2019-04-16 11:08
2019-04-16 11:29
2019-04-16 23:17
2019-04-17 05:48
Grunwaldzka była przejezdna i jakoś wielkich korków tam nie było
2019-04-16 15:19
że nie muszą biegać ?
2019-04-16 18:26
2019-04-16 20:30
A wariatów jeżdżących po ulicach jest aż nadto...
2019-04-16 22:31
ogólnie cały kraj wariatów , taki kraj
2019-04-16 23:17
2019-04-16 11:17
załamałem 4h
2019-04-16 11:28
2019-04-16 23:18
2019-04-16 11:19
2019-04-16 11:28
2019-04-16 16:31
biegacze lepsze czasy zrobią ... i szybciej maraton sie skończy ... a i psy będą miały radochę po łydkach gryząc
2019-04-16 11:39
Dokładnie, dlaczego wszyscy organizatorzy tego typu imprez zawsze się upierają, żeby biegać po ulicach i wyłączać je z ruchu. Przecież piękną i zdrowszą dla stawów trasę można wytyczyć np parkiem reagana i bulwarem
Dokładnie, dlaczego wszyscy organizatorzy tego typu imprez zawsze się upierają, żeby biegać po ulicach i wyłączać je z ruchu. Przecież piękną i zdrowszą dla stawów trasę można wytyczyć np parkiem reagana i bulwarem nadmorskim. Wszystkim będzie lepiej, biegacze będą bez spalin obok siebie, a osoby nie biorące udziału nie będą narzekać. Uprzedzając pytania czy komentarza tak samo proponowałbym zmienić trasy wszystkich pochodów, marszów, parad.
Procesja Bożego Ciała?
-Do parku.
Parada równości?
-Do parku.
Czemu się wszyscy upierają, żeby blokować miasto?
2019-04-16 12:05
Czemu ci wszyscy kierowcy muszą blokować miasto kiedy ja jadę samochodem. No czemu są tacy uparci?
2019-04-16 17:57
Bo jesteś kretynem
2019-04-16 18:27
2019-04-17 05:52
2019-04-16 13:14
Nie możesz organizować trasy maratonu w miejscach do których w razie czego nie wjedzie karetka.
2019-04-16 13:28
Coś mi się tu nie zgadza , są organizowane biegi i po 100 km lasami
2019-04-16 14:48
2019-04-16 16:34
jest amatorski ... więc - to Nie Jest Powód - to Nie Jest Argument.
2019-04-17 03:37
Weź sprobój wcisnąc 2000 lub wiecej biegaczy do lasu na raz . Nie mowiac o calej infrastrukturze na mecie (przebieralnie ,depozyty, bufet )
Po za tym dużo osób biega dla życiowek więc lasy odpadają .
2019-04-16 23:19
2019-04-16 14:10
Zdecydowana większość biegów odbywa się w parkach, bulwarze, czy w lesie. Raz na jakiś czas (co parę tygodni/miesięcy) organizowany jest bieg ulicami miasta. Wg mnie należy dążyć do tego, aby ta część nie powodowała odcięcia od reszty miasta części mieszkańców.
2019-04-17 19:55
jednego naczelnego powodu : Sponsorzy, cała trasa biegu to zazwyczaj wielki baner reklamowy i tylko o to chodzi w lesie nikt by nie widział logo na mecie, starcie i wzdłuż trasy biegu.
2019-04-18 05:51
Tu za darmo pracujesz? Charytatywnie?
2019-04-16 16:11
ciebie trzeba puścić do lasu abyś nie przeszkadzał
2019-04-16 16:38
Nie. Bo to bieg uliczny. Zreszta bys marudzil, ze las zajety bo akurat na spacer chciales tam isc
2019-04-16 19:16
do lasu i na plaże sami tu nie mieszkacie
2019-04-16 11:19
i jestem z tego powodu bardzo zadowolony, zero korków, zero blokad, tylko ja i moje kwiatki. A po robocie, winko, pierwszy grilek - żyć nie umierać!
2019-04-16 11:27
Można!
2019-04-16 18:28
2019-04-16 23:20
2019-04-16 11:26
Malkontenci zawsze będą
2019-04-16 18:22
spitalaj kmiocie , pewnie jesteś dumnym frankowiczem z ujeściska śmieciu
2019-04-16 18:28
2019-04-16 11:40
żeby blokować miasto dla biegów,tak trudno jest znależć im inny teren do biegania?
