2020-12-07 09:32
Opinia wyróżniona
Naprawdę nie mam nic do LGBT, ale naprawdę można walczyć o tolerancję skuteczniej i taniej. Takie puste manifestacje nie dają nic, poza jeszcze większym spolaryzowaniem społeczeństwa.
2020-12-08 07:52
2020-12-07 19:17
...czy kolorowe światełka na fasadzie budynku naprawdę muszą tyle kosztować?
Oczywiście, widzę różnicę między moim chudym budżetem, a możliwościami miasta
tym niemniej - dwadzieścia tysi to kupa forsy!
Będę wdzięczny za merytoryczny komentarz.
2020-12-07 20:10
ciekawe
2020-12-07 17:22
bo tu nie chodzi o żadną równość praw, tylko o nieograniczoną, bezkrytyczną akceptację.
2020-12-07 13:32
najważniejsze było podjechać zrobić fotkę.
2020-12-07 11:26
2020-12-07 17:25
Jakieś zawłaszczanie szerokiego pojęcia do swoich lewicowych gierek...
2020-12-07 13:38
Według niektórych oznacza "nie zagazujemy ich".
2020-12-07 07:58
A mnie bardziej martwi kto to podswietlal? Bo 20 tys za swiatlo to gruba przesada. Czy to ta sama firma co robila swiatelka w parku Regana? Sprawdzilbym gdzie pracuje rodzinka.
2020-12-07 08:33
Opinia wyróżniona
Gdański archipelag kultury to jednostka budzetowa jednak co ważne nie posiada ona sprzętu do takiej roboty. Znając życie i sposób działania urzędów w całej Polsce na wstępie 1/3 albo 1/2 kasy ze zlecenia zostala w GAKu,
Gdański archipelag kultury to jednostka budzetowa jednak co ważne nie posiada ona sprzętu do takiej roboty. Znając życie i sposób działania urzędów w całej Polsce na wstępie 1/3 albo 1/2 kasy ze zlecenia zostala w GAKu, a dokładniej to w Scenie Muzycznej a reszta poszła dla podwykonawcy. Po zdjęciu widać, ze podświetlenie zostało wykonane jednym lub dwoma projektorami multimedialnymi. Koszt jednego urządzenia to od 200 do 500 tysięcy złotych, do tego dochodzi kwestia eksplotacji. Jeden projektor to od jednej do 4 albo 8 lamp, każda kosztuje majątek i ma żywotność kilkuset godzin. Oczywiście są już technologie laserowe ale jeszcze są nieczęsto spotykane. Poza dostawa projektora pewnie trzeba zbudować jakiś daszek/ konstrukcje z rusztowania przeciwko deszczowi która ochroni tak drogi sprzęt przed warunkami atmosferycznymi. Należy również doliczyć dwie osoby do transportu, montażu, ułożenia zasilania itp. Realizator tutaj raczej nie był potrzebny, tak samo stworzenie wyświetlanie grafiki oceniam na zero złotych jest prosta i statyczna, max godzina projektowania. Reasumując firma multimedialna dostajaca 10-15 tysięcy netto za takie zlecenie otrzymuje przeciętne wynagrodzenie za taka robotę. Znając klimat trójmiejskiej techniki scenicznej mogę również zapewnić, ze scena muzyczna pewnie wypłakiwała, żeby ktoś to zrobił bo nie ma budzietu. Zanim mnie zjecie pragnę nadmienić, ze nigdzie nie oceniam zasadności tej akcji - wyjaśniam tylko składowe takiego zlecenia. Słowem zakończenia - Gdyby za zlecenie było 50 tysięcy złotych to tez bym się pytał czyja rodzina i czyli znajomi to dostali. W tej kasie to przeciętniak.
2020-12-08 23:53
Dwoma projektatami krotkiego rzutu po 5tys za sztuke tez cos takiego zrobisz...
2020-12-08 10:49
Aaaaaaale po co było to zlecenie?
2020-12-07 10:05
ale robienie statycznych obrazów na projektorach to jak palenie dolarami w kominku.
Za tę kasę kupiliby parę reflektorów na własność i służby miasta mogłyby je samodzielnie rozkładać na różne okazje w różnych miejscach miasta
2020-12-07 10:13
Jeden sensowny naświetlacz to 8-11 tysięcy netto. Nie przez przypadek zrobili to z projektora, jakby mieli na jeden - dwa kolory zrobic budynek to faktycznie użyliby lamp. Tutaj masz wiele kolorów które oświetlane z lamp
Jeden sensowny naświetlacz to 8-11 tysięcy netto. Nie przez przypadek zrobili to z projektora, jakby mieli na jeden - dwa kolory zrobic budynek to faktycznie użyliby lamp. Tutaj masz wiele kolorów które oświetlane z lamp ustawionych na ziemi zlałyby się w jedną wielką paćkę. Można by to oświetlić z odległości za pomocą siedmu lub czternastu glowic oświetleniowych, tyle ze mocna glowa typu spot która musi mieć noże to wydatek rzędu 35-55 tysięcy netto za sztukę. Tak źle i tak nie dobrze. Właśnie dlatego jak się człowiek chce napić piwa to nie kupuje całego browaru.
2020-12-07 08:37
2020-12-07 23:03
Prawie każdego w wierchuszce pisowskiej niech sobie sprawdzi. A, nie on też z pisu.
2020-12-07 14:01
A nie, już siedzi
2020-12-07 07:02
Za dziwne ambicje i brak sukcesów Prezydentki zapłacili wszyscy mieszkańcy. Powinna oddać te pieniądze z własnej kieszeni
2020-12-07 07:28
To bulisz na 500+ i inne bonifikaty jakie rozdaje PiS żeby przekupić wyborców. Nie wspomnę o poczęcie króli który płynie na radio z Torunia i wizje kurskiego.
2020-12-07 07:32
W 2019r. na nagrody wydała z miejskiej kasy 820 tysięcy złotych
2020-12-07 07:35
"Te pieniądze nam się poprostu należą" ale o tym to już pozapominalisce
2020-12-07 07:37
W sumie styl bycia mają podobny
2020-12-07 07:44
Nie rozumiem
2020-12-07 07:49
Podaj kwotę wypłaconą za ochronę wszystkich budynków UM jako prywatną ochronę prezydentki.
A tymczasem Kaczyński wydaje 1,5mln rocznie z naszych podatków na swoją ochronę.
2020-12-07 07:53
Tylko i wyłącznie na nią.
2020-12-07 07:56
Bo kwota przypadkiem idealnie się zgadza, a że jesteś znany z manipulacji na poziomie TVP, wypadałoby to czymś podeprzeć :)
2020-12-07 08:01
Wszystko wskazuje na to, że firma Taurus z Gdańska będzie dalej odpowiadała za ochronę Dulkiewicz, ponieważ jako jedyna złożyła ofertę w przetargu (z terminem realizacji od 2 grudnia 2019 r. do 30 listopada 2020 r.) - na kwotę ok. 516,6 tys. zł brutto".
2020-12-07 08:07
Sam przyznałeś że kłamiesz, ale ok.
Przy okazji, zacytuję ostatnie zdanie z artykułu który podałeś:
Rocznie ochrona pani prezydent każdego gdańszczanina i gdańszczankę kosztuje nieco ponad 1 zł.
Sam przyznałeś że kłamiesz, ale ok.
Przy okazji, zacytuję ostatnie zdanie z artykułu który podałeś:
Rocznie ochrona pani prezydent każdego gdańszczanina i gdańszczankę kosztuje nieco ponad 1 zł. Według informacji prasowych to ponad trzy razy mniej w porównaniu do ochrony prezesa PiS, Jarosława Kaczyńskiego, na którą PiS z publicznych pieniędzy wydaje 1,6 mln zł rocznie.
2020-12-07 08:13
PIS na ochronę wydaje z dotacji na partię, Dulkiewicz z podatków
2020-12-07 08:25
Dotacje na partie to niby skąd? Z Księżyca czy również z naszych podatków?
2020-12-07 08:25
2020-12-07 08:56
Tak, ja płacę
2020-12-07 08:56
Ze składek, nie z budżetu
2020-12-07 09:04
Przypominam że sprawozdania finansowe partii są jawne.
2020-12-07 09:40
2020-12-09 06:56
Hojna pani nie zaprosi na żarełko z miejskiej karty kredytowej?
2020-12-07 13:42
A ja jako gdańszczanka nie chcę płacić na ochronę tej pani ani złotówki.
2020-12-08 00:41
A i tak te pieniądze trafiłyby do PiS.
2020-12-07 09:35
Adamowicz nie był chroniony tylko jak to się skończyło. W tym społeczeństwie gdzie człowiek człowiekowi wilkiem ,gdzie część obywateli gotowa skoczyć do gardeł tym którzy myślą inaczej gdzie takie wypowiedzi jak twoje
Adamowicz nie był chroniony tylko jak to się skończyło. W tym społeczeństwie gdzie człowiek człowiekowi wilkiem ,gdzie część obywateli gotowa skoczyć do gardeł tym którzy myślą inaczej gdzie takie wypowiedzi jak twoje potrafią zabić choć nie zawsze fizycznie trzeba szukać każdej możliwości żeby zapobiec zbrodni zaszczuciu czy wyeliminowaniu moralnemu. Sto lat niewoli niczego nas nie nauczyło.
2020-12-07 22:26
na ochronę Kaczora idą 2,000,000 zł rocznie, a teraz za akcję z wywiezieniem go w kamizelce to dodatkowy milion dojdzie
2020-12-07 08:49
Skoro Kaczyniak wydaje na ochronę 1.5 mln to wszyscy, którzy wydają mniej są usprawiedliwieni. Logika godna podziwu.
2020-12-07 09:05
A jak w biały dzień mordują prezydenta miasta, to ochrona się należy.
Pytanie, po co ochrona szeregowemu posłowi?
2020-12-07 14:49
Ale na pewno w świetle reflektorów.
2020-12-07 22:35
ejjj ale to chyba ochrona dała d* a nie policja? to po co nową ochronę?
2020-12-08 00:31
Czytaj - PIS I tak dostałby te pieniądze. Tak jak dostają wszystkie partię. A pieniądze na ochronę Dulkiewicz są wprost zabrane z budżetu miasta.
2020-12-07 09:27
Fakt , Adamowicz nie miał ochrony .I to były ewidentne oszczędności..
2020-12-07 22:35
przecież była ochrona na imprezie?
2020-12-07 07:45
2020-12-07 07:46
2020-12-07 08:05
I kciuk w duł dostałeś Januszku serdeczności dla ciebie
2020-12-07 09:58
ortografia
2020-12-07 07:44
Urząd Miasta Gdańsk od rana aktywny. Szefowa będzie dumna.
2020-12-07 07:57
Gdyby rząd wziął się za gospodarkę tak jak za propagandę, żylibyśmy w dobrobycie...
2020-12-07 08:51
żylibyśmy w super mieście.
2020-12-07 09:55
W końcu TVP i Rydzyk są ważniejsi od dobrobytu obywateli...
2020-12-07 11:58
Ale ile kasy na te i podobne akcje marnują samorządy?
2020-12-07 13:41
Wiesz ile by na to samorządy zmarnowały? 1.67 sasina...
2020-12-07 22:37
ejjj ale podobno rząd nie ma swoich pięniędzy a samorządy maja?
2020-12-07 22:37
mówisz teraz o PO? no fakt jakby się wziął za czasów PO to byśmy byli w dobrobycie
2020-12-07 22:36
serdeczności:)
2020-12-07 08:47
To czym, w takim razie, te dwie panie się różnią w tej kwestii?
Poprzednik, też dawał sowite premie, ale część tej premii musiało wrócić do jego stowarzyszenia.
2020-12-07 07:54
ze Janusz Ch. chciałby pracowac w urzędzie miejskim, bo skowyt na cale trojmiasto. a czemu Janusz Ch. nie przeszedl przez konkurs urzedniczy?
2020-12-07 08:02
Z tymi niekompetentnymi ludźmi? :)
2020-12-07 08:28
P. Janusz ma doświadczenie, dowodził Egiptem w "civilization 2" i wioską orków w "WoW"
2020-12-07 07:42
Słaba jest, nie nadaje się
2020-12-07 07:46
O, przepraszam, abdykować
2020-12-07 08:01
2020-12-07 08:00
Powiedzialbym, ze bezczelnie glupie. Z jednej strony stekanie, ze nie ma kasy a z drugiej lekka reka wydawane pieniadze na glupoty. Moze tez byc tak, ze tylko nam sie wydaje, ze to glupie. Byc moze inwestuje w ten sposob
Powiedzialbym, ze bezczelnie glupie. Z jednej strony stekanie, ze nie ma kasy a z drugiej lekka reka wydawane pieniadze na glupoty. Moze tez byc tak, ze tylko nam sie wydaje, ze to glupie. Byc moze inwestuje w ten sposob w siebie? Tutaj jest juz spalona, wiec juz nie ma co sie starac ale zawsze za nasze pieniadze mozna cos ugrac na przyszlosc w innych srodowiskach.
2020-12-07 09:18
2020-12-07 22:39
ooo dokładnie o to w tym chodzi a Tusk jej załatwi miejsce koło Madzi
2020-12-07 11:23
2020-12-07 07:02
20000zł na tęczowe podświetlenie....czy naprawdę nie ma już poważniejszych wydatków?
2020-12-07 08:03
taniej by wyszło a i do czegoś można by je zastosować później.
Swoją drogą to była kwota za lampki czy za ich wypożyczenie ?
2020-12-07 15:59
Prześcieradła nie posiadały atestów.
2020-12-07 08:12
chociażby obiady dla ubogich....zbliżają się święta pamiętajmy,że nie każdy ma co włożyć do ust w tych trudnych czasach
2020-12-07 09:20
2020-12-07 10:07
2020-12-07 08:20
za wybory ...które się nie odbyły, więc myślę że przeżyjesz.
2020-12-07 08:35
Niby tak ale Szczurek 100 mln na lotnisko które nie działa A słońce Peru i tygrysek Kamysz 500mld na ofe i dziurę VAT ...
2020-12-07 08:48
Tusk przeniósł pieniądze do ZUS...
Dziura VAT istnieje jak istniała...
2020-12-07 09:14
ukradł zgromadzony, dziedziczny kapitał i wrzucił do jednego "wora" zwanego ZUS... przy takiej operacji "wyparowało" dwadzieścia kilka mld zł. Btw. "apolityczny" Rzepliński nagimnastykował się próbując uzasadnić, że ta kradzież była zgodna z KoNsTyTuCją
2020-12-07 09:23
Tusk nie siedzi jeszcze w takim razie, skoro jest winny?
2020-12-07 09:37
I POlskie lemingi
2020-12-07 11:24
po coś dewastowali trójpodział?
2020-12-07 12:09
zabetonowana kasta nie jest pisowska - i to ona feruje wyroki, najczęściej PO myśli totalnym, na złość rządzącym. Tylko gdzie tu jest sprawiedliwość...
2020-12-07 13:46
Do Gdańska przecież musieli ściągać lojalnych z okolicznych wiosek...
2020-12-07 16:01
Został zesłany do Brukseli .
2020-12-07 09:32
PIS i PO ukradły obywatelom pieniądze z OFE.
2020-12-07 10:08
2020-12-07 12:38
ktoś siedzi , ktoś ma zarzuty czy to tylko twoje i twoich kumpli wypłakiwanie się w rękaw.
2020-12-07 08:54
To czym oni się różnią w tej kwestii?
2020-12-07 08:58
podświetlenie może i wyszło drogo, ale było, wybory były kuriozalnie drogie, ale takie drobny szczegół - nie odbyły się
2020-12-07 09:03
wybory zawsze sa drogie, ale skąd mozesz o tym wiedziec
2020-12-07 09:56
Przypominam, ze Sasin prawo olał i ot tak wywalił 70 milionów.
2020-12-07 10:02
Ale najdroższe są te na które się nie odbyły ale pieniądze zostały wydane. To są takie wybory między prawem a bezprawiem , logiką i bezsensem.
2020-12-07 09:16
bo "światła" totalna oPOzycja chciała wymienić jednego najlepszego kandydata na Prezydenta RP na jeszcze lepszego...
2020-12-07 09:24
hahaha. Nie wierzę w to co widzę, serio to napisałeś :P?
2020-12-07 13:24
Ja pamiętam jak walczyliście o przesunięcie konstytucyjnego terminu wyborów żeby zmienić kandydata
2020-12-07 13:48
Poziom "chyba ty" wśród lemingów jest niewyobrażalny...
2020-12-07 22:29
Opozycja to wywaliła znacznie więcej akurat na referendum Bula.
2020-12-07 12:54
A karty do głosowania zostały wydrukowane.
I co z tego w jednym i drugim przypadku? Ktoś nietolerancyjny zobaczył świetlistą tęczę i nagle pokochał kochających inaczej? O zmianę terminu wyborów apelowały jak raz
A karty do głosowania zostały wydrukowane.
I co z tego w jednym i drugim przypadku? Ktoś nietolerancyjny zobaczył świetlistą tęczę i nagle pokochał kochających inaczej? O zmianę terminu wyborów apelowały jak raz te środowiska, które teraz najgłośniej krzyczą o kosztach wyborów. W sumie szkoda, że nie odbyły się z użyciem kart, na których widniała Kidawa-Błońska :)
2020-12-07 13:49
I dlatego wszyscy jadą Sasina, chociaż sporo głupsze 'wydatki' bywały w tym rządzie.
2020-12-07 17:38
I wydrukował waszego Trzaska, bo inaczej glosowalibyście na Kidawę Błońską
2020-12-07 13:23
To wy powinniscie oddać te pieniądze
2020-12-07 14:13
Wyborów zorganizować nie mógł, bo ustawa nie pozwala.
Czy może ja też mogę sobie ot tak nadrukować makulatury za 70 milionów?
2020-12-07 09:00
A kto się chwalił że dzięki niej nie ma wyborów
2020-12-07 13:15
bo PO zrozumiało, żę bibawa nie ma szans ? i za wszelką cenę chcieli wrzucić Trzaska na świecznik ?
2020-12-07 13:22
2020-12-07 16:00
Oj tam , to była inna sytuacja .
2020-12-08 23:53
legitymizuje innego i**otę do tego samego?
2020-12-07 09:02
A potem głosuj w budżecie obywatelskim żeby przeszedł jeden projekt
2020-12-07 10:05
2020-12-07 07:02
Niby dużo dla przeciętnego "Kowalskiego" ale obecny rząd wydaje codziennie tyle wciągu godziny na nie zrozumiałe i nie logiczne które później tuszuje.
2020-12-07 07:07
Kto inny marnuje więcej, więc naszej Oli wolno. Czy ty się słyszysz?
2020-12-07 07:33
2020-12-07 07:36
2020-12-07 08:54
Abstrakcja,czy ktos lubi tęczę czy nie 20 tys zł za poświetlenie budynku i to jednorazowe to jest skandal. W dobie kryzysu za te 20 tys można by wyremontować jakiś chodnik itp.
2020-12-07 12:14
Przecież za 20 tyś to może by się udało przetarg na taki remont przeprowadzić co najwyżej
2020-12-07 13:51
Bo jeszcze ktoś się zacznie zastanawiać jakim cudem kupienie zapasu owoców morza do sejmowej kantyny kosztowało 1,7 miliona, a za 20k można wyremontować pół Gdańska...
I to jeszcze ci, którzy tak jechali PO za ośmiorniczki...
2020-12-07 16:14
W 1 rocznicę śmierci Adamowicza jak już zaglądasz komuś w gary
2020-12-07 22:47
Szkoda słów. Elektorat pisu jest zbyt tępy, żeby to pojąć. Dla symetrystow ośmiorniczki PO i miliardy zmarnowane czy rozkradzione przez pis to to samo. No a trolle, wiadomo przekupione.
2020-12-07 08:57
Super logika.
2020-12-07 09:57
Bo to na pewno większy problem niż napadający na banki.
2020-12-07 09:23
Rozmawiamy teraz o wydatkach miasta od 1989 roku przerzucacie się odpowiedzialnością my, wy, oni, tamci.
