2017-07-20 23:02
tego się nauczcie a nie jakieś mury o zafałszowanej treści
2017-07-20 23:24
teraz sądy są w modzie!!! :) żenada
ps. dziś przejeżdżałem rowerem i zastanawiałem się czy ktoś posprząta ten syf po zniczach?
na moje pociągnąć do odpowiedzialności organizatorów, ale pewnie nasz adamowicz i reszta badziewia nie kiwną palcem, bo to ten sam obóz i mentalność co "protestanci"
2017-07-20 23:30
Durny jestes jam but. Obudzisz sie w czarnej d*pie pewnego dnia.
2017-07-20 23:37
2017-07-21 01:45
Gdzie niby miałeś u nas zalew imigrantów???
2017-07-21 08:54
więc na pewno tak było!!11
2017-07-22 07:45
Na milicji jeśli będziesz grzeczny czyli nie mówił źle o władzy), wprowadzi wizy wyjazdowe bo inaczej zalew imigrantów nastąpi!!! Aaaaaaa!!!
2017-07-21 09:30
2017-07-21 11:12
2017-07-20 23:38
2017-07-21 09:01
On już tam jest i się właśnie urządza...
2017-07-21 10:15
bylo ich 2miliony?
2017-07-21 13:14
świadczy o mówcy
2017-07-21 14:33
Niejaki misiu symbolem "dojnej zmiany"
2017-07-21 17:57
tak, komiczny on jest, komiczny
2017-07-21 13:21
taki typ tępy nawet nie wie co to konstytucja nie przetłumaczysz takiemu
2017-07-21 01:10
PAJACU żałosny, czemu nie pytasz kto sprząta comiesięczny syf po pochodach PISożytów cmentarnych w Warszawie? Jak chcesz sobie zrobić krzywdę pacanie, jedz na Białoruś, tam już mają egzemplarz który wykastrował sądy !
2017-07-21 06:39
Dzięki, że to napisałeś, bo już miałam pisać o demolkach kibiców po meczach i oczywiście miesięcznicach - męczennicach.
2017-07-21 08:02
Oderwiemy wam te swinskie ryje od koryta tak czy siak. Chocbyscie piszczeli calymi nocami.Zrobimy to pwnie i spokojnie.Wladza szwabow i ich slugusow w Polsce sie skonczyla.Sady to najwieksza Polska patologia-trzeba to towarzystwo pogonic przez suchy las.
2017-07-21 09:37
2017-07-21 10:16
2017-07-21 10:41
2017-07-21 12:20
Morde w korycie masz ty i twoja klika. Sam okradasz suwerena, to będziesz szczekać faszystowską narrację. Za 2 lata, będziesz oddawał co nakradłeś. Garniturek zamienisz na pasiak i do roboty w kamieniołomach. Darmowe posuwanie narodu się skończy.
2017-07-22 02:29
A jaki masz w tym udział, oprócz trollowania?
2017-07-21 07:10
Włącz myślenie.
2017-07-21 09:38
2017-07-21 08:00
2017-07-21 09:39
2017-07-21 10:12
2017-07-21 10:17
ale go zlali. ..
2017-07-21 15:48
ciekawe kto posprząta ten syf po PIS
2017-07-21 17:59
w promieniu około 25 km
2017-07-21 23:51
Kto pisprzata i ile będzie trwało sprzątanie po PiSie ?
2017-07-20 23:39
:(
2017-07-21 00:12
Co ty PiSzesz???
2017-07-21 06:10
2017-07-21 18:00
prznajmniej z tych przydzielonych do Trójmiasta
znajdziemy rachunki i będą wisieć pisbolszewicy za zdradę stanu
2017-07-21 08:22
2017-07-21 10:18
2017-07-21 00:13
na pewno nie po drodze mu z faszystowskim frontem zbawienia kota i kościelnych pedofilii
2017-07-21 07:34
bo mi się zdaje że byłoby to curiosum czysty surrealizm
2017-07-21 07:04
Panie Prezesie...
2017-07-21 09:40
2017-07-21 09:37
ze Kolaborantem zachodnich NIe mieckich komochow!
z kotem - utajnionej komorki bylych SBekow
z nieruszalnymi dozywotnimi Partyjniakami z sadow i Kolesi
z okradaniem i wyprowadzaniem bezkarnie Milliardow
ze Kolaborantem zachodnich NIe mieckich komochow!
z kotem - utajnionej komorki bylych SBekow
z nieruszalnymi dozywotnimi Partyjniakami z sadow i Kolesi
z okradaniem i wyprowadzaniem bezkarnie Milliardow z PL
z Tajnymi agentami Bolkiem, cieplym Budyniem, Rudym z brukselki, mamusi Makreli i spec kasty Europ. Makaronem
z skazywaniem Biednych ludzi przez Kasty za batonik przy zlodziejskim Komunistycznym Ukladzie zaboru Domow i kamienic przez Sondy!
Dzis w POLSCE skruszono Beton!
2017-07-21 09:40
2017-07-21 10:19
2017-07-21 09:42
2017-07-21 11:57
Tylko psychiatra ulży ci w bólu.
2017-07-21 12:06
2017-07-21 23:52
nie żadnego sądu.
2017-07-20 23:02
Znowu obrońcy starego układu wyszli na ulice. W ich mniemaniu sądy doskonale funkcjonują, czego najlepszym przykładem jest omawianie spraw przez telefon ws. Amber Gold, śmieszne wyroki dla bandytów i wreszcie upomnienia dla naszego budyniowego ulubieńca.
2017-07-20 23:05
a ty dyzurny trollu spadaj
2017-07-20 23:06
2017-07-20 23:10
Nie, nie ma
2017-07-21 06:17
2017-07-21 06:50
2017-07-21 09:01
Budyń to kto?,mieszkańcy Gdańska to skad?Całe to protestujace towarzystwo ma korzenie za Bugiem albo jak juz to na scianie wschodniej.To zacofane srodowisko,ktore jeszcze nie tak dawno sr*ło przez drąg ,ktorym jest łatwo manipulować daje się w imię kretynskich haseł wyprowadzań na ulicę.
2017-07-21 11:47
Masz w ogóle pojęcie? Gdańszczanin od setek lat?
2017-07-21 07:44
a tak jak zribił i się nie podpisał to nie ma opinii
2017-07-21 09:10
2017-07-21 10:21
sbecy z emeryture 2000 , byl ktos jeszcze
2017-07-21 13:18
Popieram, PiSowski TROLL
2017-07-20 23:06
glos zabral facet ktory mysli :-),ze jego to nie dotyczy,ze teraz jak stlucze zone,to sad go uniewinni,bo tak glosi kosciol
2017-07-20 23:13
jak ktoś pobije żonę, to idzie się z tym tematem do Sądu Najwyższego?
2017-07-20 23:26
To po co te zmiany szybcikiem po nocach?! Brocha piała we wtorek, że to dla ludu! Że teraz nas nie stać na adwokata, więc nie możemy liczyć na sprawiedliwość w sądzie. Że nasze sprawy się za długo ciągną. A tu proszę, co
To po co te zmiany szybcikiem po nocach?! Brocha piała we wtorek, że to dla ludu! Że teraz nas nie stać na adwokata, więc nie możemy liczyć na sprawiedliwość w sądzie. Że nasze sprawy się za długo ciągną. A tu proszę, co ma z tym wspólnego wymiana kadr w SN, do którego jak piszesz nikt nie idzie w sprawie tłuczonej żony. Ano nic. Czyli brocha łże jak zwykle?
2017-07-21 06:18
Albo ktoś z twoich znajomych? No właśnie, zwykłych ludzi to nie dotyczy
2017-07-21 07:11
To jeszcze raz pytam oszołomski pissdzielcu czemu twoja brocha darła we wtorek ryja z mównicy, że ta reforma jest dla ludu a nie dla polityków? Rozumiesz proste pytania czy jeszcze podstawówki nie skończyłeś? Teraz wydlużyli o 2 lata, możesz się zapisać jak cię ominęła 7 i 8 klasa za poprzedniego systemu...
2017-07-21 09:05
Zajmij się lepiej czubku Budką-Gomułką a ;Brosze"to daj spokój.
2017-07-21 09:10
A jakiś kontrargument potrafisz spłodzić czy to za dużo na twój stan umysłowy?
2017-07-21 09:27
.
2017-07-20 23:29
SN wydaje wyroki, które mają wpływ na prawo karne i procedurę karną. Także w przypadku pobicia.
2017-07-21 01:15
Matoł nie zrozumie, to za wysoka "matematyka". Przygode z prawem kończy na RENOMIE.
2017-07-20 23:09
Nikt nie mówi, że nie należy zreformować sądów. Jednak ich całkowite upolitycznienie nie jest drogą.
2017-07-20 23:17
Jakie upolitycznienie sądów?A dotychczas to niby jakie były? Miałem przyjemnośc z sądem w Gdańsku i moja wiara w sady runęła w gruzy. Oszuści i kombinatorzy. Wieloznaczne wyroki i postanowienia. Wiara w sądy to tylko wiara ale wiarę wyznaje sie w kosciele a nie sądzie.
2017-07-20 23:29
No cóż, tak to już jest, że w sądzie zawsze jedna strona przegrywa... Trudno żeby z wyroku był zadowolony i powód i oskarżony:P
2017-07-21 08:57
wszystkie inne są ustawiane, skorumpowane i krzywdzące biednego Janusza
2017-07-21 09:08
To prawda.Pora zmienić rownież prawo aby skończyc z dowolna jego interpretacja.
2017-07-21 13:19
"bo to złodzieje", szwagier mu doradzał, bo się zna.
Teraz płacze po wyroku, mówi o korupcji i potrzebie likwidacji sądów i w ogóle likwidacji wszystkiego
2017-07-21 13:47
o procesach o przekroczenie obrony koniecznej słyszałeś ty śmieszny przygłupie sterowany TVNem?O wyrokach tych debili które są parodią i kpiną z rozumu ludzkiego że niby ktoś z wyższym wykształceniem prezentuje tok myślenia osoby z kretynizmem pewnie biedaku nie słyszałeś bo TVN od jakiegoś czasu o tym nie piśnie
2017-07-20 23:31
To że przegrałeś sprawę nie znaczy, że trzeba od razu likwidować trójpodział władzy.
2017-07-20 23:50
a nawet jak wygra, to przez prawa jakie posiadają strony całość może trwać i trawc....
2017-07-20 23:39
W wielu krajach ue sedziow wybiera parlament. 3/5 glosow to dobry kompromis.
2017-07-21 00:37
Taka półprawda Ci wyszła pisowska.
2017-07-21 06:27
I dobrze
2017-07-21 08:54
2017-07-21 11:20
2017-07-21 08:48
U nas KONSTYTUCJA mówi co innego i żadna ustawa, tym bardziej przepychana kolanem w ekspresowym tempie, nie ma prawa tego zmieniać. Proszę bardzo, niech najpierw zmienią konstytucję, ale łamać jej NIE WOLNO!
2017-07-21 10:10
Napisał Olek Kwaśniewski..;)
2017-07-21 13:16
2017-07-21 13:33
I wprowadza konkretne zapisy, do ktorych odsyła tenże art.180. Tylko czy ktoś z protestujacych to doczytał??
2017-07-21 14:16
3. Sędzia może być przeniesiony w stan spoczynku na skutek uniemożliwiających mu sprawowanie jego urzędu choroby lub utraty sił. Tryb postępowania oraz sposób odwołania się do sądu określa ustawa.
4. Ustawa
3. Sędzia może być przeniesiony w stan spoczynku na skutek uniemożliwiających mu sprawowanie jego urzędu choroby lub utraty sił. Tryb postępowania oraz sposób odwołania się do sądu określa ustawa.
4. Ustawa określa granicę wieku, po osiągnięciu której sędziowie przechodzą w stan spoczynku.
5. W razie zmiany ustroju sądów lub zmiany granic okręgów sądowych wolno sędziego przenosić do innego sądu lub w stan spoczynku z pozostawieniem mu pełnego uposażenia.
2017-07-21 13:43
jak można zreformować coś na co musi się zgodzić ta żałosna kasta?Przecież w tym kraju prezes sądu może być przestępcą łapówkarzem i nie można go odwołać bez zgody jego kliki krewnych i znajomych jakie reformy można
jak można zreformować coś na co musi się zgodzić ta żałosna kasta?Przecież w tym kraju prezes sądu może być przestępcą łapówkarzem i nie można go odwołać bez zgody jego kliki krewnych i znajomych jakie reformy można wprowadzać z takimi ludźmi jak żurek i spółka bydlę które ściga o zwrot alimentów własne córki ma jakieś prawo moralne do sądzenia ludzi?
2017-07-22 05:10
Dokładnie !
2017-07-20 23:09
SBcy, Kodziarze, POpaprańcy, ich rodziny, no i zmanipulowani przez TVny...
Ale damy radę!
2017-07-20 23:31
Biedni ci prowadzeni przez furiata i czarnych od kasy z emerytur.
2017-07-20 23:54
Tak i kanalie i zdradzieckie mordy.... brak slow. Bylam widzialam wielu ludzi ktorych twarze byly skażone myśleniem w przeciwieństwie do tych obłąkanych, wierzących w tzw. "Dobrą zmianę"
2017-07-20 23:10
Chodzi wyłącznie o wymianę sędziów na polityków.
Nikomu nie ufam mniej niż politykom.
2017-07-21 06:55
Patrzą tylko na swój interes.
Ale jest na to rada. W konstytucji jest zapisane że władza może być sprawowana pośrednio przez przedstawicieli narodu lub bezpośrednio. Rozumiecie? Bezpośrednio! Można ich odsunąć i to jest ostatni moment.
2017-07-21 10:13
2017-07-21 18:45
2017-07-20 23:52
O. Znowu jakiś fan towarzysza Piotrowicza który uważa molestowanie dzieci za dzialanie bioenergoterapeutyczne
2017-07-21 06:56
2017-07-21 00:19
Emerytury przeciwko zusowi to będziesz jeszcze marzył za starym układem
2017-07-21 06:20
To jest tu ktoś kto liczy że dostanie emeryturę? Naiwny idioto
2017-07-21 09:18
to nie zabieraj głosu w dyskusji jak się nie znasz...
2017-07-21 13:52
przecież te sz**** wybrane przez PO do trybunału konstytucyjnego powiedziały że zajumanie kasy z OFE było w porządku bo interes budżetu się liczy dalej wierzysz w bajeczki że sądownictwo takie czy owakie jest dla obywatela?
2017-07-21 13:19
2017-07-21 00:34
Sprawdź w słowniku znaczenie słowa reforma i porównaj z tym co forsuje pis. Mam nadzieję, że wtedy zrozumiesz o co chodzi.
2017-07-21 06:58
I do tego umieć szukać różnic. A taki fanatyk to tylko słucha prezesa i szydło... A wie ktos skąd Kaczyński wyciągnął szydło? ;)
2017-07-21 00:37
Dojna Zmiana chce gwarancji nietykalności i to, że ich SN podważy każde niekorzystne wybory. A psychicznie chory Kaczyński tylko przez podstawionych sędziów takich komuch Piotrowski może dorwać Tuska. Układ to jest Kaczyński i jego sługusy rodem z PRLu.
2017-07-21 06:22
2017-07-21 06:52
Bo np. Sąsiad, fanatyk odda za to wiele
2017-07-21 11:21
2017-07-21 05:04
Jak tobie odpowiada to sobie siedź w tym szambie, a te durnie nie dali szansy na przeczytanie poprawek, uchwalaja w nocy podpisują in blanco,jak tchórze .Ile ty masz lat żeś taki glupi pewno oglądasz tylko tv narodową boś wiesniak!
2017-07-21 13:53
fajne poprawki że minister ma być cieciem prezesa sądu najwyższego?Kto normalny takie poprawki zgłasza a raczej samolociki z nich robi by rzucić nimi na stół komisji
2017-07-21 06:50
To niech zreformują sądy, a nie je upolityczniają! Za 30 lat każdy kto pracował przez 8 lat rządów platformy na wyższym stanowisku będzie miał obniżoną emeryturę do minimum, bo wg ich zarobił nieuczciwie. Do tego się
To niech zreformują sądy, a nie je upolityczniają! Za 30 lat każdy kto pracował przez 8 lat rządów platformy na wyższym stanowisku będzie miał obniżoną emeryturę do minimum, bo wg ich zarobił nieuczciwie. Do tego się sprowadza rozliczanie po 28 latach. Jestem rocznik 83 i oczekiwałabym rozliczenia ludzi władzy w pierwszych 10 latach wolnej Polski.
Teraz to mamy inne problemy, a nie rozgrzebywanie historii szeregowych osób. Najbardziej mnie śmieszy aprobata rozliczeń przez młodych ludzi. A gdy w pracy się pytam kim byli ich dziadkowie, rodzice w PRL to się okazuje, że inżynierami, architektami, kierownikami itp. Na pewno nie należeli do partii i byli kryształowi. Acha. Jakoś w to nie wierzę. Każdy to był na wyższym stanowisku musiał tam w jakiś sposób trafić. Takie czasy i taki urok. Powinniśmy iść dalej i się rozwijac, a nie podpalać Polskę.
2017-07-21 08:33
I to jest najmądrzejsza opinia, jaką przeczytałem w tej dyskusji! Ja z rocznika 84 uważam dokładnie tak samo. Czas rozliczeń się skończył. Mieli na to 28 lat i nic z tym nie zrobiono. Dziś mnie nie interesuje co kto
I to jest najmądrzejsza opinia, jaką przeczytałem w tej dyskusji! Ja z rocznika 84 uważam dokładnie tak samo. Czas rozliczeń się skończył. Mieli na to 28 lat i nic z tym nie zrobiono. Dziś mnie nie interesuje co kto zrobił przed 1989 ale co jest w stanie dla nas zrobić teraz. Żadna partia się nie oczyściła do zera z towarzyszy, więc jak im nie wstyd wyciągać dziś takie argumenty o SBkach zomo itd. To jest jakaś licytacja, która z nich ma więcej takich osób w szeregach? Zacznijcie budować przyszłość Polaków, dla wszystkich bez wyjątku. Nawet jak macie w partii takie jednostki, to tym bardziej niech teraz zrobią coś dobrego, zmyją swoje grzechy z przeszłości. Ale o czym ja marzę...
2017-07-21 09:28
Jestem całkowicie za oczyszczeniem Państwa. Można było to zrobić na początku lat 90-tych, ale Mazowiecki wyskoczył z grubą kreską. I takie są dziś efekty. Większość protestujących nawet nie wie o co chodzi. Powtarza slogany z wybiórczej i tvna.
2017-07-21 11:35
Dobrze, że ty taki myślący, tylko chyba inaczej... Co ma sądzenie do pogonienia np.komucha piotrowicza z pisu? Wziąć i wywalić skoro dawny ubek czy jak wy tam lubicie ich nazywać. O tym mowa w powyższych postach. Nie
Dobrze, że ty taki myślący, tylko chyba inaczej... Co ma sądzenie do pogonienia np.komucha piotrowicza z pisu? Wziąć i wywalić skoro dawny ubek czy jak wy tam lubicie ich nazywać. O tym mowa w powyższych postach. Nie zrobili tego od razu, więc niech po 28 latach to zostawią w spokoju i zajmą się przyszłością. Kto i kogo ma niby teraz rozliczać jak wszyscy mają w swoich szeregach dawnych towarzyszy?
2017-07-21 14:18
Piotrowicz to był tylko malutki trybik w dodatku niezbyt gorliwy i oddany śmieszni jesteście barany Piotrowicza byście chcieli zniszczyć a Jaruzelski padł w glorii bohatera salonu rzekomo "wolnej " Polski
2017-07-21 16:48
2017-07-21 11:38
Swoich dziadków i rodzinę już rozliczyłeś? A nie, bo jeszcze byś się przeliczył. ..
2017-07-21 11:49
A twoi rodzice, wujkowie, c*otki to przez cały PRL siedzieli w domu i sprzedawali rodową biżuterie? Produkowali granaty przeciw władzy? Nie zrobili nic pożytecznego dla kraju po wojnie? Od nich zaczynaj lustrację.
2017-07-21 12:20
Jestem z 83 i na czas rozliczeń nie było miejsca bo rządziła jedna sitwa polityczna i kasta sadownicza.
Pora ujawnić archiwa i zbiór zastrzeżony. Pora odnowić śledztwa afer i zbrodni z lat 90 oraz postawić pezed
Jestem z 83 i na czas rozliczeń nie było miejsca bo rządziła jedna sitwa polityczna i kasta sadownicza.
Pora ujawnić archiwa i zbiór zastrzeżony. Pora odnowić śledztwa afer i zbrodni z lat 90 oraz postawić pezed sadami kombinatorow choćby z 8 lat nierzadów Platformy. Kliki, synekury, kasa na inwestycje i układziki tworzą sytuację braku uczciwej konkurencji na rynku pracy i w biznesie. Odstrasza inwestorów.
Na razie brawo dla Pis że zlikwidowali karuzele vatowskie i obrót paliwami. Za dwa kwartały kasy jest prawie tyle co roczne koszty 500+. Do tego administracja tańsza i mniej złodziejstwa w wojsku.
Skończyły się czasy mafii, WSI i anty państwowego stronnictwa niemieckiego i rosyjskiego.
A na ulice to wyjść trzeba było za PO gdy:
Niszczyli media (Rzeczpospolita, Uważam Rze)
Blokowali multiplex dla Trwam i innych zainteresowanych
Podwyższyli wiek emerytalny
Zabrali ofe, rezerwę pokoleniowa
Rozgrabiali gospodarkę
Gdy podpisali niekorzystną umowę gazową co prawdopodobnie wiąże się z losami Lepera
Kradli - afera stadionowa, autostradowa, hazardowa, paliwowa, kopalnianej, ws. budowy elektrowni atomowej... (ponad 100)
Przy taśmach prawdy...
Afera marszałkowska z Komorowskim na czele
Amber Gold
Lokalne afery Adamowicza, Karnowskiego, stadionu, portu, UM, sądowa (Milewskiego)
Reprywatyzacja
Powiem na koniec krótko. Gdzie byliście naiwni i zmanipulowani ludzie którzy teraz robicie za pożytecznych idiotów cwaniaczkom i bankrutom politycznym?
2017-07-21 13:57
no to masz naiwny pociotku co mogą zrobić teraz ci którzy wódę chlali w magdalence te zaprzedane sz***** lecą donosić na zachód by kochana unia zrobiła żeby było tak jak było wyżarte ryje wałęsów frasyniuków co plują na
no to masz naiwny pociotku co mogą zrobić teraz ci którzy wódę chlali w magdalence te zaprzedane sz***** lecą donosić na zachód by kochana unia zrobiła żeby było tak jak było wyżarte ryje wałęsów frasyniuków co plują na ludzi którym zawdzięczają swoją pozycję.Jakie rozliczenie kogo i przez kogo pa***cie?W 1970 strzelali do robotników i co pan Jaruzelski ze swoją sitwą chcieli wysadzić Gomułkę więc zrobili tu rzeź ludzi prawdziwych ludzi i co ktoś za to poniósł karę?Jaruzelskiemu i Kociołkowi pozwolili umrzeć ci twoi sędziowie w spokoju bo tak miało być
2017-07-21 16:50
jesteś programem do pisania postow? czy głupim Polacyem? Teraz dojna zdiana się uwłaszcza, zawłaszcza wszystko - i to jest ok?
2017-07-21 07:08
2017-07-21 08:18
Dziwnym trafem mówicie stale o tysiącach przykładów sędziów i łamaniu prawa przez nich, a macie ciągle tylko trzy przykłady na krzyż: Amber-Gold i Milewski, ukradzione pendrivy, ukradzione gacie, łapówka. No to gdzie te
Dziwnym trafem mówicie stale o tysiącach przykładów sędziów i łamaniu prawa przez nich, a macie ciągle tylko trzy przykłady na krzyż: Amber-Gold i Milewski, ukradzione pendrivy, ukradzione gacie, łapówka. No to gdzie te tysiące? Daliście sobie wmówić po prostu, jak jest rzekomo źle, a bladego pojęcia w większości z was nie miała. To samo mogliście zrobić z każdą grupą zawodową, ale tylko ta daje taką władzę, jaką właśnie wręczyliście na tacy ZZ.
2017-07-21 23:05
A zabrane dzieci Polakom a więzienie ludzi za obronę konieczna a wyroki na ludzi za sam udział w marszach niepodległości
2017-07-21 08:38
Zdziwisz się ale jestem zwolennikiem PiSu. Wiele rzeczy zrobili lepiej niż niejeden poprzedni rząd. Ale dlaczego patrzysz bezkrytycznie na ich działania? Czy to, że rządzą niepodzielnie daje im umocowanie do łamania
Zdziwisz się ale jestem zwolennikiem PiSu. Wiele rzeczy zrobili lepiej niż niejeden poprzedni rząd. Ale dlaczego patrzysz bezkrytycznie na ich działania? Czy to, że rządzą niepodzielnie daje im umocowanie do łamania prawa? Owszem sądy trzeba zreformować ale tak, żeby to było zgodne z konstytucją!!! To są fundamenty, które jak naruszysz zawali się całe Państwo.
Jeszcze raz. Niech robią co chcą bo mają do tego mandat dany przez naród. ALE BŁAGAM NIECH TO BĘDZIE MIAŁO RĘCE I NOGI I BĘDZIE PRZEPROWADZANE ZGODNIE Z PRAWEM!!! O NIC INNEGO NIE PROSZĘ!!!
I jestem przekonany, że 90% ludzi protestujących myśli podobnie jak ja. A te pozostałe 10% to masz rację to komuchy, które boją się zmian.
Od obalenia komunizmu minęło już prawie 30 lat. Tych ludzi z tamtej epoki pozostała już garstka.
Ja jak i wielu moich znajomych nie chce być wrzucanych do tego samego wora. Przyjmij do wiadomości fakt, że ten kto nie zgadza się z poczynaniami PiSu nie musi być od razu komuchem ze starego układu (i większości przypadków nie jest). Świat nie jest tylko czarno-biały. Nie ma tylko Boga i Szatana. Przejrzyj na oczy. Takie straszenie wyimaginowanym wrogiem to są metody Putinowskie. Postaraj się wyjść zza swojej barykady i spojrzeć na tę całą batalię chłodnym okiem z innej perspektywy. Być może wrócisz do swojego przekonania ale byćmoże patrząc z innej strony zobaczysz, że kostka do gier planszowych nie tylko ma na sobie jedną kropkę.
2017-07-21 10:29
Piękny przykład taniej manipulacji, podręcznikowy. Klasyka TVN i GW.
2017-07-21 16:52
2017-07-21 08:52
Komuchy
oderwane od
daniny
2017-07-21 11:07
Komitet odmóżdżonych debili
2017-07-21 16:53
2017-07-21 08:54
mam ndzieje ze nie na str 3 miasta!
zawsze o dziwo... o pare negow wiecej niz lapek w gore
czyzby redackja kasowala Negi?
jak FB?
2017-07-21 08:56
komuchy
oszolomy
darmozjady
2017-07-21 08:59
2017-07-21 09:18
Prywatyzacja sądów jest lekarstwem, gratuluję
2017-07-21 09:54
Na dziesiątki przykładów opieszałości polskich sądów, niesprawiedliwości, znajdą się dziesiątki przykładów pozytywnej pracy sądów, ale przecież do opinii publicznej trafiają tylko negatywne sprawy związane z sądami, a
Na dziesiątki przykładów opieszałości polskich sądów, niesprawiedliwości, znajdą się dziesiątki przykładów pozytywnej pracy sądów, ale przecież do opinii publicznej trafiają tylko negatywne sprawy związane z sądami, a nie te zwykłe, pozytywne.
Prosiłbym także, żeby przez pryzmat afery z sądem w Krakowie czy afer ze skradzionymi batonikami przez sędziów, nie wyciągać wniosków na temat reszty sądów i sędziów, bo jest to nadużycie i nie są to przykłady reprezentatywne dla całości sądownictwa.
Co do "śmiesznych wyroków dla bandytów", po to są sędziowie, żeby wg. obowiązujących przepisów wydawać wyroki. Nigdy nie było sprawiedliwości i nigdy nie będzie czegoś takiego jak sprawiedliwy wyrok, bo jedna strona chce się wybielić, inna dać jej jak największy wyrok. Co najważniejsze, to nie społeczeństwo powinno wydawać wyroki, bo wtedy byśmy byli jak na dzikim zachodzie, jak w jakiejś anarchii, gdzie "sąd ludowy" wydawał by wyroki.
2017-07-21 11:55
dokładnie, ale to celowa zagrywka pis-u, w mediach robi nagonkę na sądy i sędziów, jaka to niby kasta działająca tylko i wyłącznie w swoim interesie, ile to niby mamy niesprawiedliwych wyroków - ciemny lud to kupi, a pis dzielce mogą sobie demontować polski ustrój
2017-07-21 14:20
słyszałeś o sprawie niejakiego hossa co byś o takim idiocie wydającym wyrok powiedział który pozwolił mu ponownie uciec?
2017-07-21 14:58
2017-07-21 23:07
Że takiego debila i debila który jest jego przełożonym będzie można ukarać
2017-07-21 10:36
Proonuję zainteresować się aferą pis-skok.
2017-07-21 12:12
posłuchaj ,reforma jest potrzebna ale reforma procedur i sposobów działania a nie wymiana sędziów SN
2,amber gold-to jest afera? a może Skoki co? gdzie normalni ludzie potracili pieniądze a pis sie wzbogacił
rozwiń...
posłuchaj ,reforma jest potrzebna ale reforma procedur i sposobów działania a nie wymiana sędziów SN
2,amber gold-to jest afera? a może Skoki co? gdzie normalni ludzie potracili pieniądze a pis sie wzbogacił
3.jeżeli masz jakies wiadomości przeciw P.Adamowiczowi to idź do sądu-póki jest niezawisły a jeżeli tylko to tylko takie głupie gadanie to ... sie po prostu zamknij
2017-07-21 14:21
kanalie z rodowodem z lat 80 mają siedzieć w sądzie najwyższym?
2017-07-21 12:14
2017-07-21 14:32
Jacy obrońcy starego układu. Po pierwsze SN przeszedł reformę po 1989 r.. Wtedy wyleciało z SN około 80 sędziów. Zostało 22 i powołano dodatkowo 35 nowych. Wszyscy sędziowie powołani z władzą komunistyczną polecieli.
Jacy obrońcy starego układu. Po pierwsze SN przeszedł reformę po 1989 r.. Wtedy wyleciało z SN około 80 sędziów. Zostało 22 i powołano dodatkowo 35 nowych. Wszyscy sędziowie powołani z władzą komunistyczną polecieli. Prezesem SN został prof. Adam Strzembosz - facet, zasłużony dla Solidarności. Po drugie jak chce się przeprowadzić faktyczną reformę sądownictwa, to powinni zebrać się z Sędziami z rejonu, okręgu, apelacji, którzy praktykują codziennie, znają na wylot wszelkie niedociągnięcia i znaleźć wspólnie rozwiązania, które by przyśpieszyły pracę sądów (ponieważ niezadowolenie dot. spraw ciągnących się latami, a nie spraw przed SN). Ustawą, na mocy której z SN wylecą wskazani sędziowie, a w ich miejsce zostaną powołani nowi nie usprawni i nie przyśpieszy postępowania w innych sądach np. rejonowych i okręgowych. Dlatego to jest ustawa polityczna, a nie ustawa, która ma na celu reformę sądownictwa w Polsce. Abstrahując już od tego, że ta ustawa nie jest zgodna z Konstytucją... to ja się pytam jakiego starego układu w Twoim mniemaniu bronią ludzie na ulicach Gdańsk, Warszawy, Wrocławia,Łodzi, Poznania i innych mniejszych miastach?
Zanim naoglądasz się mądrych programów albo zajrzysz do mądrych stron internetowych czy gazet usiądź sobie na spokojnie i postaraj się logicznie pomyśleć, a potem pisać coś co jest sprzeczne z logiką....
2017-07-21 16:16
zasłużony strzembosz powiedział że sądy się same oczyszczą ten stary dureń naprawdę wierzył że drugie pokolenie ubowców zrobi porządek albo będzie inne od pierwszego?Po wojnie sędziami zostawały ostatnie kanalie i menty
zasłużony strzembosz powiedział że sądy się same oczyszczą ten stary dureń naprawdę wierzył że drugie pokolenie ubowców zrobi porządek albo będzie inne od pierwszego?Po wojnie sędziami zostawały ostatnie kanalie i menty ludzkie taki brat michnika głupek z którego władza zrobiła sędziego w dwa tygodnie wydawał głównie wyroki więzienia i śmierci wiele jego ofiar zrehabilitowano już po październiku 56.Chrzanisz tu coś o wymianie sędziów ale czy ci nowi sędziowie nie są z kliki komunistycznego sądownictwa przecież oni opanowali ten stan dla siebie tam nie ma prawie ludzi z zewnątrz bycie sędzią jest dziedziczne dziecko sędziego ma otwarte drogi na aplikacje nawet przy głupiej rekrutacji na prawo na UG pomiot prokuratorsko-sędziowski miał bezwzględne pierwszeństwo nawet gdy miał mniej punktów od jakiegoś chłopo- robotnika spoza kasty
2017-07-21 16:56
2017-07-21 18:14
Amber Gold to tylko wina zachłannych Polaków którzy sa chciwi i mysleli iz manna z nieba im spadnie , nie jestem z żadnego układu a jedynie bronię demokracji którą pragnie zniszczyć Kaczor z szaloną bandą pisu
2017-07-21 18:40
Do pierdla z prezesami,sekretarkami i adwokatami jedna sitwa która zniszczyła POLSKĘ
2017-07-24 09:16
Na ulicę wyszli ludzie, którzy bardzo chcą zmian w sądach. Ale nie chcą deptania konstytucji. Zmiany można przeprowadzić normalnie bez zawieruchy w kraju. Niestety Kaczyński zrobił najgłupszą rzecz jaka mógł zrobić.
Na ulicę wyszli ludzie, którzy bardzo chcą zmian w sądach. Ale nie chcą deptania konstytucji. Zmiany można przeprowadzić normalnie bez zawieruchy w kraju. Niestety Kaczyński zrobił najgłupszą rzecz jaka mógł zrobić. Naprawa sądów miała 100% poparcie Polaków, ale Jarosław wolał wyprowadzić tłumy na ulice.Właśnie tacy ludzie jak ty (kłamcy i niewyedukowani bezmyślni wpatrzeni w TVP) sa najgorszą zmorą Polski. I przez takich Polska zawsze będzie peryferyjnym krajem na wschodzie Europy.
2017-07-20 23:03
Czy protestujący w ogóle przeczytali ustawę? Patrząc na wywiady z protestujacymi w całej Polsce śmiem wątpić.
2017-07-20 23:04
Lemingi czytają wyłącznie nagłówki na Fejsbuku. To szczyt ich możliwości.
2017-07-20 23:10
2017-07-21 09:57
Zacytuję jeden z lepszych: "Obrońcy pedofilów i alimenciarzy twarzami oporu przeciwko reformie sądownictwa"
2017-07-21 11:29
Pasek z wczoraj: "Koniec postkomunizmu - opozycja protestuje" :D
2017-07-21 11:47
Koniec postkomuzimu i poczatek dyktatury
2017-07-21 14:22
ale przecież to prawda co tam było napisane
2017-07-20 23:21
A czy jaruś bonaparstek pokazał już szczyt swoich możliwości we wtorek na mównicy? Czy jeszcze coś szykuje swoim wyznawcom i "dojdzie" do ciekawszych wniosków?
2017-07-21 03:30
Drabinka za niska dla Kaczego Karła. Następnym razem będzie miał wyższą, o Ile Pawłowicz jej nie zeżre.
2017-07-21 07:13
o cały centymetr wyższy od pana Kaczyńskiego
2017-07-21 07:28
Ale gra własnymi rękami a nie cudzymi.
2017-07-21 09:12
remcami
2017-07-21 14:37
... a nie sterować marionetkami samemu unikając odpowiedzialności.
2017-07-21 09:32
2017-07-20 23:04
Budyniowi to nie pomoże
2017-07-20 23:37
Tonący brzytwy się chwyta
2017-07-21 00:07
w pierdlu. Pobrykają sobie
2017-07-21 00:17
2017-07-21 01:13
Uważaj bo tuz inteligencji SUSKI będzie cię szukał,
2017-07-21 12:38
nie pomoże mu to że ma 50 konta w bankach, wszystko idzie sprawdzić
2017-07-20 23:13
Swetru powiedział, że koniec demokracji to i drą ryja
2017-07-21 10:28
20 lipca skończyła się demokracja ;)
2017-07-20 23:14
Elu, a Ty??? Chyba też nie
2017-07-20 23:16
Ty się lepiej zapytaj posłów PIS czy przeczytali ustawę, w co też śmiem wątpić. W tak krótkim czasie nie mieli fizycznie możliwości się z nią rzetelnie zapoznać, że o zgłoszonych poprawkach nie wspomnę. To oczywiste, że
Ty się lepiej zapytaj posłów PIS czy przeczytali ustawę, w co też śmiem wątpić. W tak krótkim czasie nie mieli fizycznie możliwości się z nią rzetelnie zapoznać, że o zgłoszonych poprawkach nie wspomnę. To oczywiste, że protestujący zapewne nie przeczytali ustawy. Ale sam sposób jej procedowania, tak skandaliczny, pozaparlamentarny (brak debaty, nieudzielania głosu w celu uargumentowania poprawek) jest wystarczającym powodem by zaprotestować przeciw takiej "jakości" stanowienia prawa! Przypominam, że to miała być dobra zmiana...
2017-07-20 23:18
Udzieleniu głosu ws. poprawek? Przecież .Nowoczesna sama domagała się przerwy, by zapoznać się z... własnymi poprawkami :D :D :D buahahah
2017-07-20 23:37
Nowoczesna domagała się przerwy, by zapoznać się z poprawkami PO oraz PISu, a nie swoimi, matole! Oczywiste jest, że PO i Nowoczesna złożyły te tysiące poprawek w dużej mierze żeby opóźnić procedowanie tej ustawy. Co nie zmienia faktu, że towarzysz Piotrowicz powinien dać czas na zapoznanie się z nimi.
2017-07-21 00:38
Po towarzyszu nikt chyba się nie spodziewał niczego dobrego. No chyba że ktoś wierzy że za glebokiej komuny postanowił zostać prokuratorem zeby z nią walczyć :)
2017-07-21 01:35
Pisożyty ufają nowemu obrońcy demokracji. Wytarł się flagą PIS z odchodów ludowego prokuratora. Teraz jest święty.
2017-07-21 10:05
de facto im pomagał :). A jak argumentował tę pomoc? Opozycjoniści mogli trafić na gorszego prokuratora, który mógłby im zrobić większą krzywdę. Doprawdy inteligencja i wytłumaczenia Piotrowicza bezcenne.
2017-07-21 07:24
Przecież sami to powiedzieli, ze potrzebują zapoznać się ze swoimi poprawkami, bo jest ich tak dużo, że szkoda gadać. A poprawki PO w ilości 1000 różniły się przecinkami i kropkami w różnych miejscach, więc to śmiechu warte.
2017-07-21 08:47
I co w tym dziwnego? Poprawki ma prawo złożyć grupa 15 posłów. Gdybyś nie zauważył klub PO czy Nowoczesnej ma ich trochę więcej, więc jak najbardziej mogli domagać się zapoznania z poprawkami kolegów z własnej partii (a
I co w tym dziwnego? Poprawki ma prawo złożyć grupa 15 posłów. Gdybyś nie zauważył klub PO czy Nowoczesnej ma ich trochę więcej, więc jak najbardziej mogli domagać się zapoznania z poprawkami kolegów z własnej partii (a nie własnymi). I nie zaprzeczam, że większość tych poprawek zapewne nie miała sensu albo niewiele się od siebie różniła, co nie zmienia faktu, że gdyby pis procesował tę ustawę w cywilizowany sposób a nie w 3 dni po nocach, nie byłoby trzeba takich głupot wymyślać.
2017-07-21 14:23
przypomnieć ci jak za donalda załatwiali poprawki?
2017-07-21 09:34
2017-07-21 11:18
Jak powiedziałeś a to powiedź b proszę o przykłady co robiło PO aby osiągnąć władzę absolutną?
2017-07-21 11:56
Nie, nie można było, czego PO poniosła konsekwencje przy urnach wyborczych. Dalej proszę o wskazanie, w którym miejscu jest "dobra zmiana" w stosunku do tego co było (rozmawiamy o jakości stanowienia prawa - proszę nie wyskakiwać z ubekami, złodziejami, itd.)
2017-07-20 23:17
ja przeczytałam a co ci wyjaśnić? czego nie zrozumiałaś?
2017-07-21 07:31
Kto przeczytał to i konstytucję ten wie że to totalna bolszewia.
Zapytałbym wszystkich idiotów pisowskich: co byście zrobili gdyby to np taki niesiołowski miał decydować kto jest sędzią? Byłby lament! I tym się
Kto przeczytał to i konstytucję ten wie że to totalna bolszewia.
Zapytałbym wszystkich idiotów pisowskich: co byście zrobili gdyby to np taki niesiołowski miał decydować kto jest sędzią? Byłby lament! I tym się różnimy bo większość protestujących rozumie że takich uprawnień nie można dać nawet ghandiemu.
K.a prokurator rządzi sądami? To tak jakby wilkowi dać stado owiec wypasać.
2017-07-20 23:19
Nie wiem czy ktokolwiek wie z protestujących o co chodzi... Aż przykro mi na to patrzeć ze tak łatwo jest zmanipulować ludzi.
2017-07-21 00:51
Ty wiesz na pewno w TVP wszystko ci wyjasnili.
2017-07-21 07:14
2017-07-22 22:59
Wystarczy logicznie pomyśleć , nie trzeba oglądać TVN , ale taki przedstawiciel plebsu skąd ma to wiedzieć.
2017-07-21 07:32
Ja wiem
2017-07-21 08:51
2017-07-21 10:06
2017-07-20 23:33
Większość osłow PiS w sejmie nie czytało nad czym głosuje
2017-07-21 10:08
to tym bardziej nie wiedzą za czym głosują.
P.S. Pod projektem ustawy PIS podpisała się m. in. posłanka Szczypińska Jolanta ze Słupska.
2017-07-21 00:22
Czy posłowie którzy głosowali bo im Pan Jarek kazał przeczytali ustawę? Śmiem wątpić.
2017-07-21 10:10
Oni tak pragmatycznie do tego podchodzą. Ważne, żeby mieć zagwarantowaną kasę i stałe przychody, a to mogą sobie zapewnić tylko przez poddaństwo i oddanie Jarkowi i partii.
2017-07-21 00:41
Bardzo w to wątpię. Czytanie prawicowych gadzinówek i wierzenie w ich wizję świata, raczej to wyklucza. Kaczyńskiego nie popiera nikt w Europie. 27 : 1 zapomniałaś?
2017-07-21 07:28
A zapomniałeś o 190:0 w Radzie Bezpieczeństwa? Polskę cały świat popiera, a Europa oprócz Wschodniej już nie istnieje. Jest Zjednoczony Kalifat Europejski. Zresztą ryży uj to zwykła ciamajda, bandyta i złodziej. Może zapomniałeś, że jest o jednego Donalda za dużo?
2017-07-21 09:18
Jak by glupota mogla fruwac to bys byl w stratosferze
2017-07-21 10:14
Nasz kraj był jedynym kandydatem z Europy Środkowo-Wschodniej do Rady Bezpieczeństwa (nikt inny nie chciał), więc nie jest to żadne zaskoczenie, że zostaliśmy wybrani. W Radzie Bezpieczeństwa zawsze przypada jedno
Nasz kraj był jedynym kandydatem z Europy Środkowo-Wschodniej do Rady Bezpieczeństwa (nikt inny nie chciał), więc nie jest to żadne zaskoczenie, że zostaliśmy wybrani. W Radzie Bezpieczeństwa zawsze przypada jedno niestałe miejsce dla państwa z Europy Środkowo-Wschodniej. Zastąpimy Ukrainę.
Sukces Panie, sukces, wszyscy nas popierają.
2017-07-21 01:00
Ludzie protestują ale wiedzą tyle co im w TVN-ie powiedzą i niedouczeni politycy.
2017-07-21 06:51
...i dopiero zabieraj głos
2017-07-21 10:15
2017-07-21 10:58
2017-07-21 11:36
Oprócz geografii - tam jest pionierem :D
2017-07-21 12:09
POpatrz kto był przy korycie.
2017-07-21 06:16
nie o ustawę tu chodzi tylko o partie i znajomków i nie nie jestem zwolennikiem pisu
2017-07-21 06:23
2017-07-21 06:59
Ciekawe ile posłów to czytało (ze zrozumieniem)?
2017-07-21 07:40
Przeczytałaś zrozumiałaś chyba nie. Może jesteś za głupia na to. Oglądasz TVP PiS i wciskają Ci ciemnotę.
2017-07-21 08:14
Dlaczego w TVP PIS nie było mowy o manifestacjach tylko inne stacje nadawały. Ostatnio teściowa do mnie mówi że TVN kłamie wydaje mi się że TVP kłamie zataja i oglupia.
2017-07-21 10:20
Stawiamy własną tezę, uwzględniamy tylko te fakty, które pasują do naszej tezy, niewygodne fakty pomijamy i przemilczamy.
Tak było z podkomisją smoleńską z tezą o bombie termobarycznej, która przepisała wybrane
Stawiamy własną tezę, uwzględniamy tylko te fakty, które pasują do naszej tezy, niewygodne fakty pomijamy i przemilczamy.
Tak było z podkomisją smoleńską z tezą o bombie termobarycznej, która przepisała wybrane zdania, które pasowały do tej tezy, a pominęła kompletnie zdania, które przeczyły tezie o wybuchu.
Tak samo jest z TVP, TVP info, nie pokazujemy protestów, czyli przemilczamy dla "nas" niewygodne informacje, w zamian tego relacje z prac komisji ds. amber gold czy komisji reprywatyzacyjnej.
2017-07-21 11:01
Na tym polega polytyka
2017-07-21 08:51
Tak. Przeczytałem może nie całą od deski do deski ale kilkanaście kluczowych punktów. Za to przeczytałem konstytucję od deski do deski. Porównałem te dwa dokumenty i jak dla mnie są tam oczywiste sprzeczności. A Ty
Tak. Przeczytałem może nie całą od deski do deski ale kilkanaście kluczowych punktów. Za to przeczytałem konstytucję od deski do deski. Porównałem te dwa dokumenty i jak dla mnie są tam oczywiste sprzeczności. A Ty przeczytałaś/eś konstytucję? I uważasz, że wszystko się zgadza? Myślisz, że prawnicy z całego świata się mylą mówiąc, że nasza ustawa jest niekonstytucyjna? Wiem, pewnie mi zaraz powiesz, że to całemu światu zależy na tym by ubezwłasnowolnić Polskę. Czy nie widzisz, że taka forma przekazu (straszenie niewidzialnym wrogiem) to metody stosowane w komuniźmie?
Zdziwisz się ale ja popieram PiS. Wiele rzeczy robią dobrze. Mają prawo do robienia potrzebnych zmian i meblowania Polski po swojemu. Ale na miłość Boską niechże to robią nie łamiąc prawa.
Może uważasz też podobnie jak poseł pawłowicz, że trzeba odebrać koncesję na nadawanie programom telewizyjnym, które sprzeciwiają się PiSowi?
