Opinie (338) ponad 10 zablokowanych

  • Szok i niedowierzanie (1)

    W naszym pieknym betonowym miescie opoznienia przy realizacji DRMG. Nigdy o takich nie slyszalem

    • 80 11

    • Pozdrawiam Don Donaldo.

      • 2 3

  • Okej,ciekawe co to za relikty czy artefakty.Może jakiś magiczny naszyjnik czy branzoletka która zawieszona na szyi da włodarzom moc sprawczą władania miastem tak aby nawiązało do swojej hanzeatyckiey świetności?

    • 52 10

  • Czasy wariackich decyzji trwają (1)

    • 127 13

    • czasy niemądrych wpisów jeszcze bardziej

      samochodozę się leczy

      • 0 2

  • (32)

    Budowa tych przejść to jakieś nieporozumienie. A tutaj szczególnie, bo jest tunel. A emisja spalin większa, bo więcej stojących i ruszających aut w kolejnych miejscach.

    • 474 98

    • Jestem pieszym i z chęcią będę korzystał z przejścia naziemnego (18)

      Piesi to nie szczury, a im mniej smrodziarzy w centrum tym lepiej. Dla mnie to Wy możecie jeździć tunelami

      • 51 104

      • Z chęcią będę jeździł tunelami. (2)

        Zbudujesz?

        • 81 14

        • Skoro można budować tunele dla pieszych, to mozna i dla kierowców.

          • 19 3

        • Pod forum masz tunel.

          • 12 4

      • (1)

        Kowalianin, skąd ten hejt na kierowców?

        • 37 14

        • Bo stwarzają niebezpieczeństwo zatruwają spalinami miasto i wszystko blokują

          • 14 26

      • Sam jeździsz samochodem,a tu bzdury wypisujesz.

        Tramwaje do kowal nie śmigają.

        • 23 7

      • To nie korzystaj z tuneli pod torami, tylko chodź po torach

        Nie będzie ciebie jakiś pociąg zmuszał do bycia szczurem

        • 33 6

      • Teraz dopiero będziesz miał smród! (5)

        Dobrego chodzenia w spalinach. Zaciągaj się i to mocno, będziesz miał kolorowe sny.

        • 20 9

        • (4)

          Może w końcu zmądrzejecie i zaczniecie korzystać z komunikacji gdy zobaczycie jakie to wygodne a jazda samochodem będzie bez sensu.

          Dlatego warto zrobić coś co dla mało rozgarniętego kierofcayka wydaje się niedobre

          • 11 30

          • (1)

            A może fani rowerzystów zmądrzeją i przestaną rozbierać linie kolejowe po to by budować tam ścieżki rowerowe?

            • 18 8

            • Gdzieś zamknięto szlak kolejowy aby zbudować drogę rowerową?

              Zbudowano kilka dróg rowerowych w miejsce już dawno zlikwidowanych linii, gdzie ruch nigdy nie miał być przywrócony. Wolałabyś w to miejsce drogi samochodowe? Takie też są.

              • 2 0

          • Komu wygodniej temu wygodniej!

            Co wygodniej? Samochodem jadę do pracy 15 minut, a komunikacją 40, gdzie ta wygoda?! Brednie opowiadasz, pewnie nie zdałeś i się nie nadajesz na kierowcę, więc jak ostatni lamus musisz narzekać na innych.

            • 29 6

          • Wygodne? Zatłoczone na sztywno tramwaje, brak linii bezpośrednich, nieskorelowane w żaden sposób przesiadki, autobusy na peryferie co 40 minut albo co godzinę, ktore w dodatku przez ćkanie gdzie popadnie przejść naziemnych będą miały wydłużony czas jazdy. To jest dla ciebie "wygodnie"?

            • 21 2

      • Przez tory kolejowe też będziesz przechodził? Skoro piesi to nie szczury...

        • 16 5

      • Byłoby dobrze, żeby ruch samochodowy przebiegał pod tym przejściem tak jak w Sopocie.

        • 11 1

      • (1)

        Samochodów nie ubędzie, nieważne jak bardzo będziecie tego chcieli. Mi w sumie wystarczy jazda do centrum raz na kilka miesięcy, polecam darmowy parking przy urzędzie marszałkowskim. Ciekawe kiedy zlikwidują tunel pod wiaduktem w stronę elblaskiej i tam zbudują przejście. rozwalcie całe stare miasto! Haha

        • 6 4

        • w wielu miastach liczba samochodów spada

          ten proces zwykle poprzedzony jest zmniejszeniem liczby przejazdów samochodem na krótkie odległości. Wiele z nich jest zastępowanych na dalsze odległości tzw. przejazdami kombinowanymi: największe (nadal niedoceniane) perspektywy rozwoju mają przejazdy typu rower + SKM + spacer pieszy. Jest oczywiście wiele innych możliwości kombinacji.

          • 1 1

      • Na stwierdzenie faktu, ze smrodziarzy bedzie tam smrodzic wiecej, malpka pisze, ze im imniej smrodzarzy, tym lepiej.

        Brawo, dostaniesz owoca.

        • 6 2

    • Ho ho, uwaga, mamy tu kolejnego ekologa (8)

      Troska o to ile więcej emitują samochody przez przejścia dla pieszych (i inne rzeczy których kierowcy nie lubią) to znak naszych czasów. Zupełnie nie interesuje ich natomiast emisja wynikająca z masowego nadużywania aut i stania w korkach. Kiedyś to się nazywała hipokryzja. Teraz to się nazywa nowoczesność.

      • 31 39

      • Sam sobie przeczysz. (7)

        Właśnie takie przejścia tworzą większe korki niedouczony ekologu. A ludzie nadużywają samochodów, bo w tym mieście komunikacja jest do d..y. W moim przypadku jazda do pracy komunikacją miejską trwa dwa razy dłużej niż samochodem. Nawet bardziej opłaca się (czasowo) jechać rowerem, ale nie zawsze mogę sobie na to pozwolić.

        • 42 15

        • korki pseudoekologu tworzy nadmiar samochodów (6)

          i nadmierna skłonność do korzystania z nich nawet na małe odległości

          • 16 32

          • To czemu gdy zaczęła się budowa tego przejścia naziemnego to korki wzrosły z dnia na dzień? (5)

            Przecież samochodów było tyle samo, pseudoekologu.

            • 30 8

            • prawie każda przebudowa układu drogowego tworzy przez jakiś czas problemy dla ruchu pojazdów (2)

              w wyobraźni wielu osób przyspawanych mentalnie do samochodu nie mieści się prawda, że wzrost skali ruchu pieszych i rowerzystów dzięki odpowiedniej polityce kształtowania infrastruktury przyczynia się do redukcji korków,

              w wyobraźni wielu osób przyspawanych mentalnie do samochodu nie mieści się prawda, że wzrost skali ruchu pieszych i rowerzystów dzięki odpowiedniej polityce kształtowania infrastruktury przyczynia się do redukcji korków, tak jak to ma miejsce również na ulicach uspokojonego ruchu: ruch odbywa się tam wolniej, ale płynniej. Polecam film w kanale Not JUzt Bikes na temat warunków korzystania z samochodów w Holandii - jest to kraj stwarzający najlepsze możliwe warunki korzystania nie tylko z rowerów, ale także z samochodów.

              • 7 17

              • Wyobraź sobie że widziałem ten film tego kanału propagandowego aktywistów w ciasnych gaciach, ale tu z częścią się zgadam (1)

                Przede wszystkim mówił, że nie ma tam "stroads", czyli jak jest droga ruchu przyspieszonego to nie ma na niej skrzyżowań ani przejść naziemnych. I w tym się z nim zgadzam, a przez kolejne przejścia naziemne z drogi ruchu

                Przede wszystkim mówił, że nie ma tam "stroads", czyli jak jest droga ruchu przyspieszonego to nie ma na niej skrzyżowań ani przejść naziemnych. I w tym się z nim zgadzam, a przez kolejne przejścia naziemne z drogi ruchu przyspieszonego DW468 coraz bardziej robimy "stroad".

                Mówił jeszcze o tym, że jak samochód podjeżdża do skrzyżowania to od razu dostaje zielone, bo wykrywa go pętla indukcyjna. U nas to tak działa tylko dla tramwajów, i to czasem, a samochody i tak muszą odstać swój cykl świateł. No i że tam nie ma dziur w drogach, a u nas są.

                • 9 1

              • a to, że tam na krótkie odległości dominują wygodne spacery piesze i przejazdy rowerem na trochę dalsze odległości

                to tego już nie zauważyłeś? Nie zauważyłeś także, że duża liczba korzystających z roweru - bardzo oszczędnie wykorzystującego przestrzeń miejską środka transportu powoduje, że zakorkowanie ulic w miastach holenderskich i

                to tego już nie zauważyłeś? Nie zauważyłeś także, że duża liczba korzystających z roweru - bardzo oszczędnie wykorzystującego przestrzeń miejską środka transportu powoduje, że zakorkowanie ulic w miastach holenderskich i na ich obrzeżach jest dużo mniejsze niż u nas? Mam wrażenie, że tak jak wielu cierpiących na samochodozę, cierpisz również na tzw. tunelowe myślenie, znacznie ograniczające wyobraźnię.

                • 1 0

            • Może dlatego, że przy okazji remontują tam intensywnie jezdnię? xD

              • 3 6

            • Bo jest remont?

              Poczekaj aż skończą

              • 3 4

    • Akurat się przejmujesz emisją spalin...

      Już to widzę.

      • 11 6

    • Masz rację. Trzeba było wybudować tunel dla samochodów aż do Wałów Piastowskich, a na górze zrobić deptak/.

      • 7 1

    • Ooooo

      Dokładnie!!!! kolejne dobrze wydane pieniądze będą tak jak z przystankami!!!!! Nowe przejście kilka metrów od tunelu o pomstę do nieba to wola,aby do wyborów!!!!!!!!

      • 8 1

    • Ja sama jeżdżę samochodem, ale chodzenie tym tunelem jest uciążliwe, bo trzeba obejść wszystko naokoło. Proszę nie być egoistą! Przejście to dobre rozwiązanie dla pieszych.

      • 4 6

  • (4)

    Głupoty ciąg dalszy, nie lepiej zwęzić wszystkie ulice do jednego pasa a dwupasmówki do jednego a jedno o połowę a naprawdę po co nam ulice zróbmy wszędzie przejścia dla pieszych

    • 172 28

    • (3)

      Z chęcią bym cały Gda nsk przejechał tunelem, ale nie mam możliwości ;(

      • 14 1

      • (2)

        Jeszcze tunel pod Wisłą zlikwidują. Taka władza.

        • 7 2

        • (1)

          tam też będzie przejście dla pieszych... bo tak

          • 12 1

          • Przed tunelem stoi znak "obszar zabudowany" tylko zabudowań jakoś w okolicy nie widać... Jako obszar zabudowany nie powinny być oznakowane miejsca, w których:

            zabudowa mieszkalna jest oddalona od drogi i nie jest z nią bezpośrednio związana.

            • 3 1

  • :d (6)

    Jeżdżę tamtędy co jakiś czas. Efekt prac zerowy, praktycznie stoją w miejscu. Pomijam już fakt, że to przejście jest tam niepotrzebne...

    • 162 19

    • Jak tam jezdzisz samochodem (4)

      to nie dziwota ze przejscie jest ci zbedne,tak jak dla mnie ta nawrotka z sygnalizacja 50 m dalej

      • 8 10

      • (3)

        Potrzebne niektórym pieszym :) kolejne światła, generują korki, opóźnienia dla autobusów oraz pojazdów szynowych

        • 13 5

        • głównym źródłem tych problemów jest nadmiar samochodów (2)

          kiedy wreszcie to zrozumiesz?

          • 0 2

          • A kiedy Ty wreszcie zrozumiesz, jaka jest przyczyna nadmiaru samochodów?

            Ano taka, że zbiorkom w Gdańsku jest niewydolny i niefunkcjonalny. Dotyczy to zwłaszcza rozrastających się dzielnic peryferyjnych, które będą coraz gęściej zamieszkałe. Taki trynd, rozumiesz?

            • 0 0

          • kiedy zrozumiesz, że mozna jezdzic komunikacja miejska, która jeździ

            kiedy zrozumiesz, że ludzie wolą auta, zamiast wycieczki tramwajem po 30 minut?
            kiedy zrozumiesz, że przejscie ma napędzac klientów galerii i kunsztu...a kunsztu nie ma

            • 1 0

    • jest potrzebne, żeby forum miała więcej klientów. tylko w tym celu buduje sie to przejscie

      • 0 0

  • Wszystko dla "komfortu" pasażerów, którego nawet nie zauważą (6)

    A co z komfortem kierowców?

