2012-07-24 06:34
Chcesz artystycznie zaistnieć? Namaluj gołą d*pę, najlepiej podczas defekacji - z pewnością o tym napiszą na trojmiasto.pl^^
2012-07-24 08:34
Ale niestety takie mamy czasy. Co ciekawe tylu ludzi na to narzeka, że tyle golizny, zboczenia, homoseksualistów, a mimo to nadal "bez gołej d*py nie ma sztuki"
2012-07-24 20:54
Przeprasza, źle napisałem, że się obawiam. Mnie to cieszy i napawa wrażeniami estetycznymi.
2012-07-25 10:46
Skąd na tej liście wzięli się homoseksualiści?
2012-07-25 12:31
Spójrz na tych chłopaczków, łażących po Sopocie- oni nie zachowują się jak mężczyźni, ale jak bardzo delikatne kobietki. To nie jest normalne. Z daleka widać, który jest ciepły.
2012-07-25 13:18
To tylko twoja wyobraźnia w działaniu - homoseksualiści to normalni ludzie, tacy jak wszyscy; to Tobie wkręcono bzdurę, że to "wróg" i "zboczenie". Zdecydowana większość tych "ciepłych" w Sopocie jest hetero - bycie zniewieściałym nie ma nic wspólnego z orientacją.
2012-07-26 10:30
W parach homosexualnych zawsze jedna sooba spenia role dominujacą-męska. Podświadomie ci ludzie dążą do normalnych naturalnych układów. Możemy uznać iz jest to dewiacja występująca od zawsze, ale nie stanowiąca normy.
W parach homosexualnych zawsze jedna sooba spenia role dominujacą-męska. Podświadomie ci ludzie dążą do normalnych naturalnych układów. Możemy uznać iz jest to dewiacja występująca od zawsze, ale nie stanowiąca normy. Jak dla mnie dopóki taka para nie chce adoptować dzieci i zostawia swoje skłonnosci w ścianach swego domu-mieszkania , to ich sprawa.
2012-07-26 11:52
To, co napisałeś powyżej, to już tylko i wyłącznie wytwory twojej wyobraźni, nie mające żadnego pokrycia w rzeczywistości. Bzdurą jest pomysł, że jedna osoba w związku homoseksualnym jest zawsze "męska", a druga
To, co napisałeś powyżej, to już tylko i wyłącznie wytwory twojej wyobraźni, nie mające żadnego pokrycia w rzeczywistości. Bzdurą jest pomysł, że jedna osoba w związku homoseksualnym jest zawsze "męska", a druga "kobieca".
Homoseksualizm nie jest dewiacją - jest w zupełności normalny, na równi z heteroseksualizmem i występuje powszechnie w naturze. Pomysł, że jest inaczej to jedynie wytwór negatywnych elementów naszej kultury kręcących się wokół idei, że ludzka seksualność jest z natury brudna i grzeszna, a prokreacja jest jedyną rzeczą mogącą ją usprawiedliwić.
I zrozum, że homoseksualiści nie różnią się od ciebie (i innych heteroseksualistów) absolutnie NICZYM, poza preferencjami dotyczącymi partnerów.
Opinia została zablokowana przez moderatora
2012-07-24 12:32
hmm a od kiedy liczy się te wspomniane przez ciebie "dzisiejsze czasy" ?
"pierwsza" goła d*pa w sztuce "Venus of Willendorf" to 23.000 lat przed naszą erą.
2012-07-24 14:27
po co napisałeś to po angielsku?
2012-07-24 14:53
bez tego zabiegu ty nie napisałbyś swych sześciu powyższych słów przez co ja nie napisałbym tego właśnie komentarza. a bardzo tego pragnąłem.
sterowanie ludźmi jest takie proste. motyla noga.
2012-07-24 19:35
chociaż tak można poczuć, że ma się na coś wpływ. ciekawy sposób na samorealizację, przyznaję.
2012-07-25 08:25
jesteś fanem pitbulla albo jakiegoś czarnego obwieszonego łańcuchami w kolorze złota rapera i w jego teledysku 99% czasu zajmuje d-u-p-a która pojawia się wszędzie i we wszystkich pozycjach abyś ty docenił artystę i jego
jesteś fanem pitbulla albo jakiegoś czarnego obwieszonego łańcuchami w kolorze złota rapera i w jego teledysku 99% czasu zajmuje d-u-p-a która pojawia się wszędzie i we wszystkich pozycjach abyś ty docenił artystę i jego głos...
