2020-07-04 07:41
zaskakująco wysokie prędkości
nic dodac, nic ująć.
2020-07-04 08:11
Jak ma imponująca liczbę watów, to to zapewne nie jest to rower w świetle ustawy o ruchu drogowym (max. 250W) i po ścieżce rowerowej, jak ta na fotografii, taka maszynka do zabijania jeździć nie powinna. I to zarówno ze względu na przepisy jak i na zdrowy rozsądek.
2020-07-05 17:36
a kto go sprawdzi, jak policja gardzi rowerami, nie będą nimi jeździć, bo można się spocić i nie ma klimy, oraz klucze uwierają w kieszeni i strach się bać, tak te kierofce jeżdżom, siodełko niewygodne i ogór przez te
a kto go sprawdzi, jak policja gardzi rowerami, nie będą nimi jeździć, bo można się spocić i nie ma klimy, oraz klucze uwierają w kieszeni i strach się bać, tak te kierofce jeżdżom, siodełko niewygodne i ogór przez te ich majty widać, oraz wstyd przed kolegami też ze wsi, a w wygodnych furach z wygodnymi poddupnikami, nadającymi się do wygodnego spania w krzaczorach na służbie
2020-07-07 08:00
bo nie da rady z marszu wsiąść i pojechać ;-)
Moc, stopień wspomagania i prędkość do której silnik wspiera, można przy tym kontrolerze ograniczyć i będzie zgodnie z przepisami. Każdy silnik da się przeciążyć zanim się uszkodzi, więc teoretycznie żaden nie spełniał by przepisów.
2020-07-04 14:03
nic dodac nic ujac, odlacz klawiature, jest Ci nie potrzebna.
2020-07-05 19:20
stąd pomysł
2020-07-04 07:52
2020-07-04 08:04
Wygląda na bardzo wygodny.
2020-07-04 14:58
podjedż pod duże wzniesienie.....
2020-07-04 15:13
Przecież jest wspomagany elektrycznie
2020-07-07 19:36
Jak strome? Choć podjazdy pod wzniesienia to słaby punkt roweru z napędem na przednie koło, w dodatku poziomego, ale podjedzie spokojnie na każdą górkę w mieście, nawet bez wspomagania. Czasem dogoni innych, a przy zjeździe zniknie przed nimi ;-) bezcenne!
2020-07-08 07:22
co masz w zamian? I tak się nie rozpędzisz bo instynkt samozachowawczy nie pozwoli, a jak pozwoli to długo nie pojeździsz
Sorry ale wielu kierowców po prostu nie patrzy w miejsce o współrzędnych 60cm nad jezdnią i 50cm od krawężnika i ja się im nawet nie dziwię... Bo po co? Nic tam nie ma, chyba że poziomka tego pana się akurat znajdzie
2020-07-08 09:56
Jak widzę, nie raczyłeś nawet spojrzeć na film z prezentacją. Rower ma dwie flagi na poziomie głowy dorosłego człowieka to raz, dwa - rower nie ma 60cm, nie ma też 70 cm wysokości, moja głowa znajduje się na wysokości
Jak widzę, nie raczyłeś nawet spojrzeć na film z prezentacją. Rower ma dwie flagi na poziomie głowy dorosłego człowieka to raz, dwa - rower nie ma 60cm, nie ma też 70 cm wysokości, moja głowa znajduje się na wysokości około 130cm lub wyżej - wzrost dziecka, a jeżeli tego kierowca nie zauważa to powinien stracić prawo jazdy w trybie natychmiastowym bo stwarza zagrożenie dla życia dzieci. Tak więc niestety nie widziałeś pojazdu na żywo kolego, nie obejrzałeś filmu i mówisz takie rzeczy, które nie mają pokrycia z prawdą. Przykre w zasadzie. Polecam poczytać na temat efektu dunninga-krugera.
2020-07-08 16:58
marne pocieszenie dla rozjechanego a wymuszenia to przecież
dla rowerzysty codzienność. Więc po kija rower, który jest gorzej widoczny a którym się można rozpędzić więcej niż "normalnym"
2020-07-08 17:39
Rower nie jest gorzej widoczny. Rower jest lepiej widoczny niż normalny. A co do rozpędzenia się - prędkości są porównywalne w warunkach miejskich do normalnego roweru. Nie wiesz o czym mówisz ale mówisz po to żeby mówić. Bez sensu.
2020-07-11 14:21
Mam podobny model na klasycznych oponach, przejeździłem kilka tysiecy kilometów i wiele całodniowych wypadów na długich trasach.
2020-07-04 10:53
takie rowery sa do pokonywania wielkich odległości czyli na długie jazdy.
2020-07-04 11:57
2020-07-04 15:33
2020-07-04 21:27
W takim przypadku żaden rower nie jest wygodny.
2020-07-06 19:01
i stanąc na pedały wjeżdżają tylnim
(ewentualnie podrzucić tylne koło jeśli ma się wpinane pedały)
Ten rower pod nic nie pdjedzie.
2020-07-06 20:33
a dużo jeździłeś fat'em z przednim napędęm?
2020-07-07 12:55
Raczej nie wiesz, a piszesz.
2020-07-04 08:58
Pojazd o takiej masie i rozwijający takie prędkości powinien poruszać się po drodze, a nie po ścieżce rowerowej. To jest Moje zdanie, nie wiem jak to wyglada z punktu prawnego ustawy PoRD.
2020-07-04 10:19
Śmieszki rowerowe tylko dla chudych!
2020-07-04 10:36
Jeżeli rowerzysta waży 80 kilo i rower 30 to rozumiem że rowerzysta o wadze 100 kilo na 15 kilowym rowerze też ma wypad robić ze DDR? Facet.
2020-07-04 11:06
Nie rozpedzi się tak szybko. Uważam, że pojazdy napędzane inaczej niż siłą własnych mięśni powinny poruszać się po drogach, a nie ścieżkach rowerowych. Takim pojazdą jest bliżej do motocykli niż rowerow.
2020-07-04 11:11
Co to za głupoty? Najpierw myśleć, potem pisać. Nie odwrotnie
2020-07-04 12:28
Gość tym elektrykiem pojedzie dwa razy wolniej niż jakieś obcisłe rajtuzy na kolarzówce.
2020-07-06 14:16
Ok, już wbijam na Grunwaldzką z moją hulajnogą.
2020-07-04 10:52
To, że może, nie znaczy, że musi.
2020-07-04 10:55
dostarczających hamburgery.I nie widzę by ktoś reagował. A tobie przeszkadza rower poziomy.
2020-07-06 11:30
a po drodze rowerowej teoretycznie można poruszać się zgodnie z ograniczeniami na danym odcinku...natomiast zupełnie nie rozumiem idei takiego roweru:)
2020-07-10 14:18
Z punktu widzenia ustawy DDR jest zwykle częścią drogi.
2020-07-04 09:46
2020-07-04 15:36
2020-07-04 09:48
Rowerzyści w Gdańsku to prawdziwa plaga. Stwarzają tylko niebezpieczeństwo dla pieszych. Nigdy nie używaja dzwonków. To skandal.
2020-07-04 10:37
Rozumiem że sądzisz po sobie?
2020-07-04 10:57
2020-07-04 12:28
Na części rowerów są dzwonki, nie wszyscy je maja
2020-07-06 11:31
2020-07-06 10:08
Nie znam nikogo, kto by nie miał roweru.
2020-07-06 11:37
na całym świecie oznacza ostrzeżenie i jest postrzegane jako uprzejmość. u nas jest uznawane przez większość społeczeństwa za natarczywe pospieszanie, wręcz obelgę, jak jazda z wciśniętym klaksonem...kilka lat temu po
na całym świecie oznacza ostrzeżenie i jest postrzegane jako uprzejmość. u nas jest uznawane przez większość społeczeństwa za natarczywe pospieszanie, wręcz obelgę, jak jazda z wciśniętym klaksonem...kilka lat temu po kilku więzankach dziennie w ciągu kilku tygodni oduczyłem się używania dzwonka (i nie, nie jeździłem jak wariat rozganiając ludzi). ludzie lepiej reagują na dźwięk ostrego hamowania...przykre.
niebezpieczeństwo dla wszystkich stwarzają na naszych drogach wszyscy. i piesi wcale nie są lepsi od kierowców. natomiast rowerzyści wybijają się na tym tle- z prostej przyczyny- jest ich stosunkowo mało, a wielu takich, co uważa, że wszystko im wolno.
2020-07-06 13:29
Hejterom nie dogodzisz...
2022-03-28 18:09
Jest obowiązek posiadania dzwonka ale nie ma obowiązku jego używania.
2020-07-04 09:54
Wejdźcie na YT, znajdziecie multum podobnych i lepszych konstrukcji.
Pffff... "jedyny".
2020-07-04 10:38
Takiego nie ma. Przesłałeś materiał filmowy? Pokaż mi drugi fat ze skrętną ramą.
2020-07-05 16:43
każdy rower robiony samodzielnie przez jego użytkownika, nieseryjny, a nawet każdy rower fabryczny po rozległych przeróbkach, staje się
"jedyny taki na świecie"
większość poziomek w PL tak ma,
każdy rower robiony samodzielnie przez jego użytkownika, nieseryjny, a nawet każdy rower fabryczny po rozległych przeróbkach, staje się
"jedyny taki na świecie"
większość poziomek w PL tak ma, choć seryjnie (krótkie serie) robią je w NL i D
to nie bryczka, że jak stoi dziesięć podobnych na parkingu, to kierowczyk musi sprawdzać blachy, albo włączyć pilota, by odkryć która furmanka jest jego
2020-07-07 17:07
Nie zgodzę się z Tobą, ten rower jest pierwszym FATEM ze sterowaniem flevo. jest nietypowy i jedyny bo nikt wcześniej nie zrobił takiego i nie chodzi o modyfikacje tylko o główne cechy danego pojazdu. Nie ma na całym
Nie zgodzę się z Tobą, ten rower jest pierwszym FATEM ze sterowaniem flevo. jest nietypowy i jedyny bo nikt wcześniej nie zrobił takiego i nie chodzi o modyfikacje tylko o główne cechy danego pojazdu. Nie ma na całym świecie fat flevo. fat poziome są ale nie ze sterowaniem w ramie, są flevo ale nie ma na grubych oponach. Mam nadzieję, że wyjaśniłem dostatecznie?
