2021-02-01 07:08
Opinia wyróżniona
Sa to restauracje osiedlowe.
Zwykle nawet wiekszosc mieszkancow danej dzielnicy nie wiedzialo o istnieniu takiej restauracji.
Dzis wie o nich wiekszosc.
2021-02-02 10:45
Mam nadzieję, ze knajpy w centrum miasta zaczną w końcu doceniać mieszkańców, a nie liczyć tylko na Skandynawów i Niemców. Może otworzą oczy i stworzą kartę dla Gdańszczan, którzy będą chcieli do nich wracać. Do tej pory
Mam nadzieję, ze knajpy w centrum miasta zaczną w końcu doceniać mieszkańców, a nie liczyć tylko na Skandynawów i Niemców. Może otworzą oczy i stworzą kartę dla Gdańszczan, którzy będą chcieli do nich wracać. Do tej pory karty były pod portfel zagraniczny z nadzieją na duży napiwek. Skończyło się. Trzeba wyciągać wnioski. Niejednokrotnie czekałam na stolik duuużo dłużej niż gruba zagranicznych sąsiadów - bo oni mieli kasę. Mam nadzieję, że to się zmieni...
W kilku knajpach (dla miejscowych) zamawiam jedzenie na wynos - jestem wiernym klientem.
2021-02-02 15:29
A potem wróć tutaj i apeluj, jeżeli będziesz uważała, że dalej masz rację. Bo przecież kilkanaście tysiecy złotych miesięcznie to pewnie dla ciebie mało.
2021-02-02 19:39
przebita 1000%
2021-02-02 16:31
Takich ludzi to nie interesuje. Egoistow interesuje tylko wlasny nos i portfel. Tacy najlepiej chcieliby dostawac wszystko za darmo bo im sie nalezy. Roszczeniowe pokolenie tak ma.
2021-02-02 15:39
Zapytaj się przedsiębiorcy ile zarabia w sezonie! Większość lokali w sezonie zarobi tyle ze nie musi przez zime działać
2021-02-01 17:58
Skąd takie dane?
2021-02-01 19:12
Na podstawie wnioskowania statystycznego z prób reprezentatywnych można uogólniać wyniki uzyskane z próby na całą populację.
Po prostemu: wziął knajpę u siebie na dzielni i wyssał taki wniosek...
2021-02-01 08:03
bo to za sprawa zlej polityki wlodarzy przenosi sie zycia normalnych ludzi z Gdanska na dzielnice, osiedla itd.
2021-02-01 08:18
Idziesz 300m na piechotę po jedzenie?
2021-02-01 08:44
i to jest dobre
2021-02-01 08:07
Opinia wyróżniona
W przypadku zamknięcia działalności gospodarczej automatycznie wypowiadane są umowy czy kredyty i trzeba je spalić następnego dnia a to jest problem, bo banki nie cackają się tylko wysyłają komornika, który zajmuje ci
W przypadku zamknięcia działalności gospodarczej automatycznie wypowiadane są umowy czy kredyty i trzeba je spalić następnego dnia a to jest problem, bo banki nie cackają się tylko wysyłają komornika, który zajmuje ci dom.
Tak samo z umowami najmu np. z miastem, które od razu wygasają w przypadku zamknięcia firmy i trzeba oddać lokal w który nierzadko włożono setki tysięcy złotych.
2021-02-01 08:32
to bylo przymusowe?
Mnie proponowano wziecie kredytu na dzialalnosc. Przeliczylem i w Gdansku to sie nie oplacalo. Bo ciagle bym tylko zapozyczal sie. Czy ci ludzie nie mieli rozumu?
2021-02-01 12:02
Pewnie teraz napiszesz, że byłeś przezorny i przewidziałeś wirusa, pandemie i lockdown.
2021-02-01 13:59
Popatrz na upadłości przed pandemią a poza tym, nie tylko Polska ma lockdown
2021-02-01 18:10
W tym 3 z branży gastronomicznej.
2021-02-01 23:25
2021-02-02 13:42
Bo dzbanie zamknięcie a upadłość to dwie różne rzeczy
2021-02-01 08:31
windykacjach komorniczych tylko zarabianiu na odsetkach od spłacanych kredytów ,więc lepszym wyjściem jest dogadanie się z klientem.
2021-02-01 12:00
Bo umowa zostaje automatycznie rozwiązana, a kredyt wymagalny.
Stroną kredytu jest firma lub JDG a nie pan Tomek który zamknął działalność i nie jest osobą fizyczną.
2021-02-01 07:00
Oby jak najszybciej otworzyli,słaba ta pomoc państwa,mam też nadzieję że ceny w końcu będą przystępne.
2021-02-01 07:59
2021-02-01 08:18
Zniszczyla to szkodliwa polityka Adamowicza. Ktory z miasta w ktorym utrzymaly sie lokalne ,rodzinne firmy. Sprzedal je sluzacym turtstyce prestizowej, nazywajac to rozwojem.
Jednoczesnie teraz filie urzedow pchaja sie w centralne miejscowki miasta.
2021-02-01 08:21
2021-02-01 08:33
Wiecej rzeczy odbywa sie elektronicznie, a tu sie ich dokłada z roku na rok coraz wiecej. Byle byli ci co maja glosowac na olke.
2021-02-01 08:35
Czy siedzi przy kompie i dostaje tickety...
Miasto samo sobie za wynajem nie płaci, urzędy wybudowane, więc czemu mieliby teraz się przenosić?
2021-02-01 08:41
jak ktoś logicznie nie myśli... i mamy taką Polskę, jaką mamy. I taki Gdańsk.
2021-02-01 08:48
Na razie dowiedziałem się że to, że urzędy są w centrum miasta jest złe bo tak.
A urzędów ma być coraz mniej, bo dostają zgłoszenia inną drogą niż wcześniej.
Logika bardzo.
2021-02-01 09:43
nic nie poprawiaja w zyciu ludzi, a wrecz je utrudniaja.
2021-02-01 10:19
Musisz znaleźć jakąś lepszą teorię.
2021-02-01 09:12
2021-02-01 08:23
Jak się wydeptalo tylko ścieżke do Biedry, to potem ma sie takie przekonania i oczekiwana taniochy wobec świata. Za chwilę będziesz pisał że mercedes ma być za 1zl!!!Janusz obudź się albo edukuj.
2021-02-01 08:36
i bedac w szkole technicznej. stac mnie bylo na kino i spotkania w Casablance z dziewczyna.
Na miescie nie krecilo sie tyle pokemonów. Ta patola jaka tu sprowadzila jego polityka trudno nazwac normalnymi mieszkancami. A i coraz wiecej ucieka z Gdańska. NIgdy nie zastanowilo jednak to takich jak Budyn i jego gwardia deweloperską.