Niestety tak to już jest, że to co dobre nie jest dla mas bo masy nie mają wymagań od sztuki - ma być wesoło, kolorowo i umcyk umcyk:)
2012-07-25 10:09
Marcinie Nowaku masz zupełną rację. Tę jedyną rację. Jedynie słuszną. Najsłuszniejszą.
Proponuję pójść dalej
- ocenzurujmy wszystkie gołe d*py przedstawianym jeleniom na rykowiskach !
- zamalujmy
Marcinie Nowaku masz zupełną rację. Tę jedyną rację. Jedynie słuszną. Najsłuszniejszą.
Proponuję pójść dalej
- ocenzurujmy wszystkie gołe d*py przedstawianym jeleniom na rykowiskach !
- zamalujmy wszystkie te banalne złote świecidełka przyozdabiającepostacie z portretów tworzonych na przestrzeni wieków !!
- pomalujmy wszystkich czarnych na biało !!!
Tak jest Marcinie Nowaku ZAPOMNIJMY o zajmowaniu się d*pami, wesołości i kolorowym świecie !!!!! Zróbmy to Marcinie !
BIGOTERIAAAAAA DO BOJUUUU !!!!!!!!!
2012-07-25 14:27
Nie kumam tego:/
2012-07-25 19:33
połowa narodu niemieckiego również nadal NIE KUMAŁA gdy już im wytłumaczono czym naprawdę jest faszyzm
2012-07-25 12:33
2012-09-18 17:53
ale tym razem zgadzam się w 100 procentach
2012-07-24 06:37
"dzieła" pod tyt. co autor miał na myśli....
2012-07-24 11:38
nie to co "bitwa pod grunwaldem".
tam się patrzy i się wie od razu o co chodzi.
są konie, są polskie flagi, są silni męscy mężczyźni i umierający niemcy a wszystko się dzieje jakby na rykowisku ...tylko
nie to co "bitwa pod grunwaldem".
tam się patrzy i się wie od razu o co chodzi.
są konie, są polskie flagi, są silni męscy mężczyźni i umierający niemcy a wszystko się dzieje jakby na rykowisku ...tylko kurcze jeleni brak .
a i można sobie w myślach mazurka zanucić.
ah. przepraszam nie mogę nic więcej już dopisać, za bardzo wzruszyło mnie to wyobrażenie. palce odmawiają posłuszeństwa, ściana łez przed oczami. ah. przepraszam, przepraszam.
2012-07-24 11:50
dobre:)
ignorować tych wolskich frustratów genetycznych i prawdziwych
2012-07-26 11:59
Pod Grunwaldem nie było Niemców....
2012-07-27 11:05
Na przykład Konrad Leczkow - burmistrz Miasta Gdańska (założonego przez Lubeczan).
2012-07-24 06:58
to niełatwo zachować kulturę
2012-07-24 12:06
2012-07-24 18:37
co tam leczyć. kastrować!
2012-07-24 07:10
to nie artyści tylko uslużni biznesmeni
którzy wiedząc skąd wieje wiatr jak za dawnych "dobrych" czasów produkują to co zostało nakazane
a co to juz mówi tytuł tego "artykułu"
nie wątpię że są tam
to nie artyści tylko uslużni biznesmeni
którzy wiedząc skąd wieje wiatr jak za dawnych "dobrych" czasów produkują to co zostało nakazane
a co to juz mówi tytuł tego "artykułu"
nie wątpię że są tam ludzie uczciwi faktycznie coś tworzący
ale "redakcja" też ma swoje zadania i niemal zawsze
pisze właśnie o czymś takim co jest anty sztuką i anty kultura
jak pirkaz to prikaz
2012-07-24 11:49
oj tak, tak. to nie artyści. dobrze rzeczesz.
to zupełne przeciwieństwo tych najprawdziwszych, najuczciwszych, najzacniejszych i najcnotliwszych artystów, którzy od tysiącleci dekorują świątynie boże za wielkie
oj tak, tak. to nie artyści. dobrze rzeczesz.
to zupełne przeciwieństwo tych najprawdziwszych, najuczciwszych, najzacniejszych i najcnotliwszych artystów, którzy od tysiącleci dekorują świątynie boże za wielkie sumy pieniędzy wedle zaleceń kapłanów.
ci prezentujący własne prace na powyżęj opisanej wystawie to na pewno nie są ludzie uczciwi.
ludzie uczciwi przecież tworzą "do szuflady" a zarabiają w normalny sposób wstając o 5 rano ciężko tyrając przy taśmach produkcyjnych czy w sortowniach na 3 zmianach.
chwała ludziom uczciwym. CHWAŁA !!
i stryczek temu kto myśli inaczej!
