2021-04-29 12:04
Likwidowanie miejsc w centrum...powoływanie nowych na dzielnicach , brak rozbudowy nawet podstawowej komunikacvji zastępczej dla kierowców w obrębie centrum, notorycznie pozajmowane miejsca dla inwalidów w centrum przez samochody które stoja w nich miesiącami...to cała polityka Urzędu Mista i Strefy PP.... I kto liczy sie z mieszkancami??
2021-04-29 12:24
Nie przedstawiłeś w żadnym punkcie polityki UM, tylko zaprezentowałeś patologiczne działania użytkowników miasta.
Miejsca parkingowe w centrum są - i to jest ich dużo. Komunikacja w centrum też ma się dobrze, wszędzie dojedziesz. Miejsca dla inwalidów zajmują ci, co mają innych w nosie - czyli ci którzy nie liczą się wcale z mieszkańcami
2021-04-29 12:46
Skoro miejsc jes dużo to gdzie przybyło w centrum skoro ubyło w całej ciągłosci 10 lutego?
Skoro przybyło to czemu ubyło pod wejsciem na plażę i postawiono tam delfinki ochydne.
Szacuje że w tych 2
Skoro miejsc jes dużo to gdzie przybyło w centrum skoro ubyło w całej ciągłosci 10 lutego?
Skoro przybyło to czemu ubyło pod wejsciem na plażę i postawiono tam delfinki ochydne.
Szacuje że w tych 2 lokalizacjach ubyło ok 300 miejsc parkingowych więc prosze o miejsca gdzie przybyło te 300 miesc...:) Chyba że liczysz w przyszłej strefie PP np. na Obłużu :)
Co do kominiakcji... Gdie kierowcy mają zaparkowac samochody na obrzeeżach centrum bezpłatnie z których odjeżdzają bezpłatne autobusy po centrum co 5 minut gdzie pokazując dowód rejestracyjny nie płacimy za przejazd...
Miejsca dla inwalidów. Sam mam okno na dwa miejsca w centrum gdzie stoja samochody od kilku lat na flakach z kartka za szyba że inwalida. I tam, nie ma SM ani urzędników czy SPP... WIęc zanim uznasz że jest tak super to wychyl nos z za biurka i zobaczysz jak wygląda normalnę życie...to znaczy prawie normalne:)
2021-04-29 13:28
Nikt nie powiedział, że miejsc parkingowych ma przybywać, co nie znaczy, że ich nie ma albo jest za mało. Na 10-lutego było kilka miejsc, teraz przynajmniej ta ulica przypomina ulicę, zadbaną i porządną. Centrum nie jest
Nikt nie powiedział, że miejsc parkingowych ma przybywać, co nie znaczy, że ich nie ma albo jest za mało. Na 10-lutego było kilka miejsc, teraz przynajmniej ta ulica przypomina ulicę, zadbaną i porządną. Centrum nie jest tak duże, żeby nie można było zostawić samochodu na parkingu przy Batorym, czy to podziemnym czy naziemnym. Kawałek dalej jest kolejny parking, również naziemny i podziemny. Problemem nie jest brak miejsc, problemem jest parkowanie tam gdzie się podoba. Reszty nie będę komentował bo nic nie zrozumiałem, co napisałeś.
2021-04-29 13:40
Po drugie skoro ma ubywac miejsc czemu nie jestem przeciwny musze mieć alternatywe do poruszania się po centrum. Szybką i bezpłatną...ale to nie argument dla Pana A w Pana wypowiedzi jest odpowiedź czemu ludzie parkuja gdzie popadnie? Bo nie ma miejsc i nie ma centrum przesiadkowych na obrzeżach centrum:) Amen:)
2021-04-29 14:15
poruszanie się po centrum, jak nazwa wskazuje, nie jest ograniczone, wszędzie możesz dojechać - jeśli chcesz zaparkować, jest pełno miejsc w strefach parkowania, zawsze znajdzie się miejsce.
Nie można tłumaczyć
poruszanie się po centrum, jak nazwa wskazuje, nie jest ograniczone, wszędzie możesz dojechać - jeśli chcesz zaparkować, jest pełno miejsc w strefach parkowania, zawsze znajdzie się miejsce.
