2022-05-04 09:19
Mam podobna sytuację z biurem Adrialin tyle że co chwilę przesuwaja wypłatę na dodatek brak kontaktu telefonicznego
2020-09-27 12:02
No dobra, ale co nas to interesuje? Wystarczyło wykupić wakacje przez dobre biuro podróży, zwrot kasy miałbyś w tydzień bądź możliwość ustalenia innego terminu wyjazdu ( dowolnego, bez żadnej dopłaty).
2021-03-19 07:57
Jakie to jest to dobre biuro podróży?Ja od TUI też nie odzyskałam pieniędzy a minęło od mojej rezygnacji 280 dni.Biuro podróży Wakacje.pl zbywają mnie i wmawiają że TUI wysłało mi e mail
2020-12-29 11:57
ja wykupiłam w itace i mam to samoi co powiesz mądralo
2020-12-22 13:01
Wykupiłem w itaka, czekam juz 7 miesięcy i co powiesz cwaniaczku ??
2020-11-06 06:59
Jaki tydzień. Ja wykupiłam przez dobre biuro i też nie mam zwrotu środków.
2020-10-22 09:42
Ja wykupiłem w ITAKA i działanie jest takie same. Czekam już ponad 200 dni i dalej nic nie wiadomo.
2020-09-28 12:35
W dobrym, czyli jakim? Podobno tylko TUI wypłacało po 14 dniach. Ale kto wiedział?
2020-09-27 14:08
Weszła specustawa i biura turystyczne nawet te największe nie zwracają kasy swoim klientom w ciągu tygodnia lub dwóch. Biura czekają na ostatni dzień zwrotu pieniędzy, czyli 194 dzień (14 dni + specustawa 180 dni). W tym czasie spokojnie obracają niezłą kasą swoich klientów.
2020-09-27 19:59
2020-09-28 08:15
Ja dostałem nawet po 2 dniach.
2020-09-28 10:52
Wiec dlatego od razu oddaje dostali 2 miliardy euro od niemieckiego rzadu
2020-09-27 20:05
Zgadza się, Tui w ciągu dwóch tygodni zwrócił zaliczke
2020-09-27 14:17
Prawda
2020-09-28 10:16
Co za bzdury piszesz .
2020-09-28 08:37
Żadne buuro podróży nie chce teraz oddać kasy. Zwlekają, żwby to UFG za nich zwróciło. Więc nie wiem, co masz na myśli pisząc " dobre", bo takich nie ma.
2020-09-28 10:15
2020-09-28 10:04
z główka wszystko w porządku???
2020-09-27 13:26
Oczekuję zwrotów z trzech biur. Koleżanki z pracy z dwóch kolejnych.
2020-09-28 03:07
Chociażby tui, zwrot w ciągu 5 dni roboczych.
2020-09-28 09:27
Z TUI walczę o kasę od lipca. I do tej pory nie oddali zaliczki
2020-09-28 08:11
Właśnie teraz miałem być w Turcji. 17 lipca TUI odwołało wycieczkę. 10 sierpnia przypomniało mi się, że mają moją zaliczkę. Napisałem maila z numerem rachunku. Pieniądze były kolejnego dnia.
2020-09-27 16:44
Aż trzech? Hmm. Widać , że na biednych nie trafiło. Acz byłbym bardziej zdenerwowany, bo taka sytuacja nie powinna mieć miejsca.
2020-09-28 08:33
a co nas to interesuje, że ciebie to nie interesuje. Mnie i wielu innych artykuł bardzo zainteresował.
Nie podoba się, to nie czytaj. A jak już przeczytałeś to nie wstawiaj tutaj tych swoich wypocin
2020-09-28 08:27
Człowieku, czy ty żyjesz rzeczywistością ? co się dzieje i jak to działa ?
Tu nic nie ma wspólnego jakieś dobre biuro czy kiepskie biuro.
Nie będę się rozpisywał, bo i tak widać że w tym temacie masz zero pojęcia.
... nie pisz bzdur człowieku
2020-09-27 22:58
Dziś zwlekają ze zwrotem kasy, a w przyszłości nie będą mieli klientów.
Nikt nie będzie ryzykował zamrożenia kasy, tylko sam sobie zorganizuje wyjazd.
2020-09-28 00:17
Ja w ogole nie rozumiem kupowania wakacji w jakims biurze. Od lat jezdze na wakacje wczesniej samemu sobie bookujac hotel czy airbnb. Nigdy zadnych problemow.
2020-09-27 21:00
to cie interesuje że rzad wypłaci mu odszkodowanie, a wiesz skad rzad wezmie pieniadze na wypłate odszkodowania? domysl sie i otwieraj portfel :D
2020-09-27 17:49
A co ma dobre biuro do tego jak zwykle w majestacie prawa okradaja klientow.to jest ewidentna wina rzadu.Ale co sie dziwic jaki pan taki kram.Te biura ktore w ten sposob pogrywaja z klientem nigdy nie odzyskaja zaufania
2020-09-27 16:27
Widać ,że w duu... byłeś i g.. widziałeś, i tyle wiesz o wakacjach za granicą z biurem podróży co nic...jest to powszechny problem wielu Polaków obecnie...no ale jak się większość czasu spędza trollując w necie to cóż się dziwić, tylko pamiętaj jak już gdzieś jakimś cudem pojedziesz nie żryj trawy pod hotelem:)))
2020-09-27 16:21
Mialem wykupione w itaka i mam taka sama sytuacje
2020-09-27 16:07
Ja miałem w dobrym biurze podróży wykupione i nam ten sam problem wiec nie cwaniakuj ze w tydzień kase odzyskamy
2020-09-27 15:13
Kupiła wakacje z r.pl i mam ten sam problem. Biuro turystyczne nie chce wypłacić zaliczki. Nie ma znaczenia z kim kupisz wakacje. Traktują cię tak samo
2020-09-27 14:16
Nie pisz bzdur!
2020-09-27 13:21
W artykule jest mowa o wakacjach.pl i grecos. Wniosek nie kupujmy u pośrednika. Tylko u konkretnego jednego biura co sprzedaje wycieczki. Choć i tak pewnie też byłyby problemy, ale przynajmniej nikt by nie zwalał na drugiego bo by go nie było.
2020-09-27 12:45
.
2020-09-27 12:04
A Grecos to słabe biuro?
2020-09-27 12:13
2021-01-22 09:15
Do wszystkich przyszłych klientów: mamy propozycję: zaliczka 5% płatna w momencie rezerwacji. pozostała kwota płatna jednorazowo do 7 dni po powrocie z imprezy. Niestety po wpadce organizatorów (zwrot wpłaty po 180+14
Do wszystkich przyszłych klientów: mamy propozycję: zaliczka 5% płatna w momencie rezerwacji. pozostała kwota płatna jednorazowo do 7 dni po powrocie z imprezy. Niestety po wpadce organizatorów (zwrot wpłaty po 180+14 dni) mamy brak zaufania do przedpłat i tylko na tych warunkach jesteśmy skłonni zawrzeć umowy. Nauczeni przykrymi doświadczeniami polskich organizatorów (w Czechach i Niemczech prawie natychmiastowa wypłata odszkodowania) tylko taka opcja jest przez nas do zaakceptowania. Pozdrawiam KW.
2021-01-06 16:15
16 czerwca odwolali mi wakacje w Bulgarii, mialy odbyc sie od 3 lipca, calosc byla zaplacona w styczniu 2020, czekam nadal na zwrot pieniedzy, te 194 dni nie wiem od kiedy nawet liczyc...nie wiem tez gdzie sie zwrocic zeby je odzyskac, kontakt z biurem jest znikomy
2020-12-29 15:45
Dziwne, ja nie miałam problemu ze zwrotem pieniędzy z itaki
2020-12-19 09:02
Ja kupiłam przez wakacje.pl z biura podróży Atur. Dramat. Czekam jak głupia te 180 dni a teraz się dowiaduje (z internetu), że trzeba było złożyć wniosek do Funduszu Gwarancyjnego. Organizator złożył taki wniosek miesiąc
Ja kupiłam przez wakacje.pl z biura podróży Atur. Dramat. Czekam jak głupia te 180 dni a teraz się dowiaduje (z internetu), że trzeba było złożyć wniosek do Funduszu Gwarancyjnego. Organizator złożył taki wniosek miesiąc wcześniej, ja nie zostałam o tym powiadomiona. Ponoć wniosek musi być identyczny jak ten który złożyło biuro podróżny. Nie mogę od nich uzyskać tych informacji! Dzwonię proszę, piszę mejle zarówno do Atur jak i wakacji.pl i nic. Atur ma zupełnie gdzieś, wakacje.pl to albo nie odpowiadają na pytania, albo nie na temat, albo podają co mejla sprzeczne informacje, mam wrażenie że koresponduję z grupą Monty Pythona a nie biurem podróży.
Może znacie jakiegoś prawnika, który specjalizuje się w takich sprawach?
2020-12-05 09:08
Ja mam gorszą sprawę. Wykupiłam wycieczkę, cierpliwie czekałam 194 dni, a po upływie tego okresu dostałam informację,że moje pieniędze wpłacone osobiście w biurze, nie zostały zaksięgowane. czekam już ponad 220dni i moja sprawa w dalszym ciągu jest w dziale księgowości. nie polecam tego biura wakacje.pl!!!
2020-10-06 18:17
Moją wycieczkę wakacje.pl anulowało 13 marca 2020- do dzisiaj nie otrzymałam pieniędzy mimo że minęły już wszystkie możliwe terminy ustawowe (ponad 200 dni) - Biuro podróży ETI posyła mnie do wakacje.pl a oni z powrotem do organizatora i tak w kółko. Co robić? Kilka tysięcy złotych zamrożone w biurze podróży i tam obracane. skandal!
2020-10-01 12:24
również pieniądze jest mi winny grecos. rozwiązanie umowy nastąpiło 18.05.2020
jakoś do połowy grudnia mieli wypłacić pieniądze więc pytam uprzejmej pani na infolinii, kiedy otrzymam zwrot, czy znów będzie to
również pieniądze jest mi winny grecos. rozwiązanie umowy nastąpiło 18.05.2020
jakoś do połowy grudnia mieli wypłacić pieniądze więc pytam uprzejmej pani na infolinii, kiedy otrzymam zwrot, czy znów będzie to trwało 180dni+14. Info zwrotne brzmiało "30 dni na weryfikacje+14 dni na przelew" zajadam popcorn i czekam z niecierpliwością ile jeszcze bedę musiała sie prosić o własne pieniądze....
2020-09-29 17:04
I zaczynam wątpić w odzyskanie jakichkolwiek pieniędzy polubownie...
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.