2012-07-24 07:17
Dzisiaj trzeba ogromnego transparentu z napisem "Sztuka", bo nikt normalny tego sztuką nie nazwie.
2012-07-24 08:45
2012-07-24 15:38
Ty to nazywasz sztuką? Szacun... ja bym się nie zdecydował.
2012-07-26 15:32
mało a własciwie nic nie wiesz na temat sztuki...poczytaj, poszukaj, poogladaj a potem zabieraj głos, by mówic z sensem
2012-07-24 10:33
Kiedyś trzeba było mieć odwagę by wyrazić swoją opinnie. Dziś wystarczy anonimowy komentarz na trojmiasto.pl.
2012-07-24 15:37
Zgadzam się w pełni, dlatego ja wyrażam również w rzeczywistości. Ale zawsze mi szkoda tych nieszczęsnych lewicujących hipsterów - jak tylko usłyszy słowo krytyki - zaczyna płakać.
2012-07-25 12:49
2012-07-25 21:51
są złymi biznesmenami? ;)
2012-07-26 13:33
a kiedy to chłopek małorolny mógłby.... to powiedzieć ?
jak nie ma realizmu to dla was to juz nie sztuka ...
2012-07-24 07:25
jo-krok, ino nie w tom strone...
2012-07-24 07:46
pseudoartyści...
2012-07-24 11:53
pozbawić. pozbawić!
i paluchy poucinać. i uszy też.
te pseudoartysty jedne.
do normalnej roboty by się wzięły, darmozjady.
2012-07-24 08:05
Bohomazy i propagowanie homoseksualizmu, też mi sztuka. No cóż, ale teraz taka moda. Prawie w każdym nowym filmie pojawia się para homo... i ukazuje jacy to wspaniali ludzie. Ludzie jak ludzie ale po cóż Bóg stworzył kobietę i mężczyznę??? Niech każdy robi sobie co chce ale po co się afiszować???.
2012-07-24 08:14
a po co sie od razu afiszować z jakimś bogiem?
2012-07-24 09:03
Kto propagował na wystawie homoseksualizm?
2012-07-24 10:36
ci co wystawiali prace.
2012-07-24 11:57
no twórcy, no pewnie, że to ci twórcy.
oni zawsze tacy twórcy
te wszystkie homa
2012-07-24 20:00
Jest tu trochę zdjęć z wystawy i tematów homoseksualnych nie widzę.
Byłaś pewnie na wystawie i możesz podać nazwisko twórcy?
2012-07-24 11:56
wszyscy, wszyscy propagowali.
i gzili się po kątach.
a Lechu na to wszystko z góry przecież patrzy.
kastrować
2012-07-24 10:29
Obraź się jeszcze na rzeczywistość i ją zbojkotuj - w końcu to w niej istnieją ci, tfu, homoseksualiści.
2012-07-24 10:37
a ty się obraź na swoje odbicie w lustrze
2012-07-24 12:02
łaaaaaaaaaaa ale jaaaaazdaaaa
no normalnie człowieku, zapoznanie się z treścią zdania, które napisałeś otworzyło mi dostęp do niepoznanych wcześniej obszarów mego umysłu. czuję jak szyszynka mi się rozrasta.
dzięki stary !
2012-07-24 12:03
i na swoją starą też
2012-07-25 09:47
Wujek Staszek, mistrz ciętej riposty...?
2012-07-24 11:58
tfu, tfu
2012-07-25 09:29
Żeby teraz sprzedać sztukę musi być w niej albo gej albo transwestyta albo żyd. Bez tego nie zaistniejesz :-)
2012-07-25 22:53
ot napisał człowiek, który SIĘ ZNA
na gejach, transwestytach, żydach, istnieniu, handlu i sztuce
2012-07-24 08:15
bohomazy czy nie, sztuka jest sztuką, to ich pasja, inwestują swój czas, pieniądze i pracę, jeśli się komuś podoba - fajnie, jeśli nie - trudno, jednak nie można obrażać ludzi dlatego, że robią coś co nie każdy rozumie
2012-07-24 10:38
mylisz się. oni nie inwestują swoich pieniędzy tylko publiczne
2012-07-24 12:49
on się myli twoim zdaniem
a moim zdaniem ty się mylisz.
prawda relatywna.
