2020-09-15 14:52
Straszne.
2020-09-15 16:11
a są to właśnie procedury! - człowiek nie żyje, ale wszystko było zgodnie z procedurami!
Winnych nie ma.
Straszne!
2020-09-15 18:02
Jak napisałeś(aś)
2020-09-16 12:24
2020-09-16 09:19
przestrzeganie procedur jest potrzebne, ale przyczyny niewydolności służby zdrowia może być właśnie np. niedostateczna liczba karetek w krytycznych okresach kryzysu.
2020-09-16 09:30
krytyczny kryzys ?, co to za zlepek?
2020-09-15 18:51
patologia 500+ jest już lepsza
2020-09-15 18:53
Tylko w państwowej taki stolec b
2020-09-15 22:18
Macie swojego Covida i swoją pandemię, która jako choroba dotyka nielicznych, za to szaleństwo z nią związane zatruwa życie milionom. Ilu jeszcze ludzi musi umrzeć, żeby nadeszło opamiętanie?
2020-09-16 01:56
Teraz to chyba standard porady, leczenie bez wizyty przez telefon. Na podstawie wywiadu telefonicznego stawiana diagnoza.
2020-09-16 11:24
Już dawno powinny być porady telefoniczne. Po co mam specjalnie robić tłok skoro potrzebuję receptę na lekarstwo na chorobę przewlekłą. To samo że skierowaniem. Potrzebowałem do laryngologa. Co to za różnica czy powiem
Już dawno powinny być porady telefoniczne. Po co mam specjalnie robić tłok skoro potrzebuję receptę na lekarstwo na chorobę przewlekłą. To samo że skierowaniem. Potrzebowałem do laryngologa. Co to za różnica czy powiem lekarzowi przez telefon czy osobiście dlaczego potrzebuję. Szkoda, że skierowań nie ma elektronicznych bo i tak musiałem podejść do rejestracji. Ale mogłem to zrobić kiedy chcę i bez kolejki.
2020-09-16 12:30
ale potem tak kręcono w ustawie - by za Pacjentem nie szły
bo by się zaraz okazało... że połowa lekarzy jest zbędna ... nie było by kolejek, tylko niektórzy lekarze zarabiali by po 20-30 tysięcy miesięcznie ... a inni by wylecieli z branży
2020-09-16 08:31
2020-09-16 11:54
2020-09-15 14:53
Jeśli naprawdę zgłoszono uraz głowy, to ręce mi opadają... Tyle lat się ostrzega o takich sytuacjach a co jakiś czas ktoś to musi zlekceważyć...
2020-09-15 22:29
ktory pojechał w rodzinne strony na białorus, dostał wylewu, zapadł w śpiączkę i zmarł.... wtedy pomyślałem, że gdyby tam nie pojechał a został w polszy to może by przeżył..... ale po takim art. myślę, że byłem w błędzie.
polsza to nadal ciemnogrod i sredniowiecze
2020-09-16 00:47
Kompletny absurd ! Ludzie zacznijcie w końcu myslec. Wirus wirusem ale badanie kogoś przez telefon jest wręcz absurdalne. Za chwilę to wszyscy wyginiemy. Czekam jeszcze na dentystę online . Kpina !macie krew na rękach pseudo lekarzyki
2020-09-16 01:24
A ty d**ilu umiesz czytać ze zrozumieniem? Co mógł innego zrobić lekarz jak nie wysłać karetka na SOR do szpitala gdzie jest chociaż tomografia komputerowa? Fakt, na wojnie brano wiertarkę i odbarczano krwiaki wiertarka, ale mamy trochę inne czasy i w tym momencie pisali byście o zabójstwie pacjenta wiertarka.
2020-09-16 14:08
2020-09-16 11:02
To wynoś się do swojej nowoczesnej, oswieconej rasiji!
2020-09-20 18:12
W Ustce, ppdczas ladowania auta na lawete spadlem, uderzajac glowa w beton. Mialem zawroty, halucynacje wiec pohechalem do szpitala. A tam... kazano mi przestać ściemniać bo nic mi nie jest. Na szczescie nie bylo ale gdyby pekl mi krwiak dwa dni później? Polska Sluzba Zdrowia na prowincjach to dramat...
2022-08-04 23:37
2020-09-15 14:53
2020-09-15 16:16
2020-09-15 18:52
na balkon i poklaskać trochę
2020-09-15 20:04
Dyspozytor to nie lekarz. Komu chcesz klaskać?
2020-09-15 22:12
Przecież oni wszyscy doskonale wiedzieli co się dzieje z tym człowiekiem ciśnienie krwi 240?i nic?
2020-09-16 17:05
Każda wymówka jest dobra, by traktować ludzi jak bydło. Ach, ta upajajaca wladza na SORach - to od ich decyzji zależy skala czyjegoś ponizenia i cierpienia, stan zdrowia, a czasem i zycie. Sfrustrowani niskimi placami,
Każda wymówka jest dobra, by traktować ludzi jak bydło. Ach, ta upajajaca wladza na SORach - to od ich decyzji zależy skala czyjegoś ponizenia i cierpienia, stan zdrowia, a czasem i zycie. Sfrustrowani niskimi placami, często słabo wykształceni ludzie bez kompasa moralnego znajdują ujście w wyżywaniu się na pacjentach.
Wielokrotnie tego zaznalem. Czułem się bez potrzeby szykanowany już za sam fakt, że się śmiałem pojawić.
2020-09-15 15:00
I jako człowiek, nigdy bym nie kazała czekać godzinę pacjentowi, który wymaga widocznej pomocy. Jak można zostawić człowieka na ulicy ? Osoba, z którą tam był na pewno była przerażona całą sytuacją i oczekiwała pomocy.
I jako człowiek, nigdy bym nie kazała czekać godzinę pacjentowi, który wymaga widocznej pomocy. Jak można zostawić człowieka na ulicy ? Osoba, z którą tam był na pewno była przerażona całą sytuacją i oczekiwała pomocy. Wystarczyła zwykła ludzka empatia i minimum zaparcia, aby pacjent i jego rodzina czuli się zaopiekowani. A teraz stres że będą pozwy i prokuratury. Wiem co to znaczy pracować w służbie zdrowia, pacjenci są różni. Ale z każdym da się załapać kontakt tak, żeby skutek był pozytywny. Trzeba byc człowiekiem
2020-09-15 18:09
2020-09-15 18:53
tak ch... pracy
2020-09-15 20:13
Na szczęście większość ludzi to ludzie mili, empatyczni i takim aż chce się pomagać , nad wyrost , poza słynne rejestrowanie do lekarza. Zabrzmi kuriozalnie i niewiarygodnie, ale ja bardzo lubię pacjentów , którzy pożyczą zdrowia, spokojnej pracy, miłego dnia. Są i tacy co potrafią dzień zepsuć ,ale to sporadyczne przypadki.
2020-09-16 14:41
Pożyczą zdrowia to po jakiemu ? Ale nie ma się co dziwić , jak się jest tylko rejestratorką to i pisownia kuleje .
2020-09-15 22:39
Sluzby zdrowia nie ma od ponad 20lat
2020-09-15 23:04
empatia to jedno a procedury odgorne i zaostrzenia oraz brak personelu to drugie
2020-09-16 09:41
A potrafisz sama zajmować się 3 pacjentami jednocześnie, którzy są agresywni, nie współpracują i nie mogą być jednocześnie w tym samym pomieszczeniu?
2020-09-16 11:45
a nie ma na to jakichś procedur żeby ich powsadzać w kaftany skoro w danej chwili są też inne pilne przypadki?
2020-09-16 13:38
aha, czyli odpowiedź jest prosta, trzeba być agresywnym i nie współpracować, wtedy się zajmiecie sprawą ;)
2020-09-16 11:15
Ta wypowiedz. odezwała się matka Teresa!
2020-09-15 15:08
Jak w taki sposób można traktować ludzi??? System jest poniżej jakichkolwiek norm A ludzka mentalność w tej chwili jest gorsza niż w epoce kamienia łupanego. Współczuję
2020-09-16 04:12
... Bo korona. Dzis az strach isc do szpitala, sluzba zdrowia nie istnieje. A druga Fala, i oni juz to wiedza, nadejdzie 18 wrzesnia. Komedia jakas.
2020-09-16 06:59
Powyłaziły z nich najgorsze instynkty, jak tylko znalazł się powód.
2020-09-15 15:08
Każdy ratownik, dyspozytor i oczywiście lekarz powinien o tym wiedzieć, bo regularnie zbiera się żuli z ulic i dostają od razu TK czaszki.
2020-09-16 10:11
A inne czekają rok, a taki pijak odrazu
2020-09-16 11:27
Najpierw na konsultację 3 miesiące.
2020-09-16 11:36
No właśnie. Tutaj ten minus że nie było karetki.
Pro tip: jeśli podejrzewa że coś może być pod czacha, natychmiast dzwońcie po karetkę i nawet sklamcie że osoba uderzyła się w glowe.
Po
No właśnie. Tutaj ten minus że nie było karetki.
Pro tip: jeśli podejrzewa że coś może być pod czacha, natychmiast dzwońcie po karetkę i nawet sklamcie że osoba uderzyła się w glowe.
Po upadku/uderzeniu taki pacjent bez kolejki ma robione tk.
Np. Zule sa lepiej zabezpieczenia niż zwykły obywatel pod tym względem...
2020-09-17 09:31
szpital na srebrzysku nie ma pracowni tk
2020-09-17 19:58
"Żule" to są ludzie. Chorzy. Nie są winni swojego uzależnienia. Ten mężczyzna postanowił się leczyć, a zmarł, czekając na pomoc...
2020-09-17 22:27
Ale są nadal ludźmi.
Wszyscy upadamy i się podnosimy.
A jesli ktoś nie grzeszy - niech pierwszy rzuci kamieniem
2020-09-19 01:44
Dajcie im 500+ na flaszeczke bo się jeszcze przewrócą :(
2022-08-04 23:45
2020-09-15 15:10
To wciąż by żył. Nie miałby drgawek, siedziałby na ławeczce z kolegami i sączył piwerko. Taka prawda.
A służba zdrowia jaka jest, wiadomo od dawna. Syf i malaria.
2020-09-15 15:57
Gdyby był koronapozytywny to też by żył, bo od razu by po niego przyjechali. Ot, ironia losu...
2020-09-15 16:32
Moj wujek nie siedział na ławce z lumpami.Nie był lumpem,tylko alkoholikiem! Nie pozdrawiam za stereotypowe szufladkowanie ludzi. Alkoholik nie znaczy lump..
Proszę pomyśleć na drugi raz, zanim coś się powie.
2020-09-15 17:20
Lump zwykle nie ma żadnego wyboru i niewielką szansę na poprawienie swojego losu. Alkoholik mniej lub bardziej świadomie doprowadza się do stanu upojenia, działając destrukcyjnie na siebie i najbliższych.
2020-09-15 22:51
Faktycznie o takiej sytuacji nie pomyślałem. Po prostu problem alkoholu widzę pod osiedlowym monopolowym, Panowie sączą różne trunki od rana. Zawsze kulturalni, nawet pogadać w znimi idzie. Tak widzę alkoholizm.
Faktycznie o takiej sytuacji nie pomyślałem. Po prostu problem alkoholu widzę pod osiedlowym monopolowym, Panowie sączą różne trunki od rana. Zawsze kulturalni, nawet pogadać w znimi idzie. Tak widzę alkoholizm.
Ale racja, jest jeszcze ten mniej widoczny. W rodzinie, w domu. Awantury, bicie..
Jeśli uraziłem to oczywiście przepraszam.
2020-09-15 18:19
2020-09-15 18:55
patologia jakich mało - chyba tylko sądownictwo przebija ten syf
2020-09-17 01:14
2020-09-15 15:13
Jeśli już dojdzie do eskalacji takiej sprawy, to są oceniani przez kolegów po fachu, którzy w myśl solidarności zawodowej niesłychanie rzadko wskazują na błędy w sztuce.
Nasza służba zdrowia jest uznawana za
Jeśli już dojdzie do eskalacji takiej sprawy, to są oceniani przez kolegów po fachu, którzy w myśl solidarności zawodowej niesłychanie rzadko wskazują na błędy w sztuce.
Nasza służba zdrowia jest uznawana za najgorszą w UE, mamy mało lekarzy, a wielu z tych co zostało w naszym kraju nie jest najwyższych lotów. Ale skoro są braki w kadrach to bierze tych co są. Efektem są przepracowni i przeciętnie wyszkoleni lekarze co przekłada się na dużą ilość błędów.
Do tego kompletny chaos organizacyjny i brak zintegrowanego systemu wymiany informacji między placówkami co skutkuje spychologią.
To nawet nie jest kwestia braku środków, bo pieniądze w budżecie są. To kwestia kompletnego braku organizacji pracy i woli wprowadzenia zmian.
2020-09-15 15:23
...
2020-09-15 15:29
uprzewilejona grypa społeczna w kraju, są gorzi niż sędziowie
2020-09-15 15:39
Normą jest to, że lekarze zatrudnieni są w tym samym czasie w kilku rozmaitych placówkach co skutkuje przemęczeniem. Młodzi lekarze są traktowani jak g. przez przełożonych i wyzyskiwani. Wielu lekarzy jest wypalonych
Normą jest to, że lekarze zatrudnieni są w tym samym czasie w kilku rozmaitych placówkach co skutkuje przemęczeniem. Młodzi lekarze są traktowani jak g. przez przełożonych i wyzyskiwani. Wielu lekarzy jest wypalonych zawodowo przez co arogancko i pobieżnie traktują pacjentów
Jeśli specjalista ma działalność prywatną to często etaty w placówkach publicznych traktuje po macoszemu.
Oczywiście spore znaczenie mają koneksje rodzinne, jeśli ktoś jest synem/córką znanego lekarza to ma z górki, mimo że zazwyczaj więzi rodzinne nie przekładają się na talent i umiejętności.
Oczywiście jak w każdej "prestiżowej" branży jest pewien odsetek aroganckich bucy, im bardziej ktoś utytułowany tym gorszy. Korupcja nadal istnieje chociaż jest zamiatana pod dywan. I nie chodzi tutaj o łapówki od pacjentów (to nadal się zdarza), lecz bardziej od branży farmaceutycznej.
Chorobą zawodową wypalonych i przemęczonych lekarzy jest często alkoholizm. Sytuacja jest jeszcze bardziej dramatyczna na oddziałach ratunkowych gdzie panuje permanentny burdel.
Do tego deficyt pracowników w służbie zdrowia, a uczelnie medyczne wolą za kasę uczyć studentów z zagranicy niż krajowych i jak przed ogniem wzbraniają się przed zwiększeniem limitów przyjęć.
Sama służba zdrowia jest fatalnie zarządzana, ogrom bezsensownych przepisów i procedur, dyrektorzy z zawodu oraz brak pomysłu na wszystko od 1989r. (chociaż wcześniej też był Sajgon).
Podsumowując niemal wszyscy mają przechlapane, poza tzw. elitą, która bardziej jest zainteresowana własnym ego i napełnianiem kieszeni.
2020-09-15 15:38
Ciekawe czy lekarzom pasuje taki stan rzeczy? Martwi mnie, że chyba pasuje.
