2017-05-13 11:04
1. Grozne spojrzenie policjanta 2. Pogrozenie palcem "nu nu, nieladnie" 3. "Ale juz naprawde nie rob tak, drogi bandyto, a teraz idz do domu". Efekty widac na kazdym kroku.
2017-05-13 12:05
Ale spróbuj się bronić przed bandytą, wówczas nadczłowiek z "najwyższej kasty sędziowskiej" powie że przekroczyłeś granice obrony koniecznej i da ci 10 lat paki. A co do tej sprawy okaże się pewnie, że to córki sędziów i prokuratorów i były chwilowo niepoczytalne. W po*ebanym kraju żyjemy :(
2017-05-13 14:02
agresja wyniesiona z domu i zaniesiona na ulice trafia do szkoły
2017-05-13 14:08
poszkodowana jest z wielodzietnej rodziny. Tak te młode bandytki walczą w imieniu rodziców o demokracje i koryta im odebrane
2017-05-13 18:20
500 zlotych nazywasz "korytem", watpie zeby o takie kwoty ktos sie chcial bic hahahaha
2017-05-17 14:05
za piątkę?
2017-05-13 15:01
...żeby wszędzie wtrącać teksty o PO, obywatelach RP, KOD, PiS, SLD, PSL itp?
2017-05-13 15:27
czytanie ze zrozumieniem ma przyszłość
2017-05-13 16:55
.. gdybym za przykład dał tylko PO i obywatele RP, to bym był zwyzywany od POwców, KODziarzy, wegan i cyklistów. A mnie po oczach razi każda z wymienionych wtrętek.
2017-05-13 21:56
zobacz, jak sobie czerwone familie żyją jak pączki w maśle za naszą kasę, dziadki emeryturki po 5-6 tysi, ich dzieci na ważnych stanowiskach kilkanaście tysi, wille, samochody, robią co chcą, wjeżdżają do przejść
zobacz, jak sobie czerwone familie żyją jak pączki w maśle za naszą kasę, dziadki emeryturki po 5-6 tysi, ich dzieci na ważnych stanowiskach kilkanaście tysi, wille, samochody, robią co chcą, wjeżdżają do przejść podziemnych, rozbijają się po monciaku - to jest FAKT. To jest okrągłostołowa Polska i to IM ma służyć obecne prawo, dlatego tak zaciekle go bronią w "marszach równości" i tego typu happeningach...
2017-05-14 01:13
i stukać te swoje wypociny. Zamiast tego skończ szkołę, weź się do roboty i też będziesz mógł żyć jak pączek w maśle. W tym kraju nie może być dobrze skoro piszą takie głąby....
2017-05-15 06:52
Urodziłem się 1979 r. Pamiętam PRL, Okrągły Stół, lata 90. Moi rodzice mają tylko to, czego dorobili się własną ciężką, fizyczną pracą. Skończyli zawodówkę i podstawówkę. Ojciec tyrał jak wół, matka opiekowała się
Urodziłem się 1979 r. Pamiętam PRL, Okrągły Stół, lata 90. Moi rodzice mają tylko to, czego dorobili się własną ciężką, fizyczną pracą. Skończyli zawodówkę i podstawówkę. Ojciec tyrał jak wół, matka opiekowała się dziećmi i domem. Żadne z nich nie zawdzięcza nic ani poprzedniemu ani obecnemu systemowi. Powiem więcej - i w jednym i w drugim mieli ostro pod górkę. W tym pierwszym, bo chcieli być zaradni ale w komunizmie liczy się tylko wola partii i nie możesz robić czegoś "dla siebie". Po 89 starali się z różnym skutkiem odnaleźć w kapitalistycznej rzeczywistości. Długo nie miałem kolorowego telewizora, telefonu, własnego kąta, komputera. O dziwo w PRLu w sumie NIC nie było a te materialne dobra zaczęły pojawiać się dopiero po otwarciu rynku, gdzie nagle zaczęły liczyć się umiejętności, pomysł, wykonanie. Wychowany zostałem w katolickim klimacie ale zniesmaczony wpływem jakiejkolwiek religii na politykę biorę z wiary jedynie moralny fundament, który zamknąć można w słowach "Miłuj bliźniego swego, jak siebie samego". Nikomu nic nie narzucam, nikogo nie krytykuję za to, że chce żyć swoją miarą dopóki ewidentnie nie krzywdzi innych. Skończyłem studia, pracuję od 20 lat, zarabiam porządne (jak na polskie warunki) pieniądze, wychowuję z żoną dwóch synów. Głosuję PRZECIW PiSowi, bo PAMIĘTAM jak wyglądał PRL, gdzie jedna partia miała "abonament na prawdę", gdzie gnoiło się tych, co nie daj Boże mają lepiej, bo mają dwie ręce i wiedzą jak ich użyć, bo nie zgodzę się na łamanie prawa - jakie by ono na daną chwilę nie było. Nie jestem "pączkiem w maśle" po PRLu ale głosuję na racjonalny PROGRAM .Nowoczesnej, zagłosuję na każdy racjonalny program każdej partii, która ma trochę oleju w głowie a nie dobija ludzi za to, że są po prostu normalni. Więc darujcie sobie te porównania, że wyborca PO, zwolennik KODu, czy ogólnie przeciwnik PiS to "świnia oderwana od koryta". Moja rodzina nawet nie wiedziała, gdzie jest jakieś koryto. Urobili się po szyje w jednym i drugim systemie, bo są uczciwi. Jestem wdzięczny Wałęsie za to co zrobił, jestem też wdzięczny Kaczyńskim za cokolwiek, co zrobili zanim uznali, że na nowo zaczną pisać historię w której Piotrowicz jest święty a minione 30 lat nic nam nie dały.
2017-05-15 07:35
Skoro mamy winnych, nawet nieletnich to winni powinni ponieść karę czy nie? Czy tak jak kierowca z Monciaka zostać ochronionym przez rodziców i udawać głupka?
2017-05-15 11:02
Nie ma to większego sensu. Efektu nie przynosi. Szkoda Twojego czasu.
2017-05-15 15:43
skoro nazywasz ludzi od korwina i kukiza gimbusami, to jak nazwac ludzi od nowoczesnej...bo mi na myśl przychodzi tylko słowo "kretyni"
2017-05-15 09:38
... żeby się czegoś dorobić więc wszędzie widzi czerwone familie układ i żydokomunę. Jakby był mądrzejszy albo bogatszy to miałby bardziej konkretne problemy
2017-05-13 17:41
To na bank patola z Pisu
2017-05-13 18:43
Polecam znaleźć jakieś hobby. Sklejania modeli plastikowych, czy coś..
2017-05-13 20:32
też można rozumieć jako hobby?
2017-05-13 21:14
2017-05-13 18:25
Weź leki !!
2017-05-14 18:19
2017-05-15 06:29
2017-05-14 18:22
2017-05-13 15:03
Do kogo Ty masz pretensje? Obrona konieczna jest w polskim prawie zdefiniowana tak, jak jest. Orzecznictwo (szczególnie SN) jest całkiem jasne i stoi raczej po stronie broniącego się (lub kogoś). Istotą sprawy jest to,
Do kogo Ty masz pretensje? Obrona konieczna jest w polskim prawie zdefiniowana tak, jak jest. Orzecznictwo (szczególnie SN) jest całkiem jasne i stoi raczej po stronie broniącego się (lub kogoś). Istotą sprawy jest to, że obrona konieczna nie ma służyć do wymierzenia "kary", tylko do doprowadzenia do przerwania zdarzenia. Znaczy to tyle, że masz np. napastnika odstraszyć, a nie zabić, chyba że nie będziesz miał absolutnie innego wyboru. Jeśli zabijesz, istotnie możesz do paki trafić.
2017-05-13 20:38
Właśnie przez takie myślenie NIKT nikomu nie będzie pomagał. Napastnik powinien tracić wszystkie swoje prawa w momencie stworzenia zagrożenia i tyle.
2017-05-13 21:22
w momencie podjęcia decyzji o ataku powinien wiedzieć że sporo traci z siły swoich argumentów. Powinno nastąpić dodatnie sprzężenie zwrotne, po to żeby mu się w ogóle nie opłacił taki atak. Dzieki temu moglibyśmy doprowadzić do nieopłacalności przyczyny a nie konsekwencji czyli przekroczenia obrony. Skoro nie opłaca się atakować to po co to robić?
2017-05-14 01:18
za pewne zaraz zminusują Cię rodzimi Chuckowie Norrisowie... :)
2017-05-14 11:30
Zabicie karą?
2017-05-13 18:05
Patolka gimbaza
2017-05-14 11:18
jest obowiazek brawny rejestracji tego typu incydentow. Jezeli nie to Dyrektor ma problem. Policja rozumiem wie co robic?
2017-05-14 23:41
z Dziada na pradziada
2017-05-13 12:24
2017-05-13 14:43
2017-05-13 15:48
2017-05-13 18:34
"kilka dziewcząt skopało i pobiło gimnazjalistkę przed szkołą" - jakieś skojarzenia?
2017-05-13 22:03
2017-05-14 10:40
W d*pie
2017-05-13 16:56
2017-05-13 18:21
2017-05-14 10:42
Za danie w jape szczunowi teraz w pudle się laduje.
2017-05-14 02:44
nauczyciele byli w szkole zapewne, a gzie mieli być?
2017-05-14 11:19
2017-05-14 11:20
2017-05-13 15:09
Minister Ziobro musi wreszcie zrobić porządek w kodeksach. Dość tego neoliberalno - lewackiego Róbta co chceta!
2017-05-13 15:30
2017-05-13 16:38
2017-05-14 12:51
2017-05-13 16:57
Lepsze jest ale luja i do przodu...
2017-05-13 20:49
Zyjesz posrod ludzi ktorzy w 90% deklaruja ze sa wierzacymi katolikami. To tu lezy problem parafianinie. Lewak prawak sr*wak, nikt nie ma prawa podnosic reki na 2iego czlowieka. I tyle.
2017-05-14 11:33
A są jacyś niewierzący katolicy?
2017-05-15 06:56
w watykanie
2017-05-15 13:48
W niedzielę krzyżem w kościele a potem w mordę żonę i dzieciaki...
2017-05-13 21:07
To neoliberalnego czy lewackiego?
