Opinie (62) 3 zablokowane

  • (7)

    Super ale gdzie mam to ładować?

    • 11 1

    • W garażu. (1)

      Tak jak się tankowało pierwsze samochody :)

      • 3 1

      • Pierwsze samochody to się tankowało w aptece.

        • 6 0

    • u eko-rotszylda w ogródku

      • 1 0

    • w ładowni

      • 0 0

    • U Sabriny vel Akumulator, cała dzielnia ją ładuje.

      • 1 0

    • Tylko w Gdańsku w ciagu roku ma powstac na ulicach miasta 500 ładowarek informacje z UMGdańsk

      • 0 0

    • U obajtka

      • 1 0

  • (4)

    Widać mariaż Skody z Vw wyszedł na dobre a nie jak Polakom FSO z Daewoo. Póki co wkrótce milion elektrycznych samochodów zaleje nasze ulice

    • 12 4

    • Akurat mimo że nasi krajnie paprają dużo rzeczy, tak tutaj nie ma ich winy (3)

      W tamtych czasach daewoo było idealnym inwestorem strategicznym, o wiele większym konsorcjum niż Vw. Daewoo posiadało kilka stoczni, fabryki elektroniki, a nawet przejeli segment zbrojeniowy dla korei, oraz produkowali

      W tamtych czasach daewoo było idealnym inwestorem strategicznym, o wiele większym konsorcjum niż Vw. Daewoo posiadało kilka stoczni, fabryki elektroniki, a nawet przejeli segment zbrojeniowy dla korei, oraz produkowali części promów do koreańskiego programu kosmicznego.
      Nikt nie mógł przewidzieć gigantycznego kryzysu na azjatyckich rynkach. Do tego zarząd daewoo był zbyt pewny siebie, dlatego mimo kryzysu otwierał kolejne oddziały podczas gdy np. LG oraz Samsung zwalniali ludzi żeby przetrwać. No i się rypło. Polonez nie był technicznym szczytem marzeń, ale dzięki jego cenie sprzedawał się świetnie i do tego był naszym hitem eksportowym (za granicę poplynęło 230 000 egzemplarzy). Do dziś w polskich klubach FSO pojawiają się.. Egipcjanie którzy odziedziczyli te dziwne auta po rodzicach.

      • 5 1

      • (1)

        Przestań...
        Polonez to było g...o, a eksportowali to do krajów 3 świata... Tak, wiem na zachód też, ale prawie nikt tam tego nie kupował...chyba, że jako pierwsze auto co by wytrzymało rok, dwa.
        Dełu dobry wybór? Hehehe przecież te ich samochody to też g....o jak Polonez na tamte czasy

        • 1 6

        • Daewoo w tamtych czasach było jak Hyundai czy Kia

          bardzo podobna jakość. Chyba już zapomniałeś jak te dwie marki wtedy wyglądały. Były to auta budżetowe, ale nie były złe. Polonez to się zgodzę. Niezły był w latach 80, potem mocno odstawał od aut zachodnich.

          • 4 0

      • zgodzę się że to był świetny inwestor, ale czy było większy od VW, nie sądzę, porównywalny wielkościowo

        mimo że Daewoo miało bardziej zdywersyfikowaną produkcję to pod względem produkcji samochodów nie mogli się równać z VW w żadnym momencie, a to ten segment wymagał najwięcej pracowników. Segmentu zbrojeniowego nigdy nie przejęli, tutaj brylował zawsze Hyundai. Najwięcej robili w elektro i AGD. Tu im trzeba oddać.

        • 3 0

  • Nasz polonez lepszy!

    • 4 2

  • Fajny (1)

    Najlepsza Skoda w histori

    • 3 9

    • Najlepsza Skoda w historii to 135R. No może jeszcze Favoritka, bo przełomowa.

      • 1 0

  • ładnie wyszła, może troche bułowata ale ładna

    niby miała wyglądać jak SUV ale zawieszona nisko jak Octavia. Tak jak napisali, wygląda jak minivan. Pewnie sporo miejsca pod podłogą zajmują akumulatory

    • 3 1

  • Pytanie, czy autor zdjęć może wyjaśnić, co chciał pokazać

    na zdjęciach z rozmazaną kierownicą na pierwszym planie, na drugim z fragmentem fotela, albo majaczącym w ciemności przyciskiem ?

    • 7 4

  • (3)

    Nie wiem jaki jest sens wielkiego elektrycznego suwa. W trasę się nie nadaje, a do miasta za duży.