2020-12-07 22:49
No pewnie, lepiej jak i**ota lub przekupiony troll podniecać się 20.000 PLN, a nie miliardami.
2020-12-07 10:26
poważanie
każdy przykład niegospodarności powinien być nagłaśniany i piętnowany, a ci którzy za to odpowiadają powinni za to zabulić z własnej kieszeni nie zależnie od partii
2020-12-07 10:35
NIE 18 tysięcy tylko blisko 22 600. Grzelak podał kwotę netto, spryciarz...
2020-12-07 12:01
2020-12-07 19:36
To że każdy rząd wydaje to wszyscy wiemy, ale nie znaczy to że kraść może każdy!
2020-12-08 17:26
Te ponad 20000 tys. wydała władza PO wybrana przez Ciebie i twoich KOlesi. Rząd Polski wdaje pieniądze na polskie rodziny ( 500+), emerytów 13-tka itd. Na światło LGBT wydała pieniądze prezydent Dulkiewicz, którą
Te ponad 20000 tys. wydała władza PO wybrana przez Ciebie i twoich KOlesi. Rząd Polski wdaje pieniądze na polskie rodziny ( 500+), emerytów 13-tka itd. Na światło LGBT wydała pieniądze prezydent Dulkiewicz, którą wybrałeś i nie wstydź się tego, bo dowodów na promocję LGBT przez władze Gdańska i Dulkiewicz będzie coraz więcej, a Ty też będziesz promował to środowisko.
2020-12-07 07:06
I bardzo dobrze. Nie był to bezsensowny wydatek. Tak samo można by mówić o oświetleniu świątecznym, ozdobach w parkach i innych rzeczach, które niby nie są potrzebne, ale nadają kolorytu temu miastu.
2020-12-07 07:11
Niech Soros płaci za tęczowe szkaradztwa
2020-12-07 07:38
według ciebie tolerancja to propaganda?
Ludzie co się z wami dzieje?
2020-12-07 07:46
To co wy lewaki nazywacie tolerancją jest dokładnie czymś przeciwnym.
2020-12-07 07:53
Dla normalnych ludzi sprawa jest prosta:
A niech się żenią, bo ja na tym nic nie stracę.
Tak samo, niech adoptują sobie dzieci, lepiej mieć 2 matki niż siedzieć w bidulu.
To prawicowa "Wolność" jakimś cudem sprowadza się do regulowania życia innym na siłę.
2020-12-07 10:53
Jeśli chodzi o adopcję, to jestem przeciw.
2020-12-07 12:01
znieczulano społeczeństwo na zachodzie-"małżeństwa"-tak, adopcja-nie. Tylko po prawnym zrównaniu związków homo z małżeństwami nie ma możliwości zablokowania adopcji przez te związki. I wszedzie tam, gdzie te dziwactwa zostały prawnie usankcjonowane również jest możliwość adopcji dzieci.
2020-12-07 13:53
Czy jak?
Adoptować dziecko powinien móc każdy (po przejściu jakichś badań psychologicznych oczywiście), lepiej mieć nawet jednego rodzica, niż nie mieć nikogo.
Ale wiadomo, światopogląd jest ważniejszy niż dobro zainteresowanych.
2020-12-07 16:57
Tak , jak najbardziej. Bo światopogląd opiekunów kształtuje umysł dziecka. A natura chce aby gatunek przetrwał.
2020-12-07 22:55
Wg. ciebie mama , która urodziła dziecko i sama wraz z pomocą babci je wychowuje jest tym samym co dwóch gejów , którzy wybrali sobie dziecko jak sandały z katalogu? Zrób może test na poszukiwanie szarych komórek w twojej łepetynie.
2020-12-08 07:24
Od kiedy mama + babcia to jakikolwiek "związek"? To jakaś kolejna nowomowa i fikołek postępowych? Teraz rodzinę będziecie związkiem mianować?
2020-12-07 07:58
Tylko prostak nazywa innych ludzi lewakiem lub faszystą. Podział naszego narodu jest na rękę nieodpowiedzialnym polityką a Ty dajesz sobą manipulować.
2020-12-07 07:48
Wyświetlanie kolorowych pasków to propaganda
2020-12-07 07:59
Tolerować musisz, tak samo jak ja muszę tolerować istnienie nacjonalistów...