Nie można tłumaczyć parkowania gdzie popadnie, tym, że nie ma się chęci znaleźć prawidłowego miejsca - to tak nie działa. Parkujesz na wjeździe, na trawniku - nie szkodzisz miastu, UM czy jakiejkolwiek innej instytucji tylko szkodzisz mieszkańcom, mieszkańcom, którzy płacą podatki w tym mieście i wykładają pieniądze na jego utrzymanie. Co miesiąc przeciętnie zarabiająca osoba wpłaca do budżetu gminy prawie 200 zł
2021-04-30 06:56
Otóż nie masz racji, a być może także samochodu. Zaparkowanie w centrum Gdyni w godzinach "po pracy" i w weekendy to zawsze straszna drzazga w d$pie. Trudno znaleźć miejsce, nawet dla małego samochodu i nawet płatne.
2021-04-29 12:51
Czy ja dobrze widzę, mieszkańcy domków jednorodzinnych nie mają miejsca na działce na zaparkowanie swoich furmanek więc chcą aby miasto za darmo zapewniło im miejsca na ulicy? hahahahahahahahaha
2021-04-29 15:27
Płyta Redłowska - dojazd z ze stacji Redłowo. W dni powszednie to i owszem. Ale w niedzielę 192 nie jeździ. Tak zachęcamy mieszkańców do tego aby przesiedli się z samochodu na autobus.
Jeszcze w zeszłym roku na
Płyta Redłowska - dojazd z ze stacji Redłowo. W dni powszednie to i owszem. Ale w niedzielę 192 nie jeździ. Tak zachęcamy mieszkańców do tego aby przesiedli się z samochodu na autobus.
Jeszcze w zeszłym roku na płytę jeździł 134. Lekko zmodyfikowana trasa 133 - teraz już nie. Urzędnicy w mediach to i owszem są frontem dla mieszkańców a w rzeczywistości ... .
2021-04-29 16:10
Opinia nr 1 - zgadzam się całkowicie. Opinia nr 2 - kompletne bzdury. A to co Pani pisze o wypowiedzi urzędnika na spotkaniu świetnie obrazuje gdyńskie podejście. Towarzystwo wzajemnej adoracji u i wyciągania kasy,
Opinia nr 1 - zgadzam się całkowicie. Opinia nr 2 - kompletne bzdury. A to co Pani pisze o wypowiedzi urzędnika na spotkaniu świetnie obrazuje gdyńskie podejście. Towarzystwo wzajemnej adoracji u i wyciągania kasy, kolesiostwo. Zarządzanie Gdynią to dramat, przykłady można mnożyć, tylko ostatnie czyli wycinanie drzew w ramach klimatycznego centrum albo budowa skrzyżowania na karwinach z usuniętymi drogami rowerowymi. No a miejsca parkingowe? To tylko i wyłącznie dojenie kasy. Ale pan łucyk i tak będzie się chwalił na fejsbuku, że doimy dla mieszkańców
2021-04-29 12:04
Samochody są potrzebne.Więc miejsca parkingowe powinny być dostępne. Z drugiej strony zanieczyszczają powietrze, rozjeżdzają trawniki. Może rozwiązaniem byłyby prywatne miejsca parkingowe z opłatą powiedzmy 50-100pln/msc? Z zamykanym szlabanem?
2021-04-29 12:17
2021-04-29 21:23
Przekwalifikuje się i zacznę montować szlabany.
2021-04-29 12:19
2021-04-29 12:34
2021-04-29 23:44
Na wypadki jest inna danina, nazywa się OC. Podatki z paliwa może nie idą do miasta, ale lecą do budżetu państwa i co ciekawe nie służą tylko do modernizacji dróg. Choć w głównym zamyśle powinny.
2021-07-01 15:22
Takie typy nie płacą żadnych podatków i nie mają nawet OC. Szkodniku lawirancie.
2021-04-29 12:53
2021-04-29 13:52
2021-04-29 14:40
Więc darmowa lodówka do mieszkania mi się po prostu należy. I nie obchodzi mnie, że nie chcesz za to zapłacić.
2021-04-29 19:37
popieram na 150procent!
2021-04-29 23:58
Dawno temu był podatek drogowy, potem zintegrowano go w cenie paliwa. Miej pretensje do rządu co do dysponowania jego kwotą, ale mówienie że kierowcy nie dokładają się do dróg to gruba przesada.
