2018-01-11 17:25
Wygląda ładnie i wszystko super puki nie ruszysz - miałam okazje być na jeździe próbnej i w skrócie to dramat, zawieszenie strasznie twarde - czuć każdą dziurę, przy prędkości 60 km/h głośno jak jak na dworcu. Po 30
Wygląda ładnie i wszystko super puki nie ruszysz - miałam okazje być na jeździe próbnej i w skrócie to dramat, zawieszenie strasznie twarde - czuć każdą dziurę, przy prędkości 60 km/h głośno jak jak na dworcu. Po 30 minutach jazdy ból głowy gwarantowany. Brakuje aut małych miejskich ale o średnim standardzie, wyciszonych i z miękkim zawieszeniem. Wszystkie te maluch są twarde i głośne no ale tanie.
2018-01-11 18:41
Bzdury. To jeden z lepszych samochodów segmentu B. Przejedź się innymi wynalazkami to szybko przeprosisz się z Fiestą.
2018-01-12 04:32
Co nie znaczy, że nie ma racji w stosunku do zawieszenia. Polo będzie miększe od Fiesty.
2018-01-12 07:44
a może mięksiejsze?
2018-01-15 18:35
2018-01-14 13:45
Prawda, faktycznie porównałam fiestę z seg B z innymi autami z segmentu C, które testowałam. Ostatecznie kupiłam astre ale to segment wyżej.
Musze zatem przeprosić bo porównywanie aut z 2 różnych segmentów mija
Prawda, faktycznie porównałam fiestę z seg B z innymi autami z segmentu C, które testowałam. Ostatecznie kupiłam astre ale to segment wyżej.
Musze zatem przeprosić bo porównywanie aut z 2 różnych segmentów mija się z celem.
Natomiast ogólnie oceniając ten samochód, uważam że jest dość głośny i twardy - ale faktycznie jest to typowe pewnie dla tego segmentu, co jest ściśle związane z ceną. Astra kosztowała po upustach 68tys zł a fiesta około 55.
2018-01-11 22:43
Ty nie masz samochodu, a tym bardziej nigdy nowego nie miałeś.
Chyba, że polecisz z historią, że od zdania PJ latałeś tylko eskami
2018-01-11 22:42
Oj, chyba faktycznie jezdziles maluchem. Jezdze Fiesta juz 2 lata, salonową, i jakoś inne auta blado przy niej wypadaja. Jest zupelnie odwrotnie niz piszesz.
2018-01-11 22:19
zesr....ło się gów....o, a maluchem kiedyś jechałaś?
2018-01-11 21:02
Serio?
2018-01-15 07:54
Czekając na ręcznej myjni miałem okazję pooglądać na parkingu taką nową fiestę. Jedno co mnie niestety uderzyło na dzień dobry to słabe spasowanie elementów nadwozia. Wskutek złego montażu przedniego zderzaka fiesta
Czekając na ręcznej myjni miałem okazję pooglądać na parkingu taką nową fiestę. Jedno co mnie niestety uderzyło na dzień dobry to słabe spasowanie elementów nadwozia. Wskutek złego montażu przedniego zderzaka fiesta miała poodbijany lakier na granicy przedni zderzak - przednie nadkola i to w aucie które zakładam miało kilka tys. km. Za rok będzie ruda i znowu będzie hejt że ford rdzewieje. A szkoda bo auto ładne. Sam miałem forda i uważam że to bardzo dobre auta.
2018-01-11 12:08
Fajne autko. Szkoda,że u nas nie można kupić nowego autka za kilka dobrych pensji(tzn nie wszyscy tak mają). Kuzyn w Niemczech kupił nowego Hyundaia kombi za niespełna 10 pensji a nie jest bankierem a... magazynierem.
Fajne autko. Szkoda,że u nas nie można kupić nowego autka za kilka dobrych pensji(tzn nie wszyscy tak mają). Kuzyn w Niemczech kupił nowego Hyundaia kombi za niespełna 10 pensji a nie jest bankierem a... magazynierem. Polskie realia w podobnej relacji zarobkowej pozwalają zakupić nastoletniego "niemca" z trzeciej ręki z kręconym przebiegiem. Niestety.
2018-01-11 12:39
dokladnie, chore to jest w tym kraju, ceny zachodnie, pensje polskie
2018-01-11 19:23
jeszcze parę lat rządów PiS i przestaną sie ludziom marzyć nowe autka...
