Opinie (629) ponad 20 zablokowanych

  • (76)

    Jak zwykle.W tak prostey sprawie nie potrafią się dogadać.Tam był zawsze parking i powinien tam pozostać...może idąc tokiem myślenia włodarzy mam parkować w w Leszczynkach aby iść na spacer bulwarem?Komedyja.

    • 492 120

    • (23)

      a może zaraz obok?

      • 11 10

      • (22)

        "Zaraz obok?" Miejsca są non stop pozajmowane. A władze miasta proponują :

        "Jako przykłady podaje Skwer Kościuszki, południowy kraniec Bulwaru (przy Skwerze Arki), okolice Hotelu Mercure, ulice Śródmieścia i Kamienną Górę. Zapowiada też, nieodległe udostępnienie miejsc w podziemnym parkingu pod Parkiem Centralnym."

        • 2 20

        • Bzdura (21)

          Byłem w centrum w sobotę. Parking obok Batorego prawie pusty.

          • 21 21

          • (8)

            Ten parking był w weekendy bezpłatny, a przy Batorym jest płatny. Taka różnica. Ale spoko, porównujmy gruszki z jabłkami,

            • 30 21

            • (4)

              Dobra, wez juz nie rob z siebie takiego biedaka. Ile cie ten parking kosztuje, jak przyjedziesz tam raz na tydzien na kilka godzin? Zelowek ci nie szkoda, czy chodzisz na boso?

              • 24 20

              • (3)

                Dobra, weź nie rób z siebie takiego biedaka. Ile cię ten samochód będzie kosztował, jak kilka razy zatankujesz, przejedziesz autostradą i opłacisz płatne parkingi (bo innych nie ma)? Pedałów w rowerze też ci szkoda, czy z domu nie wychodzisz?

                • 13 10

              • skoro ci drogo to nie korzystaj z samochodu (1)

                • 14 6

              • Mi? To nie ja sie zale.

                • 0 2

              • Ale to nie ja sie zale, ze parking drogi, tylko ty.

                • 2 2

            • Strefa śródmiejska (a taka tam jest już uchwalona) jest płatna także w weekendy (1)

              • 4 1

              • Ale dopiero chyba od września

                • 2 0

            • Czyli jednak typowy Janusz

              • 1 0

          • Ja (11)

            Masz 70 lat i idziesz na pieszo z parkingu Batorego na Bulwar. Brak wyobraźni i egoizm w pełnej krasie.

            • 21 10

            • Jak nie jesteś w stanie samodzielnie chodzić, to nie nadajesz się też do kierowania pojazdem. (5)

              A jak kieruje ktoś inny, to może Cię wysadzić i zająć się parkingiem...

              • 15 17

              • (1)

                Jasne. Zostaw stara osobę sama bo muszę udać się na turnee po parkingach. Może za 30 min wrócę ... A może nie ;)

                • 9 5

              • I ten problem opieki nad starymi i chorymi ma rozwiazac miejski parking tuz nad morzem? Przekonales mnie.

                • 2 1

              • Ha, ha, ha.

                Wszystkim nipełnosprawnym odebrałbyś prawo jazdy?

                • 13 5

              • pewno. Wysadzi, odjedzie a potem do tej siedzemdziesięcioletniej babci będzie szedł 3 kilometry z kapcia. (1)

                • 7 5

              • Owszem, tak bedzie. Albo wysiada sobie razem i podjada taksowka.

                • 0 0

            • Widać, że wypowiadają się bajkopisarze-teoretycy

              Każdy zmotoryzowany, który w tej okolicy bywa, wie, gdzie jest najbliższy parking. Pod Muzyczną, circa 50 metrów w linii prostej. Miejsc wolnych do wyboru, do koloru.

              • 10 5

            • Od Batorego nie dojdzie, ale bulwarem do samego końca to już nie problem

              • 4 2

            • a czy spacer od Batorego na Bulwar jest cięższy od spaceru po Bulwarze?

              masz nachylenie 30% i musisz się wspinać?

              • 2 2

            • Zasugeruj wnuczkowi, zeby tam biznes zakladal i wozil starych i leniwych riksza.

              Szukacie na sile problemu, a z innej perspektywy ten rzekomy problem okazuje sie szansa.

              • 4 1

            • "idziesz na pieszo"

              Bardzo ciekawa kontrukcja. Następnym razem spróbuj po polsku.

              • 0 0

    • A wystarczy pomyśleć (1)

      Można zawsze wymienić władzę
      Od jakiegoś czasu obserwując z boku gdyńskich włodarzy widać coraz wyraźniej, że się
      przeterminowali.
      Ale to od was mieszkańcy zależy kto "wami rządzi"

      • 42 9

      • dokładnie. A kolejnej kadencji raczej już nie będzie szanowni państwo z samorządności...

        • 10 2

    • Prawda (7)

      Osobę starszą czy niepełnosprawną trzeba porzucić w centrum i jechać w poszukiwaniu wolnego miejsca, a którego znalezienie graniczy nieraz z cudem.
      Wyjście do teatru/kina zwłaszcza z osobą poruszajacą się z

      Osobę starszą czy niepełnosprawną trzeba porzucić w centrum i jechać w poszukiwaniu wolnego miejsca, a którego znalezienie graniczy nieraz z cudem.
      Wyjście do teatru/kina zwłaszcza z osobą poruszajacą się z problemami też nikogo nie interesuje gdzie człowiek ma zaparkować. Czy włodarze tego miasta wiedzą ile miejsc liczy widowania na dużej scenie Teatru Muzycznego?! Niech nie mówią o zaparkowaniu w okolicy podczas spektaklu. No chyba, że nie odwiedzają takich miejsc, więc mają to w.....

      • 27 10

      • W cywilizowanym świecie... (5)

        do teatru jedzie się taksówką. Odpada problem parkowania i drinka w przerwie można spokojnie wypić.

        • 17 20

        • jak jedziesz pić do teatru, to z cywilizacją masz niewiele wspólnego. (3)

          • 19 12

          • jak jedziesz pić do teatru, to z cywilizacją masz niewiele wspólnego. = co za dyrdymaly ludzie:-)

            jak minie pandemia proponuje pojezdzic po cywilizowanych krajach i zobaczyc jak sie zyje i jak ludzie korzystaja z zycia:-) a nie drydymaly opowiadac

            • 10 6

          • akurat lampka wina bardzo dobrze komponuje się z teatrem (1)

            • 7 5

            • Taaaa jasne! Lamkę z lampionem pomyliłeś.

              Kiedy ostatnio byłeś w teatrze?

              • 0 1

        • Ale teraz trzeba swoje przynieść. I w kibelku machnąć.

          • 2 2

      • Naprawdę tak trudno jest przyjechać taksówką, która nie będzie potem blokować miejsca przez czas spektaklu/spaceru/filmu?

        • 1 2

    • tam nie zawsze był parking (1)

      • 9 16

      • No,w 1915 faktycznie nie było)

        • 27 5

    • (13)

      Dojdzie do tego, ze najpierw zabkranie ludzi chetnych na wizyte w centrum, a pozniej z tego centrum zacznie sie wynosic biznes. Wtedy bedzie placz.

      • 31 11

      • (2)

        Prawda. Sam wolę jechać do Sopotu bo tam w weekend bezpłatny parking i blisko plaży.

        • 4 8

        • tiaaa, w Sopocie pod plażą to sobie zaparkujesz

          chyba w środku zimy jak jest zamieć i brak słońca

          • 8 1

        • chlopie gdzie ty masz w weekend darmowy parking w Sopocie, podaj namiary?

          • 5 1

      • Biznes już sie wynosi. (1)

        Mbóstwo lokali stoi wolnych.

        • 10 1

        • Pandemia nie ma z tym nic wspólnego, rotacja lokali się skończyła i co teraz hahahaha :D

          • 3 1

      • Raczej odwrotnie (3)

        Mniej samochodów to więcej miejsca dla ludzi. Tak to wygląda na całym świecie i żadne twe urojenia tego nie zmienią.

        • 14 19

        • sam masz urojenia.

          • 5 5

        • Wiedziałeś jak wygląda centrum Gdyni w zime o 23.00? (1)

          • 6 1

          • tak, wygląda dobrze. Nie wiem czego oczekujesz w centrum miasta o 23:00. Fajerwerków?

            • 0 0

      • o to ja bede pierwszy plakal z radosci ale ze sie banda wyniesie z centrum i bedzie cicho i spokojnie.... (3)

        • 4 7

        • (2)

          Jak się biznes i turyści z centrum Gdyni wyniosą to będziesz płakał ale nad swoja głupotą , którą tutaj nas raczysz.
          Z czego wtedy będzie żyło miasto ? Z twoich durnowatych wypowiedzi ?

