2018-02-21 06:04
głupi jesteście do granic, a chciwość przysłania wam oczy. ludzi i ich potrzeb konsumenckich będzie tyle samo, wolna niedziela to dla was zysk, kmioty.
2018-02-21 06:06
zmień pracę Brajan
2018-02-21 06:51
"Brajan" ma więcej mózgu niz ty.
2018-02-21 07:51
W końcu jest Januszem intelektu..
2018-02-21 10:51
2018-02-21 12:24
2018-02-21 06:54
Polska to nie Białoruś.
2018-02-21 07:02
2018-02-21 07:39
2018-02-21 08:34
Ty won
2018-02-21 08:36
2018-02-21 19:03
2018-02-22 14:53
2018-02-23 05:37
2018-02-21 12:50
miłość katolików w pradziwym wydaniu , przepraszam miłość coniedzielnych klepaczy wierszyków - słyszałem , że życie w konkubinacie lub bez m,ałżeństwa to grzech ciężki ... co drugi ksiądz to grzesznik , więc jakim sposobem odprawia nadal msze świętokradca jeden !
2018-02-21 08:49
2018-02-21 09:07
Żeby daleko nie szukać, Niemcy...
2018-02-21 10:18
2018-02-21 10:22
Oni nie są krajem katolickim, tylko muzułmańskim. No, ewentualnie protestanckim. Poza tym - nie będą nam Niemcy dyktować kiedy sklepy mamy mieć otwarte.
2018-02-21 12:57
narazie dyktują Ci co jesz i ile płącisz za prąd i ogrzewanie tumanie - biegiem do lidela po odpady z niemieckich sklepów
2018-02-21 13:06
Na razie to jem co chcę, opłaty za prąd to do niedawna dyktował Obajtek z PiS, a w Lidlu zakupów nie robię. I póki co to ja decyduję czy chcę pracować w niedzielę czy nie, spokojnie obędę się bez politykierów chcących mnie uszczęśliwić na siłę.
2018-02-21 17:56
Mnie się nikt nie pytał jak POkraki wyprowadzały moje pieniądze z OFE.
2018-02-21 18:50
2018-02-21 19:05
Być może dlatego że pracuję i płacę podatki.
2018-02-21 11:28
Od kiedy Niemcy są krajem katolickim? Tam od dawna jest protestantyzm.
2018-02-21 19:22
jak on tylko religię w szkole miał
2018-02-21 09:24
..
2018-02-21 20:55
Hiszpania
2018-02-22 09:42
Ofensywa nihilizmu i socjalizmu zrobiła swoje
Młode pokolenie żyje bez Boga
2018-02-22 09:46
2018-02-21 10:51
Jeszcze nie Białoruś, ale z każdym dniem coraz bliżej.
2018-02-21 07:21
Leming
2018-02-21 07:54
Jak nie chcesz pracować 18 godzin to znajdź sobie prace gdzieś indziej.
Dlatego wprowadzono ustawowo 8h dzień pracy.
2018-02-21 10:53
Nie zna historii swojego kraju, a cóż dopiero powszechnej!
2018-02-21 19:24
to Lenin walczył o prawa robotników
i to jego pomysł był,
urlopy to też od Lenina są
2018-02-22 09:44
A że pod jego butem komuniści wymordowali lub wzięli za mordę pół Europy to nic.....
2018-02-21 08:35
2018-02-21 12:32
Grzyb toruński
2018-02-21 09:52
jedz do niemiec jak cie sie wolne niedziele nie podobajo
2018-02-21 10:44
w niemczech niedziele sa wolne - sklepy zamkniete :)
2018-02-21 11:30
Tylko w niektórych landach
2018-02-22 15:43
A dlaczego ma wyjeżdżać? Dlaczego karzesz mu wyjeżdżać bo cche czegośinnego pisowcu?
2018-02-23 16:58
2018-02-21 07:03
inaczej będzie to użytkowanie niezgodnie z przeznaczeniem budynku
2018-02-21 07:53
???!!!! gdzie w prawie budowlanym masz zapis o dworcach ?
2018-02-21 09:44
2018-02-21 15:02
np. Ustawa z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym i inne
2018-02-21 07:54
2018-02-21 08:55
i sprzedawać tam MEBLE.
2018-02-21 19:08
Bo możesz np nie mając miejsca siedzącego w kolejce wyskoczyć po krzesło albo fotel. I masz pierwszą klasę :)
2018-02-21 09:21
- Stacji benzynowej.
- Kawiarni/restaracji/McD..
- Kwiaciarni/kiosku RUCH..
- Kina/teatru/ZOO..
- Hotelu/pensjonatu..
I wielu, wielu innych otwartych w niedzielę biznesów.
2018-02-21 13:13
Wszystko zamknąć, a na ulice wypuścić jakieś ZOMO. Takinfestyn historyczno obyczajowy - życie w Komunie.
2018-02-21 14:38
na owym mitycznym zachodzie nawet odkurzacza nie włączysz w niedzielę.
2018-02-21 19:09
Tadzikowi by przykrości nie zrobili przecież..
2018-02-21 12:12
W niedziele nie biega się za ziemiakami lub za kiełbasą. W niedzielę w galerii kupuje się sexy bieliznę, perfumy, książki, ciuchy lub idzie się na lody. Wybacz ale tych rzeczy nie będę kupował w dzień powszedni po pracy
2018-02-21 17:53
2018-02-21 15:04
2018-02-21 21:06
Nie do końca masz rację, choć częściowo tak.
Jeśli handlujesz codziennie, to te potrzeby się rzeczywiście rozkładają i w poszczególne dni uhandlujesz mniej, więc można jeden dzień zabrać. Rzecz w tym, KTÓRY dzień
Nie do końca masz rację, choć częściowo tak.