2021-02-01 08:49
A cały czas deweloperka buduje i sprzedaje mieszkania. Magia.
2021-02-01 09:13
traktuja jako bar i smietnisko
2021-02-01 09:42
Nigdzie poza Gdańskiem nie widziałem żeby śmieci trzymać na klatce...
2021-02-01 10:11
2021-02-01 10:20
Bo to się dzieje odkąd pamiętam.
2021-02-01 11:37
Ja widziałem, W Gdyni też trzymają
2021-02-01 12:33
Ja też nie, to jakiś lokalny zwyczaj?
2021-02-01 23:28
na klatce schodowej stoją ich worki ze śmieciami i butami.
2021-02-01 10:18
Na szczęście pissowska patola nie przejęła rządów w Gdańsku. Dojna zmiana komunistów i złodziei doprowadziłaby do tego, że na plaży zabrakłoby piasku. Niech już lepiej nieudacznik kacperek sprząta kuwetę Alika a klaun braun robi z siebie i**otę w Sejmie.
2021-02-01 13:48
Uwielbiam jak wyborcy PO coś o komunistach u innych wspominają. Towarzyszu przypomnieć ci kto największych komuchów do Brukseli wysłał?
2021-02-01 15:24
Tylko o komuniastach, którzy teraz próbują doprowadzić do powrotu tamtych czasów.
2021-02-02 13:45
PiS to nie komuniści tylko socjaliści i nie używaj słów których znaczenia nie znasz.
2021-02-01 17:18
to już chyba nic nie przebije.
2021-02-02 13:46
Przebiła Szenyszyn mówiąc o wyzwalaniu Polski przez armię czerwoną.
2021-02-01 10:49
ale to nie wina miasta że się drogo zrobiło tylko nieudolnej polityki rządu każdego po kolei osłabiającej polskiego złotego... Siła nabywcza została pożarta przez inflację, myślicie po co wprowadzono banknot 500zł? a już NBP zaczyna mówić o wprowadzeniu banknotu o nominale 1000zł.
Rozdawnictwo i marnotrawstwo ma swoja cenę
2021-02-01 08:40
pamiętam rozmowę z jedną klientką na stronkę internetową w bodaj 2007 roku. Była akcja "wysiedlania" nieswoich ze Śródmieścia. Czynsze po 70-100% w górę...
2021-02-01 09:14
Obowiazkiem tego portalu bylo o tym pisac. Oczywiscie omijali trudne tematy szerokim łukiem.
Poniekad za dzisiejsze problemy sa wspolwinni. Chyba tego nie zrozumieja nigdy.
2021-02-01 14:40
Moze dlatego, ze aby o czyms publicznie napisac to trzeba miec na to najpierw jakies dowody. Teorie spiskowe szerzone przez blizej nieokreslona "klientke na stronke internetowa" ujawnione przez jakiegos anonima z internetu takimi dowodami nie sa i mozna za to poplynac. Jak masz dowody w sprawie zglos sie do prokuratury i do redakacji.
2021-02-01 23:32
"Wolne " i "niezawisłe" sądy sprawę umorzą.
2021-02-01 10:56
To jeszcze wytrzymają
2021-02-01 12:40
2021-02-01 09:09
dobry biznes zrobił ten, który jest właścicielem lokalu i go wynajmuje
2021-02-02 12:52
dochody z restauracji w dobrym miejscu są dużo wyższe niż właściciela lokalu który tylko komuś wynajmuje. Mam kumpla który prowadzi w Gdańsku 3 lokale. Pytałem go o to bo byłem zainteresowany franszyzą
2021-02-01 08:15
To moze byscie tak byscie sprawdzili czy przelozylo sie to na zarejestrowanych bezrobotnych w gdanskim urzedzie pracy.
Czemu tak ciezko wam to idzie. Tak dzieje sie w normalnym miescie. Chyba, ze to wszystko jakies inne miejsca pracy oplacane z niewiadomych zrodel.
2021-02-01 08:22
2021-02-01 08:38
bo ludzi bez wyksztalcenia ciagle poszukują.
2021-02-01 08:50
Bo jak pandemia się skończy, ludzie zostaną z normalną pracą. I nagle nie będzie chętnych do harowania w gastro w chorych godzinach za półdarmo i półlegalnie.
2021-02-01 09:15
doksztalcą się. pojda w normalna prace.
2021-02-01 08:19
Poprzednia władza zostawiła sporą rezerwę finansową, obecna rozdała wszystko , przy okazji "swoim i sobie" też. Więc skąd teraz wziąć pieniadze? Co prawda sprowadzili z Londynu 100 ton złota, ale i ono gdzieś zniknęło.
2021-02-01 09:16
oj chyba liczby tego nie potwierdzaja.
2021-02-01 09:43
Zobacz jak skoczyły wydatki przez ostatnie 5 lat. I to nie tylko w Gdańsku.
2021-02-01 09:17
tak poPiSowo, że by zakupić kilka maseczek musieli zmusić spółki skarbu państwa do opłacania zakupu i transportu z ich zysków (kosztem pensji pracowników) ... o czym trąbili miesiąc w TVPiS jako o wielkim sukcesie ich poPiSowego gospodarowania państwem!
2021-02-01 10:19
zacytować słowa niejakiego Kurskiego, też z Gdańska o "ciemnym ludzie". Branzy nie mają pomagać władze Gdańska a /nierzad ze stolicy.jak już musisz trollować, bo nic innego nie potrafisz robić, to choć trochę myśl !
2021-02-01 12:44
Przecież wybudowano za nie elektrownię atomową, fabrykę samochodów elektrycznych, przy których Tesla się chowa oraz kosmodrom w Baranowie. Jeszcze mało?
2021-02-01 13:52
Pisowcy skończyli budowę elektrowni która 8lat również PO budowało? To jest najlepsze pokazanie że PiS i PO to ta sama banda
2021-02-01 09:12
2021-02-01 09:15
Zaznaczam nie wszyscy ale większość leci na kredytach i zamiast w normalnych czasach zaoszczędzić teraz płaczą bo na spłatę BMW nie ma, a ratkę za Merca kto spłaci? Prawda taka trzeba było za połowę albo za 1/4 inne
Zaznaczam nie wszyscy ale większość leci na kredytach i zamiast w normalnych czasach zaoszczędzić teraz płaczą bo na spłatę BMW nie ma, a ratkę za Merca kto spłaci? Prawda taka trzeba było za połowę albo za 1/4 inne kupić coś innego a teraz te pieniądze przeznaczyć na utrzymanie lokalu i ludzi. Taka rzeczywistość -> przewalić wszystko a potem rękę wyciągnąć i płakać. Kto nie wykazał zysku (lub jakiś śmiesznie niski) pomocy od Państwa nie dostanie. Płacisz podatki to masz pomoc nie płacisz to sam sobie radź.