2018-01-11 19:47
wrócą do wozów konnych....
2018-01-12 20:57
dzieci partyjnychi bonzów.
2018-01-11 12:11
Lecz się człowieku.
2018-01-11 12:48
2018-01-11 12:49
Od 374 zł miesięcznie za to auto. Serio jest to dużo? To ile byście ludzie polacy robacy chcieli płacić za możliwość jazdy autem? 100zł?
2018-01-11 13:02
Magiczne "od".
Teraz idź do salonu i niech podliczą wszystko. Wersja nie bida nie bogacz. Napisz wtedy ile miesięcznie za takie autko miejskie.
2018-01-11 14:39
No sorry, nie każdy musi jeździć 'full wypas'. Gościu napisał, że nie stać ludzi na kupno nowego auta, a nie na full wersje. Taką bieda wersją też da się jeździć sprawnie i co najważniejsze bezpiecznie, czego nie można powiedzieć o 10 letnich szrotach z wytłuczonym zawieszeniem i sparciałymi "oryginalnymi" oponami.
2018-01-11 15:06
2018-01-12 14:50
St-line 125km na wypasie rata 700zl przy wplacie 7 tys. ubezpiecznie 1 rok wliczone w raty, kolejne lata 1300zl, wiem bo planuje kupic ten wlasnie model i wszystko sprawdzalem
2018-01-12 04:24
A za passata w gnoju nie płacisz OC? Tu masz mały silnik = niższe ubezpieczenie.
2018-01-12 09:07
Naucz się chamie odzywać... Dopiero wtedy wchodź na portale tego typu.
A co do fordów, tragicznie się je prowadzi...
2018-01-11 19:46
i pierdylion lat spłaty
2018-01-11 21:35
Tylko że pewnie chodzi o to że masz wpłacić 60% wartości auta, a potem przez 5 lat jeszcze spłacać po 374 zł... Czyli taki "mały" haczyk... ;)
2018-01-12 04:29
To jest kwota za możliwość UŻYTKOWANIA auta, a nie jego zakup. Płacisz przez 3-4 lata po te kilkaset złotych i następnie bierzesz nowe auto do UŻYTKOWANIA na kolejne 3-4 lata.
Zaraz się podniesie lament, że
To jest kwota za możliwość UŻYTKOWANIA auta, a nie jego zakup. Płacisz przez 3-4 lata po te kilkaset złotych i następnie bierzesz nowe auto do UŻYTKOWANIA na kolejne 3-4 lata.
Zaraz się podniesie lament, że oni chcą kupić auto a nie "wynajmować". Tylko trzeba sobie zadać zasadnicze pytanie. Po co Ci samochód? Aby go mieć, czy aby nim jeździć?
2018-01-11 12:45
Jakbyś nie siedział ciągle przed kompem i klepał te swoje durne wypociny de billu, to byś zarobił na nowy samochód.
2018-01-11 13:05
Dlaczego wyzywasz ludzi od de billi?
Czy już od dziecka miałeś skrzywioną psychikę?
2018-01-12 04:26
Pierwszy komentarz został napisany przez jegomościa "thebill", który czytamy "de bill", z racji tego, że jego mądrości pojawiają się pod KAŻDYM artykułem i nie wnoszą niczego nowego.
2018-01-11 22:36
ot taka smutna prawda
2018-01-12 10:21
Wczoraj ok 17 dokładnie ten samochód szalał pomiędzy Sopotem a Gdynią. Siedział na zderzakach, skakał z pasa na pas. Jeżeli Wasz pracownik tak jeździ, to robi Wam niezłą antyreklamę...
2018-01-12 14:42
że taki żwawy zwinny i szybki
2018-01-11 12:39
Za 10 lat jesli jescze bedzie ta nowa motoryzacja jezdzic to kupie po niemcu :(
Prosze nie piszcie tez ze moge zostac programista, bankierem, prezesem. Jestem zwyklym Kowalskim, mam zone, 2 dzieci na utrzymaniu,
Za 10 lat jesli jescze bedzie ta nowa motoryzacja jezdzic to kupie po niemcu :(
Prosze nie piszcie tez ze moge zostac programista, bankierem, prezesem. Jestem zwyklym Kowalskim, mam zone, 2 dzieci na utrzymaniu, zarabiam 4.500-5.500 netto, zona podobnie. Na codzien nie odmawiamy sobie, zyjemy normlanie, 2 dzieci studiuje. Poki co nie stac mnie, jezdze 9 letnim Passatem. Na zachodzie albo w Skandynawii osoby z minimalna pensja moga sobie pozwolic na takie auto bez zadnego problemu... A u nas PIS jescze mi powie, ze jestem klasa wyzej srednia z moimi zarobkami, a jak wezmie pod uwage budzet domowy to wyjdzie im, ze jestem zamozny... Zasilkow nie pobieram, 500+ mi nie przysluguje, nic tylko sobie w leb strzelic w tym durnym Panstwie :/ albo wegetowac pijac piwo przed TV i jedzac z moich podatkow na zasilkach.
