2019-07-13 18:49
Opinia wyróżniona
Pokazy super . Ale ktoś musi wyciągnąć wnioski z ZKM bo za miesiąc duża impreza na lotnisku Air show .
2019-07-14 14:28
ale jeszcze nie doleciały. Ścisle tajne i niewidzialne Moze następnym razem
2019-07-13 22:31
Po prostu z uwagi na pogorszenie pogody ludzie zaczęli opuszczać imprezę szybciej i mniej więcej w tym samym czasie - wiele osób poszło do autobusu jeszcze w trakcie pokazu zespołu samolotów Iskra.
ZKM zaczął ściągać awaryjnie dodatkowe autobusy, nadzór ruchu stał na skrzyżowaniach - co jeszcze mieli zrobić?
2019-07-14 00:06
Autobusy już w Gdyni Gł. czyli na początkowym przystanku były przepełnione. Ludzie na pozostałych przystankach, w szczególności na Pogórzu i w Kossakowie byli nieźle poirytowani, gdy autobusy mijały ich bez zatrzymywania się na przystankach.
2019-07-14 01:02
Będzie znacznie większa impreza, większe pieniądze to i transport znacznie lepszy ;)
2019-07-13 21:17
... oprócz pijanej ekipy Herkulesa, którzy do kabiny zapraszali wyłącznie panienki i serwując niewybredne żarty. A miało być rodzinnie.
2019-07-13 20:21
Wnioski to chyba władzę miasta! Brak Policji straży miejskiej, zkm nie ma samolotów nie przeleci nad korkami..
2019-07-13 19:30
Przecież byl bardzo dobry dojazd i bardzo dobry powrót
2019-07-15 09:36
Szczgoleni jak sie 2 godziny czekalo na zmieszczenie do autobusu
2019-07-14 08:32
Na przystanku będą dwie osoby i się będą wyzywać, kto ma pierwszy wsiąść do autobusu. Taki kraj.
2019-07-14 00:04
Sopocianka, chyba Cię tam nie było. To może lepiej się nie wypowiadaj.
2019-07-13 21:06
Opinia wyróżniona
Jak dla mnie to świetna inicjatywa takich pokazów, dzieci mogły podziwiać z bliska maszyny do których można było wejść i fotkę zrobić no i oczywiście pokazy lotów super. szczególnie loty akrobatyczne grupy biało czerwone
Jak dla mnie to świetna inicjatywa takich pokazów, dzieci mogły podziwiać z bliska maszyny do których można było wejść i fotkę zrobić no i oczywiście pokazy lotów super. szczególnie loty akrobatyczne grupy biało czerwone iskry mimo padajacego deszczu dość mocno było super popatrzeć na te loty. POZDRAWIAM SERDECZNIE PILOTÓW Z grupy biało czerwone iskry . PS. dziękuję w imieniu kobiet za to piękne serce przebije strzała w powietrzu .
2019-07-15 13:57
nie ma to jak dzieci podziwiające broń.....świetna inicjatywa, a raczej inicjacja...
2019-07-14 02:04
2019-07-15 04:30
Si vis pacem, para bellum. Szczególnie w tym regionie Europy.
2019-07-13 18:30
Opinia wyróżniona
był AH-64 Apache, który na takich imprezach w Polsce pojawia się sporadycznie, amerykanie z kawalerii powietrznej zrobili piękny gest dla wszystkich maniaków lotnictwa wojskowego w Trójmieście. ps. dla wszystkich którzy
był AH-64 Apache, który na takich imprezach w Polsce pojawia się sporadycznie, amerykanie z kawalerii powietrznej zrobili piękny gest dla wszystkich maniaków lotnictwa wojskowego w Trójmieście. ps. dla wszystkich którzy uciekli z płyty lotniska podczas mrzawki przy występię Mi-24 informacja taka: 10 minut później znów biło słabe słońce przez chmury i na niebo wzbiły się iskry dając piękny i wzruszający występ
2019-07-15 06:31
2019-07-14 23:35
Prawdziwą wisienką mógłby być V-22. Czasami przylatuje do Gdańska.
2019-07-14 17:53
2019-07-13 23:25
Język polski tym się wyróżnia,że ma specyficzne literki np.ż,a mżawka chyba tak się pisze,a nie mrzawka!!!!
