Opinie (57) 3 zablokowane

  • Taksówki chyba podrożały.

    • 5 13

  • Zbiora niezla baze danych (1)

    Mam swoj pojazd

    • 7 15

    • A jak ktoś nie ma i kończy w środku nocy robotę?

      Chyba fajna opcja co? Czy musisz od razu płakać?

      • 5 1

  • Brawo !

    Chociaz cos dobrego i fajnego.

    • 30 8

  • Ciekawe

    Niech uważają na "sprytne" buraki

    • 10 5

  • Bzdura (7)

    Świetna inicjatywa! Szkoda że kosztem kierowcy. Free now pomaga ? Szkoda że zabierając kierowcy i tak marne grosze. Kierowca ryzykuje tak jak lekarz. Jest w grupie podwyższonego ryzyka. W zamian może za -30% ceny zawieźć

    Świetna inicjatywa! Szkoda że kosztem kierowcy. Free now pomaga ? Szkoda że zabierając kierowcy i tak marne grosze. Kierowca ryzykuje tak jak lekarz. Jest w grupie podwyższonego ryzyka. W zamian może za -30% ceny zawieźć chorego lekarza do pracy. Środki ostrożności ? Bajki opowiadają. Przesłony ? W Warszawie i owszem. W Gdańsku brak jakiegokolwiek wsparcia. Tylko SMS o treści uważajcie na siebie. Kłamstwo goni kłamstwo w tej firmie

    • 59 5

    • Bo to gorszy rak niż Uber.

      Od czasu zmiany nazwy robią konkurencję cenową Uberowi i Boltowi. Inicjatywa jak najbardziej szlachetna. Szkoda, że kosztem kierowcy. Kursy pewnie będą liczone 1,30 zł/km. Dla firmy świetna reklama. A jak pandemia się uspokoi zacznie się znowu ściąganie w kontekstach Ukraińców - wsadzanie do Fabii i będzie się kręcić.

      • 18 1

    • Nie rozumiem zbytnio hejtu. (2)

      Jako kierowca masz wybór:
      - wozisz za grosze personel medyczny;
      - nie wozisz nikogo, bo spadło zainteresowanie przewozem osób i nic nie zarabiasz.

      • 9 10

      • Hm (1)

        Akcja miała dotyczyć tylko lekarzy itd. Aktualnie każdy może sobie zamówić przejazd ,, dla życia,, nikt tego nie weryfikuje. Więc firma to dno

        • 3 3

        • Czyli nadal kierowca coś zarabia, bo te opłaty są przerzucone na firmę.

          • 0 1

    • A Pan Urban - dyrektor, jest nieskazitelnym gentelmenem. (1)

      Co to nigdy nikogo nie oszukał.

      • 3 0

      • Zwyczajna szmata

        Zaprosił do współpracy lewusów, których sam jeszcze kilka miesięcy wcześniej tępił... zwrot o 180 stopni
        Człowiek, który zniszczył polski rynek TAXI

        • 6 1

    • A kto ci każe jeździć w freenow ?

      Jeżdżę w stowarzyszeniu , cena 2.7 w dzień w nocy 2 taryfa ( nie jak u was ) klient biznesowy , umowy z 300 firmami , żadnych pisanych imprezowiczów obroty po 10000 miesięcznie . Tylko boli was to że trzeba wyłożyć parę tysi na wejściu i mieć swoje auto ( nie Fabię z wypożyczalni )

      • 5 0

  • przejazdy taksówkami i nie taksówkami (7)

    W freenow więcej aut bez licencji, bez DG, bez ZUSu, niż prawdziwych taksówek. Niemiecka firma jeszcze ma dużo kasy żeby dopłacać do kursów.
    Wykańczają rynek dumpingiem - licząc, że sobie kiedyś odbiją.
    Idea szlachetna, ale w końcowym rozliczeniu nie mogą być stratni.

    • 30 6

    • Pitolenie (6)

      Powiedz lepiej co licencjonowane złotówy zrobiły bezinteresownie dla innych?

      • 6 7

      • A Ty co Robiłeś zapewne ochroniarzy z biedry bezinteresownie dla innych ?

        • 0 4

      • licencjonowane woziły za darmo rodziny osób poparzonych w hali stoczni (4)

        i woziły długie lata za darmo członków Stowarzyszenia Osób Niepełnosprawnych w Sopocie

        • 9 1

        • Brawo, ja w 1998 przeprowadziłem starszą osobę przez jezdnię. (1)

          • 7 6

          • Nie masz się czym chwalic

            Jeśli od tamtej pory nie zrobiłeś nic innego bezinteresownie to każda złotowa przy tobie to skarb

            • 1 0

        • Ok to powiedz co taksówkarze zrobili w aktualnej Polsce :) (1)

          Ja też 20 lat temu zrobiłem sąsiadce zakupy i bohaterem się nie uważam. Zatem? Co poza aferami dot. okradania obcokrajowców/przyjezdnych w ciągu ostatnich 20 lat taksówkarze zrobili? Jedną rzecz poproszę i zwracam honor :)

          • 0 2

          • Co zrobili ?

            Od 20 lat płacą podatki i ZUS zeby Twoi rodzice dostali emerytury . Kierowcy w Uber płacą podatki w USA bolta w Estonii a ZUS nie płacą wcale bo nie prowadzą działalności . Do tego większość to Ukraińcy i zarobionych pieniędzy nie wydają u nas tylko wysyłają na Ukrainę przez co nie napędzają naszej gospodarki

            • 4 1

  • Dużo nie stracą

    Medikusy jak ostatnio strajkowali to sami mówili, że do pracy nie będą jeździć etyką.

    • 6 7

  • Przyjemnie się teraz jeździ z alternatywnymi dla Taxi przewoźnikami. (2)

    Mnożniki zredukowane do minimum i ceny bardziej niż przystępne. Dobre posunięcie zarówno marketingowe, jak i dla samych kierowców. Przy obecnym deficycie pasażerów pozwoli to przynajmniej coś zarobić pracownikom.

    • 7 28

    • jakim pracownikom? biurowym?

      • 6 0

    • Pasożyt

      No i to jest problem. Bo widzisz. Konsument się cieszy - bo tanio. A złotówka słabnie. Paliwo tanieje, ale koszty części rosną. I teraz powiedz mi kto za to płaci? Operator (Uber/FN) zaniża koszty przejazdu, pobiera taką

      No i to jest problem. Bo widzisz. Konsument się cieszy - bo tanio. A złotówka słabnie. Paliwo tanieje, ale koszty części rosną. I teraz powiedz mi kto za to płaci? Operator (Uber/FN) zaniża koszty przejazdu, pobiera taką samą opłatę od kierowców jak do tej pory i reklamuje się, że "pomaga w trudnych czasach". Kto finalnie za to płaci? Bo sponsorem zabawy jest koleś do którego wsiadasz.

      • 6 0

  • FN, Uber i Bolt zdechły...

    nie ma klientów:
    70% imprezowicze (knajpy zamknięte)
    15% klienci z lotniska (loty wstrzymane)
    15% studenci i inni (nie ma)

    wyjazd na miasto można sobie darować, strata czasu

    • 34 1

  • dokąd

    do wszystkich szpitali na terenie województwa?z kazdego miasta?

    • 3 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.