2019-02-01 11:01
W końcu,komunikacja miejska woła o pomstę do nieba moi namilsi.A 60 lat,cóż ale jakie zarobki przez tyle lat i odprawa...problem ma taki 60 latek który traci pracę a miał 1700zł na rękę...z reguły niestety ląduje wtedy na ulicy.A te ceny biletów w zkm to w porównaniu do zarobków jakas paranoja.
2019-02-01 11:06
pewnikiem robił tam kręcią yyy szczurzą robotę :))))))
2019-02-01 11:14
Stoję z córką drugi miesiąc na przystanku !
2019-02-01 17:12
Pisałem wtedy że to ściema , a Pawiany się denerwowały
2019-02-01 11:14
Ale będzie rzeź!
2019-02-01 13:11
2019-02-01 15:40
Taki szcz*w i Mirabelki
2019-02-01 17:13
Mirabelki i Niesiol
2019-02-01 11:10
2019-02-01 17:13
Ten typ tak ma
Nawet o Niesiołowskim wiedział
2019-02-01 11:21
5 lat zleci jak z bicza a prezes Lisicki mówi że to fajna robota i dobrze płatna.
2019-02-01 11:58
Co ty wiesz o problemach zwalnianych 60 latków. Zapewniam ,ze nic!
2019-02-01 12:11
2019-02-01 13:28
Ale ceny biletow ustala miasto nie ztm zanim napiszesz pomysl gamoniu
2019-02-01 18:33
człowieku, nikt Cie nie zwalnia z dnia na dzień. czy Ty wiesz, jakie kłamstwa wygadujesz? to powinno być karane !!! dyrektor i tak kłamie. nie dziwie się, że zaufanie stracili.
Chłopie, dostaniesz wynagrodzenie za
człowieku, nikt Cie nie zwalnia z dnia na dzień. czy Ty wiesz, jakie kłamstwa wygadujesz? to powinno być karane !!! dyrektor i tak kłamie. nie dziwie się, że zaufanie stracili.
Chłopie, dostaniesz wynagrodzenie za kolejne 3 miesiące i to bez żadnej pracy ! no i odprawa !
z dnia na dzień to na umowie zlecenie można stracić pracę. bo teraz sporo osób tak zatrudnia.
2019-02-01 18:48
Umowa zlecenie to nie zatrudnienie. Bardziej kontrakt.
2019-02-02 11:31
2019-02-01 20:28
jak to komunikacja zła ? przecież w Gdańsku wszystko jest wspaniałe
2019-02-01 22:26
2019-02-01 11:02
Lisickiemu dulkiewicz da podwyżkę
2019-02-01 11:07
2019-02-04 23:21
2019-02-01 11:09
może chciał się temu przeciwstawić?
2019-02-01 11:32
To są zupełnie odrębne jednostki.
2019-02-01 11:51
A ten idiotyczny przetarg smierdzi na kilometr. Placimy drozej za wynajem niz za kupno.
2019-02-01 12:55
Umiesz liczyć? To licz pełne koszty, a samym zakupem nie zapłacisz i nie zapewnisz obsługi, serwisowania, napraw itd. Za to masz te rzeczy zapewnione w wynajmie.
2019-02-01 13:04
- ZTM nie jest spółką,
- ZTM nie ma nic do powiedzenia przy umowach GAiT.
2019-02-01 19:09
To jeszcze powiedz kto jest jedynym zleceniodawcą dla GAiT? Kto określa chociażby ile i jakich pojazdów ma obsługiwać trasy?
2019-02-01 15:39
Serwis mamy gratis, a to drugie tyle..
2019-02-01 18:48
Mechanicy pracują za darmo? Części są za darmo?
2019-02-01 19:07
Umowa dokładnie określa jaka część ceny to serwis, jaka to cena samych pojazdów i jedno i drugie znacznie przewyższa koszt odpowiednio zakupu pojazdów i prowadzenia serwisu we własnym zakresie. Przecież mówimy o kupnie pojazdów nowych na gwarancji i nie kosztuje pół miliona serwis.
