Dyrektor ZTM Gdańsk zwolniony Opinie do artykułu

Dyrektor ZTM Gdańsk zwolniony

Dodaj opinię

Opinie (615) ponad 50 zablokowanych

  • W końcu,komunikacja miejska woła o pomstę do nieba moi namilsi.A 60 lat,cóż ale jakie zarobki przez tyle lat i odprawa...problem ma taki 60 latek który traci pracę a miał 1700zł na rękę...z reguły niestety ląduje wtedy na ulicy.A te ceny biletów w zkm to w porównaniu do zarobków jakas paranoja.
    Sven Sku....en
    9 miesięcy
  • kozioł ofiarny (28)
    Lisickiemu dulkiewicz da podwyżkę
    9 miesięcy
    • Grzelak pracował w gait? (1)
      9 miesięcy
    • wczoraj pisali o podejrzanym drogim przetagu na wypozyczenie autobusów. (10)
      może chciał się temu przeciwstawić?
      9 miesięcy
      • Ale nie myl GAiT z ZTM (8)
        To są zupełnie odrębne jednostki.
        9 miesięcy
        • co nie zmienia faktu, ze prezes ZTM mogl miec cos do powiedzenia (6)
          A ten idiotyczny przetarg smierdzi na kilometr. Placimy drozej za wynajem niz za kupno.
          zz
          9 miesięcy
          • Umiesz liczyć? To licz pełne koszty, a samym zakupem nie zapłacisz i nie zapewnisz obsługi, serwisowania, napraw itd. Za to masz te rzeczy zapewnione w wynajmie.
            9 miesięcy
          • Jaki prezes ZTM? Jakie "mógł mieć coś do powiedzenia"? (1)
            - ZTM nie jest spółką,
            - ZTM nie ma nic do powiedzenia przy umowach GAiT.
            9 miesięcy
          • a to ciekawe, że ZTM nie ma nic do powiedzenia
            To jeszcze powiedz kto jest jedynym zleceniodawcą dla GAiT? Kto określa chociażby ile i jakich pojazdów ma obsługiwać trasy?
            zz
            9 miesięcy
          • Nie drożej bo taniej.. (2)
            Serwis mamy gratis, a to drugie tyle..
            Kotleś
            9 miesięcy
          • Gratis?
            Mechanicy pracują za darmo? Części są za darmo?
            9 miesięcy
          • Skoro pojawiają się płatne trolle broniące tej idiotycznej niegospodarności to chyba nie tylko głupotą można to tłumaczyć
            Umowa dokładnie określa jaka część ceny to serwis, jaka to cena samych pojazdów i jedno i drugie znacznie przewyższa koszt odpowiednio zakupu pojazdów i prowadzenia serwisu we własnym zakresie. Przecież mówimy o kupnie pojazdów nowych na gwarancji i nie kosztuje pół miliona serwis.
            zz
            9 miesięcy
        • nie myl GAiT z ZTM - To są zupełnie odrębne jednostki.
          do czasu, gdy trzeba zrobić ludowi ofiarę za grzechy Lisickiego
          9 miesięcy
      • Chcieli umyć ręce pd tego
        Aby było na inna firmę... Jak z ja kanarami... a kasa pod stołem pewnie
        Kiedyś Gdańsk był dumny z Solarisow itp
        9 miesięcy
    • Kostucha idzie...
      9 miesięcy
    • Lisicki to jest wybitny Prezes Prezesów (9)
      Po Szkole Prezesów
      9 miesięcy
    • Opinia została zablokowana przez moderatora
    • lisicki nie dobaczewski
      9 miesięcy
    • czarna owca
      brzydkie kaczątko dodatkowo
      lama
      9 miesięcy
    • Bo będzie kontynuować działania Adamowicza, czyli swoich, wyprzedaż Gdańska deweloperom i łapówki w promocyjnych mieszkaniach. Smog, komunikacja i znana nazwy Gdańska na Adamowicz- City
      9 miesięcy
  • no i (7)
    brawo
    bolo
    9 miesięcy
    • teraz my! (1)
      dulkiewicz taka pewna wygrania wyborów, że wprowadza na stołki ludzi z PO?