2020-12-07 10:06
Nie było by demokratyczne żebyś mógł cos narzucac większości.
2020-12-07 13:55
Poza tym, co ja chcę narzucić?
To prawica chce każdego traktować wedle uznania rządzących...
2020-12-07 22:51
Trybunał Gersdorf był na wskroś demokratyczny i niezależny prawda ? Poprzednicy też byli niezależni i niezależnie oraz w trosce o ciebie po telefonie od Tuska orzekli ,że twoje pieniądze z OFE nie są twoje bo w kasie państwa było pusto .Ale ty masz łeb prosty jak stół i dla ciebie antypisowski fanatyzm to demokracja.
2020-12-07 23:17
Pisowcy sami sobie orzekli, że wezmą sobie 15% świadków z OFE. Tusk przerzucił z OFE do ZUS, ale wy i tak nie rozumiecie różnicy.
2020-12-08 01:26
2020-12-07 22:20
20tys sporo !! Jakos nigdy nie słyszałem żeby srodowiska LGBT wsparły domy dziecka zrobiły paczki dla seniorów , dały prezety dziecia w szpitalach , zawiozły karmę dla zwierząt do schronisk odrestaurowały groby na
20tys sporo !! Jakos nigdy nie słyszałem żeby srodowiska LGBT wsparły domy dziecka zrobiły paczki dla seniorów , dały prezety dziecia w szpitalach , zawiozły karmę dla zwierząt do schronisk odrestaurowały groby na cmentarzach tak jak jest to robią środowiska kibicowskie i prawicowe przez innych nazywane ,, naziolami , faszystami
Środowiska Lgbt Wiecznie czegos chcą a jak sie ich krytykuje to już jestes faszysta .
Niech poprostu nie narzucają swoich wartości innym i bedzie spokój , niech nie starają sie zmieniać ludzi na sile !
2020-12-07 10:04
Mówią ludzie którzy nie tolerują innych poglądów niż swoje, tak o was lewaki mówię. W Polsce nie ma nie tolerancji, jest uzasadniona nieufność która mamy jako ludzie zapisana w naturze. I tak jest dobrze.
2020-12-07 11:30
2020-12-07 13:57
Czy może zaczynamy akcję pałowania łysych na ulicy?
"tolerancja" z prawej strony nie istnieje.
2020-12-07 07:07
Zarabia i wydaje ten kto pracuje wiele osób pewnie myśli że to było bez sensu ale może najlepiej nic nie robić To gasi światło na ulicach też
2020-12-07 07:08
Kasy brakuje, ale na głupoty się zawsze znajdzie.
2020-12-07 08:46
2020-12-07 08:49
2020-12-07 10:32
Teraz jeszcze przygarnęła do drużyny wiceprezydentkę specjalistkę od spraw LGBT - spodziewajcie się wiecej takich preformansów i jeszcze wiecej kasy na "pożyteczne" akcje.
2020-12-07 13:57
W otoczeniu 320 trolli sponsorowanych przez rząd
2020-12-07 16:00
Dokładnie
2020-12-08 07:56
wariatkowo w tym Gdańsku!
2020-12-07 07:09
ale to lekka przeginka. Za 20K można zakupić około 15 komputerów dla dzieciaków których na nie nie stać
2020-12-07 08:51
2020-12-07 11:32
bo ich rodzice w podatkach opłacili podswietlenie teczowe, rydwan i wybory ktore sie nie odbyly.
2020-12-07 12:38
Bo oprocz 500 zl jalmuzny od rzadu od noqwego roku wchodzi 18 nowych podatkow a rodzina np minimalnie przekracza dochod podstawowy a zusy i podatki trzeba placic.
2020-12-07 13:56
No i łańcuch dla prezydętki....
2020-12-07 16:16
Gadżety reklamowe za ćwierć miliona
2020-12-07 23:19
Jeżeli podzielimy te nieszczęsne 20 000 PLN przez liczbę gospodarstw domowych w Gdańsku, to nijak nie wyjdzie cena laptopa. Ktoś tam w waszej farmie trolli skończył podstawówkę?
2020-12-07 09:04
jakiekolwiek dziecko nie ma komputera, na co w takim razie idą pięćsetplusy?? Wystarczy odłożyć trzy jałmużny i jest sensowny laptop za 1500!! Po za tym z jakiej racji miasto ma kupować dzieciakom komputery? Wystarczy że mają darmową komunikację.
2020-12-07 09:05
To nie ma incelu jak odłożyć.
2020-12-07 09:59
Chcesz powiedzieć, że ludzi wcześniej nie było stać na posiadanie dziecka, a mimo to się na nie decydowali?
2020-12-07 10:03
wszystko ma "państwo" dać?
2020-12-07 10:06
2020-12-07 12:20
na rydwan 200 000,-, na ochronę za rok 600 000,-, a za plażę na Dolnym Mieście 180 000,-
2020-12-07 12:51
Slawetny -tak chcetnie przytaczany przez zwolennikow Pis -rydwan 130tyszl...Wsydzilibyscie sie.Zdzblo w oku brata swego widzisz ale belki w swoim oku juz nie.
2020-12-07 14:07
Ile można kupić komputerów dla dzieciaków :)?
2020-12-07 07:09
Kiedyś bym powiedział że ładnie wygląda ale teraz te kolory źle się kojarzą. Ideologia lgbt w natarciu. Pozdrowienia dla wszystkich
2020-12-07 07:14
Tęcza ma 7 kolorów a to jest flaga lgdt.
2020-12-07 07:27
Racja. Tęcza ma zieleń w środku a to jest jakaś kolorowanka.
2020-12-07 07:32
2020-12-07 07:11
Fajnie jest wydawać nie swoje pieniądze . Ciekawe ma te POmysła .
2020-12-07 07:22
2020-12-07 07:28
2020-12-07 07:54
Jak chcą, to rządzą.
2020-12-07 22:44
jak Adamowicza jest to i chyba Kaczyńskiego może być
2020-12-07 23:21
A co Gdańsk zawdzięcza Kaczyńskiemu?
2020-12-07 07:31
2020-12-07 08:51
Jak by nie było przekrętów na grube miliardy, można by się było zająć tymi na 285 mikrosasinów.
2020-12-07 09:17
2020-12-07 10:00
Od góry do dołu trzeba ich rozliczać, nie na odwrót, bo miliardy znikają w międzyczasie.
2020-12-07 12:18
A ty o jakies drobne sie plujjesz?Gdy ten rząd przekierowal setki mld zł z mafii vatowskich paliwowych lekowych itp. dla obywateli? Jak ci nie wstyd propagande z GWna i niemieckich mediów tu sprzedawac?!
2020-12-07 13:59
Gdzie jest brakujące 50mld rocznie z VAT?
2020-12-07 23:22
Co lekarz na to?
2020-12-07 14:05
Widać, że pisory w akcji. Wydane 70 mln na wybory, które się nie odbyły (po 150zł za lniany worek m.in.) i kolejne kilkadziesiąt baniek za respiratory od handlarza bronią (które nie dotarły) to żaden problem....ale iluminacja za 19 tysięcy to wielki ból d...
2020-12-07 16:26
kolacje, nagrody i wiele innych :)
2020-12-07 07:14
Później ona płacze, ze nie ma nic pieniądzy, wyłącza oświetlenie na ulicach. Jak chce robić takie akcje to niech płaci ze swoich.
2020-12-07 07:28
Ale wkrótce UE wstrzyma dostawy paliwa.
2020-12-07 13:53
Ona rozdaje nasze pieniądze
2020-12-07 14:07
Chyba że mówiąc "nasze" masz na myśli Niemców i Francuzów...
2020-12-07 19:14
Dziś dopłaca do nas , po to, bo za 5-7 lat my będziemy dopłacać do unii.
2020-12-07 23:01
Nie ma swoich pieniędzy , ale decydować może dużo
2020-12-07 09:38
Następnie 13 stycznia ma być światełko do prezydenta
2020-12-07 10:00
2020-12-07 23:30
"Pieniędzmi polskich podatników, które rząd przeznacza na pomoc dla potrzebujących, zarządzają organizacje z innych krajów"
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.