2020-09-16 07:46
Większości nie pasuje... Lekarze chca6 leczyć a nie być biurokratami... Zamiast tego dostają co chwila nowy bat na siebie a nie pomoc.
Najnowszy przykład absurdu procedur stworzonych i narzuconych odgórnie:
Większości nie pasuje... Lekarze chca6 leczyć a nie być biurokratami... Zamiast tego dostają co chwila nowy bat na siebie a nie pomoc.
Najnowszy przykład absurdu procedur stworzonych i narzuconych odgórnie: pobranie wymazów od podejrzanego na COVID w pełnych kombinezonach, do spzitala na zabieg bez testu nie wpuszczą, sanepid wygląda jak centrum badań zakaźnych a pracownicy jak astronauci. Co wymyśla minister? POZ muszą fizykalnie badać pacjenta przed wysłaniem na test. Zabezpieczenia? Maseczka i wietrzenie pomieszczenia. Inni mają stroje ochronne ale poz nienpotrzebuje, tacy są twardzi...
2020-09-15 17:26
a ministrem zdrowia został bankier
2020-09-16 12:58
Historyk
2020-09-15 17:39
2020-09-15 18:46
nie nie te baranki boże są zawsze niewinne
2020-09-15 19:22
Jak postąpi wbrew procedurom zostanie oskarżony, jak zgodnie z nimi to lincz. Wybierz mądrze.
2020-09-15 22:14
Lekarz zdaje się kiedyś składał pewna przysięge
2020-09-16 07:28
Przysięga Hipokratesa została przysypana i**otycznymi przepisami.
Czy wiesz że lekarz może stracić prawo wykonywania zawodu za użycie urządzenia AED(automatycznych defibrylatorów)? Mimo że są one skonstruowane tak by Kowalski mógł obsłużyć je, to w momencie gdy lekarz go użyje to złamie prawo...
2020-09-16 13:00
W pl prawie sluzby zdrowia jest zapis ze lekarz na lekarza nie musi donosic, ani stawiac go w zlym swietle :// patola
2020-09-16 15:10
Ale gdzie tam był lekarz? Tam byli ratownicy medyczni, (wątpię by lekarze sądząc po zachowaniu) oraz dyspozytor pogotowia i ktoś od transportu ze Srebrzyska.
2020-09-15 23:39
Po przeczytaniu wyjaśnienia ze strony szpitala odnoszę wrażenie, że zawiodły dwie sprawy:
- procedury (opisane szukanie miejsc na SOR)
- brak personelu (obecny personel był zwyczajnie zajęty, co też świetnie jest opisane)
To są błędy systemowe, nie wynikające z decyzji jednego konkretnego lekarza.
2020-09-16 07:03
Innymi słowy: mamy mało lekarzy, wielu z nich to miernoty, którym stworzono beznadziejne warunki pracy a i tak musimy być wdzięczni, że w ogóle chcą u nas w kraju pracować.
2020-09-16 07:48
Bo nie sprzeciwili się procedurą, za co grozi im więzienie i/lub utrata wykonania zawodu?
2020-09-16 11:27
To jest odpowiedź na poprzedni komentarz, w którym ktoś zarzuca niskie kompetencje lekarzom.
2020-09-16 12:58
Zalatwila by to ustawa mowiaca o pracy w Polsce przez 3-5 lat po zakonczeniu studiów. Dosc darmowych studiow by zarabiac tysiące zagranica. Bosz co roku za darmo wypuszczamy w swiat zagranicznych i polskich lekarzy. Bo u nas sa darmowe studia.... moze wkoncu cos za cos
2020-09-16 22:03
która ma wszystko gdzies w krajach zachodnich na studia medycze ida tylko najlepszi i biroą kredyty na 20lat do spłaty jednocześnie nie trudno mieć problemy gdyby taka sama sytuacja była tam stracił by wszystko!
2020-09-15 15:17
Kolejny raz procedury wygrały ze zdrowym rozsądkiem.
2020-09-15 17:20
umarl zgodnie z przepisami (procedurami).
2020-09-15 19:01
procedury są w większości dobre, ale dla myślących. Niestety coraz częściej trafiają się zwykłe głupki lub - co gorsza - ludzie chowający swoją odpowiedzialność i nieudolność za procedurami. Byleby się przekulać. Takie niestety zrobiło się nam społeczeństwo...
Zdrowy rozsądek?... najpierw trzeba mieć jakikolwiek!
2020-09-15 22:03
Wielokrotnie doświadczyłem bezduszności procedur połączonych z butą je stosujących. Proszę poobserwować częste upodlenie bezsilnych chorych na SOR-ach.
2020-09-16 07:37
Rozmawiałem z przyjaciółką która regularnie obstawia SOR pediatryczny... W pojedynkę... Będąc jednocześnie na dyżurze na oddziale pediatrii z powodu braków kadrowych.
W dwóch miejscach nie może być. Nieraz wracała
Rozmawiałem z przyjaciółką która regularnie obstawia SOR pediatryczny... W pojedynkę... Będąc jednocześnie na dyżurze na oddziale pediatrii z powodu braków kadrowych.
W dwóch miejscach nie może być. Nieraz wracała z akcji reanimacyjnej dziecka z wypadku samochodowego na SOR, tylko po to by usłyszeć pytanie od pacjenta lub jego rodzica czy już skończyła pić kawkę bo pacjent przyszedł z pilna sprawą: kac...
Dodaj do tego traumatyczne sytuację na myśl których krew mrozi się w żyłach, jak chociaż by dziecko z wypadającym mózgiem po wypadku przy rąbaniu drewna, 12 latka gwałcona przez rodzinę (policja i prokurator wezwany) czy inne makabryczne historie z życia.
Zero wsparcia społecznego, wyłącznie strasznie TVN czy inna stacją, wyzwiska a ukoronowaniem wszystkiego jest wypłata: nieraz kasjerka na kasie zarabia na h lepsze pieniądze...
A jak jesteśmy co do godzin, dzięki cudownemu tworowi jakim jest tzw. opt-out, spędza ona 300 a nieraz i 400h w pracy miesięcznie.
Tak więc następnym razem zanim pójdziesz pełen buty na SOR i irytujesz się że czekasz już kilka.godzin, to wiedz, że to co widzisz to ta ładniejsza strona laurki a skoro czekasz, znaczy że prawdopodobnie nic większego Ci nie jest...
2020-09-16 08:43
jasne tak jak wszedzie sa lepsi i gorsi, ale uwierz mi, sama jestem lekarzem, widzialam jak funkcjonuja sory w niemczech bylam 3 lata za granica. tam nie czekasz calego dnia. tez maja braki kadrowe. jasne bez reki da
jasne tak jak wszedzie sa lepsi i gorsi, ale uwierz mi, sama jestem lekarzem, widzialam jak funkcjonuja sory w niemczech bylam 3 lata za granica. tam nie czekasz calego dnia. tez maja braki kadrowe. jasne bez reki da sie zyc. jasne jak rozsadza ci czache bol tez da sie zyc. ale co z powiklaniami? czy to takie ciezkie nawodnic pacjenta i dac mu lek przeciwbolowy? wywiad zajmuje mniej jak 5minut. celowane badania obrazowe i jedziesz.
spedzilam na sorze w gdansku 9 godzin z podbitym okiem. musialam miec powtarzane tk bo mimo zaklejenia opatrunkiem polowy twarzy, zrobili mi tk mozgoczaszki bez twarzoczaszki. to jest myslenie? zaslaniali sie tym, ze lekarz zle wypisal skierowanie (twarzoczaszka bylo napisane w nawiasie). ludzie kochani. pracuje na codzien na akord. ogladalam przez te 9h jak sie zachowuje personel... ja bym opitolila do 15 zielonoopaskowych i nie miala co robic. pomoc dorazna nie musi trwac dlugo, a samo pochylenie sie nad pacjentem i pokierowanie go w dobrym kierunku wystarczy.
gwarantuje, ze jakby znikly umowy etatowe, a kazdy by zaczal pracowac na % od wykonanej uslugi (jak to czynia specjalisci ktorych na sorach nie widac- bo to oni wlasnie tam zapi*aja) to od razu byloby wiecej przyjetych pacjentow.
2020-09-16 11:53
Tak, to co Pani pisze, to prawda ale tylko w pewnym stopniu.
Jeżeli jest Pani lekarzem jak twierdzi, to sama powinna wiedzieć że problemem leży w finansowaniu. W Niemczech, mi o braków kadrowych raczej nie limitują
Tak, to co Pani pisze, to prawda ale tylko w pewnym stopniu.
Jeżeli jest Pani lekarzem jak twierdzi, to sama powinna wiedzieć że problemem leży w finansowaniu. W Niemczech, mi o braków kadrowych raczej nie limitują ilości zabiegów i badań. Lekarze i personel medyczny ma płacone lepsze stawki. Co z tego że SOR by zlecił badanie TK głowy, jak radiolog opiszę badanie za 12h?
Czemu nikt nie zwrócił uwagi na bezlitosną i bezsensowną procedurę, że karetka nie może odebrać pacjenta spod szpitala psychiatrycznego, bo procedura? Na Srebrzysku są w jeszce bardziej czarnej D niż inne szpitale w Trójmieście jeżeli chodzi o braki kadrowe i wyposażenie...
Problem jest dużo bardziej złożony niż powiedzenie "pracuj na akord"... Niestety, żaden minister zdrowia nie ma pomyslu, ani jaj, by zreformować ochronę zdrowia, więc się łata ten system ile wlezie i modli by nie rozleciało. A że pandemia zadziałała jak szło powiększające, to uwydatniła wszystkie problemy i bolączki systemu...
2020-09-16 13:54
Myli się Pan i proszę nie przypisywać mi swoich odczuć.
2020-09-15 15:22
procedury, dokumenty, covid - niedobrze mi się robi jak słyszę takie wyjaśnienia za każdym razem jak mam nieprzyjemność spotykania się ze służbą zdrowia.
2020-09-15 15:39
Przez telefon. Jak lekarz może zdecydować czy trzeba dać antybiotyk przez telefon. Covid absurd
2020-09-16 07:26
Tak, są przychodnie i lekarze którzy wykorzystują to jako wymówkę, to jest niezaprzeczalne, ale w świetle zmian i narracji rządu to przywyknąć trzeba będzie...
Ministerstwo wymyśla coraz to nowe i chore pomysły,
Tak, są przychodnie i lekarze którzy wykorzystują to jako wymówkę, to jest niezaprzeczalne, ale w świetle zmian i narracji rządu to przywyknąć trzeba będzie...
Ministerstwo wymyśla coraz to nowe i chore pomysły, zamieniając lekarza w biurokrate. Obecnie ok 70-80% czasu u lekarza zajmuje wypisanie całej biurokracji, potem dopiero leczenie.
A w połączeniu ze zmianami w, bodajże, tarczy 4, zmieniającymi grzywnę na karę bezwzględnego więzienia, to będzie jeszce weselej...
Procedury, dokumenty, kary, kij i ostracyzacja społeczna jak w komentarzach powyżej...
2020-09-16 14:53
Nie broń tych Nierobów Lekarzy ! Jak można na tele poradzie powiedzieć ze ktoś ma anginę jak nawet przed ekranem nie otwierałem ust . Zaslaniaja się covidem i wszystko w temacie . Może tak nie dać im pensji ,bo covid szaleje ciekawe co by zrobili ! Lekarz = cwaniak do potęgi .
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.