2021-04-29 15:23
A po co szlaban ? W Szwecji przy takich płatnych miejscach jest tabliczka z numerem miejsca. Jeżeli masz je wykupione dla siebie to jeden telefon. Po kilkunastu minutach jest laweta i wywozi cwaniaka z Twojego miejsca.
A po co szlaban ? W Szwecji przy takich płatnych miejscach jest tabliczka z numerem miejsca. Jeżeli masz je wykupione dla siebie to jeden telefon. Po kilkunastu minutach jest laweta i wywozi cwaniaka z Twojego miejsca. Nie potrzebne żadne szlabany, słupki tylko sprawnie działająca Straż Miejska i Policja. W Gdyni na wywiezienie samochodu blokującego wjazd do Twojej bramy czekasz kilka godzin.
2021-04-29 18:01
2021-04-29 15:27
Janusz kierowca wywoła IV Wojnę Światową.
2021-04-29 19:36
To sobie również kup miejsce do parkowania najlepiej przy tuż samej klatce
2021-04-29 21:25
On nic nie kupi bo go nie stać. Biedny jest i tyle.
2021-07-01 15:21
podatek od chodzenia po chodniku.
2021-04-29 12:06
Może być nadziemny, bo tańszy. Nie jest to duża dzielnica -więc powinien sie sprawdzić
2021-04-29 12:13
Wybudować za czyje pieniądze?
2021-04-29 12:31
koszt jednego miejsca parkingowego to jakieś 30 000 PLN. Gdyby tak z 50 chętnych się zrzuciło to coś by wybudowali!
2021-04-29 13:28
2021-04-29 15:02
Grupa ludzi zrzuca się by było ładnie i funkcjonalnie w okolicy gdzie mieszkają. Ty byś raczej się nie dorzucił - więc będziesz płacił u siebie abonament, a gdzie indziej za parkometry i kupę zleconek na ich utrzymanie.
2021-04-29 18:59
2021-04-29 21:29
Już to widzę jak wszyscy się zrzucają. Ok powiedzmy , że się zrzuca i wybudujcie ale uważam , że za darmo nie da rady. Trzeba to coś utrzymywać w odpowiedniej kondycji technicznej czyli trzeba konserwować i dbać o taki parking wielopoziomowy plus inne kwestie związane z tym obiektem.
2021-04-29 15:33
Jeżeli już tak liczysz hajs, to mam nadzieję, że jesteś świadomy, że np do komunikacji miejskiej też się ciągle dokłada. Zbiorkom przy obecnych stawkach jest w zasadzie za darmo.
2021-04-29 17:27
wtedy będzie za darmo, w jakimś sensie
2021-04-29 14:23
Za pieniądze mieszkańców , na to idą nasze podatki a nie na plastikowe delfinki .
2021-04-29 15:09
Dlaczego ma was sponsorować?
2021-04-29 15:37
Niezmotoryzowana większość to śmieszna statystyka. Pewnie, że większość nie ma samochodu, bo statystycznie w jednej rodzinie, w jednym domostwie, są 3 osoby. Przeważnie samochodem jeździ to znaczy prowadzi go jedna (np
Niezmotoryzowana większość to śmieszna statystyka. Pewnie, że większość nie ma samochodu, bo statystycznie w jednej rodzinie, w jednym domostwie, są 3 osoby. Przeważnie samochodem jeździ to znaczy prowadzi go jedna (np ojciec), ale korzysta całe domostwo, także jako pasażerowie. O rodzinie, np. rodzicach (dziadkach) nie wspominam, bo ci też są wożeni. Skończcie więc powielać ten mit, że większość mieszkańców jest niezmotoryzowana, bo to bzdura. Większość domostw ma co najmniej jeden samochód (pomijam już służbowe) i większość rodzin korzysta z samochodów. Nawet jeżeli nie codziennie, to co najmniej regularnie.
2021-04-29 17:29
lepiej wyglądają od szrotu zawalającego każdy skrawek miasta
2021-04-29 17:59
2021-04-29 14:48
nosz kuźwa, za swoje, które już wpłacili w postaci różnorakich podatków żyjąc w tym kraju. zawsze mogli się wyprowadzić i płacić te podatki w innym kraju, wtedy dla Ciebie figa z makiem.
2021-06-24 10:40
To co ty kuźwa jeszcze tu robisz?
2021-04-29 17:57
Tak samo jak buduje się za pieniądze podatnika różne place zabaw, stacje do naprawy rowerów czy też stojaki rowerowe.
2021-04-29 12:14
2021-04-29 12:16
nikt nie byl tak glupi jak ty i całe szczęście
2021-04-29 12:18
2021-04-29 13:33
więc nie wiem o co ten kwik
2021-04-29 14:23
I bramę do tego jeszcze
2021-04-29 20:39
stoja. Nie ma miejsca na auto.
2021-04-29 20:47
i nadal tak by chcieli.
2021-04-29 12:21
2021-04-29 12:25
Poza tym, jak wyobrażasz sobie wspólny parking na działkach leśnych? Ci co mieszkają na górze np. Szczecińskiej będą schodzić na parking na Pomorską? Czy może na odwrót?
2021-04-29 12:48
Przecież tam nie ma przestrzeni na stawianie takich obiektów. To bardzo specyficzna dzielnica i moim zdaniem władze powinny brać to pod uwagę.
2021-04-29 13:02
To kup teren od miasta i wybuduj parking kondygnacyjny, a później udostępnij go innym za darmo jak taki się zrobiłeś do rozdawania.
2021-04-29 17:40
Dodajmy, że zakup terenu po cenie jak dla apartamentowca (kilka-kilkanaście mln zł), a potem trzeba to jeszcze utrzymać, podatki zapłacić. 30 tys. zł to kosztuje miejsce parkingowe za miastem (na Chwarznie).
2021-06-24 10:42
Ale to są tereny i ceny developerów, a tu jest teren miasta.
2021-04-29 13:15
Takie rozwiązanie widziałem w Kopenhadze, parking nadziemny około 5 poziomowy, moim zdaniem super rozwiązanie.
2021-04-29 13:58
Takie rozwiązanie będzie w Katowicach... Wielopoziomowy płatny parking w strefie kultury, który wygląda o niebo lepiej niż wiele innych nowych budynków w Trójmieście. Zobaczcie wizualizacje, super projekt!
2021-04-29 14:33
2021-06-24 10:46
Wszyscy patrzą na godziny parkowania. Tu nie chodzi ile za godzinę i powrót do domu tylko o parkowanie przez 24 h i 7/7 dla stałych mieszkańców każdej dzielnicy w Gdyni.
2021-06-24 10:44
A ja widziałem takie dwa we Włoszech, ale puste. Nikt tam nie stawał bo szajki mimo monitoringu okradały i podpalały auta na potęgę i stoi takie widmo obok osiedla.
2021-04-29 13:19
Niestety kosztowny. Po komentarzach widzę, że najlepszym rozwiązaniem jest opłata za parkowanie. Samochody same znikają, ktoś wie gdzie się wtedy pojawiają? To jakaś magia, w jaki sposób płatne parkingi rozwiązują
Niestety kosztowny. Po komentarzach widzę, że najlepszym rozwiązaniem jest opłata za parkowanie. Samochody same znikają, ktoś wie gdzie się wtedy pojawiają? To jakaś magia, w jaki sposób płatne parkingi rozwiązują problem istnienia samochodu? O ile słuszne uważam na parkingach przy sklepach czy pod urzędami - to zupełnie nie rozumiem w jaki sposób to ma pomagać mieszkańcom osiedli. Chyba, że chodzi o przeszkadzanie to zgoda.
2021-04-29 13:29
Cwaniactwo ... Wybudować parking tylko dla mieszkańców że szlabanem za podatki mieszkańców Chyloni, Pogórza itp..
2021-04-29 13:47
A kto broni mieszkańcom kupić działkę i wybudować parking?
2021-04-29 14:52
miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego ;)
To że posiada się kawałek ziemi nie znaczy, że można na nim zbudować wszystko ;)
2021-06-24 10:46
Prawo dżungli.
2021-04-29 14:31
jak sobie kupię dużą kanapę to mam żądać byście mi sfinansowali większe mieszkanie?
2021-04-29 14:39
2021-04-29 14:39
To ok. 50-60 tysięcy złotych. Jestem pewien, że mieszkańcy z radością zrzucą się na niego.
2021-04-29 17:55
Koło urzędu to już tak. Wycięli park żeby za kilkadziesiąt milionów wybudować podziemny parking, w miejscu świetnie skomunikowanym, gdzie taki parking w ogóle nie jest potrzebny. A mieszkańcom na spotkaniu każą przesiadać się na rower lub komunikację w górzystej dzielnicy. Władze Gdyni to stan umysłu.
2021-04-29 19:58
Jak sobie pościelesz tak się wyśpisz!
Do następnego ścielenia!
2021-04-29 20:44
Problem jest taki, że oni chcą za darmo stać na ulicy bo im się nie chce otwierać bramki aby wjechać na własną posesję. Przyzwyczaili się do stania za darmo na ulicy i im się w dudach poprzewracało.
2021-04-30 00:02
Wiesz dlaczego nie? Bo jest łatwiej niby pomóc dokładając ograniczenia i kolejną opłatę, niż dać coś "za darmo" od siebie.
2021-04-30 11:44
to za zbyt mądre dla tych urzędników
2021-05-27 22:01
tam w centrum miasta można znalezc fajny parking wielopoziomowy. u nas deweloperka wygląda tak - stawiany blok a auta ustawi sie tam gdzie można. żenada.
park & ride w 3city nie działa ale i w całej PL
tam w centrum miasta można znalezc fajny parking wielopoziomowy. u nas deweloperka wygląda tak - stawiany blok a auta ustawi sie tam gdzie można. żenada.
park & ride w 3city nie działa ale i w całej PL
parkowanie w centrum tez słabo.
na działkach leśnych nie ma gdzie parkowac a na Śląskiej w zatoczce dalej stoi to granatowe BmW ktore tylko zabiera przestrzeń. raz zniknęlo - o jak bylo wtedy fajnie
niestety - mieszkańcy majś rację. autobus 204 jezdzi zbyt rzadko. a ci co mieszkają blisko lasu mają daleko do sklepu. Na nowogrodzkiej kiosk dopiero między Warszawską a śląską
a tak to słabo... nie dziwię się mieszkańcom
2021-06-24 10:38
Gdzie, jak to wszystko nagle to jest prywatny teren????
2021-04-29 12:07
płacić za darmowe miejsca parkingowe na dziurawych ulicach. Dzięki reklamom jestem teraz przekonany że to dobre posunięcie.
2021-04-29 13:41
Zadbaj o ortografię. A jak się SPP nie podoba to polecam Bartąg, tam nie ma SPP
2021-04-29 14:54
za to że parkujesz przed swoim domem, to ewidentnie nie uznajesz naszych wartości.
2021-04-29 12:07
A nie żadne płatne parkowanie
2021-04-29 12:56
To wracaj pod kamień z pod którego wypadłeś jeżeli nie podobają się zasady życia w mieście.
2021-04-29 17:47
2021-04-29 12:09
2021-04-29 13:14
Przejeżdżasz pod szpital i zaczynasz poszukiwanie wolnego miejsca do zaparkowania. A tam mogło być nawet 30 miejsc.
2021-04-29 12:09
Mieszkańcy nie mają nic do gadania. Liczy się kasa w budżecie Miasta.
2021-04-29 13:38
Ale to nic nie da bo i tak będzie tam płatny parking. Jeśli ktoś się łudzi to proszę porozmawiać z ludźmi z kamiennej góry.
2021-04-29 14:50
Wiadomo co z tego wyjdzie.
2021-04-29 20:51
To miasto juz sie stacza. Na razie powoli ale systematycznie ubywa mieszkancow.
2021-07-02 18:31
2021-04-29 12:11
Zlikwidować płatne parkingi !
2021-04-29 13:40
Mam wtedy wygodniej zaparkować a opłaty są śmieszne.
2021-04-29 14:25
(Grabówek, Morska, ten kawałek, który będzie w strefie). I nie nazywam się Wojciech ani nie pracuję w UM. :-p
2021-04-29 15:48
powagi.
2021-04-29 19:07
to się czytać nie umie. :-p
2021-04-29 12:13
Działki Leśne super miejsce do mieszkania.
2021-04-29 18:54
Najlepsze.
2021-04-29 12:15
Pogonić ich w cholerę i będzie spokój.
2021-04-29 12:28
Działki Leśne to nazwa dzielnicy, a nie jakichś ogródków działkowych czy coś.
2021-04-29 14:38
2021-04-29 14:44
Bo lepsze coś niż nic
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.