2019-11-15 13:23
Opinia wyróżniona
Wystarczy postać chwilę przy przejeździe na Oruni. Szlaban opuszczony, a tłum ludzi przechodzi pod nim i idzie jak gdyby nigdy nic.
2019-11-16 09:15
Pewnie ten tłum odbył szkolenie w Indiach "Jak bezpiecznie poruszać się po torach gdy pociąg mija nas z bezpieczna prędkością 100km/h".
2019-11-15 18:04
2019-11-15 17:54
Szkoda ze szlaban czasami jest zamknięty przez 30 minut, a wychodząc na pociąg rzadko oszacuje się dodatkowy czas żeby przejść tak daleko usytuowanym tunelem. Czasami między Przejeżdżającymi pociągami jest 10 minut
Szkoda ze szlaban czasami jest zamknięty przez 30 minut, a wychodząc na pociąg rzadko oszacuje się dodatkowy czas żeby przejść tak daleko usytuowanym tunelem. Czasami między Przejeżdżającymi pociągami jest 10 minut różnicy a szlaban nie jest podnoszony. Poza tym można poczuć się jak i**ota będąc w połowie drogi przy tunelu i widząc jak szlaban się otwiera a Ty ledwo co dobiegasz później na pociąg. Tam jest durnie przemyślane to przejście względem przechodniów i tyle w temacie.
2019-11-15 14:12
jeżeli PKP- d**ile opuszczają szlaban na 40 czy 50 minut to ja się ludziom nie dziwię dlaczego ludzie mają być de facto karani za impotencję umysłową i decyzyjną paru głupich krawaciarzy?To takie wyzwanie przejście przez tory w XXI wieku że przerasta możliwości umysłowe gdańskich i kolejowych urzędasów?
2019-11-15 13:43
Miałem okazję parę razy korzystać z tego przejazdu - zestarzeć się można czekając na możliwość przejścia.
Portal spokojnie mógłby się tym tematem zająć, bo pewnie niejedna osoba tam jeszcze zginie. Absurdem jest,
Miałem okazję parę razy korzystać z tego przejazdu - zestarzeć się można czekając na możliwość przejścia.
Portal spokojnie mógłby się tym tematem zająć, bo pewnie niejedna osoba tam jeszcze zginie. Absurdem jest, że SKMka stoi na stacji, przejazd jest zamknięty aż pociąg (który jest już za przejazdem) ruszy. Potem otwiera się na 30 sekund i zamyka ponownie bo jedzie kolejny pociąg.
Ale łatwiej zrzucić winę na ludzi - że głupi bo nie poczekał, albo nie nadrobił 0,5 km do przejścia podziemnego niż zrobić coś jak należy.
2019-11-15 16:17
Samobójca raczej nie postanowił, rzucić się pod pociąg, bo rogatki były za długo zamknięte.
2019-11-15 14:30
Wzgledy bezpieczenstwa. Szlaban nie moze sie opuszczac 10 sekund przed pociagiem
2019-11-15 14:52
szlabany są zamykane na godzinę ... i to pomimo tego - gdy w tym czasie nic, a nic nie jedzie... w takiej Szwajcarii automat zamyka szlaban na 2min przed pociągiem i już 30s po, się otwiera ... tam można - u nas nigdy nic nie można
2019-11-15 18:09
nie, nie sa zamykane na godzinę. A że ruch kolejowy jest spory to mogą być zamknięte przez kilka minut.
2019-11-15 22:44
Czasem przerwa między przejeżdżającymi pociągami przekracza 10min, a szlaban nie jest otwierany. Innym razem jest przez kilka minut zamknięty, po czym otwiera się, mimo że żadnego pociągu nie było. Wszyscy rozumieją, że
Czasem przerwa między przejeżdżającymi pociągami przekracza 10min, a szlaban nie jest otwierany. Innym razem jest przez kilka minut zamknięty, po czym otwiera się, mimo że żadnego pociągu nie było. Wszyscy rozumieją, że bezpieczeństwo jest najważniejsze, ale kto stoi codziennie po pół godziny na tym przejeździe, ten rozumie że cierpliwość się kiedyś kończy.
2019-11-15 11:32
Opinia wyróżniona
A tak poważnie to depresje zwiększają się na jesieni i na wiosnę...
Bardzo brakuje profilaktyki w tym temacie, ludzie zgłaszają się do lekarza za późno.
A teraz w psychiatrii w ogóle zapaść kadrowa i budynkowa
2019-11-15 13:07
2019-11-15 13:30
Czyli kultowy przejazd, jak japoński las samobójców.