2021-02-01 13:53
Z chęcią bym chciał aby tak było. Aby nie płacić podatków i nic od państwa nie dostać :) klaskał bym uszami i zagłosował na każdego kto by to wprowadził
2021-02-01 10:07
Nagle się nauczyli gotować?Nie nadal kupuja jedzenie tylko ze z dostawą i na wynos ale kupują już tam gdzie jest sprawdzone dobre jedzenie. Ci co handlują smiecio zarciem stracili klientów.
2021-02-01 11:52
Dla Horaly to nie problem , ze one padną.
2021-02-01 07:00
2021-02-01 07:39
Nikt o zdrowych zmysłach i tak nie będzie siedział w restauracji tylko weźmie jedzenie na wynos...
2021-02-01 07:41
Robię tak zresztą bardzo często gdy zamawiam posiłek i czekam na jego wydanie przy odbiorze osobistym. Dla mnie to żadna różnica.
2021-02-01 07:57
Przecież główną zaletą jedzenia z restauracji jest to że nie marnujesz czasu na gotowanie...
2021-02-01 08:11
to sloik co wynajmuje krotkoterminowo pokoj z innymi jemu podobnymi,
2021-02-01 13:55
A ty całe życie w falowcu w mieszkaniu po babci?
2021-02-01 15:25
mieszkam w domu, ktory sam budowalem. robilem wykonczenia itd.
Moge zaprosic znajomych na bibe.
2021-02-01 23:38
niż tułać się w obcym mieście po kątach w kilka osób w jednym pokoju.
2021-02-02 13:53
Od czegoś trzeba zacząć. Chociaż próbują i z czasem może jakieś tego efekty będą. Ale wiadome lepiej być lewakiem i mówić dej mieszkanie bo mi się należy. Większy szacunek mam do takich co mieszkają w kilka osób a po czasie idzie na swoje niż do roszczeniowych lewaków mówiących że coś im się należy
2021-02-01 08:21
masz zainteresowania.....siedzenie w restauracji, extra sposób na spedzanie wolnego czasu.
2021-02-01 08:25
Ten absurdalny sposób jest z jakiegoś powodu popularny jeszcze nie wiem dlaczego
2021-02-01 08:36
Albo wstyd zaprosić do kamienicy czy falowca.
2021-02-01 13:55
Wiesz z doświadczenia?
2021-02-01 15:25
2021-02-02 13:55
W odróżnieniu od ciebie tylko do 19 roku życia później już sam się utrzymywałem a nie jak ty 3dychy na karku i z mamusia pod jednym dachem
2021-02-01 08:24
Dokładnie, nie wiem o co im chodzi
2021-02-01 09:03
oczywiscie , kto swiadomie chce sie zarazac albo siedziec w mace w knajpie
2021-02-01 08:10
Przywrocic nalezy GDansk dla ludzi. Nie ten przed zamkniecia.
Normalne ceny i kierowane do zwyklego mieszkanca z rodzina.
2021-02-01 08:41
A tak całkiem poważnie. Naprawdę uważasz, że ceny w Gdańsku różnią się znacząco od cen w jakimkolwiek większym mieście w Polsce?
2021-02-01 08:51
Ale coraz więcej jest restauracji, które jadą tylko na kreowanej przez siebie renomie i cenach z kosmosu.
"A jak Ci to nie pasuje to dlatego że Cię nie stać"...
2021-02-01 13:57
Jak ci ceny nie pasują idziesz gdzie indziej. Jaki widzisz w tym problem? Mi jak cena nie pasuje do jakości to nie odwiedzam danego lokalu i problem rozwiązany
2021-02-01 15:28
W jednych zjesz dania ze składników trudnodostępnych, albo drogich.
W drugich zjesz schabowego ze zmienioną nazwą i ceną x10.
Problem jest taki, że dopóki nie zjesz, nie wiesz która jest która.
rozwiń...
W jednych zjesz dania ze składników trudnodostępnych, albo drogich.
W drugich zjesz schabowego ze zmienioną nazwą i ceną x10.
Problem jest taki, że dopóki nie zjesz, nie wiesz która jest która.
A ile się nałaziłem po tych pseudoprestiżowych knajpach, żeby znaleźć 3-4 w których naprawdę warto dopłacić, to nawet nie chce mi się mówić...
2021-02-02 14:02
Patrz komentarz napisać potrafisz a informacji o danej knajpie już odnaleźć nie potrafisz?
2021-02-01 09:41
Bo duze miasto do duza infrastruktura, oferta kulturalna, solidna komunikacja publiczna. A , chociaz mial na poziom sredniego miasta z morzem mozliwosci.
Podam ci jeden przyklad. W Warszawie na starówce (tak bo tam jest starówka) w lokalu kufel piwa o,5 l - 5 PLN. Oczywiscie do popoludnia ta cena. Ale jednak.
2021-02-02 06:33
w jakiejś studenckiej melinie?
2021-02-02 06:52
2021-02-01 13:56
To wystarczy obniżyć podatki i ceny spadną. No tak obiadek za 20zl i jeszcze w tej cenie browarek? A i zapomniałem oczywiście pracownik na rękę 3000zl
2021-02-02 06:33
zwiększą się zyski właścicieli.
Bo przecież "muszą sobie odbić".
2021-02-01 08:36
woj.pomorskie i tak jest liderem w zachorowaniach na 100 tys. mieszkańców, więc otwórzmy wszystko. Co tam, ze służba zdrowia padnie, ludzie poumierają, ważne by gastronomia mogła prowadzić biznes i sprzedać w końcu pomrozone parę miesiecy temu produkty....smacznego !
2021-02-01 09:00
Trzeba bylo stosowac sie do zasad w okresie letnim,ciekawe ile pseudo gastronomow ma aktualne badania lekarskie?
2021-02-01 07:02
Nie istnieje w Polsce prawi które zezwala premierowi na zamykanie komuś jego biznesu. Wszystkie tzw obostrzenia są nielegalne i bezprawne- wszystkie włącznie z nakazem zasłaniania nosa i ust. Polecam czym prędzej pozywać
Nie istnieje w Polsce prawi które zezwala premierowi na zamykanie komuś jego biznesu. Wszystkie tzw obostrzenia są nielegalne i bezprawne- wszystkie włącznie z nakazem zasłaniania nosa i ust. Polecam czym prędzej pozywać rząd do sądu żeby nie czekać potem w kolejce bo robi się tego na prawdę dużo. Można pozywać Morawieckiego z powodztwa cywilnego i o odszkodowanie za bezprawne zrujnowanie.
2021-02-01 07:11
A jak jest no.w Niemczech?Dokładnie tak samo.