2017-05-13 16:15
Dopóki te dziewczyny nie zostaną przykładnie ukarane i wyrok nie zostanie ogłoszony wszem i wobec zawsze tak się będzie działo!!! Ktoś kto pomyśli żeby tak samo robić musi wiedzieć że konsekwencje będą ogromne!!! I się bać. Na miejscu rodziców tej dziewczyny zrobiłabym z tym porządek......i nie odpuściłabym.....
2017-05-13 21:26
dostatecznie by je to pozbawiło poczucia własnej wartości i wyrugowało z "towarzystwa" a jednocześnie byłaby to rozsądna kara którą odczułyby na własnej skórze. Jednocześnie nie trafiłyby do poprawczaka i jeszcze bardziej się nie zdemoralizowały.
2017-05-13 21:36
i w ogole cala rodzine w pien wyciac, walnij sie w leb, ukarac trzeba ale nie jakimis barbazynskimi sposobami niczym z kraju islamskiego
2017-05-14 12:48
po wyjściu z takiego piekła na pewno już nie wróciłyby do społeczeństwa, a po chłoście będzie im przez jakiś czas wstyd, i tyle, nie zostaną bardziej zdeprawowane
2017-05-14 01:32
przecież to ten sam schemat myslenia i metody
2017-05-14 12:49
dla ciebie chłosta = ISIS i jeszcze masz w tym schemacie błąd bo wmieszałeś tu kościół. Nie, nie chodzę do kościoła, nie wierzę w Boga w ogóle
2017-05-13 18:35
To się zdziwisz!
2017-05-13 19:44
To nie patologiczne dziewuchy..To patologiczne ...w tej izbie dostana wycisk a jeszcze wiekszy jak udaloby sie je do poprawczaka zamknac zobacza co to znaczy trzy na jedna tego im zycze ale 3 razy mocniej. .. Fajnie by bylo znalesc ta trzecia co po wolnosci chodzi mordy widac na nagraniu i dobrze predzej czy pozniej dostanie w piczkę
2017-05-13 21:47
trzymacie uczniów jak zwierzęta, w zagrodach, by nie napisać mocniej.
2017-05-14 02:26
Wszystko dzieje się na terenie szkoły więc mam pytanie gdzie byli kucharze ???
2017-05-14 12:52
2017-05-14 08:59
2017-05-13 11:05
Ciekawe jaką linię obrony będą mieli rodzice tych patologicznych dziewuch... Chłopak który to kręcił również zasługuje na ukaranie. To jest straszne jaka znieczulica panuje wśród ludzi. Więcej bezstresowego wychowania...
2017-05-13 11:24
Zresztą żadna nie umie bić, ja bym ja załatwiła jednym ciosem.
2017-05-13 13:59
Wyskoczymy na gole klaty.
2017-05-13 14:59
Jedna na tyle osób? By prowokować? By ją zatłukły?
2017-05-13 19:40
Jesteś debilem,nieukiem,patolem i bydlakiem.Nie zgadzam się żeby ktoś taki zabierał mi tlen.
2017-05-13 22:54
Kochane baby
ach te baby
człek by je łyżkami jadł
2017-05-13 12:34
A co do prezentowanej sytuacji ma bezstresowe wychowanie? Czy autor powyższej wypowiedzi już zdiagnozował całą sytuację? Już zna całe tło i przyczyny? I właśnie bezstresowe wychowanie okazało się głównym ZŁEM?
Inna sprawa co to jest "bezstresowe wychowanie"?
2017-05-13 12:59
A jak inaczej to nazwać co trzeba mieć w głowie ze kopia leżącego ludy pierwotne miały większe poczucie współczucia to innych.
2017-05-13 14:49
To takie ze sie dziecko wszedzie podwozi, kupuje mu co tylko chce, chodzi na tysiac dodatkowych zajec a potem mu sie w glowie przewraca i buntuje aie
2017-05-13 21:04
2017-05-14 12:52
a nie że się nie podwozi i nie stymuluje dziecka. No chyba ze masz dziecko w d...
2017-05-13 15:17
Jakakolwiek byłaby to przyczyną, nikogo nie usprawiedliwia taki odwet. Taka agresja.
2017-05-13 19:03
2017-05-13 23:21
Dalej sadzaj dzieci na karne jeżyki
2017-05-14 18:04
2017-05-15 12:52
to efekt wyjątkowo stresującego wychowania, w bólu i głupocie - bez cienia empatii , poniżanie innych to efekt tego że te dziewczynki poniżali pewnie ich rodzice ...
2017-05-13 13:44
Bo malo kto mial telefon a dwa,ze nikomu to do glowy by nawet nie pszyszlo. Bojka honorowa,nikt sie nie wpitzielal,nie kopal lezacego a jak byla basta to basta.
Teraz widac jak gowniarze sa wychowywani,klapsa nie wolno,tablety,telefony i te glupie fejsbuki.
2017-05-13 13:56
Bo widzę, że edukację zakończyłeś w trzeciej klasie szkoły podstawowej.
2017-05-13 21:08
niemniej nie biło się kogoś w 3 na 1. Dyshonor. Nikt tego tak nie określał ale żeby zwyciężyć przeciwnika trzeba to było zrobić samemu inaczej się nie liczyło. Jak już w kilku bili jednego to przeważnie był to totalny
niemniej nie biło się kogoś w 3 na 1. Dyshonor. Nikt tego tak nie określał ale żeby zwyciężyć przeciwnika trzeba to było zrobić samemu inaczej się nie liczyło. Jak już w kilku bili jednego to przeważnie był to totalny margines. Nawet znałem takich z klasy z tej właśnie szkoły. Dziś są w zasadzie nikim, po odsiadkach, jedyne co potrafią to rozwozić pizze.
2017-05-14 01:22
ehhhh a potem poszedłeś pewnie do espezetów... skąd biorą tych wszystkich głupków...
2017-05-14 20:36
Gdyby nie telefony to ciekawe czy ta sprawa ujrzałaby światło dzienne.... Mogło się to skończyć bardziej tragicznie, bo te dziewczyny nie zaatakowały po raz pierwszy....
2017-05-15 07:33
Masz rację teraz nikt nie wie co to honorowa walka 1 na 1 do pierwszej krwi jak to się mawiało i nikt nikomu po głowie nie skakał a to widać że patole z oruni
2017-05-13 14:44
2017-05-13 15:11
2017-05-13 15:42
2017-05-15 07:44
2017-06-02 23:43
2017-05-13 18:31
to było na terenie szkoły, trudne?
2017-05-13 21:29
gdzie był wojewoda?
2017-05-14 12:55
Zastępca prezydenta Gdańska ds. polityki społecznej Piotr Kowalczuk twierdzi, że do napaści doszło "w dzielnicy Chełm, po lekcjach i poza terenem placówki edukacyjnej".
2017-05-16 00:12
były uczeń tej szkoły twierdzi, że takie zdarzenia miały tu często miejsce i nauczyciele i dyrekcja zamiatała to pod dywan.
2017-05-13 18:00
Wykręcą się tym, że są płci żeńskiej (tylko znikomy odsetek agresywnych kobiet ponosi jakąś karę), miały problemy hormonalne, ofiara pierwsza zaczęła (może się krzywo popatrzała), a w ogóle to jakiś chłopak im to kazał zrobić, a one, przerażone biedulki, bały się mu sprzeciwić.
2017-05-13 18:51
bezstresowym, którego w PL nie ma.
Zdecydowana większość rodziców przyznaje się do co najmniej klapsów lub krzyku.
Te małolaty co biją to obrywają w domu, bo uznają przemoc za naturalną rzecz.
2017-05-13 19:09
Mało kogo obchodzi twoje zdanie
2017-05-13 21:12
a ci i tak wyrośli na ludzi?
2017-05-14 01:24
dziecko ty moze nie pamiętasz, ale chlali, kradli i pier.... sie nie gorzej niz teraz
2017-05-14 12:55
nie mają odchyleń a rodziców swoich kochają
2017-05-13 18:55
2017-05-13 19:48
A co to wedlug Ciebie bezstresowe wychowanie? Brak klapsow? Brak bicia?
Czy jeszcze co innego?
Jestem przekonana, ze te dziewczyny, co bily ta jedna, same byly bite przez rodzicow. I ich wychowanie bylo mocno stresujace. Dlatego tak sie zachowuja. Przemoc rodzi przemoc.
2017-05-14 08:48
To takie gdzie wszyscy są zestresowani oprócz dziecka.
2017-05-13 21:04
Panu filmowcy to wór na łeb dwie pigułki wgałtu + dwa mocarze i jako warzywo juz nikomu nie zaszkodzi.
2017-05-13 21:29
Ciekawe co sąd zadecyduje
2017-05-14 16:24
sąd? myslisz ze to do sądu trafi?
2017-05-14 09:18
Jaki chłopak, to pewno jakaś patola, cio*a, która po pół lepiej by się oskarżają i uciekła do mu podobnych z płaczem. Skandal, oczywiście gownarzerie to ciężko ukarać, a powinni robić to już za młodu, jak nie będzie poprawy, aluminiowac że społeczeństwa. Przecież chodzi o nas i nasze dzieci
2017-05-14 16:20
To raczej efekt wychowania w ciągłym stresie. Z domu pewnie to wyniosly.
2017-05-14 16:23
a ty skad to wiesz?
2017-05-15 08:54
rodzice pokazywali matkę blondynę z wielką d*pą która pokazywała faka to co się dziwić jak mamuśka to patologia.Jak by tak moją córkę tak lali to bym złapał i po mordzie wytrzaskał g*wniarę by poczuła jak to jest.
2017-05-15 10:08
Rodzice zapewne podobni. Te dziewuchy czerpią przykład.. zapewne z domu.. patologia rodzinna. Kurator domowy by sie przydal.
2017-05-15 21:59
Te dziewuchy i ten koleś operator to nawet nie zasługują aby ich ludźmi nazwać. W takiej sytuacji dobrze się bawili, to prawdziwy skandal. Nie daję wiary, że grono pedagogiczne nic nie wiedziało. Dyrekcja do
Te dziewuchy i ten koleś operator to nawet nie zasługują aby ich ludźmi nazwać. W takiej sytuacji dobrze się bawili, to prawdziwy skandal. Nie daję wiary, że grono pedagogiczne nic nie wiedziało. Dyrekcja do odpowiedzialności, a ta patologia do poprawczaka do 16 roku a dalej do pudła o zaostrzonym rygorze. Bez jakiej kolwiek resocjalizacji. Gdzie są właściciele tych zwierząt
2017-05-16 02:32
A skąd ty możesz wiedzieć jak to dziecko było wychowywane...?
