2020-04-16 07:00
Super,dobra inicjatywa.I tak większość w domach ale licho nie śpi.Ja zamiast maski eksluzywna apaszka we wzorki)Czuway!
2020-04-16 07:23
Ta maseczka jest absolutnie nieprzydatna!70%spoleczenstwa przestało myśleć!
2020-04-16 09:45
Nie społeczeństwo przestało myśleć tylko rząd. Społeczeństwu zostało to nakazane
2020-04-16 11:20
Tak, nie noś maski to mandat możesz zarobić. To o jakim nie myśleniu ty mówisz?
2020-04-16 11:48
Społeczeństwo powinno dawno wziąć baseballe do ręki, bo te komunistyczne koncepcje są nie do przyjęcia. Ogłupienie niestety jest totalne!!!
2020-04-16 13:18
2020-04-16 14:38
baseballe do ręki? i co? wojna domowa z drugą połową Polski, która kocha PIS?
2020-04-16 13:14
2020-04-16 17:51
znasz słowo przenośnia, abstrakcja, aluzja, metafora?
2020-04-16 08:54
jak kazdy bedzie sobie wkladal i sciagal byle gów** przy kazdej glupawej okazji to bedzie dochodzić do mniejszych lub większych uszkodzeń tych pomników
2020-04-16 10:19
Czuwaj to do tych co nie noszą masek, by uważali na Policjantów?
2020-04-16 12:27
2020-04-16 07:01
Gdyby nie wypowiedź w lutym ministra zdrowia który stwierdza , że maseczki nic nie pomagają .... A po tak długim czasie jednak zdecydowali, że maseczki będą pomagać. ;) istny cyrk ... A na dodatek wczorajsza wypowiedź
Gdyby nie wypowiedź w lutym ministra zdrowia który stwierdza , że maseczki nic nie pomagają .... A po tak długim czasie jednak zdecydowali, że maseczki będą pomagać. ;) istny cyrk ... A na dodatek wczorajsza wypowiedź pana ministra o testach Na covid19 które są fałszywie dodatnie i w 80% nie poprawne. . Szok ! To o co w tym wszystkim tak naprawdę chodzi ... pomijając fakt , że liczba przeprowadzanych testów spada ... I kończąc ... czy to maska czy też gacie zakryj twarz by chronić innych. ;)
2020-04-16 07:15
I właśnie to najbardziej przeraża. Z jednej strony zakazy wstępu do lasu i na plażę czy do parków, z drugiej strony cięcie i ograniczenia kursów komunikacyjnych, czego efektem są zatłoczone autobusy i SKMki. Z jednej
I właśnie to najbardziej przeraża. Z jednej strony zakazy wstępu do lasu i na plażę czy do parków, z drugiej strony cięcie i ograniczenia kursów komunikacyjnych, czego efektem są zatłoczone autobusy i SKMki. Z jednej strony zakaz zgromadzania się, ale kolejki przed Lidlem czy Biedrą albo urzędami pocztowymi już są OK... Można tak wymieniać w nieskończoność. No i teraz dochodzą te maseczki, które kilka tygodni temu nie chroniły, nawet podobno szkodziły, a teraz obowiązkowo trzeba je nosić. Co to ma znaczyć?
2020-04-16 08:08
Choćby tysiące razy ktoś tłumaczył i tak tego nie przyjmiesz, prawda?
Informacja nie leczy uprzedzeń.
2020-04-16 08:23
Jeśli coś przeczy logice i jedne decyzje wykluczają drugie, to pojawiają się pytania, czasem kłopotliwe, ale mające uzasadnienie pytania. Zatem wyłącz telewizor, włącz myślenie. To nie boli.
2020-04-16 08:43
1) maseczki pomagają
2) Prezes nie lubi chodzić w maseczce.
A przecież nie można pozwolić, żeby machina propagandowa pokazywała, że Prezes jest ponad prawem...
2020-04-16 08:45
No właśnie, czemu można iść do Biedry, a na wybory nie? Tu siedzi kasjerka, tam członek komisji. Dlaczego idąc do Biedronki nie umrzemy, a idąc na wybory umrą wszyscy? Zatem wyłącz telewizor, włącz myślenie. To nie boli.
2020-04-16 08:54
Im większa gęstość zaludnienia w danym miejscu, tym lepiej dla wirusa, myślisz, że skąd te ograniczenia w liczbie ludzi wpuszczanych na raz do sklepów?
