Opinie (60) 5 zablokowanych

  • (2)

    Dobra buda

    • 20 6

    • (1)

      Ale cena zwala z nóg w końcu to nie auto z segmentu premium.

      • 2 6

      • no bez przesady, w tym segmencie to normalna cena

        Premiaki kosztują x2

        • 2 2

  • Liczyłbym na dwie V6 bi turbo dla takiego pojazdu, ale mamy tu tylko 1.6.
    Samochód raczej dla Januszy

    • 12 34

  • (8)

    150tysi za Citeoena.

    • 19 11

    • (3)

      Byś mial z 15 vw passatow b5....

      • 22 0

      • albo pół BMW M3

        • 7 2

      • (1)

        Co mnie obchodzą 30letnie auta?

        • 1 3

        • Niestety obchodzą

          • 1 1

    • dokładnie przeginka

      • 2 0

    • (2)

      Wlał bym honde civic X type R w tej cenie

      • 3 5

      • Ani c5 ani tej hondy nie kupisz
        Gimbusie

        • 5 0

      • a ja wagon kurzych półtuszek

        • 2 0

  • (4)

    za 150 tys można kupić coś ciekawszego ale o gustach się nie dyskutuje

    • 25 4

    • tego można kupić za 87. 150 to jest maks

      w tej klasie to całkiem normalne. Auta premium startują od 150 a kończą na 300

      • 3 3

    • (1)

      Tak? To słucham propozycji...

      • 0 0

      • ciekawszego dla niego

        dla mnie np. ciekawszy jest Forester, albo Mazda CX 5. Ale to moje preferencje. Natomiast każdy może mieć przecież inne. Nie ma czegoś takiego jak "obiektywnie ciekawsze".

        • 2 1

    • Właśnie dlatego, że są różne to się dyskutuje...

      • 0 0

  • Crossover? Chyba z założenia powinien mieć napęd na 4 koła . (1)

    Bez niego i z silnikiem od kosiarki, jest to tylko wydmuszka.

    • 29 5

    • taka nowa moda. Ma wyglądać jakby cos potrafił, a jedynie pali i kosztuje więcej.

      • 16 1

  • Silnik 1,6 to padaczka (11)

    Czy to ten sam silnik co zrobili go z BMW. Jeśli tak to porażka

    • 18 7

    • kto minusuje ten komentarz

      W 100% racja. To jest już zmodyfikowana wersja ale nadal niestety kontynuacja THP.

      • 1 5

    • porażką był na początku, testowali go na konsumentach (6)

      potem przeszedł sporo modyfikacji

      • 3 3

      • no i jak te modyfikacje wpłynęły na awaryjność ? (5)

        niewiele się poprawiło.

        • 2 4

        • poprawiło się sporo

          choćby napinacz rozrządu który nie napinał łańcucha od razu po odpaleniu silnika, co skutkowało przedwczesnym jego rozciągnięciem. Potem problem występował sporadycznie. Ale to był taki sztandarowy, największy ich problem. Pękające kolektory tak samo uległy modyfikacjom.

          • 3 0

        • (3)

          Piszesz z doświadczenia czy po prostu bezmyślnie powielasz utartą opinię? Tak jak ktoś wspomniał - początek produkcji - tragedia. Później całkiem sensowna jednostka, której koszty eksploatacji nie różnią się od konkurencji. Przynajmniej przez okres 8 lat, o którym mogę się wypowiedzieć.

          • 2 0

          • co ty gadasz (2)

            miałem 1.6 VTI 2012 rok dramat wypadający zapłon to byłą norma. Silnik był dobry do 150 tyś potem sypało się wszystko lista awari poniżej
            1. Uszczelka rozrządu
            2. Wymiana łańcucha rozrządu (pomimo tego, że

            miałem 1.6 VTI 2012 rok dramat wypadający zapłon to byłą norma. Silnik był dobry do 150 tyś potem sypało się wszystko lista awari poniżej
            1. Uszczelka rozrządu
            2. Wymiana łańcucha rozrządu (pomimo tego, że producent tego nie zalecał)
            3. Świece wymiana co 10 tyś nagar itp,
            4. Olej brał 1l na 1000 km

            Dla mnie ten silnik jest przekombinowany

            • 1 0

            • (1)

              1. to normalne że uszczelki się zużywają, mi czy to w Oplu czy w Fordzie też padły po podobnym przebiegu.
              2. problem łańcucha był rozwiązany po 2012 roku, twój przypadek po tym roku nie był już normą. Po prostu ci sie trafiło
              3. i 4. trzeba było wymienić uszczelnienia turbo, to mogłoby rozwiązać problem

              • 0 0

              • Chyba turbo gumę

                Vti nie ma Turbo to wolnossący silnik

                • 1 0

    • W artykule wyraźnie jest napisane, że to pure tech, (1)

      A nie thp, pure tech-y to udana konstrukcja wlasna PSA

      • 1 1

      • to troche przeprojektowane thp w których poprawiono bolączki trapiące tamte silniki

        • 0 1

    • Najlepszy silnik Citroena to ten 2.0 ropniak

      Chociaż czy to czasami nie był silnik Forda ?. 1.6 Citroena bym raczej unikał

      • 1 1

  • Janusz paliwowy (3)

    Że co? 1.6 i średnie spalanie na poziomie 9 litrów?? Aż się prosi o diesla w takim aucie. Silnik 1.6 wyraźnie nie daje rady z dużą budą...

    • 9 11

    • (2)

      1,6 benzyna i tylko 9 litrów? Kłamią, na pewno pali więcej.

      • 8 2

      • miałem picasso 1.4 (1)

        i tyle palił

        • 1 0

        • Mam picasso 1.2 (130) i pali mi 7.7-8.0

          • 2 0

  • Chińczycy jeżdżą też klasyczną limuzyną Citroen C5, a to co w tej chwili oferuje Citroen na rynku europejskim to jakaś pomyłka. Podobno pod koniec tego roku ma się ukazać nowy model Citroena C5, klasyczna limuzyna. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

    • 7 2

  • Bardzo mi się podoba, choć poza moją zdolnością finansową, nawet w wersji podstawowej niestety

    • 12 2

  • Mam C5 kombi z ostatniego roku produkcji z hydro.. Chcąc zmienić auto ciężko jest kupić duże kombi z dużym bagażnikiem. Zostaje Renault Talisman, Skoda Superb, Volvo V90. Szkoda, że citroen celuje tylko w suvy.

    • 7 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.