Opinie (379) ponad 50 zablokowanych

  • Jarmark

    Kto zarobił na jarmarku i naraził miasto na zaskarżenia ale to nie ważne teraz jeszcze na święta zo organiz UJ ci następny żeby ktoś z urzędasów dostał w lape

    • 0 0

  • Sprzatanie

    Teraz rezygnacja z sprzątania miasta to chyba zły pomysł brak dbania o czystość to chyba jeden z czynników z którego nie powinno się rezygnować. Pani Prezydent sama niech pani sobie odpowie wystarczy spojrzeć na co tygodniowe artykuły o zalegają ych śmieciach i brudu naszych pod worek.

    • 0 0

  • Powinno się z redukować o połowę zatrudnienie w strukturach samorządowych. W dobie e-PUAP i innych (6)

    możliwości zdalnego załatwiania spraw urzędowych, taka ilość urzędasów jest zbędna. Dotyczy to również utrzymania budynków i ich całej infrastruktury. Myślę, że oszczędności byłyby realne, bo trudno spokojnie patrzeć,

    możliwości zdalnego załatwiania spraw urzędowych, taka ilość urzędasów jest zbędna. Dotyczy to również utrzymania budynków i ich całej infrastruktury. Myślę, że oszczędności byłyby realne, bo trudno spokojnie patrzeć, gdy miesiąc w miesiąc na pensje dla urzędasów, którzy nic nie produkują i w zasadzie są zbędni, pochłaniają kilkanaście milionów złotych. Niech ci ludzie poszukają sobie produktywnej pracy.

    • 39 7

    • Mistrz!

      A jak wysyłasz pismo przez ePUAP, to system sam przetwarza wiadomość, proceduje sprawę i odsyła odpowiedź. Ręki ludzkiej w tym nie ma i urzędnik niepotrzebny.
      Błagam o racjonalne podejście lub przynajmniej zastanowienie się, jak to wszystko działa.

      • 0 0

    • (4)

      Ktoś tu chyba nie wie jak obecnie wygląda praca urzędnika i ile się musi napracować, żeby dostać marną wypłatę... Etap picia przez cały dzień kawek już dawno minął, a praca w urzędzie jest cięższa niż praca w korpo.

      • 3 6

      • To zmień pracę na lepszą. W czym masz problem? (1)

        Aaaa, już wiem, wydaje ci się, że ciężko pracujesz, nie masz skali porównawczej

        • 3 2

        • To Cię zaskoczę, mam porównanie, za to Ty nie masz wiedzy o pracy urzędników.

          • 2 1

      • Nie wciskaj kitu. Mam znajomą, która pracuje w urzędzie. (1)

        Sama opowiadała, jak to dwie trzecie czasu marnowane jest na pogaduchy przy kawie.

        • 2 2

        • to nie oceniaj przez pryzmat koleżanki innych urzedników,

          • 1 1

  • Ochrona.

    Nie zauważyłem wzmianki na temat cięć przy ochronie najniebezpieczniejszej kobiety w Gdańsku .

    • 1 0

  • Kiedy zbiórka po 1 zł dla dulkowej na przeprowadzkę jej do jakiegoś landu niemieckiego ?

    Pytam sie na poważnie- czy uda sie zorganizowac zbiorkę, aby pomóc tej obłudnicy wyprowadzić się tam , gdzie czuje się ona najlepiej ??

    • 1 0

  • działki na sprzedaż - Czubińskiego / Wileńska (1)

    ...może sprzedaż dobrze kilka działek np. Czubińskiego/Wileńska

    Deweloper zapłaci i wybuduje mieszkania za 12k/m2 i wszyscy będą zadowoleni :)

    • 1 0

    • Super miejsce. Miasto ma tam jakieś wolne działki?