2012-07-26 11:45
2012-07-27 11:18
Prawda jest taka, że to są bohomazy nie mające nic wspólnego ze sztuką i każdy, normalny, z nie-spaczonym ASPumysłem to powie. Jeśli wierzysz w relatywizm prawdy, to już faktycznie krok do nazwania gó*na sztuką.
2012-08-01 13:49
pobudka
2012-07-24 14:21
sztuka dla sztuki i tyle,taka sztuke to kazdy moze ,,uprawiac'' poprzez narysowanie czerwonej kropki na bialym tle a reszta niech mysli co to mialo oznaczac no bo rzeciez musi cos znaczyc bo zbyt proste byloby stwierdzenie ze to zwyczajna kropka bo tak ;]
2012-07-24 14:41
2012-07-24 15:01
przejdźcie się, zobaczcie, obejrzycie a potem komentujcie, przeczytaliście notkę jakiegoś skacowanego pismaka, który tego dnia miał kiepski humor i pojechał po większości, a Wy zaraz podnosicie wrzawę, że za publiczne pieniądze, że bohomazy i powielacie czyjąś - być może nie do końca słuszną - opinię
2012-07-24 08:34
swoje pieniądze i czas?
a to ciekawe
bo coś mi się wydawało że tzw. asp jest w całości utrzymywana z podatków pod przymusem zabranych uczciwie pracujacym obywatelom
2012-07-24 09:04
Wątpię, czy ASP pokrywa im wszystkie koszty materiałów.
2012-07-24 09:59
Asp nawet kartki za darmo nie da, ani ołówka więc proszę...
2012-07-24 10:41
ale da miejsce na 'wystawę' i zajmie się promocją
więc oni nie są aż tak wielce poszkodowani
biedaczki się męczą ze swoimi zboczeniami-homoseksualizmem na ASP bo za głupiutcy byli na uczelnie techniczne.
oj ale oni biedni
jak źle to won do hipermarketu, tam nie każą kupować kartek ani ołówków
2012-07-24 10:58
jakby wszyscy konczyli uczelnie techniczne to swiat bylby pelen nudziarzy , ktorzy siedza za biurkiem i pierdza w stolek...ups przepraszam w skorzany fotel za kupe kasy :) dzieki roznorodnosci swiat jest ciekawy! :) a
jakby wszyscy konczyli uczelnie techniczne to swiat bylby pelen nudziarzy , ktorzy siedza za biurkiem i pierdza w stolek...ups przepraszam w skorzany fotel za kupe kasy :) dzieki roznorodnosci swiat jest ciekawy! :) a "glupiutki" jest ten kto pisze takie farmazony, ktory nie ma pojecia o uczelniach artystycznych tylko widzi swoj maly zamniety, nudny światek...wspolczuje.
2012-07-25 12:39
tak sie akurat składa, że inzynierek przynajmniej wyzywi za swoją pracę rodzinę i pojedzie na wypasione wakacje. Wy całe życie klepiecie biedę w jednej ruderze, ale przecież wasze życie jest takie wspaniałe... główka
tak sie akurat składa, że inzynierek przynajmniej wyzywi za swoją pracę rodzinę i pojedzie na wypasione wakacje. Wy całe życie klepiecie biedę w jednej ruderze, ale przecież wasze życie jest takie wspaniałe... główka pracuje, można w końcu coś sobie wyobrazić i żyć tym tworem wyobrazni. Prawda jest taka, ze 95% studentow i absolwentow ASP nadaje sie w kaftan i na srebrzysko.
2012-07-25 21:53
i doświadczeniom z kształtowaniem materii Leonardo da Vinci tworzył projekty inżynierskie.
2012-07-24 09:51
kazdy student sam musi kupic wszystkie materialy z wlasnych pieniędzy a nie Twoich , uczciwy pracujacy obywatelu! sa to naprawde duze koszta o ktorych Ty nie masz pojecia bo pewnie takie sumki wydajesz na zakupach w
kazdy student sam musi kupic wszystkie materialy z wlasnych pieniędzy a nie Twoich , uczciwy pracujacy obywatelu! sa to naprawde duze koszta o ktorych Ty nie masz pojecia bo pewnie takie sumki wydajesz na zakupach w "Galerii".... wyobraz sobie ,iz czesto studenci PRACUJA gdzie tylko mozna zeby zarobic na te wszystkie materialy i wyobraz sobie ze w ten sposob tez płaca podatki...zebys ty potem mogl pojsc sobie na taka BEZPLATNA wystawe ponarzekac ze to wszystko za TWOJE pieniadze....
nawet nie masz pojecia ile pracy to wymaga...ile nieprzespanych nocy i wyrzeczeń.... znam ludzi ktorzy to tworza , ktorzy mase energii poswięcaja na to aby cos przekazac światu za DARMO....a nie z Twojego podatku...
szok... jacy niektorzy ludzie sa beznadziejnie puści i zacofani w swoim mysleniu....
2012-07-24 10:35
gołe tyłki to nie takie za darmo ta ja gdzie indziej oglądam
"artysci" łaski nie robia
2012-07-24 10:43
nikt im nie każe
mogą zająć się prawdziwymi studiami, ale widać rozumku jest za mało na uczelnie techniczne
za pieniądze podatników? tak! miasto zapewnia miejsce i promocje
a to nie mało
i w dodatku blokuje dostęp do sztuki nie-homo
2012-07-24 11:10
po pierwsze ta sztuka nie jest zadna "homo" nie byles na wstawie a sie wypowiadasz....
po drugie zaloze sie ze nawet nie byles na wystwie tej twojej " sztuki nie-homo"...
i takie twoje myslenie....
2012-07-24 12:11
hahaha hahaha
mamy tutaj krypto geja !!!
spoko stary przyjdzie pora, że przyznasz się w końcu sam przed sobą, później najbliższym a w końcu całemu światu - jak to fajnie jest mieć cudzego penisa we własnym tyłku. to nie boli. w końcu 1/4 ludzi na świecie obojga płci doświadcza tego CODZIENNIE !!!
2012-07-24 20:03
może uczelnie techniczne kończa ci, co nie odrózniają czerwonego od zielonego?
nie wińmy ich
2012-07-25 12:42
2012-07-25 21:56
tak, tak, czytałam: "świat realny" ogranicza się do dumy z "wypasionych wakacji" ;)
2012-08-04 17:54
qwerty. A kształt samochodu, w którym pierdzisz SAM się wymyślił, spodnie, które na grubej d.... nosisz SAME się wymyśliły, fotel, na którym swoją ciężką d... sadzasz SAM się wymyślił, szczoteczkę do zębów, którą Ci mama kupiła i której nie używasz SAMA się wymyśliła.
Jesteś też "sztuką" tylko, że mięsa.
jale
2012-07-25 12:41
a nie koszta
Opinia została zablokowana przez moderatora
2012-07-26 14:07
rozumiem, ze wykluczyłbyś sztuke, chodzil do pracy, chodzil do pracy, chodzil do pracy, chodzil do pracy...i umarl. w smutku. z podatkami w kieszeni.
2012-07-26 15:34
gorzki śmiech ogarnia jak sie czyta taki demagogiczny bełkot !!!!
2012-08-04 17:48
No i g.... wiesz (oczywiście ciołek bez podpisu), więc nie zabieraj głosu. W tej dziadowskiej Gdańskiej ASP studenci a właściwie ich rodzice wydają ciężkie pieniądze na "fanaberie" wykładowców dotyczące prac, które
No i g.... wiesz (oczywiście ciołek bez podpisu), więc nie zabieraj głosu. W tej dziadowskiej Gdańskiej ASP studenci a właściwie ich rodzice wydają ciężkie pieniądze na "fanaberie" wykładowców dotyczące prac, które młodzi artyści za własne pieniądze muszą wykonać (sam koszt bursztynu i srebra, który do jednej z prac trzeba było kupić samemu (każdy student!!!) to koszt około 5000 zł !!!, w dodatku nie wraca to właściciela (studenta), który to wykonał tylko ASP wystawia to na różnych imprezach i nagle to coś "znika", gdzieś się "gubi" lub "podobno" niszczy. Więc "ciołku" nie zabieraj głosu jak nie wiesz.
jale51
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.