2019-04-16 11:56
2019-04-16 12:06
Jezdnia służy do jeżdżenia
2019-04-16 12:41
Nogi służą do chodzenia
2019-04-17 15:22
2019-04-16 15:36
A chodnik do chodzenia, nie do parkowania.
2019-04-16 18:39
2019-04-16 12:48
2019-04-16 13:27
jedyny argument, słabo!!!!!
2019-04-16 16:43
No ciężko znaleźć sobie inny teren, jak się mieszka na Przymorzu, a trzeba gdzieś pojechać i wrócić. Ja musiałem rano pojechać w okolice Siedlec, powrót zajął mi półtorej godziny, bo policja kazała jechać w stronę
No ciężko znaleźć sobie inny teren, jak się mieszka na Przymorzu, a trzeba gdzieś pojechać i wrócić. Ja musiałem rano pojechać w okolice Siedlec, powrót zajął mi półtorej godziny, bo policja kazała jechać w stronę niezgodną z przeznaczaniem, nie można było pojechać z Bażyńskiego prosto w Kołobrzeską, bo policja kazała skręcić w stronę Wrzeszcza, nawet nie można było poczekać na przejazd - jedź pan do Wrzeszcza i koniec, a już wolałbym tam stać pół godziny czekając na przejazd niż kręcić bezsensowne kółka. A najlepsze, że policjanci nie mieli pojęcia, jak się dostać na tą Kołobrzeską, potrafili powiedzieć tylko że się nie da. Serio, niech sobie biegają te maratony i niszczą zdrowie, ich sprawa, ale organizator powinien zaplanować objazdy, żeby wszędzie dało się dojechać.
2019-04-16 16:39
Zglos sie do wladz Nowego Jorku, Bostonu czy Londynu. Tam biegna dzisziatki tysiecy ludzi
2019-04-16 18:32
2019-04-17 03:44
W bostonie trasa prowadzi wlasnie głowną drogą :) ale tam ludzie mają inne podejście do Maratonów . Niestety nasze społeczenstwo jest 100lat za murzynami
2019-04-16 16:46
Można poczytać o jej skutkach w codziennym raporcie drogowym.
2019-04-16 18:33
2019-04-16 19:32
Nic nie trzeba niszczyć, w sklepach są dostępne takie specjalne gatki uciskające genitalia, możesz podpatrzyć konkretne modele u cyklistów i biegaczy.
2019-04-16 22:33
2019-04-16 11:41
Mówiąc delikatnie, blokowanie centralnych ulic przez te coroczne biegi jest głupotą, dlaczego tak bardzo na siłę trasa musi przebiegać przez główne drogi i centralne punkty, dodatkowo trwać tyle czasu. Przecież bez
Mówiąc delikatnie, blokowanie centralnych ulic przez te coroczne biegi jest głupotą, dlaczego tak bardzo na siłę trasa musi przebiegać przez główne drogi i centralne punkty, dodatkowo trwać tyle czasu. Przecież bez problemu biegi mogą odbywać się bocznymi ulicami, parkami, lasami, w miejscach które nie sparaliżują miasta. Dlaczego nie ma głosu rozsądku? Naprawdę, można zorganizować to tak, żeby wszyscy byli zadowoleni i nie tracili na tymi mieszkańcy. Prawda też taka, że każdy w tym ma swój interes i wcale nie chodzi tu o sport, a sponsorów, pokazanie się z medalikiem i wiele innych kwestii, które każdy może sobie dopowiedzieć. Proszę Was, bądźcie obiektywni i patrzcie na każdą stronę sporu.
2019-04-16 11:54
a blokowanie komunikacji publicznej służb itd itp. przez kierowców każdego dnia to już jest ok?
Przecież bez problemu można sobie pojeździć poza miastem. Tyle pięknych ścieżek samochodowych tam jest. I nie
a blokowanie komunikacji publicznej służb itd itp. przez kierowców każdego dnia to już jest ok?
Przecież bez problemu można sobie pojeździć poza miastem. Tyle pięknych ścieżek samochodowych tam jest. I nie wypowiadaj się o interesie mieszkańców. Bo ci co nie są przyspawani do fotela to popierają takie imprezy. Te kilka godzin bez smrodu i hałasu to święto prawdziwe.
2019-04-16 13:13
O matko... rozumu życzę! O czym Ty człowieku piszesz, jakie blokowanie. Przemieszczanie się za pomocą samochodu to nie zawsze widzi mi się kierowcy, to codzienność i tak wygląda obecnie skonstruowany transport miejski.
