2020-02-14 13:31
Trasa W-Z... Rozumiem, że na ówczesne realia jej budowa była konieczna. Natomiast minusem było to, że fizycznie odseparowała dolne miasto/stare przedmieście od centrum. Z dolnego miasta utworzyło się oddzielone tunelami
Trasa W-Z... Rozumiem, że na ówczesne realia jej budowa była konieczna. Natomiast minusem było to, że fizycznie odseparowała dolne miasto/stare przedmieście od centrum. Z dolnego miasta utworzyło się oddzielone tunelami od reszty miasta getto;) Myślę, że przejścia naziemne nieco tutaj przywrócą integralności tych części miasta z resztą tkanki miejskiej. Oczywiście proszę zadbać bardziej o bezpieczeństwo pierwszych bo niekótrzy kierowcy chcą wyżyć impotencję na drodze- stwarzając ryzyko na tamtej wielopasmowej drodze.
2020-02-14 13:51
2020-02-14 13:55
2020-02-14 14:22
to teraz postanowili zasypać
2020-02-14 15:47
jesteś tylko chory czy spowolniony prawaczku cebulaczku?
2020-02-14 13:57
A może tacy ludzie to drugi sort i im się nic nie należy?
2020-02-14 14:08
ona wie, co się komu należy.
2020-02-14 20:17
Czy mam teraz zniżyć się do poziomu Tobie podobnych i napisać że jesteś z farmy płatnych trolli? Nie jesteś. Po prostu łykasz mainsteamową papkę jak leming pospolity.
2020-02-14 14:58
Kiedy moja żona szła z dwójką małych dzieci to dziękowała Bozi, że stworzyła tunele.
2020-02-14 22:37
na poczęcie dzieci
2020-02-14 16:24
Bajki opowiadasz o utrudnieniach dla wózków i dzieci. Tam są zjazdy do tunelu. Nie trzeba nosić wózka. Nawet na rowerze można przejechać bez zsiadania z siodełka.
2020-02-14 17:16
dla których pokonywanie schodów jest bardzo bolesne, czasami niemożliwe.
O ile tam nie ma windy, co byś im doradzał w takiej sytuacji? Pochwal się
2020-02-14 19:09
Czasem z wózkiem i 2 dzieci chodziłam do tramwaju. Na naziemnym przejściu ,to nie wiadomo ,czy jakiś szaleniec (pijany,albo naćpany) nie wiedzie w Ciebie.
Lepiej by windy zrobili, pewnie koszta byłyby podobne.
2020-02-15 10:56
dlatego windy są często nieczynne
2020-02-14 17:29
a jak mają się dostać na pociąg skoro też muszą wejść do tunelu? zrób im przejście przez tory kolejowe
2020-02-14 19:02
Tak jest między innymi w Krakowie
2020-02-15 08:52
Windą do tramwaju nie można ale do pociągu już tak? Przecież to hipokryzja
2020-02-15 09:39
Trend miejski w całej Europie to oddanie miast do użytku pieszym, uspokojenie ruchu samochodowego. Przez miasta nie wolno gnać jak autostradą. Kierowcy też są pieszymi, oprócz tych, którzy swoim autem wjeżdżają do swojej
Trend miejski w całej Europie to oddanie miast do użytku pieszym, uspokojenie ruchu samochodowego. Przez miasta nie wolno gnać jak autostradą. Kierowcy też są pieszymi, oprócz tych, którzy swoim autem wjeżdżają do swojej kuchni, do kibelka też nim jeżdżą, a zakup chleba w pobliskiej Biedronce to cała wyprawa samochodowa, bo Bozia jak dawała nóżki to kazała je oszczędzać. Jak zwykle - będzie dużo wrzasku Miłościwie Nam Panujących Januszy Kierownicy Pełnoletnich Golfów, ale dobrego trendu - przywracania miast pieszym - nie zmienicie.
2020-02-15 10:19
Częściowo zgadzam się z twoją opinią. Ale czy uważasz że zmiana sposobu poruszania się w naszym mieście powinna odbywać się siłą poprzez maksymalne utrudnianie poruszania się autem? Może lepiej skupić się na stworzeniu
Częściowo zgadzam się z twoją opinią. Ale czy uważasz że zmiana sposobu poruszania się w naszym mieście powinna odbywać się siłą poprzez maksymalne utrudnianie poruszania się autem? Może lepiej skupić się na stworzeniu takiego systemu komunikacji miejskiej który spowoduje że jazda autem nie będzie atrakcyjna. Jeżeli postawimy zakazy i słupki w całym mieście ale nie przygotujemy do tego transportu miejskiego to za chwilę będziemy czytać że Gdańsk to jakaś tragedia bo o miejsce w tramwaju czy utobusie trzeba będzie walczyć. Że spóźniamy sie do pracy czy szkoły bo udało się wsiąść do dopiero czwartego autobusu który podjechał bo wcześniejsze były zapchane. Zobacz ile ludzi się porusza dziś samochidami zaryzykuję że dużo wiecej niz komunikacją
2020-02-15 11:01
wyzwaniem jest zapewnienie komfortu i bezpieczeństwa dojść pieszych do przystanków komunikacji. Tego się nie da pogodzić z dotychczasową praktyką mówienia o stawianiu na rozwój komunikacji miejskiej w warunkach, gdy
wyzwaniem jest zapewnienie komfortu i bezpieczeństwa dojść pieszych do przystanków komunikacji. Tego się nie da pogodzić z dotychczasową praktyką mówienia o stawianiu na rozwój komunikacji miejskiej w warunkach, gdy przed wiele lat potrzeby kierowców były stawiane na pierwszym miejscu. Nic tutaj się nie robi "na siłę" - tylko osobom korzystającym z samochodów o ograniczonej wyobraźni tak może się wydawać. Priorytet powinien dotyczyć ruchu pieszych, a nie komunikacji zbiorowej (na pewno nie preferowanej przez kilkadziesiąt lat motoryzacji indywidualnej) Temu właśnie ma służyć realizowany projekt.
2020-02-15 10:25
Tzn ze tez tak zrobisz?
2020-02-15 11:02
przypuszczalnie wysilony dowcip
2020-02-14 20:00
Wystarczyłoby zrobić modernizację tego tunelu...
2020-02-14 22:43
Bzdura... Jak można coś takiego pisać...sa zjazdy dla wózków... Tam da się spokojnie zjechać rowerem...
2020-02-17 08:00
wystarczy winda
2020-02-14 13:51
dziękuje
2020-02-14 14:18
oddzielało miasto od patoli z Łąkowej. Idź tam wieczorem to zrozumiesz o co chodzi.
2020-02-14 14:55
przez takie rozwiązania pseudo urbanistyczne
30 lat temu to była kwitnąca część miasta, jeździł tramwaj, a na środku był ciąg pieszy z drzewami, które tam może za 20 lat taki dorosną
2020-02-14 19:45
od patoli przyjeżdżającej się wybawić i drzeć p*zdę w środku nocy między blokami. Niestety po drugiej stronie Podwala namnożyło się hoteli, hosteli i apartamentowców i ta hołota jest wszędzie
2020-02-14 15:01
Gdy mam coś do załatwienia na Dolnym Mieście idę tunelem i nie stanowi to dla mnie problemu. A ty boisz się,że ktoś cię bzyknie w tunelu ?
2020-02-14 13:32
To teraz się zaczną, bo jakiemuś urzędasowi zachciało się przejścia dla pieszych...
2020-02-14 13:41
Po drugiej stroni Podwala weszła deweloperka i apartamenty na wynajem.
Urzędasy się pewnie ze śmiechu nie mogą powstrzymać, jak mówią ciemnym, że to dla mieszkańców.
2020-02-14 17:02
tam można zaplanować i zorganizować to tak, by nie wstrzymać ruchu na głównej ulicy metropolii ... a w Polsce? no tak nie można.
2020-02-15 09:12
Koniec XVIII w. opozycja Przeciwnicy uchwalenia Konstytucji 3 maja i związanych z nią reform np. Rzewuski, Branicki i Szczęsny Potocki to obrońcy tego jak było wcześniej, przeciwnicy wprowadzanych reform, czyli
Koniec XVIII w. opozycja Przeciwnicy uchwalenia Konstytucji 3 maja i związanych z nią reform np. Rzewuski, Branicki i Szczęsny Potocki to obrońcy tego jak było wcześniej, przeciwnicy wprowadzanych reform, czyli Konfederacja targowicka symbol zdrady narodowej, spisek magnacki zawiązany w nocy z 18 na 19 maja 1792 w Targowicy (w rzeczywistości 27 kwietnia 1792 w Petersburgu), w porozumieniu z cesarzową Rosji Katarzyną II, pod hasłami obrony zagrożonej wolności przeciwko reformom Sejmu Czteroletniego i Konstytucji 3 maja. Proszą obce państwa o pomoc i opinie w sprawach polskich reform. Polska w ramach tej pomocy obcych mocarstw, została podzielona przez zaborców i znikła z map świata na 123 lata. A wszystko to w ramach udzielonej pomocy przeciwnikom polskich reform. Przeciwko Polsce. Dla przypomnienia czas rozliczeń przyszedł po powstaniu kościuszkowskim i historia niektórych z nich rozliczyła, pozostali dostali to, na co zasłużyli. Wstyd dla zdrajców i ich następców. Jednak to nie uratowało Polski od ponad wiekowej niewoli, germanizacji, rusyfikacji, powstań, zsyłek, katorg oraz zacofania kulturowego i przemysłowego.
2020-02-15 10:28
2020-02-14 13:42
Ile stracisz prezesie? 5minut? 10? Na stogach sami prezesi banków, te 10 minut to pewnie 10 tys warte jest
2020-02-14 13:46
Na skrzyzowaniu z Chmielna nigdy nie czekalem dwoch zmian swiatel.
2020-02-14 20:01
Więcej świateł .. więcej smogu, wąchajcie spaliny....
2020-02-15 08:40
2020-02-16 07:33
2020-02-16 12:52
więcej ludzi, więcej życia na ulicach. Kopenhaga rulezz...
2020-02-14 13:53
chcesz sobie pojezdzić to wypad na obwodnice
2020-02-15 11:03
wolne żarty
2020-02-16 07:29
Tak wygląda realna walka ze smogiem.
2020-02-14 13:34
wymianę "nawierzchni" ulicy Łąkowej do skrzyżowania z Długimi Ogrodami? Zaczyna mi brakować patentów na pokonanie tego odcinka nie psując zawieszenia
2020-02-14 13:37
Dodam, że to cholernie niebezpieczne. Kiedyś jadąc tamtędy i wypatrując głębszych dziur w nawierzchni nie zauważyłem przechodnia (bo cała uwaga skupiona na omijaniu dziur).
2020-02-14 13:43
Jedź do Bramy Żuławskiej, po co po dziurach?
2020-02-14 14:47
Żeby nie stać w dłuższym korku.
2020-02-14 14:46
2020-02-14 19:16
Po co, niech turyści i zagraniczni studenci zobaczą jak mogą wyglądać ulice w centrum miasta.
Piękna wizytówka, nie ma co. Ja wolę się cofnąć z Barbary do skrzyżowania z Siennicką.
2020-02-15 09:17
Możesz mi wytłumaczyć, dlaczego my mieszkańcy tego miasta mamy się przejmować co turyści,studenci o nas pomyślą? My tutaj mieszkamy, płacimy niepoważne kwoty za wywóz śmieci,beznadziejną komunikację miejską. A tak swoją droga to całe miasto jest do remontu.
2020-02-16 21:22
Miasto miało remontować ulicę z PB Kokoszki, ale teraz kokoszki zostały sprzedane i będzie d*pa.
2020-02-15 09:45
po Łąkowej w pobliżu Akademii Muzycznej i SP4 tramwaj nie jeździ już ho-ho-ho albo dłużej, ale szyny dalej tkwią w jezdni, a wzdłuż nich nawierzchnia asfaltowa, płyty betonowe i kostki są tak wykruszone, że dziura dziurą dziurę pogania. Może w końcu przy tej okazji coś z tym zrobią...
2020-02-15 15:51
Pewnie że to zabytkowe dziury i jak miasto chce wyremontować drogę, to musi odbudować oryginalne dziury.
2020-02-14 13:36
J,w
2020-02-14 15:03
...mądre głowy z tych urzędników w gda
2020-02-15 08:41
2020-02-14 13:37
2020-02-14 13:47
2020-02-14 14:08
ja nie mam samochodu, nie lubię przejść podziemnych ale zaczynam się zastanawiać po co te przejścia?
to miasto i tak już jest stracone dla pieszych; coraz trudniej jest poruszać się po mieście bez samochodu.
rozwiń...
ja nie mam samochodu, nie lubię przejść podziemnych ale zaczynam się zastanawiać po co te przejścia?
to miasto i tak już jest stracone dla pieszych; coraz trudniej jest poruszać się po mieście bez samochodu.
Przejście na drugą stronę ulicy zajmuje kilka / kilkanaście minut (przez czekanie co kawałek na światłach); autobusy co pół godziny, spóźnione bo stoją w korkach. Rowerem nie pojedziesz bo przeszkadzasz i pieszym i kierowcom.
2020-02-15 09:15
Na ten durny pomysł nie wpadli tylko wykonali polecenia deweloperów nasi kochani urzędnicy, używający mydła i powidła do wiadomych celów. Zgodnie z hasłem Deweloper nasz pan.
2020-02-14 13:54
2020-02-15 15:07
Urzednik który siedzi za biurkiem i nie ma pojęcia o potrzebach mieszkańców.
2020-02-16 12:55
i ma pretensje do wielu osób w swoim otoczeniu. Kieruje jadowite opinie w kierunku urzędników, bo wie że znajdzie wielu popleczników uzależnionych od samochodu, którzy mu dadzą lajki
2020-02-16 15:07
A potem biora sie za skrzyzowanie z Żabim Krukiem ,
2020-02-18 09:41
2020-02-14 13:37
2020-02-14 13:42
Apartamenty lepiej się sprzedają przy przejściach naziemnych.
2020-02-14 13:48
2020-02-14 13:55
2020-02-14 13:56
2020-02-16 09:49
Nie. Najbardziej cierpią mieszkańcy, którzy korzystają z komunikacji miejskiej, która jest pakowana w korki powstające dzięki kretyńskiemu ćkaniu śwaiteł i przejść naziemnych tam, gdzie nie są potrzebne.
2020-02-16 12:56
bo mają dojście do przystanków na poziomie jezdni, nie muszą schodzić do tuneli.
2020-02-14 18:10
Zacznij jeździć normalnie to nie będą niebezpieczne
2020-02-14 20:02
Na Podwalu ma być 5 przejść! Zamiast tuneli. A na skrzyżowaniu Okopowej i Toruńskiej było przejście A zrobili tunel. Ogarnij się urzędasie jeden z drugim
2020-02-16 12:58
likwidacja przejść przez tory kolei ma sens, tworzenie przejść na poziomie jezdni do tramwaju również.
2020-02-14 13:38
warszawiak który korzysta z mieszkanka na wynajem krótkoterminowy jak otworzy okno, mam mieć ciszę i spokój.
2020-02-14 13:41
2020-02-15 23:41
I to jeżdżący złomem
2020-02-14 13:39
Brawa dla wszystkich radnych ktorzy przyczynili sie do tego genilanej przebudowy podwala - jak widac wszystko dla Deweloperow....a nic dla mieszkancow.
2020-02-14 14:17
To sa inwestycje dla mieszkancow dla ludzi tam mieszkajacych na co d,ien,a nie dla przejezdzajacych tam samochodziarzy jadacych nie wiadomo skad i dokad.Mieszkancy sa zadowoleni i dziekuja UM
2020-02-14 16:39
To dla nas, mieszkańców DM, a nie samochodów :)
2020-02-15 08:41
To my na Chełmie tez możemy zawezic Armii Krajowej do jednego pasa? Skoro takie argumentację lokalnie są akceptowalne?
2020-02-15 11:07
Bardzo dobrze postawione pytanie. W wielu miastach Europy i świata likwiduje się takie pseudoautostrady miejskie i poprawia warunki ruchu pieszych w poprzek takich korytarzy ruchu.
2020-02-16 12:58
2020-02-14 14:17
a na Dolnym Mieście, to kto mieszka i w jaki konkretnie sposób to jest "dla deweloperów"?
2020-02-14 14:17
Uwielbiam komentarze bezdomnych !
2020-02-14 15:03
2020-02-15 10:21
Jest tak głośno że nie da się TVP Info w spokoju oglądać
2020-02-15 11:08
znaczy, w narodzie zdolność do twórczej refleksji nie zginęła lub nawet się odradza i rozwija. I jeszcze do tego to nawiązanie do TVP - bezcenne.
2020-02-14 13:39
była głośna droga, będzie cicha aleja.
może niech ten remont zrobią zaprzyjaźnieni deweloperzy?
2020-02-14 13:41
Spierd... z tego bagna kilka lat temu i odzylem
2020-02-14 13:54
2020-02-14 14:18
Jednego chama mniej ! Nie wracaj i nie odwiedzaj !
2020-02-14 22:44
Sloikowy prostaku tak właśnie rodowuci gdanszczanie od takich h...uciekaja
2020-02-15 14:56
...
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.