2020-05-25 08:17
Opinia wyróżniona
z zatrzymania pieszego. Każde zatrzymanie pojazdu to więcej spalonego paliwa co znaczy że więcej pieniędzy tego kierowcy poszło w powietrze , pieniędzy które mogły by być wydane na zakup jakiejś rzeczy którą jakaś firma
z zatrzymania pieszego. Każde zatrzymanie pojazdu to więcej spalonego paliwa co znaczy że więcej pieniędzy tego kierowcy poszło w powietrze , pieniędzy które mogły by być wydane na zakup jakiejś rzeczy którą jakaś firma produkuje i zatrudnia tego pieszego który żąda przejść bez przycisków. Mniej pieniędzy w kieszeni kierowcy to mniej kupionych rzeczy i większe bezrobocie dla np. pieszych.
2020-05-25 15:22
tylko o pseudo ekologie
2020-05-25 12:52
Jesli kierowca zrezygnuje z samochodu to jeszcze więcej oszczedzi paliwa.
2020-05-25 10:51
Minusy chyba dają Ci co nie mają kompletnego pojęcia co napisałeś... zatrzymywać się na światłach aby przepuścić "powietrze"
2020-05-25 18:47
Piesi też muszą się zatrzymywać na światłach aby przepuścić "powietrze" gdy nic nie jedzie a mają czerwone, a do tego jeszcze muszą dotykać brudne przyciski.
2020-05-25 14:55
A jak już wyczaisz, jak to działa, też będziesz się wkurzał na geniuszy, którzy zajeżdżają drogę, żeby zatrzymać się na końcówce czerwonego, bo przecież więcej na liczniku, znaczy szybciej będzie u celu.
2020-05-25 11:15
to jest taka właśnie grupa która ludzi co nie rozumie matematyki zysków i strat. Przez taką grupę świat zwalnia. Nawet nie dowiemy się jak to jest żyć na wyższym poziomie w pełnej synergii.
2020-05-25 23:02
Typu Zurych vs w miastach samochodowych typu Detroit :)
2020-05-25 18:48
Ja nie mam żadnego zysku z Twojej jazdy samochodem po mieście. Same straty.
2020-05-25 09:37
wiele innych osób gdzie komunikacja niedojezdza albo jedzie bardzo długo. Przy naszym klimacie nie da się rowerem ogarnąć dojazdów. Kierowca przejeżdża wiele skrzyżowań i każde dodatkowe to duża strata. Pieszy przejdzie
wiele innych osób gdzie komunikacja niedojezdza albo jedzie bardzo długo. Przy naszym klimacie nie da się rowerem ogarnąć dojazdów. Kierowca przejeżdża wiele skrzyżowań i każde dodatkowe to duża strata. Pieszy przejdzie max kilka skrzyżowań i koszt tego jak i strata czasu jest znikoma a jak widać najbardziej cierpi co mnie bardzo smieszy bo również jestem pieszym i nie mam tego problemu ze staniem. Nawet czasem zwalniam żeby kierowca przejechał i nie robił mi więcej dymu na osiedlu.
2020-05-25 11:56
Mag, robię tak samo, przepuszczam czasami auta na przejściu, bo wiem że mnie sekunda nie zbawi a kierowca musi się zatrzymać a potem ruszyć co generuje dodatkowe straty
2020-05-25 14:53
Czy może jak kierowca przejedzie bez zatrzymania, jak czekasz na pasach, stwierdzasz, że miałeś na to jakiś wpływ?
2020-05-25 10:19
Kierowcy się śpieszy, a pieszemu to już nie.
Niech stoi. Jego strata kilkunastu minut to żadna strata. Kierowca straci 1 minute i już jaki ból.
I do tego jeszcze klimat mu przeszkadza do jazdy rowerem :D
2020-05-25 09:54
Ale teraz pomyśl, jak by Ci się jechało, gdyby ci, którzy mają świetną komunikację, albo pracę niedaleko domu, zostawili samochód w garażu.
2020-05-25 09:01
cała kasa dla ciebie pomyśl nad tym.
2020-05-25 12:58
A skoro nie ma parkingów, to uskuteczniam "rotację" o którą tak apelują władze miasta.
2020-05-25 18:50
dlaczego miasto ma ci to gwarantować?
2020-05-25 18:15
2020-05-25 14:52
Skąd Wam do głowy strzelił pomysł, że parkingi na publicznych drogach są po to, żeby stał tam na co dzień Twój prywatny samochód?
To są miejsca dla ludzi, którzy mają w okolicy coś do załatwienia i dlatego są płatne.
A jak chcesz mieć swój samochód, to ogarnij sobie też miejsce parkingowe.
2020-05-25 09:01
2020-05-25 08:58
Typowe podejscie kierowcy. Tylko jemu ma byc dobrze
2020-05-25 08:47
Bzdura gdy ludzie zobaczą że miasto jest przyjazne ludziom a nie samochodom będzie mniej samochodów
A gdy piesi są zaszczuci nikt nie chce być pieszym i są same śmierdzące samochody
2020-05-25 09:10
Jeżeli uważasz że społeczeństwo wygląda tak jak Twoja klasa to jesteś w błędzie. Nie wszyscy mają 15 lat i jeszcze myślą że są nieśmiertelni.
2020-05-25 09:43
jak ich do szkoly pod same drzwi odwozono.
Oni predzej nie potrafia sobie wyobrazic kroku bez samochodu.
2020-05-25 09:39
znam skróty, wiem gdzie i jak dojsc od moreny po zabianke.
samochodem tylko do sklepu wiekszego centrum po zakupy.
autobusy gdanskie i tramwaje juz dawno pozegnalem.
Mozna? Mozna.
2020-05-25 11:54
No jak jesteś sam i masz dużo wolnego czasu to super:(
2020-05-25 14:50
Jak siedzisz w korasach z wrzeszczącymi dzieciakami, bo trzeba je SUVem zawieźć do szkoły na drugim końcu miasta, to czasu już nie szkoda, nie?
2020-05-25 10:12
ja na przykład potrafię dodzwonić się do każdego znajomego przy użyciu samodzielniego zmontowanego systemu komunikacji. Zdemontować więc wszystkie wieże GSM i pozabierać telefony. Można? Moszna.
2020-05-25 10:16
A do tego zabijały kilkadziesiąt tysięcy ludzi rocznie, to Twój pomysł miałby sens.
2020-05-25 12:57
Jak zwykle, twarde dane z Instytutu Danych z d*py,
2020-05-25 14:13
Według oficjalnych danych WHO w wypadkach drogowych w 2018 roku zginęło około 1.35mln ludzi.
2020-05-25 09:38
Jeżeli uważasz że społeczeństwo wygląda tak jak Twoja klasa to jesteś w błędzie. Nie wszyscy mają 50 lat i myślą, że jazda czym innym, niż samochodem to ujma na honorze :)
2020-05-25 12:50
Nie jeżdżę autem dlatego, że nim szpanuję, tylko ponieważ jest to jedyny środek transportu, za pomocą którego mogę realizować moje cele. Porzucenie auta nie byłoby dla mnie ujmą na honorze tylko zubożyło by moje życie nie tylko finansowo
2020-05-25 08:35
Więcej ruchu pieszego to mniej pieniędzy które wydajemy na samochody, paliwo, bardzo drogą infrastrukturę, obsługę wypadków, naprawy. Mniej parkingów betonujących hektary miasta, powodujących zalewanie miasta, bardzo
Więcej ruchu pieszego to mniej pieniędzy które wydajemy na samochody, paliwo, bardzo drogą infrastrukturę, obsługę wypadków, naprawy. Mniej parkingów betonujących hektary miasta, powodujących zalewanie miasta, bardzo drogie remonty po powodzi. Mniej spalin, a więc mniej chorych ludzi, wielka oszczędność na ZUS i NFZ. Oszczędności byłyby ogromne! To pieniądze, które mogły by być wydane na zakup jakiejś rzeczy którą jakaś firma produkuje i zatrudnia tego pieszego!
2020-05-25 12:46
oszczędności w milionach ton betonu wylewanego na budowach domów, sklepów i dróg byłyby ogromne. nie wydawano by pieniędzy na remonty.
niewyobrażalne bezrobocie i nędza oczywiście nie ma znaczenia przy światłych ideach przemiany społeczeństwa
2020-05-25 09:06
ten właśnie pieszy...