      9 miesięcy
    • Jakie brawo? Lisicki nap.... znaczy namieszał, więc z tej okazji wywalili kogo innego. Szkoda że nie zwolnili jakiegoś woźnego z zajezdni, miałoby to dokładnie tyle samo sensu.
      Maniek
      9 miesięcy
      • Gdybyś tyle wiedział o niektórych co on wie (1)
        To bal bys się po ciemku do kuchni wchodzic
        9 miesięcy
        • Ja się nie boję - mam światło w lodówce. Ale że woźny z zajezdni takie rzeczy wie?
          Maniek
          9 miesięcy
    • jakie brawo? trojmiasto.pl powinno zrobić ankietę - czy coś się zmieni po tej dymisji ? tak/nie
      osobiście uważam, że grzelaki i inne pędraki zrobią jeszcze większy bałagan a potem w pis d u sprzedadzą to obcym i ceny będziemy mieli typowo światowe
      9 miesięcy
    • Brawo ty
      Skromnie - kawalek roli zyciowej Stefana M.
      Ja
      9 miesięcy
  • Glownym problem (17)
    Sa nieziemsko nieatrakcyjne ceny biletow
    Zmartwiony
    9 miesięcy
    • No jasne 80 zł za jazdę przez miesiąc po mieście to stawki (4)
      z cywilizowanej Europy. 3 zł za jeden przejazd to też akceptowalny poziom ceny przeciętnego przejazdu.
      9 miesięcy
    • a jaka to cena biletu będzie atrakcyjna? (1)
      nie ma to jak A'trakcyjna przejażdżka starym rozklekotany gdańskim autobusem czy tramwajem z niemieckiego odzysku ... co nie?
      Gdynianin howk!
      9 miesięcy
    • problem to brak wspólnego biletu ale to akurat blokuje szczurek
      9 miesięcy
    • Raczej stosunek ceny do jakości
      Ja zapłacę i 2 razy więcej niż teraz jak będę jeździł po bus pasach, torami bez korków samochodowych czy też bez awarii

      Po prostu wsiadam i jadę i wiem że dojadę
      9 miesięcy
    • Niestety nie (2)
      Głównym problemem jest to, że samochodem dojadę do pracy w pół godziny, a zbiorkomem w bliżej półtorej. Po drodze wymarznę na nieosłoniętych od wiatru przystankach, wyczekam się na dwie przesiadki, zostanę stłoczona w niezbyt pięknie pachnącym wnętrzu i wytrzęsiona przez szarpiących kierowców lub motorniczych.
      Gdyby komunikacja jeździła często, sprawnie, na czas i była dobrze zsynchronizowana pomiędzy liniami, a warunki w pojazdach były nieco przyjemniejsze, to nawet dwa razy taka cena biletu nie stanowiłaby problemu.
      9 miesięcy
      • Zmień pracę i weź kredyt
        Klasyk
        9 miesięcy
      • Spróbuj się przejechać prywatnna arriva i zobacz że jest to możliwe
        Internet za darmo, muzyka, clima, prawie nigdy konduktorow bo wchodzisz przy kierowcy iiii konduktorze, możliwość kupienia przez internet biletu, bilety u kierowcy, zawsze wydaja reszte, nigdy ich nie zabraknie, jedzie tak szybko jak auto, wygodne fotele, zawsze niemal miejsca siedzące, wygodne zawieszenie, zero pijakow iiiii tanszy bilet niż miejski. Oczywiście dostępne są tyko na pojedynczych liniach. Są też małe dużo tańsze i jeżdżące w dziwne miejsca. Szkoda tylko że nie ma pewnosci że linia będzie utrzymana itp.
