2012-04-23 15:39
ludziom w d...ach się przewraca od nadmiaru pieniędzy
2012-04-23 16:05
braki w kieszeni nadrabiasz wyśmiewaniem?
2012-04-24 14:14
bzdura..MŻ to najlepsza dieta a nie cudowanie w tym miesiącu taka dieta a potem inna i efekt jojo..mniej jeść ale z głową...nikt nie daje pewności na ile zdrowo jest to wszystko przygotowywane, na ile świeże, jak smażone itd itp....ale jak ktoś chcesz proszę zamawiać..
2012-04-23 16:27
Taniej znaczy gorzej, przede wszystkim dla zdrowia
2012-04-23 20:05
taniej czy drożej .. Z GŁOWĄ !
2012-04-24 13:05
ja tu widze danie dla pań z siedzącym trybem życia którym d*pęcje rozrosły sie do rozmiarów foteli na których siedzą,myślących że po czymś taki wyskoczą jako "modelki" na plaże,chodź jest to na pewno zdrowe, jedna rada bez ruchu to i dieta nie pomoże a ćwiczyć należało zacząć zaraz po świętach bożego narodzenia.
2015-10-17 20:38
d*pencje piszemy
2012-04-24 14:55
czyli wystarczy jeść mniej hamburgerów? ;) no chyba upraszczasz. Owszem, i mniej, ale i zdrowiej.
2012-04-24 17:21
Nie wiem czy to ludzka zazdrość , że ty musisz mniej "żreć"a innych stać na taką przyjemność, z góry informuje nie pracuje w tego typu firmie ani sama nie korzystam z takich usług ale gdybym mogła i miała takie finanse
Nie wiem czy to ludzka zazdrość , że ty musisz mniej "żreć"a innych stać na taką przyjemność, z góry informuje nie pracuje w tego typu firmie ani sama nie korzystam z takich usług ale gdybym mogła i miała takie finanse pewnie bym korzystała.Dla ludzi zapracowanych lub takich które nie potrafią same się kontrolować podczas gotowania to świetne rozwiązanie, co znaczy mniej żreć, ludzi są otyli chcą zgubić kilka kilo zdrowo i mądrze to też źle, naprawdę nie rozumiem nie których.
2015-09-03 14:17
cóż za zazdrość :D
2012-04-23 15:44
Ale sam bym z tego nie korzystał :) Jesli ktos nie potrafi sobie posiłków przygotowac to niech kupują i jesli go stać
:) Wiecej nie pisze bo niebede robił anty reklamy.
2012-04-23 17:00
Trzeba byc cudakiem dziecinnym aby na jedno danie wydac 50 - 60 zlotych ! Nawet bardzo bogaty wie ze za taki szmal mozna zjesc lepiej i taniej. Bogaty zawsze wie ze nalezy zyc zdrowo ale oszczednie. Super sushi wychodzi
Trzeba byc cudakiem dziecinnym aby na jedno danie wydac 50 - 60 zlotych ! Nawet bardzo bogaty wie ze za taki szmal mozna zjesc lepiej i taniej. Bogaty zawsze wie ze nalezy zyc zdrowo ale oszczednie. Super sushi wychodzi taniej i super zdrowiej. Diabli wiedza ile zdrowia w tych zestawach i czy jakas pani Jola monola sobie w nosie nie dlubie przygotowujac te zestawy eeeeeee .
2012-04-23 17:23
To jest cena za zestaw na cały dzień, a nie za jeden posiłek. A pomysł super, mnie się podoba.
2012-04-24 09:21
Co z tego, że zestaw na cały dzień, skoro składa się z garstki twarożku, 3 truskawek i plastra ryby. Wartość takiego 5 elementowego zestawu, gdzie jeden element to łyżeczka musli, jest warte 5 zł, a nie 60!
2012-04-24 10:20
Na tym polega biznes gastronomiczny danie sprzedawane za 30 zł kosztuje w hurcie 5 zł.
2012-04-24 15:45
Dokładnie. Na tym polega biznes. Kupić taniej, drożej sprzedać.
A towar jest tyle wart ile jest w stanie zapłacić nabywca.
Odnośnie komentarza wyżej; prowadzenie biznesu nie polega na prowadzeniu go po kosztach. Firma ma zarabiać.
