Opinie (379) 8 zablokowanych

Wszystkie opinie

  • (8)

    Czyli w sumie to dobra wiadomość.

    • 18 9

    • Tylko nie napisali (2)

      Kiedy!!!

      • 1 1

      • (1)

        Napisali ze w tym roku

        • 1 1

        • W zeszlym roku to miał być

          Oddany czerwony wiadukt, także w tym roku to nie jest możliwe

          • 0 0

    • Jak tramwaje mają średnią 17km/h to jaką mają samochody ? (1)

      • 1 0

      • Mój na przykład 13.

        A pracuję 7-15, więc jeszcze przed największymi korkami. Skuter mimo kagańca na 45, jest średnio 2x szybszy.

        • 2 1

    • tjaaaa +3km/h szybciej ... przy tym 20km/h woooow podmuch aż łeb urywa

      szacun

      • 2 0

    • To mały krok dla człowieka ale wielki dla ludzkości. Chwała Wielkiej Aleksandrze

      • 2 0

    • Jesli on jest z tych tuskow

      To nie wróżę nic dobrego. No ale jak sknoci, to może też ucieknie do brukseli lub do "liebes deutschland"

      • 0 0

  • (10)

    Faktycznie kochani mega progres....3km/h co daje nam prawie 20%))

    • 13 32

    • Żeby u ciebie wzrosło tak IQ to byłoby coś.

      • 16 4

    • jeżdżę głównie po mieście (8)

      średnia prędkość mojego samochodu na dystansie 4000 km to 35km/h. To jest chyba odpowiedź dlaczego kierowcy nie chcą się przesiąść do komunikacji miejskiej. Po prostu nie każdy ma tyle czasu. Działalność miasta blokująca

      średnia prędkość mojego samochodu na dystansie 4000 km to 35km/h. To jest chyba odpowiedź dlaczego kierowcy nie chcą się przesiąść do komunikacji miejskiej. Po prostu nie każdy ma tyle czasu. Działalność miasta blokująca kierowców oceniam jako zwykłą złośliwość. W Monachium czy Hanowerze komunikacja działa sprawnie, a to co jest w Trójmieście to katastrofa.

      • 6 5

      • Żeby wykręcić średnią 35, musiałbyś nigdy w życiu nie stanąć w żadnym korku. (2)

        Ewentualnie komputer w Twoim samochodzie działa jak licznik w rowerze i nie liczy poniżej 10km/h.

        • 3 3

        • To niezły masz licznik w rowerze (1)

          Mój liczy czas nawet jak stoje

          • 2 2

          • Czas tak - średnią prędkość zazwyczaj nie.

            Taka magia, zwróć uwagę że za Chiny średnia nie wychodzi dystans/czas.

            • 1 1

      • A jaka jest srednia prędkość komunikacji w Monachium? (4)

        Sprawdzałeś? Bo też waha sie w zakresie 20-25kmh. Sprawa nie jest taka prosta. Wbrew subiektywnym odczuciom kierowców to przede wszystkim bardzo dobre (mimo korków tu i ówdzie) warunki podróżowania autem w Gdańsku

        Sprawdzałeś? Bo też waha sie w zakresie 20-25kmh. Sprawa nie jest taka prosta. Wbrew subiektywnym odczuciom kierowców to przede wszystkim bardzo dobre (mimo korków tu i ówdzie) warunki podróżowania autem w Gdańsku powodują odczucie, że komunikacja jest wolna. Gdańsk ma najwyższe średnie prędkości autem z dużych miast w PL, regularnie wychodzi to w rankingach serwisów mapowych.

        • 6 5

        • Tylko ze jak jedzie tramwaj (1)

          To sygnalizacja jest dopasowana pod tramwaj. Taka różnica między Monachium, a danzig

          • 3 0

          • München

            Jak już germanizujesz nazwy, to rób to konsekwentnie.