2020-04-16 09:01
Ja myślę że można wchodzić pojedynczo, jeden wychodzi jeden wchodzi. Po wejściu dezynfekuje dłonie, dostaje jednorazowy długopis, stawia krzyżyk wrzuca i wychodzi. Po przyjściu do domu dokładnie myje ręce, zęby i może coś jeszcze i idzie spać.
2020-04-16 09:46
Ale zdajesz sobie sprawę, że w ten sposób wybory musiałyby trwać dłużej niż 1 dzień? Bo jednak większość ludzi to idioci i nie potrafią nawet poprawnie krzyżyk wstawić. A co z niepełnosprawnymi? A ludzie starsi? Oni na pewno nie weszliby i nie załatwiliby tego raz dwa. Tak jak ktoś wcześniej napisał, jednak do sklepu nie chodzi aż tyle osób.
2020-04-16 11:12
Już nie pamiętasz, jak wygladają galerie przed świętami?
2020-04-16 11:52
głosować można od 6 rano do 23
2020-04-16 13:12
2020-04-16 13:37
2020-04-16 11:18
bo tam kupuje się jedzenie a ono jest niezbędne do życia, wybieranie skryby może poczekać
2020-04-16 11:53
2020-04-16 13:13
Nie ma to jak sprzedać wolność za 500zł...
2020-04-16 07:26
Te testy sa takie,ze nawet jak masz jakakolwiek inna dolegliwosc,pokaze ze masz covid19.Czyli sa nic nie warte
2020-04-16 08:35
Firma produkujaca te testy-PCR,w dokumentacji medycznej pisze ze ten test zrobiony jest wylacznie w celach naukowych i nie moze byc stosowany do celow diagnostycznych!!!hezeli bedziemy mieli chocby infekcje lub bedziemy w stresie to ten test wykarze ze mamy koronawirusa.
2020-04-16 10:35
Plują na tego Ziębę, od szarlatanów wyzywają, blokują filmy, a gość pokazuje badania naukowe itd. i mówi zwyczajnie prawdę. To nic, aktualnie usuwają całe masy światowej klasy naukowców, którzy zaprzeczają przyjętej
Plują na tego Ziębę, od szarlatanów wyzywają, blokują filmy, a gość pokazuje badania naukowe itd. i mówi zwyczajnie prawdę. To nic, aktualnie usuwają całe masy światowej klasy naukowców, którzy zaprzeczają przyjętej narracji, metodom zwalczanie i wielu innym sprawom, które ostatecznie mają zaprowadzić faszystowski tj. korporacyjny porządek. Kto nie rozumiał czym jest faszyzm, już powoli może zobaczyć jak działa. Większość jest niestety zwolennikami faszyzmu do czasu, gdy nie pojmą, że znajdują się w obozie koncentracyjnym z którego nie ma innej drogi niż długi przewód do nieba.
2020-04-16 11:14
Co prawda jeszcze nikomu nie pomógł, parę osób zabił po tym jak odstawiły chemioterapię, ale najważniejsze, że na tym zarobię :)
2020-04-16 11:50
Ile osób zabiła nieodstawiona chemia?
2020-04-16 13:14
A ile zmarło?
2020-04-16 07:29
gdyby tak było, to juz dawno bylibyśmy po pandemii!
2020-04-16 07:35
Czyli powiadasz amator? ;) nie maester haha
2020-04-16 07:37
A ty myślisz, że społeczeństwo to króliki doświadczalne?
2020-04-16 07:43
proszę o przykłady!
a i w którym państwie uporano się z problemem?
gdzie gospodarka i ludzie funkcjonują normalnie?
2020-04-16 07:50
Weź się nie osmieszaj... W chinach był nakaz noszenia maseczek najmniej od początku stycznia! ... te klauny za nas odpowiadają więc to nie przedszkole że ktoś może się pomylic !!!!
2020-04-16 09:14
Maseczki noszą od lat,nad nimi WHO czuwa,chyba że to była reklama.
