2019-10-16 07:02
2019-10-16 07:27
2019-10-16 08:07
ale nie tak długo. patrz ostatnio kupione przez marszałka impulsy.
To na co się czeka to pieniądze. Przewoźnik pkp skm i jego główny właściciel nie maja ochoty wykładać kasy. Marszałek by pomógł ale oczekuje udziałów, a PKP nie sprzeda.
2019-10-16 08:45
I jak taki do przodu, to niech rozwija wlasna firme. Bylo nie niszczyc gdanskiego ZNTK...
Ale to autarkia. Mozna wszystko samemu...
Jednak jesli nie umie sie zmotywowac wykonawcy, dla ktorego kest sie jedynym klientem, to nie wroze sukcesow we wlasnej dzialalnosci.
To latwa wymowka Swilskiego do "nicnierobienia".
2019-10-16 10:45
Ciekawe jaki ty miałbyś wpływ na sprzedającego, u którego musisz kupić usługę. No ale według ciebie marszałek skazany na monopolistę może wile zrobić. Jasne. "SKM powie, że nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobisz?".
Przecież to jest chore, że marszałek musi kupić usługę u monopolisty SKM i jeszcze ma mu zapewniać tabor.
2019-10-16 10:56
Gdzie napisano, że ma zapewnić tabor? Czytaj ze zrozumieniem.
2019-10-16 12:48
"musisz kupić usługę"
A komu SKM sprzeda usługę? Teoretycznie może rozmawiać z prezydentami ale nie sądzę aby była szansa na pozytywny efekt takich negocjacji.
Jak samorząd wykorzystał komfortową sytuację wpływu na wszystkie szczeble władzy wykonawczej, z "głównym zegarmistrzem" włącznie?
2019-10-16 10:17
Dlatego zamówione powinny były być już dawno.
2019-10-16 07:46
Jest w nich szerzej, nie tak ciasno jak w nowych...
2019-10-16 08:23
Impulsy słabo nadają się do funkcji jako SKM. Zgadzam się, że powinno używać się szerszych składów. Z drugiej strony milion razy bardziej wolę Impulsa niż stary skład przed modernizacją (tam nawet wózkiem nie
Impulsy słabo nadają się do funkcji jako SKM. Zgadzam się, że powinno używać się szerszych składów. Z drugiej strony milion razy bardziej wolę Impulsa niż stary skład przed modernizacją (tam nawet wózkiem nie wjedziesz). Marzę o pociągach, do których wejdziesz z peronu i może w nich być nawet już tak "niewygodnie" jak w pociągach metra - SKM to przecież kolej miejska na "krótkie" przejazdy.
2019-10-16 09:10
Tylko źle zaprojekowane perony...
2019-10-16 09:18
skomplikowane...
2019-10-16 12:32
Tylko w starych dużo bardziej trzęsie i jest głośniej.
2019-10-16 08:09
2019-10-16 08:29
Według SKM te 10 nowych pociągów będzie tak długie jak 2 razem połączone stare. A że puszczali 2 stare połączone w jeden pociąg a teraz puszczą 1 dłuższy to ma się nic nie zmienić. Tyle w teorii SKM.
2019-10-16 08:31
10 busów zamiast 20 golfów... co wypełni lukę? A nie czekaj...
2019-10-16 07:02
Zobacze że sa i jadą to uwierzę.
Nie takie obietnice juz słyszałem i nie takie cuda widziałem:)
Przeciez to jest jak przed wyborami.... czego to sie nie obiecuje....:)
normalnie to juz jestem szejkiem Katarskim...przynajmniej z obietnic:)
2019-10-16 07:58
Czy nie zmniejszy sie częstotliwość kursów
2019-10-16 13:18
Przewoźnik posiada dwa czteroletnie pociągi Impuls produkcji nowosądeckiego Newagu
2019-10-16 07:02
2019-10-16 07:07
nareszcie obiecali?
Nareszcie cos napisali?
Nareszcie podpisza umowe?:)
Powiesz nareszcie jak pojedziesz:)
2019-10-16 07:03
Zaorac ta dziadowska firme
2019-10-16 07:03
Obie strony siebie warte, mogą wspólnie wykładać na temat: jak nie zarządzać czymkolwiek
2019-10-16 07:04
Brak zmian
2019-10-16 23:06
Skoro tory i perony SKM należą do SKM i mogą sobie policzyć dowolna kwotę za ich udostępnienie? Pozostają tory zarządzane przez PLK - więc jedynie pociągi typu sprinter wchodzą w grę. A to też już jest, bo na bilecie
Skoro tory i perony SKM należą do SKM i mogą sobie policzyć dowolna kwotę za ich udostępnienie? Pozostają tory zarządzane przez PLK - więc jedynie pociągi typu sprinter wchodzą w grę. A to też już jest, bo na bilecie miesięcznym SKM można podróżować pociągami Przewozów Regionalnych co w połączeniu z SKM stanowi elastyczną kombinację. Jakby to miało sens to takie DB czy arriva dawno by się tutaj zadomowiły
2019-10-17 01:03
kiedyś też infrastruktura kablowa należała do TP S.A ale określono stawki na podstawie których konkurencja mogła wydzierżawiać infrastrukturę kablową i działało ....można ?
2019-10-16 07:04
Jechałem po 15 i były luzy. Jest jeden pociąg więcej o tej godzinie.
Chciałbym podziękowac za zwrócenie uwagi na nasze sugestie i zwiększenie ilości kolejek. :)
2019-10-16 07:38
Swilski walczyl o glosy i tyle. Pociagi sie wyczarowaly w ciagu tygodnia, a wczesniej to bylo wolanie na puszczy.
2019-10-16 08:10
po wyborach i nie w okręgu, w którym startował miałoby mu pomóc?
Raczej jako kociewiak bym się wkurzył, że nie na mojej linii ta poprawa.
2019-10-16 08:38
Decyzja zostala podjeta przed wyborami. Ot taka magia.
2019-10-16 19:57
i ich rozgardiasz na liniach na Nadwiślu czy przez Bory nie rusza, bo... przywykli...
Trzeba było dbać o "metropolię" i kolegów w PR wspomagać...
W tym "Beckham" jest dobry... Tylko w tym...
Teraz
i ich rozgardiasz na liniach na Nadwiślu czy przez Bory nie rusza, bo... przywykli...
Trzeba było dbać o "metropolię" i kolegów w PR wspomagać...
W tym "Beckham" jest dobry... Tylko w tym...
Teraz wypromowaliście go na senackiego emeryta, więc problem wrzeszczących o komunikację obywateli ma zgłowy. Będzie mógł zająć sie tym co lubi, czyli niczym.
A marszałek z ręka w nocniku...
Kto zrobi obiecany Bytów?
2019-10-16 21:14
Kolejna zmiane i na pewno nie dobra.
Gdy dzis dowiedzialem sie, ze bilet tandemowy moge kupic w godzinach 6-19!!!
Bo doladowanie ZTM dziala w tych godzinach. Wczesniej zlikwidowano obsluge gdanskich kart w Gdyni.
Swiski! Ty slusznie dales drapaka, bo taczki dla ciebie to malo!
2019-10-16 07:05
Magia. 10 pociągów zastąpi 20. Bo to będą pociągi kwantowe, które jednocześnie jadą w dwie strony.
2019-10-16 07:10
jedzie Alosza i Wania pociagiem...i po 20 godzinach jeden pyta drugiego.... kuda ty jedziesz.... Z moskwu do Władywostoku...a Ty kkuda? Z władywostoku do Moswku... Patrza na siebie....wot technika:)
2019-10-16 07:14
Jeden nowy to moze byc,i pewnie taki jest SIWZ , 6 członow.Stary EZT 3 człony, 2 state EZTy to ile członów?
2019-10-16 07:17
Się pogubiłem, ale ekspertem w temacie członów nie jestem.
2019-10-16 08:25
To może ekspertką? :D :D
2019-10-16 10:20
Tylko stare człony to jak 1.5 nowego członu. Bardziej pojemne i wygodne.
2019-10-16 12:12
po prostu nowsze.
Ale akurat ych dwóch wymienionych cech nie mają. Przynajmniej te, które obserwujemy w elsploatacji. Po prostu, nowe składy eksploatowane w SKM trafiły tu przypadkiem, "z przeceny", bo nie wzięło ich Intercity.
