2014-10-16 07:05
poniemiecki ma juz 100lat
2014-10-16 10:16
2014-10-16 11:52
"Również chodnik jest tymczasowy i do połowy listopada pojawi się już docelowy, wykonany z elementów drobnowymiarowych, podobnych do swojego poprzednika"
drobnowymiarowych? czyli kostka bauma? srsly?
2014-10-16 14:47
2014-10-17 17:37
puszki zbierasz? zbieraczu metali? he
2014-10-18 09:13
Bo przed remontem tez nie bylo ;)
2014-10-16 07:09
O jak slotko...
Jak ktos chce znajdzie sposob(by dobrze zrobic wykonac) a jak ktos nie chce znajdzie powod by wykonac fuszere.a urzednicy odpowiedzialni sa nieodpowiedzialni.
Dziekuje dowidzenia
Goodbye
2014-10-16 08:17
2014-10-16 12:29
mała słota
2014-10-16 08:18
Wiadomo ze wykonawcy sie za niego oberwie. Powinien w p**** zamurowac plac budowy az robotnicy spokojnie wykonaja sobie mur oporowy i za rok na spokojnie zrobic ładny nowy własciwy chodnik. A malkontenci niech dymaja
Wiadomo ze wykonawcy sie za niego oberwie. Powinien w p**** zamurowac plac budowy az robotnicy spokojnie wykonaja sobie mur oporowy i za rok na spokojnie zrobic ładny nowy własciwy chodnik. A malkontenci niech dymaja przeez rok naokoło. Przynajmniej takie durne artykuly by nie powstawaly. Mam nadzieje ze wykonawca postawi tam dzis plot do czasu powstania nowego chodnika. Blagam niech pan to zrobi. BŁAGAM!!!
2014-10-16 08:36
2014-10-16 09:32
Wykonanie takiego chodnika to dwa góra trzy dni pracy na luzie, wykonanie prowizorki niech to będzie jeden dzień a ile czasu przejście było zamknięte? W tym momencie remont chodnika zajmie ok trzech-czterech dni a nawet
Wykonanie takiego chodnika to dwa góra trzy dni pracy na luzie, wykonanie prowizorki niech to będzie jeden dzień a ile czasu przejście było zamknięte? W tym momencie remont chodnika zajmie ok trzech-czterech dni a nawet pięciu gdyż trzeba rozebrać prowizorkę gdzie tu logika? Oświetlenia nie było, to od razu oznacza, że go nie ma być, to z kolei jest jakiś absurd.
Pamiętajmy, że w tym kraju prowizorki zostają najdłużej.
2014-10-16 07:11
Bo większość remontów to sciema. Ale myślę że w tym przypadku kompleksowy remont mógłby się odbyć tylko po całkowitym wstrzymaniu ruchu pociągów. A jak wiadomo nikt się pod tym nie podpisze.
2014-10-16 08:16
2014-10-16 19:39
Dróg i mostów się znam. Do pełni szczęścia konieczna jest porzadna hydroizolacja plus odprowadzenie wody opadowej. Żeby to zrobić to niestety trzeba wstrzymać ruch pociągów... Sorry ale pewnych rzeczy się nie przeskoczy... Można kombinować ale na krótką chwilę tylko. Woda jest cierpliwa i zawsze znajdzie ujście...
2014-10-16 13:45
z niecierpliwością czekam na zakończenie remontu tunelu przy dworcu PKP - jak zrobiony będzie odpływ wody deszczowej ? - zwłaszcza pod nowym peronem, na razie - "po remoncie" (powiedzmy na oko 70% zaawansowania) wygląda na to, że odpływu w ogóle nie zaplanowano :)
2014-10-16 07:12
2014-10-16 07:38
2014-10-16 08:15
2014-10-16 13:53
Zbyt wiele inspektorów "od zawsze" by ruszyć" betony" i cokolwiek zmienić,
lęk przed nowym i nieznanym jest zbyt silny a przy okazji może wyjść brak kompetencji i niezaktualizowana wiedza.
2014-10-16 10:41
wystarczy zobaczyć jaka jest teraz przebudowa grunwaldzkiej przy skrzyżowaniu z kołobrzeska kolejna fuszerka nawet chodnika i drogi rowerowej nie potrafią wykonać wielkie wystające krawężniki wstawili na dodatek
wystarczy zobaczyć jaka jest teraz przebudowa grunwaldzkiej przy skrzyżowaniu z kołobrzeska kolejna fuszerka nawet chodnika i drogi rowerowej nie potrafią wykonać wielkie wystające krawężniki wstawili na dodatek krzywo!!!Mimo że 100 metrów dalej maja nawet przykład ze wszystko jest na zero"0" z jezdnia wykonane i na 100% beda to potem 10 razy poprawiać ale jakis debil urzedniczy to zaprojektował i kazał tak własnie wykonac!! A potem kolejny urzedas to odbierze i dopiero po interwencji beda poprawiać i tak jest od lat!!
2014-10-16 11:19
zleca się przetarg, wybiera wykonawcę projektu... tak samo jest z nadzorem autorskim podczas wykonywania inwestycji- robi to z reguły ta sama osoba co wykonała projekt budowy/ przebudowy.
Winą obarczaj nieudolne
zleca się przetarg, wybiera wykonawcę projektu... tak samo jest z nadzorem autorskim podczas wykonywania inwestycji- robi to z reguły ta sama osoba co wykonała projekt budowy/ przebudowy.
Winą obarczaj nieudolne prawo zamówień publicznych, które nakazuje wybrać najtańszego, a nie urzędników.
Ale co Ty o tym możesz wiedzieć, najłatwiej pochlapać ozorem nie mając podstawowej wiedzy ;-)
2014-10-16 13:13
to by nie powstały błędy projektowe. Ale jak ktoś się nie zna, to zleci - "przebudowa ulicy/wiaduktu/kosmodromu" i wszystko. Bez dodatkowych obwarowań
2014-10-16 13:56
komentarz do xyz
2014-10-16 16:28
2014-10-16 10:16
2014-10-16 07:12
Wiadukt przeciekal od zawsze. Juz w ksiazkach Guntera Grassa wielokrotnie tym autor pisal. Zatem nie zatykajmy dziur, nie uszelniajmy go. Chrońmy dziedzitwo literackie! Niechaj będzie jak przed wojna, kiedy Gdańsk byl Danzigiem.
2014-10-16 07:13
2014-10-16 07:18
PKP jest genialne. Nie było oświetlenia, to znaczy, że jest zbędne. Łaskawie może zrobią coś z wodą wow.
2014-10-16 07:23
było więc jest zbędne..
2014-10-16 07:29
porównując czasy przejazdu pociągami jeszcze dwie dekady temu, a Pendolino, można śmiało stwierdzić, że produkt Alstomu jest nam całkowicie zbędny.
2014-10-16 08:00
2014-10-16 13:52
2014-10-16 08:02
kapała, więc kapać będzie nadal. Grunt to tradycja. A ile zer po początkowej liczbie za remont? Pewnie ze sześć.
2014-10-16 08:13
2014-10-16 08:10
Woda też wcześniej była więc plan remontowy nie przewiduje, żeby po remoncie jej nie było. Ponad to na czas obfitych opadów deszczów pod wiaduktem będzie uruchamiana zastępcza komunikacja promowa.
2014-10-16 08:11
Ja robie elewacje w budynku. Jak bys mi przyszedl i zaczal gadac ze ma tu byc na chodnik skierowane z 5 lamp to bys taka lampa w lep zarobil.
2014-10-16 13:37
tym niemniej jakieś małe, o walorach bardziej dekoracyjnych nie zaszkodziłoby.