2020-05-25 11:57
też przyjeżdżają samochodami?
2020-05-25 10:10
Tyle kosztują wszystkich podatników wyczyny kierowców.
2020-05-27 00:45
kilka mld można pokryć kraj siecią fotoradarów i zrobić z tym porządek.
2020-05-25 14:58
Może najlepiej będzie wydać ustawę, że "z dniem... zakazuje się używania jakichkolwiek pojazdów samochodowych". Może wtedy będziesz szczęśliwy. A to, że głodny, nagi i bosy, to szczegół. Aha, karetki, straż i policja też maja odstawić pojazdy na złomowiec.
2020-05-25 15:25
Jak wytłumaczyć socjopacie, że zostawienie samochodu w domu, kiedy mu nie jest naprawdę potrzebny ułatwia przemieszczanie się nam wszystkim?
Przecież ważne jest tylko "ja"...
A tak karetki, straż i policja muszą przeciskać się przez korki...
2020-05-25 12:55
2020-05-25 11:53
Często spowodowane przez ślepych pieszych i pędzących ped**arzy, bo oni nie zatrzymają się ani przed przejściem, bo im się należy szybki przejazd:((
2020-05-25 12:59
Źródło - statystyki KGP
2020-05-26 07:21
A nie pieszego, który wszedł bez zwrócenia uwagi czy kierowca zdąży się zatrzymać no i czy też go widzi.
Łatwo kogoś skazać bo pieszy był na przejściu.
Z resztą była taka sytuacja że pieszy (pijany) wszedł (a może nawet wbiegł) na czerwonym świetle... i co? Winny kierowca, bo jechał trochę szybciej (całość utrwalona w kamerce).
2020-05-25 18:48
są to klasyczne najechania na pieszego będącego już na przejściu.
2020-05-25 08:39
Pracownicy muszą dojechać do pracy, ktoś musi dowieźć posiłki dla tych pracowników itp. Piechota raczej gospodarki nie przyspieszysz
2020-05-25 08:49
95% przejazdów to przejazd osoby bez towaru który jedzie tylko dlatego samochodem bo myśli że status społeczny jego zależy od tego
2020-05-25 11:46
A ty myślisz, że będę wychodził dwie godziny przed godziną wyznaczoną na wizytę u lekarza i jechał z przesiadkami i w drugą stronę tyle samo czasu zmarnuję... nic z tego, nasza komunikacja jest do bani więc wsiądę w swoje autko i w 20 minut będę:))
2020-05-25 14:49
Ja do pracy mam tyle samo, co samochodem, a autobus jedzie co 20 min.
2020-05-25 09:07
2020-05-25 09:54
2020-05-25 18:47
2020-05-25 09:01
Wjedź na obwodnicę i pokaż mi te 95%. Rozumiem, że jak zqchce się Tobie wędlinki to wskoczysz na bicykla i pojedziesz sobie do Morlin po wyroby. Każdego rowerzystę bym tak załatwił wedle ich życzenia.
2020-05-25 10:17
Kiedyś w końcu wyleziesz też z tej wypasionej bryki i niestety,ale musisz stać się tym biednym pieszym.Najgorsze jest w tym że nikt nie widzi Twego bogactwa.Są rowerzyści którzy mają droższe rowery od blachosrodów.
2020-05-25 11:51
Ale masz ciśnienie, ty bez podpisu...:(jestem i kierowcą i pieszym, ale nigdy nie będę rowerzystą... chyba przymusu nie ma?
2020-05-25 12:17
W końcu wylazłeś z tej wypasinej bryki i stałeś się pieszym,a na rowerze trzeba jeszcze umieć zachować równowagę.
2020-05-25 10:22
Tylko podjeżdżać wszędzie 2m od drzwi.
2020-05-25 10:07
tu chodzi o ruch w mieście. 90% ruchu to auta osobowe które nic poza du*skiem kierowcy nie przewożą.
2020-05-25 09:33
Większośc samochodów ma tylko kierowcę na pokładzie, a ładunku jakoś nie widać.
Poza tym, sprzedam Ci informację, która rozwali Ci mózg:
Możesz jednocześnie posiadać rower i samochód, używać roweru do dojazdów do pracy i po drobne zakupy, a samochodu, żeby kupić sobie parę upragnionych płyt OSB.
2020-05-25 10:17
jest połowa maja i mało kto jeździ rowerem bo jest po prostu zimno i deszczowo
2020-05-25 09:59
Wiem jak jest z moją firmą. Owszem sa kursy sensowne bo i takie sa ale jednak sporo jest praktycznie pustym pojazdem. Mniej samochodów to mniejszy ruch i szybszy dojazd. W dodatku jest także miejsce do parkowania. Jak
Wiem jak jest z moją firmą. Owszem sa kursy sensowne bo i takie sa ale jednak sporo jest praktycznie pustym pojazdem. Mniej samochodów to mniejszy ruch i szybszy dojazd. W dodatku jest także miejsce do parkowania. Jak zwykle nie da się pogodzić stron. Sa dzielnice czy ulice gdzie pieszy winien mieć lepiej ale sa tez ulice tak zwane głowne czy przelotowe gdzie pojazd winien szybko przejechać. Tam wystarczyłoby montowac wyswietlacze ile czasu jeszcze mamy czekać na przejście. Ogółem wyswietlacze z zmniejszającym się czasem sa idealne i dla kierowców i dla pieszych.
2020-05-25 08:27
codzienny czas przejazdu samochodu przez miasto wydłuży się
każdego dnia, tysiące samochodów będą dłużej na naszych drogach częstując nas spalinami
2020-05-25 18:29
2020-05-25 09:37
A wtedy mniej samochodów na drogach - mniej spalin.
A więc - więcej buspasów, więcej torów, więcej DDRów i najważniejsze - priorytet dla pieszych, żeby przejście ostatnich 100m od przystanku nie trwało tyle, ile cały dojazd.
2020-05-25 17:03
Tylko żeby jeszcze szanowni rowerzyści (nie tyczy się to wszystkich oczywiście) z tych DDRów korzystali. Dzisiaj, około czternastej - rowerzysta, bez kasku, na wariata i środkiem pasa, zjeżdża sobie po jezdni w dół Jaśkową, chociaż obok jest wydzielona DDR. No ale na DDR nie można już tak zapier...niczać, prawda? Bo trzeba uważać na pieszych...
2020-05-26 11:55
potrafią skręcić z jaśkowej bez zwalniania i bez kierunkowskazu.
2020-05-25 18:45
są tylko chodniki z nakazem lub dopuszczeniem ruchu rowerowego.
2020-05-25 15:07
więc mniej gdybania, więcej działania
2020-05-25 10:09
sugerujesz komunikację miejską podczas epidemii?
2020-05-26 11:54
tylko u nas histeria i kałosztorm. U nich metro jest napchane pod korek, a mimo to sobie radzą. Tylko nie mają maseczek opuszczonych na wysokość pasa.
2020-05-27 00:41
z bardzo dużą gestąscią zaludnienia na km2. Stąd te problemy.
2020-05-25 10:13
Maski nie założy, bo nie ma epidemii, ale do komunikacji nie wsiądzie, bo epidemia :D
2020-05-25 12:42
2020-05-25 11:55
na jakiej podstawie sądzisz że nie zakładam maski ?
2020-05-25 08:34
Opinia wyróżniona
Te przyciski mają sens tam gdzie jest mały ruch pieszy, na prostej drodze, a nie na ruchliwym skrzyżowaniu, gdzie samochody i tak stoją. Przykład - przejście na Przywidzkiej koło Fashion House - nie zdążysz wcisnąć, to
Te przyciski mają sens tam gdzie jest mały ruch pieszy, na prostej drodze, a nie na ruchliwym skrzyżowaniu, gdzie samochody i tak stoją. Przykład - przejście na Przywidzkiej koło Fashion House - nie zdążysz wcisnąć, to stoisz cały cykl świateł, mimo iż samochody nie jadą, ale dla pieszego jest czerwone. Po co tam jest ten przycisk, jak światło dla pieszych w ogóle nie wpływa na ruch samochodów?
2020-05-25 21:31
W Gdyni przy Witawie jest tak samo.
2020-05-25 11:33
Nie wpływa? To kiedy świeci się dla pieszych zielone? Nigdy?
2020-05-25 22:00
Czasem tam ludzie czekają ale nie wciskają guzika i sie nie zmienia. To nie jest przejście typu wciśnij to szybciej się zapali. Zielone dla pieszych wpływa jedynie na skręcających na zielonej strzałce - muszą puścić ludzi na pasach. No ale to nie nie jest wpływ na cykl świateł jako taki.
2020-05-25 10:26
Na skrzyżowaniu Morska Kartuska w Gdyni sygnalizacja dla aut działa całą dobę ale pieszy wieczorami i nocą musi wciskać przycisk żeby sobie zmienić światło pomimo ze auta mają czerwone. To czysty nonsens i celowe utrudnianie życia pieszym.
2020-05-25 09:45
Pozwolić na przechodzenie na czerwonym tak jak to ma miejsce w krajach rozwiniętych. Mały kruczek tylko taki, że pieszy przechodzi na własną odpowiedzialność i jest pociągany do odpowiedzialności jak zostanie potrącony +
Pozwolić na przechodzenie na czerwonym tak jak to ma miejsce w krajach rozwiniętych. Mały kruczek tylko taki, że pieszy przechodzi na własną odpowiedzialność i jest pociągany do odpowiedzialności jak zostanie potrącony + do naprawy szkód w aucie. Jestem kierowcą i pieszym i z chęcią bym chciał mieć możliwość przechodzenia bez przypału na czerwonym, ponieważ często się zdarza, że po prostu nic nie ma w zasięgu w wzroku, a trzeba stać ...
2020-05-25 18:14
...przez pustą Grunwaldzką przy Placu Zebrań Ludowych, gdzie widać czy coś jedzie z kilkuset metrów.
2020-05-25 09:11
Dokładnie o to chodzi! Takie przyciski mają jakikolwiek sens tylko w przypadku przejść dla pieszych, które NIE znajdują się na skrzyżowaniach dróg.
2020-05-25 11:35
Nie do końca. Jeśli akurat piesi nie przechodzą można udostępnić przejazd bezkolizyjny pojazdom skręcającym.
2020-05-25 18:59
Samochody też czasem nie jadą, a piesi muszą czekać na czerwonym. Więc dlaczego im jeszcze dokładać przycisk?
2020-05-25 09:05
Samochody tak czy siak stoją, niezależnie od tego czy pieszy ma zielone światło czy nie. A przycisk trzeba wcisnąć na długo przed nowym cyklem, inaczej stoi się ponad 1,5 cyklu. A potem zdziwienie, że zirytowani piesi przechodzą na czerwonym świetle.
2020-05-25 14:56
Powinno być tak, że wciskasz i po chwili masz zielone, a zrobili tak, że jak nie wciśniesz, zielonego nie ma nigdy.
2020-05-25 09:03
Ty im nie pisz tego bo tam pracują ćwierćmózgi, i tak nie zrozumieją.
2020-05-25 08:40
Też są potrzebne bo imaczej piszczki dla niewidomych wyją 24h na dobę. A ruch samochodowy trwa tam cały czas
2020-05-25 18:56
Rozwiązanie jest proste. Nie znosisz odgłosów miasta -> wyprowadź się na wieś.
2020-05-25 07:22
Opinia wyróżniona
Zamienić przyciski na bezdotykowe wykrywanie pieszych oczekujących na przejście. I w końcu odblokować system w którym albo przy braku samochodów albo przy większej ilości oczekujących pieszych zielone światło otrzymują piesi.
W koncu (podobno) mamy super inteligentny system sterowania ruchem.
2020-05-25 19:25
Dodałbym jeszcze odliczanie sekund do zmiany świateł jak mają w niektórych krajach.
2020-05-25 09:45
ale operator, który go programuje i ustawia jest de**billem, a z tym to już nic się nie da zrobić.
