2019-02-10 14:56
I ładnych stylistycznie aut?widocznie ludziom się to musi podobać skoro takie auta są produkowane...szkoda tylko że Francuzi poza dobrym zabezpieczeniem antykorozyjnym i komfortowym podwoziem do tej pory nie nauczyli się robić stabilnie pracującej elektroniki która ma niestety duzy wpływ na awaryjnosc.B yle do gwarancji!
2019-02-11 06:25
2019-02-10 22:34
jest seria DS.... i jest ładna. reszta paskudy.
2019-02-07 14:29
Bardzo fajny samochód :) jeżdżę tylko francuski autami i bardzo sobie je chwalę :)
2019-02-10 14:59
Nikt się nie przyzna jak mu się to sypie,wystarczy popatrzeć na ilość Francuzów pod warsztatami..
2019-02-07 21:48
Jak w tytule. To cały czas citroen. Auta francuskie najszybciej tracą na wartości no o są dziadowskie.
2019-02-10 10:26
to prawda! cytryna to do herbaty
2019-02-07 11:56
za 150 tys można kupić coś ciekawszego ale o gustach się nie dyskutuje
2019-02-09 20:43
Właśnie dlatego, że są różne to się dyskutuje...
2019-02-07 18:46
Tak? To słucham propozycji...
2019-02-08 14:53
dla mnie np. ciekawszy jest Forester, albo Mazda CX 5. Ale to moje preferencje. Natomiast każdy może mieć przecież inne. Nie ma czegoś takiego jak "obiektywnie ciekawsze".
2019-02-07 14:37
w tej klasie to całkiem normalne. Auta premium startują od 150 a kończą na 300
2019-02-07 12:19
Czy to ten sam silnik co zrobili go z BMW. Jeśli tak to porażka
2019-02-07 14:33
potem przeszedł sporo modyfikacji
2019-02-07 14:51
niewiele się poprawiło.
2019-02-07 18:35
Piszesz z doświadczenia czy po prostu bezmyślnie powielasz utartą opinię? Tak jak ktoś wspomniał - początek produkcji - tragedia. Później całkiem sensowna jednostka, której koszty eksploatacji nie różnią się od konkurencji. Przynajmniej przez okres 8 lat, o którym mogę się wypowiedzieć.
2019-02-08 09:40
miałem 1.6 VTI 2012 rok dramat wypadający zapłon to byłą norma. Silnik był dobry do 150 tyś potem sypało się wszystko lista awari poniżej
1. Uszczelka rozrządu
2. Wymiana łańcucha rozrządu (pomimo tego, że
miałem 1.6 VTI 2012 rok dramat wypadający zapłon to byłą norma. Silnik był dobry do 150 tyś potem sypało się wszystko lista awari poniżej
1. Uszczelka rozrządu
2. Wymiana łańcucha rozrządu (pomimo tego, że producent tego nie zalecał)
3. Świece wymiana co 10 tyś nagar itp,
4. Olej brał 1l na 1000 km
Dla mnie ten silnik jest przekombinowany
2019-02-08 15:00
1. to normalne że uszczelki się zużywają, mi czy to w Oplu czy w Fordzie też padły po podobnym przebiegu.
2. problem łańcucha był rozwiązany po 2012 roku, twój przypadek po tym roku nie był już normą. Po prostu ci sie trafiło
3. i 4. trzeba było wymienić uszczelnienia turbo, to mogłoby rozwiązać problem
2019-02-08 21:54
Vti nie ma Turbo to wolnossący silnik
2019-02-07 16:44
choćby napinacz rozrządu który nie napinał łańcucha od razu po odpaleniu silnika, co skutkowało przedwczesnym jego rozciągnięciem. Potem problem występował sporadycznie. Ale to był taki sztandarowy, największy ich problem. Pękające kolektory tak samo uległy modyfikacjom.
2019-02-07 21:27
A nie thp, pure tech-y to udana konstrukcja wlasna PSA
2019-02-08 15:03
2019-02-08 09:43
Chociaż czy to czasami nie był silnik Forda ?. 1.6 Citroena bym raczej unikał
2019-02-07 13:35
W 100% racja. To jest już zmodyfikowana wersja ale nadal niestety kontynuacja THP.
2019-02-08 12:22
Bo zarabiam prawie 4000zl miesięcznie i mogę sobie pomarzyć o takim samochodzie. Kredyt na mieszkanie 32m na 30 lat zżera mój budżet...
2019-02-08 16:39
Zarabiam więcej a też mnie nie stać. Nie uśmiecha mi się jeść suchego chleba i nosić tych samych ubrań przez lata byle tylko zaoszczędzić na zakup nowego samochodu za 150 000. Auto na kredyt? Fajnie, niska rata a w efekcie koszt wyjdzie na ćwierć miliona. Nidyrydy.
2019-02-07 11:43
150tysi za Citeoena.
2019-02-07 11:47
Byś mial z 15 vw passatow b5....
2019-02-07 14:25
Co mnie obchodzą 30letnie auta?
2019-02-08 15:15
Niestety obchodzą
2019-02-07 12:10
albo pół BMW M3
2019-02-08 07:43
Wlał bym honde civic X type R w tej cenie
2019-02-08 14:51
2019-02-08 10:10
Ani c5 ani tej hondy nie kupisz
Gimbusie
2019-02-07 12:09
dokładnie przeginka
2019-02-08 11:04
Ale ten wgląda naprawdę dobrze.
2019-02-07 19:32
tak za 120 tyś
2019-02-07 18:52
Miałem 2*C5, kochałem to auto za komfort i regulowany prześwit, jednak przeprowadzka na dziurawa wieś, pinpongowane zawieszenie po duże dziury mimo że hydropneumatyczne to jednak zmieniłem na RAV4. Toyota po 4 lata
Miałem 2*C5, kochałem to auto za komfort i regulowany prześwit, jednak przeprowadzka na dziurawa wieś, pinpongowane zawieszenie po duże dziury mimo że hydropneumatyczne to jednak zmieniłem na RAV4. Toyota po 4 lata poszła do aktualnej żony, twarda. Nie dla mnie:). Teraz mam koreański "c5" we wersji 4/4. Czyli Sorento. Tak samo wygodne, pakowane, tak samo szybkie w dieslu jak potrzeba czy ekonomiczne jak leniwie jadę po wsi. I ma cechy ravki w skróty i prześwit jak potrzeba. Dla mnie Marka citroen czy ds zapominają że jak zbudują zaufanie klienta/amatora wygody made in C5..... to zostawienie klienta w poczekalni na wersję suv i 4/4 tyle lat= brak klienta.
Raczej nie kupię tego auta, choć rok temu przed Sorento bym to zrobił w ciemno
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.