Dodaj opinię

Opinie (60) ponad 10 zablokowanych

  • Czekamy na to kilka lat zeby nasza Lechia była wielka
    1 rok
    • Wielka to była z niej beka w zeszłym sezonie...
      Wystarczy nara,ie by grali ambitnie i zostawiali serducho na boisku...
      Krzyś
      1 rok
    • Peszko dostał wyrok KL - 3 miesiące, no to teraz lechia będzie bardzo wielka! buhahahhaha :) (1)
      pierwszy "reprezentant" z Lechii zagrał na mundialu, wrócił do polskiej ekstraklasy i zagwiazdorzył... lechia to wstyd - ch.. du.. i kamieni kupa
      1 rok
  • Lechia powinna składać się tylko z obcokrajowców, (3)
    młodych, szybkich i wychowanków znanych klubów.
    ian stuart
    1 rok
  • Flavio kat arki, miejmy nadzieje, że w tym sezonie bedzie miał taką samą passę:) (2)
    1 rok
  • Właśnie.. (1)
    Nie gadaj tylko graj.Język piłkarzom zawsze wkręca się między nogi.Początek już fajnie zrobiony, za co dziękuję :)
    Krzyś
    1 rok
    • W poprzednim sezonie Flavio zamulal gre Lechi w ataku na skrzydle
      W tym dobrze pracuje z przodu, pamietajmy ze szybszy i lepszy nie bedzie. Moglby popracowac nad sila fizyczna bo za czesto sie przewraca i rozklada rece.
      1 rok
  • dobry zawodnik, powodzenia Flavio (2)
    tylko szybkość musi poprawić
    ale na to chyba już za późno, bo lata lecą
    gdyby nie ta szybkość to pewnie grałby w reprezentacji Portugalii
    Stary Kibic
    1 rok
  • wczoraj legia warszawa pokazala gdzie jestesmy w europie (3)
    tylko grzybobranie sie liczy kto z kim i po ile..
    kibic amator
    1 rok
  • Obiecanki cacanki a kibicą radość
    1 rok
  • flavs ma plusa (1)
    że trafił do siatki w ostatnim meczu,
    ale aby być konsekwentnym,
    a nie czcze gadki uskuteczniać,
    to nie powinien wywiadów udzielać,
    w których gada do redaktora,
    że nie powinno się gadać, a pracować
    tylko udowadniać to czynem, na boisku - zobaczymy.

    zwykle ci co gadają najwięcej o pracy, robią najmniej,
    bo gadają.

    a za to gadanie, w kolejnym meczu, flavs może się ze*rać.
    można? można.
    bla bla bla z d*py
    1 rok
  • Lechia Gdańsk (2)
    Szyk i Elegancja!
    1 rok
  • chodzcie na nich i płaćcie, oni i tak was mają wiecie gdzie, i wielokrotnie już dawali temu wyraz......
    1 rok

Twoja opinia

zamknij
STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii