Bajpas kartuski znów za drogi Opinie do artykułu

Bajpas kartuski znów za drogi

Opinie (75) 6 zablokowanych

  • (9)

    Skoro takie są realia to niech zamawiajacy/inwestor zwiększy budżet na realizację a nie czeka na cud, że wykonawca będzie pracował gratis albo dołoży ze swoich. Oni chyba nie nadążają za rynkiem i zmieniajacymi się cenami.

    • 137 16

    • (1)

      realia są takie, że wykonawcy wiedzą jaki jest budżet i specjalnie robią takie wysokie kosztorysy

      • 24 16

      • Specjalnie jakieś mosty dały ofertę na 300 baniek.

        Specjalnie, żeby przegrać.

        • 11 10

    • 123 mln to gratis? łatwo ci się dokłada 15 mln z nie swojej kieszeni. (1)

      Wolę by PKM pilnowało kasy.

      • 20 9

      • No przecież to nie z naszej kieszeni tylko Vatowiecki da od siebie. Proste!

        • 10 3

    • Raczej nie nadazaja

      Za apetytami z d*py wzietych podmiotow, ktore usiluja zdobyc kapital na przetrwanie i dalszy rozwoj. 40 lat pustyni w branzy zrobilo swoje, to nie feniks, aby sam z popiolow powstal.

      • 9 4

    • Cud (2)

      No rzeczywiście ta drogą to będzie cud ! Zamiast asfaltu chyba będzie wylana złotem i wyłożona diamentami? 1 km ponad 7 mln !

      • 0 2

      • Asfaltem? Przecież mowa o szlaku kolejowym, a nie drogowym dla samochodów.

        • 2 0

      • Regina czytaj ze zrozumieniem

        • 0 0

    • Ważne, że Miasto ma na dynie, które jesienią leżą na ulicach.

      • 0 0

  • To sobie podarujcie... (3)

    • 24 13

    • to już widze jak zrobia PKM/ SKM na Orunię Górną i Gdańsk południe (2)

      raz że będzie to bardzo dużo kosztowało, urzędnicy nie są w stanie tego ogarnąć, a rezerwa terenowa przy pętli tramwajowej jest zabudowywana

      • 16 2

      • spokojnie, wrócimy do tematu (1)

        za trzy lata wybory, pis rzuci kiełbase wyborczą

        • 6 4

        • Raczej Urząd Miejski z Panią

          • 3 6

  • Nic nie robić ! (1)

    Prezes powinien zakazać robić cokolwiek w Pomorskim, zostawić tak jak jest. Jutro wszystkie maszyny z trasy na Lębork na lawety i w Rzeszowskie -tam przynajmniej docenią :)

    • 49 39

    • Juz docenily to tereny wzdluz trasy:

      Slupsk-Miastko-Szczecinek i Czersk-Szczecinek. Czas na Bytow i Nadwisle jak obietnice sie nie spelnia.
      Tam juz PO w powiatach nie rzadzi.

      • 15 4

  • Moze kedys

    zrobio. Ale tera na razie nie e.

    • 24 5

  • (1)

    dobra, dajcie sobie z tym spokój, widać nie czas na bajpasy - może kiedyś jak będziemy mniej zadłużeni i w budżecie będzie więcej luźnych środków

    • 20 25

    • Na zasiłki mało piniendzy a oni miliony wydajom!

      Pieńcet plus podnieść trzeba bo cwaniaki podnieśli ceny i nie starczy na tyle co wcześniej! Żond powinien przejonć sklepy i po żondowych cenach sprzedawać.

      • 0 0

  • Efekty przejecia "kaskadowego" modelu realizacji inwestycji z budownictwa. (1)

    Oraz dziesiatek lat zaniedban i zaniechan remontow i budowy linii kolejowych. Wymarli juz najstarsi emeryci, ktorzy wiedzieli, jak to robic.
    Obecnie firma "krzak" wygrywa przetarg i szuka podwykonawcow do

    Oraz dziesiatek lat zaniedban i zaniechan remontow i budowy linii kolejowych. Wymarli juz najstarsi emeryci, ktorzy wiedzieli, jak to robic.
    Obecnie firma "krzak" wygrywa przetarg i szuka podwykonawcow do wykonania. A ci szukaja nastepnych.
    Kazdy przewiduje gorke dla siebie, wiec cena rosnie wykladniczo.
    Niekompetentny urzednik zleceniodawcy klepie kosztorys i projekt. No, troche sie mu pomaga.
    "pan bedzie zadowolony!"
    Jak zagranicznym podmiotom moze oplacac sie robota w kraju a 4-5x nizszych placach?