2019-11-15 13:02
To bieda powoduje, plus brak słońca. Bogaty czy to listopad. czy inny zimny szary miesiąc ma kasę i zawsze za nią ubarwi sobie życie. Biednego nawet na kino nie stać, o innych przyjemnością Ch nie wspomnę.
2019-11-15 12:53
"Bardzo brakuje profilaktyki w tym temacie, ludzie zgłaszają się do lekarza za późno." JAkby wiedzieli, ze potrzebuja pomocy to by sie zglosili wczesniej. PRoblem polega na tym, ze chorzy nie sa swiadomi.
2019-11-15 19:33
to kolejki do psychiatry masakryczne.
2019-11-15 15:14
Nie są świadomi a nawet jeśli ktoś ich uświadomi to też mija sporo czasu nim podejmą decyzję o leczeniu, nie chcą iść do lekarza, wiem coś na ten temat
2019-11-15 17:48
szli by łatwiej, jak by to było lekkie łatwe i przyjemne
tymczasem nawet wizyta u dentysty budzi mniej przerażenia: jest znieczulenie
2019-11-15 18:55
Dokładnie, dlatego nie mogę się zebrać żeby pójść... nie wyobrażam sobie opowiadania o sobie obcej osobie:( a potem jeszcze te faszerowanie lekami..
2019-11-16 06:22
ale było już ze mną naprawdę żle, Trafiłam na super lekarza, leki po miesiącu zaczęły przynosić efekty, znów się śmieję i chce mi się żyć. A że po lekach? wolę tak niż być strzębkiem człowieka
2019-11-16 17:29
Anka, cieszę się że już z Tobą wszystko ok, pozdrawiam
2019-11-15 19:34
dobrego lekarza (są tacy) i idź. Może wystarczy rozmowa i leki nie będą potrzebne...
2019-11-15 14:13
są świadomi są tylko podchodzi się do ludzi jak do rzeczy w tym głupim państwie
2019-11-15 10:48
ludzie nie wytrzymują co 3 osoba na świecie ma depresje bądź nerwice a dopiero co 20 przyznaje się do tego bo przecież wstyd.
2019-11-15 11:37
2019-11-15 14:42
matka biegnie po jakimś czasie wraca wystraszona i zdyszana - Jasio czemu mnie tak okłamałeś? - prima aprilis tato powiesił się na strychu.
2019-11-15 12:21
Im żyje się dobrze za nasze pieniądze. Ich problemy zwykłych ludzi nie dotyczą. I to jest chore!
2019-11-15 12:42
to jest najbardziej generyczny komentarz jaki ktoś mógł napisać
2019-11-15 13:04
Im się po prostu należy lepsze życie i pieniądze
2019-11-15 14:42
2019-11-15 20:39
2019-11-15 12:56
2019-11-15 10:50
2019-11-15 11:14
A dlaczego ktoś ma reagować? Tylko maszynisty szkoda.
2019-11-15 12:18
2019-11-15 12:53
A co ma do tego Dziwisz?
2019-11-15 13:22
Bo się dziwi..
2019-11-15 14:43
jak nic
2019-11-16 04:51
samobójstwo to przejaw skrajnego egoizmu i zapatrzenia w siebie oraz zupełnego nieliczenia się z innymi, ani z tymi, których się ma na utrzymaniu i wspomaga, ani z tymi którym samym aktem samobójstwa utrudni się życie;
samobójstwo to przejaw skrajnego egoizmu i zapatrzenia w siebie oraz zupełnego nieliczenia się z innymi, ani z tymi, których się ma na utrzymaniu i wspomaga, ani z tymi którym samym aktem samobójstwa utrudni się życie; desperacki akt samouwielbienia "patrzcie, o to ja odbieram sobie życie och i ach "
a prawda jest taka, że niejednokrotnie smierć tej jednej osoby zmienia tak niewiele w życiu innych, za wyjątkiem wspomnianych tymczasowych niedogodnosci; tylko ciężko z tym walczyć, bo po samobójstwie nie ma kogo karać
2019-11-16 15:24
Bredzisz wujek
2019-11-15 10:50
odebrać sobie samemu największy dar jakim jest życie jest czymś niepojętnym.Chorzy walczą resztami sił aby je utrzymąć ....
2019-11-15 11:19
Tzw. śmierć można traktować jako uwolnienie się od ciała. Świadomość trwa dalej i wraca do zbiorowej świadomości wszechświata, aż postanowi znowu zagościć w jakimś ciele.
