2021-10-01 11:01
I słusznie,zasuwają po 400 godzin w miesiącu,ratują życie a pensja 2500zł na rękę.A rząd jeszcze sobie podwyżki serwuje.
2021-10-01 11:09
Za 400h? 2500zl? Chyba z byka spadles.
2021-10-01 11:20
fakt dyżurów sporo (w jednym miejscu kilka, w drugim kilka i się zbiera) ale nie jest to 2500zł
2021-10-01 11:31
2021-10-01 12:25
Ja mam 30 000 za 120h. Tak przynajmniej każą mówić z centrali partyjnej.
A nie, czekaj, dziś miałem być lekarzem kupującym mieszkania za covidowe dodatki...
2021-10-04 10:25
Ale taka prawda brat jeździ jako ratownik przed pandemia wychodził między 7 a 8 na rękę jak wszedł mu dodatek covidowy to policz sobie ile dostawał.
2021-10-01 12:38
Minus 1600 zus i 1000 podatku zostaje 7400. Podzielmy to na 168 godzinowy etat, wychodzi około 3200 zł na rękę. Nieźle, tyle można wyciągnąć na lotosie jako placowy.
2021-10-01 12:55
Mozesz isc na placowego
2021-10-01 13:14
Zgłoś się na Nowogrodzką, może jakiś synalek posłanki PiS szuka pracy i przyjdzie na jego miejsce? Przecież posłanka PiS stwierdziła w sejmowych kuluarach, że przecież ich dzieci muszą gdzieś pracować. A nie, sorry.. to chodziło o pierdzenie w stołek w Państwowej Spółce, nie o ciężką i odpowiedzialną pracę.
2021-10-02 03:05
Niech idzie
2021-10-02 10:15
Przecież już macie pięciu Ukraińców na ich miejsce.
2021-10-01 16:41
Nie na placowego co prawda ale ze służba zdrowia nie mam nic wspólnego i nie mam zamiaru mieć :)
2021-10-01 11:11
oni mają karetki mswia ... a jak nie - to prywatną ich za darmola do szpitala dowiozą - w końcu Jaśnie-Pańska-Władza kasę ma ... i nie na takie bzdury szerokim gestem miliony wywala!
2021-10-01 11:18
2021-10-01 11:24
Ty chyba nie wiesz o czym piszesz! Teraz żaden ratownik nie ma na rękę 2,5tys zł!!. Biedactwa, covid przyzwyczaił do pensji i dodatków, zarabiali po 20tys.zł i teraz chcą tego do końca życia. Poczuli krew i chcą ssać jak kleszcze...to się nazywa szantaż a nie walka o godne zarobki.
A teraz minusujcie.
2021-10-01 11:32
Bo ci się zwoje mózgowe poprostują do końca jak u Suskiego XD
2021-10-04 10:29
Ja tam wolę przekaz od brata który jest ratownikiem i szczerze mowi że covid najlepiej jakby trwał jeszcze z 5lat to dom bez kredytu by skończył stawać. Ratownicy nie mają aż tak źle przed pandemia wychodził między 7 a 8 na rękę pracując w systemie 24na48
2021-10-01 16:51
Tak właśnie jest. Zarobili kokosy i zarabiają dobrze
2021-10-01 21:17
Gdzie te tłumy za bramą?
2021-10-02 10:15
2021-10-04 10:32
Bo to nie jest praca dla każdego trzeba mieć predyspozycje a zwłaszcza silna psychikę dlatego nie ma za dużo młodych chętnych do tego zawodu. Większość młodych teraz nie daje sobie rady z głową z blachych powodów a co
Bo to nie jest praca dla każdego trzeba mieć predyspozycje a zwłaszcza silna psychikę dlatego nie ma za dużo młodych chętnych do tego zawodu. Większość młodych teraz nie daje sobie rady z głową z blachych powodów a co dopiero by im z bania się stalo jakby zobaczyli zmasakrowane ciało po wypadku. Brak chętnych nie jest spowodowany niską kasa tylko wieloma innymi aspektami.
2021-10-01 15:16
2021-10-04 10:33
A dlaczego im? Dajmy wszystkim ustawowo zróbmy wszystkich milionerami
2021-10-01 15:23
Lekarze tak zastrajkowali.... Tylko maja wieczne wyrzuty sumienia ze to niemoralne by bylo
2021-10-02 10:16
Wyrzutami sumienia rodziny nie wykarmią.
2021-10-04 10:34
Znasz biednego lekarza który ma problem z wykarmieniem rodziny? xD ja znam tylko kilku prywatnie i większym problemem dla nich jest wybór kierunku wakacji niż to że nie wykarmia rodziny xD ponoć legenda głosi że gdzieś na świecie jest biedny lekarz ale jeszcze nikt tego nie udowodnił.
2021-10-01 16:49
Chyba nie masz pojęcia o tym co piszesz?!!!! A piszesz bzdury!!! Min 40 zł za godzinę a w czasie pandemii +100%. Teraz już wielu dogadało się na 70-80zl/h. To chyba więcej niż 2500 co??
2021-10-01 21:15
"Wielu się dogadało" - sztuk jeden aż.