2021-02-01 07:17
Nie ma znaczenia co jest w Niemczech. Może budujmy obozy koncentracyjne bo Niemcy budowali??? Jestesmy w Polsce i prawo jest jasne i jest stanowione przez parlament a nie rząd a wszystkie tzw obostrzenia to
Nie ma znaczenia co jest w Niemczech. Może budujmy obozy koncentracyjne bo Niemcy budowali??? Jestesmy w Polsce i prawo jest jasne i jest stanowione przez parlament a nie rząd a wszystkie tzw obostrzenia to rozporządzenia rządu a nie ustawy parlamentu dlatego nie są obowiązujacym prawem.
Rząd jedyne co zrobil i robi to niszczy skutecznie Polskę i Polaków i pcha w wielką biedę i za to powinien odpowiedzieć karnie.
2021-02-01 09:51
Ale Pan/Pani sie pyta... wiec moze ktos wie jak to jest w Niemczech - Tez chca pozywac Merkel z powodztwa cywilnego? Czy tam to juz spoko? Chce po prostu wiedziec jakie jest zdanie troli PO.
2021-02-01 10:01
nie wiem jakie jest zdanie trolli jednej czy inne partii, ale fakty są takie, że w Niemczech nie obowiązuje Konstytucja RP uchwalona przez naród w referendum, zgodnie z którą ograniczenia w prawach obywatelskich są dopuszczalne po wprowadzeniu stosownego stanu nadzwyczajnego
2021-02-01 11:43
Wiec nadal powtarzam pytanie bez podtekstu - Jak to jest w Niemczech - ich konstytucja zezwala na to aby premier/kanclerz mogl zamykac prywatny biznes czy nie?
2021-02-01 13:05
nie jest potrzebna społeczeństwu do dobrego życia i czas się przebranżowić.
2021-02-01 13:32
Nie znam się na niemieckiej konstytucji, natomiast wiem, że tamtejsze firmy otrzymały od państwa realną pomoc, a nie kilkanaście odsłon wirtualnej tarczy. Czaisz różnicę czy dalej będziesz palił głupa?
2021-02-01 13:25
W Niemczech obniżono również VAT na większość produktów
2021-02-01 14:04
Akurat 500 + w Niemczech jest duuuuużo większy
2021-02-01 15:29
Bezwzględnie - większy.
W porównaniu do zarobków/PKB/czym tam chcesz bogactwo porównywać - śmiesznie mały :)
2021-02-01 17:10
Tylko o innych dodatka nie wspomnieś...
2021-02-02 14:08
Zalezy jak na to spojrzeć. Bo jak porównasz % to u nas jest wyższy. Bo w Niemczech najniższą to około 1600e czyli ich "500+" wynosi 1/8 minimalnego wynagrodzenia a u nas 500+ przy najniższej zaokrąglając do 2000zl to już 1/4 minimalnego wynagrodzenia. Widzisz różnicę?
2021-02-01 14:00
Akurat w Niemczech obostrzenia są wprowadzone zgodnie z ich prawem. Widzisz już różnice?
2021-02-01 10:25
2021-02-01 07:25
A co mnie interesuje co jest w Niemczech? Dla mnie mogą tam wszystko zamknąć. Ja żyje w Polsce.
2021-02-01 08:38
2021-02-01 08:00
W Niemczech firmy co miesiąc dostają na 90% kosztów stałych maksymalnie 500 tys euro. Dodatkowo nawet 15 tys euro postojowego.
2021-02-01 08:12
tylko na przeczekanie. wiec przestancie plakac. Bo ludzie sa co od kilkunastu lat tu nie maja pracy.
2021-02-01 09:22
matołuszek do tej pory ogłasza kolejne niby-tarcze i wypłaca przedsiębiorcom i restauratorom po kilka złotych "na waciki"
Sasin znalazł 70mln na rozp***lenie ... na szczujnie TVPiS też się 2Miliardy na Hejt-paskiNienawiści znalazło... - a na ratowanie gospodarki przed upadkiem forsy teraz ni ma?!!!
2021-02-01 09:24
pandemii przez jedno i, fajny analfabetyzm
2021-02-01 09:54
Umowmy sie - przez kogo te 70mln poszlo z dymem. Bo chyba trudno przeskoczyc Pana "zabojcze koperty". Swoja droga to ze Merkel uruchomila 300, to nie znaczy ze Polska jako jednak mniej zamozne panstwo moze zrobic to samo. Mysl.
2021-02-01 10:22
Nie było podstawy prawnej do zorganizowania wyborów, więc nie miał prawa tych pieniędzy w ogóle ruszyć.
2021-02-01 11:45
No widocznie za duzo TVN lykasz. Rozumiem, ze prawda moze byc zbyt trudna do przelkniecia - wiec wybaczam skrajny brak wiedzy.
2021-02-01 13:53
Ale zacytuj mi proszę podstawę prawną, która zezwalała Sasinowi na wydanie tych pieniędzy.
2021-02-02 23:03
2021-02-01 14:04
Jest jedną różnica Niemcy mieli nadwyżkę w budżecie od dobry kilku lat a u nas był deficyt bo aby mieć kasę to trzeba ją odłożyć a nie zaciągać co roku długi. Ale jak rządzą Januszem biznesu to wiadome że nigdy na plusie nie będą
2021-02-01 13:34
Vide Ferdek Kiepski - nie ma pracy dla ludzi z moim wykształceniem ;)
2021-02-01 07:24
O jakim prawie mówisz? A czy PIS przestrzega jakiegokolwiek prawa?
2021-02-01 07:41
2021-02-01 07:56
i jeszcze trybunal to przyklepal.
2021-02-01 07:58
2021-02-01 13:36
2021-02-01 09:25
Skoro trybunał to przyklepał to znaycz, że było to zgodne z prawem, ale oczywiście sąd jest dobry wtedy kiedy wydaje wyrok zgodnie z twoimi oczekiwaniami.
2021-02-01 10:03
pewnie krytykujesz likwidację OFE (jeszcze z prowizją) przez PiS przynajmniej tak samo mocno jak ograniczenie OFE przez PO, bo przecież nie jesteś PiSowskim trollem
2021-02-01 08:03
2021-02-01 07:55
mnie zamkneli dillera.
2021-02-01 12:13
temu bydlakowi z rozkoszą bym strzel;ił między te załgane ślepia a nie go pozywał
2021-02-01 15:01
dobre, ale sie nie da. To nawet nie logiczne. Z całą resztą się zgadzam.
2021-02-02 07:48
2021-02-01 07:03
to nie widze problemu aby restauracje pozostały otwarte. Oby jednak ludzie nie zwalili im sie na głowe, jeden na drugim chuchając na siebie. To jest wyzwanie.
