2020-12-02 14:06
Szok i niedowierzanie że po kilku miesiącach wypowiada się prezydent.
2020-12-02 14:25
a to dwa różne miejsca oddalone od siebie o prawie kilometr
2020-12-02 15:23
i obie te rzeczy są tylko w planach.
2020-12-02 15:32
2020-12-02 19:06
Dwa, trzy lata budować wiadukt. Takie cuda tylko w Polsce, tymczasem w Chinach wybudują 3,4 miasta na parę milionów ludzi.
2020-12-03 02:18
2020-12-03 10:36
W Gdyni zawsze tak jest. Ludzie mówią chcemy ścieżki rowerowej nad torami Hackiego - Hutnicza, to Szczurek buduje 2 kilometry dalej zupełnie niepotrzebną ścieżkę do Unruga. Teraz mieszkańcy mówią, chcemy przejazd na
W Gdyni zawsze tak jest. Ludzie mówią chcemy ścieżki rowerowej nad torami Hackiego - Hutnicza, to Szczurek buduje 2 kilometry dalej zupełnie niepotrzebną ścieżkę do Unruga. Teraz mieszkańcy mówią, chcemy przejazd na Puckiej przy Netto, bo jest 5 razy bardziej potrzebny, to ten wybuduje 2 kilometry dalej gdzie teraz nie ma problemów z przejazdem. Co jest z tym gościem? Dlaczego wiecznie go wybieracie?
2020-12-07 09:56
Ten przejazd niewiele da bo i ruch tam jest nie tak znowu wielki. Rogatki są zamykane na długo, ale rzadko. To nie jest tak uciążliwe jak przejazdy do ul. Chylońskiej! A już droga rowerowa i 1,5m chodnika na tym
Ten przejazd niewiele da bo i ruch tam jest nie tak znowu wielki. Rogatki są zamykane na długo, ale rzadko. To nie jest tak uciążliwe jak przejazdy do ul. Chylońskiej! A już droga rowerowa i 1,5m chodnika na tym wiadukcie to w ogóle strzał w dziesiątkę... Po co rowerzyści mieliby wjeżdżać na wiadukt jak mogą sobie spokojnie dołem przejechać? Albo piesi? Wymyślone przez cymbała co nawet nie był nigdy na miejscu, bo sory, ale widoku to tam za bardzo nie będzie...
2020-12-03 15:43
zrobić kilka wiaduktów i po sprawie.
2020-12-02 14:09
Jakby budowali ten tunel pod SKM to skoro mają likwidować pozostałe przejazdy kolejowe, dobrze by było, gdyby zrobili też przejścia podziemne w ich miejsce.
2020-12-02 14:29
wyjazd na Chylońską obok Netto i Lidla gdzie już teraz są gigantyczne korki przed Kartuską
2020-12-02 14:33
Ale ciężko jej to będzie zrobić, skoro istnieje tylko w planach.
2020-12-02 14:45
dokładnie ponad ul.Północną .... i nie wiedzieć czemu tego teraz nie robią????
tylko jakieś głupoty z ul, Pucką?
2020-12-02 15:37
Czasy i realia się zmieniły
2020-12-02 16:25
estakada Kwiatkowskiego powstała właśnie za E Gierka - od razu było wiadomo, że zablokuje to basen portowy...
po 2WŚ nie potrzebowaliśmy już rozbudowy portu w Gdyni ... bo mieliśmy Szczecin i Gdańsk oraz 5x dłuższą linie brzegową
2020-12-02 19:51
Ciekawe, bo jak przyjrzysz się estakadzie to element na basenem jes tak zaprojektowany, aby można go było łatwo przebudować. Czyli możliwość sobie pozostawili.
2020-12-02 22:00
Jestem ciekawy, bo lubię historię Gdy i.
2020-12-03 02:02
ty tu brednie wyPiSujesz - o jakiś możliwościach przebudowy - własne wymysły na "widzi mi się"
2020-12-03 08:57
Projekt "drogi czerwonej" powstal w 1948 jako fragment programu przebudowy systemu komunikacyjnego portu Gdynia. Estakada na odcinku w poblizu basenu ma inna konstrukcje, bo to jest bagno i wybrana technologia nie
Projekt "drogi czerwonej" powstal w 1948 jako fragment programu przebudowy systemu komunikacyjnego portu Gdynia. Estakada na odcinku w poblizu basenu ma inna konstrukcje, bo to jest bagno i wybrana technologia nie zapewniala stabilnosci. Stad wieloletni przestoj i dokonczenie dopiero w "nowej erze". Raczej na zasadzie rozpedu a nie potrzeby. Kres planom rozbudowy portu polozyly zmiany geopolityczne po wojnie i szwedzka ruda nie miala po co plynac do Gdyni. Dlatego nie mamy huty na Moscich Blotach. Gwozdziem do trumny tego kierunku byla budowa elektrocieplowni i dalsze glupie decyzje skutkujace petryfikacja otoczenia portu w przedwojennym stanie. Ma w tym znaczacy i malo chlubny udzial "miasto".
2020-12-03 14:06
Przedwojenne plany sięgały dużo dalej - wejście do portu w Gdyni, kanał aż do (bodajże) Mechelinek.
2020-12-03 16:34
Kępę Oksywską musieli by zlikwidować.