2020-04-16 10:39
dokładnie. W wielkich miastach i w Wuhan maseczki były noszone jeszcze przed pojawieniem się wirusa. Ludzie tam noszą maseczki ze wzgl. na smog, a w Wuhan była jakaś akcja ze spalaniem odpadów. Jakoś maseczki im nie
dokładnie. W wielkich miastach i w Wuhan maseczki były noszone jeszcze przed pojawieniem się wirusa. Ludzie tam noszą maseczki ze wzgl. na smog, a w Wuhan była jakaś akcja ze spalaniem odpadów. Jakoś maseczki im nie pomogły, kto wie, czy właśnie się nie przyczyniły, bo wielu naukowców też tak twierdzi.
Oczywiście klowni będą pokazywać nam teraz maseczkowe miasta, na potwierdzenie jak to np. mieszkańcy Pekinu się stosują do obostrzeń. To pełna manipulacja.
2020-04-16 10:54
Weź doczytaj kiedyś albo posłuchaj kogoś kto tam był :) W azji po prostu mają tak wpojone od lat że nawet jeżeli czujesz się tylko przeziebiony to nosisz maseczkę:) stąd aż tyle ich w przestrzeni miejskiej. Oni po
Weź doczytaj kiedyś albo posłuchaj kogoś kto tam był :) W azji po prostu mają tak wpojone od lat że nawet jeżeli czujesz się tylko przeziebiony to nosisz maseczkę:) stąd aż tyle ich w przestrzeni miejskiej. Oni po prostu mają duże aglomeracje i doskonale wiedzą że jeżeli nie będą nosić maseczki to zaraz pół firmy będzie chore itd itd.. U nas miasta sa stosunkowo mało gęsto zaludnione stąd nie wykształciły się takie zachowania w naszym społeczeństwie.
2020-04-16 12:31
Czytam i nie wierzę... chyba sami zwolennicy Pisu i Po bo Ci to myślą od święta....
Nie wyszedłeś na ulicy bez maski !!!! Nie ma to nic wspólnego z tym że nosili maski wcześniej! W chinach z poszechnego
Czytam i nie wierzę... chyba sami zwolennicy Pisu i Po bo Ci to myślą od święta....
Nie wyszedłeś na ulicy bez maski !!!! Nie ma to nic wspólnego z tym że nosili maski wcześniej! W chinach z poszechnego noszenia stało sie to obowiązekiem od momentu pojawienia się epidemii ! A nie że od zawsze wszyscy nosili ... co za społeczeństwo. Porażka.. Polak mądraczek a .... wie
2020-04-16 11:51
to było w rmf, ale jest na YT można zobaczyć
Po tej wypowiedzi ministra zdrowia czuję się jak królik doświadczalny
2020-04-16 07:02
Przecież kilka tygodni temu wszelacy eksperci się wypowiadali że maseczki nie chronią... A teraz mamy wszyscy nosić je obowiązkowo! O co tu chodzi? Poza tym, czy ciągłe trzymanie czegoś na twarzy na dłuższy czas, nie
Przecież kilka tygodni temu wszelacy eksperci się wypowiadali że maseczki nie chronią... A teraz mamy wszyscy nosić je obowiązkowo! O co tu chodzi? Poza tym, czy ciągłe trzymanie czegoś na twarzy na dłuższy czas, nie będzie upośledzało funkcjonowania układu oddechowego? Przecież po kilkudziesięciu minutach na twarzy, taka maseczka jest siedliskiem bakterii i zarazków. Czy kosztem walki z COVID nie będzie teraz plagi zachorowań na infekcje gardła, zatok, oskrzeli itp.?
2020-04-16 07:26
Przerasta kaszlenie i kichanie w łokieć to trzeba kryć ryj. Nikt Ci nie każę cały czas nosić, tylko w miejscach publicznych.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
2020-04-16 07:40
W miejscu publicznym, czyli wszędzie poza domem. Czyli w pracy, na zakupach, w komunikacji i tak dalej. Czyli praktycznie przez pół dnia ze szmatą na twarzy. PS. Ryj to ma świnia, erudyto od siedmiu boleści...