Jeśli handlujesz codziennie, to te potrzeby się rzeczywiście rozkładają i w poszczególne dni uhandlujesz mniej, więc można jeden dzień zabrać. Rzecz w tym, KTÓRY dzień i niedziela nie jest najlepszym pomysłem, bo jest to dzień, kiedy ludzie są w nastroju na wydawanie pieniędzy, więc odebranie niedzieli będzie stratą dla obrotów konsumenckich.
Zabierz poniedziałek, a różnicy prawie nie będzie, ponieważ ludzie w tym dniu nie są w "shopping mode" jeśli już trzymamy się lewackiej skomercjalizowanej nomenklatury, a są w "załatwianie spraw mode".
2018-02-22 15:44
Kolejny gimbus używający słowa lewackie nie wiedząc co znaczy- brawo
2018-02-21 06:04
nie podoba się praca w niedzielę, zmień prace wg PIS jest jej pełno i po problemie
2018-02-21 06:33
2018-02-21 06:37
Więc bez obawy że wszyscy się zwolnią.
2018-02-21 08:30
2018-02-21 08:55
To przyszły bezrobotny.
2018-02-21 09:06
2018-02-21 10:24
Jak i tak będzie zamknięte, to co za różnica?
2018-02-21 13:00
jak będzie zamknięte w niedzielę to zrobisz zakupy w inny dzień.
jak się wszyscy zwolnią to nie robisz zakupów w ogóle..
2018-02-21 13:09
Ojej - świat się zawali jak nie zakażecie handlu w niedzielę. O tym, w jaki dzień robię zakupy powinienem decydować ja, a nie jakiś szczerbaty kurdupel który sklep to na obrazku widział.
2018-02-21 13:16
to może otwórzmy banki i urzędy w niedzielę? dlaczego urzędnik za moje podatki ma mi dyktować kiedy załatwię sprawę? albo czemu mam brać urlop żeby iść do banku, bo nie wszystko da się załatwić na telefon/internet? tak
to może otwórzmy banki i urzędy w niedzielę? dlaczego urzędnik za moje podatki ma mi dyktować kiedy załatwię sprawę? albo czemu mam brać urlop żeby iść do banku, bo nie wszystko da się załatwić na telefon/internet? tak samo szkoły można otworzyć w weekendy, niech studenci studiów nauczycielskich zdobywają doświadczenie w pracy z dziećmi, zorganizują jakieś zabawy integracyjne (dla dzieci których rodzice są w pracy i nie mogą się nimi zaopiekować)..
2018-02-21 16:28
2018-02-22 08:50
najlepiej wychowac i oddać gotowę a mausia raz na jakiś czas ładnie dziecko ubierze i pójdzie się lansować do galerii
2018-02-23 14:54
dziecko chociaz galerię zobaczy; no a gdzie chodzi mamusia z zabitej wioski z gromadką dzieci, które narobił jej bogobojny mąż? siedzi w domu i garów pilnuje.....
2018-02-21 16:38
Najwyraźniej nie mają takiej potrzeby lub chęci.... proste?
2018-02-21 17:54
Rozumiem,że urzędnicy,pracownicy bankowi nie chcą w niedziele pracować,tylko w galeriach za 1200zł ludzie żądają pracy? Naprawdę czytając kwiczenie pseudo byznesmenów,mam wrażenie,że nie stali w kolejce po mózg.
2018-02-21 07:18
2018-02-21 10:08
studenci chętnie by pracowali
2018-02-23 10:39
2018-02-21 06:05
Niech pisomatołom i solidaruchom miny zrzedną.
2018-02-21 06:14
Jezyk taki wyrafinowany , gratuluje !
2018-02-21 12:53
rodem z toruńskiego podręcznika miłości bliźniego
2018-02-21 09:17
Wtedy pracownik stacji benzynowej/kawiarni/restauracji/kina/kwiaciarni/fast fooda/hotelu/ i wielu wielu innych biznesów czynnych w niedzielę, będzie mógł się powołać na "klauzulę sumienia" i odmówić obsłużenia delikwenta :-)
2018-02-21 10:27
2018-02-21 10:55
2018-02-21 15:57
Zakazuje się handlu w niedzielę aby rodziny mogły spędzać wolny czas razem w kinie, restauracji itp. sprawiając, że zatrudnieni tam ludzie będą mieli w niedziele więcej roboty. To jak to jest, sprzedawcy to jakaś lepsza kasta???
2018-02-21 10:00
No naprawdę,teraz to pisomatołom dowaliłeś,pewnie się nie ogarną tak im po złości robicie hahaha
2018-02-21 10:21
gdy kto kolwiek bedzie chciał obchodzić zapis.Ale to dla ciebie jest za trudne :)
2018-02-21 10:48
2018-02-21 10:56
2018-02-21 11:15
sieroto smoleńsko-pisowska
2018-02-21 18:56
Czego się nawciagales?????
2018-02-22 09:48
2018-02-21 06:08
A najgorsze, że ci co pisali tę ustawą rządzą nami dalej, banda nierobów i krzykaczy!
Czego się nie tkną to sp----olą!
Byłem za wolnymi niedzielami ale widzę, że ludzie będą mieli gorzej niż jak by pracowali!
2018-02-21 06:57
I tyłem z pokoju wychodź, tylko tyłem.
2018-02-21 07:00
Co prawda nie byłem tam ale domyślam się, że tak tam jest!
2018-02-21 08:38
2018-02-21 09:02
2018-02-21 09:28
Zombie to wy jesteście,ci co gonią za mamoną kasa kasa kasa,chciwość rządza pieniądza,jesteście mentalnymi trupami i przekonacie się o tym prędzej czy później.
2018-02-21 09:29
ratacja niewolnicy systemu wysterowani jak trzeba , potulni bezmyślini konsumenci broniący tego co... o la boga ... jest przeciwko nim - to dopiero paradox - "CHCEMY PRACOWAĆ 24 h !!! " świątek piatek i niedziela a jak nie pracować to robić zakupy
2018-02-21 11:24
2018-02-21 11:32
I zabiją w dzwony kościelne
2018-02-21 12:55
łał ...może wyjdziesz na dwór ?
2018-02-21 17:50
...
2018-02-21 13:25
U Ciebie na Srebrzysku pewnie tak,a czemu pytasz?
2018-02-21 18:58
Naćpany jesteś.
2018-02-21 07:37
no cóż,nie jest tajemnica,ze na eksponowane stanowiska w rzadzie i wokół niego bierze się ludzi z łapanki.A jak juz trafi sie ktoś z "tytułem" to okazuje sie,że jest "sprawny inaczej"...
2018-02-21 08:58
Wszystko ma swoje plusy i minusy. Dzięki takim bublom nadal możemy wykazywać się jako naród sprytem jak za komuny. Możesz nazwać to cwaniactwem, ale wolę nazywać to zaradnością :p
2018-02-21 11:16
To,że ty sobie coś nazywasz,nie znaczy,że tak jest i ta ustawa powoduje to,żeby takie patologiczne zapędy jakimi tutaj się szczycisz przyhamować.Nie można wam nic wytłumaczyć to trzeba was za mordę ścisnąć.Dlatego jest taki kwik świń.
2018-02-21 12:22
Nie? To zapytaj swoich rodziców.
2018-02-21 21:21
Pytałem się,niestety nie wiedzą,nawet nie znają Ciebie,więc skąd maja wiedzieć.
2018-02-21 12:39
Jak się ustawy tworzy w trzy dni i do tego nocą, to takie są efekty.
Nocne ustawy, które tworzy teraz PIS, zawsze będą mi się kojarzyć z nocnym dekretem o wprowadzeniu stanu wojennego.
2018-02-21 17:36
Dla wszystkich nieszczęśliwych: Galeria Bałtycka też będzie otwarta. Przesłała już pisma do najemców. Kto chce ten otwiera.
2018-02-22 09:51
Przecież do food - court, kawiarni i restauracji, placów zabaw itp. ustawa się nie stosuje tylko do handlu
2018-02-21 19:28
A w PiSie siedzi ten typ od Lewiatana, czyli od sieci małych sklepików, których oczywiście nie zamkną. On już w Samoobronie przy Lepperze się burzył że "markiety budujo a małe sklepy plajtujo" i dopiął chłop swego.
rozwiń...
A w PiSie siedzi ten typ od Lewiatana, czyli od sieci małych sklepików, których oczywiście nie zamkną. On już w Samoobronie przy Lepperze się burzył że "markiety budujo a małe sklepy plajtujo" i dopiął chłop swego.
Jeżeli ktokolwiek sobie dał wmówić, że tu o INTERES PRACOWNIKÓW chodzi, ten jest głupi. Tu chodzi o interes pana szefa lewiatanów.
2018-02-21 06:10
Niedziela, to tak na prawde jedyny dzień w tygodniu, kiedy moge zrobić w spokoju zakupy.
Teraz będę zmuszony to robić w drodze z pracy do domu.
Jednym życie ułatwiliście, a innym utrudniliście!
2018-02-21 06:53
2018-02-21 08:40
2018-02-21 09:56
Bo panisku nie chce się po pracy zakupów robić to muszą mu handlowe niedziele zrobić.Rusz się łajzo i sobie po robocie rób zakupy.Nie chce ci się to mamy ciebie również w du.pie.
2018-02-21 16:07
do kina, restauracji, na siłkę czy basen tylko w tygodniu po pracy tylko zawracasz innym ludziom d*pę w niedzielę???
2018-02-21 21:22
A skąd ty SBeku wiesz co ja robię? Śledzisz mnie ? Komunistyczne zapędy Ci zostały?
2018-02-22 08:52
jo jo siedze na pupie większość czasu przed TV no ale... nie pasuje mi to owo i tamto , dlaczego ? ... bo tak i wara ode mnie !
2018-02-21 12:59
może nie umiesz zorganizować sobie czasu - weź sobie trenera personalnego od życia to ci podpowie jak na codzień sobie radzić z myciem obiadem pracą zakupami
2018-02-21 13:10
Mamusia mu wszystko pod nos podstawiała teraz kaleka życiowy nie umie sobie poradzić.
2018-02-21 10:22
2018-02-21 13:30
Kolejny emeryt, który twierdzi, że dzisiaj nadal pracuje się od 7 do 15 i po pracy nie ma pracy.
2018-02-21 16:01
2018-02-21 07:02
W soboty się pracowało. Zakupy robiło się w tygodniu i człowiek dawał radę mimo , że trzeba było stać w kolejkach.
2018-02-21 07:13
jak chcesz jej powrotu to wynocha na Kubę albo do KRLD
2018-02-21 08:11
ludzie mieli czas dla siebie i swoich rodzin i to było upodlenie? widać jak niektórzy mają wyprane mózgi
2018-02-21 08:52
2018-02-21 09:38
Ja pierdl. Wiem, że niektórzy tęsknią za młodością, ale to nie znaczy, że w tym waszym umiłowanym PRLu było tak różowo, jak to teraz wspominacie.
2018-02-21 09:58
Teraz jest kolorowo,macie wyprane mózgi przez system.Konsumpcja,konsumpcja,bądź posłuszny,konsumpcja,kasa,mamona to bóg.
2018-02-21 13:01
świadomych tego co się dzieje jest coraz mniej - brawo dla ciebie - nie wszystkich wysterowali/wytresowali jak widać, nadal są jednostki nie dające się kontrolować systemowi ufff.
Jednych kupili , drugich omamili a trzecim naobiecywali a czwartym smartfona dali i ich wysterowali, jakie to proste - kontrola mas poprzez...
2018-02-21 13:23
Nie martw się,sporo nas jest,wielu się po prostu nie przyznaje bo po co? Może nie osiągnąłem jeszcze w pełni świadomości,ale staram się dojść do celu.Im bardziej w to wchodzę tym bardziej widać brud ludzkich
Nie martw się,sporo nas jest,wielu się po prostu nie przyznaje bo po co? Może nie osiągnąłem jeszcze w pełni świadomości,ale staram się dojść do celu.Im bardziej w to wchodzę tym bardziej widać brud ludzkich umysłów,masową hipnozę.Każdego sprawa czy chce się obudzić,prędzej czy później tego dokona,nie tu to gdzie indziej.Ja zauważam co innego,przez ostatnie lata coraz więcej ludzi chce uzyskać świadomość,przynajmniej w moich kręgach znajomych tak jest.Pozdrawiam.
2018-02-21 10:00
i nigdy więcej takiego systemu!
2018-02-21 10:29
2018-02-21 13:05
amen , będę się za nich io za ciebie modlił do tego boga z torunia więc... nie spodziewaj się niczego dobrego
2018-02-21 08:03
Inne czasy, nie można ich porównywać.
2018-02-21 08:50
Tylko teraz nadal my splacamy dlugi zaciagniete za komuny. Kazdy mial prace i mieszkanie. Chciales cos wiecej to podcinali nogi, mordowali jak np. glosna firme Optimus.
2018-02-21 08:52
2018-02-21 10:01
Teraz składamy długi zaciągnięte ostatnio A my w Gdańsku dodatkowo długi Adamowicza. Jeszcze Twoje wnuki będą je spłacać.
2018-02-21 10:22
w Warszawie jest taki wyświetlacz na którym podają aktualne zadłużenie Polski (tej nowoczesnej, słusznej)
media mają jednak duży wpływ na mózgi obecnych Polaków - odmóżdżają, pozbawiają własnego myślenia, ma być
w Warszawie jest taki wyświetlacz na którym podają aktualne zadłużenie Polski (tej nowoczesnej, słusznej)
media mają jednak duży wpływ na mózgi obecnych Polaków - odmóżdżają, pozbawiają własnego myślenia, ma być jak nakazuje jedyna słuszna władza ( w obecnych warunkach bez znaczenia która, i jedni i drudzy niszczą własny kraj, własną ojczyznę)
2018-02-21 10:09
za komuny nie było skłepów które były otwarte tak długo jak teraz.
Żabki do 23. TESCO do 24 itd itd
Kur... mać mam dwójke dzieci. Odwożę i przywożę dzieci z przedszkola i złobka. MAm psa z którym też musze wyjsć. Pracuje na 1,5 etatu. żona pracuje na 1 etat I JAKOŚ NIE MAMY PROBLEMU ŻEBY ZROBIĆ ZAKUPY W TYGODNIU.
2018-02-21 11:03
2018-02-21 11:14
Do Tesco mam 15 kilometrów a nie mam samochodu.
Jestem w domu z dzieckiem z przedszkola o 17 godzinie, żona wraca po 18 , zrobimy obiado-kolację coś zjemy i jest godzina 20.
Wtedy mam maszerować na zakupy
Do Tesco mam 15 kilometrów a nie mam samochodu.
Jestem w domu z dzieckiem z przedszkola o 17 godzinie, żona wraca po 18 , zrobimy obiado-kolację coś zjemy i jest godzina 20.
Wtedy mam maszerować na zakupy ?
W sobotę będzie taki tłok w sklepach że wuj człowieka trafi jak się tam znajdzie.
Niedziela była jedynym dniem aby coś kupić w marketach budowlanych.
Że ty żałosny ćwoku nie masz problemu nie oznacza że inni mają inny rytm życia.
2018-02-21 14:19
Co stoi na przeszkodzie w zakupie samochodu?
2018-02-21 17:49
Bo może go nie stać, nie było potrzeby? Co ci do tego.
Nie znoszę hipokryzji ludzi krzyczących że dobrze że niedzielę wolne! Z rodziną spędza czas!
Tak, bo to sklepy rozbijają rodziny.
Sprzedawcy w
Bo może go nie stać, nie było potrzeby? Co ci do tego.
Nie znoszę hipokryzji ludzi krzyczących że dobrze że niedzielę wolne! Z rodziną spędza czas!
Tak, bo to sklepy rozbijają rodziny.
Sprzedawcy w sklepach ucisnieni? Spoko, restauracje, hotele, kina i pierdzielisz innych usług będzie dlaej otwartych ale zrobiliśmy coś dobrego! Nie Polakom, nie społeczeństwu ale samym sobie. Jeszcze nie wiem.jak ale inaczej być nie może.
Lidl już wydłużył godziny pracy o 2h dziennie, więc sklepy w teorii tyle samo otwarte w skali tygodnia. Więc co się zmieniło? To że utrudnią ludziom zakupy. Tylko tyle. I dla zloliwcow uprzedzam pytania. Tak, mam samochód, nie nie mogę w tygodniu zrobić zakupów bo o 20 nie mam siły ani checi jechać 15km zrobić zakupy. Sobota to jedyny dzień kiedy możemy odpocząć trochę, wyjść do kina, czy zjeść w mieście. Niedziela zawsze była dla nas dniem zakupowym. Czy to odzież, spozywke czy budowlankę. Ale promilowi to przeszkadzało, więc niech teraz wszyscy cierpią. Czy naprawdę musimy mieć mentalność że jak ja czegoś nie lubię lub nie toleruje to nikt nie może?
Nie lubię szpinaku- czy cały kraj ma mieć zakaz? Nie. Ja nie lubię to nie tykam
2018-02-21 09:15
Za komuny nie bylo czego kupowac.
2018-02-21 11:38
2018-02-21 17:10
To mój ojciec - murarz-tynkarz - był w stanie zarobić na siebie, żonę i trojkę dzieci, a matka zajmowała się domem i dziećmi. W dzisiejszym "dobrobycie", żeby godnie żyć musi pracować i mąż i żona i to często na 1.5 etatu..
2018-02-22 09:09
podatki wyższe płacimy niż za komuny najpierw przy wypłacie później na zakupach VAT i to nawet 23% więc policz ile oddajesz ale policz oba podatki i wyjdzie że 60% zarobku oddajesz w podatkach - pazerność władz jest
podatki wyższe płacimy niż za komuny najpierw przy wypłacie później na zakupach VAT i to nawet 23% więc policz ile oddajesz ale policz oba podatki i wyjdzie że 60% zarobku oddajesz w podatkach - pazerność władz jest teraz dużo większa a i ich żekome wydatki służbowe - poza tym funduszy róznorakich na pęczki i pieniądze wyciekają jak z dziurawego worka
2018-02-21 07:03
2018-02-21 07:44
Więc będzie można robić zakupy po pracy
Pracownicy będą jeszcze błagać żeby cofnęli tę ustawę
2018-02-21 08:13
2018-02-21 14:27
garbaty anioł zszedł na ziemie ...
2018-02-21 08:22
W austri są? Miszkałem we wiedniu i tam jakoś nikt z tego powodu szat nie darł.
U nas puki co markety i własciciele galerii stroszą piórka ale w końcu zluzują gumę w majtach.
2018-02-21 08:27
widziales bazary targi? tam sa tlumy oczywiscie obslugiwane przez roboty )))
2018-02-21 08:33
nikt nie zamyka targowisk czy sklepów prowadzonych przez włascicieli.
argumentacja od czapy zupełnie.
2018-02-21 10:21
bo ktoś podpisał umowę na zatowarowanie w sieci - i już jego mały interes jest wielkim i szkodliwym...
2018-02-21 21:24
Rzygacie niewiedzą,litość mnie bierze jak te wypociny czytam.
2018-02-21 08:28
Jak posiedzisz w piątek i sobotę na kasie do 23:45 i zaczniesz pracę w poniedziałek o godzinie 00:15 to ci się guma sama w majtasach zluzuje.
2018-02-21 08:33
markety sie odgrażają ale sam dobrze wiesz ze takie postępowanie to tylko gadka w stylu „na złość mamie odmrożę sobie uszy”
Intencja ustawodawcy jest jasna. Jesli będą próby obejścia lub mobbingu (tak takie zachowanie to jest instytucjonalny mobbing) to sie ustawe znowelizuje.
Naprawde nie ma problemu…
2018-02-21 08:54
Niby rządzi nami profesor prawa, w wali bubel za bublem. No, chyba, że robi to celowo...
2018-02-21 09:01
ze w niedziele nie będziesz mógł łazić po sklepach ale może dzięki temu wymyślisz sobie jakieś inne formy spędzania czasu.
Może nawet sięgniesz po książkę.
A jak nie to sobie pójdziesz na dworzec :D
2018-02-21 09:04
lub pójdę na działkę na kiełbę z grila i browca.
2018-02-21 09:08
na marketowych parkingach. Uwielbiam dni zupełnie wolne od pracy bo luz jest ulicach nie ma aut i ludzi.
2018-02-21 09:41
Będę na złość wszystkim chodził do kina, restauracji, a na koniec wpadnę do szpitala, bo przecież tam nikt nie pracuje.
2018-02-22 09:12
a co oni w szpitalu handlują ? - ustawa wprowadza zakaz handlu a nie pracy
2018-02-21 09:04
a w tym pomaga Solidarnosc (tfu az rzygac mi sie chce kiedy wymawiam to slowo), Kosciol (jak wyzej) i biedota umyslowa, ktora mozna kupic za 500+
2018-02-21 10:10
2018-02-21 09:21
A wystarczyło wprowadzić jeden prosty zapis, że pracownik może pracować maksymalnie 2 niedziele w miesiącu lub dalej tylko 2 weekendy w miesiącu. Proste, bez obejść i wszyscy byliby zadowoleni.
2018-02-21 09:27
są zawody które są istotne z punktu widzenia ciagłości funkcjonowania pańasta które muszą pracować w niedziele.
A w handlu przecież nie pracowało sie w kazdą niedzile a 2 razy w miesiącu.
2018-02-21 09:19
O takich porach nikt nie chodzi do sklepu. przykładem tego jest t=Tesco, które było kiedyś 24 godzinne teraz już nie jest.
2018-02-21 08:57
ale nie, trzeba w niedzele - przeciez jak nie do sklepu to ludzie do kosciola pojda!...
2018-02-21 10:23
2018-02-21 10:27
jak komuś nie będzie się podobało to droga wolna
kupiłem sobie najnowszego merola i jego utrzymanie kosztuje więc wybaczcie..ktoś musi na niego pracować, dodatkowo Paula chce polecieć na Malediwy więc nie mogę pozwolić na przestój jednodniowy
2018-02-21 10:54
Przecież zawsze tak jest. Ktoś musi mieć gorzej żeby inny miał lepiej. Dążmy do równowagi.
2018-02-21 19:59
Wiele osób robi zakupy, wracając z pracy do domu. To naprawdę nie jest takie straszne i trudne, spróbuj!
2018-02-24 13:06
Ja zawsze robię zakupy w drodze z pracy do domu i nie ma problemu trzeba być człowiekiem i zrozumieć innych
2018-02-21 06:11
Projektant powinien dostac dożywotni zakaz wykonywania zawodu...
2018-02-21 06:52
I rozumiesz jakie wymagania projektowe postawiono haha oj te idioty specjalisty od wszystkiego a gdyby powiedzieli tobie zrób projekt nawet nie schodów tylko poręczy do nich to byś się zes*ał
2018-02-21 07:18
Wszystko zgodnie z przepisami, a jednak galeria świeci pustkami...
2018-02-21 08:35
To chyba raczej wina inwestora, który miał chybiony pomysł.
2018-02-21 09:55
to by nie wystarczyło na sukces, ale nie to co jest
2018-02-21 06:53
2018-02-21 07:07
wszystko ok, cisza spokój bez tych lemingów z bandyckiej
2018-02-21 08:50
2018-02-21 10:26
ma byc tłum ma byc głosno wtedy są zyski
2018-02-21 17:33
w ciszy i spokoju moge zrobic zakupy bez tratowania sie nawzajem
2018-02-21 10:28
jedyny plus to kinoplex ,dodatkowo zniszczyli większość ulicy!!
2018-02-22 08:46
Tam nie ma klientów nawet w sobotę to niedziela wam nie pomoże
2018-02-21 06:11
brakuje drogerii ! lubie robic tam zakupy ponieważ nie ma takiego ścicku jak w bałtyckiej ,muzyka jest też spokojna przyjemna dla ucha nie jakieś wrzaski ale niestety nie ma żadnej drogerii przez co trzeba jednak wędrować do innego sklepu
2018-02-21 09:28
znam lepsze szlaki spacerowe
2018-02-21 09:53
Ale masz życiowe atrakcje,przejść się po galerii i posłuchać muzyki.Szczyt atrakcji typowego niewolnika systemu.
2018-02-21 11:41
nie wpadłaś na to ze dudnienie z głosników odstrasza ludzi do robienia zakupów? ja tez nie chodzę słuchac muzyki ale jak mnie wkurza ta niby ich muza to w nerwach wychodze z galeri
2018-02-21 13:08
Przede wszystkim nie chodzę do galerii więc nie wiem o czym piszesz.Niestety nie sprawdzam się w roli konsumenta.Wiem,że jestem odosobniony w obecnym systemie ale dobrze mi z tym :)
2018-02-21 14:04
Telewizora, radia i komórki też pewnie nie posiadasz? A zamiast talerzy używasz mchu z TPK?
2018-02-21 17:39
No widzisz jak mało rozumiesz :) I co boli Ciebie to,że ktoś tak żyć potrafi? Potrafi żyć bez kredytów jak niewolnik,bez sklepów w których 90% artykułów nie jest Ci potrzebnych do życia,bo wmówili Ci że musisz to mieć?
No widzisz jak mało rozumiesz :) I co boli Ciebie to,że ktoś tak żyć potrafi? Potrafi żyć bez kredytów jak niewolnik,bez sklepów w których 90% artykułów nie jest Ci potrzebnych do życia,bo wmówili Ci że musisz to mieć? Oczywiście,że telewizora nie posiadam,komórkę mam ale nie sr*jfona dla których często jest to cel życia.Możesz się nadal śmiać,przyjdzie czas na refleksję,oj przyjdzie :)
2018-02-22 09:22
czemu osoba która myśli samodzielnie i sama decyduje o swoim życiu i jest świadoma świata ma być od razu hipsterem - to może lemingi posłuszne systemowi to poprostu patologia w stylu Karyn i Sebiksów - wysterowani systemowcy siedzą w szambie po uszy i jeszcze krzyk robią że szambo jest dobre !!
2018-02-21 18:24
to pisanie bzdetnych komentarzyków
2018-02-21 09:55
a jeszcze do tego zniechęcili ludzi płatnym parkingiem.
Może znów jest bezpłatny przez godzinę ale skąd mogę wiedzieć jaki podstęp będzie na mnie czekał następnym razem?
2018-02-21 09:58
Przyjechałeś jak zwykle połazić po Wrzeszczu i planowałeś za damski wuj zaparkować swój cud techniki a tu tak niemiła niespodzianka bo trzeba 5 zetów wydać.
Wracaj walić za stodołę tam pasujesz.
2018-02-21 10:03
2018-02-21 06:12
metropolia praktycznie jest na wykończeniu tam nic sie nie dzieje jest problem z najemcami więc kombinują jak to zrobic żeby przetrwać ... z jednej strony to dobrze bo pkp może zaoszczedzić mieszkańcom dzielnicy i
metropolia praktycznie jest na wykończeniu tam nic sie nie dzieje jest problem z najemcami więc kombinują jak to zrobic żeby przetrwać ... z jednej strony to dobrze bo pkp może zaoszczedzić mieszkańcom dzielnicy i podróżnym chaosu z budowa nowego dworca we wrzeszczu który podobno jest w planach. Jeszcze niech władze miasta ruszą temat przebudowy placu przy tym dworcu bo te przystanki ZTM to cały czas przenoszą nas w PRL i czas najwyższy to zmienić może przy okazji rozbudowy bałtyckiej?
2018-02-21 08:18
żeby cieszyło oko i już marudzenia nie będzie
2018-02-21 17:03
tylko o stan tego co jest wokół chodniki nawierzchnia zatoczki itd nie załapałeś?
2018-02-21 06:13
To porażka, teraz plan mają aby sprzedawać bilety, zawsze więcej dzięki temu ludzi wejdzie...
Oj górski slabo ci to wyszło
2018-02-21 08:32
bo jak się głupi uprze to nikt nic nie poradzi a efekty głupoty widać jak na dłoni
2018-02-21 11:33
Raz tam byłem nigdy więcej - dzieciak by lepiej zaprojektował budynek.
2018-02-21 11:36
kupuję w pewnym sklepie potrzebne artykuły, przy okazji spotykam się ze znajomymi, by coś zjeść, wypić kawę.
Dla nas centrum jest idealne, gdyż nie jest zatłoczone, spokój.
2018-02-21 12:42
ile kasy dają za pochlebne komentarze - a tak na przyszłość to się trochę postaraj bo widać jak na dłoni twoją pochwalną tyradę tu i ówdzie... poza tym wyrośniesz z takich przyzwyczajeń jak już skończysz szkołę
2018-02-21 14:49
czy nie może się komuś już coś podobać? musi być jak to bydło w stadzie?
2018-02-22 09:26
bo ten komntarz jest jak " uwielbiam spędzać czas w mcsraku , ten wystrój , muzyczka i kulturalna obsługa mnie zachwycają , no i ten zapach świeżo przygotowywanych posiłków zdrowych i odżywczych zarazem, produkowanych z najwyższej jakości produktów wolnych od GMO i konserwantów ..."... bydło w stadzie tylko postronek ze smartfona zrobiony
2018-02-21 06:13
Zakaz handlu w niedziele!? Klechy pewnie myślą że im na tace z tego powodu przybędzie!
Wystarczy tylko jedna ustawa odnośnie handlu w niedziele. 300% dniówka a gwarantuje że wiele osób będzie chciało pracować tylko w weekendy!
No ale PL raj to zaciemniony kraj !
2018-02-21 06:47
2018-02-22 15:45
Sprawdz sobie co znaczy słowo lewackie przygłupie
2018-02-21 07:17
fakt wtedy nie było towaru a musztardy i octu nikt nie potrzebował nagle w niedzielę.
2018-02-21 08:34
w wielu krajach też nie ma handlu w niedziele a nie ogłosili Jezusa królem a Maryję królową swojego kraju - patologia katolicka i hipokryzja sięga szczytów w naszym kraju
2018-02-21 07:34
Oprócz stacji benzynowych naktorych marża na wszystkie towary na półkach masz 300% i knajpy.
Nikt nie krzyczy, że nie pracuje w niedzielę.
2018-02-21 07:47
2018-02-21 08:15
2018-02-21 08:29
2018-02-21 09:50
Powinniście udać sie do dobrego psychiatry,bo to co wymyślacie to nie jest normalne.Mało tego ja bym was odizolował od społeczeństwa albo podłączył pod elektrowstrząsy,bo takie brednie wymyślać może tylko mega czub.
2018-02-21 09:53
Jak cię dopadnie to nawet elektrowstrząsy ci nie pomogą.
2018-02-21 08:35
zmień pracę jak ci nie pasuje , poza tym czyja to wina że się ledwie na kasę na biedronkę łąpiesz ? trzeba było nie rzucać w szkołę kamieniami
2018-02-21 17:11
Nie masz czasu na zakupy po za niedziela , zmień pracę.
2018-02-21 07:55
na jakim zachodzie - tylko w Niemczech i Austrii a oni tez coraz bardziej liberalizują te przepisy
2018-02-21 08:38
skandynawia tyż - o zgrozo alkohol do 21 a w sobotę otwarte wszystko do 18 ... horror normalnie
2018-02-21 11:10
2018-02-21 12:45
w Finlandi - alkohol codziennie do 21 - niedziela sklepy nieczynne w sobotę sklepy do 18 tej
2018-02-21 11:42
Ich może na to stać, a nas nie i tyle.
I każdy niech za siebie decyduje, a nie komunistyczny nierząd, który nawet referendum nie zrobił. Bo by przegrał. Potrafi tylko narzucać swoje patologiczne pomysły.
2018-02-21 14:32
i w taki o to sposób w kraju ktory ma się za katolicki Bóg przegrał z pieniądzem
2018-02-21 17:51
Ty w to wierzysz?? Serio ?? :D
2018-02-22 09:31
Serio w Boga nie kościół , w Boga ! a ty w co wierzysz , jaki sens istnienia i co po śmierci ? ... mój pies podobnie myśli , widzisz ja siebie widzę jako duszę ulokowaną w ludzkim ciele w celu umożliwienia czynienia
Serio w Boga nie kościół , w Boga ! a ty w co wierzysz , jaki sens istnienia i co po śmierci ? ... mój pies podobnie myśli , widzisz ja siebie widzę jako duszę ulokowaną w ludzkim ciele w celu umożliwienia czynienia wszystkiego zgodnie z daną wolną wolą i wiem , że ktoś moje postępowanie osądzi i albo kara albo nagroda albo ... jeszcze raz na ziemie do ciała i apiać to samo. No ale wiem , że są też tacy co przez ograniczoną wiedzę , własne możliwości i sprowadzenie życia do zaspakajania potrzeb codziennego egzystencjonalizmu wierzą w to co wiedzą i to co widzieli ... nie każdy pies rasowy.
2018-02-21 11:46
albo w sanescobar
2018-02-21 08:06
2018-02-21 08:13
I to jest piękne.
W niedzielę odeśpisz.
Bo w poniedziałek o 00:15 meldujesz się w robocie.
2018-02-21 08:49
Pies z kulawą nogą nie przyjdzie do tego molocha o 24.00. Tak samo będzie o 00.15! Znam dużo ciekawsze zajęcia, niż robienie zakupów po nocy, o tej porze:)
2018-02-22 06:18
A ja często jeździłem w nocy na zakupy do Tesco ! Właśnie po to żeby w spokoju zrobić zakupy i nie spotykać polskich katolików wypuszczonych że wsi !
2018-02-21 09:48
Nic nie będę papudraku,jedynie mogę ci wystawić budy do wypucowania debilu.
2018-02-21 09:54
2018-02-21 10:42
Nie obchodzi mnie to co robisz wychodząc zza kasy o 23 w TESCO.
2018-02-21 17:10
za stary jestem na zabawę w chowanego za kasą.
2018-02-21 17:34
Niestety stary jesteś a nadał głupi.
2018-02-21 09:16
Karaluchy z Trójmiasta doradzają, zmieńcie pracę. Ja nie widzę problemu, to ty głąbie zmień swoje nawyki i rób zakupy w inne dni. Chyba, że jesteś niewolnikiem swojej pracy i biedny nie masz kiedy tego zrobić :). Trzeba
Karaluchy z Trójmiasta doradzają, zmieńcie pracę. Ja nie widzę problemu, to ty głąbie zmień swoje nawyki i rób zakupy w inne dni. Chyba, że jesteś niewolnikiem swojej pracy i biedny nie masz kiedy tego zrobić :). Trzeba liczyć się z tym, że godziny otwarcia sklepów będą wydłużone w piątki i soboty. Tak jest na Zachodzie i nikt nie narzeka. Za to w Polsce jak w lesie, wiecznie źle, kraj malkontentów.
2018-02-21 09:45
Jak ja czytam tych debili to mam wrażenie,że nikt nie może zrobić zakupów w tygodniu.Się pytam jak kuśwa? Markety czynne od rana do nocy,to ile wy kuśwa pracujecie 24h na dobę? Już łykam to jak ciepłe bułki,że pracownik krzyczy o pracujące niedziele.To krzyczą pseudo byznesmeni,którym mamona się nie będzie zgadzać.