2017-05-13 11:05
Jaka w naszym społeczeństwie panuje moda na znieczulicę... Ale cóż, tak to już jest, że coś się kończy, coś zaczyna, Arka Gdynia ...
2017-05-13 12:00
Przypie*dolisz bandycie, to idziesz siedzieć. Takie durne prawo. Szczerze jak ja coś widzę, to też się odwracam, bo nie chce później mieć nieprzyjemności. Prawo stoi po stronie bandytów i takie są tego efekty.
2017-05-13 13:55
Święta racja.Dziś niektóre sądy powinno się sądzić !!!
2017-05-13 15:04
Zdecyduj się - durne prawo, czy durne sądy? Prawo stanowi parlament, sądy je tylko stosują.
2017-05-14 11:39
Jedno i drugie. Ślepy jesteś?
2017-05-13 12:42
A co z tą sprawą ma wspólnego jakiś klub sportowy?
2017-05-13 13:41
A co? Z Gdyni jesteś? ;)
2017-05-13 15:33
Nie jestem z Gdyni tylko z Gdańska a nie rozumiem co związane ma klub piłkarski z bójką
2017-05-13 22:44
Przeczytaj cały teks ze zrozumieniem! Arka to tylko i aż podpis.
2017-05-13 14:45
2017-05-13 15:49
2017-05-13 18:19
Aleś Pan zawzięty, proszę poczytać odp. powyżej pod "przecież w Polsce..." i ; /
2017-05-13 18:22
To ty ten komentarz piszesz po 20 razy, w roznych miejscach, jak idiota który musi powtarzac ciagle to samo bo nikt go nie slucha.
2017-05-14 12:56
..ze zdarzenie było poza terenem szkoły xD
2017-05-14 15:54
Jasne ze znieczulica jesli na chełmie ciagle gimnazjalisci się biją piją piwa i palą papierosy.
2017-05-14 17:14
konsekwencje
2017-05-13 11:05
Liczą się lajki oraz niedługo 500+..Widząc to z chęcią bym dał w pysk tym g*wniarom...Krew mnie zalewa z takiej patologi.
2017-05-13 11:10
to wtedy te kretynki patologiczne darlyby pyski, ze niewinne dzieci bijesz
2017-05-13 11:59
Ojj długo by nie dała rady się odezwać
2017-05-13 12:00
Od kiedy "gó*niara" to przekleństwo?
2017-05-13 15:37
Chodzi o źródłosłów "guano".
2017-05-13 12:27
A co ma 500+ do ich zachowania?
2017-05-13 12:34
Przepijać 500+ i bić swoje dzieci, bo skoro obcych można, to czemu nie własne dzieci?
2017-05-13 13:17
Znasz to z autopsji
2017-05-13 13:59
2017-05-13 18:16
a bicie to takie imigranckie, nie ogarniam w czym masz problem postępowy człowieku, czuj się ubogacony.
2017-05-13 21:31
z prawej strony nikt im grantów nie da
2017-05-13 14:26
2017-05-13 14:46
2017-05-13 15:50
2017-05-13 18:37
W kuchni, a ta rzecz miała miejsce przed szkołą, na przerwie pani nauczycielko - co, prawda w oczy kole?
2017-05-14 12:58
Poza szkołą, w czasie lekcji.
2017-05-14 21:57
Przed basenem a nie szkołą! Ze szkoły tego fragmentu ulicy nie widać bo zasłania go budynek basenu! Jaśniej wszystkim wytłumaczyć?!
2017-05-13 15:54
Oglądając ten film jedno nachodzilo mi do głowy - zarąbalabym su*e.. co za sz*aty młode...
2017-05-13 18:14
500+ nie było rodzice na umowie o dzieło za 700pln po 10h w robocie, a w domu zero wychowania.
2017-05-13 18:58
pewnie takie same barany.
2017-05-13 18:58
likwidowac gimnazja
2017-05-14 17:16
2017-05-13 23:27
właśnie dlatego jest 500 plus żeby dziecko nie wychowywała żadna instytucja czy ulica bo matka zap......... a dziecko rośnie na bandytę bo nie ma kasy na dodatkowe zajęcia czy obcą babę do wychowywania bo mamuśka z
właśnie dlatego jest 500 plus żeby dziecko nie wychowywała żadna instytucja czy ulica bo matka zap......... a dziecko rośnie na bandytę bo nie ma kasy na dodatkowe zajęcia czy obcą babę do wychowywania bo mamuśka z tatuśkiem robią karierę,a takie zachowania młodzieży jest od momentu powstania gimnazjów ,bo szczeniaki myślą ze jak skończyli podstawówkę TO JUŻ SĄ DOROŚLI ,a co do pobicia :szkoła,przerwa a gdzie nauczyciel dyżurujący?Dziewczyny jak i ci rozbawieni chłopcy to młode zalążki bandziorów i jeśli nie poniosą odpowiednio surowej kary to nic dobrego z nich nie wyrośnie i oby nie był to poprawczak ,ale bardzo dotkliwa i długotrwała kara .
2017-05-14 21:54
Jeśli rodzice nie mają kasy to niech się do roboty zabiorą i pracować a nie opie*dala i liczyć na kasę z zewnątrz.
2017-05-14 01:26
Proponuje dac tą "młodzież" do ponownej sluzby zasadniczej. Szybko by sie wybilo z glowy agresję, e-fajki,samowolke bez zapracowanych rodzicow czy przemoc w grupie. Ciekawe czy jedna z druga w pojedynke tak samo by byla
Proponuje dac tą "młodzież" do ponownej sluzby zasadniczej. Szybko by sie wybilo z glowy agresję, e-fajki,samowolke bez zapracowanych rodzicow czy przemoc w grupie. Ciekawe czy jedna z druga w pojedynke tak samo by byla odważna z dorosłą odoba za jaką jak widać praktycznie się uważają wymierzajac karę innym. Brawo nasze szkolnictwo podporządkowane prawu unijnemu. Jeszcze trochę to starszym nie będzie wolno się odezwać bo pogwalca jakieś prawa.
2017-05-14 11:16
Nie wiem co miałeś na myśli z tym 500+.?
PEWNIE POWIESZ JESZCZE ŻE TO WINA KACZYŃSKIEGO .
Zanim mózg całkiem Ci się zlasuje od lemingozy, zastanów się co piszesz..
2017-05-13 11:06
2017-05-13 11:14
2017-05-13 11:26
2017-05-13 12:06
osoba, która to nagrywała jak i pozostałe osoby widoczne na nagraniu również powinny zostać pociągnięta do odpowiedzialności, jako, że będąc naocznym świadkiem popełnienia przestępstwa, zataiły je nie zgłaszając tego faktu stosownym organom
2017-05-13 12:16
W Polsce (poza kilkoma wyjątkami) nie ma obowiazku denuncjacji.
2017-05-13 14:59
I czego głąby minusujecie. Lepiej sięgnijcie po kk. Tam wszystko jest napisane.
A... Rozumiem za trudne.
Lepiej rzucać populistyczne hasła i wysyłać wszystkich dookoła do pierdla.
2017-05-13 16:43
§ 1. Kto człowiekowi znajdującemu się w położeniu grożącym bezpośrednim niebezpieczeństwem utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu nie udziela pomocy, mogąc jej udzielić bez narażenia siebie lub innej osoby na niebezpieczeństwo utraty życia albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu,
podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
2017-05-13 17:56
Ale powyżej jest mowa o "będąc naocznym świadkiem popełnienia przestępstwa, zataiły je nie zgłaszając tego faktu stosownym organom" - i takiego obowiązku NIE MA (poza wyjątkami) w polskim prawie.
Ten przepis co przytoczyłeś polega na czym innym. Poza tym: "mogąc jej udzielić bez narażenia siebie lub innej osoby na niebezpieczeństwo".
2017-05-13 18:10
Niebezpieczne jest powiadomienie o tym policji lub chociażby nauczyciela ze szkoły? Wiem, że żyjemy w kompletnej znieczulicy, ale może jednak wypadałoby zachować chociaż resztki ludzkości...
2017-05-13 18:31
KPK się kłania: art. 304. § 1. Każdy, dowiedziawszy się o popełnieniu przestępstwa
ściganego z urzędu, ma społeczny obowiązek zawiadomić o tym prokuratora lub
Policję.
2017-05-14 11:56
A czy ow delikt jest penalizowany?
2017-05-15 09:14
to w byle jakim społeczeństwie żaden obowiązek, a i nie ma za to kary
2017-05-15 09:28
no niestety lata komunizmu troche wypaczyly poczucie obowiazku spolecznego. Kiedys to byla tylko nazwa i wszystko podszyte obowiazkiem od wladzy - stad takie krzywe traktowanie podstawowych zasad wspolzycia spolecznego (do debili:to nie jest seks w miejscu publicznym).
2017-05-13 13:01
na miesiac w gips tych agresywnych
zwolnilo by im to ruchy
2017-05-13 13:59
a gdybyś to ty był na jej miejscu
2017-05-13 14:46
2017-05-13 15:12
2017-05-13 18:38
2017-05-14 12:59
2017-05-13 19:05
gdzie jest nemo?
2017-05-14 07:40
2017-05-13 19:09
Uważam że władze zarówno szkoły jak i policja powinni zareagować bardzo stanowczo Problem dotyczy nie tylko dwóch dziewczyn lecz całej szkoły Lincz widziała grupa kilku dziesięciu dzieciaków nagrywali i nie reagowali I
Uważam że władze zarówno szkoły jak i policja powinni zareagować bardzo stanowczo Problem dotyczy nie tylko dwóch dziewczyn lecz całej szkoły Lincz widziała grupa kilku dziesięciu dzieciaków nagrywali i nie reagowali I obowiązkiem władz jest uświadomienie im ze swoja postawą brały czynny udział Należy wykonać wywiad środowiskowy w domach tych dwóch dziewczyn może problem dotyczy całych rodzin i rodzice nie powinni wychowywać dzieci
2017-05-13 21:30
Ten co nagrywa za same teksty i nagrywanie powinien ponieść duże konsekwencje
2017-05-13 21:39
Pigula wgałtu i wyciecie nożem sfastyki na policzku.
2017-05-15 06:14
bo dzięki niemu wiesz co się stało
2017-05-15 07:48
Nakręcał bo uważał te zajście za fajna zabawę i sam miał ochotę włączyć sie do niej więc powinien odpowiadać jak one. Brał udział a nie był postronnym świadkiem, który bał się interweniować
2017-05-15 11:58
Właśnie co za prostak !
Ciekawe czy taki mądry będzie w sadzie
2017-05-13 11:07
Efekty bezstresowego wychowania.
2017-05-13 11:59
Nie zgodzę się. To efekt braku wychowania. Wina rodziców, którzy nie mieli czasu dla swoich dzieci i większość wcale nie dlatego że do pracy na drugi etat biegali. Zwyczajnie z lenistwa. Bo łatwiej jak sobie sam na kompie posiedzi i tv pooglądać niż razem gdzieś wyjść, coś wspólnie porobić
2017-05-13 17:28
O jakich rodzicach mówisz? Patole siedzą w domach i chleją.
2017-05-13 21:35
2017-05-14 01:41
i, kto wie, może i zaraźliwe.
2017-05-14 13:00
poza tym sporo się zmieniło a wiele budynków idzie na wyburzenie jeśli już nie poszło. 20 lat temu trudno było przejść dolną Orunią żeby nie zostać zaczepionym. Teraz jest luzik
2017-05-13 12:23
przepisy mamy tak poj...e, że taka gimnazjalistka jakby dostała w łeb od ojca to o molestowanie by go oskarżyła. Jasne, że wina rodziców, ale i czasy mamy takie super...kupa mądrych programów w TV typu "szkoła", "pamiętniki z wakacji" itp
2017-05-13 12:26
spirala się nakręca.
Tak nie musi być.
2017-05-13 12:30
Tzn wychowanie to dostać od ojca? A inaczej top już"bezstresowo"? Niestety przemoc skądś się bierze. Najczęściej z akceptacji przemocy wobec słabszych, co dzieci wynoszą z domu. Bo jak mama czy tata mogą klepnąć, walnąć, popchnąć, ścisnąć do bólu za ramię, to potem takie dziecko uważa, że wobec kolegi też tak wolno.
2017-05-13 21:36
a takiej patologii nie było?
2017-05-13 12:28
Ale że w tej samej szkole w latach 90. na boisku i za nim bywały ustawki, to to już przemilczeć lepiej, nie? Jakoś wtedy nie mówiło się o bezstresowym wychowaniu, a działo się dokładnie to samo. Zastraszanie, pobicia, rozbójnictwo, przemoc psychiczna. Istnienie tego wszystkiego brutalnie uświadomiła mi właśnie podstawówka końca XX w.
2017-05-13 21:39
i to zupełnie naturalne że chłopaki się piorą. Tyle że wtedy nie prali się w 3 na 1. Takie coś uczyło pokory kogoś kto miał za dużo testosteronu. Po wszystkim była zgoda. Nie porównuj chłopców do dziewczynek.
2017-05-14 08:11
Zawsze był w każdej klasie jakiś Kozioł ofiarny nad którym wszyscy się znęcali psychicznie i fizycznie
2017-05-14 13:10
bo to naturalne, instynktowne. Niestety ale bóg nas nie stworzył, pochodzimy od zwierząt tylko mamy takie ludzkie nakładki na tę zwierzęcość. Mimo tego nie kontrolujemy jej do końca.
2017-05-14 14:55
Coś Ci się mocno pomyliło
2017-05-14 10:51
Nie rozśmieszaj mnie, takie akcje był regularne. Dziewczyny też się biły. Zdejmij różowe okulary.
2017-05-14 13:08
akcja 3 na 1 była 2 razy w czasie 8 lat podstawówki. Winowajców znałem z nazwiska. Zostali ukarani nie tylko przez dyrektora ale wyrokami sądowymi
2017-05-14 15:33
Detektyw od siedmiu boleści, tylko że nie wiesz, o czym mówisz. Też chodziłem do tej szkoły, od 1992 do 2000 roku. Mówisz o spektakularnych akcjach, które wyszły na wierzch za mocno - tego oczywiście było mało, resztę
Detektyw od siedmiu boleści, tylko że nie wiesz, o czym mówisz. Też chodziłem do tej szkoły, od 1992 do 2000 roku. Mówisz o spektakularnych akcjach, które wyszły na wierzch za mocno - tego oczywiście było mało, resztę się tuszowało. Sam byłem ofiarą ofiarą (lżejszego, ale jednak) pobicia, sprawa zamieciona pod dywan. Pamiętna ustawka matematycznej i sportowej za boiskiem? Plotki krążyły, że sportowa miała nawet pałki, sprawa się znowu rozeszła, bo nauczyciele się połapali, że coś jest nie tak, jak pół podstawówki poleciało za boisko na długiej przerwie. Już w pierwszej klasie dwóch kolesi próbowało ode mnie wymusić kasę. Grupki pajaców znęcających się nad jednym słabszym (od szykan do mniejszych lub większych uderzeń) to był widok tak powszechny, że człowiek tylko się cieszył, że to nie on. Zdejmij różowe okluary, powtarzam.
2017-05-13 13:35
Mam koleżankę, która wychowuje dziecko bezstresowo (jeszcze nigdy nie oberwało) - dziecko obecnie około 6 lat. Potrafi uderzyć starszych kopnąć rzucić obiadem i tylko dlatego bo nie boi się i nie można jej oddać, a rodzice reagują na tego typu sprawy tylko rozmową z dzieckiem.
2017-05-13 14:24
Myślisz bezstresowe wychowanie z brakiem wychowania.
2017-05-13 14:47
2017-05-13 16:39
2017-05-13 18:40
trudno skojarzyć, że zdarzenie miało miejsce przed szkołą na przerwie?
2017-05-14 13:02
Szczególnie, że fakty są takie, że zdarzenie miało miejsce poza terenem szkoły w czasie zajęć lekcyjnych. Czytanie ze zrozumieniem się kłania.
2017-05-14 13:33
a trudno nie skojarzyć tego z faktem że jak długo szkoła jest świętym miejscem dla nauczyciela jest pokój nauczycielski?
Że tylko nieliczni wbrew swojej woli zmuszani są do dyżurowania na przerwach a każdy
a trudno nie skojarzyć tego z faktem że jak długo szkoła jest świętym miejscem dla nauczyciela jest pokój nauczycielski?
Że tylko nieliczni wbrew swojej woli zmuszani są do dyżurowania na przerwach a każdy nauczyciel jak tylko może chowa się w pokoju nauczycielskim albo jeszcze lepiej w kantorku ..
Teraz jest jeszcze zabawniejsze bo nauczyciele po skończonych zajęciach natychmiast opuszczają szkole udając się do twz pracy w domu to znaczy do drugiej szkoły tyle że prywatnej.
Ma 2 dzieci chodziły na Jasień podstawie/ gimnazjum , i liceum na Kartuskiej - dobrze poznalem te zasady
Nauczyciela bardzo ciężko jest złapać w szkole - żeby z nim porozmawiać trzeba przecież przyjść na wywiadówkę , tak zwykle słyszymy " już wyszedł "
Gimnazjum ma zasadniczą w "wadę" - jest to nowa szkoła - nauczyciele nie mają szans poznać uczniów i ewentualnie wdrożyć jakieś metody wychowawcze
Oni sami to rozumieją i teraz im się poprostu nie chce
2017-05-13 14:52
Efekty wychowania przez ludzi, którzy sami umysłowo nie ogarniają tego co jest dobre a co złe, pewnie ich rodzice wymyślają pomówienia żeby pozbawić kogoś pracy i zniszczyć mu życie...może czytają też jakieś chore książki...
2017-05-13 15:08
neoliberalizm i lewactwo
2017-05-14 13:11
2017-05-13 18:58
likwidowac gimnazja - spadek po Buzku i jego pseudoreformach.
2017-05-14 14:04
dokładnie tak, bezstresowe wychowanie, krzyknąć nie można A potem mamy co mamy, powinny w kamizelkach z napisem NIEBEZPIECZNA, chodzić i osiedla sprzątać pod nadzorem mamusi, która tak wychowała, to się nie bierze znikąd.
2017-05-14 15:16
Bo miałem w szkole to samo, co ta laska.
Jedna różnica - nikt nie nagrywał, bo nie było czym. W efekcie gehenna trwać mogła lata.
2017-05-13 11:07
Przykro mi to oglądać,ale sami mamy w tym wieku córkę.Nie wyobrażam sobie takiej sytuacji.Braku reakcji ,ze strony nauczycieli ,uczniów.Takie zachowanie powinno być karalne,kolegę którego słychać w tle filmu powinno się
Przykro mi to oglądać,ale sami mamy w tym wieku córkę.Nie wyobrażam sobie takiej sytuacji.Braku reakcji ,ze strony nauczycieli ,uczniów.Takie zachowanie powinno być karalne,kolegę którego słychać w tle filmu powinno się pociągnąć do odpowiedzialności.Mam nadzieję,ze dostaną zasłużona karę!!. Mam nadzieję,że rodzice tych uczniów zobaczą jak ich dzieci się zachowują.BRAK SŁÓW-zwierzęta
2017-05-13 12:01
Proszę bez obrazy zwierząt
2017-05-13 12:26
Zwierzęta atakują w obronie lub by zdobyć pożywienie.
2017-05-13 12:33
Podzielam opinię. Też mam córkę w tym wieku. Oby ponieśli tak poważne konsekwencje że zatrzęsie to środowiskiem rodziców i nauczycieli. Poprawczak musi dla przykładu być! Oby służby podeszły do tego tematu wzorowo, potrzebny jest przykład konsekwencji dla tak zdemoralizowanej młodzieży ZWIERZĘTA!
2017-05-13 12:39
Przecież oni nie widzieli tej akcji?
2017-05-13 12:52
Jak widzą też nie reagują albo zamiataja pod dywan, żeby sobie problemów w szkole nie robić.....
2017-05-13 13:44
Podaj jakiś przykład, a nie rzucasz oskarżeniami. Nauczyciel jest zobowiązany do reakcji.