2020-04-16 08:53
Gdyby powiedzieli że kategorycznie zakazują noszenia maseczek, to wszelaka leminżeria nie ściągałaby maseczek z nosa, gdyby zachęcali do spacerów po lesie kodziarstwo omijałoby lasy szerokim łukiem itd, itd
2020-04-16 07:31
Dokladnie taki bedzie skutek uboczny.Potem bedzie szczepionka,ktora nas bedzie chronila niby przed tym wirusem,a tak naprawde wyrzadzi naszym organizmom ogromne szkody.Nasz organizm produkuhe cale nasze zycie
Dokladnie taki bedzie skutek uboczny.Potem bedzie szczepionka,ktora nas bedzie chronila niby przed tym wirusem,a tak naprawde wyrzadzi naszym organizmom ogromne szkody.Nasz organizm produkuhe cale nasze zycie przeciwciala,ktore chronia nas przed chorobami.Jezeli wprowadza nam szczepionke,a nie bedziemy chorzy to nasz uklad zwariuje i nasze wlasne przeciwciala moga doprowadzic nas do chorob autoimunologicznych,nowotworowych.Ale spoleczenstwo jest tak wystraszone ze nie potrzeba nakazu szczepien,ludzie sami ustawia sie w kolejkach aby zrobic sobie krzywde
2020-04-16 08:45
Może jeszcze powiesz, że rak powoduje telefony komórkowe?
2020-04-16 09:36
Powiem - tylko że, odwrotnie telefony powodują raka a nie rak powoduje telefony.
2020-04-16 17:55
To żałośnie wygląda.
2020-04-16 07:34
2020-04-16 08:58
Jeśli naprawdę interesuje Cię odpowiedź na te pytania to poszukaj jej na jakiś naukowych portalach a nie zadawaj pytania w komentarzach. Kto Ci tutaj odpowie? Leszek z Oruni albo Franek z Przymorza. Minister zdrowia jest
Jeśli naprawdę interesuje Cię odpowiedź na te pytania to poszukaj jej na jakiś naukowych portalach a nie zadawaj pytania w komentarzach. Kto Ci tutaj odpowie? Leszek z Oruni albo Franek z Przymorza. Minister zdrowia jest politykien i wszystkie informacje jakie przekazuje do mediów są 15 razy przefiltrowane przez polityków, doradców i innych "pomagierów" więc wychodzi z tego bełkot dodatkowo dostosowany zdaniowo tak aby przeciętny Kowalski cokolwiek z tego wyniósł. Zaawansowanej wiedzy naukowej i medycznej nie szukaj na forach ani w telewizji. Ale większości wystarczy to, że wiedzą ze mają nosić maseczke a dlaczego to już ich nie obchodzi. W sumie tak też można.
2020-04-16 07:04
2020-04-16 07:06
W prezencie ? Marzy Ci sie socjalistyczna republika ? Za pracuj i kup .
2020-04-16 09:42
tylko prezydentka gdanska nieudolna.
2020-04-16 11:17
Więcej kosztuje logistyka, ale co tam, ważne, że można zebrać polityczne punkty na ludzkiej śmierci....
2020-04-16 11:29
w sklepie na Łąkowej 8,50 :D Taka zwykła z paczki
2020-04-16 11:37
2020-04-16 16:06
Pani Dudkiewicz zrozumie to jak będzie startować do parlamentu.Bo tam kto da ten am !
2020-04-16 07:34
Zgłoś się do Matołusza on ma zapas maseczek w komnacie obietnic
2020-04-16 08:45
W Gdansku jest prawie 600 tys. mieszkancow, kazdy potrzebuje kilka maseczek dziennie, jak to sobie wyobrazasz? to nie jest Pruszcz Gdanski. Panstwo nie zabezpieczylo maseczek dla swoich obywateli bo na czas "klopotow" niestety nie ma pieniedzy
2020-04-16 09:43
polowa to sloiki. wiec lekko liczac troche ponad 300 tys.
2020-04-16 11:30
Nawet pracownicy ze wschodu uciekli do domu, z obawy na brak pracy i wysokie koszty życia
2020-04-16 11:42
A słoiki też są mieszkańcami, bo część wynajmuje i się nie melduje i jest ich spokojnie ponad 100.000
600.000 to liczba która spokojnie na stałe przebywa w Gdańsku.
2020-04-16 17:43
słoiki to słoiki
2020-04-16 16:10
tylko że ten Gdańsk ma więcej przychodów z podatków niż ten cytowany przez ciebie Pruszcz Gdański. Coś nie tak u ciebie z logiką.
2020-04-16 10:50
A kto by mial za ten prezent zaplacic?
2020-04-16 11:43
nie.. kup sobie cwaniaczku
2020-04-16 16:13
od nich należy tego oczekiwać, a nie fotek przy samolocie z maseczkami
2020-04-16 07:06
Czy stojący w lesie pomnik Gutenberga również ma maseczkę? Spokojnie od poniedziałku rząd zmienia obostrzenia m.in. będzie można chodzić do lasu w maseczce.
2020-04-16 10:01
sama sobie zaloz
2020-04-16 14:39
a facet, ktory zaklada sam nie ma maseczki w miejscu publicznym
2020-04-16 07:14
a może już przestańmy sobie robić jaja?
2020-04-16 08:31
Poprosimy
2020-04-16 08:46
A dlaczego nie robic jaj? nawet w czasie wojny ludzie zartowali, spiewali, robili jaja
2020-04-16 08:56
Nie szkoda czasu i środków?
2020-04-16 07:16
Odmraząmy gospodarke, luzujemy restrykcję wiec w ramach tego wprowadzamy obowiązek zakrywania pyska nawet jak ktoś sam po parku idzie. Żeby było śmieszniej to 90% tych tzw maseczek nadaje się psu na budę a nie do
Odmraząmy gospodarke, luzujemy restrykcję wiec w ramach tego wprowadzamy obowiązek zakrywania pyska nawet jak ktoś sam po parku idzie. Żeby było śmieszniej to 90% tych tzw maseczek nadaje się psu na budę a nie do ochronoy a jeszcze śnmieszniej - w zsadzie możesz zakrywać się byle czym, skarpetką, stanikiem, majtkami itp.
Jeśli ktos patrzy na te podrygi rządu i nie ma chwili refleksji że to wielka ściema, to znak że ma bezobjawowy zanik mózgu.
2020-04-16 07:25
Nosząc maseczke nie chronisz siebie tylko innych !
Podczas kaszlu czy kochania rozsiewasz drobnoustroje nawet na 8m. W zamkniętym pomieszczeniu mogą one pozostac w powietrzu w postaci aerozolu nawet do 6 min.
rozwiń...
Nosząc maseczke nie chronisz siebie tylko innych !
Podczas kaszlu czy kochania rozsiewasz drobnoustroje nawet na 8m. W zamkniętym pomieszczeniu mogą one pozostac w powietrzu w postaci aerozolu nawet do 6 min.
Zakrywajac usta i nos zmniejszasz dystans na który rozsiewasz zarazki do ok. 0,5m a i czas ich utrzymywania się w powietrzu spada do kilkunastu sekund.
2020-04-16 07:34
2020-04-16 08:02
Teoretycznie możesz zarażać na lewo i prawo. Maska nie chroni całościowo ale ogranicza wydostanie sie wydzieliny. Średnio rozwinięty szympans to wie.
2020-04-16 11:28
będziesz wiedział, że jesteś zdrowy, gdy zainstalujesz aplikację, wszczepisz sobie lokalizator, pobierzesz paszport biomedyczny i będziesz przyjmował wszystkie zalecane szczepienia i leki. Wtedy możesz chodzić bez
będziesz wiedział, że jesteś zdrowy, gdy zainstalujesz aplikację, wszczepisz sobie lokalizator, pobierzesz paszport biomedyczny i będziesz przyjmował wszystkie zalecane szczepienia i leki. Wtedy możesz chodzić bez maseczki i być wolnym człowiekiem. To nic, że np. światowej klasy naukowcy mówią o gwałtownym obniżeniu odporności po szczepieniach na grypę. Masz pozwolenie faszystów!
2020-04-16 11:29
Dyletant.
2020-04-16 11:36
Dajesz sobie wmówić wszystko co ci sprzedają w mediach, nawet sprzeczne ze sobą fakty, w tym te o noszeniu maseczek.
2020-04-16 12:14
Doczesnego, czerpiący wiedzę tylko za pomocą swojej niezawodnej percepcji, wiesz wszystko najlepiej. Typowo retoryka egocentryka.
2020-04-16 12:22
Twierdzę natomiast, że znam doskonale aktualny stan swojego zdrowia i nie potrzebuję do tego instrukcji, filmików, rozporządzeń i bemyślnego powtarzania w mediach rozmaitych haseł-frazesów-hasztagów.
2020-04-16 13:01
Typowy egoista. Ja czuje sie dobrze, więc mogę wszystko a zwłaszcza zarażać innych. Przecież czuję się dobrze. Niech dotrze do Twojego ośrodka nerwowego, że twoje poczucie może nijak się mieć do możliwościa zarażenia innych. To było zanim pojawił się covid 19. To żadna tajemna wiedza. Serio.
2020-04-16 15:44
Moje dobre samopoczucie to wystarczający dowód że jestem zdrowy. Oczywiście nie moge wykluczyć tego, że np za tydzień na coś zachoruję ale póki co , dziś jestem zdrowy
2020-04-16 16:07
A to żaden wyznacznik zdrowia ani tego, że nie możesz zarażać innych. Trenuj percepcję. Napisz 100 razy na klawiaturze : " to, że czuje sie dobrze nie oznacza że jestem zdrowy a na pewno nie wyklucza bym zarazil innych.. " albo wiesz co ? W twoim przypadku napisz to tysiąc razy:)
2020-04-16 20:35
Powtarzałeś frazę "Wiemy lepiej od Ciebie co jest dla Ciebie dobre"
2020-04-16 08:09
A skąd niby wiesz, że jesteś zdrowy?
2020-04-16 08:57
wyssał te wszystkie mądrości.
2020-04-16 10:07
Świetny wybór, gratuluję
2020-04-16 11:36
ostatnio szlag mnie trafił jak pisowcy porównali, że Tusk po powodzi nie wprowadził stanu wyjątkowego, czyli oczywiście katastrofa lokalna, która jednak minęła i szczególna jej dotkliwość polegała na stratach finansowych
ostatnio szlag mnie trafił jak pisowcy porównali, że Tusk po powodzi nie wprowadził stanu wyjątkowego, czyli oczywiście katastrofa lokalna, która jednak minęła i szczególna jej dotkliwość polegała na stratach finansowych - z sytuacją śmierci z powodu patogenu i zamrożenia gospodarki. Czyli porównanie piękne - kasy i masowej śmierci. I co najgorsze, tzw. opozycja czyli "upośledzeni inaczej" łykają i nie wiedzą co mówić.
Głosuję na każdego, kto nawet siłą usunie POPiS z sejmu z zakazem jakiegokolwiek piastowania stanowisk dożywotnio! To nie jest żaden sejm, żadna elita.
I nie oglądam TV, po prostu nie wolno, bo to szkodzi na umysł!
2020-04-16 11:57
Tylko usunięcie PISU może nam przywrócić godziwe emerytury!
2020-04-16 13:22
Jarozbaw obniżył wiek emerytalny, więc dla mojego pokolenia już nic w ZUSie nie zostanie.
Ale co z tego, przecież pomniki już postawione...
2020-04-16 11:40
Oczywiscie za chwilę mi powiesz, ze moge być chory na tysiąc chorób tylko o tym nie wiem. Otóż nieprawda, każda choroba ma objawy. Bezobjawowa jest tylko schizofrenia wg radzieckich psychiatrów i co charakterystyczne, zapadali na nią tylko ci ludzie, którzy nie byli zadowoleni byli z dobrobytu radzieckiego państwa.
2020-04-16 12:21
Wszystkie do tej pory stwierdzone koronawirusy na świecie można przejść bez objawów. Raz kichniesz albo kaszlniesz i to cała twoja " choroba". Ty przechodzisz to prawie niezauwazalnie ale inna osoba może otrzeć się o śmierć. By to zrozumieć musisz poczytać troszkę prasy medycznej a nie wujka Google.
2020-04-16 15:48
Ale jeśli to nie wywyołuje w moim organizmie żadnych negatywnych reakcji to oznacza że jestem po porstu zdrowy i nie wmawiaj mi jakiegoś stanu choroby, który nie ma miejsca. Jak ktoś jest hipochondrykiem albo paranoikiemto może sobie wmawiać urojone choroby ale ja nie potrafię.
2020-04-16 16:04
Pisze. Zalany betonem umysl. Żyj w tej swojej zdrowej świadomosci, grunt, że humor Cię nie opuszcza, a to już objaw końskiego zdrowia.
2020-04-16 08:54
2020-04-16 08:02
"Podczas kaszlu czy kochania..."!? To podczas seksu z partnerem, też według ciebie musi być maseczka? Ty chyba jesteś tym kotem Jarosława, tylko w jaki sposób nauczyłeś się obsługi komputera? You make my day! Buahahahahaha!!!