2021-02-01 07:27
Słowo reżim jest celowe bo jest czynnikiem strachu podobnie jak większość covidowego słowotwórstwa jest bardzo skrupulatnie dobrana żeby wywoływać strach i dyscyplinę. Taki wstęp do zamordyzmu. Paszporty szczepionkowe,
Słowo reżim jest celowe bo jest czynnikiem strachu podobnie jak większość covidowego słowotwórstwa jest bardzo skrupulatnie dobrana żeby wywoływać strach i dyscyplinę. Taki wstęp do zamordyzmu. Paszporty szczepionkowe, maseczki to początek no i to poczucie krzywdy, że mimi że jestes zdrowy to jestes winny bo mozesz byc chory bezobjawowo i zarazac swoich dziadkow :)
Za Stalina i Mussoliniego bylo to samo. Kazdy byl winny i kazdy byl wrogiem ludu. Wypisz wymaluj ta sama retoryka...
2021-02-01 07:57
akurat gdanskim restauratorom higiena nie zaszkodzi. to syfiarze zazwyczaj palacy na zapleczu.
2021-02-01 07:59
Masz rację, dość zakazów!
2021-02-01 08:57
2021-02-01 09:45
2021-02-01 08:20
aby każdy był wrogiem każdego, wypisz wymaluj stalinowskie metody.
2021-02-01 08:24
Masz przestrzegać prawa. Zniechęcanie do "donoszenia" powstało w więziennej subkulturze, a teraz przestępcy próbują to promować wśród normalnych ludzi.
2021-02-01 09:22
Dostaje miesięcznie bez zwrotnie od Państwa PiS właściciel restauracji ?
2021-02-01 10:10
2021-02-01 10:23
2021-02-02 14:18
A napiwki idą do właściciela? Jak już to do kelnerki więc się jej zapytaj ile płaci od napiwków podatku.
2021-02-01 14:39
Która z otwartych sieci sklepów stosuje reżim ? Żadna, Kościół , żabki, biedronki, sklepy, czy reszta pootwieranych lokali typu homla czy teddy smyk, targowiska, etc..... A akurat restauracja gdzie co drugi stolik mógłby
Która z otwartych sieci sklepów stosuje reżim ? Żadna, Kościół , żabki, biedronki, sklepy, czy reszta pootwieranych lokali typu homla czy teddy smyk, targowiska, etc..... A akurat restauracja gdzie co drugi stolik mógłby być czynny, i ludzie siedzą tam, a nie stoją jeden na drugim jak w kolejkach czy tramwajach... to tam zagrożenie jest. Taki sam biznes jak każdy inny i tacy sami ludzie mający kredyty, rodziny i zobowiązania.
2021-02-01 07:04
Bez przesady tyle ile przycięli na norkach 2 latat temu w sezonie moga spokojnie kilka lat życ znam kelnere który samych napiwków miał przez wakacje 20tyś
2021-02-01 08:07
2021-02-01 08:37
W kanjpie w centrum to nie było nic niezwykłego. Nie trolluj więc.
2021-02-01 08:44
MOze po prostu ci ludzie co tak placza to nie sa mieszkancy Gdańska.
idac do gdanskiego urzedu pracy okazuje sie, ze żaden wzrost bezrobocia nie nastapil w Gdańsku.
2021-02-01 11:00
Więc i tak nie rejestrowali sie w urzędach po utracie zajęcia tylko zaczęli szukać nowego.
Po drugie ci co mieli pracowników na "etatach" i wzięli tzw pomoc z tarczy wiedza że zwolnienia mogą spowodowac konieczność
Więc i tak nie rejestrowali sie w urzędach po utracie zajęcia tylko zaczęli szukać nowego.
Po drugie ci co mieli pracowników na "etatach" i wzięli tzw pomoc z tarczy wiedza że zwolnienia mogą spowodowac konieczność zwrotu tych pieniezy więc płaczą ale ryzykują kolejne środki w fikcyjne utrzymywanie zatrudnienia (bo trudno móić o faktycznym zatrudniać jak się jest zamkniętym).
2021-02-01 13:40
po co isc do urzedu pracy jak im nic nie przysluguje? skoncz bajki pisac trolu
2021-02-01 20:40
HAHA
2021-02-02 10:24
Bieda jak zwykle siedzi cicho w domu i nikt jej nie widzi. Biedni nie dostaną żadnej pomocy, bogaci zawsze coś uszczkną z tortu.
2021-02-01 08:57
2021-02-01 09:07
były tłuste lata, teraz są chude. jak ktoś nie umie prowadzić biznesu i zakłada, że cały czas będą norki do skubania, zatrudnia studentów na krzywy ryj i kupuje suva w leasingu, to potem się budzi z ręką w nocniku. można płakać o pomoc do państwa, ale jak mawiał klasyk: rząd pieniędzy nie da, bo ich nie ma.
2021-02-01 20:01
Wreszcie jakaś mądra wypowiedź. Dodam, że wbrew obostrzeniom otwierają biznesy najgorsi restauratorzy, którym kaski zawsze mało, typowe janusze biznesu.
2021-02-01 07:05
Mogli bardzo dobre warunki do zarabiania, lali pijanym Norwegom Tyskie po 14zł, ogromne narzuty... Nie ma pieniędzy? Mogą mieć do siebie pretensje. Nie żal mi ich, bardziej ludzi co robili w tych knajpach na czarno.
2021-02-01 07:12
Tak
Wszyscy oni lali tyskie norkom....
Ot, polska zawisc
2021-02-01 09:53
- dla życiowych outsiderów których jedyną ambicją jest wypicie piwa i zjedzenie czipsów przed komputerem/tv
Rodzina ich olewa, przyjaciół nie mają, sportu żadnego nie uprawiają, ich praca to 5 ruchów roboczych za 5
- dla życiowych outsiderów których jedyną ambicją jest wypicie piwa i zjedzenie czipsów przed komputerem/tv
Rodzina ich olewa, przyjaciół nie mają, sportu żadnego nie uprawiają, ich praca to 5 ruchów roboczych za 5 PLN za godzinę i tak dalej, drażni ich każdy kto żyje normalnie czy nie daj boziu coś w życiu osiąga i jest szczęśliwy.
Większość ludzi woli wegetować niż coś zmienić w swoim życiu i oczywiście to TY masz wegetować tak jak oni.
Grozi nam dyktatura narzucona przez uzależnionych od pomocy socjalnej nieudaczników.
2021-02-01 10:24
Zastanawiam się, czemu zamiast uprawiać sport, albo spotkać się na Zoomie z rodziną czy znajomymi siedzisz na d*pie i wymyślasz takie teorie...