2014-10-16 16:37
jakies dekoracje by sie przydaly zeby patologia z wajdeloty i okolic miala co niszczyc
2014-10-16 13:47
2014-10-16 07:27
jakieś przygłupy to projektują czy co?
2014-10-16 10:09
2014-10-16 13:16
żal i poruta to za wysoka ocena dla nich
2014-10-16 10:30
to jak jest wszystko w miescie czy Polsce budowane to same fuszerki .Potem są remontowane i przebudowywane 500 razy a koszty sa tego ogromne za wszystko płaci podatnik!!I to jest celowe działanie prosze sie przyjzec
to jak jest wszystko w miescie czy Polsce budowane to same fuszerki .Potem są remontowane i przebudowywane 500 razy a koszty sa tego ogromne za wszystko płaci podatnik!!I to jest celowe działanie prosze sie przyjzec jakie inwestycje sa obecnie realizowane i jak !!Oni nawet nie potrafia drogi rowerowej zbudować czy chodnika.!!!A nawet jak sie widzi takie fuszerki i sie zlitujesz jak widzisz tą nie gospodarność podajesz przykłady i gotowe rozwiązania to jak beton nie zgadzają sie a potem po 300 przeróbkach w końcu i tak jak im podawałes na tacy!!Ale taki jest własnie urzedniczy beton!!Na piastowskiej zamiast zlikwidowac krawezniki przy budowie nowej drogi i wyrównać na zero podjazd to po interwencji idioci szlifowali kraweznik szlifierka!!Totalna kompromitacja!!Dopiero po kolejnych interwencjach je wywalili!!Przykładów jest setki ale urzedasy niczego sie na błedach nie ucza
2014-10-16 07:41
Czy naprawdę 8 naświetlaczy ledowych po 10 wat każdy - to tak dużo.W hurtowni po 25 złotych.Nie ośmieszajcie się planiści z Bożej łaski.Co za cymbał zadecydował brak oświetlenia pod wiaduktem.
2014-10-16 08:02
branży to 30 tys. Euro, nie trzeba robić przetargu. Koszt projektu 20.000 pln netto, itd...
2014-10-16 08:32
Nie bylo pod tym wiaduktem luster, barierek, wyswietlaczy ledowych i darmowych parasoli jak w intelu. Naprawde" myslisz" ze ich nie bedzie bo ktos tak zdecydowal?
2014-10-16 08:50
Te 8 naświetlaczy po 10 W nic Ci nie oświetli i w praktyce byłby tylko ozdobami, które by jeszcze bardziej drażniły ludzi. Do oświetlenia potrzebne jest mocniejsze oświetlenie zużywające więcej prądu za który trzeba płacić i tu jest problem.
2014-10-16 16:21
to co świetlówki co nie ? , zawsze tak było i było dobrze ? czy może pomarańczowe rtęciówki bo leżą jeszcze na magazynie od 1980 roku ?
2014-10-16 18:00
Wypłać kase z bankomatu i leć do pkp daj im na te lampy.
2014-10-16 20:27
Nic nie rozumiesz. Trzeba wydać warunki, zbudować przyłącze, uzyskać mapkę do celów projektowych, zgodę konserwatora, zrobić projekt wykonawczy, ogłosić przetarg, przejść procedury odwoławcze, itp. Masa, masa pracy, na lata. Dopiero potem można kupić te lampy i założyć.
2014-10-17 08:37
więc nie majo czasu na robote.
2014-10-16 07:56
Jak zwykle nikt nie pyta sie osob korzystajacych z wiaduktu co trzeba zmienic. A wystarczyla by skrzynka z napisem "co zmienilbys podczas prac remontowych" co pokazaloby problemy konkretnych remontow czy prac budowlanych.
2014-10-16 10:34
mają mnóstwo czasu by się samemu przejść i sprawdzić!!Na stołkach siedzą niekompetentni kolesie polityków!
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.