2020-04-16 08:27
I na twarzy ale głównie na dostępie do Internetu. Zrobisz sobie ale głównie ludziom wielką radość.
Jeżeli kochasz sie w sferze publicznej i podczas prymitywnego udawania, parskasz na lewo i prawo to jak najbardziej tak, zakladaj cokolwiek.
2020-04-16 10:50
2020-04-16 07:31
Restrykcje i ograniczenia w poruszaniu się i gromadzeniu, z drugiej strony zatłoczona komunikacja i kolejki pod sklepami i pocztami. Ponadto zgromadzenia meneli pod większymi dworcami też nikomu z służb nie
Restrykcje i ograniczenia w poruszaniu się i gromadzeniu, z drugiej strony zatłoczona komunikacja i kolejki pod sklepami i pocztami. Ponadto zgromadzenia meneli pod większymi dworcami też nikomu z służb nie przeszkadzają. Do tego lekarze i pielęgniarki, kursujący od szpitala do szpitala z etatu na etat, jak się da i czym się da, a media tylko trąbią zostań w domu bo umrzesz... Nie mówią nam prawdy, a to co jest w TV to istny bełkot...
2020-04-16 11:42
Ministerstwo Zbrodni informuje, że szczepienia w Polsce są przebadane i bezpieczne itd. by następnie poinformować, że nie dysponują żadną wiedzą na ten temat? Masz pytania?
2020-04-16 09:18
I też źle,doszukuj się głębiej choroby -:) ,nie narzekaj
2020-04-16 09:48
Bo oni wiedza to czego madrzejsi sie domyslają!!ze ten wyolbrzymiony wirus to sciema!!
2020-04-16 10:06
Robią nam wodę z mózgu, a Dulczessa i otoczenie łykają to jak młode pelikany
2020-04-16 07:20
lewackie zwyczaje, powinien być bezwzględniej zakaz wykorzystywania pomników do bieżących spraw.
2020-04-16 07:24
Głupiś człeku.
2020-04-16 08:34
Za to ty mądry. Typowa odpowiedź d**ila. Nie wiem, ale się wypowiem.
2020-04-16 08:46
Zacznijmy od zakazu szopek na Placu Piłsudskiego.
2020-04-16 09:08
2020-04-16 07:22
Tylko ze nieco nizej bo mu sie zsunela z twarzy
2020-04-16 09:47
prawdziwi gdanszczanie pamietaja go z siurkiem na widoku.
2020-04-16 09:57
2020-04-16 19:59
biję się w piersi ze skruchą za to "zawsze"
zapomniałem
juz najwyzszy czas zdjąć muszle
2020-04-16 09:53
zasłonili mu pisiuar, gdy kaczy kain do władzy szedł
2020-04-16 10:03
stalo sie to z czasem prawie wolnych wyborow i wprowadzeniem przez rzad mazowieckiego religie do szkol 1989 r.
2020-04-16 07:30
ale przecież Ci ludzie np w Stanach umierają na potęgę. Nie wiem co myśleć o tym wszystkim
2020-04-16 08:35
A wiesz na co oni tak na prawdę umierają? Kiedyś w aktach zgonów pisano, że zgon nastąpił w skutek zapalenia płuc wywołanego czynnikiem zakaźnym, dzisiaj piszą COVID19. To samo, czy nie to samo??? Sam nie wiem i nikt z nas nie wie. Pytanie jest retoryczne, ale daje do myślenia.
2020-04-16 11:46
A wszystko na podstawie testów, które do tego nie służą i nie wiadomo co pokazują.
Naprawdę nie należy się powoływać na autorytet lekarzy, bo znakomita większość to tłuki. Oczywiście mają wiedzę, ale tę wpojoną i wpadnięcie w ich łapy, to recepta od wskazanego z góry producenta. To jest prawda o całej PL medycynie!
2020-04-16 13:24
Nie tylko PL
2020-04-16 15:55
Przedział wiekowy pacjentów od 0 do 100 lat albo i wiecej, oczywiście z przytłaczajacą większością przypadków powyżej 60 roku życia. To nie są żadne teorie spiskowe tylko oficjalne roczniki statystyczne oficjalnych polskich instytucji statystycznych.
2020-04-16 08:48
Tak naprawde to w Stanach malo kto jest ubezpieczony, nie stac go na lekarzy, leki itp. stad moze byc wiecej zgonow
2020-04-16 09:48
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.