2020-03-24 16:50
Taksówki chyba podrożały.
2020-03-24 16:56
Mam swoj pojazd
2020-03-25 08:36
Chyba fajna opcja co? Czy musisz od razu płakać?
2020-03-24 17:09
Chociaz cos dobrego i fajnego.
2020-03-24 18:41
Niech uważają na "sprytne" buraki
2020-03-24 18:50
Świetna inicjatywa! Szkoda że kosztem kierowcy. Free now pomaga ? Szkoda że zabierając kierowcy i tak marne grosze. Kierowca ryzykuje tak jak lekarz. Jest w grupie podwyższonego ryzyka. W zamian może za -30% ceny zawieźć
Świetna inicjatywa! Szkoda że kosztem kierowcy. Free now pomaga ? Szkoda że zabierając kierowcy i tak marne grosze. Kierowca ryzykuje tak jak lekarz. Jest w grupie podwyższonego ryzyka. W zamian może za -30% ceny zawieźć chorego lekarza do pracy. Środki ostrożności ? Bajki opowiadają. Przesłony ? W Warszawie i owszem. W Gdańsku brak jakiegokolwiek wsparcia. Tylko SMS o treści uważajcie na siebie. Kłamstwo goni kłamstwo w tej firmie
2020-03-24 18:56
Od czasu zmiany nazwy robią konkurencję cenową Uberowi i Boltowi. Inicjatywa jak najbardziej szlachetna. Szkoda, że kosztem kierowcy. Kursy pewnie będą liczone 1,30 zł/km. Dla firmy świetna reklama. A jak pandemia się uspokoi zacznie się znowu ściąganie w kontekstach Ukraińców - wsadzanie do Fabii i będzie się kręcić.
2020-03-24 21:19
Jako kierowca masz wybór:
- wozisz za grosze personel medyczny;
- nie wozisz nikogo, bo spadło zainteresowanie przewozem osób i nic nie zarabiasz.
2020-03-24 21:48
Akcja miała dotyczyć tylko lekarzy itd. Aktualnie każdy może sobie zamówić przejazd ,, dla życia,, nikt tego nie weryfikuje. Więc firma to dno
2020-03-25 09:06
2020-03-24 21:28
Co to nigdy nikogo nie oszukał.
2020-03-25 08:53
Zaprosił do współpracy lewusów, których sam jeszcze kilka miesięcy wcześniej tępił... zwrot o 180 stopni
Człowiek, który zniszczył polski rynek TAXI
2020-03-25 09:04
Jeżdżę w stowarzyszeniu , cena 2.7 w dzień w nocy 2 taryfa ( nie jak u was ) klient biznesowy , umowy z 300 firmami , żadnych pisanych imprezowiczów obroty po 10000 miesięcznie . Tylko boli was to że trzeba wyłożyć parę tysi na wejściu i mieć swoje auto ( nie Fabię z wypożyczalni )
2020-03-24 19:06
W freenow więcej aut bez licencji, bez DG, bez ZUSu, niż prawdziwych taksówek. Niemiecka firma jeszcze ma dużo kasy żeby dopłacać do kursów.
Wykańczają rynek dumpingiem - licząc, że sobie kiedyś odbiją.
Idea szlachetna, ale w końcowym rozliczeniu nie mogą być stratni.
2020-03-24 20:35
Powiedz lepiej co licencjonowane złotówy zrobiły bezinteresownie dla innych?
2020-03-24 21:06
2020-03-24 21:21
i woziły długie lata za darmo członków Stowarzyszenia Osób Niepełnosprawnych w Sopocie
2020-03-24 22:18
2020-03-25 08:59
Jeśli od tamtej pory nie zrobiłeś nic innego bezinteresownie to każda złotowa przy tobie to skarb
2020-03-25 08:38
Ja też 20 lat temu zrobiłem sąsiadce zakupy i bohaterem się nie uważam. Zatem? Co poza aferami dot. okradania obcokrajowców/przyjezdnych w ciągu ostatnich 20 lat taksówkarze zrobili? Jedną rzecz poproszę i zwracam honor :)
2020-03-25 14:42
Od 20 lat płacą podatki i ZUS zeby Twoi rodzice dostali emerytury . Kierowcy w Uber płacą podatki w USA bolta w Estonii a ZUS nie płacą wcale bo nie prowadzą działalności . Do tego większość to Ukraińcy i zarobionych pieniędzy nie wydają u nas tylko wysyłają na Ukrainę przez co nie napędzają naszej gospodarki
2020-03-24 20:37
Medikusy jak ostatnio strajkowali to sami mówili, że do pracy nie będą jeździć etyką.
2020-03-24 21:12
Mnożniki zredukowane do minimum i ceny bardziej niż przystępne. Dobre posunięcie zarówno marketingowe, jak i dla samych kierowców. Przy obecnym deficycie pasażerów pozwoli to przynajmniej coś zarobić pracownikom.
2020-03-24 21:22
2020-03-25 06:53
No i to jest problem. Bo widzisz. Konsument się cieszy - bo tanio. A złotówka słabnie. Paliwo tanieje, ale koszty części rosną. I teraz powiedz mi kto za to płaci? Operator (Uber/FN) zaniża koszty przejazdu, pobiera taką
No i to jest problem. Bo widzisz. Konsument się cieszy - bo tanio. A złotówka słabnie. Paliwo tanieje, ale koszty części rosną. I teraz powiedz mi kto za to płaci? Operator (Uber/FN) zaniża koszty przejazdu, pobiera taką samą opłatę od kierowców jak do tej pory i reklamuje się, że "pomaga w trudnych czasach". Kto finalnie za to płaci? Bo sponsorem zabawy jest koleś do którego wsiadasz.
2020-03-25 00:45
nie ma klientów:
70% imprezowicze (knajpy zamknięte)
15% klienci z lotniska (loty wstrzymane)
15% studenci i inni (nie ma)
wyjazd na miasto można sobie darować, strata czasu
2020-03-25 06:30
do wszystkich szpitali na terenie województwa?z kazdego miasta?
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.