2017-08-25 07:30
Zabawy dla znudzonych korposzczurów. Ciekawe czy taki budowlaniec ma na to siły?
2017-08-25 08:46
A Ty chłopczyku gdzie pracujesz?
Zadowolony jesteś ze swojego życia, czy też krytyka innych pozwala Ci zapomnieć o swoich niepowodzeniach?
2017-08-25 08:58
Ciekawe czy Ty masz na cokolwiek siły, z wyjątkiem krytykowania. Ambitniacha z Ciebie.
2017-08-25 12:01
Na podniesienia piwa i to wszystko
2017-08-26 07:45
No i kij Ci do tego lec biegac
2017-08-28 12:24
na podstawie czego doszedłeś do takich wniosków, czasem krytyka innych to sposób na leczenie własnych kompleksów
2017-08-25 07:32
przebierają się od święta w poważne mundury , malują w wojenne rysy swe delikatne bużki na ramiona zarzucają plastikowe karabiny i bawią się w komandosów !!! - dobre ! , a gdyby tak przywrócili obowiązkową służbe
przebierają się od święta w poważne mundury , malują w wojenne rysy swe delikatne bużki na ramiona zarzucają plastikowe karabiny i bawią się w komandosów !!! - dobre ! , a gdyby tak przywrócili obowiązkową służbe wojskową to taką "zabawę" trzeba by ćwiczyć codziennie -tak było ! .I dopero wówczas moglibyśmy spać spokjnie z wiarą ,że w razie czego ma nas kto obronić .
2017-08-25 09:03
Z wypowiedzi można wyczytać, że raczej należysz do tych zaniedbanych, niedomytych z "naturalnym zapachem", z bruzdmi na twarzy od prawdziwej meskiej orki na ugorze i zapewne w ubranego bardzo "tradycyjnie". Można i tak. Kwestia poczucia gustu i wyoru swoich ideałów.
2017-08-25 11:49
Jeansy ma jeszcze z lat 90 szerokie a koszulkę z galeri chiński rynek
2017-08-26 09:27
A ty zadbany,z zapachem AXE po pachami,całkowicie zgadzam się z wpisem "rezerwy".Ja również służyłem w wojsku, w czasach gdy obowiązywała tzw'pruska dyscyplina"
Oznaczało to, że najpierw musiałem wykonać rozkaz, a
A ty zadbany,z zapachem AXE po pachami,całkowicie zgadzam się z wpisem "rezerwy".Ja również służyłem w wojsku, w czasach gdy obowiązywała tzw'pruska dyscyplina"
Oznaczało to, że najpierw musiałem wykonać rozkaz, a dopiero później mogłem się odwoływać.
Wierz mi, u mnie w drużynie nie dotrwałbyś do przysięgi,miałem u siebie rekrutów co to do jednostki przyjeżdżali ubrani tak, że Rambo przy nich wyglądał jak szczeniak, już pierwszej nocy płakali w poduszki jak maluchy z przedszkola.
Spróbuj w moro i panterce ocieplanej z plecakiem z pełnym wyposażeniem i uzbrojeniem przeczołgać się od np na plaży w Brzeźnie od wydm do morza,wczołgaj się do wody po szyję, zawróć doczołgaj się do wydmy i wzdłuż niej przebiegnij do mola w Sopocie.Jak dasz rade to jesteś dobry, a jak nie to baw się żołnierzykami w wojnę.Pewnie tego nie zrozumiesz, ale słowa jednej z piosenek śpiewanych przez naszą kompanię brzmiały:"Nagrodą dla mnie była przepustka i bez alarmu przespana noc..
2017-08-26 10:46
Kazdy jest Panem swojego losu. Ciesze sie, ze sluzba wymagala od Ciebie tyle wysilku i poswiecenia. Jak ktos ma problem ze zdobyciem wyksztalcenbia, to wojsko jest dobre, aby choc troche nabrac dyscypliny. Ja jednak wole
Kazdy jest Panem swojego losu. Ciesze sie, ze sluzba wymagala od Ciebie tyle wysilku i poswiecenia. Jak ktos ma problem ze zdobyciem wyksztalcenbia, to wojsko jest dobre, aby choc troche nabrac dyscypliny. Ja jednak wole samemu sobie serwowac wysilek w wolnym czasie i dokonywac wybory niz wykonywac rozkazy jakiegos kaprala d*pka. Nie potrzebuje wojska, aby lepiej sie poczuc, miec wieksze poczucie "bycia meszcyzna". Poprostu zweryfikuj ststystyki, kto i w jakim wieku ginie na wojnie, to bedziesz wiedzial, na czym polega wspolczesny swiat. Jestem wolnym czlowiekiem, nie chce zrozumiec slow tej piosenki, ponieważ jest ona poto aby budować morale i podnosić poczucie własnego Ja młodych chłopców, którzy w razie zagrożenia elit, zostana wysłani jako mieso armatnie na wojnę (zostana wysłani, z powodów, które gdybyś znał, to bys wypisał się z tej wojny - sprawdz od czego np rozpoczela się I wojna swiatowa).
2017-08-27 07:09
Z tym wykształceniem to trafiłeś poza tarczę,w mojej drużynie akurat wszyscy żołnierze mieli co najmniej średnie lub średnie techniczne wykształcenie.Nie znasz tamtych czasów to nie mądrzyj na tematy,których nie jesteś w
Z tym wykształceniem to trafiłeś poza tarczę,w mojej drużynie akurat wszyscy żołnierze mieli co najmniej średnie lub średnie techniczne wykształcenie.Nie znasz tamtych czasów to nie mądrzyj na tematy,których nie jesteś w stanie pojąć. To w dzisiejszych czasach jak nie zaliczysz roku to powtarzasz lub zmieniasz uczelnię bezkarnie.W latach 70 niezaliczenie roku i brak znajomości i już miałeś bilet.Teraz wolny człowieku mamusia opłaca tobie studia w GWSH lub innej "wyższej bankowej", a wojsko znasz z takich bzdurnych produkcji jak "Samowolka" lub "Kroll"
2017-08-27 11:24
Fakt, niepotrzebnie zrównałem wykształcenie z samodzielnym wyciąganiem wniosków i umiejetnoscią oceny otaczającego nas świata i wielopłaszczyznowych stosunków między ludźmi, poszczególnymi grupami wpływów itd. Poprostu
Fakt, niepotrzebnie zrównałem wykształcenie z samodzielnym wyciąganiem wniosków i umiejetnoscią oceny otaczającego nas świata i wielopłaszczyznowych stosunków między ludźmi, poszczególnymi grupami wpływów itd. Poprostu chciałem powiedzieć, że to co sprawdzało się 20-30 lat temu nijatk ma się do szybko zmieniającego się pola walki. Cechy i wyszkolenie z Twoich czasów wskazywać, jako ideał, to jak zamówić nowoczesne centrum dowodzenia, poruszające się po torach w dobie dronów. Kiedyś musieli Cie uczyć pieśni patriotycznych abyś wierzył w ideały, które Ci wpajali, dzisiaj, trzeba poprostu komuś dobrzez zapłacić za gotowość do poświęcenia.
Mamy inną ocenę sytuacji. Porpostu popieram każdą inicjatywę ludzką, która powoduje wyzwalanie pozytywnych emocji i jednoczy ludzi w działaniu. Ty krytykujesz, bo patrzysz przez pryzmat własnego podwórk i odnosisz do osobistych doświadczeń. A jak skrytykujesz biegi na orientację organizowane przez harcerzy/kluby sportowe, które pochodzą także z srodowiska wojskowego?
PS. proponuję nie traktować tematu osobiście, to będzie Ci łatwiej znaleźć punkt wyścia do dyskusji.
Studia skończyłem 15 lat temu i uważam, ze lepiej w moim przypadku wykorzystałem 2 lata, które miałbym ewentualnie spędzic w wojsku. Szanuje tych, którzy wybrali 2 lata zasadniczej sluzby wojskowej albo zostali do tego zmuszeni. Zapewne w wielu przypadkach lepiej wykorzystaliby swoje umiejętności.
2017-08-27 17:31
Nie traktuje tego osobiście,również w wojsku nie uczono mnie pieśni patriotycznych, ponieważ tych uczono w szkole i w wspomnianym harcerstwie.Cóż różne są szkoły, ale jeżeli chcesz je oceniać to powinieneś je wszystkie
Nie traktuje tego osobiście,również w wojsku nie uczono mnie pieśni patriotycznych, ponieważ tych uczono w szkole i w wspomnianym harcerstwie.Cóż różne są szkoły, ale jeżeli chcesz je oceniać to powinieneś je wszystkie poznać. Ja twierdzę,że ten tak szumnie reklamowany bieg to zabawa , ktoś inny powie, że to tak jak w prawdziwym wojsku. A za pieniądze to poświecenia chyba się nie kupi.
2017-08-27 17:50
to jak bys nazwał armie zawodową? Placisz wymagasz. Skad nauczka? z wietnamu. Tam gineli chlopcy do czasu protestów, bo sie społeczeństwo zorientowało, ze politycy grzeja d*py, a młodzież z ustami pelnych piosenek
to jak bys nazwał armie zawodową? Placisz wymagasz. Skad nauczka? z wietnamu. Tam gineli chlopcy do czasu protestów, bo sie społeczeństwo zorientowało, ze politycy grzeja d*py, a młodzież z ustami pelnych piosenek bojowych ginie. Teraz jewst armia zawodowa+ wynajmowanie ochroniaży. To jest kupowanie chetnych do pośwuięcenia, a ze takich nawet za pieniadze jest coraz mniej to inwestycja w sprzet, drony itd. Dzisiaj jestesmy jeszcze zacofani, ale kierunek zostal nadany przez kraje, gdzie kapital i wladza nie zna granic. Twoja stara armia sprawdzila sie w koszarach i na poligonie.
Co do szkół. Nie trzeba poznawac wszystkich ludzi, aby znac sie na ich zachowaniach. Kwestia wlasciwej edukacji. Mlody, słaby i niedoświadczony poprostu podatny jest na wspólnote pod przywódce jakiegos kaprala (formalnie) lub na lidrow pseudo nacjonalistow.
