2021-04-08 11:53
To, niestety, nowy dobowy rekord śmiertelności na COVID-19, co dobitnie pokazuje, że sytuacja epidemiczna cały czas się pogarsza.
2021-04-08 12:20
sprytnie redaktorek wcielił się w postać "pacjenta" heh nic nie zmyje tych plam na honorze pseudo medyków!
2021-04-08 16:08
Dokładnie. Patrzcie tutaj:
Cytat - "Pamiętam scenę, kiedy nasza pani doktor po wyjątkowo trudnym telefonie po prostu wzięła oddech i z uśmiechem zaczęła dalej prowadzić obchód" - rozumiem, że autor widzi przez maskę...
2021-04-08 16:51
Uśmiech i smutek widać w oczach
2021-04-08 17:19
oczy zdradzają
2021-04-08 12:49
Pełną zasługę PiS ma to, że wyłączył wszystko oprócz kościołów, w których praktycznie nie odbyły się kontrole. Koniec z teokracją.
2021-04-08 12:49
taa bo zsumowali zgony z 3 dni
2021-04-08 15:03
A w święta badali mniej osób
2021-04-08 13:07
Jak zsumowali z kilku dni Wielkanocy to co się dziwić że rekord.
2021-04-08 14:53
sytacja epidemiczna sie powoli poprawia, minelismy juz szczyt zachorowan a raczej transmisji wirusa, ale niestety zgony sa opoznione o 2-3 tyg od zakazenia wiec czeka nas fala zgonow. nie jestesmy w jej szczycie jeszcze. wg prognoz do konca czerwca ma byc ok 78 tys zgonow..
2021-04-08 11:56
tylko to wam zostało. Nie liczą się emocje tylko fakty
2021-04-08 12:04
szpitale są puste, poza statystami?
2021-04-08 12:26
każdy kto potępia głupie zakazy od razu potępia istnienie wirusa? Ja na przykład nie neguję jego istnienia, ale jestem przekonany, że "walka" rządu z wirusem jest bardzo nieprzemyślana, nieskuteczna i czysto polityczna. Lekarstwo stało się groźniejsze od choroby.
2021-04-08 12:36
Zostaje tylko przykręcić śrubę na tyle, żeby mimo nieprzestrzegania zakazów, epidemię zdusić.
O ile to w ogóle możliwe.
2021-04-08 12:41
aż zniknie własność prywatna i klasa średnia. Jak już urzędnik będzie wiedział kiedy idziesz do kibelka i jakiego koloru długopis sobie kupiłeś to wtedy pandemia zniknie. Rujnując gospodarkę w celu ochrony zdrowia sprawimy, że nie będzie ani gospodarki, ani zdrowia. To samo się tyczy relacji wolności z bezpieczeństwem.
2021-04-08 13:04
Ale w Polsce, jak zwykle opłaca się cwaniakować...
Wystarczy w końcu wyprostować stan prawny obostrzeń i walić mandaty każdemu kto jest za głupi na życie w społeczeństwie.
2021-04-08 13:08
Tylko wtedy będziesz bezpieczny.
2021-04-08 13:37
2021-04-08 14:09
2021-04-08 14:45
Ja jestem za i jeszcze ci przytrzymam takiego "konfederate".
2021-04-08 14:44
Wlasnosc prywatna ma sie swietnie, gospodarka rosnie. Takie sa twarde dane.
2021-04-08 17:41
6 durni nie zna prognozy PKB na 2021.
2021-04-08 12:27
że przez wszelkie lokdałny umiera więcej ludzi niż na covid
2021-04-08 12:36
2021-04-08 13:01
I dzięki temu jeszcze normalnie żyją i nie zostali puszczeni z torbami.
2021-04-08 13:06
Gdyby nie oni, już dawno byłoby po lockdownie.
No ale Passat w leasingu sam się nie spłaci, a sąsiad będzie się śmiał jak go zlicytują, nie?
2021-04-08 13:10
Spiesz się, bo wkrótce państwo zbankrutuje i wtedy głód zajrzy ci w oczy.
2021-04-08 18:29
2021-04-08 13:56
Nikt obostrzeń nie przestrzega, ale grypy nie ma bo ludzie przestrzegają obostrzeń. Jesteście wariatami, to co tu smarujecie to nie trzyma się kupy. Dobieracie teorie jk wam pasuje. Jestem egoistą i mam was głeboko w rzyci.
2021-04-08 14:11
rozpiszę Ci po kolei:
1) covid jest, bo nie wszyscy przestrzegają obostrzeń
2) grypy jest mniej, bo więcej ludzi przestrzega obostrzeń niż przed pandemią.
