2017-01-04 10:41
Moje dziecko pójdzie w końcu na sanki
2017-01-04 11:14
a drugie wygnało by zimę na zawsze...
2017-01-04 11:35
co jest śnieg
2017-01-06 18:29
A śnieg odpowiada:
Co jest dziecko?
2017-01-04 12:55
A moje dziecko tak jak inne z jego klasy będzie siedziało przed komputerem do późnego wieczora. Jeszcze mi się przeziębi nie daj Boże, albo sobie coś zrobi na sankach. Oczywiście co dzień rano podjeżdżam swoim SUVem pod
A moje dziecko tak jak inne z jego klasy będzie siedziało przed komputerem do późnego wieczora. Jeszcze mi się przeziębi nie daj Boże, albo sobie coś zrobi na sankach. Oczywiście co dzień rano podjeżdżam swoim SUVem pod same schody jego szkoły, po południu odbieram moje dziecko jak inne mamy z jego klasy. W tym roku kończy 17 lat, boje się go samego do szkoły puścić. Jeszcze wsiądzie w inny autobus i się zgubi.
2017-01-04 19:05
włoskie. 480 km tras zjazdowych. U nas stoki w Zakopcu jak szkółka dla dzieci. No ale najważniejszy Tatrzanski Park. Taki tydzień jest drogi ale warto - 6 tysiaków pęknie jak nic. Dobrze, że sprzet mam 2 letni, bo na 4 osobową rodzinę narty, buty, kombinezon to lekkim leszczem po 2 tysiaki od łba. 500 plus się odkładało to na urlop jest.
2017-01-04 13:47
Dżesika czy brajan?
2017-01-04 19:46
2017-01-04 15:50
a od listopada do końca kwietnia mieszka we Włoszech ze swoją matką, znaczy moją byłą $#@!
2017-01-04 17:11
jestem chętny, będę siedział z tyłu heeee.
2017-01-04 19:27
saneczki do d... przymarznąć.
2017-01-04 10:41
a sprawdzalność pogody prawie sto procent
2017-01-04 11:39
Znacie to jak nagi milicjant wybiegł z miotłą na szosę na Warszawę?
Nie.
Otrzymał chwilę wcześniej komunikat:
"Zamieć i gołoledź na S7"
2017-01-04 12:12
2017-01-04 10:43
Jest tak nadużywany, że powoli traci swój komiczny wydźwięk. Ale to tylko świadczy o poziomie dziennikarstwa- kreatywność nie jest już w cenie tylko powielanie, naśladowanie, odgrzewanie starych kotletów...
2017-01-04 10:46
Wszystko trzeba skrytykować, nie?
2017-01-04 11:09
Tak. A zwłaszcza takie głupie teksty!
2017-01-04 11:46
To twój tekst jest głupi!
2017-01-04 10:49
Spodziewałeś się tu wiersza?
ps. ten tekst "odgrzewanie starych kotletów" jest tak nadużywany, że powoli traci swój komiczny wątek. Ale to tylko świadczy o poziomie komentowania...
2017-01-04 11:01
Jest pełno klasycznych wierszyków i przysłów dotyczących zimy, które można by przy takim artykule zacytować, ale mało kto je zna - bo to trzeba być oczytanym w literaturze polskiej, a kto od współczesnych dziennikarzy tego wymaga?
2017-01-04 11:47
Można na przykład podać jakiś limeryk albo japoński Hentai.
2017-01-04 12:20
2017-01-04 13:57
dwa haiku i jeden głupi dowcip
2017-01-04 14:19
2017-01-04 14:16
Chyba chodziło mu o haiku, ale myślę że zimowy hentai byłby bardziej oryginalny w branży pogodowej
2017-01-04 13:36
A czytanie (słuchanie) tego samego tekstu w tym samym kontekście, w celu wywołania efektu komicznego jest smutne i płytkie. Ja rozumiem, że Tobie i innym niewymagającym i ograniczonym odbiorcom taki prosty, oklepany przekaz wystarczy, ale wyobraź sobie, że na ten portal zaglądają także osoby bardziej wymagające.
2017-01-04 16:03
2017-01-04 10:51
Proszę o ciszę, gdyż ADeM do mnie dzwoni
2017-01-04 11:35
napisz lepszy :D
2017-01-04 13:12
Kiedy śnieżek sobie pruszy
Kiedy k...om marzną uszy
Kiedy ch.. w kieszeni kima
Wtedy jest prawdziwa zima!
2017-01-04 10:43
Gdzie ten efekt cieplarniany i kto zbija ka$$$ę z limitów CO2, za które płacimy my wszyscy w rachunkach za prąd i na stacjach benzynowych za paliwo? Pamiętam 10 lat temu "znafcy-ekooszołomy" mówili że za właśnie 10 lat
Gdzie ten efekt cieplarniany i kto zbija ka$$$ę z limitów CO2, za które płacimy my wszyscy w rachunkach za prąd i na stacjach benzynowych za paliwo? Pamiętam 10 lat temu "znafcy-ekooszołomy" mówili że za właśnie 10 lat roztopi się cały lód na biegunie północnym i że w Polsce śnieg to zobaczymy ewentualnie na wierzchołkach Tatr. Jak widać dzieje się coś całkowicie odwrotnego.
2017-01-04 10:49
Efekt cieplarniany to nie nagly wzrost temperatury tylko tylko zwiekszenie anomalii,skrajnosci pogodowych i ich intensywnosci kolezko:)
2017-01-04 11:04
Skoro jesteś taki mądry to powiedz mi skąd się wzięły takie nazwy historycznych dzielnic jak Gdańsk-Oliwa czy na przykład Kalisz-Winiary? Odpowiem ci ...........od upraw oliwek i winorośli. To są rośliny strefy
Skoro jesteś taki mądry to powiedz mi skąd się wzięły takie nazwy historycznych dzielnic jak Gdańsk-Oliwa czy na przykład Kalisz-Winiary? Odpowiem ci ...........od upraw oliwek i winorośli. To są rośliny strefy śródziemnomorskiej,a we wczesnym średniowieczu powszechnie uprawiano je w Polsce. Wniosek taki, że klimat u nas był o kilka stopni cieplejszy niż obecnie....................
Wiesz skąd się wzięła nazwa Grenlandia? .....W wolnym tłumaczeniu to zielona wyspa. Zatem w czasach wikingów pokrywały ją łąki i pastwiska, a dzisiaj skuwa lodowiec gruby na kilkaset metrów. Nie daje ci to do myślenia?
Dokładne pomiary temperatur prowadzimy od niewiele ponad 200 lat i na tej podstawie wyciągamy wnioski wieloletnie. To jest jakiś absurd.
Tak na prawdę z anomalią to mieliśmy do czynienia w okresie od XVI do XIX wieku i okres ten klimatolodzy nazywają "małą epoką lodowcową" i był spowodowany zmianami aktywności na słońcu. Właśnie teraz temperatura wraca do normy. To że około roku 1000 uprawiano u nas oliwki i winogrona a na Grenlandii były pastwiska zamiast lodowca nie jest chyba zasługą hut, rafinerii i elektrowni węglowych i naftowych pracujących w Starożytnym Rzymie i w Bizancjum!? Tak na logikę..................
2017-01-04 11:12
Da się, tylko się to nie opłaca, skoro ciężarówka z Niemiec przywiezie ci je w ciągu doby. A na Grenlandii nigdy nie było pastwisk - aż zarzucę cytatem: "Przez 3 mln lat grenlandzki lądolód kurczył się i rozrastał,
Da się, tylko się to nie opłaca, skoro ciężarówka z Niemiec przywiezie ci je w ciągu doby. A na Grenlandii nigdy nie było pastwisk - aż zarzucę cytatem: "Przez 3 mln lat grenlandzki lądolód kurczył się i rozrastał, jednak nigdy nie zanikł całkowicie. W średniowieczu zielone mogło być południe wyspy, ale nie cała Grenlandia. Całkowity zanik czapy lodowej podniósłby poziom wody w oceanach o 7 metrów, co przecież nie miało miejsca." - Grenlandia była tak samo zielona jak jest obecnie na skutego regionalnego ocieplenia. A nazwę wymyślił cwany władca Wikingów, Eryk Rudy, który w ten sposób chciał przyciągnąć na nią osadników. A do oszacowania jaka była temperatura w przeszłości nie potrzebujemy prowadzić pomiarów - nauka ma swoje sposoby.
2017-01-04 11:16
Może i się da, ale oliwek się nie da, a kiedyś uprawiano. Tak samo na Grenlandii owiec nie wypasiesz a kiedyś to robiono. Przeczytaj całość a nie chwytasz się wyrywków z tekstu. Albo jesteś leniwy i nie chciało ci się przeczytać całego mojego komentarza, albo masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem.
2017-01-04 11:30
Madralinscy sie obudzili:)
Wyluzuj troche chlopie.
2017-01-04 11:51
Po co ma luzować. Czy chcesz dokonać innych czynności seksualnych?
2017-01-04 11:54
Gamonie:)
2017-01-04 13:33
dlatego nigdy nic nie będziesz wiedział. Zrozumiesz jak na zaspie pojawia się woda z zatoki
2017-01-04 15:16
Wóda z zatoki?
2017-01-04 19:58
Paweł ma tam mieszkanie
2017-01-04 11:34
zresztą hodowla oliwek też ma się u nas coraz lepiej - oczywiście mówimy o południu kraju. Na to, że hodowano na naszych ziemiach oliwki nie ma żadnego dowodu, oprócz zapisków jakiegoś duchownego, który w naszym kraju
zresztą hodowla oliwek też ma się u nas coraz lepiej - oczywiście mówimy o południu kraju. Na to, że hodowano na naszych ziemiach oliwki nie ma żadnego dowodu, oprócz zapisków jakiegoś duchownego, który w naszym kraju nigdy nie był. Nazwę "Grenlandia" wymyślił cwany Wiking władca tej wyspy Eryk Rudy, żeby ściągnąć na nią osadników. I była tak samo zielona jak współcześnie - znaczy się zielone było południe wyspy w pewnych porach roku - i to na wskutek regionalnego ocieplenia, jakie miało miejsce w średniowieczu. Gdyby stopniał cały lód na Grenlandii, to poziom mórz podniósłby się o kilka metrów i wiele średniowiecznych miast znalazłoby się pod wodą, co jak wiemy nie miało miejsca. A fakt, że pomiary prowadzone są od kilkuset lat nie przeszkadza - naukowcy przy dzisiejszej technologii są w stanie szacować temperatury we wcześniejszych latach - istnieją na to metody.
2017-01-04 11:37
A wiesz że dzisiaj kukurydze uprawia się nawet w powiatach puckim i suwalskim? Jeszcze pół wieku temu było to niemożliwe. W grę wchodziły tylko okolice Wrocławia i niektórych dolin podgórskich.
2017-01-04 11:53
Tuturydza zmutowała.
2017-01-04 12:13
Nazwa zielonej wyspy pojawiła się jako antagonizm lodowej wyspy (Islandii). W porównaniu z tą ostatnią Grenlandia faktycznie jest zielona. Jeśli chodzi o farmy owiec, to mam nadzieję, że Wikipedia nie zamieściła zdjęcia z 1000-ego roku:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Grenlandia#/media/File:Vatnahverfi.jpg
2017-01-04 12:34
Skąd cymbale wziąłeś informację, że w Gdańsku uprawiano oliwki?
2017-01-04 13:12
A nie uprawiano?
2017-01-04 14:09
stąd piekna dzielnica Pekin
2017-01-04 11:50
Mogło być jak piszesz. Ale ciemna masa łyka wszystko co im TVP pokazuje i mówi.
2017-01-04 12:19
Rozumiem, że Wiki nie jest wiarygodnym źródłem wiedzy. Pewnie Twoje badania wskazują coś innego, ale wg wiki:
Istnieją dwie hipotezy dotyczące pochodzenia nazwy. Pierwsza z nich (wysunięta niedawno przez polskich
Rozumiem, że Wiki nie jest wiarygodnym źródłem wiedzy. Pewnie Twoje badania wskazują coś innego, ale wg wiki:
Istnieją dwie hipotezy dotyczące pochodzenia nazwy. Pierwsza z nich (wysunięta niedawno przez polskich językoznawców) wskazuje na Oławę hipotetyczną i nie występującą w żadnych źródłach słowiańską nazwę przepływającego przez Oliwę potoku. Druga (przez wieki istnienia klasztoru oliwskiego uznawana za jedyną) wywodzi jej pochodzenie od drzewka oliwnego (łac.: oliva) biblijnego symbolu, do którego mieliby odwołać się cystersi nadając nazwę klasztorowi i miejscowości.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Oliwa_(Gda%C5%84sk)
2017-01-04 18:45
Pomyślałeś może, że pomimo zasadności wprowadzania zmian docelowo czyste technologie wyjdą na lepsze wszystkim na czystym powietrzu i lepszym zdrowiu kończąc? Czy wolisz dalej tkwić w miejscu i szuflować do pieca węgiel?
Pomyślałeś może, że pomimo zasadności wprowadzania zmian docelowo czyste technologie wyjdą na lepsze wszystkim na czystym powietrzu i lepszym zdrowiu kończąc? Czy wolisz dalej tkwić w miejscu i szuflować do pieca węgiel? Ja tam wolę dom który sam się nagrzeje albo nic nie zużyje i samochód elektryczny, który nigdy się nie zepsuje nie wymaga przeglądów wymiany płynów itd.
2017-01-04 20:31
byle jaka winorośl rośnie dobrze w klimacie umiarkowanym. I tak, od 200 lat prowadzimy badania temperatury i średnia ruchoma nieubłaganie leci w górę. O wiele szybciej, niż powinna, patrząc na dane geologiczne
2017-01-04 14:51
efekt cieplarniany palanciku to bujda na resorach wymyślona by drenować nasze portfele cyniczne i ordynarne kłamstwo jak te durnie wytłumaczą zmiany klimatu w ciągu ubiegłych stuleci?
2017-01-04 17:35
jakieś 0,1°C/1000 lat. Teraz mamy około 1°C na 100 lat
2017-01-04 18:49
jaka była taka była pod koniec XIX wieku skończyło się zlodowacenie ale ocieplenie też dojdzie do pewnego miejsca i się zatrzyma ale co się na idiotach zarobi to się zarobi np eurokołchoz chce nawet kosztem tysięcy
jaka była taka była pod koniec XIX wieku skończyło się zlodowacenie ale ocieplenie też dojdzie do pewnego miejsca i się zatrzyma ale co się na idiotach zarobi to się zarobi np eurokołchoz chce nawet kosztem tysięcy miejsc pracy ograniczyć emisję CO2 o 0, ileś % w tym czasie USA czy Chiny mają to w d.. jak nazwać zatem tych kretynów rządzących unią europejską?
2017-01-04 19:37
2017-01-04 10:52
Żeby kasiore trzepać na stadzie baranów zwanych też społeczeństwem.
2017-01-04 11:55
bo do społeczeństwa się nie zaliczasz rozumiem, bo przecież sam o sobie nie powiedz, żeś baran.
2017-01-04 14:53
są imbecyle wierzący w te bajki kupujący eko żarówki 5X droższe od zwykłych itd
2017-01-04 14:44
2017-01-04 15:15
najlepiej na baranach z nowiutkimi autkami z DPFami itp g..wnem urodebile doskonale wiedzieli że to się będzie psuło a naprawa często leci w tysiące zł
2017-01-04 15:21
Szczyt buractwa z tymi filtrami. Chcesz smrodzić to płać.
2017-01-04 15:32
ja nie smrodzę pajacu bo nie mam auta z DPFem ani diesla nawet nie mam ale to jak was to ście*wo unijne kroi eko durnie mnie bawi
2017-01-04 11:10
I nie wiem, gdzie ty widzisz coś zupełnie odwrotnego - w tym, że od 10 lat nie było śniegu w grudniu, czy tym, że kolejna wyspa oceaniczna znikła pod powierzchnią wody? Poza tym to nie stanowisko ekologów, tylko wszystkich największych instytucji naukowych. Ale jak rozumiem: Janusz wie lepiej, bo mu zimno się zrobiło.
2017-01-04 11:20
A która to wyspa zniknęła? Madagaskar? Borneo? Hawaje? Skąd te rewelacje? Nie słyszałem o żadnej wyspie co zniknęła pod oceanem za wyjątkiem mitycznej Atlantydy. Może nas oświecisz i zdradzisz nazwę tej nieszczęsnej wyspy?
2017-01-04 11:39
choćby 5 wysp z Archipelagu Wysp Salomona.
2017-01-04 15:00
instytucji naukowych czytaj chciwych na kasę odmoralnionych ch..jów którzy za odpowiednio wysoką kasę wybadają że kwadrat to koło mówisz o tych ścierwach które przyłapano na fałszowaniu danych by podpierać bajeczki o
instytucji naukowych czytaj chciwych na kasę odmoralnionych ch..jów którzy za odpowiednio wysoką kasę wybadają że kwadrat to koło mówisz o tych ścierwach które przyłapano na fałszowaniu danych by podpierać bajeczki o CO2?Trzeba być wybitnym idiotą by wierzyć w bajki tzw naukowców którym korpo energetyczne czy farmacutyczne smarują miliardy zielonych ci pierwsi zarabiają na eko podatkach eko żarówkach itp kretyństwach a ci drudzy na lekach które jedno leczą a powodują schorzenia trzech innych rejonów organizmu
2017-01-04 16:50
tobie chyba koncerny paliwowe odpalają jakąś dolę?
2017-01-04 18:52
nie mam żadnej doli po prostu jestem odporny na żałosną klimatyczną propagandę która jest tak tępa i prostacka jak te bajeczki z wojny w Syrii ta antyrosyjska obsesja sterowanych z waszyngtonu szmatławców jak można wierzyć naukowcom którzy zostali złapani na ordynarnych manipulacjach danymi klimatycznymi?
2017-01-04 22:17
trochę szacunku, Januszu, to są tak skomplikowane zagadnienia, że gdyby dwóch klimatologów o czymś rozmawiało, to nie wiedziałbyś nawet jakim językiem się posługują.
2017-01-04 11:30
2017-01-04 11:38
a Wisła na naszych oczach staje się rzeką sezonową...
2017-01-04 11:45
wiesz, co to jest średnie ocieplenie? To, że w ramach globu średnia temperatura (w uproszczeniu średnia ważona średnich dobowych z całego roku) wzrasta i to widać. W 2015 roku w grudniu temperatura na biegunie północnym
wiesz, co to jest średnie ocieplenie? To, że w ramach globu średnia temperatura (w uproszczeniu średnia ważona średnich dobowych z całego roku) wzrasta i to widać. W 2015 roku w grudniu temperatura na biegunie północnym wynosiła +2 stopnie Celsjusza. W tym sezonie w Arktyce temperatury są o 10-20 stopni wyższe, niż powinny być. Grudzień 2015 ze średnią temperaturą w Gdańsku +8 to Twoim zdaniem normalne zjawisko? Meteorologiczna zima trwała w sezonie 2015 od 12 do 22 dni w skali kraju. Ocieplenie nie oznacza, że śnieg nie będzie padał (bo może padać i przy +5, jeżeli nastąpią korzystne warunki meteo).
2017-01-04 15:04
a normalne było że 1816 to rok bez lata pajacu?Albo że w średniowieczu w Polsce był klimat taki jak na południu Francji?Dlaczego idioci wierzycie że człowiek cokolwiek może na Ziemi zrobić skoro 70% planety pokrywa woda
a normalne było że 1816 to rok bez lata pajacu?Albo że w średniowieczu w Polsce był klimat taki jak na południu Francji?Dlaczego idioci wierzycie że człowiek cokolwiek może na Ziemi zrobić skoro 70% planety pokrywa woda a morza oceany i wulkany odpowiadają za większość CO2- jakieś 98%?Człowiek mający udział w CO2 poniżej 1% coś może zmienic w temacie aktywności Słońca czy trwających cyklicznie na Ziemi okresów ocieplenia i zlodowacenia no bez jaj zmanipulowany bezmózgowcu
2017-01-04 16:15
cały mit o tym, że wulkany produkują więcej CO2 niż ludzie wziął się z grubej manipulacji - owszem, jeden wybuch wulkanu mógł wyemitować więcej, ale wolnego chloru (badania z czasów tropienia przyczyn dziury ozonowej).
cały mit o tym, że wulkany produkują więcej CO2 niż ludzie wziął się z grubej manipulacji - owszem, jeden wybuch wulkanu mógł wyemitować więcej, ale wolnego chloru (badania z czasów tropienia przyczyn dziury ozonowej). Aktywność wulkaniczna wyciąga na powierzchnię stosunkowo mało węgla w porównaniu z ludźmi. Do tego jest źródłem tlenku siarki, który ochładza atmosferę skuteczniej, niż (ilościowo) związany z emisją wulkaniczną CO2. No i jeszcze powiedz mi, że nie rozumiesz różnicy między zmienną pogodą (jeden ekstremalnie chłodny lub jeden ekstremalnie ciepły rok to pogoda) a klimatem (jako trendem - po uśrednieniu odchyleń dodatnich i ujemnych trend jest rosnący). A co do wyzywania od bezmózgowców - argument ad personam oznacza brak realnych argumentów.
2017-01-04 18:59
oczywiście ludzie którzy mogą mieszkać na 30% powierzchni planety z czego obszar uprzemysłowiony to jakaś połowa tego lub mniej zważywszy na to ile zajmuje powierzchni np arktyczna czy antarktyczna zmarzlina syberyjska
oczywiście ludzie którzy mogą mieszkać na 30% powierzchni planety z czego obszar uprzemysłowiony to jakaś połowa tego lub mniej zważywszy na to ile zajmuje powierzchni np arktyczna czy antarktyczna zmarzlina syberyjska tajga kanadyjska tundra pustynia Sahara lasy deszczowe Amazonii czy Australia gdzie jakiekolwiek życie odbywa się na wąskim pasku wzdłuż wybrzeża a w środku kontynentu nieco mniejszego od Europy znajdują się pustynne bezludne ostępy i ta ludzkość ma większy wpływ na klimat planety niż słońce woda wulkany idioci za których myśli telewizja plotąca zmanipulowane kłamstwa mnie przerażają bezwolne głupie roboty pieprzące jak nakręcone katarynki bardzo ciekawie wygląda niebo w kratkę po rozpylaniu ście*wa "ochładzającego" klimat powodującego u ludzi alergie i inne schorzenia
2017-01-04 20:34
jeżeli wierzysz w "opryski" to znaczy, że pojęcia nie masz o fizyce atmosfery. Chemtrails to największa brednia wymyślona przez przemysł motoryzacyjny. Przecież dieselek nie truje, bo nie widać - "a tam z góry pryskają samolotem" ~~
2017-01-04 12:04
Cały grudzień praktycznie bez śniegu i teraz w styczniu kilka dni posypie i "szach mat ekooszołomy"?
Gdzie w paliwie płacisz za limity CO2?
Zmiany klimatu są faktem NAUKOWYM.
Latem na biegunie
Cały grudzień praktycznie bez śniegu i teraz w styczniu kilka dni posypie i "szach mat ekooszołomy"?
Gdzie w paliwie płacisz za limity CO2?
Zmiany klimatu są faktem NAUKOWYM.
Latem na biegunie północnym lodu faktycznie jest co raz mniej, ale nikt nie mówił, że stopi się cały. Obalasz argumenty, których nikt nigdy nie postawił.
Co do "ka$$y" to rozumiem, że wszystkie kopalnie, koncerny paliwowe, cementownie itp. to organizacje non-profit i biedactwa muszą ulec multimiliarderom z uniwersytetów i instytutów badawczych? Taki profesor glacjolog to dopiero trzepie kase! Jachty, wille w ciepłych krajach ...
*******
Dzięki takim pożytecznym idiotom dalej jesteśmy truci, a "odpowiedni" ludzie robią na tym majątek.
2017-01-04 12:07
2017-01-04 15:05
płacisz debilu eurokołchozowi za tzw prawa do emisji CO2 płacimy miliardy czopie głupi faktem naukowym są też kłamliwe raporty na których przyłapano tzw naukowców?
2017-01-04 15:26
W cenie paliwa jest VAT, akcyza, podatek drogowy ... ale nie ma żadnych opłat za prawa do emisji.
Były prawa do emisji w ramach porozumienia z Kyoto, które Polska za grube miliardy odsprzedała różnym krajom (np.
W cenie paliwa jest VAT, akcyza, podatek drogowy ... ale nie ma żadnych opłat za prawa do emisji.
Były prawa do emisji w ramach porozumienia z Kyoto, które Polska za grube miliardy odsprzedała różnym krajom (np. Japonii) i na pewno nic musimy płacić do Unii. Teraz Polska znowu ma pulę darmowych praw do emisji, których nawet nie wykorzystuje.
Podaj link do tych kłamliwych raportów anie powtarzaj bzdury wyczytane na różnych "niezależnych" portalach. Bzdety tam wypisywane są "niezależne" jedynie od faktów.
2017-01-04 15:35
prawa do emisji CO2 możesz mi powiedziec po co w ogóle one są?
2017-01-04 16:52
2017-01-04 22:41
2017-01-04 12:51
To, że pada śnieg, nie oznacza, że efektu cieplarnianego nie ma. Największe opady notuje się przy temperaturze bliskiej zera. Mróz też nie jest czymś nadzwyczajnym... -10 to norma dla polskiej zimy, ale normą też jest
To, że pada śnieg, nie oznacza, że efektu cieplarnianego nie ma. Największe opady notuje się przy temperaturze bliskiej zera. Mróz też nie jest czymś nadzwyczajnym... -10 to norma dla polskiej zimy, ale normą też jest -10 stopni przez okres miesiąca-dwóch, a nie dwóch dni. Globalne ocieplenie nie polega na tym, że temperatura rośnie co roku i z roku na rok jest mniej śniegu, czy cieplejsze zimy, ale na tym, że zima trwa coraz krócej, o ile w ogóle występuje.
A brak lodu za 10 lat to g*wnoprawda, rozpowszechniana przez grupę idiotów jako kontrargument dla globalnego ocieplenia. Polecam samemu przeanalizować wykresy średnich temperatur rocznych w bazie danych IMGW (ogólnodostępne), zamiast pieprzyć głupoty ;)
2017-01-04 14:13
to jest własnie ten efekt twojej głupoty która musiałeś sie pochwalić.
