2018-01-29 08:33
biurowiec
2018-01-29 10:51
Byle nie niżej niż 120m
2018-01-29 11:28
2018-01-29 13:34
2018-01-29 13:39
Grunwaldzka to nie Grunwald
2018-01-29 17:45
może być i Szklakstrasse (Glasstrasse) :-)))))
taka polska la-ma-sa-kra...
2018-01-29 13:01
2018-01-29 18:03
Oby
2018-01-29 13:35
80000 samochodów na dobę...ja p...
2018-01-29 13:49
Nawet Wa-wa będzie nam zazdrościć.
2018-10-12 13:52
2018-01-29 08:34
Jak siedobrze posmaruje to i szescian potoczy sie jak kula
2018-01-29 10:42
Nie trzeba nic zmieniać. Plan pozwala na budowę biurowców w tym miejscu
2018-01-29 13:36
Takie cuda tylko w Gdańsku. Zaraz będzie zmiana planów i powstana 100 metrowe wieżowce
2018-01-29 18:04
Tam nie ma ograniczenia wysokości.
Mogą i 700m budować
2018-01-29 14:47
tekst o sześcianie przepiękny - muszę zapamiętać
2018-01-29 08:43
zabudowa produkcyjno-usługowo-składowa z akcentem, budynek wysokości 40 - 50 metrów. Moze elewator zbozowy? O wysokim standardzie oczywiscie
2018-01-29 09:10
Może zaczną się z nami liczyć. Oczywiście jak w silosie będzie stosowny wkład.
2018-01-29 08:49
2018-01-29 08:52
To najlepsze co mógłby zrobić w tym zagłębiu biurowcó
w bez miejsc postojowych
2018-01-29 08:56
2018-01-29 18:22
Jeśli ceny będą sporo niższe niż OBC to czemu nie?
2018-01-30 08:29
bo na obc jest tanio. za zlotowke nie zaparkujejsz nigdzie, janusz
2018-01-29 09:05
Przecież miejsca parkingowe już obecnie są wolne - tylko są płatne. Budowa parkingu wielopoziomowego (darmowego) sprawi tylko że zdecydowanie więcej osób będzie wjezdzac do miasta samochodem co zwiększy ruch i korki
Przecież miejsca parkingowe już obecnie są wolne - tylko są płatne. Budowa parkingu wielopoziomowego (darmowego) sprawi tylko że zdecydowanie więcej osób będzie wjezdzac do miasta samochodem co zwiększy ruch i korki szczególnie na grunwaldzkiej czyli...jest decyzja absurdalna z punktu widzenia miasta. Stąd obecne działania (płatne parkowanie) mają zachęcić do jazdy komunikacja i mieszkania bardziej w mieście a nie Kowale, Banino itp - dokładnie tak samo robi się w Berlinie, Kopenhadze czy Londynie (tu najwyższy biurowiec w UE ma 26 miejsc parkingowych).
2018-01-29 10:02
Tam jest to podyktowane względami ideologicznymi, które też u nas w zupełnie innej rzeczywistości się chce zaszczepić....No i S bahn i U bahn tam często jeżdżą a klimat jest łagodniejszy.
W B mieszka dużo osób o
Tam jest to podyktowane względami ideologicznymi, które też u nas w zupełnie innej rzeczywistości się chce zaszczepić....No i S bahn i U bahn tam często jeżdżą a klimat jest łagodniejszy.
W B mieszka dużo osób o lewicujących pogladach, co jest równoznaczne z utopijnymi pomysłami forsowanymi na siłę. No i teraz jest też dużo mahometan - ciekawa mieszanka swoją drogą...
Jak arabowie i turcy się wzbogacą to nakupią oczywiście samochodów bo ich mężczyźni są na poziomie umysłowym naszych szybkich i wścieklych w passerati, metrem mogą jeździć kobiety (zasłonięte) z dziećmi.