Pozdrawiam wszystkich normalnych czytelnikow,
Pawel
2018-01-11 12:44
Nie no Paweł troszkę pierd... jak potłuczony. Jak macie z lubą ok. 10 tysiaków co miesiąc to chyba nie potraficie zarządzać finansami.
2018-01-11 22:40
Ja ostatnio w niecały miesiac wydalam 11tys. I zasadniczo to nawet Świeta tego nie usprawiedliwiaja. Zycie kosztuje. Kredyt, kilka rat, bio jedzenie, ksiazki, troche ciuchow dla dziecka i dziekuje.
2018-01-12 10:59
Kobieta w niecały miesiąc jest w stanie wydać nawet 110tys i żadne święta nie są w stanie tego usprawiedliwić...
2018-01-11 21:44
Dlaczego piszesz, że nie potrafią zarządzać finansami? Nie każdy ma mieszkanie po rodzicach, więc teraz policz: kredyt, opłaty, jedzenie, ubranie, ubezpieczenia, rozrywka, dzieci itp... Ile zostanie z 10 tys? Dajmy na to
Dlaczego piszesz, że nie potrafią zarządzać finansami? Nie każdy ma mieszkanie po rodzicach, więc teraz policz: kredyt, opłaty, jedzenie, ubranie, ubezpieczenia, rozrywka, dzieci itp... Ile zostanie z 10 tys? Dajmy na to 3 tys. I za to chcesz kupić nowy samochód na raty??! Rata 2 tys przez 5 lat, + paliwo, ubezpieczenie, przeglądy??? Trzeba na głowę upaść żeby tyle pieniedzy wywalić na auto, które po 5 latach będzie warte 30 tys. A przecież jeszcze warto mięć jakieś oszczędności w razie czego...
2018-01-11 22:30
mieszkania po rodzicach. Kredyt spłaciłem w 3,5 roku. Opłaty to jakieś 1500mc. Samochód kupiłem za gotówkę (żona mi dołożyła :-), klasę lepszy niż ta fiestka. I fiesta nie będzie warta 30 tys. po 5 latach. Mam dwójkę
mieszkania po rodzicach. Kredyt spłaciłem w 3,5 roku. Opłaty to jakieś 1500mc. Samochód kupiłem za gotówkę (żona mi dołożyła :-), klasę lepszy niż ta fiestka. I fiesta nie będzie warta 30 tys. po 5 latach. Mam dwójkę dzieci - dostaję 500+. Co prawda sam mam więcej niż Paweł z żoną razem, ale za 10-11 tys miesięcznie da się spokojnie przeżyć, coś zobaczyć, spłacić kredyt, kupić samochód z salonu. Jeżeli Paweł ma dzieci na studiach to kredyt pewnie spłacił dawno temu.
2018-01-11 17:57
lunchy i obiady na mieście w jednej z trendi knajpek z listy Trójmiasto.pl, a niedzielą stołuje się w Mulku, to faktycznie można mieć problem na koniec miesiąca i suche bułki wpierniczać. Do tego kredyt na 30 lat po 1800 zł, abonament na telefon 250zł z rozmowami gratis do wszystkich i trampki koniecznie z literką N.
2018-01-11 19:12
Najlepiej z jabłkiem.
Dla żonki i dzieciaków.
2018-01-11 12:47
Wole odlozyc msc +-3-4 tysiace na przyszlosc dla dzieciakow i dla nas na emeryture niz placic rate kredytu za auto.
2018-01-11 13:27
2018-01-11 12:55
Jeśli chcesz brać na raty to na pewno miesięcznie nie przekroczy 800zł, uważasz że "na emeryturę" odkładanie 2200-3200 to za mało?
Dajesz przykład tej mitycznej Skandynawii, ale z takimi zarobkami jakie
Jeśli chcesz brać na raty to na pewno miesięcznie nie przekroczy 800zł, uważasz że "na emeryturę" odkładanie 2200-3200 to za mało?