2017-05-13 14:20
Tak oczywiście wszystkiemu winni nauczyciele... co za bzdury wygadajesz!!... gdyby widzieli na pewno by zareagowali....
2017-05-15 13:35
a niejeden wychodzi. Najczęściej zadzwonić. Jedna taka inteligentka z SP1 na Morenie nawet dzieciaki w klasie zamykała gdy chciała wyjść. Nazwisko tejże może być do wiadomości redakcji.
2017-05-13 15:53
A nie przypadkiem rodziców? To oni odpowiadają za WYCHOWANIE swoich pociech. W tym wypadku - ewidentny brak wychowania.
2017-05-15 09:58
2017-05-15 10:19
Za Adolfa społ. niemieckie, za Trumpa amerykańskie, za Putina rosyjskie.
2017-05-13 14:13
po pierwsze proszę nie obrażać zwierząt
2017-05-14 09:02
bez obrazy zwierząt... ludzie są gorsi od nich....żaden zwierzak by tak nie zareagował tylko po to by komuś krzywdę zrobić dla zabawy
2017-05-13 14:09
Widzę że nic się nie zmieniło
2017-05-13 16:25
dalej elitarne
2017-05-15 10:40
to faktycznie patola
2017-05-13 14:17
nauczyciele?? a co oni mogą jak krzyknąć na ucznia juz jest afera a gdyby jeszcze miał szarpnąć za rękę to już kryminał. To jest ewedentnie przykłąd bezstresowego wychowania, bez kar. Za moich czasóe jak nauczycielka
nauczyciele?? a co oni mogą jak krzyknąć na ucznia juz jest afera a gdyby jeszcze miał szarpnąć za rękę to już kryminał. To jest ewedentnie przykłąd bezstresowego wychowania, bez kar. Za moich czasóe jak nauczycielka połamała l drewniana linijke na mojej rece to nawet nie pomyslalem zeby powiedziec rodzicom bo pewnie zaraz z drugiej strony bym oberwał. Dzisiaj nauczyciel krzyknie na ucznia i juz ma problemy.
Gowniary cwane bo w kupie, a tak dla przykladu posadzić je w poprawczaku każda osobno, bez smartfona internetu i innych bajerów. dac grabie czy miotłe i niech zapierdziela na miejskich trawnikach w kamizelce ZK
2017-05-13 17:01
Tylko ze każdy się bał,odwrócił się i udawał że nie widzi. Nauczyciel nie będzie się nadawał. Nauczyciel woli ubierać się na czarno na czarny protest,woli s postrajkowac w obronie gimnazjów i być wygodnym , brać kasę z
Tylko ze każdy się bał,odwrócił się i udawał że nie widzi. Nauczyciel nie będzie się nadawał. Nauczyciel woli ubierać się na czarno na czarny protest,woli s postrajkowac w obronie gimnazjów i być wygodnym , brać kasę z naszych podatków(pensje), wakacje, a interweniować jak komuś się dzieje krzywda, nie, po co, przecież ja nie chcę się wysilać, chce odbebnic swoje,zero wysiłku i w porządku.
2017-05-13 18:49
Są przepracowani tymi 18 godz. Tygodniowo czyli 3 - 4 godzinami dziennie!!! Ale przecież oni pracują dodatkowo w domu: przygotowują lekcje, sprawdzają klasówki. Koń by się uśmiał. Nikt z nich nie pracuje w domu
Są przepracowani tymi 18 godz. Tygodniowo czyli 3 - 4 godzinami dziennie!!! Ale przecież oni pracują dodatkowo w domu: przygotowują lekcje, sprawdzają klasówki. Koń by się uśmiał. Nikt z nich nie pracuje w domu codziennie po 4 - 5 godz., czyli 8 godz./dziennie jak większość normalnych ludzi. Jedyne gdzie widzę ich zaangażowanie to protesty o podwyżki i jeszcze większe przywileje. Znajoma dyrektorka udostępniła pokój-gabinet do dodatkowej pracy w szkole dla nauczycieli, żeby mieli warunki i spokój i wiecie co? Szybciutko go zlikwidowała, bo świecił pustkami. Wiem, że krzywdzę 10 % wspaniałych nauczycieli z powołaniem, ale niestety znakomita większość ich kolegów są zakałami tego zawodu. Obalić kartę nauczyciela!!!
2017-05-13 19:05
nauczycielki.
I po co praca po lekcjach w szkole ? Stać cię płacić większe podatki na ogrzewanie sal do ich dodatkowej pracy ?
W USA nadgodziny są wtedy gdy przynosi to wymierne korzyści. Jak nie ma to
nauczycielki.
I po co praca po lekcjach w szkole ? Stać cię płacić większe podatki na ogrzewanie sal do ich dodatkowej pracy ?
W USA nadgodziny są wtedy gdy przynosi to wymierne korzyści. Jak nie ma to pracowników wygania się do domu - tam ewentualnie niech sobie popracują dodatkowo.
Przekonał się o tym mój krewniak. W jednej z pierwszych pracy zadeklarował się iż zostanie po godzinach i ruszy coś tam do przodu z jakimś projektem. W odpowiedzi usłyszał od szefa, że nie trzeba, bo on nie będzie płacił za ogrzewanie i oświetlenie pomieszczenia. O 5:00 PM przyszedł portier i we wszystkich pomieszczeniach obniżył mocno temperaturę i sprawdził oświetlenie i komputery (czy wyłączone). Następnego dnia od 7:30 jego zmiennik zaczął włączać ogrzewanie.
Dzięki temu takie firmy za często nie zwalniają ludzi (grupowe) z powodu rozbuchanych innych kosztów.
Więc nie narażaj nas w PL na wzrost podatków na bezproduktywne siedzenie nauczycieli po lekcjach w szkole. Powtórzę - ogrzewanie i oświetlenie kosztuje.
2017-05-13 19:33
Np do sklepu Biedronka,po 8 godz,żadnej pracy w domu, nie będzie musiała protestować o podwyżki,ubierać się na czarno w ramach protestu. Nikt jej nie każe pracować jako nauczyciel, mieć całe wakacje wolne. Prawda jest
Np do sklepu Biedronka,po 8 godz,żadnej pracy w domu, nie będzie musiała protestować o podwyżki,ubierać się na czarno w ramach protestu. Nikt jej nie każe pracować jako nauczyciel, mieć całe wakacje wolne. Prawda jest taka że całe te środowisko nauczycieli, nie wszystkich oczywiście jest obludne, tylko podwyżki,czarny protest,lewactwo i zero odpowiedzialności. I nie gadaj tu głupot bo nie wszyscy są bezmuzgowymi naiwniakami co chcieli byście nas zrobić ,cwaniaczki. Obłuda i zakłamanie z hipokryzja w tle,rzygać się chce !!!
2017-05-13 20:39
Absolutnie masz rację i Panie z Biedronki niech idą pracować do szkoły! To jest super opcja!
Jesteś za?
2017-05-13 21:42
on tylko odpowiedział na twój zarzut o nieróbstwo który jest nieuzasadniony
2017-05-14 01:08
Byłam nauczycielka, ale nie wytrzymałam z tymi mimozami. Tak, przyznaję się - stchórzyłam.
Moje zdanie jest takie, że oczywiście za wychowanie odpowiadają głównie rodzice, ale nie wszyscy mają szczęście mieć
Byłam nauczycielka, ale nie wytrzymałam z tymi mimozami. Tak, przyznaję się - stchórzyłam.
Moje zdanie jest takie, że oczywiście za wychowanie odpowiadają głównie rodzice, ale nie wszyscy mają szczęście mieć odpowiedzialnych rodziców, dlatego nie wolno obwiniać 13 -14 latków, że są takimi jakimi są, oni potrzebują opieki i tu powinna wkraczać szkoła. A SZKOŁA MA W... GDZIEŚ, bo najłatwiej powiedzieć, że nic nie mogę zrobić. Akcja miała miejsce przed szkołą na przerwie, jak pisze redaktor, CZY ŻADEN NAUCZYCIEL NICZEGO NIE ZAUWAŻYŁ?
Nadal nie wierzę, że pańska żona siedzi przy pracy w domu po 4-5 godzin dziennie.
2017-05-14 10:10
Akcja miała miejsce na parkingu przed basenem, po lekcjach, mieszkam niedaleko i znam to miejsce, trzeba brać poprawkę na to co się czyta. Z terenu szkoły miejsce jest niewidoczne. Wiem co piszę, bo moje dziecko chodzi do tej szkoły.
2017-05-14 19:06
Ale pierdoły Pan opowiadasz. Głupie przyzwyczajenia... Nauczyciel nie powinien zabierac pracy do domu. Tak jak dzieci nie powinny dosgawac zadan domowych do domu z dnia na dzien. To jest bardzo zly system. Czy ja targam
Ale pierdoły Pan opowiadasz. Głupie przyzwyczajenia... Nauczyciel nie powinien zabierac pracy do domu. Tak jak dzieci nie powinny dosgawac zadan domowych do domu z dnia na dzien. To jest bardzo zly system. Czy ja targam teczki z dokumentami do domu... nie . W tej ameryce to byl chyba na jakies wsi bo ja mam calkowicie inne przyklady wiec nie pisz glupot.
2017-05-14 21:12
Jestem nauczycielem ale tylko z zawodu. Nie wytrzymałem w zawodzie nawet 1 roku. Żadnej pracy nie można porównywać do tej. Śmiało mogę powiedzieć, że lepiej pracować 40 godz. w innej pracy niż 18 godz. (w teorii) jako
Jestem nauczycielem ale tylko z zawodu. Nie wytrzymałem w zawodzie nawet 1 roku. Żadnej pracy nie można porównywać do tej. Śmiało mogę powiedzieć, że lepiej pracować 40 godz. w innej pracy niż 18 godz. (w teorii) jako nauczyciel. Nauczyciel nie ma w tej chwili żadnego "bata" na ucznia. Uczeń w oczy ci powie "i co mi zrobisz, obniżysz sprawowanie, he, he" W dodatku nie ma żadnego wsparcia od rodziców. Kiedyś rodzice trzymali sztamę z nauczycielami a teraz przychodzi taki rodzic i jeszcze się wykłóca o tego swojego sk...y synka i to w jego obecności. Takie wychowanie w domu. Z dziećmi wogóle się w domu nie widują, nie rozmawiają i żądają, żeby to szkoła ich wychowywała., a w klasie 25 osób i więcej a powinno być 15. Żadnej pracy w szkole NEVER !