Uważasz, że to dobra droga? Oni idą jak walec. Miej świadomość, że jak zagarną już wszystko wezmą się za ubezwłasnowolnianie obywateli. Poczytaj historię wielu Państw (np Turcji), które szły podobną ścieżką i czym się to skończyło?
Pamiętaj, że demokracja nie jest idealnym ustrojem ale chyba nikt jeszcze nie wymyślił lepszego. Poczytaj sobie o ustroju Singapuru. Może i kraj jest bogaty ale jest tak ubezwłasnowolniony. Za każde pierdnięcie na ulicy masz drakońkie kary. Ludzie nie są tam szczęśliwi (nie mówię o akpekcie finansowym). Chcesz aby u nas było podobnie? Wiem co mówię bo mieszkałem tam dwa lata.
My kroczymy podobną ścieżką tyle, że szanse na bogactwo i dobrobyt taki jak tam mamy raczej znikome.
2017-07-21 09:15
w każdej partii są świry. To jest potrzebne do walki politycznej. Niesioł jest dobrym przykładem
2017-07-21 09:24
No właśnie Pani tym wpisem udowodniła że jej nie przeczytała.
2017-07-21 10:00
Czy tylko powiela to co usłyszał lub przeczytał w przekazie swojej ulubionej partii rządzącej?
2017-07-21 10:13
Czytają konstytucję
2017-07-21 10:43
też jej nie przeczytali. Wystarczy, że Ziobro z Kaczyńskim ją przeczytali
2017-07-21 12:40
czy głosujący za ustawą posłowie partii rządzącej czytali te ustawy
2017-07-21 13:51
z drugiej, PIS się chyba troszkę zapędził w reformowaniu wymiaru sprawiedliwości, skoro już nawet Minister Sprawiedliwości Czech, a więc jednego z państw Grupy Wyszehradzkiej, której znaczenie usiłuje wzmocnić obecny
z drugiej, PIS się chyba troszkę zapędził w reformowaniu wymiaru sprawiedliwości, skoro już nawet Minister Sprawiedliwości Czech, a więc jednego z państw Grupy Wyszehradzkiej, której znaczenie usiłuje wzmocnić obecny rząd, stwierdził że to za daleko idące zmiany i nie podoba mu się, że te ustawy odwołują obecnych sędziów Sądu Najwyższego.
Myślę, że ostatecznie co najmniej jedna z ustaw zostanie zawetowana, ale nie będzie to tyle sukces opozycji, choć ta na pewno w takim wypadku zasługi przypisze sobie, a właśnie presja ze strony państw sojuszniczych.
2017-07-21 15:42
2017-07-21 21:17
A czy posłowie PiS przeczytali ustawę?
2017-07-20 23:03
więc nie róbcie nie wiadomo czego , po co podburzać ludzi do wojny domowej myślicie że was ona nie dotknie .
2017-07-20 23:11
2017-07-20 23:14
a nie raz na chiński rok
jak będą sie tak spotykać przez kilka lat, no to szacun
2017-07-20 23:39
2017-07-21 00:40
Ale to są spotkania "religijne" he, he. A ciemny lud kupuje...
2017-07-21 12:28
... ciemny pisowski lud kupi nawet to że ziemi jest płaska.
2017-07-21 17:31
2017-07-21 06:51
trójmiasto opisuje nawet jak 10 osób protestuje przeciwko aborcji :) hehe
2017-07-21 00:56
Wiadomo co , a ciebie dotknie prędzej niż myślisz.Wszystko co radykalne jest destrukcyjne , nawet dla siebie i bez znaczenia jest w którą stronę.Radykalny znaczy niesamodzielny i sfrustrowany czyli mało przydatny społecznie a wręcz szkodliwy.
2017-07-21 07:31
A Liberalny? Liberalizm to samo zniszczenie, pozwalanie na wszystko rujnuje społeczeństwa. To destrukcyjny system.
2017-07-21 01:03
2017-07-21 07:41
Zakładając że członków PO, .Nowoczesnej, SLD, PSL i ich młodzieżówek jest kilka tysięcy to zgromadzenie 2,5 tyś w jak to mówią "mateczniku" Platformy nie jest sukcesem. Bo to oznacza że nawet wewnątrz tych organizacji
Zakładając że członków PO, .Nowoczesnej, SLD, PSL i ich młodzieżówek jest kilka tysięcy to zgromadzenie 2,5 tyś w jak to mówią "mateczniku" Platformy nie jest sukcesem. Bo to oznacza że nawet wewnątrz tych organizacji jest wiele osób które nie chcą by było tak jak było ciekawe dlaczego ?? miały coś z sądami wspólnego ??
Koryto od nie jednej kasty uprzywilejowanej powoli ale skutecznie się oddala demontaż demokracji "magdalenkowej" ku mojej uciesze w lepszej lub gorszej formie postępuje i postępować będzie. Czy zmiany będą na lepsze zobaczymy i ocenimy jesienią 2019 roku przy urnach wyborczych. Jak będą na lepsze opozycja Totalna zostanie totalnym obciachem jak okaże się że na gorsze wróci do władzy by znowu było tak jak było ludzie sami rozstrzygną bez względu na jazgot dziś uprzywilejowanych którym rzeczywiście świat się wali
2017-07-21 08:23
Syn pracuje u dewelopera.Szef nakazal pracownikom przyjsć na manifestacje bo jak nie to ;ja wam POkaże"
2017-07-21 09:29
...i najlepiej schować głowę w piasku i udawać że wszystko jest cacy.Tu chodzi o przyszłość naszych dzieci,naszych pokoleń....o ich bezpieczeństwo.
2017-07-21 09:36
ludzi było tylu jak na dużym koncercie openera, to więcej niż 2,5 tys
nie okłamuj nas
2017-07-21 10:04
2,5 tysiąca to dla Ciebie nic, więc po co zawracasz sobie głowę jakimś komentarzem. Podoba Ci się to, co robi władza - Twoje prawo. Natomiast mi się nie podoba, jestem nawet tym przerażona i mam również prawo, póki co
2,5 tysiąca to dla Ciebie nic, więc po co zawracasz sobie głowę jakimś komentarzem. Podoba Ci się to, co robi władza - Twoje prawo. Natomiast mi się nie podoba, jestem nawet tym przerażona i mam również prawo, póki co wyrazić swój protest. W dodatku nikt mnie nie zmanipulował, bo potrafię sama myśleć. Podobnie jak te 2,5 tysiąca ludzi w Gdańsku mam odmienny pogląd niż Ty na to, co się dzieje w naszym kraju. Dlatego protestujemy i zapewniam Cię, że zdecydowana większość, to zwyczajni ludzi, a nie jak się próbuje wmówić, broniący koryta. Nigdy nie byłam i raczej nie będę przy żadnym korycie, nie jestem też członkiem rodziny prawniczej Przeraża mnie fakt, że zdobycze demokracji, m.in. trójpodział władzy, budowane przez ponad 20 lat, obracane są w gruzy. Odbudować to będzie bardzo trudno. Dlatego protestuję i pragnę zapewnić tych, którzy tu piszą różne bzdury, wiem dlaczego!!!
2017-07-21 14:14
Do Starego Maneżu czy B-90 wchodzi po 1000 osób na stojąco.
To teraz ustawcie sobie taki klub na nowych ogrodach, zniknie tam.
Ludzi było jak na dużym koncercie na festiwalu, to jest więcej niż 1000 czy 2000
2017-07-21 14:35
"2,5 tysiąca to dla Ciebie nic, więc po co zawracasz sobie głowę jakimś komentarzem."
Bo jako wolny obywatel wolnego państwa mam prawo wyrazić swoją opinię więc to zrobiłem. W czasach szczęśliwie minionych 8
"2,5 tysiąca to dla Ciebie nic, więc po co zawracasz sobie głowę jakimś komentarzem."
Bo jako wolny obywatel wolnego państwa mam prawo wyrazić swoją opinię więc to zrobiłem. W czasach szczęśliwie minionych 8 lat rządów PO za wyrażanie własnych poglądów traciło się pracę lub spotykały ludzi różne szykany dziś władza się zmieniła w demokratyczny sposób więc możesz sobie demonstrować do woli i wyrażać swoje zdanie. Rozumiem twoje zdumienie że ja też wyrażam swoje bo wcześniej nie mogłem ale teraz już mogę i wyrażam. A co do manipulacji to twój wpis jest doskonałym przykładem co z ludźmi oglądającymi Stację co to cały dzień sama prawda ( ciekawe że w ZSRR wychodziła taka gazeta PRAWDA ot skojarzenie).
A co do "koryta" to nie przyznawaj się nawet że bronisz nie swojego a cudzego koryta bo to śmieszne choć w wolnym kraju jak widać zdarza się.
A co do trój podziału władzy to widać zdobycze demokracji pomyliły ci się ze zdobyczami socjalizmu. Trójpodział władzy wymyślili Francuscy filozofowie w 18 wieku
Zanim jeszcze demokracja w obecnym kształcie została w Europie wprowadzona dużo wcześniej.
Kolejna rzecz to nie przez 20 lat budowano w Polsce ustrój społeczny tylko zbudowano do 30 lat temu przygotowując PRL do miękkiego lądowania w rzeczywistości bez armii czerwonej. A ten porządek zbudowali nam tow. Jaruzelski z Kiszczakiem, a przyklepano pijąc wódeczkę w Magdalence. To czego bronicie to właśnie instytucje które swój kształt i sens istnienia otrzymały w PRL nie po to by komu kolwiek służyły tylko motłoch służył władzy i nie podskakiwał. To jest koryto i to są przywileje dla nielicznych których wskazano w PRL. A które właśnie się kończy i odchodzi do nie chlubnej pamięci. Bo w demokracji ludzie mogą sobie instytucje zmieniać kiedy chcą i jak chcą. Na tym polega demokracja za 2 lata zmienimy i konstytucję bo ta co jest to też bubel post komunistyczny zrobiona tak by chronić przywileje "MAGDALENKOWE" a nie by ludziom żyło się lepiej.