Dajesz przykład tej mitycznej Skandynawii, ale z takimi zarobkami jakie deklarujesz to masz taką samą sytuację jak w Skandynawii. Gdybyś odkładał przez dwa-trzy lata połowę tego co teraz odkładasz, ale na samochód, to byś spokojnie kupił sobie nowe auto za gotówkę i to lepsze niż to opisywane w tym artykule. Naprawdę, jaki ty masz problem z życiem że "tylko sobie w łeb strzelić"?
2018-01-11 12:52
Paweł już widać,że trollujesz. Chciałbyś rzeczowo coś napisać,ale sie zaplątałeś w zeznaniach już w przedbiegach.
2018-01-12 01:31
to strzel sobie baranie w ten głupi łeb jak ci 10000 za mało
2018-01-12 08:49
Nikt nie mówi że mało - chodzi o to, że nawet z takimi zarobkami, przy kredycie i pełnej rodzinie, ciężko sobie pozwolić na zakup nowego samochodu (za >80 tys)... No chyba że ktoś lubi wydać ostatnie pieniądze na dobro
Nikt nie mówi że mało - chodzi o to, że nawet z takimi zarobkami, przy kredycie i pełnej rodzinie, ciężko sobie pozwolić na zakup nowego samochodu (za >80 tys)... No chyba że ktoś lubi wydać ostatnie pieniądze na dobro luksusowe jakim jest samochód i żyć na krawędzi, bez żadnych oszczędności...
Kredyt (albo odkładanie) na nowy samochód np. co 5 lat to w sumie jakieś 3 tys/mc - rata, paliwo, ubezpieczenie, przeglądy, naprawy... Sorry, ale żeby tyle wydawać na samochód, musiałbym zarabiać ze 2 dychy, bo samochód nie jest dobrem pierwszej potrzeby, a nowy bardzo szybko traci na wartości.
2018-01-11 19:20
Coś chrzanisz. Macie z żonką 11 tysi co miesiąc i nie ogarniasz? Ja co prawda swoją latorośl odchowałem, ale... Zarabiałem 6, żona 3, czyli w sumie 9. Utrzymanie mieszkania (w kredycie!) to 3 tysiące. W tym kredyt,
Coś chrzanisz. Macie z żonką 11 tysi co miesiąc i nie ogarniasz? Ja co prawda swoją latorośl odchowałem, ale... Zarabiałem 6, żona 3, czyli w sumie 9. Utrzymanie mieszkania (w kredycie!) to 3 tysiące. W tym kredyt, czynsz, prąd, internet i kablówka, trzy telefony. Za kolejne 3 spokojnie żyliśmy, co oznacza 100zł dziennie na 3 osoby - dojazdy do pracy, żarcie, ciuchy, kursy, szkolenia, szkoła dzieciaka (w tym i studia), utrzymanie dwóch (!) samochodów. Zostawało średnio miesięcznie 1,5 - 2 tysiące. Co 5 lat kupuję kolejny samochód, więc jeśli masz 11 tysi co miesiąc i nie jesteś w stanie uskładać na nową furę, to fatalnie gospodarujesz kasą.
2018-01-12 08:41
I to chodzi - zostaje ci 1,5-2 tys i wydajesz te pieniądze na nowy samochód? To wtedy ci nic już nie zostaje (bo paliwo, ubezpieczenie, naprawy) na czarną godzinę... Jak można ostatnia kasę wydać na samochód, i to w dodatku nowy?
2018-01-11 20:10
jesz parówki z ryżem z tesco?
2018-01-11 12:48
Na tylnej szybie masz, "już od 379 zł miesięcznie". Nawet gdyby było 500zł miesięcznie to chyba nie dużo? Ale wolisz jeździć passatem w gnoju.
2018-01-11 19:48
379 miesiecznie ale pierwsza wplata 20% i ostatnia rata ok 30% wartosci auta.
2018-01-12 07:55
nie musisz wykupowac auta, zmieniasz nowy i dalej placisz rate...
2018-01-11 20:29
jak ci się wydaje
ile jest rat ?
jaka jest opłata wstępna ?
jaki jest maksymalny roczny przebieg ?
jak duża jest ostatnia rata ?
i z jakich serwisów i ubezpieczeń trzeba korzystać ?
2018-01-11 21:49
Wpłata 60%, potem raty jak w reklamie po 370 zł, potem wykup za kolejne 20%. Tak wyglądają naprawdę kredyty reklamowane jako "rata od 300 parę złotych"... Ale pelikany tego nie wiedzą i piszą tutaj że nowy samochód to taka taniocha - idzcie do salonu, to zobaczycie takie raty że aż wam gały wyjdą z orbit.. ha ha
2018-01-12 04:40
Nikt nie mówi o zakupie auta na własność, tylko za użytkowanie auta. Przez 3-4 lata spłacasz ok. 50% wartości auta i oddajesz. Nie musisz spłacać reszty. To jest taki leasing z małą ratą dla konsumentów. Opłata wstępna też może wynosić 0%.
2018-01-11 13:14
Pomieszała się Tobie tablica rejestracyjna z szybą :)
relax take it easy.
2018-01-11 13:26
2018-01-11 21:52
Jak ktoś zarabia 20 tys, to nie żre salcesonu z biedry, nie ubiera się w lidlu i nie mieszka w falowcu. Wymaga czegoś więcej od życia i tym samym więcej wydaje. Taka jest ludzka natura.
2018-01-11 13:14
Z takimi zarobkami. Nie trolluj , bo w założeniu Partii Okupacyjnej przeciętny obywatel naszej Ojczyzny miał być tanią siłą roboczą dla niemieckich montowni (najniższa krajowa na śmieciówce), zakredytowany na 30 lat(abyś nie POdskakiwał), i rynkiem zbytu dla tandety.
2018-01-11 12:48
wiec jezdze autobusami i nie placze jak to mi zle. 10k na 4 osoby i marudzi. czlowieku, masz dwie mozliwosci, zacznij patrzec na zycie pozytywnie, albo strzel sobie w leb. nie widze innego rozwiazania.
2018-01-11 16:56
Według mnie to auto wcale nie jest małe, jest dość dlugie i szerokie. Mała to jest np Toyota Yaris
2018-01-11 22:54
Fiesta dł - 3950 , szer - 1722
Yaris dł - 3750-3905 (zależy od wersji), szer 1695.
Rzeczywiście straszna różnica :D
2018-01-11 22:39
Czujnik deszczu, czujnik parkowania, czujnik zmierzchu, zmiany pasa ruchu, odległości od pojazdu itp., itd. I w efekcie ponad 50 tysięcy za miejskiego malucha.
Ja nie jestem ślepy ani głuchy, lubię
Czujnik deszczu, czujnik parkowania, czujnik zmierzchu, zmiany pasa ruchu, odległości od pojazdu itp., itd. I w efekcie ponad 50 tysięcy za miejskiego malucha.
Ja nie jestem ślepy ani głuchy, lubię prowadzić auto, potrafię je zaparkować, za kierownicą skupiam się na jeździe, nie na sprawdzaniu fejsa...
Dlaczego mam płacić za coś czego nie potrzebuję???
Samochód ma mieć dobry silnik, porządne hamulce, układ kierowniczy, zawieszenie itp. - reszta to bzdety.
2018-01-11 22:44
Zgadzam się. Duzo pitol w podstawie, za ktore trzeba teraz kupe kasy zaplacic. Lepiej dac bezpieczne o dobrym silniku,a z opcja dokupienia co komu potrzebne.
2018-01-11 19:07
Ford, Fiat, francuskie
2018-01-11 22:42
Trzeba być konsekwentnym.
A ja ci powiem że z 8 aut jakie miałem do tej pory (z tego 7 nowych z salonu, tylko pierwszy był używany, ale za komuny ciężko było kupić nowe auto), najmniej psuły się dwa Fiaty.
Tak że tego...
2018-01-11 21:54
Owszem... wieśmaki nie kupują aut na f. Oni wolą na V.
2018-01-11 19:21
2018-01-11 19:55
Moja nie pasuje zdecydowanie
2018-01-11 20:49
jeździłem takim służbowym. Moja laska takie miała z BRE, fajne auto. Stare dzieje, to była końcówka lat 90-tych. ych, jak se przypomnę, że tak sie dałem wy....ć przez nią.....
2018-01-11 20:54
2018-01-11 21:36
toć Fiestę pochwaliłem....
2018-01-11 12:23
Szkoda tyłu. Moim zdaniem w poprzedniej generacji prezentował się o niebo lepiej.
2018-01-11 21:22
całkiem jak glonojad.....
2018-01-11 19:10
Nowy musiał być... inny.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.