2021-02-01 07:14
2021-02-01 07:26
ja mam słabo ale somsiad gorzej hłe hłe hłe
2021-02-01 07:59
no wlasnie. wynocha wiec ! moja corka nie mogla przerywac ciazy ..
2021-02-01 11:09
2021-02-01 07:27
Miłego dnia ludziska :)
2021-02-01 07:28
2021-02-01 07:53
Restauracje które zarabiały na jedzeniu, dalej zarabiają.
Te, które ciągnęły na niopodatkowanych napiwkach i przebitkach na alkoholu całkowicie zasłużyły na ich los.
2021-02-01 07:56
2021-02-01 08:00
A właściciel z tego, co oszczędza na jej wypłatach...
2021-02-01 08:09
2021-02-01 08:17
Bo "wielki ekonomista właściciel biznesu i twórca miejsc pracy" sam Ci nie powie jak oszukuje fiskusa i pracowników.
2021-02-01 11:12
Nimi tłumaczą swoim pracownikom groszową podstawę.
2021-02-01 07:31
Napisz felieton na GSP i wymieniajcie się tam we własnym gronie komciami. Ha tfu.
2021-02-01 09:48
2021-02-01 11:05
Jedziecie na najniższej krajowej i uważacie, że całe miasto ma być dla was albo niech się zamknie
2021-02-01 07:34
2021-02-01 08:00
exmitowal wszystkie normalne uslugi z centrum. bo zachcialo mu sie tu stolicy europejskiej.
2021-02-01 08:25
Ale to wymaga zarabiania na jedzeniu, nie na marketingu :)
2021-02-01 09:22
taki z ciebie znawca rynku i realiów, że tylko się dziwić czemu nie stoi za tobą sukces na miarę gwiazdki michelin
2021-02-01 10:49
A nieuczciwej jakoś mi sumienie założyć nie pozwoli.
Może 30pln za tost z masłem czosnkowym? Nie stać Cię?
2021-02-01 07:55
wlasciciele oszczedzali, pytanie co z ich pracownikami. czy oni oszczedzali? z czego sie utrzymaja na bezrobociu?
lewicowcy widza tylko zlego prywaciarza ale nie widza ze dzieki temu prywaciazowi zyje wielu innych ludzi, nie tylko obsluga lokalu ale i wszelcy dostawcy.
2021-02-01 08:01
Pracowników gastronomii i tak traktuje się jak przymusowych robotników...
2021-02-01 21:05
to chyba znak rozpoznawczy tych z prawicy
2021-02-01 08:58
bo blokujesz stolik i nie mogą się nachapać. Więc niech teraz sobie blokują dalej stoliki
2021-02-01 09:48
Bo im się Norki nie mieściły do lokalu :)
2021-02-01 11:39
nie każdy ma robotę w Archiwum Państwowym. Gdzie czy się stoi czy się leży......
2021-02-01 21:03
Jak nie masz ochoty isc do knajpynto nie idz. Skoro wydagujesz takie bzdety to pewnie i tak nidy nie chodziles. I mam nadzieje ze jak Twoj pracodawca bedzie mial klopoty to pierwszy wylecisz na zbity ryj
2021-02-02 09:50
Mnie zalewa jak ktoś próbuje bronić właścicieli, nie patrząc w ogóle na tzw. ryzyko inwestycyjne każdej działalności - 9 na 10 nowych firm upada w ciągu pierwszych kilku lat, więc dlaczego mamy roztoczyć szczególną
Mnie zalewa jak ktoś próbuje bronić właścicieli, nie patrząc w ogóle na tzw. ryzyko inwestycyjne każdej działalności - 9 na 10 nowych firm upada w ciągu pierwszych kilku lat, więc dlaczego mamy roztoczyć szczególną opiekę nad branżą gastro? Gotuj smacznie, tanio a klienci sami przyjdą. Jeśli ich nie ma, znaczy, jesteś niekonkurencyjny i rynek Ciebie zweryfikował.
2021-02-06 11:48
musiało tyle kosztować to tyskie
2021-02-01 07:05
Straszna ilość bo to 300 dramatów , można spokojnie zjeść w reżimie sanitarnym bardziej niż w przepełnionych i bez kontroli kościołach.
2021-02-01 08:02
po pierwsze primo, nie wiesz jak jest w kosciele bo tam nie chodzisz wiec nie kłam
po drugie nie mow co mozna a czego nie bo jestes za glupi.
2021-02-01 08:54
Powiesz mi, że księża przestali już pakować palce przy komunii wszystkim wiernym po kolei do ust?
Bo jak to zobaczyłem w marcu, to był ostatni raz kiedy byłem w kościele podczas epidemii.
2021-02-01 18:30
Czy on jskaś część pojazdu jednośladowego przypadkiem nie jest ?
2021-02-01 08:54
2021-02-01 09:45
2021-02-02 12:51
W kościołach są pustki, większość słucha mszy online, albo zupełnie zapomniała o Panu Bogu.
2021-02-01 07:07
Nie, nie dlatego, że mi Was żal, bo nie żal. Kop w d. Tej branży przyda się jak nikomu innemu, ale Morawiecki musi wiedzieć, że naród nie jest taki głupi za jakiego go uważa i nie da się bezprawiu zastraszyć
2021-02-01 09:26
xxxxx xxx :)
2021-02-01 10:17
PIS tak dba o Polskich przedsiębiorców ,że pootwierał zagraniczne galerie ze zagranicznymi markami, a swoich rodzimych restauratorów gnębi co raz bardziej. Ale ważne jest by Niemiec w Polsce zarobił, a Polak zdechł lub zapier.... za miskę ryżu jak to premier Mateusz M. mówił.
2021-02-01 13:55
A jak nie, to zmień fryzjera :)
2021-02-01 15:19
Barber jeszcze nie wprowadził usługi online czy cięcia pod maskowego
2021-02-01 15:31
2021-02-01 07:08
Opinia wyróżniona
Sa to restauracje osiedlowe.
Zwykle nawet wiekszosc mieszkancow danej dzielnicy nie wiedzialo o istnieniu takiej restauracji.
Dzis wie o nich wiekszosc.
2021-02-01 08:03
bo to za sprawa zlej polityki wlodarzy przenosi sie zycia normalnych ludzi z Gdanska na dzielnice, osiedla itd.
2021-02-01 08:18
Idziesz 300m na piechotę po jedzenie?
2021-02-01 08:44
i to jest dobre
2021-02-01 17:58
Skąd takie dane?
2021-02-01 19:12
Na podstawie wnioskowania statystycznego z prób reprezentatywnych można uogólniać wyniki uzyskane z próby na całą populację.
Po prostemu: wziął knajpę u siebie na dzielni i wyssał taki wniosek...