3) gdyby nikt nie przestrzegał obostrzeń, wszyscy złapaliby covid po 3-4 miesiącach i przeciążyli służbę zdrowia.
2021-04-08 14:40
Jakoś od począrku mam tą hucpę w du.e i nawet kataru nie dostałem. Dla mnie te emocjonalne bajki jak ten artykuł nie działają i możecie sobie tupać ze złości nogami, mnie to lata koło bata.
2021-04-09 07:34
Spokojnie,zarazisz się,zmienisz wtedy płytę.
2021-04-09 07:34
I nie spotkałem jeszcze żadnego na żywo.
To musi znaczyć że foliarze nie istnieją, komentarze jak powyżej piszą rosyjskie boty.
2021-04-08 14:46
Raczej Seby, Patryczki i Brajany.
2021-04-08 13:24
Udowadniające Twoja tezę.
2021-04-08 12:14
2021-04-08 12:23
że zamykanie lasów, siłowni, basenów i fryzjerów nie powstrzymuje wirusa, a rujnuje ludzkie życia
2021-04-08 12:37
Ale zamykanie, a nie zmiana na kościół mięśni, basen dla 40 milionowej kadry pływackiej i fryzjerów-konspiratorów.
2021-04-08 13:36
Napisz mi co powstrzymuje zamknięty las dzbanuszku?
2021-04-08 14:13
Ale wbrew bełkotowi foliarzy, zamknięcie restaruracji, szkół, kościołów i punktów usługowych jak najbardziej powstrzymuje wirusa.
2021-04-08 16:39
nie wynikało z faktu że tam się zarazisz tylko z tego aby ograniczyć przemieszczanie ludzi, aby ludzie nie zarażali się w czasie przemieszczania od domu do lasu/parku, bo nagle tłumy w komunkacji , na ulicach i na parkingach
2021-04-08 17:48
W takim Otominie nad jeziorem zanim zamknęli lasy i parki było więcej osób niż w fashion housie na weekendzie pseudoprzecen. Za kolbudami nie było żywej duszy. Społeczeństwo przymknięte, ale i tak leniwe.
2021-04-08 14:47
Pora sie obudzic: lasy otwarte od roku.
2021-04-08 17:34
czy zamknięcie ich rok temu miało sens? Kary za mycie samochodu/wymianę opon też były słuszne? Tu chodzi tylko o dominowanie społeczeństwa, czysty totalitaryzm
2021-04-08 17:43
Normalny jestes? od roku wiemy, ze to nie mialo sensu. Co nie znaczy, ze inne obostrzenia niE maja.
2021-04-08 12:40
fakty są takie że na nowotwory, białaczki i wiele innych schorzeń choruje i umiera więcej ludzi, a mimo to z powodu tych chorób nikt żadnych cyrków nie odprawia.
Nie chodzi o to by kwestionować istnienie wirusa czy choroby, bo to fakty, ale chodzi o adekwatną reakcję i sianie paniki.
2021-04-08 13:06
Proste, nie?
2021-04-08 13:12
Ważne że też umierają na nie ludzie, którym nie udziela się teraz pomocy bo covidowi to święte krowy - na nich służba zdrowia klepie najlepsze pieniądze.
2021-04-08 14:14
Zobacz ile lekarz dostaje za pacjenta na ścieżce DILO zanim znowu się ośmieszysz...
2021-04-08 23:28
Będą ciągnąć to w nieskończoność bo im się to po prostu opłaca. Dziękuję, dobranoc.
2021-04-09 07:36
No tak, czemu spodziewam się umiejętności sprawdzenia jakiegoś prostego faktu u foliarza?
2021-04-08 15:32
Tylko ludzie, którym jeśli nikt nie udzieli pomocy w przeciągu kilku- kilkunastu godzin to umrą. Do szpitali nie trafiają ludzie z katarkiem, tylko ludzie którzy się dusza, którzy mają saturację na poziomie zagrażającym życiu.
2021-04-08 20:33
I nie przeswietli, a można leczyc i uniknąć hospitalizacji
2021-04-08 21:49
Metody leczenia są raczej ograniczone, ale zgadzam się, że części tych hospitalizacji możnaby uniknąć gdyby lekarze wprowadzali chociażby leki przeciwzakrzepowe. Nie wiem jak wyobrażasz sobie osłuchiwanie i prześwietlanie pacjentów covidowych. Wpuścić ich w tłum innych pacjentów by kolejnych zarażali?
2021-04-08 23:29
Czy ty siebie słyszysz człowieku? Te 70 tysięcy dodatkowych zgonów non Covid w zeszłym roku to pewnie byli statyści?
2021-04-08 12:53
Tak, jesteś durniem internetowym.