2021-10-04 10:38
Żaden przekaz każdy ratownik ma stawkę godzinowa poprzednie 40zl to prawda tylko ktoś zapomniał dodać że brutto ale stawka się zgadza. Większość ratowników jest na swojej działalności w stawka 40zl jest standardowa jeszcze taka była 2lata temu teraz pewnie jest lekko wyższa oczywiście mówimy o podstawowej stawce
2021-10-01 21:19
Gdzie się tyle zarabia, daj namiary
2021-10-02 10:17
2021-10-04 10:39
Na swojej działalności bo tak są ratownicy zatrudnieni ale to jest stawka brutto ale chyba to ogarniasz ;)
2021-10-02 08:20
2500 ale przy normalnym etacie... wiec za jakies 170godz... to policz sobie ile to za godzine i czy warto ratowac zycie czy pracowac w monopolowym za taka sama stawke??? Oczywiscie ze mozna zarobic 10tys... majac sporo ponad 400godzin :)
2021-10-02 11:28
okaże się że rozbieżność jest znaczna (tutaj się obstawi jakąś imprezę, tam jakieś zlecenie wpadnie). Co nie zmienia faktu że stres i odpowiedzialność jest duża i podziwiam zarówno ratowników jak i strażaków.
2021-10-02 13:18
A może ty nam pokażesz swoj PIT, to się dowiemy ile PiS płaci za jeden komentarz?
2021-10-04 10:43
Z chęcią pokaże. Jakbym w bliskiej rodzinie nie miał ratownika to może bym uwierzył w.to ja to oni źle mają. Ale że mam w najbliższej rodzinie 2 ratowników to propagandy takiej nie lykam. Jakby tak źle mieli to bez
Z chęcią pokaże. Jakbym w bliskiej rodzinie nie miał ratownika to może bym uwierzył w.to ja to oni źle mają. Ale że mam w najbliższej rodzinie 2 ratowników to propagandy takiej nie lykam. Jakby tak źle mieli to bez wątpienia by nie pracowali w tym zawodzie czasami marudzą na robotę ale.to jak każdy pracujący ale nigdy nie skarżyli się że kasę mają słaba.
2021-10-04 10:40
Ale ratownicy nie są na żadnym etacie tylko na swojej działalności.
2021-10-02 09:22
Co Ty gadasz? 8 tys brutto to nie 2.500 netto! Pokaż mi ratownika za 2.5 tysia! Za 2.5 tysiąca to oni by nie szukali odpisu od podatku ponieważ wchodzą w drugi próg podatkowy!!!
2021-10-02 19:17
Wez pisz normalne stawki. Już duza czesc ratownikow uważa ze to przegiecie zarabianie 100 zł na godzinę może 200. Za 400 godzin ratownik dostaje min 16000 tys nie 2500
2021-10-03 16:36
Tak i kupują iPhone i Apple i nowe samochody aby podatków dużych nie musieli płacić.
2021-10-04 10:44
Są na własnej działalności to nie dziwię się że wszystko co mogą biorą na fv
2021-10-04 10:23
Tak tak 400h za 2500. Zapomniałeś smoków dodać do tej bajki.
2021-10-01 11:04
Co się stało? Zlikwidowali ratownikom covidowe dodatki?
Eldorado zawsze kiedys się konczy, była darmowa pizza, były oklaski z balkonow, kobcerty, medale, splendor, były łzy wzruszenia, były pieniądze, były media, wywiady a teraz wraca stara szara rzeczywistość :)
Mit upada a kasa pusta :)
2021-10-01 11:12
kto policjantom rozdawał lekką rąsią po Tysiaku - by ci zakończyli L4 i przyszli ochraniać kuper kaczki?
2021-10-01 11:19
A co mial zrobic rzad? Na nic sprzet i szpitale jak nie ma komu tam pracowac?
2021-10-01 12:31
a co zrobił? ... ponadawał sobie podwyżki po 100%+ tylnymi drzwiami po za sejmem!
skoro kasa jest dla leniwej Dudowej czy innego króliczka NBP+ ... to kasa jest też i dla ratownika i dla pielęgniarki ... i dla
a co zrobił? ... ponadawał sobie podwyżki po 100%+ tylnymi drzwiami po za sejmem!
skoro kasa jest dla leniwej Dudowej czy innego króliczka NBP+ ... to kasa jest też i dla ratownika i dla pielęgniarki ... i dla nauczycielki
... jakoś na swoją Policję ... PiSaki jakoś kasę znaleźli ... znowu im PiS po 500zł dodatkowo na RĘKĘ dał! ... - jak niedawno po 1000zł dostali też.
2021-10-03 18:57
ZUS 1700 od przyszłego roku, Inflacja szaleje, a politycy sobie podwyżki dają. Dlaczego ludzie nie wychodzą na ulicę???
2021-10-04 08:44
Czy może niepracująca patologia kupiona za nasze pieniądze?
2021-10-01 12:23
Ciekawe ile oklasków zdążyli odłożyć na kontach?
2021-10-01 12:33
Ciesz się i śmiej
2021-10-02 03:07
Niż dostanę pomoc
2021-10-02 10:06
I wlewy witaminowe
2021-10-02 10:18
2021-10-02 09:53
pieniedzy niema i nie bedzie!!
2021-10-02 10:19
Za to jest trzydzieści pięć nowych podatków zwanych dla niepoznaki opłatami i daninami, galopująca inflacja i codzienne podwyżki cen towarów i usług.
2021-10-02 12:07
Ehhh głupi nie wie że jest głupi ...
2021-10-04 08:23
Co za durnoty
2021-10-01 11:05
Życzę wszystkim ratownikom, żeby albo dostali podwyżki od rządu, albo znaleźli lepszą pracę w lepszych warunkach. Drugi wariant będzie gorszy dla całego kraju, ale cóż, może wtedy ten naród doceni trud jaki wkladają.
2021-10-01 11:10
Rzad nie ma swoich pieniedzy, to podatnicy maja im dolozyc.
2021-10-01 11:19
2021-10-01 11:21
zaciskać pasa też Vatouszki z DługoPiSami nie mieli zamiaru ... jeden roluje długi i ukrywa je na sposób grecki ... drugi sobie i kolesiom dał 100% podwyżki pensji
.... a Narodowi dali też podwyżki ... ale Cen i Opłat od przyszłego roku!
oraz zupełnie nowe niskie podatki+ ... zwane dla niepoznaki Opłatą+ Daniną+ Akcyzą+
2021-10-03 18:58
Paliwo, gaz? W Polsce chyba sami milionerzy bo jakoś nie widać oburzenia pod sejmem
2021-10-01 12:55
2021-10-01 12:19
a z Centrali NFZ pienądze na procedury medyczne idą tylko . więć kto zatrudniał ratowników ?
2021-10-02 03:08
PO wam da
2021-10-02 10:21
Tylko trzydzieści pięć nowych podatków zwanych dla niepoznaki opłatami i daninami musiał Vateusz Coronawiecki wprowadzić, żeby mieć pieniądze na zakup głosów wyborczych niepracującej patologii której jesteś przedstawicielem jak widać.
2021-10-02 13:20
2021-10-01 11:10
2021-10-01 12:28
Ma 35000 brutto, no i co?
2021-10-01 11:15
2021-10-01 11:17
I jeszcze wezmą kredyt, nie lacze się w bulu. Dobrze maja, niech ida na kasę do biedy to zobaczą Co to jest praca
2021-10-01 11:21
A nie, czekaj.. przecież dzieci PiSiatych nie pójdą pracować za takie drobne i to pracować ciężko.
2021-10-01 11:44
Zapraszam na 5 minut mojego dyżuru, na to nic nie robienie z odpowiedzialnością za życie drugiego człowieka
2021-10-01 12:24
2021-10-01 12:34
2021-10-01 12:56
Na nowej drodze
2021-10-01 13:15
2021-10-01 12:07
2021-10-01 12:14
2021-10-01 15:19
No i pojechali XD
2021-10-01 12:52
Jakbyś w nocy miał wyjazd karetką do wypadku i w drodze na sor by Ci się zaczął pacjent dusić krwią to byś zatęsknił za biedronką
2021-10-02 12:30
będziesz płakać, bo coś ci się stało, a karetki nie ma. I nikt nie udzieli pomocy. Żadna praca nie hańbi.
2021-10-01 11:19
Kasa z plandemi zabrana, to zaczyna sie lament I placz a kto ich zmuszal zeby tam sie zatrudniac? 8/10 obsad karetki to chamy I buce bez empati, zwykle lyse karki tylko w karetkach s jezdza lekarze I fachowcy.
Nic
Kasa z plandemi zabrana, to zaczyna sie lament I placz a kto ich zmuszal zeby tam sie zatrudniac? 8/10 obsad karetki to chamy I buce bez empati, zwykle lyse karki tylko w karetkach s jezdza lekarze I fachowcy.
Nic I'm sie nie nalezy, tylko szczekac potrafia zeby glosno o nich bylo.jak sie nie podoba zmien prace jeden z drugim a jestem pewien ze na wasze miejsce juz sporo osob czeka.
Kazdy tylko daj, daj, daj policjanci, ratownicy I studenci medycyny nazywani rezydentami hahaha
Ludzie jestescie tak zalosni ze to do stand upu sie nadaje
2021-10-01 11:24
Tak samo było gdy strajkowali nauczyciele, lekarze, pielęgniarki. Tylko górników się boją, bo ci by ich żywcem spalili na Wiejskiej. No i milicja też nie ma problemów z podwyżką, bo przecież chroni im du*y przed suwerenem.
2021-10-01 11:28
albo wyjeżdżają
a jakoś tłumu chętnych na ich miejsca nie widać
2021-10-01 12:25
Tam musieliby pracować
2021-10-01 12:36
A nie, sorry.. to nie pisiewicze na wszelkich możliwych stołkach w Spółkach Skarbu Państwa, zatrudnieni bez żadnych kwalifikacji do dłubania w nosie za publiczne pieniądze.
2021-10-01 14:05
doskonały przykład że temu narodowi nic się nie należy bo nie zasługują. Wszyscy są roszczeniowi i każdy każdemu wilkiem. Bardzo szkoda że w 1918 r. ktoś popełnił ten błąd i dał nam niepodległość.
2021-10-01 14:33
Dokładnie. Bismarck miał rację.
2021-10-01 15:33
wlaśnie szkoda deklu, ze nie wiesz co zrobic z wolnośćią, wracaj pod but niemca skoro za tym tęsknisz albo kladz sie pod merkel
2021-10-02 10:22
2021-10-01 23:05
Żałosny to jest twój analfaebtyzm. Najpierw naucz się języka polskiego na poziomie pierwszej klasy szkoły podstawowej: "plandemi", "empati".
2021-10-02 10:22
2021-10-02 12:09
Kiedyś się spotkamy :) na każdego przyjedzie ten dzień :)
Poproszę prosto w oczy powiedzieć to co ,, Pan ,, napisał powyżej
Z poważaniem
2021-10-01 11:23
Właśnie przed chwilą śmigłowiec LPR szukał odpowiedniego miejsca do lądowania między blokami na Gdańskim Chełmie. Byłem świadkiem całej akcji. Do zabezpieczenia zadysponowano wóz strażacki który jako pierwszy pojawił się
Właśnie przed chwilą śmigłowiec LPR szukał odpowiedniego miejsca do lądowania między blokami na Gdańskim Chełmie. Byłem świadkiem całej akcji. Do zabezpieczenia zadysponowano wóz strażacki który jako pierwszy pojawił się w okolicy Kauflanda. Śmigłowiec dość długo krążył i szukał odpowiedniego miejsca. Widać było że pilot sprawdza pobliskie boisko, plac z płyt betonowych by ostatecznie wylądować między samochodami na parkingu supermarketu. Nie wiem skąd dowieziony został pacjent przez strażaków do śmigłowca, ale trwało to wszystko dość długo. Pomijam koszty, blokowanie jednostki ratowniczo- gaśniczej i angażowanie kilku służb do zwykłej interwencji medycznej, ale przdewszystkim czas jako był do tego potrzebny w porównaniu do przyjazdu ambulansu. Nie oceniam formy protestu ratowników medycznych, ani postawy rządu. Jestem jednak poważnie zaniepokojony jako mieszkaniec dużego miasta w środku Europy.
Jaki w tej sytuacji będzie czas oczekiwania na pomoc medyczną? Jakie będą skutki braku podstawowego ogniwa ratownictwa medycznego? Ilu z nas przyjdzie zapłacić zdowiem lub nawet życiem?
2021-10-01 11:25
Tak jakby zrozumiałeś istotę problemu. Jak ktoś przypłaci życiem to będzie to wina rządu, a nie ludzi, którzy pracują dwa etaty w cenie jednego, ryzykując przy tym swoje zdrowie a nawet życie.
2021-10-01 11:26
Pewnie wielu z nas, ale Mati jest przygotowany na takie poświęcenie XD
2021-10-01 13:08
ale dla PiSu nie ma barier - a rekordy są po to by je pobijać
2021-10-01 12:02
spektakularna propaganda za nasza kasę
2021-10-01 11:26
Jestem ratownikiem medycznym i pielęgniarzem. Od 13 lat w pogotowiu i SOR. Aktualnie pracuje minimum 288 godzin w miesiącu. W zeszłym miesiącu złożyłem wypowiedzenia i całkowicie zmieniam branżę. Na moje miejsce nie zgłosił się nikt. Pozdrawiam i zdrowia życzę.
2021-10-01 11:30
I dziękujemy za pracę dotychczasową
2021-10-01 11:30
Dziękuje za wszystko! I wielki szacun!
2021-10-01 11:47
Pracowałem po 270 -300 godzin miesięcznie przez 4 lata, wystawiałem faktury miesieczne ma ok 8000 brutto, z czego na rękę zostawało jakieś 6000. Dzieląc to godzinowo na etat, wychodzi ze zarabiałem 3500 zł, za pracę z
Pracowałem po 270 -300 godzin miesięcznie przez 4 lata, wystawiałem faktury miesieczne ma ok 8000 brutto, z czego na rękę zostawało jakieś 6000. Dzieląc to godzinowo na etat, wychodzi ze zarabiałem 3500 zł, za pracę z ekstremalną odpowiedzialnością, brak czasu dla rodziny i przyjaciół, brak czasu na hobby ciągły stres i mobbing.
Mój brat tyle samo zarabia w magazynie. Zakończyłem karierę w służbie zdrowia i tam już nie wrócę. Z tego co widzę to branża tylko dla młodziaków po studiach i ludzi w wieku przedemerytalnym.
2021-10-01 11:54
A nie, jednak nie.. pisiewicze nie pracują za takie drobne, zważywszy że to ciężka praca i odpowiedzialność. Dla nich mamy pierdzenie w stołek w Spółce Skarbu Państwa, zero odpowiedzialności i nie wymagamy żadnych kwalifikacji.
2021-10-01 16:49
2021-10-02 08:43
2021-10-01 12:57
Rzecz numer 1 popieram sam strajk..
Prawda jest taka, że nie jesteś pracownikiem :) Jesteś kontraktorem sam postawiłeś taką stawkę w wyniku obopólnej zgody. Sam wystawiasz rachunek jak rozumiem pogotowie
Rzecz numer 1 popieram sam strajk..
Prawda jest taka, że nie jesteś pracownikiem :) Jesteś kontraktorem sam postawiłeś taką stawkę w wyniku obopólnej zgody. Sam wystawiasz rachunek jak rozumiem pogotowie płaci terminowo. Stąd teraz oburzanie się na za niską stawkę jest dość kuriozalne skoro sam ją proponowałeś, przecież mogłeś powiedzieć nie jeżdżę za mniej niż X. I co najwyżej nie wygrałbyś konkursu ofertowego, czy jakkolwiek były negocjacje.
Jednak pełna zgoda, że ratownicy nie powinni być kontraktorami tylko pracownikami z pełną idącą za tym ochroną prawną :)
2021-10-01 14:33
Prawda jest taka że kończysz studia i chcesz się załapać gdziekolwiek, bo na uczelni straszą że nie ma pracy, dostajesz pracę na pogotowiu ale jedyne co mogą ci zaoferować to kontrakt na ich warunkach bez możliwości
Prawda jest taka że kończysz studia i chcesz się załapać gdziekolwiek, bo na uczelni straszą że nie ma pracy, dostajesz pracę na pogotowiu ale jedyne co mogą ci zaoferować to kontrakt na ich warunkach bez możliwości negocjacji, inaczej spadaj na drzewo. Podpisujesz bo nie masz wyjścia, myślisz że może jakoś to później będzie. Np i jest ale coraz gorzej, coraz więcej godzin, podwyżka rzędu 1 zł /h rocznie, musisz obstawiać wszystkie weekendy, święta, pracujesz w nocy w dzień, dni tygodnia tracą jakiekolwiek znaczenie. Zejść z godzin nie można bo nie ma komu robić, wpada zw chory kocioł. Do tego masz w kontrakcie zapisane kary kontraktowe jak np zerwiesz kontrakt z dnia na dzień. Jedyne co pozostaje to zwolnić się i zmienić branże. W służbie zdrowia w Polsce nigdy nie beddie dobrze, nie wierzę w to
2021-10-02 11:58
Najgorsze to,że wg analityków stan ochrony zdrowia w danym kraju jest najlepszym probierzem stanu państwa i społeczeństwa.Żadne tam elektryczne auta czy wskażniki PKB,infalcji itd, ale właśnie obiektywny stan placówek
Najgorsze to,że wg analityków stan ochrony zdrowia w danym kraju jest najlepszym probierzem stanu państwa i społeczeństwa.Żadne tam elektryczne auta czy wskażniki PKB,infalcji itd, ale właśnie obiektywny stan placówek ochrony zdrowia zawiera w sobie najwięcej wskażników informujących o kondycji i perspektywach państwa.Jeśli w ochronie zdrowia jest syf,bieda i dezorganizacja ,to znaczy że perspektywy kraju są złe.Wskazuje to bowiem na totalny brak solidarności społecznej-rządzący maja w d... najsłabszych i potrzebujących członków społeczeństwa.NIe ma najważniejszego kapitału ,jakim jest kapitał zaufania i solidaryzmu społecznego.Oznacza to,ze rządzący mają tym bardziej wylane na cokolwiek innego (szkoła ,obronność,energetyka itd) -liczy się tylko ich osobisty interes. Takie narody skazane są na upadek.Trzeba spojrzec tej brutalnej prawdzie w oczy-jestesmy skazani na kolejny,tym razem juz ostateczny rozbiór a tym samym wymazanie polskiego bytu panstwowego z mapy na zawsze.Naród ,który nie stawia dobra swoich chorych na pierwszym miejscu, nie ma racji istnienia.
2021-10-01 16:55
Stawke zaproponować? Samemu? Urwałeś się z choinki? Czy spadłeś z księżyca?
2021-10-01 11:51
Tez juz nie pracuje w służbie zdrowia, zmieniłem branżę ale jak szukałem pracy to złożyłem papiery do dużej państwowej placówki żeby pracować naukowo. Zaproponowali mi 3000 brutto, powiedzieli ze nie mogą mi dać więcej bo adiunkt z doktoratem zarabia 3500 a nie może być tak że magister zarobi więcej hahaha.
2021-10-01 11:57
student kończący polibudę i posiadający tylko wiedzę akademicką, bez doświadczenia dostaje jakieś 7-8k na rękę jako młodszy programista na UoP. Państwowe spółki to taki skansen?
2021-10-01 12:04
Nie ma możliwości zarobienia takich pieniędzy na etacie, chyba że masz układy
2021-10-01 12:33
Pamiętaj, że branża IT jest tak oderwana od rzeczywistości przeciętnego Kowalskiego że aż strach.
Sam mam 3 dyplomy multidyscyplinarne i zarabiam mniej niż programista po studiach.
Znam też osoby ze
Pamiętaj, że branża IT jest tak oderwana od rzeczywistości przeciętnego Kowalskiego że aż strach.
Sam mam 3 dyplomy multidyscyplinarne i zarabiam mniej niż programista po studiach.
Znam też osoby ze świata lekarskiego. Jedna zarabia, z dodatkami covidowymi 13 000 na rękę przy pracy ok 400h, druga ok 9000 przy 240h miesięcznie. To ja już wolę swoje 7k za 160h i prawie zerową odpowiedzialność w porównaniu do lekarzy...
2021-10-01 12:56
Niestety nie każdy zawód da się wykonywać z odległości paru tysięcy kilometrów.
2021-10-01 14:14
junior na UoP i 7-8k na rękę xD odleciałeś całkowicie
2021-10-02 10:10
Mozesz liczyc na ogol na 6-8k brutto. To jest jakies 4-6k na reke. Oczywiscie sa wyjatki gora dol
Co nie zmienia faktu, ze sa to kokosy jak na prace w gaciach, bez wymagan, bez doswiadczenia, latwa, bez odpowiedzialnosci.
2021-10-01 11:59
zarobisz obecnie na eksponowanych etatach państwowych po zgłoszeniu się do dyspozycji w najbliższej placówce delegatury PiS lub w siedzibie naszej partii na Nowogrodzkiej. uwaga nabór ograniczony czasowo - Wymagana pełna
zarobisz obecnie na eksponowanych etatach państwowych po zgłoszeniu się do dyspozycji w najbliższej placówce delegatury PiS lub w siedzibie naszej partii na Nowogrodzkiej. uwaga nabór ograniczony czasowo - Wymagana pełna dyspozycyjność wobec prezesa - oraz odręczne napisany list polecający od zasłużonej córki leśniczego - tego nieoPiSanie zasłużonego!!!
2021-10-01 12:07
2021-10-01 15:20
2021-10-01 15:56
2021-10-01 21:18
2021-10-02 12:11
Rycha,Mira,Zbycha,Gronkiewiczowej,Adama Owicza,Merkla,Bieleckiego,Krauzego,Kulczyka i setek innych.To byly czasy cale wodociągi miejskie,cale cieplownictwo ,calą telekomunikację sprzedawano cudzoziemcom z użytkownikami w
Rycha,Mira,Zbycha,Gronkiewiczowej,Adama Owicza,Merkla,Bieleckiego,Krauzego,Kulczyka i setek innych.To byly czasy cale wodociągi miejskie,cale cieplownictwo ,calą telekomunikację sprzedawano cudzoziemcom z użytkownikami w bonusie jak z baranami do strzyżenia.Co to dzisiaj są za niby przewały,że jakiś pociotek dostanie synekurę za 20 tys. złotych?? Nie rozśmieszajcie mnie
2021-10-02 13:22
2021-10-01 11:55
Tego nie wiesz czy nikt się nie zgłosił
2021-10-01 11:59
2021-10-01 12:05
pokończyli szkoły, mają rodziny i nie maja kiedy cieszyć się życiem
ciągle w pracy, na kilku etatach, te 8000 tysi na fakturze powinno być za 166 h w miesiącu
2021-10-01 12:25
i respirator widmo od handlarza bronią.
2021-10-01 16:54
Też mam znajomych w ratownictwie. Zarabiają kokosy i widują się z rodzinami a nawet jeżdżą za granicę
2021-10-01 21:14
W kontrakcie masz zapis ile możesz wziąć wolnego, chociaż to b2b. Z rodziną się owszem widujesz jak się prześpisz po dyżurze i jesteś do końca dnia worem a kolejnego dnia do roboty na kolejną dobę. Sprecyzuj kokosy. Ile brutto za ile godzin miesięcznie
2021-10-01 21:19
2021-10-01 12:42
A kto ci kazał człowieku tyle nadgodzin robić? Chciałeś mieć więcej to i więcej pracowałeś i o co lament.
2021-10-01 12:45
Dyrekcja. Dostajesz grafik w którym jesteś rozpisany na 400h, jak się nie zgodzisz to masz wtedy pod górę i szefostwo beddie się nad Tobą psychicznie znęcać i dostaniesz najgorsze godziny, weekendy, nastawia przeciwko Tobie innych pracowników. Nje bądź oderwany od rzeczywistości
2021-10-02 13:18
Tu nie chodzi o odpowiedź przecież. Jemu za trolling płacą, on ma w d... czy i co mu odpowiesz.
2021-10-01 12:56
Niestety nie jesteś jedyną osobą w tym kraju który robi 300h i jest w pewnym sensie za życie innych
2021-10-01 14:40
Teraz robię 168 i zarabiam 3x tyle co na pogotowiu. Odpowiedzialność żadna. Ratownicy nie strajkujcie tylko rzućcie ten syf, pracy jest dużo, poradzicie sobie bez problemu
2021-10-01 15:58
Praca okazała się niezadowalająca to się ją zmienia a nie pajacuje z protestami.
2021-10-01 17:41
Zmuszał Cie ktoś? Czy po prostu kaska na koncie przestała się zgadzać po "epidemii "
2021-10-02 19:46
Tak, zmuszał. Najpierw dyrekcja placówki medycznej, a później wojewoda.
2021-10-02 00:34
2021-10-02 08:44
Ratownicy mało zarabiają, w szpitalach tynk odpada ze ściany, ale lekarze mieszkają w pałacach. Może to nie problem władz, które rządzą od wielu lat (sld, po, piS) tylko źle zarządzane są szpitale. Dyrektorzy i lekarze
Ratownicy mało zarabiają, w szpitalach tynk odpada ze ściany, ale lekarze mieszkają w pałacach. Może to nie problem władz, które rządzą od wielu lat (sld, po, piS) tylko źle zarządzane są szpitale. Dyrektorzy i lekarze to przeważnie kolesiostwo, utrudniające start młodym lekarzom. To tak jak w kościele, biskupi mieszkają w pałacach, a zwykli księża w kościołach z sypiącym się dachem. Niestety chory człowiek zapłaci wiele żeby wyzdrowieć, a wielu lekarzy to wykorzystuje. Jednym słowem trzeba zabrać lekarzom i dać ratownikom oraz pielęgniarkom.
2021-10-02 09:47
2021-10-02 10:45
2021-10-02 19:47
Wolę Lidla, płacą trochę lepiej niż w biedzie i dużo lepiej niż w szpitalu. Do zobaczenia na kasie.
2021-10-01 11:27
Tylko pracuje w prywatnej firmie a nie budżetówce gdzie mogą sobie strajkować... Jak zapraszali ich do rozmów to nikomu się nie chciało iść - to strajk POlityczny i inicjatorom nie zalezy na służbie zdrowia tylko by KOlesie dorwali się znów do koryta.
2021-10-01 11:32
Medycy nie pracują w budżetówce tylko są zatrudniani na podstawie kontraktów z dysponentami, a ci to głównie prywatne spółki. Większość z nich żeby podpisać kontrakt musi prowadzić działalność gospodarczą i wszystkie koszta ponoszą sami.
2021-10-01 11:32
Bzdury pleciesz, z daleka widać że zapłacili ci za ten komentarz. Nikt o zdrowych zmysłach nie dodaje "PO" i "KO" do losowych słów caps lockiem.
2021-10-01 11:33
2021-10-01 11:59
2021-10-01 13:53
Ty chyba skończyłeś swoją służbę za 75 zł na godzinę w białym miasteczku i wróciłeś do roboty z tym swoim cyk za trolowanie.
2021-10-01 14:10
2021-10-01 14:50
Może gdyby ciemnogrodzka wam jakieś szkolenia zafundowała, to te kopiuj/wklej by się tak w oczy nie rzucało? Jestem ciekaw jaką trzeba być mendą żeby PiSać komentarze dla PiSiatych, taką Hankę koreankę jeszcze rozumiem, zarabia 48tys na miesiąc. Ale wy? Potraficie jeszcze w lustro spojrzeć za te 60gr od wPiSu?
2021-10-02 09:48
2021-10-02 10:26
2021-10-01 11:27
Jeśli w tym czasie ktokolwiek z mojej rodziny będzie potrzebował pomocy i nie dostanie jej na czas,
to nie chciałbym być w waszej skórze.
2021-10-01 11:33
mówisz o rządzących, którzy przespali czas na negocjacje?
2021-10-01 11:33
I co zrobisz? Pozwiesz Niedzielskiego, że on i jemu podobni od 30 lat nie reagowali na braki kadrowe i patologię w ochronie zdrowia?
2021-10-01 13:55
Skoro 30 lat to dwa rządy Tuska dały du*y...
2021-10-01 14:42
2021-10-02 22:35
Żałośni już jesteście ze zrzucaniem winy za wszystko na prehistorię.
2021-10-01 11:33
W ich kierunku należy kierować swoją wściekłości i pretensje... ale racja tam gdzie umrze człowiek nie będzie żadnego z nich.
2021-10-01 11:36
A co zrobisz? To nie jest wina ratowników, tak samo jak protestujących nauczycieli, pielęgniarek itd. Rządzący sobie zrobili podwyżki po 50%, która grupa dostała tyle?
2021-10-01 11:49
pOsły sobie dały podwyżki uposażenia rzędu 60-120% i nawet dla niemowy-Kornhauser się 16tys/mc znalazło.
2021-10-01 12:06
Dudowa nie dostawała i nadal nie dostaje z pieniędzy podatników żadnego uposażenia. Projekt, który kiedyś był nie przeszedł, a przy ostatnich podwyżkach dla polityków w ogóle nie było takiego pomysłu, więc nie wypisuj bzdur bo równasz do pisowskiego poziomu.
2021-10-01 12:09
2021-10-01 12:25
Dudowa bierze KASiORĘ+ poPiSowo z "Rozporządzenia z Mocą Ustawy" - którą sam sobie wydał ten jej maż prezydent DU*A i które to rozporządzonką Vatoołuszek kontrasygnował! - by była podstawa do poPiSowej wypłaty+
2021-10-01 12:52
Nie ma "nie przeszedł". PiS ma większość. Kto go miał odrzucić?
2021-10-01 13:17
2021-10-01 13:20
To była tylko koncepcja, z której PiS sam się wycofał. Nigdy taki projekt nie wszedł w życie. Odgrzewany kotlet z początku roku.
2021-10-01 14:05
2021-10-01 16:48
Dz.U. 2021 poz. 1394
Rozporządzenie Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 30 lipca 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad wynagradzania osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe
Status aktu prawnego: obowiązujący
2021-10-01 12:06
2021-10-01 11:43
Ja już nie pracuje w służbie zdrowia, zmieniłem branżę i mi z tym bardzo dobrze. Nikt przy zdrowych zmysłach nie powinien tam pracować, studia medyczne to największy błąd jaki w życiu popełniłem, na szczęście uciekłem z tego chorego systemu
2021-10-01 11:50
znajomy urolog zarabia w szpitalu państwowy ok 23 tys netto miesięcznie, jakoś nie narzeka, jego brat okulista ma prawie 15 tys netto, znajoma pielęgniarka prawie 6 tys netto, a ty mówisz że jest źle ? To ile
znajomy urolog zarabia w szpitalu państwowy ok 23 tys netto miesięcznie, jakoś nie narzeka, jego brat okulista ma prawie 15 tys netto, znajoma pielęgniarka prawie 6 tys netto, a ty mówisz że jest źle ? To ile chcielibyście zarabiać ? 50 tys ? bo w Niemczech tyle dają ? To jedź tam ale najpierw zwróć kasę za studia. Macie wysokie zarobki jak na naszą rzeczywistość, za specjalizację nie bulicie ani lojalek nie podpisujecie jak to działa np w USA, a samochody jakie stoją na parkingach dla personelu przy szpitalach świadczą o tym najlepiej.
2021-10-01 12:06
Ale tu nie jest mowa o lekarzach
2021-10-01 12:07
a jesteś świadomy tego że w służbie zdrowia pracuje, poza lekarzami cała masa innych ludzi? Pielęgniarki, ratownicy itp.
2021-10-01 12:08
kazdy standardowo powinien pracować w miesiącu 166 h
spytaj się lekarza, pielęgniarki czy ratownika ile godzin w miesiącu jest w pracy?
2021-10-04 12:25
2021-10-01 12:08
Za nędzę grosze.A po dyżurze jechać do przychodni. Zapomniałeś dodać o wszechobecnym seksizmie, gdzie kobieta jest uznawana za pracownika gorszej kategorii.
Lekarze o których piszesz to promil przypadków i lekarze to nie służba zdrowia. Ponad to lekarz traktuje np ratownika jak śmiecia. Jakbyś skończył uczelnie medyczna to byś się nie śmiał
2021-10-01 12:53
Nie lekarze?
2021-10-01 14:28
Służba zdrowia nie składa się z samych lekarzy
2021-10-01 16:49
2021-10-01 21:20
2021-10-04 12:10
Zobacz ile odpowiednik rezydentury w USA albo a Kanadzie kosztuje, to się zdziwisz, bo są to 6 cyfrowe sumy i to w dolarach. Przemilczę kto i gdzie u nas dostaje się na konkretne rezydentury bo to temat tabu a żądzą w wielu miejscach klany rodzinne jak na uczelniach wyższych...
2021-10-01 12:15
2021-10-01 14:49
pytam
2021-10-01 15:08
To może udało się pospać 3-4 godziny, ale zazwyczaj sen jest przerywany bo coś się zawsze dzieje na oddziale. Poza tym często nie można zasnąć bo jesteś na adrenalinie po całym nerwowym dniu
2021-10-04 12:12
żeby było śmieszniej dostała ofertę pracy pod Człuchowem za prawie 1500 zł więcej niż w Gdańsku....
2021-10-01 14:46
Z czego wypracowuje za pewne minimum 300 godzin, przeprowadza zabiegi itd.
A senior java developer zarabia więcej za 160 godzin w pracy w której się dobrze bawi a jak się zmęczy to idzie pograć na konsoli.
Więc twój znajomy lekarz zarabia nędzne grosiwa za taką odpowiedzialność. Powinien mieć co najmniej dwa razy tyle,
2021-10-04 12:22
uczciwie czy nie ? to pojęcie względne, bo jest wiele zawodów nie mniej potrzebnych, które też w 100% mogą być wykonywane zdalnie a są często o wiele bardziej odpowiedzialne. Problemem jest to w IT, że dzisiaj pracujesz
uczciwie czy nie ? to pojęcie względne, bo jest wiele zawodów nie mniej potrzebnych, które też w 100% mogą być wykonywane zdalnie a są często o wiele bardziej odpowiedzialne. Problemem jest to w IT, że dzisiaj pracujesz a jutro zastąpić cię może ktoś z Bangladeszu lub Azji za ułamek tej sumy. Poza tym nie każdy w IT jest senior java developerem, powiedzmy wprost tych naprawdę wartościowych jest promil z całej masy tak się zwących na rynku pracy (bo chyba nie porównasz kogoś kto tworzy gierki dla 7 latków z kimś kto zajmuje się np wdrażaniem i tworzeniem rozwiązań związanych np z ochroną bankowości internetowej lub software do układów sterowania systemami lotu lub sterowania statkiem, które są multidyscyplinarnymi dziedzinami ....). W dodatku te sumy są często wyolbrzymione w branży i tyczą się gości którzy zaczynali robotę w latach 1998-2005 i są na rynku od lat.
2021-10-01 11:52
A co My mamy z tym wspólnego? Idź sobie do rzadu i tam możesz straszyć. Nie masz zielonego pojęcia a piszesz kocopoly
2021-10-01 14:07
I ty tak na serio? ;D
2021-10-01 14:13
W czyjej?
Pasywnej dyrekcji, nieobecnym Wojewodzie lub Staroście a może ministra który twierdzi że nie ma żadnego problemu?
Wiem, ratowników - bo przecież tylko od kilku lat proszą o godne warunki, ostrzegając przy tym że, opuścimy ten zawód.
2021-10-01 14:17
Drogi "mieszkancu" mam nadzieje ze w dobrym zdrowiu cała twoja rodzina przeżyje nasz protest - życzę tobie tego. Ja za radą ministra przebranzowiłem sie... na razie na 10 dni. Zobaczymy czy mi to odpowiada... na razie
Drogi "mieszkancu" mam nadzieje ze w dobrym zdrowiu cała twoja rodzina przeżyje nasz protest - życzę tobie tego. Ja za radą ministra przebranzowiłem sie... na razie na 10 dni. Zobaczymy czy mi to odpowiada... na razie praca w lidlu jest ciężka aczkolwiek pieniądze są takie same jak na karwrce a odpowiedzialność żadna. Nikt mi przynajmniej nie umrze.
Musisz wiedzieć tez ze niestety cześć się rozchorowala... leczy nadciśnienie tudzież zszargane nerwy oraz kręgosłupy....
Przykro mi ze dochodzi do takich kłopotów.... to są zaniedbania i zaś złości z przed wielu lat.... PiS chętnie daje to może się uda coś dostać. Policjanci dostali bo są rządowi potrzebni - my z kolei nie jesteśmy żadnym elektoratem dla nich
2021-10-01 14:47
Przecież to tacy jak ty krzyczeli, nie podoba się to zwolnić. No i się zwolnili.
2021-10-01 15:07
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.