        Kierowca. Renoma WON.
        9 miesięcy
    • A wszyscy potwierdzą również, że kierowcy powinni więcej zarabiać. Na pewno obniżka cen biletów w tym pomoże. (2)
      9 miesięcy
      • To nie ma być dochodowe przedtsiebiorstwo (1)
        Są podatki na to
        9 miesięcy
        • co za bzdura nie ma byc dochodowe chyba ze to kpina czy prowokacja....
          ma byc dochodowe i mozna tak uczynic..pierwszy krok wywalic zarzad na zbity pysk lub na pysk nie zbity i powolac w to miejsce mlodych ambitnych ludzi niezwiazanych z smierdzacym ukladem i mackami gdanskiej osmiornicy.Zapamietaj Mundek!
          9 miesięcy
    • Ulala
      Ceny biletow ustala Rada Miasta
      9 miesięcy
    • Drogo??
      W malym niemieckim miescie na wschodzie, gdzie je spora część miejscowych zarabia minimalna(gdzie praktycznie wszędzie można dojść pieszo, a już na pewno dojechać rowerem) cena za jeden przejazd --> 2 euro. Za miesiąc płacisz nieco ponad 40
      9 miesięcy
  • ironia (5)
    No cóż Pan Jerzy może teraz pozasuwa autobusem czy tramwajem do nowej pracy to zobaczy jak wspaniale pod jego prezesostwem się dzieje :)
    9 miesięcy
    • jedno proste pytanie: (2)
      czy pożyczyłbyś 2zł któremuś z tego zdjęcia ?
      pasażer ZTM
      9 miesięcy
      • "Twarze jak z katalogu zboczeń"...
        Cytując Barda.
        up
        9 miesięcy
      • Lustro
        Spójrz w lustro i co widzisz ??? Tym Panom każdy bank udzieli kredytu , a Tobie . Możesz liczyć na pożyczkę z Bociana ? RSSO 200%
        9 miesięcy
    • Mylenie pojęć
      W ZTM jest dyrektor, w GAiT zarządza prezes. Warto jest trochę poczytać zanim się coś napisze, żeby unikać merytorycznych błędów.
      9 miesięcy
    • Oj teraz sie bedzie dzialo
      Ja
      9 miesięcy
  • Grzelak i Borawski (32)
    Grzelak i Borawski powinni oficjalnie podać co to znaczy "utrata zaufania" bo ten słowa można podpiąć pod wszystko. Dokładnie niech podadzą czemu gościa zwolnili a nie ubierają to w dziwne słówka. Bo ja mam utratę zaufania do większości urzędników.
    anty idiot
    9 miesięcy
    • nie chciał wejśc w jakiś układ, może chodziło o ustawiony przetarg (8)
      9 miesięcy
      • Nie przesadzaj...
        9 miesięcy
      • Gait (2)
        Co tu dużo pisać, mnie zwolnili z GAIT,za to że walczyłem z tą patologią i też dostałem tz utratę zaufania .Próbowali mnie zwolnić dyscyplinarnie ale im się nie udało,przedstawiłem in argumenty jakie zaniedbania panują w firmie.Tam panuje układ rodzinny,pozostałość po komunie
        życzliwy
        9 miesięcy
        • Co wy stale z tą komuną.teraz to nie ma rodzinnych układów.jeżeli tego nie widzicie to znaczy,że nie interesuje was co się w kraju dzieje.
          9 miesięcy
        • Nie walczyłeś z patologia tylko opierniczałeś się cały czas.Ile miałeś nieuzasadnionych i niekoniecznych zjazdów w ciągu miesiąca,poza tym nie rozliczyłeś się na czas z biletów i dlatego dostałeś kopa
          9 miesięcy
      • A może właśnie działał w układzie, który chcą rozbić? Po przyjacielsku chcą się rozstać bez pośrednictwa prokuratora.
        9 miesięcy
    • Testament (2)
      Miał być realizowany testament śp. Pawła Adamowicza. przez Jego zastępców sami to deklarowali. Będzie czystka w UM i walka o stołki jeszcze przed wyborami, żenada
      wyborca
      9 miesięcy
      • To było oczywiste. (1)
        Cały ten podniosły nastrój to był sztucznie napompowany balonik mający umożliwić przepychanki na stołkach, w których nikt nie będzie przeszkadzał, bo "testament" i "szacunek" po tragicznie zmarłym P. Adamowiczu powodują, że nie wypada pytać o takie "nieistotne" sprawy.
        9 miesięcy
    • spółka skarbu państwa, tutaj decyzje są polityczne, nie rynkowe (4)
      w gruncie rzeczy taki ZTM w tych rozmiarach nie jest nam potrzebny. Mógłby się ograniczyć do budowy infrastruktury i jej wynajmu spółkom prywatnym i ewentualnie połączeniami z miejscami w mieście które nie są atrakcyjne rynkowo. Natomiast z całej reszty powinien się wycofać i umożliwić pracę prywatnym przewoźnikom. Mniejsza firma, mniejszy budżet, mniej przekrętów.
      9 miesięcy
      • Akurat sieć połączeń powinna być skoordynowana przez jedną instytucję, bo inaczej byś miał kilku przewoźników konkurujących na głównych trasach a poza godzinami szczytu i na peryferiach by nic nie jeździło. Niektóre trasy są potrzebne choć nigdy nie będą dochodowe. A jeśli chcesz, żeby ZTM tylko łatało takie właśnie dziury, to akurat jest głupota, bo to powoduje największe koszta a najlepsze zyski zgarną firmy prywatne, które dodatkowo skorzystają na tym, że ZTM podwozi im pasażerów z szerszej okolicy.
        9 miesięcy
        • teraz też musi wozić ludzi z tras nierentowych do czego dopłaca (2)
          A dopłaca z zysków z tras rentownych i to co zarobi może być obiektem malwersacji. Pomijam już że w warunkach nierynkowych ceny są z czapki, a wypracowany zysk jest kosztem konsumenta. Prywaciarz będzie działał w warunkach rynkowych więc będzie konkurencja, nie będzie malwersacji publicznych pieniędzy bo takowe do nich nie dotrą, nie będzie nepotyzmu. Będzie trzeba obniżać ceny żeby nie wypaść z biznesu. Tak jest choćby w telefonii. Rachunki za telefon spadły do granic absurdu. Trzeba sobie uświadomić że na państwowym, biznes nie istnieje. Kradną ci co rządzą, póki jeszcze mają stołki.
          9 miesięcy
          • Korwinowy pop..niec (1)
            w Twoim wspaniałym świecie bez dotacji Sobieszewska Pastwa czy Smęgorzyno nigdy by nie doczekały komunikacji.

            Sam zresztśą pewnie byś pierwszy rozdarł ryja, gdyby w I etapie "ekonomizacji komunikacji" skasowali wszystkie linie nocne jako trwale nierentowne.
            9 miesięcy
          • przeczytaj dokładniej to co napisałem maoistyczny analfabeto
            zanim coś skomentujesz. Chyba mogę cie tak nazwać skoro sam upraszczasz wszystko do Korwina. Dlaczego takim de..lom jak ty trzeba dwa razy pisać? Wspomniałem o tym w moim pierwszym wpisie.
            9 miesięcy
    • Grzelak nie jest żadnym wiceprezydentem i nie ma kompetencji do zwalniania ludzi. Zarząd Gdańska jest jednoosobowy
      9 miesięcy
    • A niby dlaczego powinni? (4)
      9 miesięcy
      • Minimum przyzwoitości i szacunku dla podwładnego? (3)
        rozumiesz takie pojęcia, czy nie?