            • 0 0

        • każdy szwed ci to powie (1)

          baaardzo zdziwiony - czemu w Gdańsku samochody tak pędzą?
          w Szwecji jakoś nikt się nie odważy przekroczyć dozwolonej prędkości ... u nas Polsce przekraczają ją wszyscy i zawsze.

          • 4 2

          • Szwecja to w ogóle inna mentalność.

            Zgubiłem się jadąc rowerem, władowałem się na drogę po której nie wolno nim jechać.
            Od razu pierwszy napotkany kierowca zatrzymał się i bez żadnej spiny powiedział mi żebym zjechał z tej drogi, bo zaraz wyrwę mandat...

            U nas od razu byłyby bluzgi, i to z obu stron...

            • 3 1

  • Zawrotna ta prędkość ;D (4)

    • 26 16

    • A widziałeś inne w Polsce? Najszybsze są właśnie te ze srednia ok 20kmh. Jak masz co chwile przystanek, to gdzie taki tramwaj ma się rozpędzić?

      • 12 4

    • Średnie prędkości poruszania się autem w mieście też są szokująco niskie (np. Wrocław w 2015 roku to 28 km/h). Więc tramwaj, który zatrzymuje się jak każde auto na światłach i dodatkowo staje na przystankach ma gorzej.

      • 10 0

    • (1)

      Sprawdź jaka średnia wychodzi kiedy jeździsz swoim cudem po mieście

      • 0 1

      • sprawdziłem

        35km/h.

        • 0 0

  • A na Hallera przy operze samochody nadal po torowisku (1)

    Wyprzedzają przed przejściem dla pieszych po tych garbach az się kurzy

    • 44 5

    • Mają za karę potem do naprawy zawieszenia. Ale to naprawi kolejny właściciel takiego gruza.

      • 5 1

  • Może lepiej niech nie przyspieszają? (10)

    Przy stanie technicznym taboru tramwajowego, aż strach pomyśleć co się stanie z pojazdem, gdy
    osiągnie zawrotną prędkość 20 km/h.

    • 58 49

    • Martw się o swoje Passeratti rocznik 97 (6)

      • 13 13

      • I po co ta zazdrość i zawiść? (5)

        Jak zaczniesz pracować, zamiast funkcjonować tylko na zasiłkach to też będziesz mógł sobie
        pozwolić na zakup luksusowego auta, jak golf III np.

        • 20 11

        • Kolejny co myśli, że trzeba pracować żeby mieć pieniądze. (4)

          Pewnie też głosujesz na PiS.

          • 5 17

          • Wystarczy być częścią układu.

            I nawet jak zrobisz przekręt na 100 milionów, nikt nie mrugnie okiem.

            • 6 4

          • Tak to działa (2)

            Pracujesz, wyciągasz zasiłki albo kradniesz.
            Tylko rudy z Sopotu

            • 5 0

            • to co opowiesz w temacie przekrętów w sp. srebrna i fundacji LK. (1)

              zatrudniony tam członek zarządu ksiadz-exkomunikał przyjmujący kopertówe, ... itd.

              • 0 1

              • Podałem ci 3 kategorie, dorosły jesteś więc wysil się troszkę, jak pokombinujesz to uda się tobie przypisać to do odpowiedniej grupy. Trzymam kciuki

                • 1 0

    • (2)

      Prędkość handlowa to 20 km/h, między przystankami tramwaj jedzie szybciej

      • 11 3

      • Gadasz z przyspawanymi do foteli. (1)

        Dla nich 90 na liczniku znaczy że jadą szybko przez miasto.

        A że średnia wychodzi 13km/h? Przecież było szybko!

        • 8 4

        • No to jest taki błąd poznawczy. Często ludzie patrzą przez pryzmat najwyżej prędkości na całą podróż. A potem jest tak jak piszesz: średnia prędkość 13 ale jak na kawałku mają zmniejszyć z 70 do 50 to histeria.

          • 7 2

  • (1)

    Nareszcie jakaś dobra wiadomość, oby to doszło do skutku

    • 13 7

    • Szkoda tylko że 3/4 artykułu zerżnięte od konkurencji

      W tekście ani słowa

      • 0 0

  • Rydwanem bedzie szybciej! (12)

    • 64 18

    • (10)

      Słaby ten twój komentarz. Mój dziadek mawiał , jak nie masz nic do powiedzenia to lepiej milcz bo możesz wyjść na głupca. Weź to proszę pod uwagę bo mój dziadek był mądrym człowiekiem

      • 6 18

      • Twój dziadek by nie kupił rydwanu za 150 tysięcy (4)

        ani kozła ofiarnego za 60 tysięcy z miejskich pieniędzy. Taki przekaz jest w powyższym poście.

        • 18 4

        • Zrobiliście mu taką reklamę, że można go sprzedać za 2x więcej...

          Szkoda tylko że pensje trolli opłacanych z naszych podatków ten potencjalny zysk zjadły...

          • 5 4

        • co to jest 150tysiecy? ... takie MiKRoSasiny

          • 3 6

        • (1)

          Mój dziadek nie wybudowałby również elektrowni za 2 mld która trzeba teraz wyburzyć , nie wydałby 70 mln na wybory które nie miały prawa się odbyć , nie jeździłby zimą wyzłomowanym kabrioletem z Brukseli do Sanoka . nie kupiłby respiratorów od niewiadomo kogo nie przesyłałby waznych dokumentów z maila swojej żony... mam wymieniać dalej?

          • 3 4

          • A politycy potrafią.

            Najlepiej się wydaje nie swoją kasę. I nie licytuj który lepszy bo to wszystkie partie robią od komuny włącznie.

            • 2 0

      • Sluchaj dziadka. Nie pisz

        • 4 3

      • (3)

        Skąd mamy wiedzieć, że był mądry? Ja mogę napisać, że Ty też jesteś mądry a to może być kłamstwo.

        • 4 1

        • (2)

          Masz rację , tyle ze ja znałem swojego dziadka

          • 0 2

          • (1)

            Ale my nie, dlatego nie mamy jak tego sprawdzić

            • 2 0

            • Całe szczęście , po co stresować starszego człowieka

              • 0 0

    • Jednym z miliona samochodów elektrycznych jeszcze szybciej.

      Promami nawet do Szwecji damy radę. Aaaa....... moment zapomniałem że samochodów nie ma a stępkę od promu ukradli . Za słabo Brudziński z Morawieckim młoteczkiem pukali.

      • 3 0

  • Zmiany według PO-wskiemu (5)

    z 17 na 20km/h. Zupełnie jak z pindolino - zmiana ze 100km/h na 120km/h kosztem miliardów. Ciekawe ile tutaj ta zmiana będzie kosztować, hehehe

    • 40 31

    • Przypomnij mi, ile przyspieszył ruch pociągów za PiS? (3)

      Wcale? A to niespodzianka...

      • 13 7

      • Przyspieszył np. na północy Polski - z Gdańska do Szczecina jedziesz szybciej, odczuwalnie. (2)

        Do tego polepszyły się składy. I to nie kosztem publicznych miliardów i zegarków. No, może kosztem milionów. Ale nie miliardów (jak pindolino za PO). Poza tym nie rozumiem tego dyskursu - że "no, tamci kradli, ale co za

        Do tego polepszyły się składy. I to nie kosztem publicznych miliardów i zegarków. No, może kosztem milionów. Ale nie miliardów (jak pindolino za PO). Poza tym nie rozumiem tego dyskursu - że "no, tamci kradli, ale co za PiSu zrobiono?". PiS też kradnie, tak! Oczywiście! Należy odsunąć dziadostwo PO, Pis, sld, psl od władzy. Tylko ja nie o Pisie teraz, ja piszę o PO-wskim Gdańsku i porównuję do rządów PO, gdzie za grube miliardy, na których całe rodziny się bogaciły (znajomych królika), a efekty były jako takie (pamiętamy jak słaby model pindolino dostaliśmy?). Oczywiście, jeśli będzie w Gdańsku rządził PiS, to będę porównywał do złodziejstwa pisowskiego. Ja nie daję sobą manipulować i polaryzować tak, jak Polacy dają od 1989 roku. Używam mózgu. Polecam.

