Dodaj opinię

Opinie (razem: 78)

  • Szkoda (2)
    Wolałbym, żeby to trójmiejskie firmy przejmowały np. warszawskie.
    maciej
    4 miesiące temu
    • (1)
      Dom Development, to formalnie inna firma a po ludzku ta sama, co EuroStyl - to koledzy, znają się. Dla nich nic się nie zmieni, łatwiej konkurować z dużymi deweloperami na rynku.
      4 miesiące temu
      • O.K., jednak nie zmienia to faktu, że podatki teraz będą płacić w stolicy.
        maciej
        4 miesiące temu
  • Dzięki dużemu kapitałowi (pochodzącemu z majątku firmy produkującej meble Black Red White (5)
    Czyli ze udziały w EuroStyle miał BRW ?
    a
    4 miesiące temu
    • był właścielem
      był właścielem
      był właścielem
      4 miesiące temu
    • (2)
      BRW - EuroStyl - Dom Development --- to wszystko koledzy, mądrzy i pracowici ludzie. Już kiedy EuroStyl powstawał, znali się z Dom Development.
      4 miesiące temu
      • (1)
        Dobrze, że się połączyli. Trzeba trochę odmiany na rynku deweloperskim.

        LCC sterowane przez Pana Leszka Czarneckiego, właściciela i współtwórcę trujących POLISO-LOKAT (poczytaj więcej).

        ROBYG, który powstał z kapitału masońskiego.

        EuroStyl, BRW i Dom Dewelopment, to firmy, które powstały z pracy rąk zwykłych przedsiębiorczych ludzi, do tego rodowitych Polaków. Wiem, bo prześledziłem kilka lat temu ich historię. Dlatego ja wolę takie firmy, niż np. ROBYG-a czy LCC.
        4 miesiące temu
        • dom raczej nie ma zbyt dobrej opinii, a wypowiedzi pana prezesa kiedys pamieram kontrowersyjne.. ale to dawno bylo
          4 miesiące temu
    • To jedna grupa kapitałowa ( z innymi jeszcze firmami)
      4 miesiące temu
  • To nie jest dobra wiadomość dla Trójmiasta. To nasi deweloperzy powinni przejmować tych z Warszawy, a w efekcie u nas odprowadzać podatki.
    4 miesiące temu
  • (1)
    Spółka odpowiedzialna za inwestycje komercyjne to inopa
    4 miesiące temu
  • (18)
    Panie Mikołaju i kto teraz naprawi skarpę po lipcowej ulewie w AMARENO? Czekacie na nowe opady?!
    Gdynianin
    4 miesiące temu
    • (2)
      A kto kazał padać temu deszczu ?
      4 miesiące temu
    • Oficjalna odpowiedź (12)
      Firma Euro Styl przypomina, że zeszłoroczna ulewa była zjawiskiem ponadnormatywny, które zostało uznane za powódź miejską. Wspólnota mieszkaniowa inwestycji Amareno otrzymał finansowanie od ubezpieczyciela, który uznał szkodę (wypłacił środki na naprawę). Dlaczego wspólnota próbuje uzyskać podwójne odszkodowanie za jedną szkodę? Euro Styl wyszedł poza schemat współpracy gwarancyjnej i wspomógł zarząd wspólnoty organizując wykonawstwo prac naprawczych, z którego zarząd nie skorzystał. Jeżeli zarząd nie przekazał Panu oferty (została poparta pełnym kosztorysem oraz sprawdzoną technologią) proponuję przesłanie Panu tej oferty. Na koniec podkreślam ponownie, że wspólnota otrzymała środki na naprawę i jej nie wykonuje pomimo udzielonego przez nas wsparcia organizacyjno technicznego.
      Bartosz Podgórczyk - dyrektor działu marketingu
      4 miesiące temu
      • To konkretna odpowiedź, ciekawe dlaczego Wspólnota nie realizuje naprawy ? (2)
        już tak pobocznie - zastanawiam się jednak nad różnicą technologii wykonania--- są budynki na osiedlach położone nisko ( na dole "górki") i z garażem podziemnym, gdzie wody było może na podłodze ze 3 mm podczas tego deszczu nawalnego 15/16.07.2016. Kwestia drenażu?
        To nie zarzut, pytanie.
        Anna
        4 miesiące temu
        • W garażach podziemnych po tych deszczach było sucho.
          Mimo płynącej z podjazdu wody zamontowana na dole pompa odwodniła teren. Natomiast z drugiej strony, gdzie nie było porządnego odwodnienia urwało nam kawałek skarpy. Woda z fragmentu osiedla nie miała gdzie się podziać i poleciała na plac zabaw (piaskowy) a potem na skarpę. Więc mogło być inaczej. Tak się kończą oszczędności na jakości.
          Amareno
          4 miesiące temu
        • Szkoda słów....
          Wspolnota nie realizuje bo TU wyplacil niewielką kwotę (kwestia ubezpieczenia przez administratora narzuconego przez ES to już inny wątek wcale nie krótszy niż ten). Trzeba by powolac eksperta sporzadzic ekspertyze i wniesc sprawe do sadu. Wspolnota nie jest duza wiec koszty bylyby sporym obciazeniem zwlaszcza ze proces polegalby na przepychaniu sie coraz to nowszymi ekspertyzami. W tym wyscigu es jednak ma znaczna przewage zarowno w postaci ekspertow, biura prawnego jak i zwyczejnie wiekszy budzet i po prostu sie nie kalkuluje. Co do oficjalnej odpowiedzi pana Bartosza - czy ES może również potwierdzić, że montaż bramy wjazdowej był zjawiskiem ponadnormatywnym i data gwarancji/rękojmi dla mieszkańców jest krótsza niż 2 lata. Data gwarancji rozpoczęła się zanim brama została w ogóle zamontowana. Brak fugi w windzie to również działanie es mające na celu poprawienie wydajności i obniżenia awaryjności windy (mniej fugi - mniejszy ciężar)?

