2016-12-02 19:02
śliskie jak cholera
2016-12-02 20:11
Drogi rowerowe dla garstki kosztem dróg normalnych przez co korki ogromne. Drogi rowerowe ciągle zmieniane od kostki po asfalt . Teraz jeszcze niebezpieczne ponieważ wyodrębnione z chodnika przez co kierowca nie widzi
Drogi rowerowe dla garstki kosztem dróg normalnych przez co korki ogromne. Drogi rowerowe ciągle zmieniane od kostki po asfalt . Teraz jeszcze niebezpieczne ponieważ wyodrębnione z chodnika przez co kierowca nie widzi rowerzysty. Wiadomo że chodziło o kasę dla królika i o propagandę jak to miasto się rozwija. Wszystko w gwizdek i nawet rowerzyści nie skorzystali bo po tych drogach strach jeździć. Macie swojego budynia od tylu lat
2016-12-02 21:15
Przede wszystkim rowerzystów w Gdańsku jest od cholery, w lato zobacz ilu ich jeździ po ścieżkach, więc nie pisz że to dla garstki. Dlatego też bardzo dobrze że ścieżki są, bo dzięki temu jest mniejsze zagrożenie na
Przede wszystkim rowerzystów w Gdańsku jest od cholery, w lato zobacz ilu ich jeździ po ścieżkach, więc nie pisz że to dla garstki. Dlatego też bardzo dobrze że ścieżki są, bo dzięki temu jest mniejsze zagrożenie na chodnikach (mało który rowerzysta zaryzykuje zdrowie jeżdząc po ulicy). Też jestem rowerzystą i ścieżki rowerowe bardzo mi ułatwiają poruszanie się po mieście wśród ludzi. Rozumiem że jest hejt na budynia, ale w tej sprawie akurat niema sie co czepiać.
2016-12-02 23:46
Przecinają ulice i kierowca ich nie widzi. Stanowią zagrożenie dla życia. Jeżeli chcemy porównywać to tylko skalę. Porównaj ilość dróg i kierowców do ilości rowerzystów. Dania wybudowała ścieżki dlatego ze centrum jest
Przecinają ulice i kierowca ich nie widzi. Stanowią zagrożenie dla życia. Jeżeli chcemy porównywać to tylko skalę. Porównaj ilość dróg i kierowców do ilości rowerzystów. Dania wybudowała ścieżki dlatego ze centrum jest mocno.zabudowane i lepiej tam.się poruszać rowerem niż samochodem. W Polsce nie ma takiej potrzeby i najpierw powinna powstać całą urbanizacja miasta i dopiero potem jeżeli zajdzie potrzeba to ścieżki. ( ścieżki na.końcu a nie początku )
2016-12-03 00:07
modnego kozła z brodowąsami. Dobra rada zdejmij słuchawki bo Cię karetka lub coś trzaśnie.
2016-12-04 11:09
Ale bardziej profesjonalni biegacze również korzystają ze ścieżek. Podobno zwiększa to szybkość o 5%. Także nie są te ścieżki tylko dla rowerów.
2017-01-26 22:51
A jak zwiększa prędkość rolek?
2016-12-03 11:46
2016-12-03 05:34
W takim razie proponuję aby samochody były pozbawione drzwi. Kierowcom znacznie poprawi się akustyka.
2016-12-05 15:08
Jak kierowca nie widzi to niech nie jeździ na podwójnym gazie
2016-12-02 20:53
zabij się na pasach. Bo szkoda gadać. jedź swoim dizlem na kaszuby i słuchaj radio buraki w ciągu dalszym.
2016-12-03 11:45
dałeś roweroFcu popis jak trzeba :P
2016-12-04 08:55
Poprawne gramatycznie, wydaje mi się. "W dalszym ciągu" zamienia się czasem na "w ciągu dalszym".
Radio generalnie się nie odmienia, ale podobno dopuszcza się w ostatnim czasie odmianę tego słowa.
Więc
Poprawne gramatycznie, wydaje mi się. "W dalszym ciągu" zamienia się czasem na "w ciągu dalszym".
Radio generalnie się nie odmienia, ale podobno dopuszcza się w ostatnim czasie odmianę tego słowa.
Więc chyba zostało tylko "o ray".
Ale to literówka, rozumiem, że chodziło o "o rany".
Więc w sumie cały błąd to jedna literówka. Nie przesadzałbym bym.
2016-12-04 08:50
ty kaszub, giermek. starszy oborniczy.
2016-12-03 00:07
2016-12-22 12:34
Na motorze nie, ale na motocyklu istnieje takie ryzyko......
2016-12-03 08:16
To prawda, mokre znaki poziome w czasie deszczu są śliskie jak lodowisko i stanowią w trakcie hamowania czy w zakrętach duży problem, zwłaszcza dla starszych motocykli bez ABSu i innych systemów stabilizacji toru jazdy,
To prawda, mokre znaki poziome w czasie deszczu są śliskie jak lodowisko i stanowią w trakcie hamowania czy w zakrętach duży problem, zwłaszcza dla starszych motocykli bez ABSu i innych systemów stabilizacji toru jazdy, a takim pojazdem bez elektronicznych "wspomagaczy" jeżdżę. Na przejściach dla pieszych odruchowo wybieram dla kół drogę pomiędzy białymi pasami czy zatrzymuję się obok białych strzałek na skrzyżowaniach, niestety tych czerwonych placy dla rowerzystów nie ma jak motocyklem ominąć. Ostatnio na nowo remontowanych drogach zaczęto malować znaki poziome farbą wyraźnie szorstką (np. Osowa-Chwaszczyno czy Miszewo-Przodkowo) która hałasuje pod kołami samochodów i wydaje się że jest dla motocyklistów bezpieczniejsza, czy to naprawdę działa nie miałem na szczęście okazji przekonać się jeszcze. Kolejna powszechnie występująca na polskich drogach śmiertelna pułapka dla motocyklistów to bariery energochłonne zaprojektowane wyłącznie dla samochodów, w razie szlifu na motocyklu ostre krawędzie ich słupków działają jak nóż, a wystarczyłoby dołożyć drugi rząd poziomych belek nisko nad ziemią i nie byłoby możliwości nadziania się ciałem na krawędzie słupków, ale instytucje odpowiedzialne za bezpieczeństwo na drogach w głębokim poważaniu mają zdrowie i życie motocyklistów - bariery spełniają obowiązujące w Polsce normy i temat jest zamknięty. Mają poprawiać bezpieczeństwo, ale z punktu widzenia motocyklisty lepiej gdyby ich wcale nie było: wolę ślizgając się na tyłku wpaść na pobocze, do rowu czy w przydrożne krzaki niż owinąć się wokół stalowego słupka o ostrych krawędziach.
2016-12-03 11:57
Nie od dziś wiadomo że po "białym" się nie jeździ :-)
2016-12-03 08:45
Te czerwone też są szorstkie i przynajmniej na rowerze przyczepność się nie pogorszyła.
2016-12-02 19:39
To jest dla rowerów!
2016-12-02 19:06
nie fandzol, rower hamuje idealnie.
2016-12-02 19:27
pokiciało mu się z białymi pasami zebry
2016-12-04 14:45
martwię się...
2017-01-26 22:50
Rząd z pewnością przetrwa dłużej niż owa firma.
2016-12-16 22:05
Może władze miasta zainteresują się stanem drogi, przedłużenie ul. Kampinoskiej, odcinek tej drogi przypomina tor przeszkód. Stan drogi zagraża bezpieczeństwu ruchu. Poza tym, powstałe wyrwy w asfalcie na ul. Nowiny, od
Może władze miasta zainteresują się stanem drogi, przedłużenie ul. Kampinoskiej, odcinek tej drogi przypomina tor przeszkód. Stan drogi zagraża bezpieczeństwu ruchu. Poza tym, powstałe wyrwy w asfalcie na ul. Nowiny, od kilku tygodni również zagrażają bezpieczeństwu ruchu. Czy jest ktoś z Włodarzy Miasta Gdańsk, który zainteresuje się problemem mieszkańców - Południa Gdańska???
2017-01-26 22:49
Najpierw trzeba się wytłumaczyć z apartamentów przy muzeum.
2017-01-26 22:46
Wygląda to tak: Firma potrzebuje zapłaty za prace już teraz, a do wiosny i tak zniknie z rejestru. Budyń też potrzebuje do swojego katalogu osiągnięć ładnych zdjęć już teraz. Będzie powtórka robót przez kolejną firmę, znowu za nasze podatki.
2016-12-22 20:38
wytrwają. Na ulicy Kołobrzeskiej, przy rondzie z Aleją Rzeczypospolitej nie wytrzymały tygodnia a do wiosny jeszcze daleko. Za to "łatanie" dziur w mroźny poranek na Al. Rzeczypospolitej to mistrzostwo drogowców. Tydzień temu klei przy Galerii Zaspa i dziury pojawiły się w tych samych miesiącach - ale najważniejsze, że jest robota.
2016-12-09 12:46
Pozwala to robić za dnia!!!!!!! Niedość ze budyń zakorkował miasto swoją "nowoczesna" infrastruktura- jak najwiecej cykli świetlnych- bedzie kolorowo, to jeszcze ciagle prace drogowe
2016-12-03 19:24
A oni i tak pojadą tam gdzie nie ma ścieżki,bo taki mają kaprys. Dziesiątki razy widziałam, jak ścieżka obok,a ci po ulicy. Druga sprawa, jak ktoś to już nadmienił,że mają się za królów szos i nawet nie raczą zwolnić przed przejściami. Kamikadze w rajtuzach..
2016-12-03 19:55
każdy jedzie do wyznaczonego celu, a nie tak jak prowadzą "ścieżki".
kierowcy tez rzadko przed przejściami zwalniają. taki mamy klimat.
2016-12-04 07:54
Kiedy ścieżka prowadzi równolegle z kierunkiem jazdy,a oni i tak wolą przepychać się ulicami między samochodami. Wytłumacz, bo dla mnie to nie logiczne
2016-12-04 09:19
metr prowadzi, potem drugi metr jest po drugiej stronie. 5 świateł i z powrotem na tą pierwszą stronę. Po kolejnych kilku metrach ścieżka się urywa......
a ulica zawsze jest ciągła i zawsze prowadzi prosto. Proste?
2016-12-02 19:05
Ja nie wiem po co zadawac głupie pytania. Wiadomo, ze na wiosne już bedą bardzo blade i na 1 maja tak jak i pasy nalezy je będzie odmalowac.
2016-12-04 08:45
;)
2016-12-03 11:50
nalezy je będzie odmalowac
2016-12-02 19:22
moźe i to nienajlepszy pomysł, by zmieniać infrę rowerową
po zakończeniu sezonu dla rowerzystów rozpuszczalnych,
ale z drugiej strony, może zaniim wróci wiosna, śmierdziuszki już
się do tej
moźe i to nienajlepszy pomysł, by zmieniać infrę rowerową
po zakończeniu sezonu dla rowerzystów rozpuszczalnych,
ale z drugiej strony, może zaniim wróci wiosna, śmierdziuszki już
się do tej czerwonej plamy przyzwyczają i nie będą ściemniać,
że ich zaskoczyło?
ja też wolał bym by to robiłi w kwietniu. ale wolę teraz niż w sierpniu.
a podejrzewam, że ktoś musi wydać forsę przed końcem roku budżetowego i "nicsięniedazrobić"
2016-12-02 19:25
również uważam, że ped**arze powinni się częściej myć
2016-12-02 19:39
idę o zakład, że przeciętny rowerzysta myje się dużo częściej, niż przeciętny kierowca, a już na pewno wielokroć częściej niż kanapowy troll internetowy (jak ty) który nie wstając sprzed klawiatury robi pod siebie, nie ma żadnych znajomych i przyjaciół, bo capi
2016-12-04 08:20
i o stłuczkę nie trudno, zwłaszcza gdy kilka pasów a zawijasów mnóstwo na trasie,
a tutaj to wyraźnie wiadomo że to przejście dla pieszych/rowerzystów, więc po co te dodatkowe oznaczenia?!
2016-12-04 07:35
Opalają aby pozbyć się wilgoci a jak usuwają sól? Liżą jezdnię później?
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.