    • 15 1

    • Grunt by sąsiedzi widzieli, że mam elektryka.

      • 2 0

    • (1)

      Też nie bardzo to czaję. Jakbym potrzebował suva to kupiłbym jakiegoś diesla, a do miasta wolałbym hybrydowego yarisa. Tu połączenie jest zupełnie nietrafione

      • 3 0

      • to prawda, aczkolwiek ...

        w droższych autach cena elektryczności tonie w ogólnej cenie samochodu. Może skoda to jeszcze nie ten poziom, ale przy tej ogólnej cenie całkiem całkiem to ukryli

        • 1 0

  • Dajcie spokoj z tymi elektrykami

    Ani to eco,ani ekonomiczne, maly zasieg!!!!!!!! do miasta tak, ale ne za taka kase!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Za male tablety, czekam nna wyswietlacze 32 cale!!!!!!!!! i conajmiej 4

    • 18 3

  • Kolejny drogi potworek bardziej do zabawy niż praktycznego użytku

    Eh, ciekawe kiedy polskie oddziały znanych dealerów zorientują się że u nas to nie przejdzie.

    • 11 2

  • (9)

    Cała akcja z autami elektrycznymi pod płaszczykiem ekologii to jedno wielkie kłamstwo.
    1. Auto elektryczne konstrukcyjnie jest bez porównania prostsze niż spalinowe - płacisz jednak za nie więcej.
    2. Jest

    Cała akcja z autami elektrycznymi pod płaszczykiem ekologii to jedno wielkie kłamstwo.
    1. Auto elektryczne konstrukcyjnie jest bez porównania prostsze niż spalinowe - płacisz jednak za nie więcej.
    2. Jest ogromny problem z utylizacją baterii, a ich produkcja jest tak szkodliwa dla środowiska, że szkoda gadać
    3. W warunkach Polskich gdzie prąd w większości uzyskuje się z węgla - promowanie pojazdów elektrycznych ma się nijak do ekologii
    4. Szukanie ładowarek, brudzenie się kablami - rozwijanie/zwijanie/chowanie/podłączanie, czas potrzebny na ładowanie - nawet mi się nie chce o tym myśleć i tego robić.
    5. Ruch samochodowy odpowiada za kilka procent CO2...

    To jest jakiś błędny kierunek i zdecydowanie bardziej wolę wybrać (na dziś) auto spalinowe niż pseudo eko w pełni elektryczne coś co utrudnia życie - ostatecznie jakąś hybrydę.

    • 23 2

    • Z tymi kilkoma % to przesadziłeś (6)

      99% zanieczyszczeń w powietrzu to przemysł, piece i statki. Transport cywilny to gdzieś poniżej 1%.

      • 7 0

      • (3)

        Tak przesadziłem - masz rację to ,,aż 1%" a z samochodu osobowego robi się głównego winowajcę.

        • 6 0

        • Pomyśł... (2)

          ...teraz ile powierzchni kuli ziemskiej zajmują miasta i autostrady. Wtedy pomyśl ile punktowo ten światowy 1% znaczy.
          1. Efekt skali. Większa produkcja niższy koszt. Normalna ekonomia. Zaraz będzie taniej.

          ...teraz ile powierzchni kuli ziemskiej zajmują miasta i autostrady. Wtedy pomyśl ile punktowo ten światowy 1% znaczy.
          1. Efekt skali. Większa produkcja niższy koszt. Normalna ekonomia. Zaraz będzie taniej.
          2. Już teraz na początku nie ma problemu. Odzysk na poziomie 95%. A to początek.
          3. To prawda ale w Polsce. To nie wina elektryków tylko naszych rządzących. Wystarczy mieć fotowoltaikę.
          4. Przez 3 lata może 2x kabel wyciągałem. Każda poważna ładowarka ma kable. Jak nie masz garażu to jeszcze za wcześnie na elektryka.
          5. Tak jak pisałem. W skali masz rację, punktowo się mylisz

          • 0 5

          • (1)

            Pozwolę jednak nie zgodzić się z kilkoma sprawami.
            1. Efekt skali - tu nie ma akurat nic do rzeczy. Poziom skomplikowania technicznego, wysiłek materiałowy, technologia - jest bez porównania prostsza i tańsza niż

