2015-03-23 06:02
Piękna aranżacja, jakbym widział Dubaj a prezydent Paweł A. będzie szejkiem.
2015-03-23 06:59
Normalna zdroworozsądkowa inwestycja w gospodarkę, bez zbędnych fanaberii, bez wydawania miliardów na czyjeś widzimisię. Powstaje aby usprawnić przepływ towarów i przynieść dzięki temu większy dochód, a nie tylko dlatego, żeby się pochwalić kasą przed światem.
2015-03-23 07:54
2015-03-23 08:09
Tak można bez końca a pieniądze płyną....
2015-03-23 08:12
Troche szkoda ze robisz obciach swojej Gdyni, no ale nie ty pierwszy.
Jedyne co mnie zastanawia, czy robisz to z czystej zawisci, czy jestes na etacie w UM gdynia?
2015-03-23 09:43
2015-03-23 13:01
chyba Szogunem - hehehe
2015-03-25 15:37
Raczej Szwejkiem, jemu i tak wszystko jedno
2015-03-23 06:07
Dość już chińszczyzny, rozpadającej się w ręku... Dość.
2015-03-23 06:13
2015-03-23 06:18
a co z terminalem pasażerskim Westerplatte, który otwierano z hukiem by po roku już bez huku praktycznie przestał funkcjonować gdyż jedyny przewoźnik z niego korzystający zawiesił linię. (potem jeszcze z rok czy dwa coś
a co z terminalem pasażerskim Westerplatte, który otwierano z hukiem by po roku już bez huku praktycznie przestał funkcjonować gdyż jedyny przewoźnik z niego korzystający zawiesił linię. (potem jeszcze z rok czy dwa coś tam niby cumowało ale to też umarło) Przypomnę wam drodzy czytelnicy, że co prawda zarząd portu zmienił się od tego czasu i może ma świeże koncepcje ale w radzie nadzorczej siedzi dalej osobnik który nie potrafi zliczyć swoich mieszkań a za to zasiadanie inkasuje rok w rok niemałe apanaże. Cieszycie się dalej z nowej koncepcji rozwoju portu?
2015-03-23 06:23
2015-03-23 06:21
2015-03-23 06:27
2015-03-23 18:33
Oczywiście, że nie, w końcu cały świat zjechałeś, to wiesz.
2015-03-23 06:29
i nie wiń za to Chinczyków, tylko zamawiających produkt.
2015-03-23 08:37
Zdumiewającą jest bezdenna głupota ludzi - ale oczywiście najłatwiej swoją głupotą obciążyć Chińczyków.
2015-03-23 22:02
i Lewis i Luwiiiss, czy jak tam sie te podróby nie nazywają.
SIada importer w samolot do Chińczyka idzie z nim na obiad i mówi za ile chce kupić parę spodni.
I Chińczyk mu daje albo totalne g*wno, albo
i Lewis i Luwiiiss, czy jak tam sie te podróby nie nazywają.
SIada importer w samolot do Chińczyka idzie z nim na obiad i mówi za ile chce kupić parę spodni.
I Chińczyk mu daje albo totalne g*wno, albo standardowe g*wno.
g*wno ma być, bo jak będzie za dobre, to nie kupisz za 3 miesiące następnej pary portków. A przecież moda się zmienia. Dzisiaj modne są z dziurą na kolanie, a jutro z przetarciami na d*pie i odbarwieniami na łydkach. A szkoda wyrzucić takie spodnie za 300, muszą kosztować 30 żeby nadążać za modą. Tu z pomocą przychodzi wyszydzany Chińczyk.
2015-03-23 06:29
2015-03-23 06:34
Jestem spokojniejszy gdy wiem, że tacy specjaliści jak Budyń i Bojan od dziesięcioleci kręcący się przy porcie (a właściwie przy pieniądzach za "nadzór") dalej trzymają rękę na pulsie i mają wpływ na rozwój portu.
2015-03-23 07:30
więc nie kupuj tandety - wtedy nikt nie będzie jej sprowadzał
2015-03-23 07:56
a w środku syf tandeta często. więc co mam popylać osobiście do kitajców po zakupy, czy jak?
2015-03-23 10:26
2015-03-23 12:48
a zniknie tak samo szybko jak się pojawiła.
2018-02-04 14:02
To jest na eksport zrobione gamoniu
2015-03-23 06:10
To jedno z niewielu rozwijających się części Polski. Tak trzymać.
2015-03-23 07:12
Ponieważ w Gdyni od paru ładnych lat zastój. Swoją drogą ciekawe jakie Gdynia ma plany rozwoju na ten okres. Tylko błagam, nie piszcie nic o lotnisku i infoboksie bo to zaczyna być nudne.
2015-03-23 08:45
napisać Trójmiasto
;)
Średnio co 2 tygodnie
jestem w różnych częściach
naszego kraju.
Liderem rozwoju jest Warszawa.
Potem My, Wrocław i Kraków.
A potem już coraz gorzej.
napisać Trójmiasto
;)
Średnio co 2 tygodnie
jestem w różnych częściach
naszego kraju.
Liderem rozwoju jest Warszawa.
Potem My, Wrocław i Kraków.
A potem już coraz gorzej.
Jak masz uwagi do Gdyni to porównaj ją do miast podobnej wielkości jak Radom, Tychy i zobaczysz, że jednak nasze miasto ze snów i marzeń to inna
bajka.
2015-03-23 09:14
chłopie co Ty mówisz!
1. Warszawa
2. Wrocław
3. Poznań i Kraków po równo.
Potem dopiero Trójmiasto!
Jakie pensje są tutaj jakie tam? Na jakim poziomie stoi nauka? Jaki poziom życia oni mają?
2015-03-23 09:27
Pensje w Gdańsku są wyższe niż w Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu. Warszawa pod tym względem zdecydowanie przewyższa inne miasta.
Co do Poznania to chyba dawno tam nie byłeś. Miasto zostało za nami daleko w tyle pod względem tempa rozwoju
2015-03-23 09:53
Od stycznia do maja 2014 tempo wzrostu wynagrodzeń Poznań - 2,7 proc., Gdańsk - 2 proc. Więc czy twoje stwierdzenie, że Poznań został za nami daleko w tyle, jest uzasadnione?
2015-03-23 09:41
Warszawa
Kraków
Wrocław
Poznań
Gdańsk
2015-03-23 16:42
Potem Poznań, Wrocław, Trójmiasto, Śląsk. Krakow jest bardzo duży. A projekt Nowa Huta to będzie najwieksza inwestycja w Europie.
2015-03-23 09:59
Moim zdaniem w Krakowie jest ladniej (w centrum), ale ogolnie to slabsze miejsce do zycia.
Mieszkania drozsze i - z tego, co wiem od znajomych - pensje nizsze. Oczywiscie, moze to byc blad statystyczny. Trafilem na takich a nie innych ;)
2015-03-23 16:49
Na głowę poupadaliscie z tymi cenami. W Teojmiescie sie fajnie miszka. Świetne czyste powietrze czego nie można mowić o Krakowie. Ale Krakow to Krakow. Trójmiasto nie pod względem kulturalnym, kluby, koncerty, teatr. Nie
Na głowę poupadaliscie z tymi cenami. W Teojmiescie sie fajnie miszka. Świetne czyste powietrze czego nie można mowić o Krakowie. Ale Krakow to Krakow. Trójmiasto nie pod względem kulturalnym, kluby, koncerty, teatr. Nie ma w ogóle porównania zwłaszcza życie nocne. W zimie tu sie nic nie dzieje. Już nie mowię o ilości biurowcow!! Właściciela i deweloperom w Trojmiescie popieprzyszlo sie w głowach. Sopot czy Gdynia to nie Floryda lub Miami albo gorąca Hiszpania żeby takie ceny windować. Te pseudo apartamenty powinny kosztować 50% mniej niż obecnie.
2015-03-23 18:26
Lotos się trzyma tylko dzięki temu, że jest państwowy, Fosfory - sprzedane, za 5 lat zamykają produkcję, Energa i PGE zmniejszają zatrudnienie etc, rozwojem wg Ciebie jest budowanie biurowców pod call-center dla
Lotos się trzyma tylko dzięki temu, że jest państwowy, Fosfory - sprzedane, za 5 lat zamykają produkcję, Energa i PGE zmniejszają zatrudnienie etc, rozwojem wg Ciebie jest budowanie biurowców pod call-center dla zagranicznych koncernów wykorzystujących "młodych, ambitnych" czy może ilość hipsterskich kafejek/knajpek/foodtrucków ? a może ilość galerii i centrów handlowych?
2015-03-23 06:14
2015-03-23 08:50
.... na razie rozwija - ale plaaaaanyyyyyy...... bo dziur drogach od lat nie umie połatać.....
2015-03-23 09:55
2015-03-23 12:10
Gdynia pod tym względem wygląda biednie. Ludzie są więc zirytowani jak widzą jakąś wizualizacje kolejki gondolowej czy inne podobne
2015-03-23 16:27
Tylko ze w Gdańsku są inwestycje pod nowe centra dla urzędników a w Gdyni jest praca dla podatnikow
2015-03-24 11:01
2015-03-23 10:02
Ostatnie skrzyżowanie przed wiekopomnym lotniskiem, ZDZ zna problem, ale naprawy w planach nie mają.
2015-03-23 06:37
Szkoda, że zniknie fajna plaża na Westerplatte, a półwysep tak naprawdę przestanie nim być.
2015-03-23 06:44
Mam nadzieję, że ta piękna wizualizacja sięga realną koncepcją transportową ma południe RP. Mieszkałem kiedyś na Przeróbce i pamiętam okres budowy a potem eksploatację Portu Północnego. Jak jechał pociąg w składzie 47
Mam nadzieję, że ta piękna wizualizacja sięga realną koncepcją transportową ma południe RP. Mieszkałem kiedyś na Przeróbce i pamiętam okres budowy a potem eksploatację Portu Północnego. Jak jechał pociąg w składzie 47 wagonów to cała dzielnica drżała. To w tamtym okresie powstała prowizoryczna kratownica na moście Siennickim. Jakoś trzeba będzie przywieś te 120h kamieni. Potem 12ml ton rocznie po tych samych torach co Pendolino. Historia zatacza koło.