2019-07-14 07:39
Jak za dawnej komuny.
2019-07-14 00:32
2019-07-14 07:32
2019-07-13 20:54
Blacha dobra.
2019-07-13 19:24
Iskry mozna bylo ogladac w pieknym deszczu na przystanku lotnisko. ZKM z troski o nasze wrazenia z pokazow, zagwarantowalo dlugie oczekiwanie na autobus (1,5h)
2019-07-13 22:17
2019-07-14 09:28
Kiedyś to były czasy. teraz to nie ma czasów
2019-07-14 17:56
Kiedyś to ludzie byli ze stali i nie straszne im były trudy. Teraz to same plastikowe p***y, które po dniu bez smartfona i internetu wpadają w depresję. Kruk im na balkonie kracze - i już od razu lamentują. Piszą
Kiedyś to ludzie byli ze stali i nie straszne im były trudy. Teraz to same plastikowe p***y, które po dniu bez smartfona i internetu wpadają w depresję. Kruk im na balkonie kracze - i już od razu lamentują. Piszą artykuły na portalach.
Śmiem twierdzić, że jakby teraz wróciła zasadnicza służba wojskowa i 3-letnia służba na okręcie to kraj trawiłaby fala samobójstw.
2019-07-14 08:38
A dawniej za mięsem ludzie ustawiali się w kolejce już w piątek, a sklep otwierali dopiero we wtorek, bo w poniedziałki mięsne były zamknięte.
2019-07-13 20:51
:)
2019-07-13 18:51
2019-07-13 18:05
2019-07-13 18:34
2019-07-14 08:31
2019-07-14 08:34
Arciszewska-Mielewczyk
Cała na czerwono, aż biła w oczy z trybuny honorowej prężąc się wśród mundurowych i cywilów odzianych w stonowanych barwach
2019-07-15 04:41
O kim piszesz "mędrcze", bo nie znam gości.
2019-07-13 18:38
A dzieci podobno płakały.
2019-07-13 18:46
2019-07-13 19:19
wiedzieli gdzie idą i że będzie głośno.
2019-07-14 08:47
wiary jak w biedronie
2019-07-13 18:07
Wystawa sprzętu z poprzedniej epoki plus F16
2019-07-13 18:23
F16 też pochodzi z tej epoki
2019-07-13 18:30
mówimy o roku powstania koncepcji modelu czy obecnej generacji? Bo to dwie różne rzeczy.
2019-07-13 18:45
2019-07-13 18:51
Nie jest to już może światowy top, ale były zakupione w znacznie unowocześnionej wersji kolejnej generacji.
2019-07-14 02:06
2019-07-13 20:04
Nie złom tylko nowoczesna wersja sprawdzonego konia roboczego. Dużo bardziej przydatna przez kolejne 10 lat od na razie niedopracowanej i mega kosztownej konstrukcji F-35. Kto wie czy w ogóle usuną wszystkie jego
Nie złom tylko nowoczesna wersja sprawdzonego konia roboczego. Dużo bardziej przydatna przez kolejne 10 lat od na razie niedopracowanej i mega kosztownej konstrukcji F-35. Kto wie czy w ogóle usuną wszystkie jego wady.
W Europie nieco nowocześniejsze są tylko Rafale i Eurofighter Tranche 3. I słowackie nowe F16 za 3 lata, z tym że minie kolejnych 5 nim zyskają pełną zdolność operacyjną.
2019-07-14 17:54
2019-07-14 09:56
te iskry to technologia poczatku lat 50.
2019-07-14 19:30
zresztą F-16 to też z poprzedniej epoki
2019-07-13 18:07
Taka jest smutna prawda o naszym lotnictwie. Poza F16 nie mamy właściwie nic wartościowego.
2019-07-13 18:35
2019-07-13 18:37
2019-07-13 20:02
2019-07-13 20:45
2019-07-14 00:51
2019-07-14 12:22
2019-07-14 14:20
2019-07-14 02:09
tej samej klasy piloci. Nie mam na myśli przypadków irackich czy syryjskich niedouków w Migach .
Na szczęście, tej samej klasy piloci siedzieliby tylko podczas konfliktu Rosja - Nato. Ale nawet wtedy mało prawdopodobne, żebyśmy poznali zwycięzce, z racji tego, że na Polskę spadłyby megatony.