            Pozwolę jednak nie zgodzić się z kilkoma sprawami.
            1. Efekt skali - tu nie ma akurat nic do rzeczy. Poziom skomplikowania technicznego, wysiłek materiałowy, technologia - jest bez porównania prostsza i tańsza niż dzisiejsze zaawansowane silniki spalinowe. Producenci aut znaleźli nową modną niszę na której można generować wysoką marżę. Jeśli nawet zaraz będzie taniej - to w takim razie po co przepłacać już dziś i generować sobie całą masę problemów.
            W zasadzie gdyby zrobić krok wstecz... i zamiast wprowadzania nowych modeli lub liftingu w autach co 2-3 lata i poprzez nachalny marketing sugerować konsumentom by ciągle kupowali nowy samochód - przy jednoczesnej produkcji według dawnej filozofii (długa żywotność i używanie przez jednego właściciela ponad 10 lat) - to mielibyśmy znacznie lepszy efekt dla środowiska niż wprowadzanie nowej technologii, która tylko pozornie jest czysta, a tak naprawdę znacznie bardziej brudna i toksyczna.

            2. Nie wiem skąd dane o 95% odzysku - proszę poczytać o setkach porzuconych miejskich autach elektrycznych których nikt nie chce i nikt nie chce zutylizować.

            3. Co do rządzących - pełna zgoda. Co do OZE także - z jednym wszakże warunkiem... najpierw to miejmy, a później wykorzystajmy

            4. Zapewne wynika to z tego, że przemieszcza się Pan na niewielkich odległościach - a jak z wyjazdem np. na mazury, w góry, wyjazdem biznesowym do innego miasta. Jeśli porusza się Pan w obrębie miejsca zamieszkania to znacznie bardziej ekologicznym rozwiązaniem jest komunikacja zbiorowa.
            Co do garażu tak się składa, że mam ich kilka - w tym dwa nowe mieszkania oddane do użytku w tym roku w nazwijmy to centrach miast. Na żadnym z tych miejsc parkingowych nie ma przyłączy do ładowania aut.

            5. Punktowo nie można rozpatrywać skażenia powietrza. W zasadzie proszę punktowo rozpatrzeć proces produkcji ogniw i wpływ na środowisko. Proszę zobaczyć także jak sama w sobie Europa jest czysta. To nie tu jest główna produkcja szkodliwych gazów.

            • 5 0

            • linki

              wysłałem kilka linków na poparcie słów, nie wiem, czemu post został zdjęty. proszę wygooglować.

              • 0 0

      • Krowy robią dużo gazu

        • 1 0

      • Z tego co się orientuje to wiekszy problem jest z tlenkami azotu (Nox) niż z CO2

        • 0 0

    • Tak jasne dzbane :) Obojetnie ile jeszcze wyposisz tej totalnej głupoty nikogo ona nie obchodzi. (1)

      Cały świat przestawia się na samochody elektryczne i tak właśnie będzie.Ale ty jesteś dzbanie mądrzejszy bo jesteś z kręgu tych co twierdza ze ziemia jest płaska a Kopernik była kobietą i to wszystko to kłamstwo :)
      rozwiń...

      Cały świat przestawia się na samochody elektryczne i tak właśnie będzie.Ale ty jesteś dzbanie mądrzejszy bo jesteś z kręgu tych co twierdza ze ziemia jest płaska a Kopernik była kobietą i to wszystko to kłamstwo :)
      Tak spaliny balchoszrotów i to najbardziej widać w Trójmiescie sa największymi szkodnikami dla ludzi zatruwają nas praktycznie 24 na dobe.I niemoge się doczekać kiedy w końcu wprowadza strefy wolne od spalin i opłaty za jazde nimi w miescie!.

      • 0 6

      • Twój poziom dyskusji jest tak niski, jak poziom intelektualny - typowy dla "fb ameby", która nie potrafi pojąć złożoności zagadnień i widzi tylko "eko jest super". Najpierw miej jakąś głębszą wiedzę, coś zrozum,

        Twój poziom dyskusji jest tak niski, jak poziom intelektualny - typowy dla "fb ameby", która nie potrafi pojąć złożoności zagadnień i widzi tylko "eko jest super". Najpierw miej jakąś głębszą wiedzę, coś zrozum, następnie wróć do rodziców po dobre wychowanie (dziś dzień mamy - więc pewnie warto o tym porozmawiać gdzie zostały popełnione błędy i jak je naprawić), wróć do szkoły podstawowej i poproś nauczycieli by jeszcze raz wytłumaczyli w jaki sposób prowadzi się dyskusję i jak kulturalnie oponować w rozmowie przedstawiając argumenty - po tym procesie wróć, przeproś i podyskutuj jak dorosły inteligentny człowiek.

        • 7 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.