O matko... rozumu życzę! O czym Ty człowieku piszesz, jakie blokowanie. Przemieszczanie się za pomocą samochodu to nie zawsze widzi mi się kierowcy, to codzienność i tak wygląda obecnie skonstruowany transport miejski. Komunikacja publiczna istnieje i wszystko funkcjonuje razem, rowerzyści, piesi itd. Pobiegać zawsze możesz poza miastem a transport to nie jeżdżenie sobie bo tak się każdemu podoba, tłumaczenie takich rzeczy nie trzeba dziecku, skąd Ty się urwałeś.. popierać można, ale organizować z głową i tam gdzie można! interesem mieszkańców jest niezakłócanie ich życia i tego co sobie planują i jak żyją. Nie popadaj w skrajności, chodzi o to by biegi odbywały się bez przerywania życia innym bo ktoś tak chce. Włącz myślenie i nie patrz tylko na swój skrawek nosa.
2019-04-16 13:28
2019-04-16 20:35
Chyba jednak subiektywnie...
2019-04-17 03:54
Ja chce biegać głowna ulicą a nie parkami . Po parkach i lasach biegam 300 razy w roku a te 3-4 dni w roku chce po ulicy . W Gdańsku biegi uliczne można policzyć na palcach jednej ręki
Czy to tak dużo 3 niedziele po kilka godzin w roku ? Ach c i narzekacze :)
2019-04-17 11:04
Nie możesz zrozumieć, że główne ulicę nie są od biegania, bo tak Ci się chce? jak to jest, że trzeba takie rzeczy tłumaczyć.. chodnikiem możesz codziennie i nikt Ci nie zabroni, dlaczego się pchasz na główną drogę? a duża droga na obrzeżach miasta to już nie jest ok? bo za mało ludzi zobaczy, że biegasz, tak?
2019-04-17 13:31
A czy ty nie możesz zrozumieć, że miasto to nie tylko ulice pełne samochodów, ale także różnego rodzaju imprezy (kulturalne czy sportowe), marsze, przemarsze, happeningi, demonstracje czy procesje. Jak Ci to nie pasuje to niestety, ale powinieneś zmienić miejsce zamieszkania.
2019-04-16 11:50
Prawo do smrodzenia innym jest dla wielu ponad jakimkolwiek prawem innych do czegokolwiek...
Janusz jak gruchotem sobie nie pojeździ to nie wytrzyma.
2019-04-16 13:30
to jest mój wybór. A dla pieszych co mamy... ano chodniki, alejki, drogi leśne. Niech każdy porusza się tam gdzie jego miejsce!!!
2019-04-16 15:37
Są też dla rowerów, biegów zorganizowanych i np. procesji.
2019-04-16 16:11
2019-04-16 16:26
ale aby o tym wiedzieć, trzeba umieć czytać ze zrozumieniem.... i nie być prostakiem - jak nie ma argumentów to są wyzwiska....
2019-04-16 16:54
Masowe biegi uliczne są jak najbardziej umocowane w prawie.
2019-04-16 22:42
to jest twoj wybor a konsekwencje tego twojego wyboru odczuwamy wszyscy w postaci smrodu hałasu i paralizu codziennego miasta
2019-04-16 16:11
2019-04-16 16:27
....
2019-04-16 16:37
Wy biegacie my pracowalismy. Wy biegacie, my wychowywalismy dzieci. Wy biegacie my zmienialiśmy swiat. I teraz sie zastanawiam po co.
2019-04-16 11:55
Co zrobić, by nie narzekać na biegi?
po prostu ich nie organizować w mieście.
2019-04-16 12:12
To powiedz jeszcze proszę, co zrobić aby nie narzekać na codzienne korki?
2019-04-16 12:54
Co maja korki do biegów? Chyba tylko to że je dodatkowo tworzą. Tego pewnie nie jesteś w stanie zrozumieć? Wstrząsy mózgu w czasie biegu dają znać?
2019-04-17 09:32
Korki tworzą biegi???
2019-04-16 22:51
a to kierowcy...... urządzają sobie parady samochodowe na chodnikach, skandal.
2019-04-17 03:58
Co zrobić żeby nie było malkontentów ?
Następnym razem idź pan pokibicować a nie stękać @
2019-04-16 12:35
Tylko codziennie albo lecę albo biegnę do roboty, najlepiej w jakimś przebraniu cielęcym żeby mnie nie przewiało. Kto jeździ, chodzi albo stoi, to się cofa.
2019-04-16 18:29
2019-04-17 11:08
Jak lecę to z Kosakowskiej, jak biegnę to z Gdyni, do żukowa albo Sulęczyna.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.