2019-02-02 21:42
do czasu, gdy trzeba zrobić ludowi ofiarę za grzechy Lisickiego
2019-02-01 21:57
Aby było na inna firmę... Jak z ja kanarami... a kasa pod stołem pewnie
2019-02-01 11:12
2019-02-01 11:12
Po Szkole Prezesów
2019-02-01 12:59
Do tego był powiązany z sp-ką MART której pierwsza litera jest od jego imienia, a która to drzewiej za kawałek pochyłego pola na Nowcu, dostała w zamian działkę na Strzeleckiej 7B budując tam biurowiec a potem jeszcze zaskarżyła miasto do sądu o różnicę wartości uzyskując ponad 4,5 mln odszkodowania.
Ma łeb do interesów na publicznym
2019-02-01 13:38
wspaniale, kiedy ktoś głośno powie dość
2019-02-01 15:41
2019-02-01 22:05
2019-02-01 15:41
2019-02-02 07:24
NATO na to nic...
2019-02-02 10:27
2019-02-03 18:57
2019-02-01 21:55
Lisicki znalazł kozła i tyle
Opinia została zablokowana przez moderatora
2019-02-01 15:56
lisicki nie dobaczewski
2019-02-02 08:59
brzydkie kaczątko dodatkowo
2019-02-02 13:29
Bo będzie kontynuować działania Adamowicza, czyli swoich, wyprzedaż Gdańska deweloperom i łapówki w promocyjnych mieszkaniach. Smog, komunikacja i znana nazwy Gdańska na Adamowicz- City
2019-02-01 11:03
brawo
2019-02-01 11:12
dulkiewicz taka pewna wygrania wyborów, że wprowadza na stołki ludzi z PO?
2019-02-01 17:16
Tylko Adamowicz!
2019-02-01 12:03
Jakie brawo? Lisicki nap.... znaczy namieszał, więc z tej okazji wywalili kogo innego. Szkoda że nie zwolnili jakiegoś woźnego z zajezdni, miałoby to dokładnie tyle samo sensu.
2019-02-01 17:18
To bal bys się po ciemku do kuchni wchodzic
2019-02-01 20:13
Ja się nie boję - mam światło w lodówce. Ale że woźny z zajezdni takie rzeczy wie?
2019-02-01 14:50
osobiście uważam, że grzelaki i inne pędraki zrobią jeszcze większy bałagan a potem w pis d u sprzedadzą to obcym i ceny będziemy mieli typowo światowe
2019-02-03 20:56
Skromnie - kawalek roli zyciowej Stefana M.
2019-02-01 11:03
Sa nieziemsko nieatrakcyjne ceny biletow
2019-02-01 11:08
z cywilizowanej Europy. 3 zł za jeden przejazd to też akceptowalny poziom ceny przeciętnego przejazdu.
2019-02-01 11:57
2019-02-01 13:06
2019-02-02 00:30
Bilet miesięczny kosztuje 90zł. Takiś.rozeznany...
2019-02-02 05:23
Od 82zł za dzienne bez weekendów do 94zł z nocnymi przez 7 dni w tygodniu.
2019-02-01 11:08
nie ma to jak A'trakcyjna przejażdżka starym rozklekotany gdańskim autobusem czy tramwajem z niemieckiego odzysku ... co nie?
2019-02-01 19:03
W Gdyni macie starsze i gorzej wyposażone autobusy
2019-02-01 11:11
2019-02-01 12:00
Ja zapłacę i 2 razy więcej niż teraz jak będę jeździł po bus pasach, torami bez korków samochodowych czy też bez awarii
Po prostu wsiadam i jadę i wiem że dojadę
2019-02-01 12:17
Głównym problemem jest to, że samochodem dojadę do pracy w pół godziny, a zbiorkomem w bliżej półtorej. Po drodze wymarznę na nieosłoniętych od wiatru przystankach, wyczekam się na dwie przesiadki, zostanę stłoczona w
Głównym problemem jest to, że samochodem dojadę do pracy w pół godziny, a zbiorkomem w bliżej półtorej. Po drodze wymarznę na nieosłoniętych od wiatru przystankach, wyczekam się na dwie przesiadki, zostanę stłoczona w niezbyt pięknie pachnącym wnętrzu i wytrzęsiona przez szarpiących kierowców lub motorniczych.