2020-05-25 08:19
Jestem za a nie jak dotychczas jeden pieszy naciska i kawalkada sam. stoi tak jest w Kokoszkach swiatla co 100m. d**il z urzedu spi a tam kolejka samochodow
2020-05-25 09:47
jak ma przejsc inaczej?
2020-05-25 07:00
Już nie przesadzajmy,spokojnie powinni zdjąć tą folię.Poza tem po wciśnięciu czeka się dość długo,jak byłem w juesej na saksach to tam wciskasz i masz zielone po 3 sekundach.Są też państwa,gdzie jest to rozwiazane
Już nie przesadzajmy,spokojnie powinni zdjąć tą folię.Poza tem po wciśnięciu czeka się dość długo,jak byłem w juesej na saksach to tam wciskasz i masz zielone po 3 sekundach.Są też państwa,gdzie jest to rozwiazane bardziey nowocześnie.Pieszy podchodzi do przejścia i czujka go wykrywa,za chwilę ma zielone...Ale to u nas pewnie jeszcze długo nie powstanie.
2020-05-25 07:36
w usa wciskasz i jest zielone? to chyba byles na traugutta w gdyni co najwyzej albo innym zadpiu.
2020-05-25 08:06
gdy szwagier założy firmę produkującą takie cuda
2020-05-25 10:57
i kolejne milioniki do przygarnięcia
2020-05-25 08:12
a nawet jak ci się to uda, to masz następny samochód na plecach
2020-05-25 08:32
a jakie to ma znaczenie czy światło zmieni się 3 sekundy po przyciśnięciu przycisku przez pieszego czy po zmianie cyklu...
2020-05-25 09:33
no cóż, jeżeli samochód się w 3 sekundy nie zatrzyma....
2020-05-25 09:55
Wiem! Jakby dodać takie światło pomiędzy zielonym i czerwonym, powiedzmy pomarańczowe, przy którym można przejeżdżać tylko w razie, gdyby zatrzymanie wymagało ostrego hamowania?
Może to gdzieś zgłoszę, pewnie się urzędnikom spodoba!
2020-05-25 09:04
2020-05-25 10:59
czyni cię winnym stłuczki!
2020-05-25 18:32
Ale pomarańczowe świeci się tak samo długo, niezależnie czy światła zmienia automat czy przycisk pieszego. W czym problem?
2020-05-25 14:10
rybko gdzie ty jeszcze nie byłeś i czego nie widziałeś
2020-05-25 14:52
2020-05-25 07:01
w przeciwieństwie do zachodu, gdzie po paru sekundach następuje zmiana
2020-05-25 08:30
przyciski na glownych arteriach to glupota. np wzdluz grunwaldzkiej czy zwyciestwa albo na havla. przeciez one nic tam nie robia.
2020-05-25 08:44
Likwidacja przycisków tylko razem z usunięciem piszczków dla niewidomych
2020-05-25 09:49
2020-05-25 11:01
nie licz na to, że ktokolwiek odważy się je likwidować wraz z przyciskami.
2020-05-25 11:40
Albo udajesz, albo nie rozumiesz sensu. W nocy po likwidacji przycisków sygnał dla niewidomych będzie piszczał co zmianę świateł. Gdy przyciski działają będzie piszczał tylko gdy ktoś zechce przejść. Teraz rozumiesz różnicę?
2020-05-25 14:15
Może jeszcze tramwaje Ci hałasują?
2020-05-25 14:17
a praktycznie codziennie przechodze przez przejscie na "zachodzie" .Takze skoncz pisac pitoly farmazonie.
2020-05-25 07:04
teraz sie okazuje że tylko niektore
ostatecznie bedzie po staremu, wszystkie zostaną.
Kierowca i jesgo św. przepustowośc najważniejsza. kto by sie tam pieszymi przejmował. pieszemu na pewno sie nie spieszy. Tylko kierowcom sie spieszy jak wszyscy wiemy. ;)
2020-05-25 07:18
Większa przepustowość =mniejsze korki, niższe zużycie paliwa, niższa emisja spalin. Z korzyścią dla wszystkich, więc nie narzekaj.
2020-05-25 07:41
50km/h = mniejsze korki, niższe zużycie paliwa, niższa emisja spalin.
Z korzyścią dla wszystkich, więc nie narzekaj.
2020-05-25 08:09
i przez nich obsługiwany. Pieszy spychany z chodnika przez hulajnogi i z pasów przez samochody. Już teraz kierowcy uważają, że wolno im po chodniku też jeździć.
2020-05-25 09:05
większa emisja spalin, większy hałas, paradoksalnie większe też korki ze względu na skrzyżowania (większa przepustowość na głównych ale na drogach podporządkowanych paraliż ) większe prawdopodobieństwo wypadku......
2020-05-25 18:34
Rezygnacja z samochodu = mniejsze korki, zerowe zużycie paliwa, zerowa emisja spalin. Autobusy też pojadą szybciej, z korzyścią dla wszystkich. Odwagi!
2020-05-25 08:12
Kwarantanna dobitnie ukazała, że samochody nie sa winne zanieczyszczeniu miasta więc sie odczepcie od kierowców.
2020-05-25 09:48
przecież ilość pyłów PM10 zmniejszyła sie o 40%.
2020-05-25 07:10
Nic nie wspomnieli o bezdotykowych czujnikach... ️
2020-05-25 08:41
a przyciski to tylko jego element, są fotokomórki, kamery oraz pętle indukcyjne zatopione w asfalcie. Dynamiczne sterowanie ruchem to przyszłość, zobaczcie sobie centrum sterowania ruchem np. w Holandii. Oklejanie tych przycisków pokazało niestety gdzie jesteśmy mentalnie - otóż w średniowieczu.
2020-05-25 22:20
to jest grozba?
2020-05-25 07:11
Ale urzędnicy w Gdańsku to w większości mentalny samochodowy beton.
2020-05-25 07:36
w jaki sposob dyskryminacjaxd? w artykule jest wyraźnie napisane, że pieszy bedzie czekał o kilka/nascie sekund dluzej. rzeczywiscie, dyskryminacja!!!11
2020-05-25 07:45
Przecież to nie dyskryminacja.
2020-05-25 08:48
Na ale pseudohumanisci po europeistyce nie są w stanie tego pojąć...
2020-05-25 09:41
Ale pseudoznawcy po technikum nie są w stanie tego pojąć...
2020-05-25 09:49
2020-05-25 14:40
jeździć ekonomicznie .
2020-05-25 14:44
Tylko elektryki i hybrydy wychodzą tutaj obronną ręką, reszta wali całą energię kinetyczną w ciepełko na hamulcach...
2020-05-25 16:13
A co z jazdą w nocy? Wielokrotnie tracę minuty stojąc na przed przejściami dla pieszych, gdzie nie ma żywej duszy.
2020-05-25 07:13
po prostu naciska sie lokciem i juz
2020-05-25 08:06
Ja się dziwię, że tam jeszcze pozwalają na przejścia dla pieszych naziemne.
2020-05-25 09:43
Znajomego zaczepiła w LA policja, bo poszedł z buta do sklepu, co wydało im się niesamowicie podejrzane. No, ale tam nawet do banku wjeżdża się samochodem...
2020-05-25 09:40
A na Marsie Panie to....
2020-05-25 07:13
Bo nie było pieniędzy na naprawę
2020-05-25 07:14
2020-05-25 08:43
Kto by się przejmował.
2020-05-25 09:05
Przecież ty nie pracujesz PiSowski czopku. Nie płacisz w tym mieście podatku dochodowego, więc nie twoje pieniądze są marnowane. Dziękuj mamusi że cię ubiera i żywi, oraz że opłaca dostęp do internetu.
2020-05-25 09:49
2020-05-25 18:18
2020-05-25 09:08
2020-05-25 18:19
2020-05-25 07:18
Tez by było ok.
2020-05-25 09:53
zeby zycie ludziom "poprawic"
2020-05-25 12:41
Chociaż są zbędne, szczególnie wieczorem i w nocy, a pali się to cholerstwo całą dobę:)
2020-05-25 14:16
Więc się mogą palić do woli, jak jedziesz 50 to nie przeszkadza.
2020-05-25 07:18
problem w tym, że co najmniej od kilku lat oni tylko analizują ale niestety nic nie robią
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.