2019-10-16 11:35
zakłada mniejszą częstotliwośc. czy to lepiej? nie sądzę
2019-10-16 07:29
nowe będą dłuuuuugie jak dwa stare
masz musk to myśl
2019-10-16 07:59
Impuls 4 członowy jest tak samo długi jak 3 członowy en57 i co gorsza siedzeń ma mniej. Żeby więc zastąpić 2 en57 musieliby 9 członów przynajmniej zamówić a nie sześć. Taki 6 członowy to może zastąpić co najwyżej jednego en71, który jak wszyscy wiedzą w szczycie jest za krótki.
2019-10-16 08:34
A kto powiedział, że to ma być Impuls?
2019-10-16 10:21
Wszystko jedno, te nowe mają długą kabinę, krotsze człony, mniej siedzeń.
Impuls, newag, pesa, wszystko jedno
2019-12-05 16:21
Tylko, że ilość członów można zwiększyć. Takie ED250 jest trzy razy dłuższe od EN57
2019-10-16 09:36
...ani w to że ktoś w SKM myśli lub przejmuje się komfortem pasażerów. Zamówili impulsy i puszczali je pojedynczo w godzinach szczytu. Skoro mają jeździć "po dwa" to po co taki model kupować?
2019-10-16 19:44
2019-10-16 08:12
Nie poradzimy że proste rzeczy wydaja się niektórym magiczne.
Nowe pociągi maja być dłuższe, a nie trzyczłonowe jak obecnie.
Teraz jeżdżą trzyczłonowe soiete po dwa. Oczywiście nie zawsze, ale o takiej sytuacji mówimy.
2019-10-16 10:22
Ale mają 400 miejsc razem. A nowy będzie mial pewnie 250-300 miejsc.
2019-10-16 16:42
Można zamówić Flirta czy Impulsa 8-czlonowego. Sami eksperci od kolei tutaj widzę w komentarzach.
2019-10-16 20:01
ze służbowej skody.
2019-10-16 23:13
Impulsy są znacznie wygodniejsze, bardziej wygłuszone, klima=cywilizacja.
Dobrze zmodernizowane EN57 - dla mnie też OK, szkoda tylko że modernizowane przez kilka różnych firm i nie są ze sobą kompatybilne. Newag nie pojedzie spięty z mińskiem mazowieckim.
2019-10-16 08:48
2019-10-16 08:50
zakładając że dziesięć starych trupów, albo i więcej ciągle stoi w warsztacie. Więc nowe, przynajmniej przez pierwsze kilka lat powinny spędzać dużo mniej czasu w warsztacie
2019-10-16 12:39
A reszta stoi non stop w serwisie
2019-10-16 17:00
Uwaga udzielam prawidlowej odpowiedzi:
1. Po wymianie taboru, pociagi beda jezdzily rzadziej.
2. Po wymianie taboru na nowszy, nie bedzie trzeba trzymac na bocznicy w zapasie drugiej takiej samej ilosci skladow.
2019-10-16 21:27
Marnujesz swój talent (ha,ha,ha) Błagam wyślij CV do SKM może w końcu ktoś coś u nich poukłada sensownie!!
2019-10-16 07:07
2019-10-16 08:02
a wlewanie ich w studnię bez dna jaką jest skm nie całkiem takie jest rozsądne, pkp powinno oddać skm marszałkowi i byłoby po problemie, przecież to jest lokalna spółka a nie ogólnopolski przewoźnik
2019-10-16 08:25
Jak to dziala widac po gdanskim GAiT (powinno byc GTA - gimby wiedzo), czyli outsource do bolu i nic nie dziala. Remont po czterech wypadkach i wieczne "nie da sie", wypchane biura a brak kierowcow i mechanikow. Arogancka ignorancja, paternalizm i mobbowanie. Zero odpowiedzialnosci zarzadu, bo przed kim? Przed kolegami z karuzeli?
2019-10-16 19:28
2019-10-16 20:05
kasy nie ma i nie bedzie...
2019-10-16 08:15
może Lipsk chciałby kupic?
2019-10-16 07:09
2019-10-16 07:16
2019-10-16 07:16
2019-10-16 07:34
2019-10-16 07:44
w poniedziałek
2019-10-16 09:08
jak tylko gdynia wchłonie kosakowo. sprawdzone info
2019-10-16 11:09
sa arrivy i inni co pojada szynobusem po istniejacej infrastrukturze
2019-10-16 13:57
Zmień źródło informacji
2019-10-16 17:00
No to czemu nie jezdzi jeszcze?
2019-10-16 11:48
i zleci wykonanie przewozów.
2019-10-16 15:34
Jutro
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.