2021-06-30 11:01
Pytanie trochę bez sensu...turyści u nas ewentualnie w lato...poza sezonem oprócz plaży kilka zabytków i kościołów do zwiedzenia,3 muzea na krzyż..Nic poza tym.No jedynie muzeum II wojny światowej można polecić i Westerplatte jak w końcu zrobią na tip top.Poza tym drożyzna...ja lubię Bieszczady oazę spokoju.
2021-06-30 11:04
Dodam jeszcze brak toalet,świeżej rybki,no i wieczne korki.Po hanzeatyckiey perle śladu już nie ma,nawet gdańskiego piwka już się człowiek nie napije.
2021-06-30 11:22
tatuś Budyń byłby dumny z kontynuacji jego dewelopero betono dzieła w Danzigu
2021-06-30 11:35
2021-06-30 11:42
2021-07-01 10:34
2021-06-30 11:31
A ja nieznoszę turystów i najlepiej aby były dla nich wizy, przyjeżdzają wielkie paniska i wszędzie wciskają swoje 20 letnie blachosmrody rozjeżdzając miasto. Wkurzają mnie mieszkania na wynajem krótkoterminowy i
A ja nieznoszę turystów i najlepiej aby były dla nich wizy, przyjeżdzają wielkie paniska i wszędzie wciskają swoje 20 letnie blachosmrody rozjeżdzając miasto. Wkurzają mnie mieszkania na wynajem krótkoterminowy i niszczenie tkanki miasta jakimi są mieszkańcy.
Uprzedzając pytania - sam też nie jeżdzę, widziałem już co chciałem i nie ruszam się z trójmiasta bo najnormalniej na świecie nie mam po co jeździć w po polsze.
2021-06-30 14:23
Przecież ty mieszkasz na Podlasiu czy innych Bieszczadach.
2021-06-30 21:41
Nic jak tylko tobie współczuje.
2021-07-01 10:33
2021-06-30 11:02
2021-06-30 11:04
Bo ja ich widzę tysiące na plaży i okolicach
2021-06-30 11:08
Znajduje się w Warszawie.
2021-06-30 11:11
Nawet w Krakowie, chociaż tamtejsi rodowici mieszkańcy(tm) uważają inaczej.
2021-06-30 11:37
W Gdańsku jest Główne Miasto, doucz się słoiku.
2021-06-30 11:41
Dziadkowie gdzie mieszkali przed 1945?
2021-06-30 11:43
2021-06-30 12:14
Oryginalna to Rechtstadt.
2021-06-30 12:00
Starówka w Gdańsku to... Gdańsk.
Po drugie - starówka to nie nazwa własna.
2021-06-30 12:50
Tubylec nie powie jadę na starówke ale "do Gdańska" co oznacza właśnie Główne.
Sformułowanie starówka jest właśnie terminem napływowym, przywiezionym przez warszaffkę i należy się takiemu nazewnictwu
Tubylec nie powie jadę na starówke ale "do Gdańska" co oznacza właśnie Główne.
Sformułowanie starówka jest właśnie terminem napływowym, przywiezionym przez warszaffkę i należy się takiemu nazewnictwu przeciwstawiać.
Stare Miasto w Gdańsku też jest (niestety nieodbudowane poprawnie po IIWŚ przez co utraciło dużą część swojego uroku) ale znajduję się... obok.
2021-06-30 13:19
Sczególnie, że standardowe "jadę do Gdańska", czy odmiana Wrzeszcza jak wioski zamiast dzielnicy, jest językowym kulasem takim, że wychodzi się na wieśniaka w rozmowie...
2021-06-30 15:28
Przyjechałeś do tego miasta, więc się dostosuj. Jedzie się do Gdańska, do Wrzeszcza, do Brzeźna, a nie na Wrzeszcz...
2021-06-30 14:04
No właśnie starówka w Gdańsku jest ale w innym miejscu, właśnie Stare Miasto potocznie można nazwać starówką chociaż nie ma już zachowanego w pełni historycznego charakteru ani tym bardziej walorów dla turystycznych tłumów
2021-06-30 14:35
Tylko w Warszawie oznacza jednoznacznie Stare Miasto.
Może chcesz wprowadzić Głównówkę? :P
2021-06-30 14:32
Lub jedziemy do głównego na tej zasadzie jak mowimy dolne miasto oliwa dolny wrzeszcz etc.
2021-06-30 16:05
Też zawsze mówiliśmy, albo do Gdańska albo do Głównego
2021-06-30 13:58
Starówka w Gdańsku jest tylko w innym miejscu niż większości się wydaje
2021-06-30 11:32
W Gdańsku nie ma starówki ...
2021-06-30 11:42
2021-06-30 12:54
Gdańsk nie ma starówki
2021-06-30 14:00
Ma ale w innym miejscu, nie na Głównym Miescie
2021-06-30 11:04
Pomijam samochody zaparkowane w każdej możliwej lokalizacji trawnika, chodnika, uliczce czy podwórku
2021-06-30 11:12
2021-06-30 11:21
2021-06-30 11:23
To jest cecha homo-sovieticus-blachosmrodus. Najważniejsze, że oszczędzą parę kroków, no i inni przedstawiciele gatunku, będą mieli jak przejechać, a czy osoba na wózku będzie miała jak przejść chodnikiem, to już im wiadomo gdzie lata.
2021-06-30 11:32
Dokładnie, powinny być limit wjazdów do centrum a mandaty po 1000zł za złe parkowanie.
2021-06-30 12:00
Teraz sa tu p4awie sami naplywowi, wiec mala roznica czy turysta lub nie. I tak wszystko obce, a obcy to gorzej niz wrog.
2021-06-30 14:25
Akurat wynikają z braku infrastruktury a nie z winy ludzi. Miasto ma gdzieś mieszkańców i turystów.
2021-07-01 10:36
2021-06-30 11:05
2021-06-30 11:30
Na obrzeża? Wystarczy wejść w podwórka Głównego Miasta i 3 świat za ładnymi fasadami. No ale prezydĘtka ma ważniejsze sprawy na głowie, obrony demokracji i wyrabianie sobie ścieżki do Brukseli na ciepłą posadkę, a nie tam jakiś Gdańsk i jego zamuleni mieszkańcy.
2021-06-30 12:19
Dajmy jej nalezna jej kase i niech sie juz nie meczy do konca kadencji. Zarzadca komisaryczny bedzie lepszy.
2021-06-30 12:35
2021-06-30 12:54
nie, miałem na myśli pana od nogi od stołu z milionem w środku. To byłby właściwy włodarz tego układu!
2021-06-30 12:34
2021-06-30 12:53
a nawierzchnie ulic są też prywatne, wywóz śmieci też prywatny?
2021-06-30 15:58
Jakbys wyskoczyl na przedmiescia Paryza czy Londynu tez bys tam nigdy nie pojechal.
Wiec z czym problem ? wszedzie jest tak samo.
A Angielskie czy Niemieckie turystki po wypiciu kilku drinkow sa "chetne"..do rozmowy. ..
2021-06-30 11:06
Turyści ok, byle przestrzegali reguł współżycia społecznego - nie parkowali gdzie popadnie autem, bo szkoda 5PLN na parking oraz załatwiali swoich potrzeb fizjologicznych w bramie. Po 22 cisza nocna więc jak macie ochotę drzeć ryja to na plażę lub do lasu.
2021-06-30 11:09
Mógłbyś zaprezentować ?
2021-06-30 11:36
A co to w ogóle za zwyczaj darcia ryja w lesie? Las powinien być właśnie oazą ciszy i spokoju. Sobie w domu drzej ryja a nie w lesie.
2021-07-01 16:02
Straszyć i utrudniać życie niczemu niewinnym zwierzętom?
2021-06-30 11:07
to zwykła stonka oderwana od pługa :/ zero przestrzegania jakichkolwiek zasad panujących u nas
2021-06-30 11:07
Turyści są ok dopóki zachowują się kulturalne a nie jak bydło , pilnują swoich pociech , nie piją na skwerkach i nie załatwiają tam swoich potrzeb i nie wyją po nocach jakby ich ktoś ze skóry obdzierał . Niech przyjeżdżają i zwiedzają
2021-06-30 11:22
2021-06-30 11:32
Nie. On pisze o wolakach znad Wisły.
2021-06-30 14:35
2021-07-01 20:40
Przyjdę, zwiedzę, zrobię zdjęcie, odpocznę, wrócę.
2021-06-30 18:38
Czego wymagać od turystów?
2021-06-30 11:08
Dzięki temu turyści przyjeżdżali by przez cały rok. Byłoby to z korzyścią dla biznesu, mieszkańców i wszystkiego czego dotyczy nasze życie.
Ferie zimowe tak rozciągnęli i górale są mega szczęśliwi, że sezon zimowy trwa kilka miesięcy a nie 2 tygodnie.
2021-06-30 11:21
Nie? To proszę urlop w listopadzie.
2021-06-30 11:41
A są inne?
2021-06-30 23:33
ale każdy ma to na co go stać :)
2021-06-30 13:28
to wakacje trwające 2 miesiące to pomysł głupi, jakich mało. Po co to komu? Rodzice nie mają jak zagospodarować tak długiej przerwy, a nad dzieckiem ktoś sprawować opiekę musi codziennie. Powinny trwać maksymalnie 6 tygodni, a najlepiej tak jak pisał poprzednik, 3x4 tygodnie, czyli takie dłuższe, trochę nakładające się ferie.
2021-06-30 16:58
2021-06-30 11:08
Plaga, która nierozłącznie powiązana jest ze współczesnym, miejskim nowotworem czyli mieszkaniami na wynajem krótkoterminowy. O ile przyjeżdżać nikomu się nie zabroni, to wynajem powinien być zakazany. Nie dość, że
Plaga, która nierozłącznie powiązana jest ze współczesnym, miejskim nowotworem czyli mieszkaniami na wynajem krótkoterminowy. O ile przyjeżdżać nikomu się nie zabroni, to wynajem powinien być zakazany. Nie dość, że poprawiłoby sytuację na rynku mieszkaniowym, to zmniejszenie bazy naclegowej mogłoby pomóc trochę z tym turystycznym szałem. W najgorszym przypadku powstałyby nowe, legalne biznesy noclegowe.
2021-06-30 13:05
A od kiedy najemy krótko terminowy jest nie legalny?
2021-06-30 13:29
właśnie chodzi o to żeby był nielegalny bo generuje same straty dla stałych mieszkańców, hoteli itp.
2021-06-30 19:16
Gdzie w windzie non stop mijał jakieś obce twarze z walizkami, tak niezbyt miło się mieszka. Ostatnio impreza w sobotę była prawie do 3
2021-06-30 11:09
Tak, są pewne uciążliwości związane z turystami latem (zwłaszcza transportowe), ale pamiętajmy o tym, że dzięki temu, że Oni do Nas przyjeżdżają, wiele osób ma prace a wiele z Naszych ulubionych knajpek może dzięki temu
Tak, są pewne uciążliwości związane z turystami latem (zwłaszcza transportowe), ale pamiętajmy o tym, że dzięki temu, że Oni do Nas przyjeżdżają, wiele osób ma prace a wiele z Naszych ulubionych knajpek może dzięki temu funkcjonować także poza sezonem. Jak najbardziej powinniśmy cieszyć się z turystów w Naszym mieście (nie mylić z chamami którzy przyjeżdzają się nażreć i nachlać)
2021-06-30 11:17
2021-06-30 11:28
2021-06-30 11:40
2021-06-30 11:48
By twierdzić że ktoś kto coś napisał nie zrozumiał tego co napisał. Rozumiem, gdyby to był traktat z chemii molekularnej, ale podstawową wypowiedź?
Chciałeś ubliżyć a Sam sobie ująłeś mądrości
2021-06-30 12:41
Możesz sobie powiesić ostatnie swoje zdanie w ramce nad komputerem. Może następnym razem powstrzymasz się przed komentarzem ;).
2021-06-30 11:36
Moją ulubioną knajpką nie jest enty ten sam lokal ze średnią pizzą, sushi w skandynawskich cenach. A to właśnie oferują miejsca najchętniej odwiedzane przez turystów.
2021-06-30 12:37
2021-06-30 13:21
Nie powiem, bo turyści przyjdą.
2021-06-30 11:40
2021-06-30 11:54
Nie lubimy obcych ;)
2021-06-30 12:03
Uwazalem tak do poprzednich wakacji kiedy w Jelitkowie widzialem rozjechany kazdy kawalek zieleni. Oprocz zwyklego tarasowania chodnikow stali tez na trawie miedzy jezdniami Pomorskiej a czesc niemal w Potoku Oliwskim.
Uwazalem tak do poprzednich wakacji kiedy w Jelitkowie widzialem rozjechany kazdy kawalek zieleni. Oprocz zwyklego tarasowania chodnikow stali tez na trawie miedzy jezdniami Pomorskiej a czesc niemal w Potoku Oliwskim. Miejscowi tez tak stali. Laweta powinna tam jezdzic w sezonie od switu do nocy, wtedy moze to by sie oplacalo miastu. Jesli turystow (i miejscowych) sie nie wychowa to bedzie z tego wiecej kosztow niz zysku. Zielen do naprawy, wysokie ceny w sklepach i knajpkach, zwiekszony ruch samochodow a wiec drogi tez szybciej sie zuzywaja. Zwiekszona emisja spalin. Zwiekszone oblozenie sluzby zdrowie, i mozna by tak jeszcze wymieniac. W zamian mamy jedynie sezonowe miejsca pracy.
2021-06-30 12:07
to już jest bebe. U nas jak zwykle jedyne prawo, które obowiązuje to prawo Kalego
2021-06-30 12:23
Turystow powinno sie kosic z kasy bez litosci. Jesli pojade kiedys zwiedzic Krakow to za calodzienne parkowanie jestem w stanie zaplacic nawet 100zl bo juz wiecej tam nie pojade. A jesli stane byle gdzie, tarasujac przejscie albo rozjezdzajac trawe to moj samochod powinna wywiezc jak najszybciej laweta.
2021-06-30 12:42
2021-06-30 13:20
I jakoś ludzie żyją...
2021-06-30 13:14
Nie chodzę do tych przepłaconych i niesmacznych knajp z rybami z zamrażarki.
2021-06-30 14:51
Jak najbardziej można! Tym bardziej że dzięki takim "chamom" wiele osób też ma pracę i utrzymanie!
2021-07-01 17:58
no nie wiem. W Sopocie same biznesy ma Warszawa. Nie znam prawie zadnego mieszkanca zarabiajacego z turystów.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.