Gdyby komunikacja jeździła często, sprawnie, na czas i była dobrze zsynchronizowana pomiędzy liniami, a warunki w pojazdach były nieco przyjemniejsze, to nawet dwa razy taka cena biletu nie stanowiłaby problemu.
2019-02-02 09:06
Zmień pracę i weź kredyt
2019-02-02 19:43
Internet za darmo, muzyka, clima, prawie nigdy konduktorow bo wchodzisz przy kierowcy iiii konduktorze, możliwość kupienia przez internet biletu, bilety u kierowcy, zawsze wydaja reszte, nigdy ich nie zabraknie, jedzie
Internet za darmo, muzyka, clima, prawie nigdy konduktorow bo wchodzisz przy kierowcy iiii konduktorze, możliwość kupienia przez internet biletu, bilety u kierowcy, zawsze wydaja reszte, nigdy ich nie zabraknie, jedzie tak szybko jak auto, wygodne fotele, zawsze niemal miejsca siedzące, wygodne zawieszenie, zero pijakow iiiii tanszy bilet niż miejski. Oczywiście dostępne są tyko na pojedynczych liniach. Są też małe dużo tańsze i jeżdżące w dziwne miejsca. Szkoda tylko że nie ma pewnosci że linia będzie utrzymana itp.
2019-02-01 16:27
2019-02-02 07:26
Są podatki na to
2019-02-03 19:00
ma byc dochodowe i mozna tak uczynic..pierwszy krok wywalic zarzad na zbity pysk lub na pysk nie zbity i powolac w to miejsce mlodych ambitnych ludzi niezwiazanych z smierdzacym ukladem i mackami gdanskiej osmiornicy.Zapamietaj Mundek!
2019-02-01 19:36
Ceny biletow ustala Rada Miasta
2019-02-02 08:38
W malym niemieckim miescie na wschodzie, gdzie je spora część miejscowych zarabia minimalna(gdzie praktycznie wszędzie można dojść pieszo, a już na pewno dojechać rowerem) cena za jeden przejazd --> 2 euro. Za miesiąc płacisz nieco ponad 40
2019-02-01 11:04
No cóż Pan Jerzy może teraz pozasuwa autobusem czy tramwajem do nowej pracy to zobaczy jak wspaniale pod jego prezesostwem się dzieje :)
2019-02-01 18:13
czy pożyczyłbyś 2zł któremuś z tego zdjęcia ?
2019-02-02 17:01
Cytując Barda.
2019-02-04 00:06
Spójrz w lustro i co widzisz ??? Tym Panom każdy bank udzieli kredytu , a Tobie . Możesz liczyć na pożyczkę z Bociana ? RSSO 200%
2019-02-02 18:59
W ZTM jest dyrektor, w GAiT zarządza prezes. Warto jest trochę poczytać zanim się coś napisze, żeby unikać merytorycznych błędów.
2019-02-03 20:58
2019-02-01 11:05
Grzelak i Borawski powinni oficjalnie podać co to znaczy "utrata zaufania" bo ten słowa można podpiąć pod wszystko. Dokładnie niech podadzą czemu gościa zwolnili a nie ubierają to w dziwne słówka. Bo ja mam utratę zaufania do większości urzędników.
2019-02-01 11:08
2019-02-01 11:38
Nie przesadzaj...
2019-02-01 14:24
2019-02-01 13:50
Co tu dużo pisać, mnie zwolnili z GAIT,za to że walczyłem z tą patologią i też dostałem tz utratę zaufania .Próbowali mnie zwolnić dyscyplinarnie ale im się nie udało,przedstawiłem in argumenty jakie zaniedbania panują w firmie.Tam panuje układ rodzinny,pozostałość po komunie
2019-02-01 15:49
Co wy stale z tą komuną.teraz to nie ma rodzinnych układów.jeżeli tego nie widzicie to znaczy,że nie interesuje was co się w kraju dzieje.
2019-02-04 00:52
Nie walczyłeś z patologia tylko opierniczałeś się cały czas.Ile miałeś nieuzasadnionych i niekoniecznych zjazdów w ciągu miesiąca,poza tym nie rozliczyłeś się na czas z biletów i dlatego dostałeś kopa
2019-02-01 14:45
A może właśnie działał w układzie, który chcą rozbić? Po przyjacielsku chcą się rozstać bez pośrednictwa prokuratora.
2019-02-01 15:01
ale rodzina zostanie … skoro układ rodzinny
2019-02-01 16:40
Jak chcą rozbić układ, to czemu Lisicki nie dostał dymisji?
2019-02-01 11:30
Miał być realizowany testament śp. Pawła Adamowicza. przez Jego zastępców sami to deklarowali. Będzie czystka w UM i walka o stołki jeszcze przed wyborami, żenada
2019-02-01 14:54
Cały ten podniosły nastrój to był sztucznie napompowany balonik mający umożliwić przepychanki na stołkach, w których nikt nie będzie przeszkadzał, bo "testament" i "szacunek" po tragicznie zmarłym P. Adamowiczu powodują, że nie wypada pytać o takie "nieistotne" sprawy.
2019-02-01 16:04
2019-02-01 12:19
w gruncie rzeczy taki ZTM w tych rozmiarach nie jest nam potrzebny. Mógłby się ograniczyć do budowy infrastruktury i jej wynajmu spółkom prywatnym i ewentualnie połączeniami z miejscami w mieście które nie są atrakcyjne
w gruncie rzeczy taki ZTM w tych rozmiarach nie jest nam potrzebny. Mógłby się ograniczyć do budowy infrastruktury i jej wynajmu spółkom prywatnym i ewentualnie połączeniami z miejscami w mieście które nie są atrakcyjne rynkowo. Natomiast z całej reszty powinien się wycofać i umożliwić pracę prywatnym przewoźnikom. Mniejsza firma, mniejszy budżet, mniej przekrętów.
2019-02-01 14:52
Akurat sieć połączeń powinna być skoordynowana przez jedną instytucję, bo inaczej byś miał kilku przewoźników konkurujących na głównych trasach a poza godzinami szczytu i na peryferiach by nic nie jeździło. Niektóre
Akurat sieć połączeń powinna być skoordynowana przez jedną instytucję, bo inaczej byś miał kilku przewoźników konkurujących na głównych trasach a poza godzinami szczytu i na peryferiach by nic nie jeździło. Niektóre trasy są potrzebne choć nigdy nie będą dochodowe. A jeśli chcesz, żeby ZTM tylko łatało takie właśnie dziury, to akurat jest głupota, bo to powoduje największe koszta a najlepsze zyski zgarną firmy prywatne, które dodatkowo skorzystają na tym, że ZTM podwozi im pasażerów z szerszej okolicy.
2019-02-01 22:16
A dopłaca z zysków z tras rentownych i to co zarobi może być obiektem malwersacji. Pomijam już że w warunkach nierynkowych ceny są z czapki, a wypracowany zysk jest kosztem konsumenta. Prywaciarz będzie działał w
A dopłaca z zysków z tras rentownych i to co zarobi może być obiektem malwersacji. Pomijam już że w warunkach nierynkowych ceny są z czapki, a wypracowany zysk jest kosztem konsumenta. Prywaciarz będzie działał w warunkach rynkowych więc będzie konkurencja, nie będzie malwersacji publicznych pieniędzy bo takowe do nich nie dotrą, nie będzie nepotyzmu. Będzie trzeba obniżać ceny żeby nie wypaść z biznesu. Tak jest choćby w telefonii. Rachunki za telefon spadły do granic absurdu. Trzeba sobie uświadomić że na państwowym, biznes nie istnieje. Kradną ci co rządzą, póki jeszcze mają stołki.
2019-02-02 21:46
w Twoim wspaniałym świecie bez dotacji Sobieszewska Pastwa czy Smęgorzyno nigdy by nie doczekały komunikacji.