2017-05-14 21:29
2017-05-13 17:21
Nauczyciele w tym czasie byli na swoim miejscu pracy, akcja odbyła się po za terenem szkoły i nauczyciele nawet nie mieli szans zobaczyc sytuacji, skoro żaden g*wniarz nie mógł nawet zawiadomić nikogo -.- żeby zadzwonić na policję nie trzeba się ujawniać
2017-05-13 20:29
A jak ktoś mu odpisze, że to nieprawda to koronny argument- niech zmieni zawód jak się nie podoba. To jest dopiero tupet i hipokryzja
2017-05-14 05:16
Nie obrażaj zwierzat
2017-05-14 13:58
Tak rodzice teraz wychowuja dzieci. Na wszystko smrodom pozwalają, a później dziwota, że takie sytuacje mają miejsce.
2017-05-14 18:02
albo piją , albo ćpają , albo siedzą .
Nie mam na to wpływu , ale zyczyłabym sobie , aby takie jednostki natychmiastowo,bezpowrotnie usuwac ze społeczeństwa. z tego bandyctwa już nic nie będzie , spłodzi toto
albo piją , albo ćpają , albo siedzą .
Nie mam na to wpływu , ale zyczyłabym sobie , aby takie jednostki natychmiastowo,bezpowrotnie usuwac ze społeczeństwa. z tego bandyctwa już nic nie będzie , spłodzi toto następną patologię.
ale u nas nie ma kary smierci. drastyczne te moje poglądy , ale nic nie poradzę na to , że takie mysli mnie nachodzą.
2017-05-14 19:18
Proszę nie obrażać zwierząt ,tylko ludzie są tak bezsensownie brutalni.
2017-05-14 20:50
a najlepiej jeszcze sofite odszkodowanie dla ofiary. Jedyny sposób by poczuli lekki dyskomfort w tej sytuacji.
2017-05-14 21:28
W jak sposób mieli reagować?? Wychowuj córeczke w domu najpierw a nie zganiaj na nauczycieli!
2017-05-15 00:14
Stoją na wylotowce z Gdanska
2017-05-15 09:47
nie obrażaj zwierząt
2017-05-15 13:49
A co z tym wspólnego mają nauczyciele ???
Jak wychowujesz swoje dziecko takie masz.
Nauczyciel nie siedzi z twoim dzieckiem 24 godziny na dobę.
To od Ciebie zależy ja je wychowasz a nie od nauczyciela.
2017-05-13 11:08
I właśnie dlatego likwidują Gimnazja. Jeżeli w szkole była ochrona, to pięknie.
2017-05-13 11:15
2017-05-13 11:18
to był żart
2017-05-13 11:50
a to zawsze już coś
2017-05-13 12:42
To ,że zmieni się nazwę szkoły to zmieni uczącą się tam młodzież? To może zlikwidujmy wiezienia i nazwijmy je SPA wówczas wyeliminujemy przestępczość. Kurcze takie to proste zmiana nazwy i problem znika.
2017-05-13 12:49
Dlatego że w nowej szkole trzeba się popisać i zdobyć "pozycję" wśród rówieśników. A w 7, 8 klasie podstawówki nic nie trzeba nikomu udowadniać.
2017-05-13 13:49
Wiele dzieci przenosi się do innych szkół podstawowych, więc i tak czynnik "popisania się" będzie bardzo silny.
Takie sytuacje będą miały miejsce również w nowej SP - zmieniając nazwę szkoły i psując podstawy programowe młodzieży nie zmienisz.
2017-05-13 19:48
Wield dzieci się przenosi... w 7,8 klasie... a z jakiegiompowodu się przenoszą ?
2017-05-15 13:37
2017-05-13 22:18
że jest jednak twardy i latach skrywania ciągotek pobije jakiegoś pierwszaka? na pewno tak będzie
2017-05-14 13:15
im się należy, im trzeba dać
2017-05-15 17:51
Nie będzie musiał udowadniać, bo już od dawna będzie miał pozycję łobuza, któremu nikt nie podskoczy, więc dalej będzie lał młodszych (najchętniej najsłabszych, z pierwszych klas)
2017-05-13 11:51
Gimnazjum to wylęgarnia fali.
2017-05-13 13:05
A ofiarami staną się młodsze, bardziej bezbronne dzieci. Zaczną się wymuszenia, przynoszenie kasy za ochronę starszym uczniom, tak było wtedy i to wróci. Maluchy nie będą bezpieczne
2017-05-13 16:01
za to dzieciaki, które przechodziły gimnazjum, mogą podać wiele przykładów.
2017-05-14 12:31
Niestety właśnie ta lepsza dawna młodzież pogubiła się i wychowała takie zwierzęta.
2017-05-14 16:55
I byłem ofiarą "takich historii". W 6 klasie zmieniłem szkołę i jakoś było. Do 8 klasy. Potem ogólniak i tam konkretna fala.
2017-05-13 23:15
ostatnie 15 lat to róbta co chceta.
2017-05-15 17:54
Nie od nazwy szkoły zależy, czy uczeń ma szacunek do nauczyciela. Najbardziej od wychowania przez rodziców
2017-05-13 11:57
bo w podstawówkach i szkołach średnich nie biją, prawda? Co za logika.
2017-05-13 12:05
Po likwidacji gimnazjów nic się nie zmieni.Przecierz w tej szkole jest też podstawowka a dzieciaki cały czas mają ze sobą kontakt.Zmieni się tylko tytuł artykułów np.uczniowie podstawówki pobili nastolatkę
2017-05-13 15:45
Jak to się nic nie zmieni po likwidacji gimnazjów...? Czy nie łatwiej siedmiolatkowi spuścić jeszcze większe manto, kiedy się ma 15 lat i o pieniądze będzie łatwiej... toż to raj i dobre żniwo się zbliża dla patologii...
Jak to się nic nie zmieni po likwidacji gimnazjów...? Czy nie łatwiej siedmiolatkowi spuścić jeszcze większe manto, kiedy się ma 15 lat i o pieniądze będzie łatwiej... toż to raj i dobre żniwo się zbliża dla patologii... choć teraz to się chyba nie patologią a suwerenem nazywa... choć kiedyś chyba suwerenem się króla nazywało, hmm ale świat się szybko zmienia nadążyć nie można... sam już nie wiem...
2017-05-14 13:18
ani to dla niego honor ani zysk. Za takie coś byłby wyśmiany i zniszczony przez rówieśników, już nie mówiąc o konsekwencjach prawnych.
2017-05-15 13:40
Oczywiście, 15 latki leją siedmiolatków. Niektórzy nawet (o zgrozo) nie zaglądają w metrykę zanim zdecydują się na agresję.
2017-05-13 12:08
A basen należy do MOSiR'u.
O jedenastej w szkole nie ma przerwy, a nawet jakby była to uczniom nie wolno wychodzić na zewnątrz.
Żadna klasa nie kończy lekcji ok 11 w czwartki, więc może to być klasa z innej
A basen należy do MOSiR'u.
O jedenastej w szkole nie ma przerwy, a nawet jakby była to uczniom nie wolno wychodzić na zewnątrz.
Żadna klasa nie kończy lekcji ok 11 w czwartki, więc może to być klasa z innej szkoły, która miała zajęcia na basenie.
Nauczyciele powinni uczyć, a od wychowania to są rodzice.
Mało którą szkołę stać na ochronę, a jak już to są to leśne dziadki na emeryturze i siedzą na terenie szkoły.
Tak czy inaczej gratuluje rodzicom córeczek, a synków w szczególności. Rozumiem, że żaden nie stanął przeciw przemocy, bo mógł potargać fryzurkę sobie lub poobcierać gołe kostki.
2017-05-13 12:21
Dziewczyna była z gimnazjum nr.3 ul.Chalubinskiego i reszta również także odpowiedzialność jest szkoły i basenu wszystkich bym ukarał równo ,fajnie że są twarze znamy się rodzice z Chełm i nikt nie przejdzie obok takich ludzi obojętnie jednej dziewczyny matka już utraciła pracę wszystko w temacie
2017-05-13 12:29
Agresorki są z Gimnazjum nr 5. (chyba, że inofmatorzy mnie zawiedli ale nie sądzę).
Jeśli pobicie miałoby miejsce w Tesco to też odpowiedzialność szkoły?
2017-05-13 12:51
agresorki to gimnazjum nr 4 i 5
2017-05-13 13:05
Myślisz, że jak szkołą będzie się nazywała wielebnego ojca dyrektora to nagle będą tam się uczyły same anioły?
2017-05-13 13:10
Nie likwidują mlodziezy, tylko gimnazjum. Ludzie Ci sami.
2017-05-13 22:29
Tylko ze gimnazja to zbiór dzieci z różnych środowisk a podstawówka to na ogół dzieci z jednego środowiska ...zawsze ciut lepiej
2017-05-15 08:25
Chodziłem do SP w latach 80-tych, gdy obowiązywała ścisła rejonizacja. W każdej klasie spotykali się "domkowcy", "blokowcy" i patola z komunałki. To już 3 różne środowiska, które w prawdziwym życiu raczej nie były ze
Chodziłem do SP w latach 80-tych, gdy obowiązywała ścisła rejonizacja. W każdej klasie spotykali się "domkowcy", "blokowcy" i patola z komunałki. To już 3 różne środowiska, które w prawdziwym życiu raczej nie były ze sobą blisko. Dodatkowo, uparcie trzymano w normalnej szkole osobników, którzy powinni być w specjalnej. Niektórzy byli tylko tępi, ale bywali też agresywni. Teraz dodaj jeszcze do tego bananową młodzież i masz mały "kocioł bałkański".
2017-05-13 13:46
Gdyby takich gimnazjalistów przy okazji likwidowano...
2017-05-13 14:01
i serio myślisz że to problem w Gimnazjach? To nie te czasy co kiedyś zacznijmy a przywrócenie podstawówek sprawi że to zabawiać się tak będą też pierwszoklasistami :d
2017-05-13 14:54
Jasne, że nie. Gimnazjum to tylko zmiana nazwy szkoły, ludzie są Ci sami.
2017-05-13 14:28
Znikna gimnazja, znikną problemy. Pstryk i wszyscy będą idealni. Czary mary..
