Opinie (80) 2 zablokowane

Wszystkie opinie

  • Super incjatywa dla ludzi z wyobraźnią

    Zgadzam się, że jest dużo ważniejszych wydatkòw, ale owa koncepcja zagospodarowania przestrzennego wpisuje się w sens atrakcyjności i rozwoju miasta dla mieszkańcòw, turystòw

    • 49 15

  • W końcu jakaś zieleń,szkoda że tylko w wizji Pani Julii.Choć dominacja betonu,kostki czy blachy nad wyraz widoczna...

    • 15 13

  • bzdura (1)

    • 14 23

    • To całe twoje dotychczasowe życie.

      • 4 0

  • Ech studenckie wizje

    a później, kredyt, praca, dzieci i jedyne na co jest czas to tv o 23

    • 21 10

  • niech sie zrzuca okoliczni deweloperzy

    • 21 4

  • Przywrócić nalezy (2)

    Wjazd z jana z kolana na plac zebran ludowych

    • 16 6

    • zgodnie z zapisami dokumentów strategicznych miasta (1)

      przypuszczalnie chodzi CI o wygodny wjazd z ul. Jana z Kolna dla rowerzystek i użytkowników urządzeń transportu osobistego - takich jak hulajnogi. Wjazd dla samochodów już został zbudowany kilka lat temu.

      • 1 5

      • Niby gdzie jest polaczenie dla samochodow?

        Przez podworko ECSu? Nie zartuj sobie.

        • 3 1

  • Najglupsza decyzja Adamowicza i spolki - zrobic remont wiaduktu i go zamknac. (7)

    Jak mozna wywalic na remont 6 400 000 PLN zeby potem odciac ruch z ulica Jana z Kolna? To bezmyslnosc i niegospodarnosc wrecz kosmicznego poziomu. Naprawde zaluje, ze prokuratura nie zdazyla przeswietlic jego

    Jak mozna wywalic na remont 6 400 000 PLN zeby potem odciac ruch z ulica Jana z Kolna? To bezmyslnosc i niegospodarnosc wrecz kosmicznego poziomu. Naprawde zaluje, ze prokuratura nie zdazyla przeswietlic jego interesow.

    Nowy wiadukt prowadzi ruch ze skrzyzowania przy Placu Zebran Ludowych gdzies w pole. Adamowicz zrobil sobie za publiczne pieniadze dojazd do pracy dla urzednikow ECSu.

    Dno i metr mulu.

    • 50 19

    • (1)

      chyba zapomniałeś jak sie rozpadł taki sam wiadukt na zaspie i zablokował połączenia kolejowe ... remont był konieczny

      • 6 3

      • Oczywiscie ze byl.

        Tylko dlaczego remontowac wiadukt samochodowy, wymagajacy z racji konstrukcji nosnej ogromnych nakladow finansowych zeby potem go zmienic w kladke dla pieszych?

        Trzeba bylo zostawic wyremontowany zolty

        Tylko dlaczego remontowac wiadukt samochodowy, wymagajacy z racji konstrukcji nosnej ogromnych nakladow finansowych zeby potem go zmienic w kladke dla pieszych?

        Trzeba bylo zostawic wyremontowany zolty wiadukt jako samochodowy, a zamiast budowac nowy wiadukt to zrobic ladny dojazd do ECS od Jana z Kolna plus estetyczna kladke dla pieszych.

        Wyszlo by wielokrotnie taniej i wygodniej. A to co teraz tam stoi to drogi, niepraktyczny i brzydki frankenstein.

        • 3 5

    • (3)

      Gdyby nie remont to wiadukt przestałby istnieć. Nie mówiąc o zagrożeniu jakie stwarzał!

      • 2 2

      • To czemu go nie wyburzyli i nie zrobili tanszej kladki dla pieszych? (2)

        Dlaczego zamiast tego ladowali bezmyslnie miliony w wiadukt o nosnosci 70 ton, zeby teraz sobie po nim spacerowal od czasu do czasu jakis przechodzien?

        • 1 1

        • (1)

          Witam inżyniera mostowca.
          Szybkie pytanie bo siedzisz w temacie... Szacunkowy koszt wyburzenia i budowy kładki jaki byłby?

          • 1 2

          • Likwidacja to max pol banki na tamte realia.

            Podjezdzasz z podparciem, zdejmujesz nawierzchnie, tniesz przesla od razu na wagon i do huty. To na serio nie jest trudne. Niemcy mnostwo zlej jakosci wiaduktow rozwalali na terenach bylego NRD. Dwa, trzy dni zamieszania z pociagami i masz czysto. Zreszta jak nie wierzysz to jedz do Gdyni - wlasnie wyburzaja jeden.

            • 1 2

    • Można. Bo most miał być wyremontowany a nie przywrócony do użytku.

      Kto miał zarobić ten zarobił. A dziś św. Paweł od deweloperów już i tak niczym się nie musi przejmować.

      • 0 4

  • (3)

    Odczepcie się od tego wiaduktu. Zróbcie pierw porządek z tymi całonocnymi hucznymi imprezami na Elektryków. Ze strny mostu jest ładnie, zielono, nic tam nie trzeba zmieniać. Zresztą skąd na to pieniądze, jak włodarze chcą zadłużyć Gdańsk na ladnych parę milionów.

    • 15 17

    • Pierw? W jakim to jest języku? (1)

      • 6 1

      • W polskim.

        "przestarzałe: najpierw, wpierw, najwcześniej lub uprzednio, przedtem, wcześniej; pierwej"

        Polecam zajrzec do slownika zanim sie zaczniesz czepiac.

        • 2 2

    • ocho jeszcze sie budynki mieszkalne przy nowej walowej nie pobudowaly a juz sie deweloperowie odzywaja ze im elektrykow przeszkadza. 5 lat i po 100czni nic nie zotstanie niestety

      • 1 0

  • może ktoś pomyśli w końcu o podjezdzie dla rowerów pod wiadukt od strony ul. Jana z Kolna?? (6)

    .

    • 23 4

    • już pomyślałem - przeczytaj mój wpis pod tekstem Xxl wieku

      • 7 1

    • może winda dla inwalidów? (1)

      • 2 3

      • jak będzie rampa, winda nie będzie potrzebna

        • 2 0

    • Podziekuj Adamowiczowi. (2)

      Mogl spokojnie zostawic nowo wyremontowany zolty wiadukt jako samochodowy i zbudowac obok fajna kladke pieszo-rowerowa przez tory. Z rampami, oswietleniem, itp.

      Ale wolal zrobic z zoltego wiaduktu paskudne pseudo-przejscie piesze a za gruba kase zbudowac obok dojazd swoim urzednikom do ECSu.

      • 4 4

      • Kolejny fachowiec...
        Musisz głosować nadal na PiS, zrobia tam kabiny teleportacyjne

        • 3 3

      • Zrzędzie nie dogodzisz

        Budują coś bez dojazdu - gdzie drogi?
        Budują najpierw dojazd - "po co droga w pole"?

        • 2 1

  • (1)

    stalowy jak już ....

    • 2 5

    • Słowo klucz, węgiel
      Doczytaj z czym to się wiąże.
      Ale jeśli urodziłeś się po 2000 to w sumie nie wysyłaj się

      • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.