          Zanim zdecydujecie się na tego dewelopera, zatrudnijcie dobry sztab prawników tak by zabezpieczyć swoje interesy, które i tak są ignorowane pomimo przysługującego Wam prawa - i nie nie piszę tutaj o skarpie, ale o innych rzeczach, które ES niestety zignorował.
          A jak już ktoś kupi mieszkanie to niech od razu zmieni administratora narzuconego/zaproponowanego przez ES (i niech go tylko nie zamienia na Intradom)

          Jest to opinia wybitnie subiektywna, aczkolwiek nie osamotniona.
          4 miesiące temu
      • Oficjalne pytanie (5)
        Panie Bartoszu, a kiedy firma Euro-Styl ma zamiar zakończyć reklamacje i naprawy na osiedlu Osiedle Morskie w Pogórzu na granicy Gdyni?
        Sprawy ciągną się już 7 lat od początku inwestycji.
        Pan dyr. z działu reklamacji nie ma pojęcia o tym co się tam dzieje i nie przejawia chęci zakończenia tematu np. cieknących balkonów.
        Proszę również o taką profesjonalną odpowiedź.
        4 miesiące temu
        • Przykro mi (4)
          Euro styl development spółka z ograniczoną odpowiedzialnością morskie spółka komandytowo-akcyjna która was budowała została zlikwidowana 2016-02-10 (proszę sprawdzić w krs)
          4 miesiące temu
          • Dlaczego przykro? (3)
            Zaczęli naprawy, nie zakończyli ich, nie przekazali protokołów po reklamacyjnych.
            Na stronie nadal widnieje:

            EURO STYL Spółka Akcyjna (dawniej EURO STYL Sp. z o.o. Sp. K.)
            ul. Leszczynowa 6, 80-175 Gdańsk
            Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku
            VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
            KRS: 0000671284, NIP: 583-29-68-619
            Kapitał zakładowy: 36.177.312,00 zł
            Kapitał wpłacony: 36.177.312,00 zł

            Rozumiem, że Euro Styl SA przekształciło się i przejęło dotychczasowe zobowiązania. Zresztą to ta sama firma.
            4 miesiące temu
            • "Odpowiedzialni za produkt" (1)
              "Motto Jesteśmy fair, które obraliśmy na nazwę naszego programu wartości, wyraża i podsumowuje szeroki wachlarz priorytetów, którymi kierujemy się w codziennej pracy. Każdy dzień w naszej branży przynosi nowe wyzwania, nowe partnerstwa, nowe perspektywy ale wszystkie decyzje, jakie podejmujemy, łączy wspólny mianownik: odpowiedzialność."

              Chyba z tym jest jakiś problem.
              4 miesiące temu
            • To nie to samo - w nazwie ma MORSKIE
              Euro styl development spółka z ograniczoną odpowiedzialnością MORSKIE spółka komandytowo-akcyjna. To nie to samo. Po to S.A. tworzy spółki komandytowe dla każdego osiedla, by potem łatwo w razie problemów je zlikwidować. Z resztą nie tylko ten deweloper.
              4 miesiące temu
      • Odszkodwanie 20 tysięcy
        A koszt napraw ok. 150 tys. zł. Naprawdę się wzbogacimy... A może Pan sobie weźmie tę bramę zamontowaną na naszym osiedlu rzekomo w kwietniu 2014r., kiedy nawet nie było jeszcze osiedla. Każdy z wykonawców łapie się za głowę widząc jakie mamy odwodnienie terenu osiedla. Nadmiar wody powinien spłynąć ze skarpy a nie ze skarpą.
        z Amareno
        4 miesiące temu
      • Panie Bartoszu....
        Nie wiem skąd Pan bierze te informacje..
        Czy szanowny Pan Prezes znajdzie w końcu czas by z nami się spotkać?
        Amareno
        4 miesiące temu
      • Współpracy?
        Czy ma Pan na myśli tego pana co zagęszczał nam ziemię w komorze węzła cieplnego łyżką koparki? Bo do dziś ciąga nas po sądach. Intradom (administrator wskazany przez Państwa) go nam wskazał. W swojej ekspertyzie zaproponował nam też odtworzenie umocnień tensarowskich w skarpie... Ciekawe jak chciał to wykonać skoro zmyło nam czoło skarpy. Geokraty tensar układa się warstwami na zagęszczanej warstwami ziemi i zawija na czole skarpy do góry. I tak po kolei. Trzeba by było rozebrać skarpę do dna żeby tego dokonać. I niby za te 20 tysięcy odszkodowania na naprawę węzła cieplnego i skarpy...
        M
        4 miesiące temu
    • (1)
      Trzeba w takim razie przyjrzeć się Wspólnocie!
      zainteresowany
      4 miesiące temu
      • zapraszamy, może pomożesz odbudować nam skarpę bo na ES nie ma co liczyć
        dostaniesz w prezencie zepsute siłowniki od bramy
        z Amareno
        4 miesiące temu
  • (1)
    To te kmiotki co swoją inwestycję na polach kapusty Kosakowa reklamują jako 'Gdynia-północ' ?
    Żenada
    4 miesiące temu
  • (1)
    Jeśli warszawski Dom buduje jak warszawski Robyg, to najlepsze mieszkania Euro Stylu będą pochodziły z drugiej ręki, wybudowane do teraz.
    4 miesiące temu
  • ..."która lokalnie bardzo dobrze się kojarzy" (6)
    hahaha! to jakiś żart! zapraszamy na Amareno w Gdyni. Czy ustalili Państwo już datę montażu bramy wjazdowej? Bo na protokole jest data kiedy osiedla nawet nie było. A skarpa? Jak można ludziom zafundować dziurawą rurę (sprawa wyszła jak po ulewie rura została odkryta i odpadła plastikowa nakładka, nawet nie została przyklejona), spłynęła skarpa i teraz Eurostyl nawet nie zamierza naprawiać. Ziemia nad węzłem ciepła też się zapadła. Wszystko rok po odbiorze! Mieszkańcy mają teraz naprawiać sobie sami, za swoje pieniądze chociaż osiedle ma 2 lata.
    nie ES!
    4 miesiące temu
    • Gwarancja inwestycji wynosi obecnie 5 lat. (3)
      Więc ES będzie musiał jeszcze przez 3 lata naprawiać państwa skarpę.
      maraskin
      4 miesiące temu
      • (1)
        rękojmia, nie gwarancja
        4 miesiące temu
        • w budownictwie - gwarancja usunięcia wad i usterek (zapis w umowie)
          4 miesiące temu
      • My mamy 3 lata (umowy wg starej ustawy)
        Kończy się w 2018 r.
        4 miesiące temu
    • Co zrobiliście w tej sprawie na drodze prawnej ? (1)
      Deweloper odmówił naprawy ?
      Czy tylko narzekacie w Necie ?
      Jak u nas coś nie tak, od razu do Spółdzielni pisma, wizyty, i Spółdzielnia naprawia.
      4 miesiące temu
      • Pism to już nie policzymy
        Każdy z potencjalnych wykonawców remontu na osiedlu podkreśla, że wina jest w złym zabezpieczeniu skarpy i kiepskim odwodnieniu. A do ES można pisać i pisać.... Daliśmy im szansę naprawy ale mija rok i nic z tego. Ale widzę, że nie tylko nasze osiedle ma problemy z jakością wykonania. Szkoda bo do momentu odbioru mieszkania byłam bardzo zadowolona ze współpracy.
        Ania
        4 miesiące temu
  • EuroStyl (2)
    To bardzo dobra firma. Odbierałem mieszkanie to było tak jak planowano i termin idealnie tak jak informowali. Dodatkowo firma wykonała drogi, dojazdy i chodniki czego nie można powiedzieć o różnych krzak firmach które budują mieszkania. Powodzenia.
    thd
    4 miesiące temu
    • Super !!! (1)
      Ty tam pracujesz czy ktoś z rodziny ?
      Ag
      4 miesiące temu
      • :)
        Jeszcze nie.
        Dopiero CV pisze.
        Z umiejętności dobry w śpiewie jestem, zwłaszcza taki jeden hicior - łubu dubu ...
        4 miesiące temu
  • Na tle innych developerów Eurostyl pozytywnie się wyróżnia (3)
    4 miesiące temu
    • (2)
      niby czym
      4 miesiące temu
      • (1)
        Jakoscią wykonania,rzetelnością i opieką nad klientem nawet po sprzedaży. Naprawy gwarancyjne wykonują bez problemów.
        Cieszę się, że kupiłem miezkanie u nich.
        Szkoda, że znikają z rynku.
        Wojtek
        4 miesiące temu
        • A to chyba pisal jakis pracownik....
          NIE Jakoscią ale BYLEJAKOŚCIĄ wykonania, NIE rzetelnością a olewactwem klienta.
          Naprawy gwarancyjne wykonują bez problemów - bez problemów to maja klientow w powazaniu i wypinaja sie na zgloszenia (nawet nie wiedza kiedy co montuja).
          Cieszę się, że kupiłem mieszkanie u nich, Ja tez sie ciesze, ale nie wezme juz u nich bo jednak obsluga posprzedazowa jest gorzej niz mierna.

          Szkoda - to prawda bo ludzie beda mieli problem z odzyskaniem kasy za swoje roszczenia od nich.
          4 miesiące temu

Twoja opinia

Klikając "Dodaj" akceptujesz regulamin
zamknij
Dodaj opinię