2020-07-04 10:36
Skoro ten "rower" włącza silnik przy użyciu manetki, ma dużą moc (nieokreśloną w artykule) oraz osiąga duże prędkości (znowu bez konkretów), to nie jest rowerem.
2020-07-04 10:53
To nadal rower.
2020-07-05 09:36
O ile spełnia ograniczenia na moc, prędkość i sposób załączenia wspomagania.
2020-07-04 10:59
2020-07-05 09:40
O ile ma ograniczenie prędkości do 45km/h i nie przekracza 4kW.
2020-07-07 17:03
taka jest prawnie dozwolona moc i prędkość objęta wspomaganiem. Powyżej - motorower, rejestracja pojazdu i jazda tylko po ulicy.
2020-07-07 20:09
Rower nie przestaje być rowerem od samego wstawienia wspomagania. Silniczek na filmie wygląda na przekładniowy, czyli ma moc nominalną sporo poniżej 1kW. Żeby był zgodny, wystarczy czujnik, reszta to ustawienia w sterowniku. Pojazd trochę inny niż powszechne wyobrażenie, co wcale nie znaczy, że nie może być rowerem :-)
2020-07-04 11:03
Bardzo nienaturalny kąt ułożenia szyjnego odcinka kręgosłupa. Musi nieźle boleć po paru godzinach jazdy.
A jak jeszcze nie boli, to zacznie z a jakiś czas.
:)
2020-07-06 13:33
2020-07-07 17:00
Nie bolało, nie boli i nie będzie boleć. Na rowerach tego typu jeżdżę od 4 lat i nie mam problemów z bólem kręgosłupa. Miałem takie problemy wcześniej po standardowych rowerach i odginaniu głowy do tyłu, nie wspominając
Nie bolało, nie boli i nie będzie boleć. Na rowerach tego typu jeżdżę od 4 lat i nie mam problemów z bólem kręgosłupa. Miałem takie problemy wcześniej po standardowych rowerach i odginaniu głowy do tyłu, nie wspominając o bólach nadgarstków i innych części ciała. Poziome rowery są w mojej ocenie lepsze od standardowych jeżeli chodzi o komfort jazdy i nie tylko. Wiadomo - jak wszystko - mają też wady.
2020-07-07 20:26
Gościu od innej poziomki, przejechał mazurski ultramaraton rowerowy - ponad 610 km w dobę. Ma się dobrze.
2020-07-10 16:59
A to dziwne bo jeżdżę podobnym od 26 lat i jestem zdrowy jak ojciec grzyb z radia - macham kulasami niczym króliś - no chyba że zmarłem i se pedalrzę jako zmarły ...
2020-07-23 13:49
Jeździł Pan czy jest pan lekarzem? A może wróżbita Maciej?
2020-07-04 11:04
bo jak nie radzę przeczytać i won z chodnika
2020-07-06 14:21
I niby jaki związek ma ten artykuł z chodnikiem?
2020-07-07 16:56
Też się zastanawiam bo po chodnikach nie jeżdżę :D Koleś widać ma jakieś kompleksy czy coś :D
2020-07-04 11:09
2020-07-05 13:49
Jest bardzo wiele konstrukcja tego typu. Im pozycja bardziej siedząca, tym łatwiej patrzeć (obrzuci się) do tyłu.
Patentów na lusterka też jest sporo. Od lusterek zwykłych lub sferycznych na kierownicy, przez montowane przy okularach czy kasku, po takie patenty jak lusterka w zewnętrznej części rękawiczek.
2020-07-07 16:58
Zastanawia mnie tylko dlaczego wymaga się ode mnie lusterek i oglądania się do tyłu skoro w 99% rowerów jakie mijam codziennie lusterek nie ma, a sam nie mam problemu z oglądaniem się na boki. Dodam że 70% rowerów jakie jeździ nie ma oświetlenia nawet nie mówiąc o odblaskach, wiec dlaczego do mnie jest problem o lusterka?
2020-07-06 13:35
użytkownik nie jest 'elastyczny' w siodełku, nie może się sprawnie obrócić i rozejrzeć na lewo prawo , takie siedzenie nieruchome w fotelu jest niepraktyczne do dynamicznej jazdy w mieście.
2020-07-07 16:57
Misiu, kręgosłup mam zdrowy, mogę się bez problemu spojrzeć w lewo i prawo :D weź nie rób ze mnie inwalidy :D
2020-07-07 20:37
a w rowerze nie ma "pola martwego", karoseria nie zasłania i lepiej słychać co się dookoła dzieje. Do tego jest się ciągle w ruchu. Spokojnie można się odchylić i rozglądać. Lusterka już ktoś pięknie opisał.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.