścieżki na odcinku Rumia- Gdynia. Pozostaje jazda ulicą Grunwaldzką lub Morską bądź
Jeżdżę do pracy trasą Rumia-Gdańsk Gł- Rumia. Mam takie same spostrzeżenia jak przedmówcy co do ulicy Morskiej. Dodałbym jeszcze brak ścieżki na odcinku Rumia- Gdynia. Pozostaje jazda ulicą Grunwaldzką lub Morską bądź kombinowanie chodnikiem. Ścieżka dopiero pojawia się przy "Żuchlińskim". Można też przez osiedle Janowo jechać ścieżką, a potem pozostaje Hutnicza.
Kolejny odcinek dla odważnych zaczyna się od ulicy Morskiej na wysokości Dworca Gdynia Gł. Jazda Śląską lub Warszawską. Dopiero ścieżka pojawia się w okolicy Wzgórza Św. Maksymiliana.
Temat zrównoważonej komunikacji w postaci roweru jest nośny przy okazji wyborów, a potem temat cichnie. Nie jestem oszołomem rowerowym, korzystam też z samochodu, nie chcę nikomu nic zabierać ale polityka rowerowa w 3mieście istnieje głównie na papierze.
2020-11-09 09:43
bez względu na swoje opinie wypełnij ankietę. Zobaczysz, w jak wielu kwestiach twoje poglądy są dzielone przez wielu innych mieszkańców, a w jakich obszarach różnią się od twoich znacznie.
2020-11-07 16:52
Czyli wszystkie ścieżki zaorać . Koniec tematu
2020-11-07 17:56
chciałbym widzieć Twoją minę, jak będziesz czytał omówienie wyników ankiety. W Polsce 70% mieszkańców wymienia rower jako najbardziej popularny sposób rekreacji fizycznej.
2020-11-08 22:12
Chyba ludzie max do 40-stego roku życia. Wsadź swoją matkę na rower i ojca. Wsadź siostrę z okresem na rower albo kuzynke w ciąży. A jak Ci się to uda to możesz sobie sam przybic piatke, że się udało. A druga rzecz,
Chyba ludzie max do 40-stego roku życia. Wsadź swoją matkę na rower i ojca. Wsadź siostrę z okresem na rower albo kuzynke w ciąży. A jak Ci się to uda to możesz sobie sam przybic piatke, że się udało. A druga rzecz, rower jest dobry na krótkie trasy max do 6 km. Znikomy procent pracodawców posiada prysznice dla pracowników a ze smierdzacymi nikt nie będzie chciał pracować. Kolejna rzecz jak mam jechać rowerem i oszczędzić 5 minut i 20 stracić na prysznic i ogarnięcie się do pracy to się nie opłaca.
2020-11-07 19:26
prosta zależność.nie ma po czym jezdzic to i nie ma rowerzystów.
2020-11-07 19:02
2020-11-07 19:56
Rowerzyści to najbardziej roszczeniowi użytkownicy drogi. Jeżdżą jak chcą, pędzą jak by im się pod tyłkiem paliło, nie obowiązują ich przepisy ruchu drogowego, rozjeżdżają pieszych i jeszcze mają pretensje że człowiek chodnikiem idzie.
2020-11-08 10:45
Jeszcze nie dawno wszyscy mu ustępowali bo on wielki pan jechał 20 letnim starym szrotem trującym spalinami nawet po chodniku!
2020-11-07 22:26
czy wtedy, gdy jadą jezdnią - wtedy podobno blokują ruch, podczas gdy to samochody )ich nadmiar) blokują ruch innych samochodów w mieście.
2020-11-07 22:00
pędzą całe 20kmh
a kierowcy 90kmh obok to już jadą powoli oczywiście.
2020-11-07 20:43
Przecież to wszystko nieprawda.
2020-11-07 14:20
w Tczewie. Wykazały one, że mieszkańcy Tczewa oceniają warunki korzystania z roweru w swoim mieście lepiej niż mieszkańcy miast niemieckich o podobnej wielkości. To znaczy, że konsekwentnie prowadzona od wielu lat
w Tczewie. Wykazały one, że mieszkańcy Tczewa oceniają warunki korzystania z roweru w swoim mieście lepiej niż mieszkańcy miast niemieckich o podobnej wielkości. To znaczy, że konsekwentnie prowadzona od wielu lat polityka włodarzy Tczewa: zwiększanie obszaru miasta wolnego od jeżdżących i parkujących samochodów oraz budowa wydzielonych dróg dla rowerów wzdłuż głównych arterii ruchu kołowego przynosi rezultaty. Tczew jest skądinąd najgęściej zaludnionym miastem na Pomorzu i wielu mieszkańców korzysta z dobrze skonfigurowanych wiat do parkowania rowerów zainstalowanych w bezpośredniej bliskości dworca PKP Tczew. Takie rozwiązania przydałyby się na całym Pomorzu a nawet we wszystkich miastach Polski, do których dociera kolej.
2020-11-07 19:30
takie badania, ankiety są bezsensu. Najczesciej mają promować .... "władzę" i służą propagandzie.
2020-11-07 23:42
mało wiem o tym, ilu "Czewian" jedzi,
ale wiem, że mają najlepszą ekipę
bike polo na północ od "Bydgoszczu"
z własnym wymiarowym boiskiem
nikt ich nie przepędza i nie olewa,
więc... to nie może być miasto antyrowerowe...
2020-11-07 20:41
kilkadziesiąt rowerów przypinanych do stojaków przy stacji Tczew również dowodzi czegoś innego. Ile ci płacą za trollowanie ? Jaki masz z tego zysk? Tylko współczuć.
2020-11-07 21:59
2020-11-07 22:29
kilkadziesiąt w jednym miejscu, kilkaset w innym: liczniki przejazdów rowerem prawdę powiedzą. Wystarczy sprawdzić.
2020-11-07 17:22
a gdzie to jest? gdzieś za Wejherowem?
2020-11-07 17:54
i minimalizuję ich komentowanie. Tutaj zrobiłem wyjątek.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.