2021-04-08 12:07
Proszę o podanie ile % z faktycznie zarażonych umiera. Nie mam tu na myśli tych którym wyszedł pozytywny test, tylko tych wszystkich którzy mieli w sobie wirusa (zdiagnozowani i bezobjawowi).
2021-04-08 12:22
2021-04-08 12:24
2021-04-08 22:40
I co z tego? Nie rozumiesz różnicy to się doucz. Podpowiem, nie z netu a od lekarzy
2021-04-11 21:51
9% to nie 3%,
jesli nie chodzi o 9%, tylko o wartosc nominalna to niech napisze
2021-04-08 12:37
Naciągane 60k, z czego 90% to bardzo chorzy i starzy ludzie 80+, przy średniej dla Polski 76 i wszystko z zarażonych
10-15mln
2021-04-08 19:12
Gdyby nie covid, mój Dziadziuś, miło, że miał 90 lat mógłby jeszcze żyć.
2021-04-08 22:42
Pewnie jeszcze ze 100 lat.
2021-04-08 23:40
Znakomita Większość z tych co zmarli gdyby nie covid żyli by dalej w najlepsze.
2021-04-09 16:51
w szpitalach średnio wiek to30-60
2021-04-08 12:43
A powiedz nam drogi trollu, jaka jest średnia wieku osób umierających jedynie na covid i jaka jest średnia długość życia wg GUS :)
2021-04-08 13:02
Więc te swoje 3% to wiesz gdzie możesz sobie wsadzić.
2021-04-08 13:17
0.03%
2021-04-08 14:10
2021-04-08 19:36
Śmiem twierdzić, że ilość zgonów jest tam naciągnięta (przypisywanie covid, bo hajs większy itp).
Ilość zakażonych/ozdrowieńców jest duużo wyższa (większość przechodzi lekko bezobjawowo, nie idzie się testować.).
Wyjdzie ułamek procenta.
2021-04-08 12:23
Źródło: Puls Medycyny https://pulsmedycyny.pl/smiertelnosc-covid-19-w-polsce-i-na-swiecie-1006754
Jeśli założymy, że na test zgłasza się 20 proc. zakażonych, bo 80 proc. nie ma żadnych objawów lub ma bardzo lekkie, to śmiertelność spadnie do 0,5-0,6. czyli umiera 1 na 150-200 zakażonych osób.
2021-04-08 16:40
czy 1 na 150
nikomu nie życzę aby znalazł się w tym "1"
2021-04-08 23:31
Nie pierwsza i nie ostatnia to śmiertelna choroba na tym świecie. Inne też tak przeżywasz?
2021-04-09 07:37
2021-04-08 12:59
2021-04-08 15:53
I co zabrali Ci?
2021-04-08 15:10
Sam się dowiedz.Jaśnie panie.
2021-04-08 16:04
To wynik badań które byłby przeprowadzone na potrzeby dopuszczenia szczepionek do obrotu. Z hospitalizowanych mamy już większy %. Bo około 6 %. Ale jaki procent osób z objawami jest hospitalizowanych? Tutaj nie znalazłem
To wynik badań które byłby przeprowadzone na potrzeby dopuszczenia szczepionek do obrotu. Z hospitalizowanych mamy już większy %. Bo około 6 %. Ale jaki procent osób z objawami jest hospitalizowanych? Tutaj nie znalazłem danych, ale myśle, że około 1%, dlatego odpowiedzią na Twoje pytanie wg mnie jest 0.0006 %. Ale jak ktos znalazł inne dane odnośnie tego jaki procent osób z objawami trafia do szpitala to niech mnie poprawi.
2021-04-08 16:43
jeżeli 2,5 mln to 1% wg twoich danych bo ini mieli robione testy, tzn że mamy 250 Polaków????
2021-04-08 17:45
On nie ma danych, ale poglad ma - typowy Wolak.
2021-04-12 08:56
Panie inteligantny inaczej
2021-04-08 23:38
Wg mnie od 0,5% do 1%. I to jest bardziej dużo.
2021-04-09 16:49
masz internet przelicz sobie do szkoły chodziłeś mam nadzieję umiesz wliczyć %
2021-04-08 12:11
2021-04-08 12:52
To nie z rządu się śmiano, jak robił "szpital na narodowym", który miał być nikomu niepotrzebny?
Gdyby nie działania samorządów wspierane działaniami rządu, byłoby o wiele gorzej.
2021-04-08 13:31
Nie. Z rzadu się śmiano jak Szumowski maseczki załatwiał
2021-04-08 13:32
z czego się śmiejecie.
2021-04-08 16:18
2021-04-08 22:18
Gdzie tu niewygodne fakty?
2021-04-08 12:15
...dlaczego redaktor jeden z drugim niech przejdzie się do np. tego AmberExpo (daleko nie jest) i niech cyknie kilka zdjęć, jak to wygląda naprawdę i już być może ten "artykuł" nabrałby więcej wiarygodności.
2021-04-08 12:20
Ma wejść do przepełnionego szpitala i robić zdjęcia pacjentom? Pomyślałeś o prywatności osób w szpitalu przed nasmarowaniem tego i**otkomentarza? Czy jesteś kolegą tego gieroja z Torunia, który bez maseczki robił kontrolę suwerena w szpitalu na oddziale zakaźnym? Na Trójmieście sami idioci
2021-04-08 12:28
2021-04-08 17:45
LOL, nie, nie mozna. Nikt nikomu nie da prawa do takich zdjec :D
2021-04-08 21:54
Wyjdziesz na mniejszego głupka niż jesteś
2021-04-08 12:30
Ci ludzie sa wypraszani na czas zdjec?? Nikt nie kaze pokazywac twarzy pacjetow, wszystko mozna zamazacz byle tam ktos leżał. Jest tu takie ladne zdjecie z góry, wcale nie trzeba nikomu do pokoju wchodzi i zakłócać jego prywatnosci.
2021-04-08 12:34
Potem szpitale mją na głowie trochę poważniejsze problemy, niż zapobieganie spiskowym teoriom, że stoją puste.
2021-04-08 15:34
Wałcz o życie na łóżku i niech ci ktoś wtedy w szpitalu robi zdjęcie... Naród i**otów!!
2021-04-08 15:34
Sam się zamaż
2021-04-08 12:25
2021-04-08 12:46
2021-04-08 12:35
Tak i kręcić się pod nogami, porostu przeszkadzać.?
Nie wierzysz zatrudnij się w takim szpitalu żeby pic kawkę i jeść paczki
2021-04-08 13:03
Z przyjemnością i z pocałowaniem w rękę.
2021-04-08 14:15
Lekarz wychodzi ostro na minus, bo nie może pracować prywatnie w tym czasie.
2021-04-08 15:03
Biedacy, może zrzutkę tym biednym lekarzom zrobicie? Co za patola tu komentuje.
2021-04-08 23:33
2021-04-08 12:45
Gdyby ktoś opublikował zdjęcie moje albo kogoś z moich bliskich, niezależnie od tego czy z twarzą czy nie, nie wyszedłby z procesów zanim by nie zbankrutowal. Dzbanie. Pomijam kwestie moralno - etyczne, bo ich nie zrozumiesz.
2021-04-08 13:39
A czy to wstyd, że się leży w szpitalu? Na czym ma ucierpieć ego twoich bliskich? Ta cała "dbałość" o wizerunek i dane osobowe to Himalaje absurdu.
2021-04-08 15:57
Jak jest zamazana twarz to mógłbyś sie procesować i ch.. byś wygrał. Znasz się na prawie jak moje 5 letnie dziecko.
2021-04-08 12:57
Naprawdę jesteś w stanie wyobrazić sobie fotoreporterów krążących pomiędzy dziesiątkami ciężko chorych (do szpitala nie przyjmują tych, którzy przechodzą chorobę lekko)?
Pomijając kwestie bezpieczeństwa
Naprawdę jesteś w stanie wyobrazić sobie fotoreporterów krążących pomiędzy dziesiątkami ciężko chorych (do szpitala nie przyjmują tych, którzy przechodzą chorobę lekko)?
Pomijając kwestie bezpieczeństwa fotoreporterów - kto chciałby być uwieczniony na takiej focie?
Kto by się na to zgodził?
Jeśli ktoś nie wierzy w pandemię to polecam przejść się do najbliższego zakładu pogrzebowego. Kolejki jak na poczcie.
2021-04-08 15:58
Słyszałem, że zaklady pogrzebowe nie wyrabiają, pracują na 10 zmian, 12 dni w tygodniu.
2021-04-08 20:00
2021-04-08 13:21
Ludzie leżą i walczą o życie na oddziale zakaźnym, a ktoś ma tam wchodzić i robić zdjęcia. Czy Ty w ogóle używasz mózgu?
2021-04-08 13:30
2021-04-08 13:36
Wielu z nas zachowuje się jak ten niewierny Tomasz.
Relacja z artykułu powyżej mną wstrząsnęła.
A - choc noszę masezckę raczej - boję sie serio o syna, który ma astmę i męza z problemamiu zdrowotnymi.
Szkoda, że na obecne pokolenia działąja tylko obrazki... :( i to jeszcze najlepiej drastyczne...
2021-04-08 16:06
Ja mam astmę, nadciśnienie. Od początku obostrzenia miałem w nosie, żyję i nie złapalem od tamtego czasu nawet kataru. Wasz strach jest silniejszy od rozumu, dlatego można wami manipulować emocjonalnie na milion sposobów
Ja mam astmę, nadciśnienie. Od początku obostrzenia miałem w nosie, żyję i nie złapalem od tamtego czasu nawet kataru. Wasz strach jest silniejszy od rozumu, dlatego można wami manipulować emocjonalnie na milion sposobów i sama to potwierdzasz w swoim komentarzu "Relacja z artykułu powyżej mną wstrząsnęła" Nic dodać nic ująć. Mnie te bajki nie ruszają, nawet powieka mi nie drygnęła :)
2021-04-08 17:05
Ta bajka Cię ruszy jak ktoś z bliskich umrze Ci z powodu COVIDa. Zobaczymy czy wtedy będzie Ci tak zabawnie.
2021-04-08 18:04
Zobaczymy jak ktoś z twojej rodziny zginie w wypadku, zobaczymy czy wtedy będzie Ci zabawnie. Wprowadzić zakaz samochodów bo ludzie giną :D Jeszcze raz powtórzę, bo mało co zrozumialeś, takie emocjonalne bajki na mnie nie działają, a ten bełkot ktory tu wkleileś codziennie czytam od roku. Krótko i zwięźle, zmień płytę bo przynudzasz :)
2021-04-08 19:32
Spoko, luz, jestem niesmiertelny
2021-04-08 20:33
Gość ma inne zdanie, a ty życzysz mu zgonu bliskiej osoby??? Co z cb za człowiek!!! Brak słów i słoma z butów. Pamiętaj, to co komuś życzysz wrócić może do cb, oby nie. Trochę pokory kobieto.
2021-04-08 17:44
2021-04-08 22:48
Tak wiem i waląc sobie szprycę w kanał jesteś kandydatem do tej nagrody.
2021-04-09 01:19
Tak wiem, i obawiam się, że będziesz laureatem!
2021-04-09 01:16
To może warto się zaszczepić? Ja to zrobiłam, po pierwszym zero objawów, pomimo tego, że mam wszystkie choroby, miałam raka, mam 41 lat! Polecam każdemu!
2021-04-08 13:51
Dlatego, że w strefie brudnej nikt z redaktorów się nie znajdzie
2021-04-08 13:56
2021-04-08 13:55
aby "artykuł nabrał wiarygodnosci" ?? Po prostu nie wierze
2021-04-08 14:06
2021-04-08 14:55
Kolejny kretyn. Jak jesteś taki hop do przodu to sam idź betonie!
2021-04-08 15:00
chcesz zobaczyc chorych ludzi w tych szpitalach? zglos sie jako wolontariusz to cie wpuszcza i zobaczysz na wlasne galy pajacu.
2021-04-08 17:03
A to co się działo niby we Włoszech to już można było nagrywać w szpitalach? Jak trzeba przedstawić bajkę covidianom to nie ma przed niczym oporu, jak coś mają udowodnić to nie bardzo. Nie rozśmieszaj mnie.
2021-04-08 18:57
mam kogos bliskiego i aktualnie lezy w szpitalu pod tlenem wiec nie wmawiaj mi glupot.
2021-04-08 22:50
No i co? mój ojciec zmarł 20 lat temu w wieku 46 lat, nie widziałem jakiegoś przejęcia osób obcych tą śmiercią, więc czemu ja mam przezywać każdą śmierć na świecie obcych mi osób? Śmierć to część życia, a wy się chyba obudziliście rok temu, że ludzie umierają.
2021-04-08 17:39
Może dlatego, że widok tak dużej grupy pacjentów w różnym stanie, często tym gorszym, bo własnie tacy trafiają do szpitala, nie jest widokiem, który chciałyby lub powinny oglądać osoby z poza kręgu medycznego, mimo iż jest to "obrazek" najbardziej przemawiający do niedowiarków.
2021-04-08 17:43
moze dlatego zeby ktos nie oglądał tam swoich znajomych badz czlonkow ich rodzin... ludzie ogarnijcie sie. Pracuje tam, uwierz mi, nie stoja tam puste lozka
2021-04-08 20:22
2021-04-08 17:52
Nie wpuszczamy fotoreporterów na cześć brudną szpitala. Po pierwsze dla bezpieczeństwa, po drugie każdy kombinezon jest na wagę złota.
2021-04-08 18:26
2021-04-08 22:48
Może przyjść czas, że sam sobie pooglądasz od wewnątrz.
2021-04-08 12:16
to niech sie teraz krawaciarze z PO wypowiedza czy sa potrzebne czy nie !
