2015-10-01 07:15
Chaos trwa nadal! Kiełpinek nadal ma dojście jak było, bo jakiś mędrzec wyryczający chodnik nie spojrzał na teren i dróżka kończy się urwiskiem. Ponadto zniknęła kolejką o 7.08 i teraz kolejki jeżdżą rano co 25!minut! To ma być sukces? Czyj?
2015-09-12 07:47
Nie zgadzam się ,aby 168 jechało do Wrzeszcza przez Piecewską,a czemu nie może jechać przez Kartuską.Czy uważacie,że ludzie z Kiełpina to podludzie?.Pracuję w szpitalu dlaczego mam dojeżdżać autobusem i tramwajem.Dzieci do gimnazjum rejonowego dwoma środkami lokomocji.
2015-09-02 16:33
Totalna klapa,która była do przewidzenia.
2015-09-11 03:16
Ja ......lę nie udało się ! K....a wiedziałem ...... W........ć , z........ć Wandali nie ma -
u........ne przystanki , pomazane rozkłady do utopia !!!!!
K.....a nie mam wykształcenia ale k....a się lepiej znam i już !!!!
2015-09-08 18:24
Kto wymyślił te zmiany ten nie ma rozumu. Autobusy nr 168 w godzinach popołudniowych zawsze opóżnione nie wiem dlaczego jadą aż do dwoeca gd. Wrzeszcz a nie do gd. Głównego chyba po to żeby utrudnić bo trzeba się przesiadać. Żenada nasi radni .
2015-09-02 15:47
Jeżdżę autobusem 174 do pracy na 6 rano. Kiedyś zajmowało mi to 17 minut i trochę spacerem do pracy a teraz muszęsię przesiąść na tramwaj, ktory albo przyjedzie wg rozkladu albo nie. Czas podrozy wydluzyl się o 10 minut. Weekend to już w ogóle porażka, na pewno się będę spozniala do pracy :/
2015-09-08 11:01
Mój czas przejazdu już się wydłużył o 15minut a powrót o 30minut. Kto mi odda moj stracony czas. Dziennie 45minut tracę na przesiadk. Jade z jabłoniowej do sopotu i już są mega problemy. ZTM Zakład Terroru Miejskiego
2015-09-08 10:13
Popieram w w treści słowa poprzednika.Moja żona przed zmianami jezdziła linią 167 z Głównego bez przesiadki.Teraz ma przesiadkę na pętli w Siedlcach.Co wydłuża dojazd do pracy.A to nie koniec. Teraz autobus tej lini
Popieram w w treści słowa poprzednika.Moja żona przed zmianami jezdziła linią 167 z Głównego bez przesiadki.Teraz ma przesiadkę na pętli w Siedlcach.Co wydłuża dojazd do pracy.A to nie koniec. Teraz autobus tej lini mocno się spóznia stojc korkach.Pewnie pasażerowie mieli dośc chaosu który powstał po zmianach i przesiedli się do samochodów. I stąd te korki.
Dziś spóznila się do pracy godzinę to jakaś paranoja.Może pan prezydent i ten co odpowiada za ten bałagan może by się przejechał linią 167 i się spóznili do pracy.Ale władza może wszystko za nasze pieniądze.
2015-09-08 09:58
Codziennie jeżdże autobusem 174 z Otomina do Gdańska.Zadnych informacji na temat zmian kursowania nie było na tablicach.Młodzież dojeżdżająca do szkół na Kartuska musi przesiadać się.Ja spóżniam sie do pracy.Jeździ się
Codziennie jeżdże autobusem 174 z Otomina do Gdańska.Zadnych informacji na temat zmian kursowania nie było na tablicach.Młodzież dojeżdżająca do szkół na Kartuska musi przesiadać się.Ja spóżniam sie do pracy.Jeździ się źle.Wieczorem jest tragedia.174 jeździ po ulicach,gdzie nikt nie wsiada,a dopiero mieszkańcy Otomina i wcześniejszego czermińskiego wsiadają na Przemyskiej.Po staremu było lepiej.Ktoś zrobił mieszkańcom Otomina po złości,bo Otomin należy do Kolbud,a chyba Kolbud miasto Gdańsk i włodarze nie lubią.Oj, ludzie, na planistach i decydentach "psy"wieszają.Wstydźcie się
2015-09-08 07:32
Kochany ZTM,
Bardzo dziękuje za obniżenie wartości mojego mieszkania przez zabranie mi jedynego, bezpośredniego, i tak kursującego z częstotliwością wiejskiego PKS autobusu!
Wasz wierny fan,
Krzyś
2015-09-07 18:18
Pragnę zauważyć, że wg informacji zamieszczonych przed 31 sierpnia linia 175 miała mieć skróconą trasę do pętli Siedlce, ale za to zwiększoną częstotliwość kursowania. Nie widzę zmian poza tym, że faktycznie trasa
Pragnę zauważyć, że wg informacji zamieszczonych przed 31 sierpnia linia 175 miała mieć skróconą trasę do pętli Siedlce, ale za to zwiększoną częstotliwość kursowania. Nie widzę zmian poza tym, że faktycznie trasa autobusu została śmiesznie i niepotrzebnie skrócona skrócona. Na autobus czeka się znacznie dłużej, a później kolejne czekanie na tramwaj. W drugą stronę jeszcze gorzej - tramwaj dowiezie na pętlę, a tam... czekanie na 175, który odjeżdża tak, jak do tej pory, czyli co 20 minut. Z tym, że "do tej pory" był to przejazd jednym środkiem transportu, a teraz powrót wydłuża się o dobre 20 minut.
2015-09-03 08:27
Kupiliście mieszkanie tanie na obrzeżach więc liczcie się z kosztami i czasem dojazdów. PROSTE.
2015-09-07 18:06
A gdzieżbyś pomieścił w śródmieściu wszystkich mieszkańców tzw. "obrzeży Gdańska"? U siebie w domu? Śmieszny komentarz!
2015-09-03 09:17
2015-09-03 08:39
Dla nieskażonego jakąkolwiek myślą wszystko jest PROSTE.
2015-09-03 09:15
2015-09-02 15:39
Narzekanie wynika z bezmyslnosci i przyzwyczajen. Gdyby mialo byc tak jak ta pani pisze '' non stop po staremu '' to by dzis dorozka do pracy jechala 5 godzin z Otomina. Swiat sie zmienia a najgorzej jak utkniemy w
Narzekanie wynika z bezmyslnosci i przyzwyczajen. Gdyby mialo byc tak jak ta pani pisze '' non stop po staremu '' to by dzis dorozka do pracy jechala 5 godzin z Otomina. Swiat sie zmienia a najgorzej jak utkniemy w zastoju .Niedawno bo parenascie lat temu nie bylo wcale marketow w Gdansku a jak zaczeli budowac to byla wrzawa przeciez ze ..tam , nie ma dojazdu , a to i tamto itd.minely lata i jakos juz nawet nikt nie pamieta i wszyscy zyja, jezdza .Trasy czy nowe rozklady nie moga byc planowane pod jakas grupke ludzi .bo to ma byc rozklad dla tysiecy osob i ma tez nie kolidowac z innymi srodkami transportu na tej trasie. Nie bojmy sie '' Nowego '' bo bedziemy zasciankiem swiata . W NY sa tysiace lini i tam wszystko miga ,smiga i sie zmienia non stop ,ludzki tygiel a jakos wszyscy zyja . No i nie myslcie tylo samolubnie wszyscy o sobie bo kazdy narzekacz tylko chce cos bo '' jemu '' potrzeba . Miasto i drogi to organizm dla wszystkich a nie pani Basi czy Petroneli.
2015-09-07 17:59
Tu nie chodzi o opinie pojedynczych ludzi!!!
Problem w tym, że ciężko jest znaleźć kogoś zadowolonego z tych zmian!!!
My się właśnie nie zgadzamy na "utknięcie w zastoju"!!!
Chcemy żeby było lepiej, a nie gorzej!!!!!!!!!!
2015-09-02 17:42
to po co bylo budowac linie kolejowa dokladnie tak jak ja niemcy zbudowali ??
Wszystkie mostki ,, przystanek w polu bo cegielnia tam byla ??
Trzeba bylo 20 tys drzew wyciac ?
Nic sie nie zmienilo od tego czasu ??
Zadne inne osiedla , i drogi nie powstaly ??
2015-09-02 18:03
Chyba nigdy nie jechales ta koleja na trasie Gdynia - Koscierzyna bo tam powstaje dom przy domu i ziemia drozeje przy takiej lini . Dzialki budowlane zdrozaly wzdluz lini kolei na trasie do Koscierzyny o 100 proc. bo
Chyba nigdy nie jechales ta koleja na trasie Gdynia - Koscierzyna bo tam powstaje dom przy domu i ziemia drozeje przy takiej lini . Dzialki budowlane zdrozaly wzdluz lini kolei na trasie do Koscierzyny o 100 proc. bo wazne jest dobre skomunikowanie .Nic nie wiesz bo chyba nigdy nie jechales trasa Gdynia - Koscierzyna to sie przejedz.domy i wille jak u milionerow tam sie buduja. Wyjedz z swojej zapyzialej blokerni troche w teren..
2015-09-02 23:12
żeby potem wokół niej powstawały osiedla, tylko żeby ta linia łączyła istniejące lub już wcześniej powstające osiedla. PKM sama w sobie jest inwestycja pozytywną, ale sposób jej poprowadzenia jest żenujący. Na tej linii
żeby potem wokół niej powstawały osiedla, tylko żeby ta linia łączyła istniejące lub już wcześniej powstające osiedla. PKM sama w sobie jest inwestycja pozytywną, ale sposób jej poprowadzenia jest żenujący. Na tej linii skorzystają trzy stosunkowo nieduże, w skali miasta, grupy osób - jadący na lotnisko, ale tylko ci z Wrzeszcza (może część tych jadących z okolic Gdańska Głównego, ale na pewno już nie mieszkańcy południa), mieszkańcy Wiszących Ogrodów i najbliższej okolicy oraz niewielkiej części mieszkańców Moreny, ale tylko ci, którzy pracują we Wrzeszczu. Na dodatek zlikwidowano albo zmodyfikowano wiele linii autobusowych, utrudniając życie znacznie większej liczbie mieszkańców. To zakrawa na kpinę ...
2015-09-05 19:53
CO przyniosła PKM mieszkańcom Karczemek i pobliskich osiedli? Coraz więcej osób mieszka na tych terenach. Niedługo cały pas od obwodnicy do Kokoszek będzie zabudowany.
Stację PKM zbudowali przy Auchanie. TO
CO przyniosła PKM mieszkańcom Karczemek i pobliskich osiedli? Coraz więcej osób mieszka na tych terenach. Niedługo cały pas od obwodnicy do Kokoszek będzie zabudowany.
Stację PKM zbudowali przy Auchanie. TO zrozumiałe. Ale dlaczego ukarano mieszkańców Karczemek? Ja do linii PKM mam kilka minut, ale żeby dostać się na przystanek muszę iśc do Auchan a później na dół. Dobre 15 minut. Autobus może mnie podwieźć pod Auchan, ale ja do autobusu mam 5 minut, na autobus trzeba czekać. W sumie nawet gorzej...
Zdaję sobie sprawę, że nie mozna budować przystanów kolejowych zbyt gęsto, ale po to są wyjątki! A tak dla nas PKM, chociaż tak bliska, faktycznie jest bardzo odległa.Nic mnie nie zachęca do korzystania z niej.
I tak jeszcze dostaliśmy prztyczek w nos od naszych włodaży, bo pozbawiano nas bezpośredniego połączenia z centrum. Będzie dłużej i DROŻEJ! Zamiast 3 zł musimy płacić 3,60
2015-09-03 18:32
Co za bzdura! Przez jakie konkretnie inne dzielnice miałaby ta kolej jeździć?! Przez Zaspę, Przymorze, Oliwę jeździ już SKM i chyba równoległa do SKMki nie jest potrzebna. Przez Śródmieście też już jeździ. Pozostają
Co za bzdura! Przez jakie konkretnie inne dzielnice miałaby ta kolej jeździć?! Przez Zaspę, Przymorze, Oliwę jeździ już SKM i chyba równoległa do SKMki nie jest potrzebna. Przez Śródmieście też już jeździ. Pozostają dzielnice południowe i tu już widzę próbę ustalenia przebiegu trasy. 60 tys. protestujących, że pod ich balkonem to po ich trupie + 2 miliardy wydane tylko na wykup ziemi trwający 20 lat ze względu na sprawy sądowe. PKM nie mogła jechać inaczej, zwłaszcza, że to połączenie po pierwsze Kaszub z Gdańskiem po drugie lotniska z miastem a dopiero po trzecie kolej aglomeracyjna.
2015-09-04 09:04
w zachodnich dzielnicach. Pierwotny plan PKM miał sens, a potem dorwały się cymbały z PO i ich spece do tematu ergo wyszło jak zwykle - do rzyci.
2015-09-05 01:17
mam działkę, której nie mogę sprzedać, mimo b. dobrej lokalizacji, o której piszesz. Moi sąsiedzi tez nie mogą. Ceny wszyscy obniżyli, więc piszesz bzdury o podwyżce, i to 100%!
2015-09-02 19:48
2015-09-02 18:52
"przerobu" lotniska w Rębiechowie. Najpierw ubierali frajerów w Szadółki, a teraz będą w hałas samolotowy?
Ta PKM normalnego myślącego człowieka nie zachęci, aby tam się osiedlać.
2015-09-05 13:37
Otóż nowy rozkład nie podoba się jedynie grupce ludzi, ale jak jest napisane w artykule posypała się lawina negatywnych komentarzy. Następnym razem zmieniając komunikację i wykorzystując unijne fundusze może warto zrobić
Otóż nowy rozkład nie podoba się jedynie grupce ludzi, ale jak jest napisane w artykule posypała się lawina negatywnych komentarzy. Następnym razem zmieniając komunikację i wykorzystując unijne fundusze może warto zrobić konsultacje społeczne i zbadać oczekiwania mieszkańców. Bo jeśli tego nie ma i rozkłady ustalają ludzie, którzy na co dzień jeżdżą do pracy samochodami to nie ma się co dziwić, że mnóstwo ludzi jest niezadowolonych.
2015-09-02 16:52
Dla ciebie to onanizm wykształciuchu
2015-09-02 17:44
jak wam wszystkim zmiany przeszkadzaja to sobie zamieszkajcie na Bialorusi w pustym polu to was bedzie stary rozklekotany autobusik wozil az do usr..j smierci.
2015-09-05 10:26
poczytaj sobie o tym jakie są drogi na Białorusi, to się zdziwisz, ile ma Mińsk obwodnic a ile polakowy stolec?
2015-09-02 23:17
zmiany palancie robi się żeby coś usprawniać ułatwiać i unowocześniać a nie dla idei żeby ludzie musieli się dopasowywać do urojeń każdego urzędowego idioty
2015-09-04 10:49
Chyba się z osłem na rozumy pozamieniałeś - ludzie nie narzekają na zmiany per se, tylko na zmiany na gorsze vide likwidacja bezproblemowego dojazdu z Moreny do Wrzeszcza.
2015-09-03 08:03
Sęk w tym, że te "zmiany", póki co ledwo dorównują temu "po staremu". Vide podróż pociągiem rel Gdańsk - Warszawa. Samochodem (zgodnie z przepisami) w/w trasę można pokonać w podobnym czasie co 15-20 lat temu. Gdzie tu postęp?
2015-09-02 19:00
nie dla urzędnika, ztm-u zkm-u i miasta, dla ludzi!!! ma być lepiej, dogodniej wygodniej i szybciej, taniej a robią odwrotnie - jest dłużej, więcej przesiadek, drożej przez to i niewygodnie, dalej do przystanków itp.
2015-09-02 18:26
w koncu jakas inteligentna osoba:) jesli jestes kobieta,to cie pokochalem za twoja wypowiedz:)
2015-09-02 17:28
Pracujesz na urzędniczą premię?
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.