      • 0 0

  • Trzeba sobie odpowiedziec na jedno zasadnicze pytanie"?? (15)

    Dlaczego miasto nie moze zarabiac?Ustawa blokuje? Co by stalo na przeszkodzie by powolac wlasna spolke od biletow a nie placic obcym,Co by stalo na przeszkodzie by zarabiac na przeladunkach kontenerow nawet splacajac

    Dlaczego miasto nie moze zarabiac?Ustawa blokuje? Co by stalo na przeszkodzie by powolac wlasna spolke od biletow a nie placic obcym,Co by stalo na przeszkodzie by zarabiac na przeladunkach kontenerow nawet splacajac kredyt za bramownice? Dlaczego nie potraficie zarabiac i nic nie robicie aby zarabiac tylko wysprzedajecie sie deweloperce z terenow przy wspoludziale Rady Miasta i Biura rozwoju?Dlaczego prowadzicie tak d**ilna polityke budzetowa?Chcecie niezaleznosci-to nauczcie sie zarabiac -Na marszach pieniedzy nie rozdaja.Ile miasto moglo by miec wlasnych hotelii w najlepszych lokalizacjach nawet zlecajac komus budowe i pozniej zarzadzanie-fakt pandemia...ale nawet gdy by jej nie bylo Grzelak i Bojanowski nigdy by na to nie wpadli a jak nawet by wpadli takiej propozycji by nie przedstawili -Dlaczego ?-Odpowiedzcie sobie sami.

    • 15 5

    • Konfederat autokratyczny (13)

      Odpowiadamy: bramownica są w stoczniach i nie służą do przeładunku, a montażu. Poza tym chyba chodzi Ci o suwnice nabrzeżowe. Po formie pisania widać że już wcześniej autor pisał fachowe porady w wcześniejszych

      Odpowiadamy: bramownica są w stoczniach i nie służą do przeładunku, a montażu. Poza tym chyba chodzi Ci o suwnice nabrzeżowe. Po formie pisania widać że już wcześniej autor pisał fachowe porady w wcześniejszych komentarzach. A wiedzą na temat prac przeładunkowo-portowych dorównał typowemu polit-krzykaczowi. Dużo się udziela, mimo braku jakiej kolwiek wiedzy, byle było głośno.

      • 4 0

      • Zgadles kolego chodzilo o suwnice. (12)

        Skoro masz wiedze i widzisz ze po stoczni hula wiatr to wypowiedz sie szerzej prosze o normach jakie takie nabrzeze powinno spelniac i odpowiedz mi logicznie dlaczego tam tych przeladunkow nie moze byc..Nie moze byc

        Skoro masz wiedze i widzisz ze po stoczni hula wiatr to wypowiedz sie szerzej prosze o normach jakie takie nabrzeze powinno spelniac i odpowiedz mi logicznie dlaczego tam tych przeladunkow nie moze byc..Nie moze byc bo...slucham?Albo jeszcze lepiej czy modernizacja nabrzeza dostosowujaca nabrzeze do przeladunku -byla by nieoplacalna wedlug ciebie?W kilku zdaniach...Nie byla by oplacalna bo...

        • 3 2

        • (11)

          Do którego nabrzeża stoczniowego miał by przybić kontenerowiec klasy Panamax według ciebie? Gdzie miały by być place składowe? Jakie zanurzenie przy nabrzeżu musi być by mogły przy nim mogły cumować opłacalne frachtowo

          Do którego nabrzeża stoczniowego miał by przybić kontenerowiec klasy Panamax według ciebie? Gdzie miały by być place składowe? Jakie zanurzenie przy nabrzeżu musi być by mogły przy nim mogły cumować opłacalne frachtowo ładunki? Nie będę uczył nikogo przez internet, od tego są szkoły i nauczyciela którzy za swoją wiedzę otrzymują środki finansowe.
          Chcesz się uczyć idź do szkoły! Potem zdobądź doświadczenie i zapraszam do polemiki...
          Ja dzięki wiedzy i doświadczeniu zarabiam, a tym się udzielasz propagandowo (gratuluję)

