2020-09-29 13:02
Do stu tysięcy zatęchłych beczek z grogiem...a już myślałem że w końcu pomyśleli o zapomnianym przez włodarzy Obłużu moi drodzy i kochani....ehhhh.
2020-09-29 13:27
Zlikwidować pozostałe, przecież to miasto się wyludnia
2020-09-29 14:04
Bo semeko musi zarobić na osiedlu obok. Proces legitymizowania się rozpoczął
2020-09-29 19:55
Nie jest tak, że przede wszystkim jest coś robione dla mieszkańców ;) Liczy się biznesowe podejście.
2020-09-29 14:12
mają sens gdyby SKM obsługiwane były przez lekkie składy jak w metrze. SKM obsługuja kolejki podmiejskie a przystanków ma być tak gęsto jak w metrze. Przecież składy nawet się rozpędzić nie dadzą rady.
2020-09-29 15:19
Metro w bardzo krótkim czasie potrafi osiągnąć relatywnie wysoką prędkość (pasażerowie czują mocne przyspieszenie, czy hamowanie). Dominujące, stare składy SKM po prostu nie nadają się do gęstej sieci przystanków.
2020-09-29 14:22
Ha.. Ha.. Ha!
2020-09-29 15:08
2020-09-29 17:02
Bardzo dużo osób tam mieszka, ale też dojeżdża do pracy. Już nie mówię tu o stoczniowcach, a o normalnych ludziach, którzy chcą się tam dostać. Niestety. pkp plk i miasto chyba nie widzi potencjału tego miejsca..
Jestem za powrotem kolei na Obłuże i Oksywie!!
2020-09-29 18:32
Potrzebny jest przystanek na Obłużu, dojeżdżam codziennie do Gdańska skm i wiele innych osób też. Zbędny natomiast jest przystanek między Orłowem a Redłowem. To głupi pomysł
2020-09-29 13:03
nie potrzeba budować, a po co? a komu to potrzebne?
2020-09-29 15:13
mi potrzebny i mi podobnym bo muszę pedałować na piechotę z Orłowa albo Redłowa do wielkopolskiej
2020-09-29 19:02
Trolejbusem nie lepiej albo rowerem jak każe oficer rowerowy z UM.
2020-09-29 19:52
Nie przesadzaj
2020-09-29 20:15
W ten sposób to przystanki musiałyby być co 100 m! Mnóstwo ludzi jedzie na Karwiny etc., ale dla nich ten przystanek i tak sensu nie ma, bo im "zaoszczędzi" aż jeden przystanek trolejbusowy... Z Orłowa do skrzyżowania z Wielkopolską jest pieszo 10 minut, i to od poczty, więc nie przesadzajmy.
2020-09-29 15:28
a komu to przeszkadza?
2020-09-29 16:24
Dojeżdżającym do Gdańska.
2020-09-29 19:01
Pętle masz w Redłowie na Stryjskiej lub na Al. Zwycięstwa , leniu.
2020-09-29 23:04
A w przypadku kolei miejskich, za standard na świecie uznaje się odległość około 750m pomiędzy przystankami, nie 2km...
2020-09-29 13:04
Traci sens SKM...!!
Ma być szybka,a nie częsta.
Więcej ruchu nygusy.
2020-09-29 13:47
2020-09-29 15:30
szybko ruszała i miała dwa razy więcej drzwi.
2020-09-29 16:56
I częściej jeździła w godzinach szczytu co 6 minut
2020-09-29 19:09
No tak było, ale kto ze słoików pamięta te czasy i zmianę taboru ze starego EW 90.. w latach 70-tych na niewiele młodszy, a gorszy model EN 57..... model E91 z 1936 roku!!!!
2020-09-29 15:33
Na nowoczesny i szybki np taki jaki jest w metrze. Kto jeździł np w Londynie ten wie jakie to ma przyspieszenie i prędkość.
2020-09-30 23:19
Nygusy tylko murzyny
2020-09-29 13:05
2020-09-29 13:28
2020-09-29 16:47
Na zachód Gdyni nie ma jak zrobić przystanków kolei bo nie ma na czym.
A budowa torów i infrastruktury kolejowej będzie bardzo ciężka, bo trzeba będzie wyciąć trochę TPK na taką budowę i robić masę planów itp. To
Na zachód Gdyni nie ma jak zrobić przystanków kolei bo nie ma na czym.
A budowa torów i infrastruktury kolejowej będzie bardzo ciężka, bo trzeba będzie wyciąć trochę TPK na taką budowę i robić masę planów itp. To jest inwestycja ogromna i zanim ona powstanie (jeśli w ogóle) to minie noo sporo lat...
Z kolei na Obłuże bardzo by się przydała kolej i nic nie stoi na przeszkodzie by ją zrobić.. tory są więc tylko je doprowadzić do użyteczności, zrobić przystanki i będzie ok.. a napewno odciąży to wiecznie zakorkowaną estakadę i będzie świetną alternatywą dojazdu do centrum i innych dzielnic Gdyni.
2020-09-30 00:21
Jeden przystanek miałby powstać na ul Rdestowej na Dąbrowie, kolejny w wiczlinie a następny chwarzno i połączy Gdynie główna przez dąbrowe do lotniska w Gdańsku
2020-09-29 17:47
skm gdynia północ, inaczej zginiemy w korkach
2020-09-29 13:05
papierowe miasto wydaje na konsultacje, ekspertyzy zamiast siłami licznych etatów własnych wypracować rozwiązanie. Które tutaj jest proste: przystanki mają być rzadko (bo SKM ma być "szybka"), za to dowóz, dojazd i dojście do nich mają być sprawne.
2020-09-29 13:22
To SKM zleciła opracowanie dokumentu o przydatności lub nie tego przystanku.
2020-09-29 13:38
Rachunek na 300 000 zł prześlę e-mailem
2020-09-29 14:35
SKM sama z siebie nie ma potrzeby budowy tych przystanków, tak jak budowy czegokolwiek.
2020-09-29 13:27
żeby pół Gdyni miało bliżej do przystanku. teraz wypchane autobusy/trolejbusy jadą do redlowa
2020-09-29 13:05
Budować. Im większy zasięg bezkolizyjnego transportu szynowego tym lepiej.
2020-09-29 13:32
zmieni się czas przejazdu.
2020-09-29 13:53
Do tego czasu SKM pozbędzie się starych EN57
2020-09-29 13:05
Przystanki co 500m bo ludziom się nie chce chodzić .
2020-09-29 16:37
Jadąc SKM z Gdańska jeżeli chcesz się udać na przykład na fikakowo to trzeba wysiąść na Redłowie i tam się przesiąść na trajtek bądź autobus, Orłowa kursuje tylko jeden. Nie chodzi o to że ludziom nie chce się chodzić
Jadąc SKM z Gdańska jeżeli chcesz się udać na przykład na fikakowo to trzeba wysiąść na Redłowie i tam się przesiąść na trajtek bądź autobus, Orłowa kursuje tylko jeden. Nie chodzi o to że ludziom nie chce się chodzić lecz o to że przez tą przesiadkę traci się minimum 15 minut. Czas to pieniądz jak mawiają. Niby jest pkm z Gdańska na karwiny ale raz na godzinę.
2020-09-29 13:06
Ten przystanek jest potrzebny, natomiast Gdynia Śródmieście to zbędny projekt. Razem z tą stacją powinien też powstać jakiś parking Park&Ride w pobliżu, już teraz Plac Górnośląski jest przeciążony samochodami w ciągu dnia.
2020-09-29 13:08
Bo każdy pracownik warzywniaka i każdej innej budy dojeżdża tam do pracy swoim autem i stąd jest tak ciasno w obrębie Placu Górnośląskiego.
2020-09-29 14:46
Redłowo o kilkaset metrów (~400m na północ) i zejścia z obu końców - zbliży się do biurowców i przystanku na linii do Kościerzyny. Podobnie niech Orłowo przesuną o te ~400m na północ. Nie będzie trzeba dodawać przystanku
Redłowo o kilkaset metrów (~400m na północ) i zejścia z obu końców - zbliży się do biurowców i przystanku na linii do Kościerzyny. Podobnie niech Orłowo przesuną o te ~400m na północ. Nie będzie trzeba dodawać przystanku i opóźniać i tak wolnej SKM. Na ale zamiast zastanowić się przed niedawnym remontem Redłowa to do sprawy podchodzimy zaraz po jego zrobieniu. Gdynia - miasto na miarę (swoich) możliwości.
2020-09-29 15:05
Bareja pozdrawia. Przestanki kolejowe to nie autobusowe. Nie tak łatwo (tanio) je przesunąć.
2020-09-29 19:12
Jeden Lenin już był, wystarczy tej rewolucji. Mi Redłowo pasuje choć po remoncie nadal wygląda słabo.
2020-09-29 13:06
Niedawano wciskali przystanek między Wzgórzem Św. Nowotki, a Gdynią Główną, teraz między Redłowem i Orłowem. Proponuję uprościć temat: zrobic jeden długi peron od Tczewa do Słupska i skład zamkniety, łańcuchowy.
2020-09-29 15:15
zatrzymywanie na zyczenie przyciskiem
2020-09-29 21:37
2020-09-29 23:33
Nie ma i nie było nigdy Wzorza Św. Nowotki tylko wzgórze Marcelego Nowotki
Dlatego słoiki piszą żeby pisać.
2020-09-30 00:34
jak to nie!
a moźe ulicy Karola Marksa Hallera też nie było?
2020-09-29 13:06
"Zagłosowało 4723 osób. 41 proc. z nich uważa, że oba przystanki są niepotrzebne. 26 proc. widzi sens budowy peronu przy ul. Wielkopolskiej."
No ale trzeba wydac kase aby ktos mogl zarobic, wiec zrobmy studium.
2020-09-29 13:12
dalsza część tekstu: "Tyle samo osób przyznaje, że powinny powstać oba." Czyli za powstaniem przystanku przy ul. Wielkopolskiej głosowało 52 proc. (2 x 26 proc). A później dziwią się, że przeciętny Polak nie rozumie przeczytanego tekstu.
2020-09-29 13:36
Tylko, ze to nic nie wnosi bo studium jest na wykonanie jednego przystanku, a w ankiecie pytali o dwa. A później dziwią się, że przeciętny Polak nie rozumie przeczytanego tekstu.
2020-09-29 14:45
tym bardziej, że wg ankiety 26% uznało, że powinien powstać tylko nad Wielkopolską i 26% że zarówno nad Wielkopolską i w Śródmieściu. Czyli dla Wielkopolskiej 52% za vs 41% przeciw.
2020-09-29 15:09
Ale studium jest na jeden przystanek. Rownie dobrze mogli w ankiecie zapytac o SKM na polnoc Gdyni. Teraz mozna zrobic kolejny przetarg na kolejne studium na kolejny przystanek, a pozniej kolejne studium na oba na raz.
2020-09-29 16:39
To są miejsca pracy, w dzisiejszych czasach kryzysu nie żałuj architektom i budowlańcom roboty
2020-09-29 18:15
To niech moze zaczna remontowac linie kolejowa na polnoc Gdyni?
2020-09-29 20:08
4 tys glosow na 250 tys mieszkancow - tez mi wynik
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.