2018-01-29 10:29
2018-01-29 10:35
To czemu w Seulu (wyznawcow islamu nie ma, a jedno z najbogatzych miast swiata) zasypano autostrade w centrum, czemu tak robi sie teraz takze w USA? bo nagle okazalo sie ze jak masz autostrade po 6 pasów w centrum miasta
To czemu w Seulu (wyznawcow islamu nie ma, a jedno z najbogatzych miast swiata) zasypano autostrade w centrum, czemu tak robi sie teraz takze w USA? bo nagle okazalo sie ze jak masz autostrade po 6 pasów w centrum miasta + olbrzymie parking wielopoziomowe to:
a) nadal masz korki I to ogromne
b) nie masz juz zycia w centrum bo tam tylko autostrada I parking
Wiec czasem jednak korzystajmy z wiedzy znanej od 30 lat, a nie wydawajmy olbrzymie pieniadze na bezsensowne inwestycje
2018-01-29 11:19
Ty USA tu nawet nie przytaczaj, bo takie Trójmiasto to jakieś wypiździewo w porównaniu z miastami w USA i jakoś nie widziałem, żeby zasypywali autostrady, wręcz przeciwnie - budowali nowe.
2018-01-29 11:36
to konkretnie gdzie I kiedy budowali nowe? bo ostatnio wiekszosc miast (z ostatnich: Clevland, NYC...) zaczyna przywracac tramwaje I likwidowac szerokie drogi w centrum
2018-01-29 13:54
że tam prawo stanowe jest różne. Na tym podlega piękno tego kraju- są stany dla konserwatystów, lewaków i umiarkowane. Nie pasuje to jedziesz do innego stanu. A tu nagle robią ci zmianę przepisów i gdzie wyjedziesz?
2018-01-29 17:39
Nie podoba sie gdansk to wypad na wioche wiesniaku . Masz jak w USA lol
2018-01-29 22:12
Od razu widać, że nie masz pojęcia o tym co się dzieje w USA.
Mieszając wyniki federalne z wynikami stanowymi to wręcz się pogrążasz.
Sposób rozwoju i zabudowy miast jest tam mocno i to w każdym miejscu
Od razu widać, że nie masz pojęcia o tym co się dzieje w USA.
Mieszając wyniki federalne z wynikami stanowymi to wręcz się pogrążasz.
Sposób rozwoju i zabudowy miast jest tam mocno i to w każdym miejscu nastawiony na zmuszenie ludzi do korzystania z KM. Co śmieszniejsze większość ludzi w Centrum porusza się pieszo lub komunikacją miejską. A korki tworzą się głównie poza centrum, gdzie właśnie kończy się zasięg KM i ludzie przesiadają się na auta.
Tam miasta są rozlane na wielkie połacie stąd tak duży nacisk na korzystanie w centrum z KM. Nie ma tu różnicy czy akurat są u władzy Republikanie czy Demokraci, bo jeżeli chodzi o gospodarkę miast mają bardzo podobne podejście.
2018-01-29 13:42
Kocham Berlin. Jeżdżę tam zawsze komunikacją miejską. W Gdańsku nie ma komunikacji. Są szroty i brak kasy mimo wydłużania linii.
2018-01-29 12:58
lepiej (i pewnie taniej) przywrócić plany budowy węzła przesiadkowego czerwony most - to miał być duży park and ride plus skmka co 5 minut i byłoby w miarę nowocześnie, bez masy nowych samochodów w centrum
2018-01-29 13:36
Nie kalkuluje się
2018-01-29 20:01
to prosta recepta na zabetonowanie korkami całego 3miasta.
2018-01-29 09:08
z możliwością wykupienia abonamentu miesięcznego za rozsądną cenę, gwarantuję że wtedy chętnych będzie mnóstwo
2018-01-29 10:38
a) a co to jest rozsądna cena? koszt budowy jednego miejsca tam to było ok 60 tys zł - czyli cena ponizej 450 zł miesiecznie jest abstrakcja biznesowa
b) a komu ma zalezec na pełnych parkingach? gdzie te samochody
a) a co to jest rozsądna cena? koszt budowy jednego miejsca tam to było ok 60 tys zł - czyli cena ponizej 450 zł miesiecznie jest abstrakcja biznesowa
b) a komu ma zalezec na pełnych parkingach? gdzie te samochody maja sie zmiescic na ulicach? to błedne koło - w stanach doszli do 6 pasow autostrady w centrum w jedna strone, olbrzymich parkingow wielopoziomowych I...dalej sa korki. Tylko absolutnie nie ma zycia juz w takim centrum (patrz St Louis, Dallas...) I teraz nagle burzą parkingi, autstrady probuja zamieniac na parki - nie popelniajmy ich bledów
2018-01-29 12:23
do tego czasu trzeba się rozwijać
2018-01-29 13:38
2018-01-29 13:50
2018-01-29 13:50
2018-01-29 15:55
Parkingi tak drogie, że pracownikom opłacało się iść na studia zaocznie, by mieć miejsce na parkingu dla studentów UG, cały artykuł o tym był w zeszłym roku. Więc o czym mówić? Parkingi są, ale nikt nie będzie wydawać połowy pensji (tak, takie koszty, a takie mierne pensje) na parking!
2018-01-29 09:09
Chyba nikt się nie łudzi, że będzie inaczej :)
2018-01-29 10:46
Oby
2018-01-29 13:26
2018-10-12 13:48
i 2 mieszkanka :-)
2018-01-29 09:10
2018-01-29 13:24
2018-01-29 13:46
Przecież tu nawet panie sprzątające zarabiają więcej niż 2k brutto, więc nie ośmieszaj się nieznajomością tematu.
2018-01-29 17:21
2 literki K brutto... Kelly Bundy czy jak ? :D w sumie ten od Noli poziomem pasuje :)
2018-01-29 09:19
To tylko kwestia czasu
2018-01-29 09:53
potrzebna nam kolejna szklano stalowa kobyła o wysokiej (znaczy na metry chyba, jak ta wieża saurona) estetyce
2018-01-29 16:53
Patrzac od strony przymorza wyglada to jak meskie przyrodzenie, jeszcze z tymi dwuema mniejszymi przybudowkami. I to bez napletka (zeby tylko czasem nie bylo ze jestem niepoprawny politycznie).
Albo jak taki
Patrzac od strony przymorza wyglada to jak meskie przyrodzenie, jeszcze z tymi dwuema mniejszymi przybudowkami. I to bez napletka (zeby tylko czasem nie bylo ze jestem niepoprawny politycznie).
Albo jak taki wielki fak wystawiony w kierunku starej oliwy przez wladze miasta. Prawda taka ze obecosci tego 150 m kloca w tym akurat miejscu przyklaskuja tylko sloiki albo osoby z krotkim stazem pobytu w gdansku. Starzy gdanszczanie, lokalni patrioci nie moga patrzec jak dewastowana jest ta czesc miasta. To nie swiadczy o nowoczesnosci. Stawianie chaotyczne wysokosciowcow tam gdzie sobie zazyczy deweloper to raczej domena miescin z kompleksami. Miasta z tradycjami jak monachium, mediolan czy inne metropolie o walorach historycznych nie pozwalaja na takie rzeczy. Sa scisle zasady, wyznaczona dzielnica wyzszych budynkow lub w ogole rezygnuje sie z nich. Ten kloc akurat w oliwie bedzie sie tak w przyszlosci podziwiac jak teraz falowce na przymorzu. Kiedys duma wladz i symbol nowoczesnosci, teraz fawele i z politowaniem patrzy sie na nie jak na symbol poprzedniej epoki.
2018-02-14 08:53
Jestem Gdanszczaninem i nie moge na to patrzeć. Won stad korposzczury. Zburzyc te biurowce. Zeszpecily strasznie wyglad Starej Oliwy. A w godzinach szczytu jeszcze wieksze korki w okolicy Hali Oliwa.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.