Opinie (60) 5 zablokowanych

  • Gdzie czasy prawdziwej motoryzacji (2)

    I ładnych stylistycznie aut?widocznie ludziom się to musi podobać skoro takie auta są produkowane...szkoda tylko że Francuzi poza dobrym zabezpieczeniem antykorozyjnym i komfortowym podwoziem do tej pory nie nauczyli się robić stabilnie pracującej elektroniki która ma niestety duzy wpływ na awaryjnosc.B yle do gwarancji!

    • 1 2

    • Często i gęsto okazuje się że elektronikę robią Niemcy.

      • 0 0

    • jest seria DS.... i jest ładna. reszta paskudy.

      • 0 0

  • :) (1)

    Bardzo fajny samochód :) jeżdżę tylko francuski autami i bardzo sobie je chwalę :)

    • 13 3

    • A co masz powiedzieć?

      Nikt się nie przyzna jak mu się to sypie,wystarczy popatrzeć na ilość Francuzów pod warsztatami..

      • 0 2

  • Citroen i czar prysł (1)

    Jak w tytule. To cały czas citroen. Auta francuskie najszybciej tracą na wartości no o są dziadowskie.

    • 2 13

    • to prawda! cytryna to do herbaty

      • 0 1

  • (4)

    za 150 tys można kupić coś ciekawszego ale o gustach się nie dyskutuje

    • 25 4

    • Właśnie dlatego, że są różne to się dyskutuje...

      • 0 0

    • (1)

      Tak? To słucham propozycji...

      • 0 0

      • ciekawszego dla niego

        dla mnie np. ciekawszy jest Forester, albo Mazda CX 5. Ale to moje preferencje. Natomiast każdy może mieć przecież inne. Nie ma czegoś takiego jak "obiektywnie ciekawsze".

        • 2 1

    • tego można kupić za 87. 150 to jest maks

      w tej klasie to całkiem normalne. Auta premium startują od 150 a kończą na 300

      • 3 3

  • Silnik 1,6 to padaczka (11)

    Czy to ten sam silnik co zrobili go z BMW. Jeśli tak to porażka

    • 18 7

    • porażką był na początku, testowali go na konsumentach (6)

      potem przeszedł sporo modyfikacji

      • 3 3

      • no i jak te modyfikacje wpłynęły na awaryjność ? (5)

        niewiele się poprawiło.

        • 2 4

        • (3)

          Piszesz z doświadczenia czy po prostu bezmyślnie powielasz utartą opinię? Tak jak ktoś wspomniał - początek produkcji - tragedia. Później całkiem sensowna jednostka, której koszty eksploatacji nie różnią się od konkurencji. Przynajmniej przez okres 8 lat, o którym mogę się wypowiedzieć.

          • 2 0

          • co ty gadasz (2)

            miałem 1.6 VTI 2012 rok dramat wypadający zapłon to byłą norma. Silnik był dobry do 150 tyś potem sypało się wszystko lista awari poniżej
            1. Uszczelka rozrządu
            2. Wymiana łańcucha rozrządu (pomimo tego, że

            miałem 1.6 VTI 2012 rok dramat wypadający zapłon to byłą norma. Silnik był dobry do 150 tyś potem sypało się wszystko lista awari poniżej
            1. Uszczelka rozrządu
            2. Wymiana łańcucha rozrządu (pomimo tego, że producent tego nie zalecał)
            3. Świece wymiana co 10 tyś nagar itp,
            4. Olej brał 1l na 1000 km

            Dla mnie ten silnik jest przekombinowany

            • 1 0

            • (1)

              1. to normalne że uszczelki się zużywają, mi czy to w Oplu czy w Fordzie też padły po podobnym przebiegu.
              2. problem łańcucha był rozwiązany po 2012 roku, twój przypadek po tym roku nie był już normą. Po prostu ci sie trafiło
              3. i 4. trzeba było wymienić uszczelnienia turbo, to mogłoby rozwiązać problem

              • 0 0

              • Chyba turbo gumę

                Vti nie ma Turbo to wolnossący silnik

                • 1 0

        • poprawiło się sporo

          choćby napinacz rozrządu który nie napinał łańcucha od razu po odpaleniu silnika, co skutkowało przedwczesnym jego rozciągnięciem. Potem problem występował sporadycznie. Ale to był taki sztandarowy, największy ich problem. Pękające kolektory tak samo uległy modyfikacjom.

          • 3 0

    • W artykule wyraźnie jest napisane, że to pure tech, (1)

      A nie thp, pure tech-y to udana konstrukcja wlasna PSA

      • 1 1

      • to troche przeprojektowane thp w których poprawiono bolączki trapiące tamte silniki

        • 0 1

    • Najlepszy silnik Citroena to ten 2.0 ropniak

      Chociaż czy to czasami nie był silnik Forda ?. 1.6 Citroena bym raczej unikał

      • 1 1

    • kto minusuje ten komentarz

      W 100% racja. To jest już zmodyfikowana wersja ale nadal niestety kontynuacja THP.

      • 1 5

  • Powinien być w dziale delux (1)

    Bo zarabiam prawie 4000zl miesięcznie i mogę sobie pomarzyć o takim samochodzie. Kredyt na mieszkanie 32m na 30 lat zżera mój budżet...

    • 7 0

    • Pocieszę Cię.

      Zarabiam więcej a też mnie nie stać. Nie uśmiecha mi się jeść suchego chleba i nosić tych samych ubrań przez lata byle tylko zaoszczędzić na zakup nowego samochodu za 150 000. Auto na kredyt? Fajnie, niska rata a w efekcie koszt wyjdzie na ćwierć miliona. Nidyrydy.

      • 8 0

  • (8)

    150tysi za Citeoena.

    • 19 11

    • (3)

      Byś mial z 15 vw passatow b5....

      • 22 0

      • (1)

        Co mnie obchodzą 30letnie auta?

        • 1 3

        • Niestety obchodzą

          • 1 1

      • albo pół BMW M3

        • 7 2

    • (2)

      Wlał bym honde civic X type R w tej cenie

      • 3 5

      • a ja wagon kurzych półtuszek

        • 2 0

      • Ani c5 ani tej hondy nie kupisz
        Gimbusie

        • 5 0

    • dokładnie przeginka

      • 2 0

  • Nie jestem fanem suv-ów.

    Ale ten wgląda naprawdę dobrze.

    • 3 2

  • jakby dali 4/4 i coś koło DSG

    tak za 120 tyś

    • 4 1

  • Miałem C5 od 2004 i nowe 2009-2015

    Miałem 2*C5, kochałem to auto za komfort i regulowany prześwit, jednak przeprowadzka na dziurawa wieś, pinpongowane zawieszenie po duże dziury mimo że hydropneumatyczne to jednak zmieniłem na RAV4. Toyota po 4 lata

    Miałem 2*C5, kochałem to auto za komfort i regulowany prześwit, jednak przeprowadzka na dziurawa wieś, pinpongowane zawieszenie po duże dziury mimo że hydropneumatyczne to jednak zmieniłem na RAV4. Toyota po 4 lata poszła do aktualnej żony, twarda. Nie dla mnie:). Teraz mam koreański "c5" we wersji 4/4. Czyli Sorento. Tak samo wygodne, pakowane, tak samo szybkie w dieslu jak potrzeba czy ekonomiczne jak leniwie jadę po wsi. I ma cechy ravki w skróty i prześwit jak potrzeba. Dla mnie Marka citroen czy ds zapominają że jak zbudują zaufanie klienta/amatora wygody made in C5..... to zostawienie klienta w poczekalni na wersję suv i 4/4 tyle lat= brak klienta.
    Raczej nie kupię tego auta, choć rok temu przed Sorento bym to zrobił w ciemno

    • 2 4

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.