2021-02-02 10:45
Mam nadzieję, ze knajpy w centrum miasta zaczną w końcu doceniać mieszkańców, a nie liczyć tylko na Skandynawów i Niemców. Może otworzą oczy i stworzą kartę dla Gdańszczan, którzy będą chcieli do nich wracać. Do tej pory
Mam nadzieję, ze knajpy w centrum miasta zaczną w końcu doceniać mieszkańców, a nie liczyć tylko na Skandynawów i Niemców. Może otworzą oczy i stworzą kartę dla Gdańszczan, którzy będą chcieli do nich wracać. Do tej pory karty były pod portfel zagraniczny z nadzieją na duży napiwek. Skończyło się. Trzeba wyciągać wnioski. Niejednokrotnie czekałam na stolik duuużo dłużej niż gruba zagranicznych sąsiadów - bo oni mieli kasę. Mam nadzieję, że to się zmieni...
W kilku knajpach (dla miejscowych) zamawiam jedzenie na wynos - jestem wiernym klientem.
2021-02-02 15:29
A potem wróć tutaj i apeluj, jeżeli będziesz uważała, że dalej masz rację. Bo przecież kilkanaście tysiecy złotych miesięcznie to pewnie dla ciebie mało.
2021-02-02 15:39
Zapytaj się przedsiębiorcy ile zarabia w sezonie! Większość lokali w sezonie zarobi tyle ze nie musi przez zime działać
2021-02-02 16:31
Takich ludzi to nie interesuje. Egoistow interesuje tylko wlasny nos i portfel. Tacy najlepiej chcieliby dostawac wszystko za darmo bo im sie nalezy. Roszczeniowe pokolenie tak ma.
2021-02-02 19:39
przebita 1000%
2021-02-01 07:10
Niestety bary i restauracje to jak taksówkarze jak jest dobrze to podnosimy ceny. Teraz wielki płacz a gdyby tak obniżyć marże? Za zupę dla 4 osób na wynos mam zapłacić 38 zł gdzie koszt produktów to max 6 zł. Rozumiem że kucharz musi zarabiać ale bez przesady z taką marżą.
2021-02-01 07:22
Tylko ktoś po te produkty musi jechać (patrz koszty- auto, paliwo osoba)kupić samo się nie znajdzie w restauracji, garnki/patelnie też się zużywają, energia, gaz za darmo też nie są, czynsz za wynajęcie lokalu lub raty
Tylko ktoś po te produkty musi jechać (patrz koszty- auto, paliwo osoba)kupić samo się nie znajdzie w restauracji, garnki/patelnie też się zużywają, energia, gaz za darmo też nie są, czynsz za wynajęcie lokalu lub raty kredytu itp też są wliczone w tą zupę. |No i najważniejsze na koniec proszę odjąć podatek VAT i dochodowy od tej kwoty oraz składki ZUS-owskie.
2021-02-01 07:26
to biere 12
2021-02-01 07:27
hhahahahaha no bo wiesz za każdą zupę trzeba zapłacić zus :)))
2021-02-01 07:31
2021-02-01 07:52
To składka ZUS razem z częścią pracodawcy wynosi 5pln/h.
Chcesz mi powiedzieć że kucharz gotuje jedną porcję zupy za 15pln przez 3h?
2021-02-01 08:15
ale zawsze mozesz sprobować, podpowiadam nazwę : Bar Janusz
2021-02-01 08:18
2021-02-01 08:27
Tak samo jak inni klienci.
I chciałbym żeby moje pieniądze szły dla ludzi, którzy przygotowują mi jedzenie, nie dla Janusza biznesu...
2021-02-01 08:30
2021-02-01 08:38
Ale co to ma do rzeczy?
Chcę płacić ludziom za pracę, a Ty traktujesz to jak jakiś kosmos...
2021-02-01 11:35
2021-02-01 11:39
tez sie liczy tzn. ile zaoszczedze czasu nie gotujac. Patrzac na to z tej strony to 40 zl w stosunku do czasu zaoszczedzonego na gotowaniu to tanio.
2021-02-01 13:56
2021-02-01 14:01
idąc tym tokiem myślenia to każda restauracja powinna mieć własną ubojnię, farmę itp :D
2021-02-01 07:29
calosc kosztuje te 6 zlotych za produkty. Ela nie pojmuje, ze sama tez placi za prad, wode, gas i najwazniejsze- czas, jest najbardziej wartosciowy, czasu nie kupisz ale on wciaz "leci". Ela, placisz rowniez za czyjs czas, by nie "tracic" wlasnego.
Ela, to prosty wpis, powinien dotrzec.
2021-02-01 07:44
Tyle że właściciel takiego baru nie jeździ SUVem w leasingu...
2021-02-01 08:19
mamusie
2021-02-01 08:30
A już ustaliliśmy że te nic nie kosztują w porównaniu do płac wynajmu i opłat.
No, chyba że jest inaczej, a większością ceny dania jest pazerność właściciela?
2021-02-01 11:01
No i co z tego, że jeździ SUVem? To jest jakieś założenie, że restauratorzy mają wyjść na +, ale nie powyżej pensji minimalnej?
2021-02-01 12:08
2021-02-01 12:49
Szczaw i mirabelki są OK. I w dodatku wege ;)
2021-02-01 12:07
Suva typu Dacia możesz też mieć placąc 1200 zł miesięcznie,więc nie musisz być wlaścicielem.
2021-02-01 07:51
zapłacilem 30 zł więcej! Już więcej nie zamówię jedzenia na telefon!
2021-02-01 08:49
Mogłeś wziąć taxi z oruni na przymorze i spowrotem i samemu odebrać w lokalu
2021-02-01 09:10
2021-02-01 10:35
2021-02-01 12:22
Z lokalnej jadłodajni dowieźliby Ci pizzę albo jakieś danie za 3 zł, ale jeśli ktoś koniecznie musi zamawiać egzotykę z drugiego końca miasta a potem jęczy, że dowóz drogi... Żal.
2021-02-01 12:05
Bo większość elżbiet i innych nigdy nie pracowala od rana do nocy i nie wie czym dla pracującego jest czas i jeden czy dwa dni wolnego.
2021-02-01 08:03
dlaczego jechac? to juz kurna nożki bolą od chodzenia??????
2021-02-01 07:55
Widzę, że nie masz pojęcia o prowadzeniu biznesu w polsce. Siedzisz sobie zapewne gdzieś w budżetówce i przerabiasz kawę na mocz.
2021-02-01 08:03
"Jak cię nie stać" zazwyczaj krzyczą właściciele knajp, gdzie musisz walnąć wzorek z keczupu, przepraszam organicznego musu pomidorowego, na talerzu, bo inaczej wygląda na pusty.
2021-02-01 08:05
nic nie stoi na przeszkodzie zebys tez przerabial kawe na mocz lub drożdzowk ina klocki.
2021-02-01 08:19
tylko kto wtedy bedzie wypracowywal pensje urzednika? przeciez urzedy nic wartosciowego nie produkuja aby z tego byl zarobek. musza sciagac haracz z przedsiebiorcow na swoje urzednicze pensje
2021-02-01 08:31
A przemysł pracuje w najlepsze, mało tego, pracownicy płacą ZUS od całej wypłaty...
2021-02-01 07:57
elcia ty nie czaisz ze premier prezentacja w powerponcie na twitterze ograniczyl ludziom prawa obywatelskie? jakies kretynskie obostrzenia i rezim sanitarny wprowadzil ktory sie logiki nie trzyma? elacia wez czasami pomysl
2021-02-01 08:06
Karina ty nie czaisz ze ludzie na covida umieraja a ozdrowiency maja powiklania ktorych leczenie trzeba bedzie pokryc z budzetu panstwa. na leczenie jednego z zaburzeniami neurologicznymi pijdzie 5 takich twoich pizzerii.
2021-02-02 06:41
Ludzkość dowiedziała się, że może chorować, a nawet umierać. Masowa panika.
2021-02-02 13:26
nie kumasz, że te zaburzenia są związane z powodu braku opieki zdrowotnej i braku użycia leków przeciwwirusowych, które są dostępne od lat? ludzie będą mieli takie same powikłania jak po grypie i będą mieli problemy zdrowotne do końca życia.
2021-02-01 08:04
i 300 procentowe podwyzki.. Byl taki Paweł. Jemu Gdanszczanie podziekowali.
i tym co chcieli takiego miasta to niech teraz giną.
2021-02-01 08:14
Właśnie przez takich Januszy jak ty co na socjalu żeruje, obecna władza rządzi. Pytanie kto na te socjalne pracuje bo na pewno nie ty i nie obecna władza. I jeszcze oczekuję zupy za 4zl dla 4os. To może za darmo albo tobie dopłacić za to że wpadłeś na zupę!!!
2021-02-01 08:33
Kupujesz porcję rosołową za 3pln i paczkę warzyw za następne 3. Do tego makaron za 2pln, z którego pójdzie z 1/4 i masz zupę dla czterech osób za 6.50.
Oczywiście coraz trudniej taki numer zrobić bo inf... *Nie ma żadnej inflacji!!!!!*
2021-02-01 09:15
z kuchni azjatyckiej, gdzie juz potrzebne są róznorodne przyprawy i warzywa egzotyczne?!
to co,myslisz że za 6 zl zakupisz do takiej zupy bambus, trawe cytrynowa, grzybki mung,soczewice ,sos sojowy,ocet chinski, makaron sojowy , krewetki itd?!
2021-02-01 09:48
Jak chcesz ramen, to 40pln płacisz za jedną osobę, a za 160pln na luzie kupię wszystko co chcę.
2021-02-01 11:42
do ceny domowej nie doliczasz:
czasu na zakupy, kosztow transportu
ceny przypraw
ceny zuzycia pradu, gazu i wody, wywozu smieci, zuzycia naczyn i garnkow
plynu do mycia, szmatek, recznikow
do ceny domowej nie doliczasz:
czasu na zakupy, kosztow transportu
ceny przypraw
ceny zuzycia pradu, gazu i wody, wywozu smieci, zuzycia naczyn i garnkow
plynu do mycia, szmatek, recznikow papierowych, gabek i najbardziej pomijane przez wszystkich a najdrozsze czasu na wymyslenie i zrobienie i posprzatanie
...i co ? wciąż 6,50?
no chyba, ze objadasz mamusie to chociaz zacznij ja za to szanowac i dostrzegac ile to "zachodu "
2021-02-01 12:07
Za to ty doliczasz wszystko, lacznie z chusteczkami, srodkami czystosci zuzytym powietrzem i mnozysz razy 3. I tu jak wiekszosc "biznesmenow" popelniasz blad - ale co ja tam wiem.
2021-02-01 16:33
jako starszy pan, chocby z racji wieku, powinienes ogarniac tak proste podliczenie i potwierdzic wartosc czasu, ktorego nic nie wroci
2021-02-01 12:26
2021-02-01 13:04
2021-02-01 12:24
Brat Albert
2021-02-01 09:12
o co ten placz?
przebijacie ceny jak zadna inna branza a do tego wszystko i wszystkich na czarno
2021-02-01 13:06
2021-02-01 13:39
2021-02-01 11:00
No powinni dawać za darmo z pocałowaniem ręki. Składniki to tylko ułamek wszystkich kosztów, a tutaj zaskoczę, to się robi, żeby jednak wyjść na +, a nie na 0
2021-02-01 11:29
To ja proszę ugotuj za 6 złotych 4 porcje zupy
2021-02-01 12:30
z jednym kawałkiem ziemniaka i marchewki. Czyli coś w sam raz dla miłośników diety super fit wege ;)
2021-02-01 13:00
To czy sprzedają za 38zł, czy 4 zł, czy 380 zł, to bez znaczenia, bo rząd zakazał im prowadzenia biznesu. To ile kosztuje zupa nie ma znaczenia, bo rząd zakazał im prowadzenia biznesu. Gdyby sprzedawali za 4 zł to
To czy sprzedają za 38zł, czy 4 zł, czy 380 zł, to bez znaczenia, bo rząd zakazał im prowadzenia biznesu. To ile kosztuje zupa nie ma znaczenia, bo rząd zakazał im prowadzenia biznesu. Gdyby sprzedawali za 4 zł to jeszcze szybciej musieliby likwidować biznes, bo nie mieli mnie pieniędzy na przetrwanie kilku miesięcy. Jeszcze raz napisze, to może dotrze: Rząd zakazał im prowadzenia biznesu, dlatego będą musileli likwidować biznes. Rząd zakazał prowadzenia biznesu, zarówno tym , którzy sprzedają zupe za 38 zł, jak i tym co sprzedają za 4 złote
2021-02-01 13:05
Jak kogoś nie stać na zupę w restauracji to powinien chyba zastanowić się nad swoim życiem
2021-02-01 13:15
Sam sie zastanow nad swoim zyciem. Ile czasu marnujesz na powielaniu komentow nic nie wnoszacych do dyskusji.
2021-02-01 17:25
Oj Elka, Elka jak ty pusta jesteś.
2021-02-02 08:36
Hahaha
A lokal prąd pracownicy ZUS ? Proszę otworzyć knajpę i sprzedawac po 3 zł chętniej kupię. Obawiam się że max 1 msc i nie będzie już knajpki
2021-02-02 12:53
2021-02-02 16:28
żeby kucharz pracował za miskę ryżu, a Pani Ela zupę z produktów za 6 zł to niech sobie sama je.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.