2017-05-13 16:49
śmiechu warte, niektórzy nadal nie rozumieją ani przyczyn takiej sytuacji, ani konsekwencji zmian, które nastąpią.
Najlepsze jest to, że wypowiadają sie na ten temat ludzie, którzy albo nie mają dzieci, albo dzieci to ich nie dotyczy.
2017-05-15 06:45
sama chodziłam do szkoły 8 letniej i było dobrze,mój młodszy brat i moja najstarsza córka niestety chodzili do gimnazjum i to co tam się dzieje to jest koszmar!!!Mój syn teraz jest w 6 kl i jestem szczęśliwa że nie będzie musiał do tego patologicznego tworu chodzić.
2017-05-15 09:38
i w tej gazecie, co ją drukują w 5 egzemplarzach dla Kaczora, Brochy, Dudy, Ziobry i Maciory oczywiście, że wszystko będzie cacy. Tak jak już teraz zapewne nie ma w Polsce aborcji, tak jak w PRL-u nie było narkomanii i tak jak w ZSRR nie było seksu i jazzu.
2017-05-13 14:50
A co Ci to da ??? To będzie jeszcze gorzej pomyśl masz teraz dzieci w podobnym wieku w danej szkole. Teraz np będa dzieci od zerówki 6 lat do 15 lat w ósmej klasie. Teraz dopiero może być więcej pobić nawet molestowań i innych jak np taki 15 latek znajdzie sobie jakieś dzieci w wieku 8-9 lat do których by nie miał dostępu w gimnazjium
2017-05-13 16:45
"Tak, w pewnej mierze to też wina gimnazjów, gdzie g*wniarze wkraczają w najgorszym wieku do nowego otoczenia. Każdemu buzują hormony i chcą się popisać przed nowym towarzystwem. Do nauczycieli szacunek zerowy - przecież
"Tak, w pewnej mierze to też wina gimnazjów, gdzie g*wniarze wkraczają w najgorszym wieku do nowego otoczenia. Każdemu buzują hormony i chcą się popisać przed nowym towarzystwem. Do nauczycieli szacunek zerowy - przecież są dopiero co poznani, a i tak za 3 lata ich nie będzie, więc nie ma co się przejmować opinią (przy starej kadrze, g*wniażeria ma chociaż jakieś opory, bo wśród tych nauczycieli w pewnym sensie dorastali).
Sam chodziłem do gimnazjum (nawet o dobrej opinii) i z perspektywy czasu uważam ten twór za zbędny. Taka 3 letnia wegetacja, która nic do życia nie wnosi." - proste i dosadne wyjaśnienie - nic dodać, nic ująć.
2017-05-14 13:21
Ja byłem w 8 letniej podstawówce, nigdy żaden 15 latek nie zlał 8 latka. Bo to mu nic nie dawało, nie stawał się w oczach kolegów odważniejszy, a poza tym w w oczach 15 latka, 8 latek to g*wniarz z któym się nie zadaje
2017-05-15 09:35
i jako 8 latek dostawałem od 15 latków.
2017-05-15 06:49
na trzy zmiany się uczyliśmy bo w każdym roczniku było po 6 klas,i nawet dobrze kontaktu ze starszymi dzieciakami nie miałam,młodsze klasy uczyły się na 2 piętrze,trochę starsze na pierwszym a najstarsze na parterze,nie
na trzy zmiany się uczyliśmy bo w każdym roczniku było po 6 klas,i nawet dobrze kontaktu ze starszymi dzieciakami nie miałam,młodsze klasy uczyły się na 2 piętrze,trochę starsze na pierwszym a najstarsze na parterze,nie było jak teraz dyżurów nauczycieli w czasie przerw i jakoś NIGDY nie było sytuacji żeby ktoś ze starszych bił czy zaczepiał małe dzieci.
2017-05-13 14:53
hahahaha ochrona, dobrze że sami się nie dołączyli ta ochrona
2017-05-13 15:37
Proszę nie mówić tylko, że jest to wina gimnazjów. Nie wyobrażam sobie, żeby takie coś zdarzyło się u mnie w szkole, bo u mnie nauczyciele czuwają, a młodzież też zawsze reaguje. W tej szkole od dawna było coś nie tak. Zresztą z tymi dziewczynami również chyba nie do końca wszystko jest okej.
2017-05-13 16:47
Teraz taka młodzież trafi do podstawówki, razem z 6-7latkami, no super.
2017-05-13 18:30
Witam, myślę że jak połączą gimnazja z podstawówką, zacznie się jeszcze większa przemoc wobec młodszych. Nie wiem czy to takie dobre łączyć 14-latkę z 7-letnimi dziećmi.
2017-05-13 22:39
2017-05-13 19:49
No i wyobraź sobie leżące tam zamiast tej dziewczyny 10'letnie dziecko
2017-05-14 13:24
14 latki biją się ze sobą o co innego. Chodziłem do tej szkoły za czasów 8 letnich podstawówek i przypadki takich pobić się nie zdarzały. 15 latki po prostu się nie zadają z 8 latkami i też nie mają o co z nimi bić. To są dwa różne światy. Taka bójka ma zawsze jakiś powód
2017-05-14 05:04
NIE bedzie w podstawőwkach
2017-05-14 11:12
Na pewno likwidacja gimnazjum spowoduje, że od września będziemy mieli w szkole same dobrze wychowane dzieci, nie będzie przemocy, wszyscy będą dla siebie mili, itd., gratuluję optymizmu w takim sposobie myślenia.
2017-05-14 13:25
no dobra od 3 klasy do 8 to ten wychowawca wie o tobie dużo więcej niż jak się ten czas ograniczy o połowę i stworzy gimnazjum.
2017-05-14 23:42
bravo dobrze mowisz!
2017-05-15 09:41
To dlatego te bandytki damy teraz to jednej szkoły z 6-latkami? Super pomysł brawo.
2017-05-15 15:51
Moim zdaniem zachowanie zależy od wychowania w domu i w szkole. Sądzisz, że jak zlikwidują Gimnazja to młodzież z roczników idących do klas siódmych ( od rocznika 2004) będzie idealna ? Szczerze wątpię. To że te dzieci,
Moim zdaniem zachowanie zależy od wychowania w domu i w szkole. Sądzisz, że jak zlikwidują Gimnazja to młodzież z roczników idących do klas siódmych ( od rocznika 2004) będzie idealna ? Szczerze wątpię. To że te dzieci, chodzące do gimnazjum(te które pobiły i nagrywały tę dziewczynę) , to istna patologia, to nie znaczy, że gdyby byli w podstawówce to by się tak nie zachowywali.
2017-05-15 18:16
Tak, bo gdyby akurat byli w 7 czy 8 klasie to przecież zachowywaliby się inaczej xD Zlikwidujcie gimnazja - ludzie zmądrzeją automatycznie :D
2017-05-16 15:21
Likwidacja gimnazjów nie zlikwiduje problemu agresji. Rodzice powinni zająć się dziećmi a nie zarabianiem kasy.
2017-05-17 11:52
zlikwidować samochody i inne pojazdy
zlikwidować drogi
zlikwidować ludzi ?
2017-05-13 11:08
mogę jej zaj...?. co za szmata.
2017-05-13 11:14
bić dziewczynę chce kozaczek.
2017-05-14 19:13
ich pracodawców, żeby im mogli pomóc. W Finlandii jak ktoś się zatacza na ulicy to policja nie tylko go zawozi do domu, ale jednocześnie powiadamia pracodawców, służby, sąsiadów itp. - żeby go mieli na oku i pomogli mu wyjść z patologii.
2017-05-13 11:34
2017-05-13 11:36
2017-05-13 20:11
2017-05-15 09:24
sporo ludzi nie zlapalo patrzac na lapki. To tez nie jest pocieszajace niestety...
2017-05-13 13:18
Mama wybiela synka?
2017-05-15 07:51
Mordercy seryjni też są mili w swojej okolicy to wzorowi obywatele na pozór.
2017-05-13 13:59
Młodociany bydlak
2017-05-13 14:47
2017-05-13 15:12
2017-05-13 22:37
2017-05-14 11:20
Kobiety na traktory
2017-05-13 15:38
najpierw bombę dostałby ten szmaciarz co nagrywał i udawał cwaniaka a później po kolei każda z tych sz*at co biły
na patologię jest tylko jedna rada...
2017-05-13 18:26
2017-05-13 16:26
on ma ksywe na dzielni "Perskie oko" ;-)
2017-05-13 18:13
w poprawczaku sprawdza jego oko :)
2017-05-13 21:44
"cocoa auge"
2017-05-13 22:01
2017-05-15 07:45
kiedy wraca z budowy do domu krzyczy w progu: "ty k..o gdzie zupa do ch..a".
Ciekawe kiedy policja zrobi z tego drobne wykroczenia. I po sprawie.
2017-05-13 11:08
Gdyby to bylo moje dziecko ktore siedzi na ziemi to bym znalazla te gowniary i zaj***a w pysk tak, ze by gwiazdki zobaczyla! Trzy gowniary na jedna dziewczyne- faktycznie odwazne w cholere- wstyd! Gdzie byli nauczyciele
Gdyby to bylo moje dziecko ktore siedzi na ziemi to bym znalazla te gowniary i zaj***a w pysk tak, ze by gwiazdki zobaczyla! Trzy gowniary na jedna dziewczyne- faktycznie odwazne w cholere- wstyd! Gdzie byli nauczyciele skoro dzialo sie to kolo szkoly? Mam 30 lat, kiedys jak chodzilam do szkoly tez rozne sie cyrki dzialy ale zeby tyle na jedna i nikt nie reagowal? Wstydzcie sie dziewuchy. Powinny dostac surowa kare dla przykladu, zeby innym wybic to z glowy.
2017-05-13 11:17
dokładnie, złapać te wieśniary i nagrać z nimi kolejny odcinek " PiłY"
2017-05-13 23:08
2017-05-13 11:21
Że one dostaną dozór a ty 3 lata pod celą, jest to straszne ale prawdziwe.
2017-05-13 11:42
Zdaje sobie z tego sprawe ale chyba nie dalabym rady trzezwo myslec patrzac jak takie cos dotyka mojego dziecka.
2017-05-13 12:42
2017-05-13 15:55
Ja tez zrobiłabym jak Ty
2017-05-13 17:33
I ja również
2017-05-14 13:07
2017-05-13 11:30
nic byś nie zrobiła, internetowy napinaczu xD w ciepłym krzesełku przed komputerem to każdy mocny, a na ulicy wszyscy spuszczają głowy i odwracają wzrok
2017-05-13 11:41
Za moje dziecko zrobilabym wiele- skoro tak piszesz to znaczy, ze dzieci chyba nie masz i nie wiesz co to jest milosc do nich.
2017-05-13 12:42
albo raczej to znaczy że znam internetowych napinaczy i wiem, że jak przychodzi co do czego, to mocni i groźni są tylko za ekranem monitora. Pies też najwięcej szczeka za bramą
2017-05-13 12:58
To kiepskich masz ziomkow tyle Ci powiem.
2017-05-13 15:36
co mają moje "ziomki" do internetowych kozaków, którzy dowartościowują się pisząc co to by nie oni?
2017-05-13 23:14
2017-05-13 15:14
i zwiałabyś do domu. Instynkt samozachowawczy okazałby się silniejszy od tej twojej całej miłości :P
2017-05-13 19:29
i zalanie, ewentualnie wybuch gazu, oczywiście jeżeli nie ma sąsiadów. Nie ma gazu - nie szkodzi, butla się znajdzie. A początek rozmowy: Dzień dobry, przeprowadzam testowanie win znanych marek.. Dziewczynom też mogą się zapalić przypadkiem włosy, połamać ręce, napaść osy...
2017-05-13 20:31
Brawo Mama II- na kazdego znajdzie sie sposob :) Zemsta by byla i koniec- co jak co ale za swoje dziecko mialabym gdzies na kogo bym trafila, a juz nie wspomne o moim mezu, ktorego corcia jest oczkiem w glowie ;)
2017-05-13 21:47
i od niego samego i to ciebie by bolcowali w kiciu a co lepsze nikomu nie byłoby żal
2017-05-14 10:34
Crazy Mama, za dużo filmów się oglądało
2017-05-13 20:29
Skad wiesz skad ja sie wywodze? Kogo znam? Z kim sie w zyciu zetknelam? Nie oceniaj wszystkich jedna miara ;)
2017-05-14 22:03
Zależy od mamuśki. Znam jedną taką, ma 10 letnią córkę, w sumie ja, spory facet bym jej nie chciał podpaść, kilkukrotna mistrzyni w karate, nabita taka, biceps grubszy od mojego...
2017-05-13 20:45
skoro wszyscy by tak zrobili to czemu nikt nic nie zrobił?
2017-05-13 21:52
Widocznie nikogo dorosłego nie było tylko sama patola
2017-05-15 00:53
dzieci z normalnych rodzin. Gdybyś to zrobił /ła do Ciebie przyszłaby wydziarana recydywa rodzice/ bracia/ kumple z Orunii i spuszczali łomot a sama jakbyś zaczęła zagrywac ich metodami dostalabys taki sam łomot jak na tym filmiku i nigdzie byś już nie poszła na skargę.
2017-05-13 11:42
Gdyby moja corcia biła to bym sobie jakoś to wytłumaczyła,PATOLOGiA na filmiku i w komencie.
2017-05-13 15:41
2017-05-14 19:23
asd
2017-05-13 11:41
To nie działo się na terenie szkoły, a kawałek dalej - obok basenu - dlatego nie było nauczycieli.
2017-05-13 11:43
I ktoś nagrałby filmik z tego pobicia. I żałowali by oprawców, nie Ciebie. Tym razem to one weszłyby w rolę ofiary. Więc ich rodzice przywalą Tobie. I ktoś nagra filmik ... itd.
A o co poszło na początku?
2017-05-13 11:47
Pod warunkiem, ze ktos nagralby filmik ;) Trzeba takie rzeczy robic z glowa.
2017-05-13 21:50
2017-05-13 21:50
tylko nie byłby już tak istotny jak to że trzeba teraz oglądać świat w kratkę. Każdy twardziel przed kompem
2017-05-13 11:47
Haha haha z... to byś poszła siedzieć
2017-05-13 12:17
Śmiej się śmiej, poki twoich dzieci ktoś nie pobije. Ciekawe czy będziesz wtedy taki wesołek-wykopek.
2017-05-13 14:47
2017-05-13 11:52
Bo dziewczyny sie szanowaly a teraz to sa od małego tylko du@a$mi seksualnymi.Bójki zawsze były ale tylko miedzy chłopakami,
Teraz g*wniarstwo jest atakowane seksem od najmłodszych lat ,i to jest dla nich
Bo dziewczyny sie szanowaly a teraz to sa od małego tylko du@a$mi seksualnymi.Bójki zawsze były ale tylko miedzy chłopakami,
Teraz g*wniarstwo jest atakowane seksem od najmłodszych lat ,i to jest dla nich najwazniejsze skopią dziewczynę bo smiała np. zagadać do chłopaka koleżanki!
Taka jest właśnie edukacja w szkołach tylko zakuwanie bez myślne materiału na pamięć do klasówki i to wszystko.
2017-05-13 12:17
2017-05-13 12:18
Pewnie doświadczenie w praniu po pyskach mają po tatusiu. Tatuś pierze mamusię, córeczka pierze koleżanki.
2017-05-13 12:44
2017-05-13 13:26
o ile istnieją
2017-05-13 14:07
sorry. Nauczyciele byli w szkole , tam gdzie ich miejsce. Odpowiadają za uczniów w czasie lekcji i tylko za tych , których mają w klasie :)
2017-05-16 17:43
Zgadzam się. Nauczyciel nie będzie lazil za tym motłochem po lekcjach. To rodzic powinien wiedzieć do czego jego dziecko jest zdolne. Gratuluje rodzicom. Ja potrafię lepiej psa wychować.
2017-05-13 14:48
2017-05-13 15:14
2017-05-13 18:12
A cykliści?
2017-05-14 10:13
Buzek ?
2017-05-13 15:06
nauczyciele prowadzili pewnie lekcje w klasach, a przez ściany ich wzrok nie sięga i nie widzą, co się dzieje 200 m dalej przy basenie
2017-05-13 16:42
Gdyby to było moje dziecko to te dziewczyny nie chciałby mnie spotkać.Patrząc w lustro już zawsze by o mnie pamietaly.
2017-05-13 21:01
myślisz że jesteś jedyna która tak myśli? Tylko jaki w tym interes oglądać dzieci w kratkę?
2017-05-13 17:14
To wstretne zachowanie dzieciakowi,ktorych nie kochaja rodzice.
2017-05-13 18:19
Gów..o byś zrobila ,ruszylabyś którąmś i poszlabyś do kicia
2017-05-13 19:32
a przypadki chodzą po ludziach..
2017-05-13 21:53
każdy jest twardy przed kompem, a jak widzą bijatykę to odwracają wzrok
2017-05-13 19:33
Rurki te sprawy u facetów to samo za siebie mówi, ze są kobietami. Bo tam żadnego nie było. Kompletny brak szacunku do siebie samych... co za czasy...
2017-05-13 20:45
Nigdy jeszcze skutecznie nie zlikwidowano przemocy stosujac przemoc. Tyle ze do tego potrzeba madrego spoleczenstwa, a nie ograniczonych parafian
2017-05-13 21:55
zatrudniam gościa który siedział za zabójstwo 12 lat. Ktoś kiedyś do niego wyskoczył i zaczął go wyzywać i mu grozić a potem uderzył go a on tamtego po prostu zabił. Zlikwidował przemoc.
2017-05-14 01:09
zatrudnić to sobie możesz swojego chomika do obierania marchewek.... skąd się takie głupki biorą ehhhh
2017-05-13 21:05
2017-05-13 21:31
Ponoć ta dziewczyna co była bita podobne ziółko do tych co biły co nie zmienia faktu ze do takiej sytuacji nie powinno dojść a szczególnie na terenie szkoły
2017-05-13 21:56
aczkolwiek racja, takie coś nie powinno mieć miejsca, problemem jest sposób rozwiązywania konfliktów
2017-05-13 22:22
jak chodziłam do liceum w latach 2000-2004 dziewczyny z gimnazjum napadły moją rówieśniczkę z lo (tak, młodsze - starszą) bo im się nudziło, ona była dosyć drobna na swój wiek, bardzo nieśmiała - ogólnie łatwy cel dla
jak chodziłam do liceum w latach 2000-2004 dziewczyny z gimnazjum napadły moją rówieśniczkę z lo (tak, młodsze - starszą) bo im się nudziło, ona była dosyć drobna na swój wiek, bardzo nieśmiała - ogólnie łatwy cel dla rozbestwionych gimnazjalistek.
ja byłam ostatnim rocznikiem bez gimnazjum i pamiętam, że jak do naszej podstawówki weszło gimnazjum, to te młodsze od nas g*wniary były już bardzo agresywne, rozbestwione i szukające guza... a był między nimi a nami tylko rok różnicy!
2017-05-14 13:35
to tak nie działa. Skopały ją tak na filmie?
2017-05-14 19:26
daj telefon ..... hheeee lata 2001 a on do nich to ja dziesionuje a nie wy i im wppppppdolił
2017-05-13 22:24
Widać mało wiesz o zjawisku przemocy w szkole. Przemoc psychiczna i fizyczna najczęściej właśnie kierowana jest na osoby słabsze, biedniejsze, czymś się odróżniające w grupie, np. niepalące, niepełnosprawne, prymusów. To olbrzymia większość ofiar przemocy, bullyingu.
2017-05-14 13:34
możesz być słaby i tłamszony ale łomotu nie dostaniesz takiego jak na filmie. A o szkole wiem tyle co ty, chodziłem do tej włąśnie za czasów jak podstawówki były 8 letnie
2017-05-13 22:29
Nauczyciele z tej szkoły mają klapki na oczach na czele z dyrektorem.
2017-05-14 05:05
2017-05-14 21:30
Kto wychowuje dziecko rodzic czy nauczyciel ? najlepiej na belfrów zrzucić , to takie oczywiste .
2017-05-15 00:37
..kucharze?
2017-05-15 10:22
W pracy!!!!! Nauczyciele nie sprawują opieki nad dziećmi poza szkołą.
2017-07-30 16:08
To dziewczyny potrafia tak mocno kopac???
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.