Dodaj opinię

Opinie (102) 7 zablokowanych

Wszystkie opinie

  • Bombardiery to najlepsze i najmniej awaryjne tramwaje w Gdańsku. (15)
    Szkoda że sa tylko 3 sztuki.
    Komentator.
    6 miesięcy
  • 105 to klasyka (6)
    w całym niemal kraju, dortmundy rówieśniki naszych klasykow a technologicznie jakby miały te lepsze geny.
    Bombardiery ujdą...
    Ale pessy to niestety lipa, potwierdzają to motorniczy i fachowcy. Bydgoszcz nie popisuje się.
    Ostatnio byłem w Elblągu tam to porusza się sprzęt-inny świat w stosunku do Gdańska.
    Taką mam opinie na temat tych małych pociągów
    Konstal
    6 miesięcy
    • Pytanie
      Jezdzisz jako motorniczy czy pasazer ? nie odpowiadaj.....
      motorowy
      6 miesięcy
    • Zgodzę się. Gdyby spółka była bardziej kompetentna, to byłyby bezawaryjne. Niestety motorniczowie są rozpieszczani i nawet specjalnie psują te wozy, lub zgłaszają nieistniejące usterki, tylko po to aby podmienić wóz.
      6 miesięcy
    • PESY to zbrodnia na pasażerach
      bydłowozy bez siedzeń i bez okien, zaciemnienie jak w czasie bombardowania. Wszyscy stoją w mikro przejściach, to zwyczajnie III Świat.
      r
      6 miesięcy
    • Tramwaj w Gdańsku
      Notoryczne opóźnienia i awarie , często pojazd nie przyjeżdża w ogóle no i te czasy przejazdu to hit bo co 50 metrów albo światła albo przystanek i dlatego wszyscy szybciej docierają do pracy jeżdżący czy to rowerem czy autem
      Tylko nie tramwaj
      6 miesięcy
  • Kto się załóży (2)
    Że Bombardiery po remoncie będą się psuć jak większość złomu będącego na stanie GAiT? A to na razie najlepsze pojazdy...
    Janusz Ch.
    6 miesięcy
  • Zmienic ich nazwe z tych niemieckich na polskie (8)
    UN
    6 miesięcy
    • Z "tramwaj" na "żerdziochód".
      6 miesięcy
    • Człowieku puknij sie w polske czułko.
      6 miesięcy
    • Tylko Polskie a nie te...
      Gosc
      6 miesięcy
    • Pięknie się nazywają! (1)
      Eduard Wiebe
      Leopold von Winter
      Oskar Kupferschmidt
      Das ist Danzig
      6 miesięcy
      • Sprawdzałeś, kim byli ci ludzie?
        Projektant sanitarny sieci gdańskich, który sprowadził pomysł tramwaju konnego do miasta.
        Burmistrz Gdańska, to jego podpis pozwolił na budowę tramwaju z Gdańska do Oliwy.
        Prywatny przedsiębiorca, który zaryzykował przyjęcie koncesji na realizację linii, pierwszy prezes przedsiębiorstwa tramwajowego.

        Wszyscy obłowili się na wolnym rynku, jeden z kontraktu, drugi z podatku od przedsiębiorców, trzeci z samych biletów.

        Ta trójka to naprawdę historyczne postaci w dziejach sieci.
        Bez względu na narodowość...
        6 miesięcy
  • Znów (1)
    Remont goni remont
    Piniazek
    6 miesięcy
    • Nie, lepiej olać aż padną do reszty
      A wtedy na złom i nowy za kilka najmniej w leasing
      Kolorowo
      6 miesięcy
  • Wy lepiej.. (1)
    Te spółki do nabijania kasy "swoim kolesiom" gruntownie wyremontujcie!
    XYZ
    6 miesięcy
    • czy pracownicy w tych spółkach mają aneks o zakazie wykonywania konkurencji?
      bo u prywaciarzy to chleb powszedni :)
      6 miesięcy
  • hehe
    No panie, ale dortmundów to my nie ruszym.
    Coś się musi psuć, bo nie może być tak, że jest dzień bez awarii.
    .....Więcej Konstali i Bergmanów i wszystko by śmigało...no ale po co :)
    morderca@z@tramwaju
    6 miesięcy
  • Która lepsza: Chanel Preston czy Adriana Chechik?:) (3)
    6 miesięcy
  • Jedna PeSa 8,5 mln - Dortmund po zakupie,remoncie i dostosowaniu 800 tys - wolę Dortmundy! (4)
    Tym bardziej że kapitał nie ma narodowości a PeSa to spółka akcyjna i jej tramwaje są bardzo awaryjne!
    PiSuar
    6 miesięcy
    • Jedna Słowackiego 1100 mln. Wolę za to wymianę wszystkich tramwajów na nowe
      6 miesięcy
    • ciemne Pesa z wnętrzem z bydłowozu
      to tramwaje dla rogacizny czyli nie dla gdańszczan. Niech Lisicki sam jeździ, ale nawet w tramwaju nie był - ma szofera z mercedesem (to tak a propos obrońców polskiego "kapitału)
      r.
      6 miesięcy
    • Odwrotnie (1)
      Jeżdżę często tramwajami. Jadąc Pesą nie miałem jeszcze awarii, a w Dortmundzie z pięć razy (opuszczenie pojazdu z powodu awarii). Pesy są wygodne, mają lepsze miękkie zawieszenie.
      MTC
      6 miesięcy
  • Co mnie martwi ? (1)
    Że o modernizacji kabiny zadecydyje nie motorniczy tyko osoba zza biurka
    Motorowy
    6 miesięcy

Twoja opinia

zamknij
STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii