Opinie (159) ponad 10 zablokowanych

  • Największym problemem są nie jasne zasady przejazdu na bilecie. (7)

    Jeszcze na busy i trajtki to okej ale bilety na SKM/PKM to jakieś pogmatwanie. Bilet miejski ważny przez godzinę na Gdańsk nie oznacza że mogę wrócić z miejsca wyruszenia i z powrotem w ciągu godziny. A może to taki haczyk na ludzi ?

    • 27 6

    • Największym problemem jest pisownia (1)

      Największym problemem są niejasne zasady przejazdu z biletem

      • 6 3

      • kropek nie używasz

        • 0 3

    • Można

      Przynajmniej w aplikacji jakdojade.pl . Masz w zakładce aktywne bilety - w razie kontroli pokazujesz. Na każdym bilecie widnieje ile jeszcze czasu do końca zostało.

      • 3 2

    • Odp.

      To nie haczyk na ludzi.To dwudziesty pierwszy wiek.To czas tak poleciał szybko do przodu,nie wszyscy zalapali.Mam 72 lata i po paru potknieciach,obczailam cudo biletowe...haczyka nie widziałam ha, ha,ha.

      • 3 4

    • no właśnie (2)

      a co ma robić starszy człowiek? siedzieć w domu!, słabe oczy, brak smartfona, niedołężność,

      • 10 0

      • Hmm, wydać 300pln na smartfona? (1)

        Jakoś program TV napisany czcionką 6 staruszki przeczytać potrafią :)

        • 4 10

        • a jak...

          masz stary smartfon i napchany jeszcze aplikacjami po same pachy to wolisz czasem kupić papierowy bilet. Szczególnie jak nie często jeździsz i każda apka ma swoje plusy i minusy, o których tu piszą korzystający (za

          masz stary smartfon i napchany jeszcze aplikacjami po same pachy to wolisz czasem kupić papierowy bilet. Szczególnie jak nie często jeździsz i każda apka ma swoje plusy i minusy, o których tu piszą korzystający (za długie kupowanie, w jednej bilet od razu skasowany w innej nie (powinno być do wyboru), jak kupisz dla siebie to nie możesz kolejnego dla kogoś z kim jedziesz-z tego co czytam). Ogólnie to, żeby było ok to trzeba mieć mega dużo pamięci w smatfonie i ściągnąć wszystkie... wtedy będziesz bezpiecznie jechać nie bojąc się kontroli. Jeszcze musisz mieć baterie naładowaną, bo jak padnie to.... no i dostęp do neta

          • 2 0

  • wymienione aplikacje mają sporo wad (8)

    o czym można poczytać w opiniach, żądają też dostępów do sporej ilości danych na telefonie, które nie wiadomo z jakiego powodu są im potrzebne

    • 82 5

    • Po prostu nie dajesz im tych dostępów. (2)

      A jak nie będą bez tego działać - trudno, idziemy do konkurencji.

      Szkoda tylko że większość ludzi ma to gdzieś.

      • 7 8

      • W tej branży konkurencja prowadzi do chaosu (1)

        Ilość prowadzi do byle jakości, bo wartość rynku jest stała i producenci muszą się tym podzielić. Więcej aplikacji nie spowoduje, że wzrośnie ilość sprzedanych biletów.

        • 4 2

        • Dwie rzeczy na które nie zwróciłeś uwagi:

          - Aplikacje nie służą tylko do kupowania biletów
          - Rynek nie jest nasycony - ciągle mamy papierowe bilety.

          • 1 6

    • Zgadza się (4)

      Aplikacje są niestabilne. To prawdopodobnie efekt braku testowania, bo testowanie na różnych poziomach jest bardzo kosztowne dla producenta aplikacji. Za to jest dla mnie już aberacją, że ignorują uwagi i problemy

      Aplikacje są niestabilne. To prawdopodobnie efekt braku testowania, bo testowanie na różnych poziomach jest bardzo kosztowne dla producenta aplikacji. Za to jest dla mnie już aberacją, że ignorują uwagi i problemy zgłaszane przez użytkowników. Zgłaszałem uwagi na temat stabilności i zwykle dostawałem wskazówkę : Proszę odinstalować i zainstalować ponownie. Natomiast mnożenie ilości aplikacji zamiast jednej stabilnej to droga do nikąd.

      • 10 2

      • Jesteś pewien że niestabilność jest winą aplikacji? (3)

        Jakoś mi się nigdy nie wykrzaczyła...

        • 3 5

        • (2)

          aplikacja powinna działać na każdym smartfonie; nie każdy potrzebuje najnowszy i najdroższy model; ci z tańszymi telefonami też powinni móc jeździć komunikacją i mieć dostęp do biletów. (bogaci i tak jeżdżą samochodami).

          aplikacja powinna działać na każdym smartfonie; nie każdy potrzebuje najnowszy i najdroższy model; ci z tańszymi telefonami też powinni móc jeździć komunikacją i mieć dostęp do biletów. (bogaci i tak jeżdżą samochodami). Ja mam problem z aplikacją dość często; może dlatego że rzadko jeżdżę, tylko że gdybym jeździła autobusami codziennie to bym po prostu kupiła tańszy bilet miesięczny.

          • 7 2

          • Jeżeli Twój Fiat 126p nie jest w stanie rozpędzić się do 140 (1)

            To nie krzyczysz że autostrady powinny mieć niższy limit.

            • 1 7

            • to jest aplikacja do zakupu biletu a nie wiedzmin 4

              • 0 0

  • (3)

    Co za bajzel :)
    Nie może być jedna apka, jedna "metropolia" i jeden bilet na wszystko?

    • 67 6

    • W Trójmieście: Nie da się! (1)

      • 8 3

      • Jak się nie da, jak od paru lat taki bilet jest?

        Chyba zapomnieli zaktualizować przekaz...

        • 0 4

    • a dlaczego chcialbys monopolizowac rynek? to ze nie radzisz sobie to nie znaczy ze inni ludzie wykazuja taka sama indolencje umyslowa

      • 1 3

  • Gdynia. Brak automatów biletowych. Dlaczego? (4)

    • 52 2

    • Po co?

      Masz aplikację. Jak nie ogarniasz elektroniki - masz kioski.

      Po co komu opcja łącząca wady obu?

      • 4 21

    • Przecież są (2)

      Na dworcu Gdynia Główna widziałem z 4 biletomaty. W tym dwa SKM (płatność tez kartą) i dwa urządzenia do zakupu innych biletów.

      • 0 3

      • Miasto

        Na dworcu Gdynia główna świat się nie konczy

        • 8 0

      • żeby te automaty

        jeszcze działały.... Często trzeba nieźle poszukać, żeby znaleźć taki, który nie ma awarii

        • 2 0

  • Brak w kraju integracji taryfowej PKP z komunikacją miejską (1)

    Trójmiasto, Kraków, Wrocław itd mają ten sam problem jakim jest pełno dziwnych ulg na PKP nie stosowanych w komunikacji miejskiej. Dziwne zasady zniechęcają do korzystania z transportu zbiorowego.

    • 34 5

    • Transport indywidualny ma książkę zasad grubiści Biblii

      A jednak nikogo to nie zniechęca do jazdy samochodem :)

      • 3 4

  • Systemy taryfowe Trojmiasta. Studium nieudolnego zarzadzania. (5)

    • 56 6

    • Nie zapomnij o Trzaskowskim i Tusku. (3)

      W końcu normę trzeba wyrobić na farmie trolli.

      • 4 10

      • (1)

        Nie, nie wszędzie polityka jest podstawą oceny, ale przede wszystkim "owoce" pracy. I tu w Warszawie jak na polskie warunki jest nieźle, a wręcz dobrze, natomiast zarządzanie komunikacja miejska w Trójmieście,

        Nie, nie wszędzie polityka jest podstawą oceny, ale przede wszystkim "owoce" pracy. I tu w Warszawie jak na polskie warunki jest nieźle, a wręcz dobrze, natomiast zarządzanie komunikacja miejska w Trójmieście, zagmatwanie taryf, niekompatybilność i do tego dziesiątki spółek i fundacji z prezesami, które powstawały żeby ten b.del uporządkować, powinni pokazywać jako modelowy przykład nieudolności i indolencji władz. Ale skoro mieszkańcy to tolerują, po 70 proc poparcia w wyborach, to znaczy że im odpowiada, a może po prostu nie wiedzą że można inaczej.

        • 5 1

        • W Warszawie, gdzie "Trzaskowski osobiście wsadza ćpunów za kierownicę"?

          Zresztą, co za sztuka to zrobić w jednym mieście? Z Katowicami porównuj :)

          • 0 5

      • Akurat systemy taryfowe w Trójmieście wołają o pomstę do nieba.

        I gwoli ścisłości, jestem przekonany że PiS tylko by je popsuł jeszcze bardziej, przy okazji obsadzając wszystkie stanowiska krewnymi i znajomymi królika.

        • 7 3

    • A może chodzi o ilość etatów?