W mojej ocenie własnie Ci co to krytykuja ten bieg/uczestnikow wychodza z założenia, że zawodnicy traktują to jak zawodowe wojsko i do niego porównują(np jakby takich nazelowanych wysłać....). Ot najwiecej watpliwosci maja Ci co najmniej maja z tym wspolnego - poprostu latwiej krytykowac niz zyć pro-active.
2017-08-28 12:22
wejdz na youtobe zapoznaj się z 3 filmami 53:43 mi 57:30 min i 18:50 to część trasy biegu tegorocznego komandosa
2017-08-29 07:52
Zapraszamy za rok. Ciekaw jestem czy da Pan/Pani radę zmieścić się w limicie czasowym. Może wtedy zmieni Pan/Pani opinię.
2017-08-29 18:51
Gdybyś czytał od początku cała wymianę zdań to byś się nie wtrącał ze swoim przyszłorocznym zaproszeniem.Ja w wojsku bylem prawie czterdzieści lat temu, to chyba dwa razy więcej niż Ty masz lat.Nawet nie wiem czy dożyję
Gdybyś czytał od początku cała wymianę zdań to byś się nie wtrącał ze swoim przyszłorocznym zaproszeniem.Ja w wojsku bylem prawie czterdzieści lat temu, to chyba dwa razy więcej niż Ty masz lat.Nawet nie wiem czy dożyję do przyszłego roku, ale jeżeli tak to bardzo chętnie Tobie pokibicuję zagrzewając starym hasłem:"te same ruchy tylko dwa razy szybciej"
2017-08-25 09:40
Chcialbym ale jestem leniem. Chleje za duzo piwa ma ociezaly brzuch i zwyrodnienia kregoslupa. To ostatnie od tyrki na tysiace darmozjadow. Serce pewnie tez moglo by niebwyttzymac wypadanie zastawki mitralnej to raczej nie atut w takich zmaganiach. Wiec moge sobie tylko popatrzec jak sie fajnie ludziska bawia hehe
2017-08-29 07:54
7km około 1-2h z tymi lżejszymi przeszkodami. Tu nie chodzi o to żeby wygrać z innymi, a żeby wygrać z samym sobą.
2017-08-25 11:19
w razie konfliktu te same osoby daja pierwsze dyla:) tyle w temacie komercyjnych zabaw dużych dzieciakow
2017-08-25 11:33
Za to Ty staniesz w pierwszym szeregu. zwsze w pierwszej kolenosci wysyła sie mieso armatnie w imie patriotyzmu. To tez komercyjna zabawa, tylko z ofiarami i na wieksza skale.
2017-08-25 15:03
Dyla to najpierw da nasza armia co każdy po znajomosci sie dostał
2017-08-25 15:37
Januszu połowa ludzi którzy bięgną to mundurowi kolejni to organizacje paramilitarne ,oraz ci którzy chcą przeżyć jakaś przygode związaną z ekstremalnym wysiłkiem fizycznym .Czyż nie lepiej że ,,duże dzieciaki,, biegają
Januszu połowa ludzi którzy bięgną to mundurowi kolejni to organizacje paramilitarne ,oraz ci którzy chcą przeżyć jakaś przygode związaną z ekstremalnym wysiłkiem fizycznym .Czyż nie lepiej że ,,duże dzieciaki,, biegają sobie po lesie ,plaży itd. niż po flaszce po mieście i biją ludzi , jak byś dostał od jakiegoś na miescie byś gadał że nic nie robią tylko piją i robią burde . Dlaczego takim ludziom jak ty nie dogodzisz ? Sam byś nie przebiegł 1 km w tym biegu, ok nikt ci nie karze ale po co jakieś chamskie komentarze ? Żal d*pe ściska !
2017-08-25 11:47
Pytanie czy będzie jeździł czołg ?
2017-08-25 11:58
grabienie trawnika na czas ,a oni rozkopują plaże ,wstawiają kontenery i wywalają opakowania po zelach gdzie popadnie.
2017-08-25 15:11
2017-08-26 10:53
A co Ty pozytecznego zorganizowałeś, oprócz szamki i popitki dla siebie?
2017-08-26 09:33
Na obozach harcerskich mieliśmy podobne zabawy
2017-08-26 09:36
Chyba korespondencyjnych.
2017-08-26 14:05
Szlag mnie trafia jak czytam te komentarze. Przyjdź zobacz pobiegnij i zrozum. Tu chodzi o dziesiatki i setki godzin przygotowywan ktore dokonujesz pracujac na swa etaty i aktywnie uczestniczac w zyciu domowym i wychowywaniu dwojki dzieci. Tu chodzi o ulepszanie samego siebie. A Ty dalej siedź chlaj piwo narzekaj i nic nie zmieniaj w swoim zyciu
2017-08-26 17:26
rezerwa i Paweł z całym szacunkiem pitolicie głupoty jak większość byłych szwejow.
2017-08-27 07:12
A Ty z całym szacunkiem zaliczałeś się do tzw."fusów"?
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.