2018-02-21 12:49
krzyczą ci co zawsze krzyczą jak ten pod krzyżem - nie wie o co komon ale pokrzyczeć zawsze mozna
2018-02-21 17:10
Widzisz to jest właśnie to o co jest walka bym jak chcę to mógł zrobić zakupy o ile znajdzie się ktoś kto chce pracować. A obecna władza chce zabronić wolności..
A co do opłacalności z punktu widzenia
Widzisz to jest właśnie to o co jest walka bym jak chcę to mógł zrobić zakupy o ile znajdzie się ktoś kto chce pracować. A obecna władza chce zabronić wolności..
A co do opłacalności z punktu widzenia pracownika prosta kalkulacja => skoro sklep będzie czynny 6/7 czasu obecnie to 1/7 pracowników będzie można zwolnić. Plus naprawdę wiele osób np AGD albo po meble jeździ w niedziele.
2018-02-21 17:37
Od 30 lat po PRL nie ma tu wolności,o czym ty piszesz,o jakiej wolności?
2018-02-23 12:28
Uważasz sie za wolnego człowieka skoro nie masz czasu przez 6 pozostałych dni zrobić zakupów? Wyglada na to ze jestes niewolnikiem pieniądza. Szczerze współczuje. A ludzi nie zwolnią bo beda potrzebować wiecej pracownikow na soboty i poniedziałki . Proste
2018-02-21 10:04
choćby i przez Hitlera, skoro tak kazali.... Choć i tak walą do nas stadami w niedziele.
Ty natomiast, lemingu, nie będziesz nam mówił czy wolno coś krytykować, czy nie.
Niedziele możesz spędzać
choćby i przez Hitlera, skoro tak kazali.... Choć i tak walą do nas stadami w niedziele.
Ty natomiast, lemingu, nie będziesz nam mówił czy wolno coś krytykować, czy nie.
Niedziele możesz spędzać jak ci narzucą i jeszcze mówić że pada, gdy plują. Ale wara od opinii innych. Domyśl się że ludzie wolni będą szukali obejścia tych absurdów z zakazami, dopóki będą trwały.
2018-02-21 09:31
To trzeba było płacić 300% dniówki jak jeszcze ustawy nie było,teraz się janusz biznesu obudził i nagle taki hojny i dobroczynny,całą mamonę swoją odda pracownikowi za pracę w niedzielę.Nie rób z normalnych ludzi idiotów i nie bądź śmieszny.
2018-02-21 10:32
W Niemczech własnie wprowadzili 28 godzinny tydzień pracy dotyczący niektórych firm.A zmiany maja niedługo stopniowo obejmować wszystkich !!
2018-02-21 10:45
2018-02-21 11:47
Są pozytywne i negatywne wzory,ale Ty tego nie rozumiesz więc nie ma co tłumaczyć i przede wszystkim to ta ustawa nie jest stworzona na wzorze niemieckim.Koleś podaje jedynie przykład innych państw (bo bredzicie coś o powrocie do PRL). Wasze brednie kupy się nie trzymają i tego niestety nie widzisz.
2018-02-21 11:50
Oni mogą sobie pozwolić na wolne niedziele. My możemy porównać się do Węgier, tyle że Węgry zrezygnowały po roku z wolnych niedziel dla handlu
2018-02-21 11:51
i twierdzi, że wie co się dzieje na zachodzie
2018-02-22 15:45
W całej Europie- przestań łżeć
2018-02-21 11:20
- a co to religia? - pytają pisiora.
- jak to co, religia to PiS, to Ojciec Tadeusz, to .....itd.
no i o czym rozmawiać dalej. Dzisiaj mamy XXI wiek, ludzie budują maszyny już samodzielne, oparte o
- a co to religia? - pytają pisiora.
- jak to co, religia to PiS, to Ojciec Tadeusz, to .....itd.
no i o czym rozmawiać dalej. Dzisiaj mamy XXI wiek, ludzie budują maszyny już samodzielne, oparte o sztuczną inteligencję, lecimy coraz dalej i szybciej w kosmos, wymyślamy złożone algorytmy matematyczne, a tutaj taki pisior leci z maybachem do torunia.
ale co tam, trzeba robić swoje. Świat idzie naprzód. Z czasem te cymbały zostaną z tyłu, taki ich wybór.
2018-02-21 11:36
Jak na razie to Ty jesteś z tyłu,ale dymany.Teraz mi odpowiedz,za jakiego rządu lataliśmy w kosmos? No bo jeśli się cofamy to rozumiem,że lataliśmy w kosmos a teraz za pisiorów już nie.Tak się zastanawiam czy wy sami te brednie wymyślacie czy zatrudniacie specjalistów z Kocborowa?
2018-02-21 12:46
będę się za ciebie modlił...w XXI wieku to nasza narodowa metoda na wszystko
2018-02-21 13:03
Nie musisz się za mnie modlić łachudro,te swoje modły odprawiaj do swojej mamony taka jak to robisz całe życie.
2018-02-21 14:14
wrrrr wrrr ale jestem zły :) karm demona karm
2018-02-21 12:47
beton umie to czego go nauczyli za młodu a jak wiecznie te same ryje poprzedniego systemu to jak ty chcesz mieć inaczej ?poza tym wielu się marzy powrót do PRLu dlatego przyklaskują Kaczorkowi
2018-02-22 15:50
skoro zaciemniony kraj to powinien się wzorować na wysoko rozwiniętych krajach. a tam jest całkowity lub częściowy zakaz handlu w niedzielę. Aż tak masz wyprany mózg ?, zacznij myśleć samodzielnie.
2018-02-23 11:57
A zobaczysz czy rzeczywiście ludzie nie mogą robić zakupów w inne dni tygodnia
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.