      Rozbudowany system biletów, zniżek wymaga rozbudowanej biurokracji, szkoleń dla kontrolerów a to przekłada się na ilość etatów.

      • 3 0

  • już się boję (8)

    jak będzie wyglądać mój zakup biletów online na przystanku tramwajowym- nos w komórce i dwójka biegających przedszkolaków naokoło mnie; brak biletów w klasycznej wersji przyjmuję ze smutkiem i obawą

    • 64 18

    • Kuni też ni ma i furmanek

      i maszyny parowej . Złooooo..............

      • 3 11

    • Za to nos w kiosku jest już całkowicie ok?

      • 11 11

    • Nie bądź tak złej myśli (3)

      To nowe rozwiązanie -fala- mam nadzieję umożliwi używanie dedykowanej (nie bankowej) karty. W normalnych rozwiązaniach możesz kupić taką kartę w kiosku lub podobnym miejscu. Jest oczywiście obawa, że tu będziemy mieli tzw. "pomysł polski".

      • 3 3

      • (2)

        Póki co mamy kolejnych prezesów i kolejne przetargi. A z szumnie zapowiadanej wspólnej, korzystnej taryfy zrobi się kolejna aplikacja, dziewiąta, za grubą kasę publiczna. Gdyby ktoś chciał regularnie korzystać z komunikacji miejskiej w Trójmieście zamiast auta, to zapłaci nie mniej niż w europejskiej metropolii, a z czasu wyportkuje się totalnie.

        • 4 1

        • O czym Ty gadasz? (1)

          Miesięczny kosztuje 8 dych, w tydzień tyle paliwa przepalam na dojazdy do pracy...

          • 2 1

          • Zaktualizuj swoją wiedzę,

            od ponad roku miesięczny kosztuje 10 dych

            • 0 0

    • Wracaj na wieś do siebie

      • 0 2

    • Xxx

      Madki w natarciu, narzekania ciąg dalszy

      • 0 0

  • Szkoda że kolejne miasta nie dołączają się do taryfy Gdańska 99zl za całą komunikację

    • 14 2

  • Korzystam z jednej aplikacji (1)

    Jeżdżę z pętli we Wrzeszczu i już kilka razy zdarzyło się, że stał autobus, ja kasowałem bilet, ale jak kierowca odpalał i ruszał to autobus psuł się i nie jechał.

    W takim przypadku nie mamy szans na zwrot pieniędzy za bilet!

    Dlatego kasuję dopiero po wejściu do pojazdu.

    • 27 10

    • Za zwrot nie ale zgodnie z regulaminem masz prawo jechać następnym sprawnym w tym samym kierunku pojazdem

      Jako podstawkę wystarczy wpisać numer wozu boczny

      • 1 2

  • (8)

    Aplikacje są bardzo przydatne, ale mimo wszystko to elektronika, która czasem zawodzi, dlatego dobrze mieć chociaż jeden zapasowy papierowy bilet przy sobie, tylko szkoda że coraz trudniej je kupić zwłaszcza w Gdyni.

    • 137 7

    • (1)

      Nauczona doświadczeniem (brak Internetu, wifi, dostępu do apki bankowej) kupiłam 2 zapasowe papierowe bilety i zawsze mam je przy sobie.

      • 20 0

      • Zatem gdzieś papierowe kupić jednak trzeba...

        • 3 0

    • Elektronika jest raczej stabilna (1)

      Natomiast oprogramowanie jest niskiej jakości. Niestety producenci aplikacji zamiast poprawić ewidentne błędy wskazują na sieci komórkowe, serwery. To nie ja, to kolega jest winien.

      • 8 3

      • bo trudno jest zrobić dobrą aplikację do obsługi złej, pogiętej, bizantyjskiej taryfy

        • 3 1

    • Dobrze to jest mieć (2)

      samochód i nim się przemieszczać po Trójmieście. Wolę stać w korku, niż w zbiorkomie.

      • 5 8

      • Oczywiście. (1)

        Wiadomo że i tak bez TV nie byłbyś w stanie wykorzystać czasu zmarnowanego na gapienie się w lampy samochodu przed Tobą.

        • 5 2

        • Niby tak, ale ja

          z pokolenia, co to Netflix i HBO GO, nie oglądam telewizji.

          • 2 0

    • Fakt.

      Zaledwie wczoraj chciałam kupić bilet na tramwaj, ale za każdym razem zbiletem wieszało mi się po przejściu do płatności (internet działał, środki na karcie były). Ostatecznie musiałam poleciec do biletomatu, który na szczescie był po drugiej stronie ulicy, jednak teraz już nigdy nie bede polegać na samej aplikacji.

      • 8 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.