2020-12-02 14:14
Faza przedprojektowa takze jestem spokojny, że wiadukt nigdy nie powstanie jak lotnisko, pływalnia czy lodowisko i wiele innych :)
Po co się denerwować i być przy nadzei :)
2020-12-02 14:40
2020-12-02 15:12
Przeczytaj jeszcze raz początek artykułu powoli ze zrozumieniem.
2020-12-02 14:15
Jak budowano stadion w Gdyni to w 2008 czy 2009 konkurs ofert był taki, że najtańsze oferty były na 55% tego co wcześniej UM Gdynia zakładał. I zbudowano za 82 mln zł a nie za 150 mln.
2020-12-03 13:57
I dlatego stoi prawie nieużywany a drogi w mieście wyglądaja jak rzeszoto.
2020-12-02 14:16
Co z przejazdem Chylońska - Hutnicza !.
Ostatnio stałem tam 35 min !
2020-12-02 14:38
Jesteś dorosly i tak wygalda w demorkacji.
2020-12-02 14:43
Taa, było głosować na Horałę, ten to by na tym przejeździe postawił CPK.
2020-12-02 15:13
2020-12-03 05:28
2020-12-02 14:47
- Budowa tej drogi to jedna z naszych strategicznych decyzji, a nie przedwyborcza obietnica - mówi Janusz Śniadek,
...
- Już dwa lata temu wpisaliśmy to w nasz program rozwojowy dla Polski - dodaje jego
- Budowa tej drogi to jedna z naszych strategicznych decyzji, a nie przedwyborcza obietnica - mówi Janusz Śniadek,
...
- Już dwa lata temu wpisaliśmy to w nasz program rozwojowy dla Polski - dodaje jego partyjny kolega Jarosław Sellin
...
- My stawiamy sprawę jasno: OPAT stanie się rzeczywistością, gdy PiS przejmie władzę - podkreśla Marcin Horała,
2020-12-02 16:25
2020-12-02 23:00
To na ch*j PiS obiecywał?
2020-12-02 17:34
2020-12-03 12:26
Czytać ze zrozumieniem proponuję
2020-12-03 16:15
Mój rekord to 44min za nim podnieśli kiedyś szlabany
2020-12-02 14:16
nie byłoby taniej i szybciej ??
2020-12-02 14:17
bo to bocznica.
Za to koło żółtego sklepu spożywczego, przy głównej magistrali stałem wiele razy...
2020-12-02 14:28
Teraz PKP szykuje się do większego ruchu i to oni są prowodyrami tej inwestycji
2020-12-02 14:35
Tamtędy do 94 jeździły pociągi na Oksywie z kierunku Chyloni, więc jeśli mają wrócić to dobrze, że wiadukt budują, bo byłyby korki.
2020-12-02 15:37
2020-12-02 14:40
Obecnie realizowany jest duży projekt rozbudowy węzła kolejowego w porcie, co zresztą widać od estakady do centrum. Po zakończeniu tej rozbudowy ruch kolejowy w tamtym miejscu znacznie się zwiększy, więc wiadukt jest potrzebny. Co nie zmienia faktu, że obecnie dłużej stoi się na przejeździe przy ul. Chylońskiej.
2020-12-02 15:03
chyba, że zamkną estakadę kwiatkowskiego dla TiRów
2020-12-02 14:20
Po co tunel na Puckiej, skoro ma być przejazd Drogą Czerwoną (przedłużenie Obwodnicy)
2020-12-02 14:39
i portem.
Wiec z obwodnicy na cisowej nie wjedziesz na pogorze gorne tylko na estakade lukiem.
d**ilizm ale tak zaplanowała włądza .
2020-12-03 15:44
2020-12-02 14:24
82 mln za kładkę nad bocznicą? O ja pier..... już naprawdę nie wiedza jaką księgowość wirtualna robić żeby kasa parowala.
2020-12-02 14:32
wiadukt buduje PKP, a nie Gdynia
2020-12-02 15:15
Gdynia zabezpieczyła na wykonanie tej inwestycji 82 745 364,44 zł brutto, czyli buduje PKP a miasto daje tylko kasę?
2020-12-02 15:33
2020-12-02 14:36
Miasto inwestuje w plany i marzenia o podboju nieba, a PKP w wiadukty.
2020-12-02 14:51
tam PKP co prawda wybudowało tunel - ale o pół metra za niski!
2020-12-03 16:39
2020-12-02 19:10
I to w tak szybkim tempie, mostek w trzy lata.... ale jaja dobre tempo
2020-12-02 14:26
ale już kolejność inwestycji to jak najbardziej można. Z resztą nie ma się co dziwić to jest głównie inwestycja PKP i to im najbardziej na niej zależy. Pozostanie nadal przeklinanie na Puckiej, Północnej i Piaskowej no chyba, że za rok pojechać do Rumi i jak człowiek przejechać tunelem
2020-12-02 14:39
W Gdyni marazm. Jedyna ulga płynie z możliwości uwielbiania najjaśniejszego Prezydenta i głosowania na niego co kilka lat.
2020-12-02 14:52
i żadnej Rumii .... ani tym bardziej trójmiasta nie widziałeś na oczy
2020-12-02 19:52
Rumia to dziura.
Zablokowali dwa pasy ruchu.Zadnej drogi objazdowej.Tak się nie robi.
2020-12-03 09:44
2020-12-03 11:09
a w Gdyni......na bank nie. Tyle w temacie
2020-12-03 11:48
Sobieskiego jest na dwa miesiące przejezdna w obie strony po dwa pasy
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.