2019-07-14 08:51
F-16 i Mig29 są porównywalne o ile mają podobnej klasy elektronikę i uzbrojenie.
Niemodernizowane migi mogą g... zrobić, bo zanim będą w stanie namierzyć 16, to już dawno dostaną rakietą.
2019-07-14 12:30
Po pierwsze - era walk kołowych zakończyła się w latach 50. Późniejsze takie wydarzenia to incydenty, a nie reguła czy ogólnie przyjęta taktyka. Po drugie - MIG-29 miałby szansę w takiej walce tylko z najstarszą wersją
Po pierwsze - era walk kołowych zakończyła się w latach 50. Późniejsze takie wydarzenia to incydenty, a nie reguła czy ogólnie przyjęta taktyka. Po drugie - MIG-29 miałby szansę w takiej walce tylko z najstarszą wersją F-16A. Aktualnie posiadana przez Polskę wersja miażdży przewagą technologiczną MIG-29, który nie dostanie szansy na nawiązanie kontaktu wzrokowego z przeciwnikiem.
2019-07-14 20:26
Za to polski F-16 nie miałby szans z najnowszą wersją MiG-35.
2019-07-15 08:22
poza tym dzisiaj podstawą obrony są rakiety i drony, a samoloty mogą je tylko wspomagać - i to jesli w powietrzu są samoloty AWACS
2019-07-15 12:33
2019-07-15 04:55
Ten komentarz, wg mnie, napisał jego bardzo wierny czytelnik.
2019-07-15 12:32
2019-07-14 07:50
Te maszyny są jeszcze utrzymywane w ruchu po to, aby było na czymkolwiek szkolić pilotów. Poza ich techniczną przestarzałością i zużyciem, głównym ich mankamentem jest brak do nich uzbrojenia. Taki np. Mi24 ma na
Te maszyny są jeszcze utrzymywane w ruchu po to, aby było na czymkolwiek szkolić pilotów. Poza ich techniczną przestarzałością i zużyciem, głównym ich mankamentem jest brak do nich uzbrojenia. Taki np. Mi24 ma na wyposażeniu tylko amunicję do działka i rakiety niekierowane. Powinien jeszcze mieć rakiety sterowane, ale ich od Rosji nie kupiono. I dlatego nadaje się co najwyżej do zwalczania np. ciężarówek w konwojach, o ile wcześniej nie zostanie strącony.
2019-07-14 12:35
Su22 do dzisiaj jest używany z powodzeniem na polu walki (np. syria), podobnie mi24 (afganistan). Nie są to maszyny, które byłby sens wystawiać na linie frontu w nowoczesnej wojnie pełnej skali, ale doskonale nadają się
Su22 do dzisiaj jest używany z powodzeniem na polu walki (np. syria), podobnie mi24 (afganistan). Nie są to maszyny, które byłby sens wystawiać na linie frontu w nowoczesnej wojnie pełnej skali, ale doskonale nadają się do mniej wymagających działań w walkach asymetrycznych co też jest robione tymi maszynami po dziś dzień. Nie bez przyczyny USA inwestuje w samoloty śmigłowe do walk na bliskim kontakcie i wspieranie pola walki. Dla takiego laika jak ty wydawać się może że amerykanie zgłupieli i się cofają do czasów drugiej wojny światowej. Każdy specjalista zaś ci powie, że nie ma sensu wysyłać bombowca stealh i walić rakietami za milion dolarów, w cele pokroju bazy terrorystów, uzbrojone pickupy itp.
2019-07-14 16:23
przed interwencją Rosji te wszystkie Su22 i inne przestarzałe śmigłowce i setki czołgów Asada nie były w stanie pokonać grupki kudłatych fanatyków
2019-07-14 18:13
A poza tym, sam piszesz bajki.
2019-07-15 07:43
wystawiona z hangaru aby sztuka na płycie stała.
:)
2019-07-13 18:54
prawdą, nie jest smutna, biorąc pod uwagę realia, które są takie, że nie ma zagrożenia konfliktem zbrojnym, że czego powinno się radować. Uprzedzę ewentualne oburzenie militarystów pytając, kto, w jakim celu i jakie
prawdą, nie jest smutna, biorąc pod uwagę realia, które są takie, że nie ma zagrożenia konfliktem zbrojnym, że czego powinno się radować. Uprzedzę ewentualne oburzenie militarystów pytając, kto, w jakim celu i jakie korzyści miałby osiągnąć napadając zbrojnie na Polskę w najbliższej i dalszej przyszłości? Jakie miałoby by to uzasadnienie polityczne i ekonomiczne?