2012-04-24 12:59
nie wiem jak ty ja tam widze 2 truskawki ;)
2012-04-24 08:38
to sobie jedz
2012-04-24 14:56
No tak, bo przygotowując sushi na pewno nikt sobie w nosie nie dłubie ;)
2012-04-23 18:13
Przez tydzień wypróbowywałam taki catering, właśnie od LightBox. Jest to wygodne, nawet bardzo. Nie trzeba martwić się o gotowanie i robienie zakupów, codziennie je się coś innego, nie trzeba liczyć kalorii, dostaje się
Przez tydzień wypróbowywałam taki catering, właśnie od LightBox. Jest to wygodne, nawet bardzo. Nie trzeba martwić się o gotowanie i robienie zakupów, codziennie je się coś innego, nie trzeba liczyć kalorii, dostaje się tyle, ile się chce (lub ile zaleci dietetyk). Naprawdę wygodne rozwiązanie dla leniuszków i osób, które zupełnie nie orientują się w tym, w jaki sposób liczyć kalorie i co przygotowywać, gdy jest się na diecie. Niestety, minusem cateringu tego typu jest dość wysoka cena. Dla mnie zdecydowanie zbyt wysoka. Podejrzewam, że gdybym była nieźle zarabiającą singielką i musiałabym się martwić tylko o siebie, z wygody bym się zdecydowała. Jest to naprawdę smaczne, aż byłam zdziwiona wysoką jakością dań, ale cena... dla mnie mur nie do przebicia.
2012-04-25 12:45
2012-04-26 10:26
pisz po Polsku "starą panną"
2012-04-23 18:25
Spojrzcie na ten zestaw logicznie i sami policzcie. Mam znajomych w podobnej branzy,,,,,, wszystko ma w hurcie groszowe ceny , warzywa ,oliwki , feta itd liczcie po cenie nie sklepowej ale hurtowej . Parzac na ten zestaw
Spojrzcie na ten zestaw logicznie i sami policzcie. Mam znajomych w podobnej branzy,,,,,, wszystko ma w hurcie groszowe ceny , warzywa ,oliwki , feta itd liczcie po cenie nie sklepowej ale hurtowej . Parzac na ten zestaw licze juz ich zysk bo wiadomo ze musi to miec zyskowny smak ale nie jest takie danie liczac nawet wysoko ,,,,, nie jest warte niz gora 20 zl. Tu taka cena to lekka przesada jak wiele biznesow w polsce lakomstwo na szmal raczej sie dieta zakonczy :))) W zyciu bym 50 zlotych za to nie zaplacil , bo nawet w drogim sklepie ''alma '' czy podobny super zestaw na dzien wychodzi za wysokie ceny taniej. Gdzies zapomniano troche o normalnosci tego dania.
2012-04-23 18:51
Za sam kawałek łososia zapłacisz 10 zł, już nie przesadzaj.
2012-04-23 19:21
zalezy co rozumiemy przez '' kawalek łososia '' :)))) bo dla restauracji rozprasowany 10 gramowy losos to tez kawalek za 10 zl :)))) daj spokoj z tymi kawalkami , bo widac na foto te kawalki 2 truskawki na krzyz plus
zalezy co rozumiemy przez '' kawalek łososia '' :)))) bo dla restauracji rozprasowany 10 gramowy losos to tez kawalek za 10 zl :)))) daj spokoj z tymi kawalkami , bo widac na foto te kawalki 2 truskawki na krzyz plus troche twarozku , jakies kiełki w salacie i cos tam z drobiu :))) nie powiem ze to nie smaczne , bo zapewne bardzo smaczne , ale zbyt drogie i tu jest szkopul. Dania jako samo danie jak najbardziej zdrowe i godne polecenia ,,,, ale cena psuje ten dobry smak. A skoro wspomniales o łososiu to za ta cene zalezy gdzie i jaki ale prawie kilogram łososia mozna sobie kupic i sie wrecz opchac.:)))
2012-04-23 21:19
muslisz ze ktos bedzie ci rowerem posiłki dowoził :) masz opieke dietetyka itp zobacz sobie ile inne podobne firmy koszą to niejest tani interes a biznes ma przynosic zyski a nie nagranicy oplacalnosci.
2012-04-23 21:33
tylko widzisz tak sie sklada iz bogactwo musi sie wiazac z rozsadkiem. Bogaty jest dlatego ze podjedzie nawet zlotym maybachem do nawet '' almy '' i sie obkupi w polecane przez najlepszych dietetykow szlachetne i drogie
tylko widzisz tak sie sklada iz bogactwo musi sie wiazac z rozsadkiem. Bogaty jest dlatego ze podjedzie nawet zlotym maybachem do nawet '' almy '' i sie obkupi w polecane przez najlepszych dietetykow szlachetne i drogie jadlo i i tak bedzie taniej . A co do biznesu to malo mnie obchodzi ich liczenie czy kalkulacje bo jak tak bedziemy liczyc to chleb tez moze kosztowac 100 zl , bo czemu nie ! wole alme i najdrozsze frykasy bo sa tansze . Ale skoro ktos ma ochote jesc salate za 50 zl to przeciez oczywiscie wolny wybor .
2012-04-24 15:39
czyli ktoś wpadł na super pomysł na biznes skoro jest w stanie sprzedać towar za 50 zł. Co w tym złego skoro są osoby gotowe taką cenę zapłacić?
Skoro uważasz, że jesteś w stanie prowadzić taki biznes mając cenę 20 zł za dzienny zestaw - to droga wolna. Otwieraj konkurencyjną firmę.
2012-04-24 23:49
jak będziesz taki biznes prowadził mając cenę 20 zł za dzienny zestaw - to na pewno będę u Ciebie kupować :D
Pomysł super, jedzenie wygląda ok, skład rzeczywiście interesujący - tylko ta cena!
:(
2012-04-24 17:25
czyżbyś był kolejnym kierowcą w pizzerii, znawcy.
jezu jak czytam tego typu komentarze śmiać mi się chce, ludzie twojego pokroju zapominają że istnieje jeszcze coś takiego jak koszta, wynajęcie pomieszczeń niech dojdzie jeszcze pracownik któremu trzeba płacić pensje i zus, transport oraz cała gama innych dodatkowych kosztów.
2012-04-23 23:10
Jeśli kogoś stać - świetny pomysł na lepsze odżywianie, zdrowsze i o stałych porach. Drogo? A kto powiedział, że ma być zawsze tanio i oszczędnie? Ktoś wpadł na pomysł biznesu i to jest dobre. A Zaglądanie przez innych
Jeśli kogoś stać - świetny pomysł na lepsze odżywianie, zdrowsze i o stałych porach. Drogo? A kto powiedział, że ma być zawsze tanio i oszczędnie? Ktoś wpadł na pomysł biznesu i to jest dobre. A Zaglądanie przez innych do kieszeni i obliczanie marży i porównywanie do cen hurtowych mija się z celem. Ludzie! To po prostu nie jest dla was. Ktoś chce mieć pod nos i lubi pod nos - to ma. Ja się cieszę, że oferta cateringu się poszerza i nie ogranicza tylko do wyschniętej ohydnej pizzy i odgrzewanych pierogów ciągnących się jak guma. Mogę zapłacić więcej za lepszą jakość i zdrowszą żywności. To przecież naturalne. Warto w końcu przyjąć, że nie wszyscy muszą i chcą oszczędzać na jedzeniu!
2012-04-23 23:38
Zapytajcie się tylko jakich firm są jogurty, płatki do tych jogurtów, ...
Najdroższe z tego wszystkiego to: kartonik, pojemniki i koszt transportu.
2012-04-24 10:28
widzę to u siebie,
trzeba być nieudacznikiem aby nie przygotowac sobie samemu posiłku
2012-04-24 14:47
A chciałoby Ci się przygotowywać sobie codziennie takie posiłki?
Są osoby, które nie mają na to czasu, ale mają pieniądze by za to zapłacić.
Jest popyt jest podaż. W czym problem? Przecież to biznes. Nikt nie będzie robił po kosztach.
2012-04-24 15:48
Jeden woli zrobić sobie kanapki z wędliną i zjeść je na drugie śniadanie w pracy, inny woli twaróg, który ktoś mu przygotował.
Nie uważam żeby jedno czy drugie świadczyło o byciu nieudacznikiem. Po prostu co kto lubi, na co ma czas i na co ma pieniądze.
Dlaczego ktokolwiek jest gorszy?
2012-04-24 17:37
kto dał ci prawo opiniować w ten czy inny sposób ludzi, którzy A/mogą nie miec czasu bo pracują a nie jak ty siedzą 24 przy kompie i oceniają innych bo najwyraźniej nie maja swojego życia B/a może nie mają co robić z
kto dał ci prawo opiniować w ten czy inny sposób ludzi, którzy A/mogą nie miec czasu bo pracują a nie jak ty siedzą 24 przy kompie i oceniają innych bo najwyraźniej nie maja swojego życia B/a może nie mają co robić z pieniędzmi, oc by to nie było to nie bądź śmieszny, dla mnie nieudacznikiem są ci bezrobotni pijani którzy stoja po zasiłek jak tylko mogą bo im się tyłka do pracy nie chce ruszyć
2012-04-24 21:53
a jak ktos nie potrafi przygotowac sobie jedzenia to jest nieudacznikiem i tyle,
jedzcie dalej te swiństwa,a potem zobaczycie w telewizji taką "wytwórnię" i jak przygotowane było wasze żarcie to wam opadną kopary
2012-04-25 13:26
z Bierdonki ? chyba z Makro
2012-04-24 07:54
Problemem jest już co innego niż podła jakość produktów i haniebny stan sanitarny kuchni. Koszmar to transport żywności starymi zdezelowanymi rupieciami.
Gdybyście poczuli smród z takiego samochodu to nie ruszycie jedzenia!
2012-04-24 14:49
Tak, a półprodukty na te dania to jadę w sanitarnych warunkach. Przecież czy przygotujesz te dania sam, czy ktoś Ci je przywiezie to składniki też transportowane były w różnych warunkach.
2012-04-24 17:26
2012-04-24 08:40
Przerwy obiadowe to mają w fabrykach...ą..,ę..
****
Po imprezie wszyscy rzy....li, tylko Ksiądz Proboszcz wymiotował.
2012-04-24 08:49
Ciekawe czy rynek 3city jest na tyle już dojrzały żeby go kupił, mam nadzieje że tak i trzymam kciuki :) Co do głupich komentarzy - co komu do tego jak kogoś stać ?!:-) Na dobry lunch trzeba wydać od 50 zł z piciem do
Ciekawe czy rynek 3city jest na tyle już dojrzały żeby go kupił, mam nadzieje że tak i trzymam kciuki :) Co do głupich komentarzy - co komu do tego jak kogoś stać ?!:-) Na dobry lunch trzeba wydać od 50 zł z piciem do 100 zł, zależy co kto i gdzie lubi. LaVita, Pueblo, Bar Przystań,a o Domu Sushi nie wspomnę... więc za całodniowy zestaw, jak za darmo. Nie trzeba chodzić po sklepach, szukać, liczyć kalorii , robić wszystkiego - co jest fajne jak ktoś się tak odżywia przez pierwszy miesiąc, potem często brakuje motywacji, je się to samo i z czasem wraca do złych nawyków... a tu jeszcze gotowe pomysły mają :-)
2012-04-24 10:14
aby dobrze zjesc trzeba wydac na osobe od 50 - 100 zl ! hahaha puknij sie w glowe !!!!!!!! stac mnie aby nawet wydac 500 zl ale puki co jestem normalny .................... za 20 zlotych to mam lunch full wypas ,,,,
aby dobrze zjesc trzeba wydac na osobe od 50 - 100 zl ! hahaha puknij sie w glowe !!!!!!!! stac mnie aby nawet wydac 500 zl ale puki co jestem normalny .................... za 20 zlotych to mam lunch full wypas ,,,, łosos , salatki co chcesz ,,,,, jak lubisz przeplacac , bo caly sekret w tym to wlasnie przeplacanie ,,,,,,,,, to sobie przeplacaj ,,,nikt nie broni ,,,,,. Sam znam ludzi ktorzy potrafia za bulke z serem zaplacic 15 zl bo mysla ze jest lepsza niz zrobiona w domu . Trzeba byc lekko stuknietym zeby opowiadac ze sie nie ma 10 minut na zrobienie dobrego jedzenia, totalne brednie dla frajerow i wciskanie porad od dietetyka ktory zrobi surowki light w stylu greckim ,,,hahaha ,, filozofia bulki i surowki !!!! jajca jajca.
2012-04-24 14:51
uświadomiłeś mi coś, uwaga będzie szczere wyznanie - jestem stuknięta ;) nie, nie mam czasu żeby przygotowywać sobie codziennie takie posiłki w domu, pakować w pojemniki itd.
Zapału starczy mi żeby dzień wcześniej zrobić sobie sałatkę na rano na śniadanie.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.