    • 60 6

    • Kiejkuty nadzorują ;)

      • 2 0

  • Skandal!!!! (7)

    137 mln złotych za objazd na czas remontu lini koscierzyna Gdynia jak dodamy odcinek realizowany prz PKM to będzie 160 mln złotych. Za te pieniądze można byłoby Kartuska poszerzyć do dwóch pasów. Od inzynierskiej do

    137 mln złotych za objazd na czas remontu lini koscierzyna Gdynia jak dodamy odcinek realizowany prz PKM to będzie 160 mln złotych. Za te pieniądze można byłoby Kartuska poszerzyć do dwóch pasów. Od inzynierskiej do granic miasta. Bajpass kartuski to pięknie opakowana walka o nowe połączenia kolejowe a tak naprawdę wydane 160 mln na objazd który ma uratować urząd marszałkowski przed zwrotem kasy do UE za PKM z uwagii na niespełnione wyniki ilość pasażerów.

    • 30 63

    • Bajpasy kartuski to inicjatywa Marszałka i PKM by na czas wieloletniego remontu linii 201 PLK nie zamknęła przewozów do Kościerz (1)

      Warto napisać, że PLK miała swoje zrobić do 2023 roku, a póki co nawet nie rozpoczęła, nie ma nawet decyzji administracyjnych. Na Dyrekcyjnej pod kontrolą...

      • 17 0

      • Tak dwa lata remontu - objazd 180 mln

        • 6 4

    • Stuknij się w głowę

      stuknij się w głowę za takie wpisy. Szkoda, że pisanie takich bredni nie jest karalne...

      • 11 1

    • wszystko do bani .......................

      kolei już ie ma . zniknęła na poczatkutransformacji . a teraz jest zabawa jak w modelarstwie kolejowym

      • 6 8

    • wszyscy baczność i cisza, ekspert przemawia ;-)

      • 8 2

    • (1)

      z którego regionu pochodzisz i gdzie mieszkasz że nie rozumiesz jak istotny jest ten bajpas dla rozwoju całego objętego regionu. trollu sio!!!

      • 13 2

      • A ja się cieszę (bo mieszkam obok tych torów i nie chcę mieć tego hałasu i trzęsienia ziemi) i nie cieszę (bo za chwilę się okaże, że w tej cenie to tylko pomalują słupki przy torach i zrobią bankiet na otwarcie, czyli

        A ja się cieszę (bo mieszkam obok tych torów i nie chcę mieć tego hałasu i trzęsienia ziemi) i nie cieszę (bo za chwilę się okaże, że w tej cenie to tylko pomalują słupki przy torach i zrobią bankiet na otwarcie, czyli tak po polsku). Ale co tam mieszkańcy przy torach, ważne, aby ludożerka mogła "se" jeździć pkmką, a lemingi cieszyć z "rozwoju". A tak naprawdę chodzi o to, aby przy okazji takich słomianych inwestycji ktoś mógł zarobić. Jak w Misiu - koniaczek?

        • 0 0

  • Kiedyś kolej sama budowała linie i naprawiała tabor. (1)

    Zrezygnowano z tego na rzecz zewnętrznych wykonawców. Teraz to oni dyktują ceny. Proste?

    • 53 6

    • Kiedyś żyły dinozaury, ale umarły i zamieniły się w ropę naftową

      potem Arabii wykupili pustynię, a Andrzej nauczył się angielskiego...

      • 11 4

  • Mosty Gdynia wygrywają przetarg i zlecają podwykonawcy Colas Rail - nic nie robiąc przytulają ponad 180 mln :) (4)

    W ostatniej pięciolatce nie takie przewały były :)

    • 40 19

    • Po co takie głupoty pisać? (2)

      • 12 3

      • głupoty? (1)

        Kolega w Gdańsku od niedawna pewnie?

        • 5 11

        • Od niedawna

          ale nauczanie poczatkowe zaliczył i opanował dodawanie/odejmowanie.
          I Mosty jakoś nie wygrywają. Chyba ze Maliniak wie coś więcej wtedy na kolanach do ziobry

          • 9 1

    • chyba w poprzedniej

      patrz Wakoz na Południowej...
      I koledzy wokół Wejherowa...

      • 7 1

  • No i nie bedzie objazdu (2)

    Juz za pozno, ceny jak zwykle przewyzszaja budzet, czy zdiz czy drmg czy pkp

    • 22 4

    • (1)

      Powinnismy juz dac sobie spokoj z inwestycjami w przewozy pasazerskie koleja do malych miast. Naklady finansowe sa potezne a efekty zadne.

      • 5 9

      • nie, najlepiej robić autostrady samochodowe wszędzie gdzie się da, a ludzie nie mający samochodu jak to ująłeś do małych miast chyba przefruną? Albo może na pieszo pójdą?

        • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.