          • 0 0

          • Nie no oczywiscie sie nie wcisnie...holowniki nie pomoga..koniec swiata.Zaklinuje sie na amen! (10)

            Na serio uwazasz ,ze nie ma miejsca na skladowanie kontenerow?Powaznie? Jeszcze powiedz ,ze Stocznie Gdanska znasz i nie ma tam miejsca na kontenery..cha cha cha cha.Moze i na robocie sie znasz ale wiary w tobie nie

            Na serio uwazasz ,ze nie ma miejsca na skladowanie kontenerow?Powaznie? Jeszcze powiedz ,ze Stocznie Gdanska znasz i nie ma tam miejsca na kontenery..cha cha cha cha.Moze i na robocie sie znasz ale wiary w tobie nie ma.Dla super wypornoswciowcow i bardzo dlugich jednostek -mozna dobudowac cos wczesniej..a jak takich mamy fachowcow z branzy jak ty to nawet szkoly tu nic nie pomoga-nieda sie.Niedasizm-Tego cie tylko nauczyli.Czy to nie jest tak ,ze mozna okreslic jakie jednostki o jakiej wypornosci moga wplywac? Najwieksze moga dalej wplywac do DTC a pomniejsze do Stoczni Gdanskiej.

            • 1 2

            • (9)

              Wiara i zdrowe myślenie nie idą zawsze w parze. Stocznie znam od lat, współpracuje z Portem Gdańskim od zawsze i wciąż wykonuje usługi.
              Nie będę cię uczył rozporządzeń prawnych i przepisów na temat terenów

              Wiara i zdrowe myślenie nie idą zawsze w parze. Stocznie znam od lat, współpracuje z Portem Gdańskim od zawsze i wciąż wykonuje usługi.
              Nie będę cię uczył rozporządzeń prawnych i przepisów na temat terenów portowych/stoczniowych i arterii wodnych, również różnic w warunkach dozorowych zabudowy i techniki.
              Proponuję się zainteresować konkretnie tematem i samemu poczytać, to nie boli, a człowiek się uczy całe życie, polecam.

              • 0 0

              • (5)

                Ponad to cen przeładunku DCT za każdy kontener nie przebijesz małym nabrzeżem do przeładunku kontenerów, a PGE/Port Północny w przeładunkuch masowych i drobnicowych, chyba że lubisz dokładać do interesu i utrzymywać

                Ponad to cen przeładunku DCT za każdy kontener nie przebijesz małym nabrzeżem do przeładunku kontenerów, a PGE/Port Północny w przeładunkuch masowych i drobnicowych, chyba że lubisz dokładać do interesu i utrzymywać pracowników.
                Gdzie masz rozbudowaną infrastrukturę kolejową zgodną z dyrektywa kolejową?
                Odrobinę realnego myślenia poproszę

                • 0 0

              • Jak mowisz ,ze sie nie da to znaczy ,ze sie nie da. (2)

                Nie da sie i nie oplaca-wiec niech zostanie najlepiej tak jak jest.Lepiej jak proponowal kiedys swiatly fachowiec-zabrac ludziom kawal plazy na Stogach i postawic tam kontenery....Tak to byl by genialny pomysl...

                • 0 0

              • Jeszcze poczytaj sobie o projekcie T3 w DCT haha. Chyba się zdziwisz nasz ty fachowcu.

                • 0 0

              • Skoro się nie opłaca nabrzeze portowe tam to szukaj sobie innych rozwiązań. Ze żurawie są, to nie znaczy że opłaca się je remontować i drążąc powrotnie do ruchu. Dyrektywy maszynowe jasno określają kiedy jest "koniec

                Skoro się nie opłaca nabrzeze portowe tam to szukaj sobie innych rozwiązań. Ze żurawie są, to nie znaczy że opłaca się je remontować i drążąc powrotnie do ruchu. Dyrektywy maszynowe jasno określają kiedy jest "koniec użytkowania", poza tym dowiedz się o Resursie maszynowym, fachowcu. Do wykładowcy akademickiego mam daleko, ale wciąż o wiele bliżej od ciebie jak widać. Co do tego w czyich rękach jest DCT, proponuję poszukać info o akcjach DCT i własnościach.
                Ponad to poczytaj dokładnie bez słabego translatora o obecnym temacie kanału panamskiego. Dzierżawa to nie własność. Skoro im to się opłaca, niech tak działają. O kwestiach długoterminowych dzierżaw, warunków dzierżawienia i potencjalnych zyskach długoterminowych, również warto czytać.
                Poza tym temat artykułu odnosi się do czegoś innego, nie docelowo związanego z portami i stoczniami. Czytałeś w ogóle artykuł, czy tylko wylewasz gorzkie żale?

                • 0 0

              • Fakt ale gdyby tylko cenami kierowal sie Port w Gdyni to by zwinal juz dawno interes a jakos sobie radzi? (1)

                Mowisz o magistrali kolejowej ale sporo ladunkow podejmowanych jest takze przec pojazdy ciezarowe.Rzad przeciez szczycil sie tym ,ze da milardy na unowoczesnie rozjazdow kolejowych w porcie...Czy np nie mozna by polaczyc

                Mowisz o magistrali kolejowej ale sporo ladunkow podejmowanych jest takze przec pojazdy ciezarowe.Rzad przeciez szczycil sie tym ,ze da milardy na unowoczesnie rozjazdow kolejowych w porcie...Czy np nie mozna by polaczyc terenow stoczniowych z linia kolejowa do nowego Portu?przeciez przebiega praktycznie -tuz obok.Znowu niedasizm? Za duze koszty?Czy brak woli i odwaznych ,ktorzy projekt by przeprowadzili?Praktycznie potrzebny jest krotki odcinek i przebudowa ukladu drogowego ale czy to by sie nie oplacalo? Tunel pod Wisla przekopano a tu nie da sie ? Sa wazniejsze wydatki-zapewne ale zamiast zadluzac miasto na jakies malo wazne projekty -postarano by sie o fundusze unijne .

                • 0 0

              • Linia kolejowa przebiega obok, lecz w ciąż jest oddzielnym układem. Rząd modernizuje torowiska do portów. Nie stoczni. Fundusze zostały przeznaczona na arterie logistyczno-transportowe, nie przemysłowe. Ewidentnie

                Linia kolejowa przebiega obok, lecz w ciąż jest oddzielnym układem. Rząd modernizuje torowiska do portów. Nie stoczni. Fundusze zostały przeznaczona na arterie logistyczno-transportowe, nie przemysłowe. Ewidentnie inwestuje w portownictwa, bo przynosi zyski dla kraju. To się nazywa dochodową inwestycja. Stocznia przede wszystkim korzysta z transportu drogowego, więc po co inwestować w infrastrukturę kolejową która nie przyniesie zysku ani rozwoju...

                • 0 0

              • Polecasz-to znaczy ,ze doglebnie znasz temat. (2)

                Przez Paname tez bys tylko pewnie puszczal male lodki -bo wasko i nie da sie i normy i rozporzadzenia.Fajnie trafic na madrego,kompetentnego i z szerokim horyzontem.

                • 0 1

              • (1)

                Poczytaj o kanale panamskim trochę. Ty jesteś typowym Francuzem z prac nad kanałem panamskim. Do rozwojowego myślenia Amerykanów w tematyce kanału panamskiego ci daleko.
                Przekop mierzei jest jak kanał panamskim.