        • 11 6

        • Pogubiłeś się

          Decyzję o zakupie Pendolino podjął rząd PiS jeszcze przed katastrofą smoleńską.

          • 5 2

        • jaki zuch!

          *nie daje się polaryzować
          *używa mózgu
          łał! prawdopodobnie jako jedyna osoba w kraju!
          zapomniałeś dodać coś w stylu "wyłącz tv, włącz myślenie" xd - to jest też koronne hasło mistrzów przekonanych o swojej unikalności ;) bo przecież wszyscy dają się rolować przez tvny i tvpisy, a tylko on jeden spogląda z dystansem xd

          • 4 1

    • Z jakiego 100km/h?

      Do Elbląga z Gdańska przed remontem torów jechało się 2h...

      A Pendolino może przecież jechać szybciej, tylko niespodzianka - nie ma gdzie.

      • 2 0

  • 20kmh to i tak mniej niż rower (47)

    • 36 7

    • Nie, 20km/h to maksymalna dozwolona prędkość na ścieżce rowerowej (13)

      Jeśli jedziesz ścieżką więcej niż 20km/h, albo chodnikiem więcej niż 8km/h to łamiesz prawo

      • 5 30

      • po co się wypowiadasz? (9)

        1. Jest droga dla rowerów a nie ścieżka
        2. dozwolona prędkość po ddr jest taka sama jak na jezdni wzdłuż której jest poprowadzona
        3. jazda rowerem po chodniku jest zabroniona

        • 27 1

        • (8)

          Ilu z was przestrzega punktu 3.?

          • 4 14

          • To czemu na mnie trąbisz i mnie spychasz samochodem z drogi jak go przestrzegam? (3)

            • 15 0

            • (2)

              Nie spycham. Sam jeżdżę autem i rowerem, w obu przypadkach po jezdni, o ile jest to dopuszczone przepisami. A nic mnie bardziej nie wkurza jak roszczeniowy rowerzysta rozpychający się po chodniku jak idę tam piechotą.

              • 1 2

              • Dziękuj naszym ukochanym ustawodawcom. (1)

                Wyobraź sobie teraz że całe miasto jest strefą zamieszkaną i piesi mogą chodzić po drodze.

                Stwierdzisz że to i**otyzm i zagrożenie, nie?

                A CPR jakoś jest w tym kraju używany...

                • 0 1

              • Czemu zawsze rowerzysta udowadnia, że jak łamie przepisy to inni łamią więcej albo źli kierowcy? Jeździsz rowerem źle, nieprzepisowo, to się walnij w pierś a nie wykrecaj sianem.

                • 1 4

          • Po którym chodniku jest zabroniona?

            W Gdańsku niemal wszystkie chodniki są dopuszczone do jazdy po nich rowerem, a na części są nawet nakazy poruszania się po nich rowerem.

            • 9 2

          • (2)

            To po co miasto stawia na chodnioach znaki ze dopuszczony jest ruch rowerowy?

            • 6 0

            • po to, by osobom nie mającym doświadczenia w jeździe rowerem po jezdni (1)

              stworzyć możliwość legalnego docierania rowerem z punktu A do punktu B

              • 3 2

              • zupełnie ma na to wylane...

                ...ale już metry zaliczone do ruchu rowerowego załatwiają zadanie premiowe...

                • 1 0

      • Nie jest to prawda

        Rowerów te limity nie obowiązują. Więc ogólny limit w terenie zabudowanym to 50km/h, chyba że jest strefa spowolnionego ruchu wtedy 30km/h.

        • 18 1

      • mam pełne prawo jechać nawet 50kmh

        • 9 1

      • Jakaś podstawa prawna?

        Bo ja znam tylko limit dla hulajnóg elektrycznych (20 km/h) i rowerów elektrycznych (25 km/h), po których silnik ma się wyłączać. Ale to nie jest limit prędkości, jak ktoś ma parę w nogach albo jest z górki to może szybciej.

        • 7 0

    • (18)

      Ale więcej ludzi przewiezie niż rower

      • 4 5

      • (17)

        Ale zajmuje 50x więcej miejsca (długość tramwaju + odległość do następnego tramwaju - bo przecież pomiędzy nimi nie wciśniesz innych użytkowników dróg)

        • 7 1

        • Tu bym się zastanawiał. (14)

          200 rowerów to też całkiem konkretna zajęta powierzchnia.

          • 2 4

          • (13)

            Problem polega na tym, że przynajmniej w teorii rowerzyści zajmują powierzchnię, którą mogą spożytkować inni uczestnicy ruchu. W przypadku tramwaju to niemożliwe. Poza tym koszt budowy i utrzymania torowiska.

            • 5 2

            • Torowisko na Rakoczego śmie się z Tobą nie zgodzić. (7)

              I to jest najlepsza opcja - tory + buspas.

              • 2 1

              • (6)

                Ile tego jest? Kilometr? A ile mamy kilometrów torowisk łącznie? Jakieś 60. Poza tym i tak to polega na tym samym - wydzielamy z jezdni pewien kawałek na rzecz zbiorkomu. Tyle lepiej, że i bus tam też pojedzie. Sprawy jednak nie rozwiązuje, bo chociażby układ świateł z Bulońską i Jaśkową jeszcze bardziej został skomplikowany.

                • 1 0

              • Poprzednie torowiska były z czasów kiedy miejsca w mieście nie brakowało. (5)

                Więc nikt sie nie przejmował że zajmują ile zajmują.

                O to właśnie chodzi żeby wydzielić kawałek miasta na rzecz zbiorkomu. Patrz jak to ślicznie działa w Londynie, gdzie komunikacja ustawiona jest tak, że do sklepu jechałem po fajki jeden przystanek pociągiem, bo tak najwygodniej...

                • 0 0

              • (4)

                Zgadzam się, kiedyś tej przestrzeni wolnej było dużo więcej. Niestety czasy się zmieniły, samochodów będzie przybywać, bo mają jednak pewną przewagę względem zbiorkomu. I dlatego trzeba to wziąć pod uwagę. Niestety, nasi

                Zgadzam się, kiedyś tej przestrzeni wolnej było dużo więcej. Niestety czasy się zmieniły, samochodów będzie przybywać, bo mają jednak pewną przewagę względem zbiorkomu. I dlatego trzeba to wziąć pod uwagę. Niestety, nasi włodarze dalej myślą w kategoriach jakie obowiązywały wiele lat temu. Wszystkich do podróżowania samochodami nie zniechęcimy nigdy

                • 1 0

              • (3)

                Więcej samochodów się w mieście nie zmieści i coraz więcej osób będzie konkurowało o ograniczoną ilość miejsca. Faktycznie, trzeba do brać pod uwagę decydując się na jeżdżenie samochodem. Daję plusa jak nic!

                • 1 1

              • (2)

                Dlatego należy stawiać na równowagę, a nie forsować jeden środek transportu przeciwko innemu

                • 1 0

              • (1)

                Masz rację, czas powoli kończyć z forsowaniem rozwiązań dla samochodów

                • 0 2

              • Jest dokładnie na odwrót.

                • 1 0

            • Problem polega na tym (3)

              że powierzchnia pod drogi rowerowe to najmniej efektywnie wykorzystana powierzchnia. Weź kanapki i spędź cały dzień w miejscu gdzie jest droga dla samochodów, rowerów i tramwaj. Policz ilu dziennie użytkowników

              że powierzchnia pod drogi rowerowe to najmniej efektywnie wykorzystana powierzchnia. Weź kanapki i spędź cały dzień w miejscu gdzie jest droga dla samochodów, rowerów i tramwaj. Policz ilu dziennie użytkowników przejeżdża danym środkiem transport. Podziel to przez przekrój danej trasy i założe się, że najniższą wartość dostaniesz dla drogi rowerowej.

              • 1 4

              • Już teraz mogę Ci odpowiedzieć, że najlepiej wykorzystana jest jezdnia. Drogi dla rowerów owszem, najgorzej, sam nigdy nie byłem zwolennikiem robienia DDRów gdzie popadnie. Tyle, że ruch rowerowy to ułamek tego co daje

                Już teraz mogę Ci odpowiedzieć, że najlepiej wykorzystana jest jezdnia. Drogi dla rowerów owszem, najgorzej, sam nigdy nie byłem zwolennikiem robienia DDRów gdzie popadnie. Tyle, że ruch rowerowy to ułamek tego co daje zbiorkom - i jego ewentualna "szkodliwość" nijak się ma do komplikowania ulic, skrzyżowań, bo trzeba tory puścić, aby 50 osób na 5 minut mogło przejechać...

                • 1 0

              • Pewnie i tak ale efektywność to nie wszystko

                dolicz do tego: smród hałas parkingi, szkody .. samochód jednak milion razy bardziej "ingeruje" żeby nie napisać "rozwala" okolice niż rower. Nikt nie chce mieszkać w okolicy ruchliwej drogi.

                • 0 0

              • Bo infrastruktura rowerowa jest w żenującym standardzie

                i nie jest konkurencyjna do jezdni. Jak by infrastruktura rowerowa w Polsce w standardzie mini jezdni mogłoby to wyglądać inaczej.

                Zobacz jaki jest potencjał. Na 3m mogłoby 10-20tys rowerów przejechać

                i nie jest konkurencyjna do jezdni. Jak by infrastruktura rowerowa w Polsce w standardzie mini jezdni mogłoby to wyglądać inaczej.

                Zobacz jaki jest potencjał. Na 3m mogłoby 10-20tys rowerów przejechać każdego dnia.

                Przez podwale przejeżdża 50tys samochodów każdego dnia wykorzystując do tego 3m x6 pasów ( z pasami do skrętu to nawet i 8) i to jest maks lub prawie maks.

                Dlatego lepiej inwestować w rowery, tylko z prawdziwą infrastrukturą rowerową, a nie z pudrowanymi chodnikami które są dla komunikacyjnych rowerzystów przeszkodą a nie ułatwieniem w poruszaniu się po mieście rowerem.

                Chętni wtedy na przesiadkę z samochodu na rower będą.

                • 1 0

            • co ci po 2.5m współdzielonym chodniku rowerowym?

              jak można spożytkować taką przestrzeń?

              • 0 0

        • mylisz ię (1)

          Polecam archiwalne zdjęcia z Chin, gdy tam na rowerach jeżdżono masowo...

          • 1 0

          • Albo obecne z Kopenhagi

            • 0 0

    • Rowerowy licznik zatrzymuje się jak nie jedziesz. (6)

      Utrzymać średnią 20km/h, wliczając w to postoje na światłach wcale nie jest tak łatwo...

      • 8 5

      • (4)

        Te postoje tak dużo nie zabierają. Jadąc wzdłuż pasa nadmorskiego średnia na poziomie 20-25km/h nie jest wielkim wyczynem. Trasa Brzeźno-Orłowo i z powrotem. Tam nie stoisz na światłach + musisz zejść z roweru przy molo

        Te postoje tak dużo nie zabierają. Jadąc wzdłuż pasa nadmorskiego średnia na poziomie 20-25km/h nie jest wielkim wyczynem. Trasa Brzeźno-Orłowo i z powrotem. Tam nie stoisz na światłach + musisz zejść z roweru przy molo (licznik się nie zatrzymuje bo prowadzisz rower 5km/h). Jadąc przez miasto biorę czas ze stopera + kilometry z licznika i po wyliczeniu mam bardzo podobny wynik (zależny od przewyższeń i siły wiatru)

        • 7 0

        • A na obwodnicy samochodem nie masz problemu z utrzymaniem średniej 100km/h. (3)

          Mówimy o jeździe w mieście, tam gdzie są skrzyżowania i światła.

          • 4 3

          • (2)

            Tak jak mówię, te postoje dużo nie zabierają. Jeżdżąc regularnie dodatkowo wyrobisz kondycję, wiesz kiedy warto przyspieszyć aby zdążyć na danych światłach, a jeśli nawet się to nie uda - masz chwilę odpoczynku.

            Tak jak mówię, te postoje dużo nie zabierają. Jeżdżąc regularnie dodatkowo wyrobisz kondycję, wiesz kiedy warto przyspieszyć aby zdążyć na danych światłach, a jeśli nawet się to nie uda - masz chwilę odpoczynku.

            Parę razy "ścigałem" się z tramwajem z Jelitkowa na pętlę w Łostowicach (w tę stronę, aby było trudniej) - zawsze byłem na mecie jakieś 10-15 minut przed nim.

            • 5 0

            • W niektórych miejscach postoje bardzo dużo zabierają. (1)

              Czasem czas oczekiwania na światłach jest większy niż czas przejazdu między kolejnymi skrzyżowaniami, wszystko zależy od miejsca.

              • 0 1

              • I tym bardziej przystanki nawalone co 300 metrów dają się wtedy we znaki.

                • 0 0

      • ale to chyba dl wszsytkich logiczne, że patrzy się na odległość

        podzieloną na czas brutto a nie netto? ;)

        • 1 0

    • (3)

      Tak to fakt. Średnia prędkość z uwzlędnieniem przystanków na poziomie 17km/h jest niższa niż prędkość roweru w trakcie jazdy bez uwzględnienia postojów. Poraziłeś nas logiką i wygrywasz gumową kaczkę do wanny.

      • 7 4

      • nie prawda (2)

        z żabianki do centrum z postojami na światłach jadę średnio 21-23kmh.

        wiec się da

        • 3 0

        • Dolicz przystanki, nie tylko światła (1)

          • 0 0

          • ale po co na, na oko, 12km trasie przystanki

            poza wymuszonymi przez światła? ;) na prowiant? na selfie? ;)

            • 1 0

    • A rowerem ile masz przystanków po drodze? (1)

      • 0 0

      • 2.

        • 2 0

    • ograniczyć rowerom do 20 i będzie ok

      • 0 2

  • Plany planami a rzeczywistość pokaże swoje. (4)

    Naukowiec komputerem oblicza średnią prędkość a życie pokaże swoje.

    • 29 3

    • Jak jeszcze ustawią to na TriStar to już rzeczywistość się rozejdzie z teorią. Wszyscy staniemy w korku łącznie z tymi tramwajami.

      • 4 1

    • Rzeczywistość nie będzie zaskoczeniem (2)

      Na facebookowej grupie 'Gdzie w Gdańsku wykoleił sie tramwaj' bedzie wiecej wiadomości.

      • 4 2

      • Ostatnie wykolejenie tramwaju w Gdańsku było w 2019, po tym jak przyładował w niego autokar. (1)

        To nie Wrocław ;p

        • 1 2

        • parę dni temu na Placu Komorowskiego,

          więc nie kłam

          • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.