2019-11-15 13:34
Tia, kolejny mitoman. Tylko czekać na następnego, co gadał z aniołami.
2019-11-15 18:31
Tia, wierz w bzdury, że świat wziął się znikąd, a my tu pojawiliśmy się przez przypadek.
2019-11-15 20:32
2019-11-15 13:45
Też mi pocieszenie, Ale co z tego ma taki przeciętny Jan Kowalski, co mu po tej całej wędrówce dusz i powtornych wcieleniach świadomości.. wielkie gó..o
2019-11-15 12:17
Samobójstwa nie biorą się z niczego, lecz z depresji, problemów osobistych itp. Może warto zainteresować się osobami nieszczęśliwymi, poharatanymi przez los, próbować im pomóc, zamiast bezdusznie obwiniać ich o
Samobójstwa nie biorą się z niczego, lecz z depresji, problemów osobistych itp. Może warto zainteresować się osobami nieszczęśliwymi, poharatanymi przez los, próbować im pomóc, zamiast bezdusznie obwiniać ich o nieszanowanie daru życia. Są takie momenty w życiu człowieka, gdy chciałby on zginąć. Większość osób przynajmniej raz w życiu miewało takie myśli. To już od siły psychicznej jednostki zależy, czy będzie ona w stanie sobie z nimi poradzić, czy będzie potrzebowała pomocy innych ludzi...
2019-11-15 12:57
ale w Gdansku zadnych reakcji. wazne, ze prezydent i zastepcy odbieraja nagrody.
2019-11-15 17:47
a co ma miasto do tego? Kto jest ministrem zdrowia?
2019-11-15 13:03
Największy dar na pewno nie w kapitalizmie, tutaj liczą się tylko zera nam koncie i wyzysk, jak widać nie byli już w stanie znieść tej presji rywalizacji. Nie mogli słuchać o planach sprzedażowych, ani o kredycie jako idealnym problemie na rozwiązanie egzystencjalnych problemów.
2019-11-15 13:08
Powiedz to bezdomne u co teraz w nocy nawet z dworca jest wyrzucany, bo chcę tylko pobyć w ciepłe żeby nie zamarznąć. To co ma się ciągle męczyć, wybiera śmierć bo tak łatwiej.
2019-11-15 14:14
Nie dla każdego życie jest darem, bo nie kazdy żyje takie samo życie.
Dla wielu życie to kara, od której nie można uciec inaczej niz zabijając się.
2019-11-15 10:52
To odstawilem samochód i dużo spaceruje po mieście z wózkiem. Zwróciłem uwagę, że bardzo dużo osób dosłownie mówi do siebie. Dosłownie prowadzą monologi z samym sobą jak przy chorobach psychicznych
2019-11-15 10:53
przez słuchawki ? tak myślę
2019-11-15 10:54
2019-11-15 11:11
nie bardzo mam z kim rozmawiać i często mówię do siebie, czasem nie powstrzymuję się i mówię na ulicy albo pod nosem
2019-11-15 11:23
Ja często mówie do martwych przedmiotów.
2019-11-15 12:23
2019-11-15 13:55
i mówię do nich. Jest miło i rodzinnie.
2019-11-16 12:44
2019-11-15 15:42
2019-11-15 22:54
ten do niego ani razu, a pijesz do lustra?
2019-11-16 01:26
to duża różnica. Pozdrawiam
2019-11-16 11:10
przez 2 mieisiace na dziennej sie nagadasz za caly rok
2019-11-15 11:21
trzeba porozmawiać z kimś inteligentnym
2019-11-15 12:21
2019-11-15 12:43
Gadają do siebie. Też czasami głośno mówię. To chyba nic złego. Moja babcia często do siebie mówi i prawie sto lat zaliczyła.
2019-11-15 14:45
to reszta idzie z górki
2019-11-15 13:23
Może ONI po prostu rozmawiają przeze telefon, przez słuchawki ;-)
2019-11-15 13:56
nie ma nic wspólnego z depresją i targaniem się na swoje życie, więc w czym problem?
2019-11-15 14:11
Tak jest, dużo niezrownowazonych chodzi i jeździ zkm, widać że leki odstawili, jakas plaga ostatnimi czasy
2019-11-15 15:41
czy wziąłeś się za zbieranie puszek, żeby sprostać odpowiedzialnie wychowaniu swojego następcy?
2019-11-15 19:38
8,5 na plusie jest...
2019-11-15 16:13
Też tak myślałem, ale okazało się, że większość ma mikrofon na bluetootha.
Widzę, że z dziesięć osób już to napisało...
2019-11-15 18:55
Pełnia księżyca nie pozostaje bez wpływu na zachowanie ludzi i zwierząt :D
2019-11-15 21:45
Niedługo też tak będziesz gadał
2019-11-15 22:18
Też odstawiłem i moje życie stało się przyjemniejsze i prostsze.
2019-11-15 22:46
Mieszkam sam i też czasem mówię w przestrzeń, ale po to, by usłyszeć głos.
2019-11-16 07:01
Takich w Lidlu. Chodzą i gadają. Siedzi jeden z drugim na kasie i też gadają
2019-11-15 10:56
2019-11-15 12:03
Kolega maszynista mówił, że najgorszy jest pierwszy samobójca. To trochę trauma. Ale po trzecim czy piątym człowiek już się przyzwyczaja i zazwyczaj taki wypadek tylko wkurza wszystkich zaangażowanych, bo burzy porządek
Kolega maszynista mówił, że najgorszy jest pierwszy samobójca. To trochę trauma. Ale po trzecim czy piątym człowiek już się przyzwyczaja i zazwyczaj taki wypadek tylko wkurza wszystkich zaangażowanych, bo burzy porządek w pracy, robią się opóźnienia, przesłuchania, badania itd. To jest problem dla wszystkich wokół, załogi, maszynisty, kierownika, dróżników, policji, rodziny itd, a sprawca leży sobie na torach i ma wywalone.
2019-11-15 12:54
Niestety, ale masz rację. Takie przykre sprawy maszynistom zdarzają się od kilku do kilkunastu razy w swojej pracy.
2019-11-15 16:29
Chyba ty. Maszynista ma to w pompie. I tak nie może nic zrobić. Wrzuca hamulec i tyle.
2019-11-15 10:59
Może te dwie osoby się znały lub były parą? Coś poszło nie tak kłótnia rozstanie i efekt jest jaki jest
2019-11-15 15:21
Nie Byli parą i to jest pewne byłem świadkiem drugiej tragedii niestety, możliwe że sie pokłócił z żoną (Przybiegła Jego żona już po tym jak pociąg już uderzył) i zrobił co zrobił niestety ten obraz mam cały czas przed oczami, ten moment zderzenia pociągu z mężczyzną
2019-11-15 11:01
2019-11-15 12:55
czwartych, piatych i szostych takze. Jak wszedzie widzisz spiski to moze udaj sie do lekarza bo sam skonczysz jako samobojca.
2019-11-15 11:02
2019-11-15 12:19
Przed erą smartfonów i mediów społecznościowych nie było samobójstw???
2019-11-15 12:27
2019-11-15 15:43
2019-11-16 11:18
bo i ofiary pedofili też odbierają sobie życie
2019-11-15 11:09
13 miejsce wśród mężczyzn
95 miejsce wśród kobiet
worldlifeexpectancy.com
2019-11-15 11:27
Kobiety mają łatwiej w życiu, niż mężczyźni, dlatego rzadziej się zabijają.
2019-11-15 11:36
Po prostu więcej kobiet zgłasza się do lekarza i chodzi na prochach.
A generalnie kobiety mają depresję kilka razy częściej niż mężczyźni...
2019-11-15 11:43
depresja, narkomania, manie, nawet autyzm, czego skutkiem są - mordy, kradzieże, gwałty, alkoholizm, samobójstwa.
2019-11-15 11:56
Wystarczyłyby wam ogórki i prezerwatywy
2019-11-15 12:05
2019-11-15 13:04
2019-11-15 11:41
jak zwykle mężczyźni są dyskryminowani przez feministyczną doktrynę
2019-11-15 13:35
Czy to do lekarza, czy też po prostu wygadują się koleżance. Wielu mężczyzn tłamsi w sobie emocje, bo wypłakiwanie się komuś byłoby "niemęskie". Niestety, ale od dziecka chłopcy są uczeni, że nie mają pokazywać słabości, a potem jako dorośli nieraz niewiedzą, jak mają sobie radzić z własnymi uczuciami i emocjami.
2019-11-15 11:12
2019-11-16 12:50
...taki ludek-naklejka. Niektórzy malują.
2019-11-16 14:56
dla maszynisty to codzienność.
dziadek prowadził pociągi za komuny, to trafiało się takich kilku rocznie
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.