                Poczytaj o kanale panamskim trochę. Ty jesteś typowym Francuzem z prac nad kanałem panamskim. Do rozwojowego myślenia Amerykanów w tematyce kanału panamskiego ci daleko.
                Przekop mierzei jest jak kanał panamskim. Dowiedz się na temat założeń wstępnych kanału panamskiego, realizacji i ostatecznego efektu.
                Czytając twoje wypowiedzi naprawdę człowiek czuje się lepszy:
                Wiedzy ogólnej brak, fachowej brak, historycznej brak...

                • 0 0

              • Rozwojowe myslenie Amerykanow ?

                No tak i jeszcze pewnie perspektywiczne mylenie cyt;,,Państwowe firmy chińskie są zainteresowane zagospodarowaniem terenów wzdłuż Kanału Panamskiego - poinformował prezes zarządu tego istotnego szlaku wodnego dla

                No tak i jeszcze pewnie perspektywiczne mylenie cyt;,,Państwowe firmy chińskie są zainteresowane zagospodarowaniem terenów wzdłuż Kanału Panamskiego - poinformował prezes zarządu tego istotnego szlaku wodnego dla światowego handlu.
                Zarząd kanału rozpisze do końca roku przetarg na zabudowę ok. 1200 hektarów z grubsza odpowiednika tysiąca boisk piłkarskich wzdłuż tego szlaku po zakończeniu 5-letniego okresu oczyszczania gruntu ze skaleń i zanieczyszczeń. Ma tam powstać park logistyczny poinformował prezes Jorge Quijano.-Ktos inny wyb udowal ale ktos inny korzysta.Jestes typowym przykladem takiej swiatlej filozofii...Mamy nabrzeza,mamy drzwigi i tereny do skladowania-(one sa i nie mow mi ,ze nie ma)-ale ktos wpadl na genialny pomysl ,ze damy zrobic z nich park rozrywki dla mlodziezy.Niby fajnie -tylko ,ze przy innym wykorzystaniu w tym wypadku miasto-przy konkretnych nakladach jednak nie tak wielkich jak dla przekopu -moglo by zarabiac..Ty proponujesz bujac sie na linie.Nie masz chlopie wizji,zapewne masz jak juz napisalem wiedze i znasz sie na kosztach ale na w temacie wykorzystania tego terenu dowiedzialem sie od ciebie ,ze nie da sie i ze sa normy .ktorych zapewne nie mozna spelnic i sie nie oplaca...Jak jeszcze powiesz ,ze jestes wykladowca akademickim-na Polibudzie -to nie widze wiekszych perspektyw dla rozwoju morskiego w naszym regionie.DCT skonczy sie kiedys rozrastac-a chyba nie nalezy do Gdanska tylko placi skladkii podatki?Przez ludzi z podobna wizja do twojej -to miasto tonie.

                • 1 0

    • Proste

      Bo łatwiej jest łupić szarych ludzi i dokręcać im śrubę. Przychodzą takie pokolenia co to pewnej części ciała nie mają i się nie postawią. Starszym się już z kolei nie chce. Poza tym jak układ z deweloperami działał i

      Bo łatwiej jest łupić szarych ludzi i dokręcać im śrubę. Przychodzą takie pokolenia co to pewnej części ciała nie mają i się nie postawią. Starszym się już z kolei nie chce. Poza tym jak układ z deweloperami działał i hula to się to kontynuuje jak się nic mądrzejszego nie potrafi wymyślić. To jak Gdańsk jest skorumpowany prze developerów to jest aż tragiczne!

      • 2 0

  • No i pieknie !

    Teraz wlasnie widać umiejetności potrzebne do zarzadzania miastem !
    A wiec się pytam: kiedy nowy prezydent z kompetencjami

    • 2 0

  • Pani Prezydent Miasta Gdańska - słowa potwierdzam gorzej jak za komuny!!!

    Tak Pani panuje nad miastem i zarządza !!! jestem w Pani wieku, lecz taki bałagan ujrzałem dopiero teraz ...

    • 3 0

  • Pogonic tych- niestety, naszych złodzieji ratuszowych

    • 4 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.