        9 miesięcy
        • Oo tego to w UM dawno nie ma
          Tam było tylko polizywanie się słowne, na pokaz, mieszkańcom
          Gdańszczanki i Gdańszczanie
          9 miesięcy
        • No wlasnie, dla podwladnego. (1)
          Wiec niby dlaczego ktos ma oficjalnie podawac powody utraty zaufania, skoro zaufanie jako takie to sprawa poufna? Zwolniony zapewne zna powody tej utraty zaufania.
          9 miesięcy
    • A głównie tej dwójki.
      9 miesięcy
    • Jest RODO nawet w przychodni nie podadzą nazwiska chorego a tu by chcieli publicznie zaglądać w teczki kadrowe. Zainteresowany się zwróci do kadr to może otrzyma wyjaśnienie. Wypowiedzieć można każdemu. Dyscyplinarnie go nie zwalniają więc przyczyn nie trzeba podawać.
      9 miesięcy
    • To coś takiego jak "mowa nienawiści"
      Każdy może sobie wstawić to co mu pasuje.
      9 miesięcy
    • do dymisji niech się podadzą bo aż wstyd dla gdańska, ile można wszystko kryć i ludzi wabić ciepłym słówkiem
      Adam Czeczko
      9 miesięcy
    • A jak inaczej...
      No przecież zawsze tak było - jakiś kozioł ofiarny musi się znaleźć !!!
      matthias
      9 miesięcy
  • To jeszcze Pana Niskiego ze stadionu (1)
    nic nie robi
    9 miesięcy
  • No tak. Zabrakło patrona.
    9 miesięcy
  • Opinia została zablokowana przez moderatora
  • widać wyraźnie, że młodzi demokraci rozpoczęli podział "dziedzictwa po Adamowiczu" (13)
    A kiedy Grzelak wręczy sobie wypowiedzenie za te cyrki z parkingami? Nie utracił do siebie zaufania?
    9 miesięcy
    • Dobre :) (1)
      9 miesięcy
      • wg logiki stołek obejmie ktoś z POKO "cieszący się zaufaniem"
        osobiście stawiam na jakiegoś niedoszłego radnego/radną
        9 miesięcy
    • TO jest mowa nienawiści! (4)
      9 miesięcy
      • Weź pigułki
        9 miesięcy
        • Będą budować wieżowiec za 1,5 miliarda na kredycie z państwowego banku. (2)
          Geko
          9 miesięcy
          • Maja rozmach, nie uwazasz? (1)
            Odkupic bank za publiczne pieniadze, zeby z publicznych pieniedzy dostac preferencyjny kredyt na prywatna dzialalnosc, w dodatku nielegalna, bo to jak tworzenie hierarchii spolek zaleznych w celu omijania ustawy kominowej.
            9 miesięcy
          • Pod koniec 2010 r. grupa warszawskich radnych PO rzutem na taśmę (tuż przed końcem swoich samorządowych kadencji) przeforsowała zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki przy ul. Chmielnej 70. Radni zgodzili się, aby na wspomnianej działce, zamiast 30-metrowego budynku, jej właściciel mógł postawić 200-metrowy wieżowiec. Właścicielem działki był stołeczny ratusz. Niedługo później podjął on jednak decyzję, aby oddać ją za darmo handlarzowi roszczeń, mimo iż jej pierwotny właściciel został spłacony jeszcze za PRL
            9 miesięcy
    • Kacper napij się meilisy (1)
      9 miesięcy
    • generalnie to nie folwark Grzelaka, mozemy go wywalić wybierając prezydenta spoza obecnego układu (1)
      jakoś
      9 miesięcy
    • miał poparcie prezydenta - prawnika
      to, że przepisy i wyroki mówiły co innego to nie przeszkadzało
      leon
      9 miesięcy
    • Stary Grzelak miał kwity na budynia
      Teraz młody grzelak nie ma krycia - co on tam jeszcze robi ?
      9 miesięcy

Twoja opinia

zamknij
STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii