Opinie (13) 2 zablokowane

  • Czy tu nie zachodzi konflikt interesow? (1)

    Dealer chce jak najwięcej zarobić a właściciel floty jak najmniej wydać

    • 26 1

    • konflikt jest wtedy gdy outsorcing załatwia też badania techniczne pojazdu.

      • 4 3

  • Nie warto u dealera

    W Polsce jest sporo firm które wynajmują oraz obsługują floty samochodowe. Alphabet, ALD, Leaseplan, Athlon i wiele innych. Raz że taniej, dwa optymalny wybór kart paliwowych oraz pełny assistance czyli to czego nie ma większość tzw. dealerów.

    • 11 3

  • Jestesmy mala firma a nasza "flota" to 8 samochodow. Kazdy kierowca jest "kapitanem" swojej jednostki i za nia odpowiada.

    Po prostu patrzy jak w swoim samochodzie prywatnym kiedy trzeba wymienic olej czy zrobic przeglad.Za to dostaje dodatkowo 1/5 tego, co kosztuje "manager-ha,hha Jessika albo Brajan" nie liczac kosztow Business Service

    Po prostu patrzy jak w swoim samochodzie prywatnym kiedy trzeba wymienic olej czy zrobic przeglad.Za to dostaje dodatkowo 1/5 tego, co kosztuje "manager-ha,hha Jessika albo Brajan" nie liczac kosztow Business Service Managerow firmy, ktora nam sprzedala auta.
    Problem socjalizmu polega na tym, ze na 1 pracujacego przypada po 5 tfu.."managerow".
    Ja pamietam jak bylo za nieboszczki komuny i co ten system rozlozylo.Chociaz wtenczas ci "managerowie" nazywali sie po prostu referentami.

    • 18 2

  • Wiecie na co możecie liczyć?

    Na duże rachunki

    • 18 2

  • (1)

    Wez leasing abeda cie doic ile sie da
    A napraea auta srednio miesiąc
    Minw ducato wymieniali drzwi i blotnik 3 tygodnie
    Floty tylko dla największych firm

    • 3 2

    • Trauma związana z wymianą drzwi sprawiła bełkotliwe zachowanie?

      No nie wiem jak rozmawiasz tak jak operujesz słowem pisanym to się nie dziwię że się nie dogadałeś a teraz wylewasz gorzkie żale.
      Niektórzy są z założenia skazani na niepowodzenia wszelkiej maści - to są jednostki co w drewnianym kościele cegłą w głowę dostaną ...

      • 0 0

  • Jakby się ktoś z Was zastanawiał, czy warto brać (2)

    Leasing to tak, ale nie w Masterlease, gdzie cokolwiek załatwić na czas i uczciwie jest problemem. W moim samochodzie okazało się, że była zainstalowana "L", choć w ofercie nie było o tym mowy a śladu w samochodzie

    Leasing to tak, ale nie w Masterlease, gdzie cokolwiek załatwić na czas i uczciwie jest problemem. W moim samochodzie okazało się, że była zainstalowana "L", choć w ofercie nie było o tym mowy a śladu w samochodzie również. Oczywiście w dniu wydania auta karta pojazdu zaginęła i nie mogłem zweryfikować sprawy.

    Ogólnie zdecydowanie nie polecam. Szukajcie innej firmy.

    • 6 5

    • (1)

      Prosimy o kontakt mailowy na opinie@masterlease.pl
      Chcielibyśmy bliżej przyjrzeć się sprawie.

      • 0 0

      • Na moje to brałeś z master1 a nie z masterlease

        • 1 0

  • (1)

    Wypowiedź reprezentantów dwóch marek to trochę mało, żeby wyrobić sobie zdanie.
    Pozostały: Ford, Opel, VW, Fiat, Peugeot, KIA. Renault.

    • 6 1

    • wypowiedzi pozostałych nie wiele by zmieniły w skali całego artykułu bo to i tak bełkot,
      aż sprawdzę czy wszystko to co ostało napisane w firmie Carter jest oferowane - czy tylko leasing lub wynajem z pakietem przeglądów i ubezpieczeniem - od cała obsługa floty - żarty!

      • 0 0

  • Flota firmowa czyli wszystkie samochody o tych samych numerach ?

    Jak te skody z artykułu sprzed kilku m-cy że nie idzie dojść kto prowadził ?

    • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.