Sam zresztśą pewnie byś pierwszy rozdarł ryja, gdyby w I etapie "ekonomizacji komunikacji" skasowali wszystkie linie nocne jako trwale nierentowne.
2019-02-05 09:38
zanim coś skomentujesz. Chyba mogę cie tak nazwać skoro sam upraszczasz wszystko do Korwina. Dlaczego takim de..lom jak ty trzeba dwa razy pisać? Wspomniałem o tym w moim pierwszym wpisie.
2019-02-01 14:23
Grzelak nie jest żadnym wiceprezydentem i nie ma kompetencji do zwalniania ludzi. Zarząd Gdańska jest jednoosobowy
2019-02-01 14:43
Wszystko jasne tłuką się o władze w UM
2019-02-01 22:28
2019-02-01 14:34
2019-02-01 14:35
2019-02-01 16:24
Tam było tylko polizywanie się słowne, na pokaz, mieszkańcom
2019-02-01 16:41
Wiec niby dlaczego ktos ma oficjalnie podawac powody utraty zaufania, skoro zaufanie jako takie to sprawa poufna? Zwolniony zapewne zna powody tej utraty zaufania.
2019-02-01 17:27
2019-02-01 14:34
2019-02-01 14:44
Jest RODO nawet w przychodni nie podadzą nazwiska chorego a tu by chcieli publicznie zaglądać w teczki kadrowe. Zainteresowany się zwróci do kadr to może otrzyma wyjaśnienie. Wypowiedzieć można każdemu. Dyscyplinarnie go nie zwalniają więc przyczyn nie trzeba podawać.
2019-02-01 15:55
2019-02-01 18:57
i się gubisz.
2019-02-01 14:49
Każdy może sobie wstawić to co mu pasuje.
2019-02-01 21:57
do dymisji niech się podadzą bo aż wstyd dla gdańska, ile można wszystko kryć i ludzi wabić ciepłym słówkiem
2019-02-03 13:01
No przecież zawsze tak było - jakiś kozioł ofiarny musi się znaleźć !!!
2019-02-01 11:05
nic nie robi
2019-02-01 12:38
Jak to nie robi ? knuje i kręci przecież...
2019-02-01 11:05
Opinia została zablokowana przez moderatora
2019-02-01 11:06
A kiedy Grzelak wręczy sobie wypowiedzenie za te cyrki z parkingami? Nie utracił do siebie zaufania?
2019-02-01 11:19
2019-02-01 11:30
osobiście stawiam na jakiegoś niedoszłego radnego/radną
2019-02-01 11:29
2019-02-01 12:14
Weź pigułki
2019-02-01 12:17
2019-02-01 16:47
Odkupic bank za publiczne pieniadze, zeby z publicznych pieniedzy dostac preferencyjny kredyt na prywatna dzialalnosc, w dodatku nielegalna, bo to jak tworzenie hierarchii spolek zaleznych w celu omijania ustawy kominowej.
2019-02-01 17:54
Pod koniec 2010 r. grupa warszawskich radnych PO rzutem na taśmę (tuż przed końcem swoich samorządowych kadencji) przeforsowała zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki przy ul. Chmielnej 70.
Pod koniec 2010 r. grupa warszawskich radnych PO rzutem na taśmę (tuż przed końcem swoich samorządowych kadencji) przeforsowała zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki przy ul. Chmielnej 70. Radni zgodzili się, aby na wspomnianej działce, zamiast 30-metrowego budynku, jej właściciel mógł postawić 200-metrowy wieżowiec. Właścicielem działki był stołeczny ratusz. Niedługo później podjął on jednak decyzję, aby oddać ją za darmo handlarzowi roszczeń, mimo iż jej pierwotny właściciel został spłacony jeszcze za PRL
2019-02-01 11:29
2019-02-01 17:26
2019-02-01 22:36
2019-02-03 11:17
kogo?
2019-02-01 22:44
to, że przepisy i wyroki mówiły co innego to nie przeszkadzało
2019-02-02 01:53
Teraz młody grzelak nie ma krycia - co on tam jeszcze robi ?
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.