2015-03-23 07:13
2015-03-23 07:55
2015-03-23 08:55
2015-03-23 07:52
Obecnie ochrona przed sztormowym wiatrem jest, naturalna, niezagospodarowane nabrzeża też Gdańsk to nie Dubaj, chcecie wykończyć podatników i port który musi się bić o ładunki np. z Hamburgiem przefijokowana
Obecnie ochrona przed sztormowym wiatrem jest, naturalna, niezagospodarowane nabrzeża też Gdańsk to nie Dubaj, chcecie wykończyć podatników i port który musi się bić o ładunki np. z Hamburgiem przefijokowana inwestycją??? A swoją drogą czy ktoś był ostatnio na Stogach?? No i jak tam plaża co nie ma albo widoki na pudła nie pasują? Kto za to zapłaci? I nie mówcie, że Unia bo Unia nic za darmo nie daje, a oddanie gestii transportowej zagranicznym firmom to koniec polskiego hz, a bez polskiego hz Polska nie istnieje (Kwiatkowski), wspaniały pomysł proszę pani.
2015-03-23 07:53
I zadłużenie wzrośnie. Przecież o to chodzi.
2015-03-23 07:58
2015-03-23 07:59
2015-03-23 09:39
2015-03-23 10:14
2015-03-23 10:19
Co masz konkretnego do wymienionych? Tylko nie pisz o "cegiełkach na stocznię", stale odgrzewany kotlet, jeszcze za czasów rządów SLD przez prokuraturę wyjaśniony, a opis śledztwa łatwo znaleźć w internecie.
Konkretnie, co?
2015-03-23 08:06
Adamowicz na Prezytenta RP.
2015-03-23 08:14
PR UM Gdynia juz w pracy
2015-03-23 09:33
Lepiej dla Gdańska by Paweł dalej był prezydentem miasta. Wystarczy popatrzeć na sąsiednią Gdynię by zobaczyć że w Gdańsku jest sporo lepiej
2015-03-23 09:58
Daj też Polsce doświadczyć rządów i prosperity pod rządami P. Adamowicza. Taki skarb, a ty go trzymasz tylko dla siebie.
2015-03-23 17:18
Ale po Martwej Wiśle mogą pływać tylko statki o ograniczonym rozmiarze (zarówno jeśli chodzi o zanurzenie jak i długość czy szerokość). Rzeka stanowi też utrudnienie w sprawnym wprowadzaniu i wyprowadzaniu statków z
Ale po Martwej Wiśle mogą pływać tylko statki o ograniczonym rozmiarze (zarówno jeśli chodzi o zanurzenie jak i długość czy szerokość). Rzeka stanowi też utrudnienie w sprawnym wprowadzaniu i wyprowadzaniu statków z portu, przez co znacznie ogranicza się przepustowość portu. Z tego powodu rozbudowuje się Port Północny i powstają właśnie takie projekty jak powyższy.
2015-04-08 14:32
Jak chcesz wykożystacistniejącą infrastrukturę Głębokość toru wodnego na Martwej Wiśle to około 12,5 m. Statki oceaniczne obecnie mają zanurzenie 15,5m+
Jeśli mamy być konkurencyjni to musimy zacząć takie statki
Jak chcesz wykożystacistniejącą infrastrukturę Głębokość toru wodnego na Martwej Wiśle to około 12,5 m. Statki oceaniczne obecnie mają zanurzenie 15,5m+
Jeśli mamy być konkurencyjni to musimy zacząć takie statki móc obsłużyć.
Przekopanie Wisły , wygospodarowanie mijsca do obsługi takich statków będzie znacznie droższe niż budowa całkowicie nowego nabrzeża.
2015-03-23 07:58
2015-03-23 08:45
zanurzenie barki wiślanej do 2 m
zanurzenie statku z portu węglowego do 12 m
zanurzenie statku do portu północnego do 20 m
duda i kaczor już raz wygrali władzę w Elblągu okłamując ludzi, że
zanurzenie barki wiślanej do 2 m
zanurzenie statku z portu węglowego do 12 m
zanurzenie statku do portu północnego do 20 m
duda i kaczor już raz wygrali władzę w Elblągu okłamując ludzi, że zrobią
z Elbląga - Rotterdam. EUROPOORT
CIEKAWE czy dadzą rade wykręcić podobny numer ponownie. Jeśli tak, to będziemy najgłupszym narodem, wartym tego, by nami rządzili dudy, ogórki, korwiny, tyminscy i kononowicze.
2015-03-23 09:18
jesteśmy narodem zasługującym na to a by rządzili nami pp. Komorowski oraz Tusk z kolegami i koleżankami?
2015-03-23 16:58
2015-03-23 12:16
Nie bez powodu tak się teraz na świecie buduje porty.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.