    • 118 26

    • kierowcy są najważniejszym źródłem dyskomfortu innych kierowców (3)

      jak jadę rowerem, to mi kierowcy nie przeszkadzają. Jak wsiadam do samochodu to bardzo często mam problem z nadmierną liczbą samochodów zatrzymujących się przede mną w kolejce do zmiany świateł. Dlatego jadąc do centrum wybieram tramwaj lub rower.

      • 10 9

      • Sam właśnie przyznałeś, że największym problemem są światła (1)

        a im więcej przejść naziemnych, tym więcej świateł, tym więcej frustracji związanej ze staniem na tych światłach

        • 13 4

        • tak może twierdzić tylko osoba patologicznie przyspawana mentalnie do fotela samochodu

          problem stwarza długość kolejki do zmiany świateł, czyli względny nadmiar samochodów a nie same światła. Gdyby na skrzyżowaniu ulicy Hucisko z ul. 3 Maja było rondo (a ulica Nowe Ogrody miała tylko jeden pas jazdy) to nadmiar samochodów również powodowałby korki.

          • 3 8

      • tramwaj hahaha, dobrze że Wrocław bije rekordy tramwajowe, bo inaczej Gdańsk miałby w końcu w czymś

        pierwsze miejsce

        • 0 0

    • (1)

      Zawsze mogą przesiąść siędo komunikacji ;) dosyć kształtowania przestrzeni pod kierowców!

      • 5 6

      • tak oczywiście. wsiadasz do tramwaju na pętli łostowice świetokrzyska i już nabity po sufit

        taki tramwaj rusza z pętli i do centrum się turla jak furmanki przed wojną.

        całe szczęście że władze wojewodztwa uparly sie na pkm, bo inaczej byłby tramwaj na lotnisko i osowę, jadący chyba z 2 godziny

        • 1 0

  • prokurator za pierwsze potracenie (5)

    juz czeka na urZednikow oraz tych z miejskich ruchow jak FRAG
    beda siedziec jak amen w pacierzu

    • 65 14

    • Raczej kierofczyk (2)

      bedzie siedział! Cos ci sie po......o

      • 10 14

      • a pasażerowie w tramwaju będą stali

        • 3 2

      • Spóźnieni d**ile

        Otóż takie kreatury będą wbiegać na jezdnię przy czerwonym świetle, bo im tramwaj ucieknie. A kierowcy, którym zdarzy się wyeliminować i**otę będą odpowiadać jak za normalnego. Pięknie!
        Wydział Zmulania Ruchu Dogowego nie słynie z inteligencji.

        • 6 3

    • (1)

      Gdzie są te trupy, co miały być na Chmielnej i Łąkowej?

      • 4 4

      • ...

        Tam zawsze był ,,wybitny " ruch, więc twoje pytanie świadczy o nienachalnym intelekcie.

        • 3 3

  • Dlaczego tak długo.......???? (1)

    Obejrzeć, opisać, z fotografować i zasypać. Daję na to 3 dni, a nie pół roku i robić dalej.

    • 31 12

    • Czytać ze zrozumieniem. Trzeba było opracować nowy plan i uzgodnić z konserwatorem. To też w 3 dni?

      • 1 3

  • same eksponaty historyczne znajdują (3)

    Stogi, Slowackiego, windy na Armii Krajowej, Okopowa,
    ale podwyżki dla Pani Oli i kolegów - mimo, że część z nich to eksponaty historyczne załatwiono ekspresowo.

    • 79 5

    • (2)

      Podwyżki urzędnikom samorządowym przyznał PiS, więc to do nich z pretensjami.

      • 2 1

      • PiS dał zielone światło do podwyżek, z czego radni i prezydentowa chętnie skorzystali.

        • 1 2

      • pis to pis tamto...a za peło to kradli...i tak jedni i drudzy się spuszczają nad tematem.

        przystanki slimfit, rydwany, szkolenia z darcia japy, deklaracja przyjecia uchodzcow, a równoczesnie pomysł na segregację z uwagi na szczepionki. tak właśnie się urabia i**otów

        • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.