2017-07-21 10:14
Trzeba umieć liczyć
2017-07-21 10:22
rządzić.
2017-07-21 14:39
Krzykliwych,chamskich,agresywnych,grozacych puczem.Bywa,że biją przeciwników politycznych.Nas są miliony,zwolenników PIS,zwolenników zmian.Jesteśmy.Nie damy się zastraszyć.
2017-07-21 18:19
Jak wyjdzie 250 tysięcy to będziesz błagał u PUTINA o schronienie... Przygotuj paszport.
2017-07-20 23:03
Pozdrawiam kolegów motorniczych którzy nie zjechali na czas przez protest! Trzymajcie się :D
2017-07-20 23:33
2017-07-21 08:04
Za taki gif od Tuska tez bym POzdrawiał
2017-07-21 09:57
bo też protestowali pod sądem.
2017-07-21 12:13
2017-07-20 23:04
Właśnie tyle osób nie wie po co tam przyszli...ale znajomi idą i sąsiedzi...to oni też
2017-07-20 23:13
2017-07-20 23:16
nie ma pci
tak mówią ci z tęczową flagą pod śądem
2017-07-21 00:41
Ja kobiety szanuję, tak mnie w domu nauczono.
2017-07-21 07:35
I to Ci sami ludzie, którzy trzymają banery z "Refugees welcome"? Ci to kobiety szanują! Pojedz do Niemczech i tam zobaczysz szacunek do kobiet.
2017-07-21 08:42
to weź słownik do ręki
2017-07-21 08:43
Co to za głupoty,straszne głupoty....
a wszystkie blondynki są głupie,
a wszyscy rudzi są fałszywi,
2017-07-20 23:42
kurkizja TVPis już przeprowadziła sondaż na ten temat? Szybko się uwinęli xD
2017-07-21 12:06
No tylko z wynikiem się pomylili. Miał być przekaz, że 120% zgromadzonych nie wie, po co tam przyszło xD Kurski potrąci po premii nieposłusznej dziennikarzynie!
2017-07-21 00:18
2017-07-21 00:32
Pani Krysia wie po co przyszła na komisję. Zjeść kanapkę.
2017-07-21 00:42
A może sałatkę. Pani Krysia P. lubi...
2017-07-21 01:02
Zeżreć , jedzą ludzie. op
2017-07-22 07:15
Ale co do Krysi P tą szkaluję ,ale Krysię Szumilas szanuję !!
2017-07-21 00:59
Trzema iksami podpisują się analfabeci.
2017-07-21 07:19
Nie wie po co chodzi na miesięcznice...
Ty też nie wiesz co piszesz. Ci co przyszli potrafią wyobrazić sobie jak będzie wyglądał sąd w którym idzie się po z góry wiadomy wyrok, a nie sprawiedliwość i wyciągają wnioski.
2017-07-21 07:39
Akurat w tym się mylisz. W Boga nie wierzysz to nie rozumiesz.
2017-07-21 09:46
to wytyczne z biura politycznego?
2017-07-21 10:25
Jakieś badania zrobiłeś na ten temat? Ankiety puściłeś w obieg wśród protestujących? A może liczyłeś wszystkich uczestników? Ile to będzie osób, te 70%, które podałeś? Bo jakoś musiałeś zrobić działanie, żeby ci wyszło 70%?
2017-07-21 17:58
jestes chyba głupi skoro tak sądzisz każdy jest świadomy co może być za miesiąc będzieszchodzić po paszport do urzędu
2017-07-20 23:04
tylko potem nie narzekajcie na opieszałość sądów
2017-07-20 23:49
No tak, przecież okrojona o połowę liczba sędziów w SN, i to z mianowania PIS znacznie przyspieszy procedowanie spraw? W ułaskawianiu ziomków partyjnych typu Kamiński zapewne, ale czy też spraw zwykłego obywatela hmm?
2017-07-21 07:47
A co SN ma do wyrokowania? SN posiada nadzór judykacyjny nad sądami powszechnymi i wojskowymi. Zresztą nie okroją tylko wyślą na emeryturę bezużytecznych sędziów, którzy mieli być apolityczni, a było całkiem inaczej.
rozwiń...
A co SN ma do wyrokowania? SN posiada nadzór judykacyjny nad sądami powszechnymi i wojskowymi. Zresztą nie okroją tylko wyślą na emeryturę bezużytecznych sędziów, którzy mieli być apolityczni, a było całkiem inaczej.
A co Kamiński takiego zrobił? Powołał służbę CBA, która wyłapywała aferzystów z grona PO? A czemu za afery gnoje nie siedzą tylko są ułaskawiani? Sprawa Amber Gold ciągnie się latami to jeden z przykładów, a Budyń nie został ułaskawiony za utajnienie 1 mln złotych i kilku mieszkań. A weź Ty utajnij złotówkę to ciekawe jak Ciebie sąd potraktuje.
2017-07-21 09:06
Ok, może się nieprecyzyjnie wyraziłem. Ale chyba przyznasz, że rozpatrywanie skarg kasacyjnych i wydawanie wiążących uchwał to istotne zadania SN dotyczące nas wszystkich? Przyznaje się, nie czytalem tej nowelizacji.
Ok, może się nieprecyzyjnie wyraziłem. Ale chyba przyznasz, że rozpatrywanie skarg kasacyjnych i wydawanie wiążących uchwał to istotne zadania SN dotyczące nas wszystkich? Przyznaje się, nie czytalem tej nowelizacji. Stąd moja prośba do zwolenników rządu i tej reformy, bo na razie nie mam czasu czytać całości: mogę prosić o wskazanie konkretnych numerów artykułów ustawy, które mają zapewnić szybsze, sprawniejsze i sprawiedliwsze działanie SN?
2017-07-21 14:28
a możesz mi powiedzieć iloma sprawami te trutnie się zajmują a ile odrzucają przyklepując np bezprawie lokalnych sądów?
2017-07-20 23:55
Teraz wyroki będą szybkie. Skoro bedzie o nich decydował jeden czlowiek.
2017-07-21 10:29
Co więcej, nie widzę narzędzi w tej ustawie, które miałyby przyspieszyć orzekanie w sądach? Jakie instrumenty mają ulepszyć i przyspieszyć orzekanie w sądach? Izba Dyscyplinarna w Sądzie Najwyższym? Przecież karanie za opieszałość, nie wpłynie na przyspieszenie rozstrzygnięć spraw.
2017-07-21 12:18
qa co lepiej bronić krzyża czy rozkopywać groby i grzebać trupom po kieszeniach ?
2017-07-20 23:04
Rodziny prawnicze bronią koryta
2017-07-20 23:06
bo ty to pewnie miałeś dziadka co pod Wiedniem Turków pogonił w obronie jedynej prawdziwej
2017-07-20 23:15
niesamowite, sami 60-letni sędziowie chyba w tej Polsce, młodszym trudno byłoby sądzić w czasach PRL.
Tak myślę, ale pewnie wiesz więcej.
2017-07-20 23:16
zapewne bił Niemców w AK, za co, jak to każdy AKowiec, dostał po wojnie nielichą willę.
2017-07-20 23:20
Jesteś debil, moi rodzice nie mieli żadnych z tych życiorysów o które mnie posądzasz.
2017-07-20 23:33
tefałen się kłania
2017-07-21 10:19
Lub tv*ram
2017-07-20 23:31
pis to powrót do PRL, absolutnie czysty PRL w wydaniu katolskim, najbardziej prymitywnym poza isis na świecie.
2017-07-20 23:44
Jakby wybierać czy wolisz amputację ręki czy nogi.
2017-07-21 07:12
2017-07-21 10:04
jedna partia ma wpływ na policje, prokuraturę i sędziów - brakuje tylko żeby jeszcze obrońców wyznaczali
Jaki będzie wynik procesu jeśli pójdziesz do sądu np. z pozwem przeciwko urzędowi skarbowemu ?
To tak
jedna partia ma wpływ na policje, prokuraturę i sędziów - brakuje tylko żeby jeszcze obrońców wyznaczali
Jaki będzie wynik procesu jeśli pójdziesz do sądu np. z pozwem przeciwko urzędowi skarbowemu ?
To tak jak by w meczu piłkarskim kibole jednej drużyny wyznaczali sędziego
Polska staje się państwem policyjnym gdzie jedna partia na władzę nad wszystkim
to powrót do komuny z pierwszym sekretarzem na czele, gdzie o wszystkich sferach życia obywateli decydowała partia.
Nie zgadzam się na takie funkcjonowanie państwa, nie po to walczyłem z komuna żeby teraz wrócić do zasad które funkcjonowały wtedy
2017-07-21 14:12
wtedy mieli nie tylko resorty siłowe i prokuraturę ale nawet sędziów na telefon.
2017-07-21 14:16
2017-07-21 07:49
A lepszy kalifat w wykonaniu Merkel? Przykład PRLu może podaj? Bo w TVN i Wyborczej dają ciągle takie przykłady. Michnik to Ty?
2017-07-21 09:18
;jak skurczysynie zmądrzejesz" to odPOwiem.
2017-07-21 09:24
2017-07-21 10:36
otwarty na rzeczywistość, a jak się słucha tylko TVPiS i Radia Maryja to ma się mózg zlasowany i nie da się zmądrzeć
2017-07-21 16:21
tępy słuchaczu tvsren
2017-07-21 11:50
http://statystyka.policja.pl/st/informacje/50630,Zabojstwa-raport-statystyczny-za-2009-rok.html
W państwie gdzie ponad 90% to katolicy.
Mimo osobistych obaw i niechęci wobec Islamu, polskie "osiągnięcia" biją terrorystów na głowę.
2017-07-21 06:00
Dzisiejsza opozycja głównie to są ludzie ,którzy mają interes aby wrócić do poprzedniej epoki "kolesiowskich układów" i rozkradania państwa w białych rękawiczkach ,które po bliższym przyjrzeniu nie są takie białe lub
Dzisiejsza opozycja głównie to są ludzie ,którzy mają interes aby wrócić do poprzedniej epoki "kolesiowskich układów" i rozkradania państwa w białych rękawiczkach ,które po bliższym przyjrzeniu nie są takie białe lub ludzie ,którzy są manipulowani tak jak mój kolega z pracy ,który gotów za każdym razem wyjść na ulicę nawet nie czytając ustaw lub nie znając detali spraw o co chodzi.
2017-07-21 07:00
Bo to nieprawda co wpiszesz
2017-07-21 07:50
Prawda, prawda. Czysta prawda.
2017-07-21 23:37
Twoja, RUSKA, prawda. Czego wymagać od sovieticusa. Nigdy nie byłeś i juz nigdy nie będziesz wolny. Wtedy Stalin, teraz Kaczor.
2017-07-21 08:34
Teraz też będą "kolesiowskie układy" tylko w wydaniu pisowskim, duźo bardziej posłusznym i lojalnym wobec swoich mocodawców
2017-07-21 15:13
piep*****
2017-07-21 15:45
2017-07-21 07:47
żal mi takich jak ty, domyślam się, że jestem chorym z nienawiści i na władzę wyborcą PiS, a może nawet członkiem partii.
2017-07-21 10:17
Głupota nie ma granic ..........Dyktatura czeka...........
2017-07-21 10:31
2017-07-21 15:12
duzzzzzzzza rodzia
2017-07-20 23:04
Dzicz z kod zablokowała dojazd do kilki dzielnic miasta? Adamowicz gotów podpalić Gdańsk za posadę u eurokratów?
2017-07-20 23:19
Boi się, że wreszcie sądy przestaną grozić paluszkiem ws. nierozliczonych mieszkań.
2017-07-20 23:45
to podejrzewam, że bank by mu je zlicytował.
Czy jednak nie i ja też nie muszę spłacać rat hipotecznego?
2017-07-21 06:39
Ty musisz a on nie, bo nie na kredyt je kupił. Chociaż słowo "kupił" to nadużycie.
2017-07-21 10:27
aha, to te kredyty, ktore splaca i ktore ujawnia w zeznaniach to tez klamstwo? A moze jest w zmowie z Putinem co?
Tabletki Ci zostawilam na stole w kuchni -
2017-07-20 23:23
Ja nie jestem, ani dzicz, ani kod, tak więc się mylisz chory z nienawiści człowieku,
2017-07-21 07:51
2017-07-21 10:22
Jaka inteligencja takie argumenty
2017-07-21 14:18
a teraz wróć butelki sortować, bo śmieciarki jadą
2017-07-21 09:05
Teraz juz Kodowcy i Powcy mówią ja niejestem zadnym znich i dokladnie tak sie zachowują .Wyzywają plują ,wzywaja do nienawisci, mówią ze bedą wiszać ludzi ale to nie jest nienawisc :)Oni tak do miłosci blizniego
Teraz juz Kodowcy i Powcy mówią ja niejestem zadnym znich i dokladnie tak sie zachowują .Wyzywają plują ,wzywaja do nienawisci, mówią ze bedą wiszać ludzi ale to nie jest nienawisc :)Oni tak do miłosci blizniego namawiają.!! :) Ale to mozna im wybaczyc po to sa lemingi bezmózgowce ,wiec obojetnie co by Politycy i ubecy mjóziwły oni beda ich popierac i powtarzac bezmyslnie.Jesli Kodowcy POlitycy i zacofana bedzie mówiła by strzeelac to lemingi beda to bezmyslnie powtarzac ! I tez powiedzą ze to z miłosci.:)
2017-07-21 10:43
jesteś ślepy z nienawiści lub płacą ci za takie brednie
kłamiesz jak bura suka w żywe oczy i przekręcasz fakty
sprzedałeś się jak Judasz za 500+ ??
Wszystko o czym piszesz jest jednym WIELKIM kłamstwem
jesteś ślepy z nienawiści lub płacą ci za takie brednie
kłamiesz jak bura suka w żywe oczy i przekręcasz fakty
sprzedałeś się jak Judasz za 500+ ??
Wszystko o czym piszesz jest jednym WIELKIM kłamstwem i oszczerstwem przyjdź dzisiaj wieczorem pod sąd w Gdańsku i zobacz to na własne oczy, a nie wymyślaj niestworzonych rzeczy czy może nie przepisuj przekazu dnia z nowogrodzkiej
2017-07-22 16:35
2017-07-21 10:59
Bezmozgowce ? Co napisałeś i jak napisałeś też o Tobie coś mówi. Przemyśl to jeszcze.
2017-07-21 18:56
Nie wierze że piszesz co myślisz. Piszesz co ci karzą pisać. Rozumiem że na chleb trzeba zarobić. Tylko zdaj sobie sprawę TUMANIE, co będzie tego efektem. Nie zgotujesz sobie tej KACZEJ FASZYSTOWSKIEJ DYKTATURY,
Nie wierze że piszesz co myślisz. Piszesz co ci karzą pisać. Rozumiem że na chleb trzeba zarobić. Tylko zdaj sobie sprawę TUMANIE, co będzie tego efektem. Nie zgotujesz sobie tej KACZEJ FASZYSTOWSKIEJ DYKTATURY, zgotujesz ją milionom Polaków, swoim dzieciom na KILKADZIESIĄT LAT. Wybory nie będą o niczym decydować, tak samo jak fasadowe nie decydują o BIałorusi czy Rosji.
Będzie decydował ten kto liczy głosy. Słyszałeś już o wymianie sędziów z PAŃSTWOWEJ KOMISJI WYBORCZEJ ??
WYTRZEŻWIEJ CZŁOWIEKU
2017-07-20 23:27
2017-07-21 00:43
Sam jestes dzicz pisiorze.
2017-07-21 08:02
Prawda, Kodziarska dzicz, która od początku działalności nie potrafi podać sensownych argumentów po co w ogóle wychodzi na ulice. Bronić swego mentora Kijowskiego, który Was okradał? No prześmieszni jesteście i właśnie
Prawda, Kodziarska dzicz, która od początku działalności nie potrafi podać sensownych argumentów po co w ogóle wychodzi na ulice. Bronić swego mentora Kijowskiego, który Was okradał? No prześmieszni jesteście i właśnie tego bronicie? Bronicie SBcje, UBecje, rządy Stalinowskie, morderców z ZOMO, Bandyty Kiszczaka i Jaruzelskiego. Bronicie komunizmu i niszczącego Marksistowskiego sytemu antychrześcijańskiego i anty narodowościowego. Czcicie chaos, którym jest liberalizm, zboczeń, bo jesteście anty moralni i pragniecie uwalniać swoje chore rządze. To samo UBywatele SB. Wasz przewodniczący ciągle chodzi nawalony na protestach. Zachowujecie się jak najgorsze zwierzęta, umiecie tylko ubliżać i obrażać, a jak ktoś się o coś pyta to tylko wyzwiska lecą, a nic mądrego nikt nigdy z Was nie powiedział.
2017-07-21 08:36
Strach się bać.
2017-07-21 09:55
Jak trzeba być zagubionym aby używać takich argumentów, te porównania, ten język. Albo nic nie Rozumiesz albo nie słuchasz ludzi którzy mają coś do powiedzenia
2017-07-21 11:49
tylko trzeba byc wystarczajaco inteligetnym by je zrozumiec ... ale po co sie wysilac
2017-07-21 13:31
I tylko obrażanie, nic więcej?
Chcialem zauważyć, że teraz nie broni się ludzi z tamtych lat, tylko przed nimi. Niestety, niektórzy z nich mają się bardzo dobrze. Nie broni się tamtego strasznego czasu, tylko przed jego powrotem. Przed przewodnią wolą jednej partii.
2017-07-21 10:15
Jak się obudzisz w dyktaturze to będziesz wiedział
2017-07-21 10:19
Dzicz z manifestacji umie czytać i wie czym grozi dyktatura Kaczusia
2017-07-21 10:38
to chodź na piechotę dobre dla zdrowia
2017-07-21 18:23
dzicz to pis mordy i ryje pis--komuna
2017-07-21 19:14
Dzicz z PISuaru dorwała się do władzy
2017-07-20 23:05
i Satelity KODowe
2017-07-21 07:59
;jak skurczysyny zmądrzeją"to POwrócą do koryta.
2017-07-21 09:41
Twoj idol prokurator stanu wojennego piotrowicz podobno robil wczoraj w majty ze strachu. Wreszcie:)
2017-07-21 13:53
a inni całe ich zastępy, do tego w KOD siedział alimenciarz oszust oraz inny pedofil. Na prawdę jako społeczeństwo się aż tak spolaryzowaliśmy by bronić jednej hołoty przed drugą? Ci ludzie są tacy sami, są siebie warci. Do polityki ciągną głównie oszuści.
2017-07-21 14:20
i na to nie ma zgody
2017-07-21 19:13
2017-07-21 20:17
Niech byli zomowcy i ormowcy milosnicy Piotrowicza zrobia swoja demonstracje.
2017-07-21 10:42
i znów dyktatura małego dyktatorka
2017-07-21 16:24
mały boluś chętnie nawet znów zakapuje byleby wrócić do koryta
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.