2019-05-19 19:35
Opinia wyróżniona
Kilka punktów z tego remontu jest niepotrzebnych bo to mimo wszystko są nowoczesne tramwaje...
2019-05-20 10:15
2019-05-20 08:58
zapewne ucieszą się z twojej racjonalizacji :)))
2019-05-20 14:09
A to taka mała różnica.
2019-05-19 17:30
Opinia wyróżniona
Tylko wycofać sprzedaż biletów i jest ideał. Materiały jakie zostały użyte do wykonania tych tramwajów są mega odporne na zużycie. W porównaniu do dużo młodszych pes wyglądają jak nowe!!! Wzór do naśladowania, bez zbędnych monitorów, lampek itd,
2019-05-19 17:40
inaczej może wyskoczyć.
2019-05-19 15:02
Szkoda że sa tylko 3 sztuki.
2019-05-19 15:30
Pesa Jazz dużo lepsze
2019-05-19 15:33
Lepsze w czym? Awaryjności?
2019-05-19 16:02
We wszystkim. Bombardiery są spoko ale pasa Jazz to obecnie najlepsze tramwaje jakie jeżdżą w Polsce
2019-05-19 16:10
Bawi mnie, że swingi mają przejść "przegląd i konserwację powłoki antykorozyjnej". Jakiej powłoki, jak poszycie pod drzwiami zeżarte?
2019-05-19 16:28
2019-05-19 16:45
kanadyjski
2019-05-19 18:57
2019-05-19 15:37
2019-05-19 15:51
nie da się jeździć. Chyba że z rogacizną, na bicie
2019-05-19 15:34
2019-05-19 15:36
Raczej najgorsze, przez brak przednich drzwi dla pasazerow
2019-05-19 15:52
oraz profile okienne takie, że nic w środku nie widać
2019-05-19 19:30
W Berlinie tez Bombardier najlepszy
2019-05-20 13:56
2019-05-20 00:18
jw
2019-05-19 15:05
w całym niemal kraju, dortmundy rówieśniki naszych klasykow a technologicznie jakby miały te lepsze geny.
Bombardiery ujdą...
Ale pessy to niestety lipa, potwierdzają to motorniczy i fachowcy. Bydgoszcz nie
w całym niemal kraju, dortmundy rówieśniki naszych klasykow a technologicznie jakby miały te lepsze geny.
Bombardiery ujdą...
Ale pessy to niestety lipa, potwierdzają to motorniczy i fachowcy. Bydgoszcz nie popisuje się.
Ostatnio byłem w Elblągu tam to porusza się sprzęt-inny świat w stosunku do Gdańska.
Taką mam opinie na temat tych małych pociągów
2019-05-19 15:18
Jezdzisz jako motorniczy czy pasazer ? nie odpowiadaj.....
2019-05-19 15:39
Zgodzę się. Gdyby spółka była bardziej kompetentna, to byłyby bezawaryjne. Niestety motorniczowie są rozpieszczani i nawet specjalnie psują te wozy, lub zgłaszają nieistniejące usterki, tylko po to aby podmienić wóz.
2019-05-19 18:15
W d*pie byłeś, g*wno widziałeś
2019-05-19 20:58
Spokojnie, wiem tyle ile powinienem. Motorniczowie osiągają dna.
2019-05-19 15:50
bydłowozy bez siedzeń i bez okien, zaciemnienie jak w czasie bombardowania. Wszyscy stoją w mikro przejściach, to zwyczajnie III Świat.
2019-05-19 18:16
Notoryczne opóźnienia i awarie , często pojazd nie przyjeżdża w ogóle no i te czasy przejazdu to hit bo co 50 metrów albo światła albo przystanek i dlatego wszyscy szybciej docierają do pracy jeżdżący czy to rowerem czy autem
2019-05-19 15:05
Że Bombardiery po remoncie będą się psuć jak większość złomu będącego na stanie GAiT? A to na razie najlepsze pojazdy...
2019-05-19 15:08
2019-05-19 18:03
Już dawno powinna być dymisja
2019-05-19 15:06
2019-05-19 15:07
Z "tramwaj" na "żerdziochód".
2019-05-19 17:04
A "trolejbus" na "sztamajzociąg"
2019-05-19 18:06
i każdy wie o co comon
2019-05-19 16:15
Człowieku puknij sie w polske czułko.
2019-05-19 17:01
2019-05-19 19:36
2019-05-19 23:09
Eduard Wiebe
Leopold von Winter
Oskar Kupferschmidt
2019-05-21 18:19
Projektant sanitarny sieci gdańskich, który sprowadził pomysł tramwaju konnego do miasta.
Burmistrz Gdańska, to jego podpis pozwolił na budowę tramwaju z Gdańska do Oliwy.
Prywatny przedsiębiorca, który
Projektant sanitarny sieci gdańskich, który sprowadził pomysł tramwaju konnego do miasta.
Burmistrz Gdańska, to jego podpis pozwolił na budowę tramwaju z Gdańska do Oliwy.
Prywatny przedsiębiorca, który zaryzykował przyjęcie koncesji na realizację linii, pierwszy prezes przedsiębiorstwa tramwajowego.
Wszyscy obłowili się na wolnym rynku, jeden z kontraktu, drugi z podatku od przedsiębiorców, trzeci z samych biletów.
Ta trójka to naprawdę historyczne postaci w dziejach sieci.
2019-05-19 15:11
Remont goni remont
2019-05-19 18:27
A wtedy na złom i nowy za kilka najmniej w leasing
2019-05-19 15:13
Te spółki do nabijania kasy "swoim kolesiom" gruntownie wyremontujcie!
2019-05-19 15:25
bo u prywaciarzy to chleb powszedni :)
2019-05-19 15:16
No panie, ale dortmundów to my nie ruszym.
Coś się musi psuć, bo nie może być tak, że jest dzień bez awarii.
.....Więcej Konstali i Bergmanów i wszystko by śmigało...no ale po co :)
2019-05-19 15:18
2019-05-19 15:49
Wiadomo że adriana!
2019-05-19 15:50
2019-05-19 17:48
mokra ?
2019-05-19 15:20
Tym bardziej że kapitał nie ma narodowości a PeSa to spółka akcyjna i jej tramwaje są bardzo awaryjne!
2019-05-19 15:32
Jedna Słowackiego 1100 mln. Wolę za to wymianę wszystkich tramwajów na nowe
2019-05-19 15:49
to tramwaje dla rogacizny czyli nie dla gdańszczan. Niech Lisicki sam jeździ, ale nawet w tramwaju nie był - ma szofera z mercedesem (to tak a propos obrońców polskiego "kapitału)
2019-05-20 10:13
Jeżdżę często tramwajami. Jadąc Pesą nie miałem jeszcze awarii, a w Dortmundzie z pięć razy (opuszczenie pojazdu z powodu awarii). Pesy są wygodne, mają lepsze miękkie zawieszenie.
2019-05-25 14:04
2019-05-19 15:22
Że o modernizacji kabiny zadecydyje nie motorniczy tyko osoba zza biurka
2019-05-20 09:06
Jak w jakimś wagonie do przewozu zwierzat.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.