2021-04-08 12:28
Niewiedza przecież nie boli
2021-04-08 13:31
Są potrzebne respiratory. Od szumowskiego. Widziałeś? A poza tym co się czepiasz opozycji. Premier powiedział ze wirus w odwrocie. To chyba słusznie ze szpitale niepotrzebne
2021-04-10 19:12
prezy.dent też oświadczył, że nie jest tak źle. Ma te info od ministra zdrowia i kokośtam jeszcze.
2021-04-08 12:16
"Pewnie nikogo nie przekonam, napiszę więc tylko, że nawet największy kozak i twardziel po zobaczeniu, jak działa respirator, narobi w gacie na samą myśl o podłączeniu do niego"
2021-04-08 13:14
Strach się bać!
2021-04-08 13:25
ale oczywiscie anegdotyczny dowod to najlepszy dowod co nie?
2021-04-08 13:40
Taki sam anegdotyczny dowod mam od wszystkich znajomych, współpracowników czy krewnych. U dwóch osób słyszałem jedynie o jakiejś niewielkiej temperaturze i braku smaku oraz węchu przez kilka dni. Tyle.
2021-04-08 17:04
No ale jedna osoba na milion miała gorączkę 39 stopni i duszności i trzeba opisać dramat. Pozytywne historie sie nie sprzedają :)
2021-04-08 23:43
Bo ja byłem już na 3 pogrzebach osób które zmarły z powodu covida i wszyscy moi znajomi znają kogoś kto na covida zmarł. Chyba żyjesz w innym świecie.
2021-04-08 13:42
A wiesz że ludzie umierali tak samo?
2021-04-08 16:27
czlowieku, a miales niemal wszystkie respiratory w kraju zajete? Ostatni zgon na grype byl w Maju 2020....
2021-04-08 23:36
Bo teraz wszystkie choroby podpięto pod Covid.
2021-04-08 18:09
Normalnie w Polsce we wszystkich szpitalach zakaźnych było 2.300 łóżek i to wystarczało na epidemii grypy. Teraz jest 32.000 łóżek zakaźnych w całym kraju i to zaczyna być mało.
Tylko kompletni ignoranci mogą porównywać skutki covida z grypą.
2021-04-08 19:14
Ciesz się, ja też prawie bezobjawowo, jestem zdrowym, przepraszam, byłem zdrowym człowiekiem. Skutki są niefajne,spadek wydolności organizmu.
2021-04-08 23:38
2021-04-12 20:30
Po grypie w miarę szybko się pozbierasz, po tym słaniasz się na nogach tygodniami
2021-04-09 17:40
Miałeś szczęście, ja cieszę się że nadal żyję, przeszedłem ciężko. Uwierz mi, uczucie duszenia się mimo rozpaczliwych prób łapania powietrza pełną piersią to najgorsza rzecz jaką przeżyłem, człowiek jest bezradny i przerażony.
2021-04-12 20:27
Ty bez objawów, inni ciężko. Trudno zrozumieć?
2021-04-08 12:19
Nie wyobrażam sobie co byłoby gdyby u władzy była opozycja , nieudolna i wiecznie plująca jadem. A wszystkim chorym życzę zdrowia.
2021-04-08 12:38
i cyk 20 gr za komentarz wpadło :)
czy ile wam tam płacą...
2021-04-08 12:53
do tego zdalną i nikogo nie zarazi.
2021-04-08 17:05
Trollowanie to praca? To pasożytnictwo na cudzym nieszczęściu.
2021-04-08 13:07
2021-04-08 13:36
pewnie mniej niż 20gr bo bardzo dużo bredni piszą :)
2021-04-08 19:37
2021-04-09 07:43
Wystarczająco,w końcu małżonek był asystentem jakiejś niemieckiej polityk,to w końcu zobowiązuje,lojalność,jeszcze raz lojalność.
2021-04-08 13:32
Już mówię co by było bez pisu: respiratory. Już mówię czego by nie było: maseczek od szumowskiego i oświadczeń premiera ze wirus pokonany
2021-04-08 14:24
Żal mi was....
2021-04-08 16:15
PiS też pluje jadem, wszyscy są siebie warci.
2021-04-08 18:14
Wg danych rocznika statystycznego za kadencji PO-PSL liczba łóżek szpitalnych wzrosła tak jak i ilość szpitali. Za PiS do końca 2019 liczba łóżek szpitalnych i szpitali spadła a czas oczekiwania na wizytę u specjalisty wydłużył się do 4 miesięcy (2 miesiące za PO-PSL).
Można lubić tą czy inną partię ale liczb się nie oszuka.
2021-04-08 19:35
Kłamiesz jak całe koko euro spoko.
2021-04-09 07:45
Dokładnie,gdyby PO rządziło to w momencie wybuchu epidemii całe POKO byłoby już w Zaleszczykach.
2021-04-09 10:34
Gdyby te 2mld poszły na służbę zdrowia to kowit musiałby się masowo ewakuować z tego kraju.
2021-04-08 12:20
"...pisze dalej WHO przypominając, że pandemia na całym świecie pochłonęła już co najmniej
2,6 mln ofiar" (TVN 24 z dzis)
- Na świecie jest 7,6 miliarda ludzi. To jaka to epidemia i śmiertelnosc ?
-
"...pisze dalej WHO przypominając, że pandemia na całym świecie pochłonęła już co najmniej
2,6 mln ofiar" (TVN 24 z dzis)
- Na świecie jest 7,6 miliarda ludzi. To jaka to epidemia i śmiertelnosc ?
- w samym tylko Tokio zyje 30 milionów ludzi ! W Nowym Jorku 21,2 mln.
Ta choroba nawet nie lizneła tych miast w pojeciu ilosciowym.
Jaka pandemia ???
Ludzie ..zacznijcie patrzec na cyfry a nie na alarmujace nagłowki artykułów.
Czy w koncu jakies media pokażą zajete miesjca szpitalne na narodowym albo amber expo ?
ja nie lekceważę powagi sytuacji ale przestancie straszyć śmiertelnością.
90 % ludzi na swiecie i w Polsce ma niedobory witaminy D i nikt nie alarmuje ze taki stan to przyczyna powikłań po covidzie. Zacznijcie uzupelniac niedobory a nie biegacie po sczepionkę jako panaceum na chorobę.
pozdrawiam
2021-04-08 12:32
Hucpa wymyka się im spod kontroli
Za moment zaczną do ludzi strzelać aby wzbudzić strach i ocalić mit pandemii
2021-04-11 21:31
2021-04-08 12:40
dlaczego podlegasz propagandzie? NIe ma szpitali, nie ma witaminy D, internetu też nie ma - wmówiono Ci to!
2021-04-08 12:51
Nic nie wnoszący.
2021-04-08 13:08
Nieudaczna próba manipulacji cyframi, jak zwykle...
2021-04-08 13:37
Wystarczy przeanalizować liczby zakażeń, liczby zgonów, liczby zgonów w poprzednich latach itd.
2021-04-08 14:18
I właśnie dlatego autor zamiast tych danych (które by zaprzeczyły jego teorii) wyjeżdża z populacja Tokio czy Nowego Jorku.
Jak są jakieś cyferki, zawsze to mądrzej wygląda. Co z tego że są kompletnie nie na temat?
2021-04-08 16:10
Co Ty bredzisz typie? Udaj się do lekarza zbadać głowę bo media wypaliły tobie resztki mózgu.
2021-04-08 12:59
a osobiste doświadczenie wielu ludzi jest takie, że nagle przez rok odeszło ileś osób z którymi miało się często bliższy kontakt. Żadna grypa takiego doświadczenia nie powodowała.
Można pisać o Tokio i NY, żeby
a osobiste doświadczenie wielu ludzi jest takie, że nagle przez rok odeszło ileś osób z którymi miało się często bliższy kontakt. Żadna grypa takiego doświadczenia nie powodowała.
Można pisać o Tokio i NY, żeby działać na wyobraźnię, ale można też napisać, że ofiar koroawirusa w Polsce jest tyle, jakby nagle zniknęło 1,5 ludności Sopotu w ciągu roku.
2021-04-08 13:16
2021-04-08 13:42
liczba zgonów zwiększyła się o 20 % w stosunku do średniej z ostatnich 3 lat , a w styczniu nawet o 30 % w stosunku do roku poprzedniego.
2021-04-08 14:16
2021-04-08 14:17
Dzięki tym działaniom ponad 70 tysięcy nadmiarowych zgonów na choroby zupełnie nie związane z COVID-19. Dane dostępne i można sprawdzić (GUS)
2021-04-08 16:16
2021-04-08 20:39
2021-04-09 10:39
Oczywiście nikt nie chce, żeby ktoś z bliskich umarł. Babcia umarła mi 2lata temu, dzisiaj pewnie byłaby kowidowa i nawet normalnego pogrzebu by nie miała.
2021-04-09 07:47
Życzę tobie abyś znalazł się w tej liczbie,nic.
2021-04-08 13:45
Doprawdy? Ja znam dokładnie cztery starsze osoby, schorowane, które miały covid i przechorowały spokojnie w domu, nie zakażając nawet domowników mimo niestosowania środków ochrony.
2021-04-08 13:45
epidemie wyglądają w prawdziwym świecie trochę inaczej niż na filmach o zombie...
2021-04-08 14:17
2021-04-08 16:29
i dlatego prawie wszystkie respiratory w kraju sa zajete. tak dla zabawy...
2021-04-08 20:37
2021-04-08 22:42
Właśnie podając takie dane lekceważyła ta chorobę a szczególnie jej powikłanie. Nie zrozumiałeś treści. Jesteś właśnie takim ignorantem o jakim pisze autor. Żal mi ciebie
2021-04-08 22:44
A może Pan chce być tą " cyferką"??
2021-04-09 12:23
Racja, w tym całej pandemii ludzi jedynie się straszy. Przynajmniej w Polsce tak jest. Nic o zapobieganiu, dbaniu o odporność. Remedium ma być zamknięcie się w czterech ścianach, maska i mycie rąk. Wielu seniorów tak
Racja, w tym całej pandemii ludzi jedynie się straszy. Przynajmniej w Polsce tak jest. Nic o zapobieganiu, dbaniu o odporność. Remedium ma być zamknięcie się w czterech ścianach, maska i mycie rąk. Wielu seniorów tak spędza już rok. Tyją w bezruchu, dziadzieją z braku kontaktu. Nawet po szczepieniu nadal żyją jak zombie. A przecież jak już wiadomo wirus powoduje chorobę jedynie u małej części zakażonych. Większość zwalcza wirusa naturalnie i przechodzi zakażenie bezobjawowo czyli nie choruje. Okazuje się że większe powikłania niesie strach. Ale strach lepiej się sprzedaje.
2021-04-08 12:20
Cały personel medyczny - lekarze, studenci, pielęgniarki i pielęgniarze, laboranci, salowe i salowi - zasługują na najwyższy szacunek. Sam 5 razy w życiu byłem hospitalizowany, w tym dwie operacje i zawsze spotkałem się
Cały personel medyczny - lekarze, studenci, pielęgniarki i pielęgniarze, laboranci, salowe i salowi - zasługują na najwyższy szacunek. Sam 5 razy w życiu byłem hospitalizowany, w tym dwie operacje i zawsze spotkałem się z profesjonalizmem a praca nie jest lekka: cewnikowanie, wenflony, zastrzyki, kłopoty z wbiciem igły, bo żyły kiepskie (raz widziałem pana z wenflonem w szyi, przynajmniej tak zapamiętałem), zmiany opatrunkow, kroplowki, operacje itd itp Wielki, wielki szacunek!!!
2021-04-08 12:36
Nisko się kłaniam także ratownikom medycznym. Jesteście wspaniali!
2021-04-08 12:40
wystarczy, że zachorujemy albo pójdziemy np do spożywki i tyle. coper szuka magazyniera do pracy, ale kto przyjdzie ? nikt nie dostarczy kombinezonów, lekarstw i całego sprzetu. wszyscy którym dziękujecie zostną z
wystarczy, że zachorujemy albo pójdziemy np do spożywki i tyle. coper szuka magazyniera do pracy, ale kto przyjdzie ? nikt nie dostarczy kombinezonów, lekarstw i całego sprzetu. wszyscy którym dziękujecie zostną z wiedzą i doświadczeniem. nie wejdą bez ubrania ochronnego, ci co przebywają nie wyjdą bo nie będzie środków dezynfekcji. pacjenci się nawet nie wysikają, bo nie będzie nas aby wam kaczki i baseny zawieźć. wszystko padnie na ryj. dziękujcie też logistyce. ludziom którzy zamawiają, kupują, przewożą. wszystkim tym którzy zacharowują się po godzinach pracy, żeby niczego i nikogo nie zabrakło.
2021-04-08 12:44
Masz rację. Dziękuję, dziękuję, dziękuję!!!
2021-04-08 13:00
2021-04-08 12:59
matko co za frustrat, magazynierze, wybacz, że ci nie podziękowaliśmy. Sprzątaczce też nie dziękowal, może powinien wymienić wszystkie zawody by nikt nie czul sie urażony. zenada
2021-04-08 13:20
Co do lekarzy, to tu mam już znacznie bardziej mieszane uczucia. Kasowanie majątku za prywatne porady, stawanie do zabiegów po sowitym opłaceniu pod stołem to norma w tej profesji. Najbardziej niedoceniani są jak zwykle ci maluczcy, którzy robią brudną robotę.
2021-04-08 13:39
wizyta prywatnie - o mamo, chyba weznę kredyt, tyle we mnie chorób
2021-04-08 16:41
Za mało ich wszystko niedofinansowane , mamy chyba najmniej lekarzy w Eu w przeliczeniu na 1000 mieszkańców!!!
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.