Zima praktycznie przestała istnieć!!
2017-01-04 17:39
swiata idzie ze koniec czystego powietrza itd a to ja sie pytam wojna 1 i 2 byla cala europa plonela gazy puszczali i co... ludzie urodzeni w tamtych czasach zyja a wy urodzeni teraz i wydelikatnieni padacie jak muchy. Ludzie jeszcze w prl palili w piecach i co.. bylo ok teraz nagle powietrze brudne smog za duzo co2 i co jeszcxe wymyslicie
2017-01-04 19:41
Gamoniem się urodziłeś i gamoniem umrzesz!
Jak był czas trzeba było się uczyć a nie piwo chlać za śmietnikiem! Byś choć trochę zrozumiał z otaczającego cię świata.
2017-01-04 22:19
2017-01-04 20:25
Jak to gdzie jest efekt cieplarniany? Przecież jak dotąd całą zimę śnieg padał może 5 dni, to chyba widać jak na tacy
2017-01-04 10:45
Przeciez teraz nie ma zim jak kiedys. A smiakusmy sie z anglikow ze panikuja bo 5 cm sniegu spadlo...
2017-01-04 11:09
u nas na prowincji jest 1-5 cm ale na południu jest trochę więcej
2017-01-04 12:06
Tez mam z tego frajde :). Odsniezasz samochod i jedziesz :). Jesli gdzies dalej to na czarna godzine kanister z benzyna w bagaznik, troche piasku, saperka i w droge. Tak, woze i tak - przydalo sie kiedy inni kwilili, ze nie da sie wyjechac, przejechac etc.
2017-01-04 17:52
To, ze tv sobie cos napisze nie znaczy jeszcze, ze to prawda. Proponuje przestac ogladac tv. To dobrze robi na cisnienie :)
2017-01-04 10:45
Nie lubię zimy. Głównie z powodu zimna, ale też z amina, zimna i zimna... No i jeszcze jest konieczność codziennego, porannego skrobania szyb w aucie przed wyjazdem do pracy.
2017-01-04 10:48
Nikt nie każe skrobać. Autobusy i tramwaje mają już oskrobane.
2017-01-04 11:25
:D
Wyborny żart, dawno się tak nie uśmiałem :D
Na wypadek, gdybyś mówił serio - połączenie, którym mógłbym jeździć do pracy dociera w okolice mojego zakładu pracy (zostaje mi 10 minutowy spacerek od
:D
Wyborny żart, dawno się tak nie uśmiałem :D
Na wypadek, gdybyś mówił serio - połączenie, którym mógłbym jeździć do pracy dociera w okolice mojego zakładu pracy (zostaje mi 10 minutowy spacerek od przystanku) godzinę przed tym, jak rozpoczynam, albo godzinę po tym, jak rozpoczynam pracę. Gdybym jednak chciał być punktualnie to musiałbym jeździć półtorej godziny rano i półtorej godziny po południu przez całe miasto, albo pracować w weekendy (wtedy jeden autobus i w miarę sprawnie). Do tego dochodzi tłok w komunikacji (zwłaszcza po południu widzę, że ludzie jeżdżą jak sardynki), latem brak klimatyzacji, zimą brak ogrzewania. Busy i tramwaje wiecznie się spóźniają, nie przyjeżdżają, albo ulegają awariom, siedzieć nie ma gdzie, bo masa emerytów jeździ bez celu, bo im się w domach nudzi, ludzie się nie myją i nie mają za grosz kultury. Do tego można złapać grypę, czy coś innego.
Natomiast 15 minut skrobania szyb zapewnia mi szybki dojazd do roboty w maks. 30 minut, latem mam klimatyzację, zimą cieplutko. Nikt mi nie sapie nad głową, przestrzeni życiowej dla siebie w aucie mam sporo, nikt nie narusza mojej strefy intymnej ocierając się o mnie pupą, czy brzuchem...
Jedynie trochę drożej jest autem, ale straconego w komunikacji czasu, humoru, zdrowia i wiary w ludzi nie da się wycenić.
Za długo? Komunikacja miejska to dzieło Szatana.
2017-01-04 11:27
To po kija jęczysz ze trzeba szyby skrobać? Kup se odmrażacz albo garaż.
2017-01-04 11:37
Niestety nie ma garaży w pobliżu mojego miejsca zamieszkania, a odmrażacz kija daje :)
Nie jęczę, tylko napisałem, że tego nie lubię :)
Każdy chyba ma takie czynności, które wykonuje, bo musi, ale tego nie lubi...
2017-01-04 13:32
No ja np. robię kupę, a tego nie lubię, ale słyszałem, że inni też tak mają...
2017-01-04 12:07
Hahaha tak oskrobane ze czasem pojecia nie masz gdzie on wlasciwie jedzie ;).
2017-01-04 12:20
Albo są tak brudne, że nie wiadomo, jaka to linia :P
2017-01-04 11:32
Niech twoje skrobanie szyb będzie symbolicznym odzwierciedleniem milionów skrobanek! Unieś wzrok więc ku tym poczętym i napoczętym!
2017-01-04 11:38
Żona też regularnie skrobie :)
Swoje auto oczywiście.
2017-01-04 11:36
Jak garażujesz pod chmurką , połóż coś na szyby , i nie będzie skrobania ,
Zgarnij tylko śnieg , nie jeżdzij z igloo na dachu , bo spowodujesz wypadek.
2017-01-04 11:39
Niestety nie ma garaży w rozsądnej odległości od mojego miejsca zamieszkania.
2017-01-04 15:08
No chyba że szlachcic co wozi d*pę w126 nie chodzi po lidlach i biedrach dla hołoty.
2017-01-04 15:18
Płachta nie działa z jednego powodu - po kilku dniach magicznie znika :) Tak samo, jak i gwiazda na masce, jak wstawiałem nową to po jakimś czasie znikała.
2017-01-04 11:37
polecam ogrzewaną halę garażową
2017-01-04 19:43
to zabójstwo dla samochodu
2017-01-04 11:37
mój sąsiad z początku się zastanawiał jak ja to robię że mam odśnieżone auto tak ładnie z rana a nigdy mnie nie widział z miotłą czy skrobaczką...
2017-01-04 11:42
O, dziękuję :) Już wiem, na co przeznaczę pieniądze :)
2017-01-04 15:50
Ale masz problemy ;/...
2017-01-04 10:45
2017-01-04 11:35
Warto.
Udowodniono że jeszcze niedawno statystyczny użytkownik internetu korzystał średnio z 3 stron.
Odkąd stworzono facebooka - statystycznie korzysta tylko z jednej.
2017-01-04 20:00
...pięk narzeko co płyniesz daleko stond.
2017-01-04 10:48
2017-01-04 11:01
I teraz za każdym zakrętem będzie siedział drogowiec za kierownicą pługa, czekając by odśniezyć przed Jaśnie Panem każdy kawałeczek jezdni. A Pan i tak będzie niezadowolony, bo gdzieś tam biedny drogowiec nie dojedzie na czas
2017-01-04 11:14
Niestety
Obecne pokolenie psycho-fizycznie upośledzonych ludzi z wyobraźnią 6 latka oczekuje dróg zimą takich jak latem, oczekuje też myślenia i działania za nich... bo sami nie potrafią ocenić ryzyka.
2017-01-04 19:29
urzedasy i posłowie pozwolą jak we Francji zarejestrować skuter śnieżny. Poradzę sobie sam....
2017-01-04 12:25
wiec niech przynajmniej będą w gotowości. A co roku ta sama śpiewka ze zima zaskoczyła drogowców.
2017-01-04 12:39
Niemozliwe jest odsniezenie wszystkich drog w momencie opadow sniegu.
Takich tekstow uzywaja osoby, ktore chyba bujaja w oblokach,
Zima to zaskakuje kierowcow a nie drogowcow.
2017-01-04 11:22
Przeczytają sobie dzień po śnieżycy w gazetach.
2017-01-04 12:51
.
2017-01-04 17:41
sypali sól przy dodatniej temperaturze T2m i chwała im za to. Przy gruncie szklanka
2017-01-04 10:51
Żeby tak zasypało, żeby korytarze trzeba było kopać...
2017-01-04 10:52
Mnie tam wsio ryba.
Mam oplacone w ZOM-ie czyszczenie chodnika przed domem z lodu i sniegu, wiec zadnym sniegiem sie nie przejmuje !
Stara juz jestem, plecy mnie bola, wiec nie bede sama machac lopata.
2017-01-04 11:31
ZOMO ci wyczyści chodnik przed domem?
2017-01-04 11:38
też się trzeba przyzwyczaić
2017-01-04 20:02
...teraz tylko lodzik i pełna buzia szczescia...
2017-01-04 22:53
szkoda że tylko myślisz o sobie Zosia samosia
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.