2019-07-13 23:25
Długoby wymieniać...
2019-07-14 01:14
Technologia?
Przepraszam, jaka technologie mamy, ktorej inni mogliby nam zazdroscic?
Burkina Faso raczej nas nie napadnie, a Nigeria ma lepsza.
2019-07-14 09:06
Narastające niepokoje wewnętrzne w Rosji, w celu ich rozładowania, zasłonięcia kryzysu gospodarczego, mała wojenka jak znalazł.
Czy 10 lat temu ktokolwiek przewidywał zajęcie Krymu? Napięcia na linii NATO Rosja
Narastające niepokoje wewnętrzne w Rosji, w celu ich rozładowania, zasłonięcia kryzysu gospodarczego, mała wojenka jak znalazł.
Czy 10 lat temu ktokolwiek przewidywał zajęcie Krymu? Napięcia na linii NATO Rosja rosną i ciężko przewidzieć co z tego wyjdzie. Jedno jest pewne, ze słabym krajem nikt się nie liczy. "Jeśli pragniesz pokoju, szykuj się do wojny" ciągle aktualne i jeszcze wiele lat będzie...
2019-07-14 11:29
2019-07-14 20:21
Tak, Lech Kaczyński.
2019-07-13 19:32
Kurka, nie trzeba być wielkim znawcą lotnictwa i prenumerować Skrzydlatą Polskę, by wiedzieć że nasze siły powietrzne są wydmuszką. Ale jednak polski Janusz wie najlepiej! ;)
2019-07-14 00:15
Nie trzeba subować skrzydlatej. WYstarczy latać, by wiedzieć że 20 letni samolot = nowy.
2019-07-14 09:09
2019-07-14 11:55
Mamy serca i dusze. To najbardziej wartościowe!
2019-07-15 07:42
F16 to też już zabytek :) Świat poszedł do przodu :)
2019-07-13 18:07
Ciężko było przewidzieć,że pojawią się tłumy ??? Przecież namawiacie żeby auta zostawiać ! I co ? Dno.....
2019-07-13 18:41
Witamy w północnych dzielnicach Gdyni
2019-07-13 18:48
jak ktoś się wybiera na taką impreze, warto zaznajomić się z opcjami transportu i wybrać optymalną, a nie potem płakać w komentarzach
2019-07-15 09:37
chyba najpierw ZKM powinno sie umiec zorganizowac,
2019-07-15 12:34
2019-07-13 18:54
Ale z czym Ty masz problem hejterze netowy?? Tak cięzko Ci zrozumieć że jak kończą się pokazy to tysiące ludzi idzie w kierunku autobusów i one nie są w stanie odebrać takiej masy ludzi?
2019-07-13 18:57
a tu taki zonk! i bul d
2019-07-13 22:26
Ale co poradzisz że ludzie wolą samochodem
2019-07-13 22:33
Na każdym trawniku w Kosakowie. Jak zaczęli wyjeżdżać królowie leasingu to zablokowali autobusy.
Wielki minus dla leniwej Policji, której zabrakło w newralgicznych punktach.
2019-07-14 08:43
Tylko takie cymbaly jak Ty mają i robią jak zawsze problem. Nie umiesz się zachować? To jedź autem nie autobusem
2019-07-15 10:20
Zawsze źle, zawsze się coś nie podoba. Dostał by każdy swój transport, to i tak by było źle, że w takim kolorze, i nie taka marka. Wiecznie się coś nie podoba
2019-07-13 18:14
Przyjechaliśmy z Gdańska autem, zostawiliśmy auto na parkingu, specjalnie, żeby wybrać się dalej autobusem.
12:15 - żaden nie zatrzymał się na przystanku w Kosakowie do 12:42, cofnęliśmy się do auta, pojechaliśmy
Przyjechaliśmy z Gdańska autem, zostawiliśmy auto na parkingu, specjalnie, żeby wybrać się dalej autobusem.
12:15 - żaden nie zatrzymał się na przystanku w Kosakowie do 12:42, cofnęliśmy się do auta, pojechaliśmy na Kwiatkowskiego 02. To samo, 5 autobusów przejechało, żaden nie zatrzymał się.
Obejrzeliśmy kilka przelotów F-16 w drodze do auta i pojechaliśmy do domu.
Tyle w temacie :| :(
2019-07-13 18:18
Trzeba było samochód zostawić w centrum Gdyni i przesiąść się na 300. My tak zrobiliśmy i dojechaliśmy bez problemu.
2019-07-13 18:31
Ciekawe gdzie w centrum Gdyni mieliby zaparkować tyle tysięcy pojazdów aby dojść na przystanek przy dworcu. Skoro były przystanki to powinni to przewidzieć. Parodia.
2019-07-13 18:49
tylko Państwo niewinne bo im się należało
2019-07-13 23:30
2019-07-14 11:14
2019-07-15 05:40
Spokojnie dojechałem z gdańskiej Moreny. Pod Bramą Papieską na ulicy Zielonej byłem o godzinie 8.50. Jechałem od Dworca Głównego w Gdyni stałą miejska linią autobusowa nr 109, o ile dobrze zapamiętałem
2019-07-13 21:05
2019-07-13 22:32
ja dałem radę - dziś samochód został pod domem i dojechałem z rodziną na miejsce autobusami. Tyle że ja jestem pewnie jakiś dziwny bo wyszedłem z domu o 9 30 , a na lotnisku z jedną przesiadką byłem o 10:10
2019-07-14 14:18
2019-07-13 18:47
2019-07-13 18:29
Bez komentarza
2019-07-13 18:31
trzeba było zachować się obywatelsko i nie truć pustym samochodem, tylko tak jak ja elegancko podjechać autobusem nr 300
2019-07-13 18:59
a potem przejsc 200m i wsiasc w autobus ktorym byscie dojechali na samo lotnisko. a jak chcecie januszować to potem bez pretensji w mediach.
2019-07-13 19:46
Tez przyjechaliśmy z Gdańska, pogoda ładna, wiec juz po 11 byliśmy na specjalnie przygotowanym parkingu, potem spacerek na płytę lotniska, zdążyliśmy wszystko obejrzeć, byliśmy przygotowani na zmianę pogody i delikatny
Tez przyjechaliśmy z Gdańska, pogoda ładna, wiec juz po 11 byliśmy na specjalnie przygotowanym parkingu, potem spacerek na płytę lotniska, zdążyliśmy wszystko obejrzeć, byliśmy przygotowani na zmianę pogody i delikatny zator na Zielonej w drodze powrotnej. Ogólnie wszystko miło i bez spiny. Jedynie nie pozdrawiam de...a, który pomimo szerokich miejsc musiał przywalić mi w drzwi, oraz 'siwego dziada' który darł się na ochronę przy wyjeździe z parkingu. Ktoś inny też to widział?
2019-07-15 05:45
Byłem przed dziewiątą a jechałem z Moreny. Środkami komunikacji publicznej. Tylko, wyłącznie.
2019-07-13 20:08
Zaparkowałem w Kosakowie o 9.30, przejechałem autobusem na lotnisko, na które wszedłem o 10.00. Obejrzałem wystawę, o 12 wyjechałem pustym autobusem do Kosakowa, skąd obejrzałem pokazy dynamiczne. Wsiadłem do auta, po 40 minutach byłem w Gdańsku. :)
2019-07-13 22:28
A księciu chciał jeszcze z Kosakowa dojechać
2019-07-14 09:24
Tak, teraz już wiem, żeby na taką imprezę jechać albo z samego rana albo w ogóle (rodzinnie, bo samemu to inna historia ) Gdynia odpadła jako parking z różnych powodów. Nie wylewam frustracji, przekazałem fakty. Rodzinne w wielu miejscach bywam ale tylko w Gdyni są takie problemy. Pozdrawiam.
2019-07-14 00:08
Nawet z Gdańska jeździ SKM! I nie trzeba martwić się o miejsce parkingowe!
2019-07-14 00:44
.
2019-07-14 08:22
Z gdanska koszmar!
2019-07-15 06:46
Dojechałem z Moreny bez problemu.
2019-07-14 11:16
2019-07-15 14:44
Wystarczyło poczytać wskazówki dojazdu i wsiąść w głównym w 300, albo tym samochodem podjechać do Bramy Papieskiej i bujnąć tyłek 2,5km przez lotnisko. My bez problemu dojechaliśmy z Gdańska autem, zaparkowaliśmy przed Bramią (super organizacja na parkingu!) i potem spacer, jakoś nam odnóża nie odpadły.
2019-07-13 18:17
grubo zainwestować w Polsce? czy leci z nami miler, tzn, pilot?
2019-07-13 19:00
inne
2019-07-13 22:26
2019-07-13 22:37
A nie z demobilu od wuja zza oceanu. Na nasze warunki dużo bardziej praktyczne.
2019-07-14 07:58
To samolot bardziej do szkolenia, niż do walki.
2019-07-14 12:39
2019-07-14 16:33
2019-07-14 18:20
I najwyraźniej, przeczytałem już sto razy więcej mądrych opinii i opracowań od ciebie.
2019-07-13 18:18
Nie potrafi opanować emocji tylko drze się na ludzi i nie ogarnia sytuacji. Słabo
2019-07-13 18:50
2019-07-13 18:53
2019-07-13 19:00
2019-07-13 20:39
2019-07-13 22:24
To nie kwestia ilosci, tylko braku kultury osobistej
2019-07-13 20:46
Powiniren premie dostac. To cud ze komus w ryj nie dal. Autobus podjezdza a juz wpychaja dzieci pod drzwi. Nie dadza wysiasc. Masakra. Lepiej zadnych autobusow na samo lotnisko
2019-07-14 06:52
Że sam w ryj nie dostał...
2019-07-14 08:21
Prostaczka,damą to ty nie jesteś.
2019-07-13 21:31
W oczekiwaniu januszerka się włączyła ... Szkoda chłopa , sam jeden przeciw bandzie ograniczonych wąsaczy
2019-07-14 11:31
Po pierwsze. Raczej opanowany facet. Przecież babcie wpychały się przed małe dzieci tak, że autobus drzwi zamykał i otwierał 5 razy bo było za dużo ludzi. Ale zamiast wysiąść i poczekać na następny to nie lepiej żeby
Po pierwsze. Raczej opanowany facet. Przecież babcie wpychały się przed małe dzieci tak, że autobus drzwi zamykał i otwierał 5 razy bo było za dużo ludzi. Ale zamiast wysiąść i poczekać na następny to nie lepiej żeby powtórzyły się Kokoszki albo, ktoś wpadł pod autobus. Te nieogarnięte baby nie rozumieją inaczej niż jak się do nich krzyczy.
Po drugie: Władze namawiają ludzi do pozostawienia samochodów w domu - ja tak zrobiłem ale oczekiwałem w zamian, że będzie sprawna komunikacja nie była.
Po trzecie jeżeli na teren lotniska można się dostać tylko autobusem, który kursuje z Gdyni a objazd całej trasy zajmuje pewnie z 50 minut to powinny być dodatkowe autobusy np 301 i 302, które kursują między bramami lotniska bo taki autobus zrobi 3 kursy zamiast 1.
I za to powinien, ktoś ponieść odpowiedzialność. Ale oczywiście tej odpowiedzialności nie poniesie.
Po czwarte chętnie został bym do końca imprezy bo potem było piękne słońce ale jak ostatni kurs autobusu jest o 17:00 na autobus trzeba czekać 1,5 godziny bo było tyle ludzi to trzeba było iść w ten dziki tłum emerytów i się przepychać.
I po piąte Moim zdaniem było dużo ludzi czekających na autobus, którzy w tej przepychance próbowali uspokoić sytuację i przemówić do rozumu tłumu aby się nie stratował . A komu? Niestety głównie przepychały się stare babcie co się skarżą jak młodzież ich nie szanuje. Niestety na ten szacunek nie zasłużyli co wczoraj bardzo ładnie pokazali. To pokolenie musi odejść aby coś się zmieniło na lepsze.
Pokaz był super, była moc a piloci dali radę.
Dużo fajnego sprzętu.
Lotnisko w Kosakowie ma potencjał tam jest naprawdę dużo miejsca.
Deszcz też nie był straszny.
2019-07-14 11:59
Pomyśleć jeszcze trzeba o tym aby autobusy mogły wrócić. Kiedy wojsko pozwoliło w końcu wychodzić bramą na Kosakowo było widać że wszystko stoi rondo przy urzędzie gminy Derdowskiego stała od szperka nie było opcji aby dojechać do Kosakowa. Sam mijałem 4 puste autobusy w korku.
2019-07-14 15:06
Ludzie to bydło więc nie ma co się dziwić że darł się na stado szturmujące autobus.
2019-07-13 18:20
ZKM wszystko popsuł.
2019-07-14 08:50
Bo się pchasz na siłę i sadzisz do nic nie winnego gościa prostsku z wiochy
2019-07-15 12:47
zawsze stary postkomunistyczny moloch !!!!! i ta ich załoga !!!!
2019-07-15 14:00
Dobrze że dopisałeś że wojsko organizowało. A nie miasto ani nie ZKM.
Więc dlaczego ZKM miałby podstawiać jakieś dodatkowe autobusy?? lub cokolwiek??
Mimo że to zrobili i tak ludzie tacy jak Ty morde darli że chcą wsiadać do autobusów bo kilka kropli deszczy spadło.!
2019-07-13 18:21
Obżerające się frytkami z keczupem Janusze z Grażynami z piwem w plastikowych kubkach w swoich starych VW i Audi zablokowały skutecznie autobusy :(
Dla władz miasta spory minus za brak separacji ruchu i gnębienie przez to pasażerów.
2019-07-13 18:22
2019-07-13 21:07
2019-07-13 18:26
to już stare z tymi Januszami i Grażynami ,no spadź
2019-07-14 02:15
2019-07-14 00:16
Separację ruchu to ty kolego masz w klasie C i D, a nie w G (co za przypadek, G jak Gdynia!!)
2019-07-14 16:12
co masz przeciw ludziom jeżdżącym vw, audi, jedzących frtyki z keczupem i pijących piwo z kubka?
2019-07-15 07:23
Ta pogadac dla polakow to musi byc KTOs z PO
2019-07-13 18:22
Miło, że ZKM Gdynia zagwarantowała autobus linii 300 bezpośrednio na lotnisko (lepiej niż poprzednio), ale faktycznie był problem z powrotem... Za dużo ludzi, za mało autobusów, niestety. Deszcz padał, a w ludziach obudziły się instynkty pchania się na chama :/
2019-07-13 19:45
Deszczu sie paparuchy boja..no dramat.
2019-07-15 11:31
Jak impreza się skończyła poszliśmy do autobusów i nic nie było czekaliśmy 15 min i nic. wszyscy szli do Kosakowa na pieszo. Pan z zkm mówi że spacer ok 15 min a my z dzieckiem szliśmy godzinę. minęło nas kilka autobusów ale upchanych masakra.
dziecko nie było zadowolone a miały być autobusy co 5-10 min.
2019-07-13 21:33
mój Adrianek z Brajankiem i Dzesiczką płakali bo frytki im w autobusie zgnietli. Jak tak można, w czasach kiedy ziemniaki są w cenie, robić tak okropne rzeczy dzieciom.
2019-07-14 08:24
A wiesz że w środkach komunikacji miejskiej nie wolno spożywać takich rzeczy jak frytki,nawet czytać nie musisz umieć ,są piktogramy , takie pismo obrazkowe jak nie wiesz.
2019-07-13 21:57
A skąd ci ludzie mogli wiedzieć na kogo się akurat pchają ?
2019-07-14 01:26
Sam się pchałeś. Trzeba było przeczekać ten kapuśniaczek albo przyjechać swoim autem.
2019-07-14 08:21
"'Skąd mam wiedzieć na kogo się pcham i kim jestem''" -do rymu,:) deszczyk nie powinien powodować tej paniki. Taki mamy klimat
2019-07-14 08:22
Te instynkty to oni mają codziennie.
2019-07-14 08:38
Polaki-robaki - mongolska dzicz.
Niestety :/
2019-07-14 22:57
Dobrze ze chociaż nazywasz to po imieniu. Dodałbym ze na chama nie jest zbyt adekwatne do sytuacji. Nazwałbym to po chamsku czyli normalnie dla tego rodzaju osobników, którym zachowanie się z odrobina kultury, uwłaczałoby ich godności.
2019-07-16 09:50
Po co wam autobusy???
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.