          • 4 2

          • Ono nie żyje z tych, których nawet nie stać na opłatę za parkowanie

            • 3 4

          • no z moich z moich, bo z twoich to by na nic nie starczylo... nawet na waciki....

            gupoty opowiadasz widac zes po swiecie nie jezdzil i nic o nim nie wiesz eh:-) Gdynia nie musi sie martwic o atrakcyjnosc, sama miejscowka robi to za nia. I zawsze ludzie beda chcieli takiego stylu zycia blisko centrum,

            gupoty opowiadasz widac zes po swiecie nie jezdzil i nic o nim nie wiesz eh:-) Gdynia nie musi sie martwic o atrakcyjnosc, sama miejscowka robi to za nia. I zawsze ludzie beda chcieli takiego stylu zycia blisko centrum, wody i bez martwienia sie oto gdzie maja postawic auto bo wszedzie maja blisko. A jak Gdynia zabuduje te wszystkie zapijaczone obszary wstydu droga mieszkaniowka (celowo nie pisze apartamentowcami bo to jest zwykla mieszkaniowka umowmy sie tylko w dobrej lokalizacji). I jak juz bedzie pelno takiej drogiej mieszkaniowki to beda tez podatki, od deweloperow, od mieszkancow od najemcow itd;-) Ty chlopie idz do szkoly i niech sie tam za Ciebie wezma bo dyrdymaly piszesz.

            • 0 1

    • Emisja CO2 (1)

      Przecież szczurowi zależy na ekologii i nie zatruwaniu planety. Na leszczynkach też parkowanie musi być zabronione. Tam też emituje się CO2. Pan Wielmożny prezydent Gdyni jeździ do pracy służbòwką bo jego prawo nie dotyczy. Pod samym UM na chodniku postawione sa skody superb. To elita i szczurze zasady nie dotyczą go. Reszta to bydło.

      • 14 4

      • Precz z jednokierunkowymi eko irnbecylami solarnymi z UM!!!

        • 1 0

    • To sprawa ewidentnie dla śledczych.

      Tam stały parkomaty, które zapewniały wpływy do kasy miasta. Gdynia potwornie zadłużona rezygnuje z dopływu gotówki i w miejsce parkomatów stawia delfiny? Wałek jakiś się szykuje jak nic.

      • 12 6

    • Niszczą Gdynię (13)

      Jestem rodowita gdynianka i nie mogę już patrzeć , jak to miasto upada:(
      No parking=No tourizm= No Business = No cash
      Mieszkańcy tez już maja dość likwidacji parkingów . Jak komuś to przeszkadza , to może wynieść się za miasto i tyle!

      • 23 12

      • To tylko twe urojenia. (5)

        W rzeczywistości jest przeciwnie. Sklepy i knajpy mają się najlepiej tam gdzie jest ograniczony ruch samochodów.

        • 10 18

        • Taaaaa na pewno..... (1)

          Zwłaszcza swietojanska tętni życiem :(((

          • 17 4

          • Przecież na Świętojańską ciągle można wjeżdżać samochodem.
            Niestety. Bo niby po co?

            • 0 0

        • bo w miastach są deptaki. Więc taka ulica-deptak ma się świetnie. Ale jedna, dwie. (2)

          W pozostałych miejscach powinien odbywać się normalny ruch, powinny jeżdzić samochody , komunikacja miejska, być parkingi. Całe miasto nie może być deptakiem do cholery.

          • 8 3

          • W Kopenhadze liczba ulic i placów wolnych od jeżdżących i parkujących samochodów (1)

            była sukcesywnie zwiększana od 1962 roku. Wiele miast Polski, Europy i świata próbują zwłaszcza w okresie walki z pandemią naśladować ten dobry przykład, ze znakomitym skutkiem.

            • 1 3

            • największym problemem są jak zwykle zacofani malkontenci cierpiący na samochodozę

              • 0 0

      • Stop eko irnbecylom z UM!

        • 5 4

      • to się wynieś!! (2)

        mi odpowiada kierunek w jakim podąża Gdynia :)

        • 4 6

        • a ja mam gdzieś, co ci odpowiada. (1)

          • 3 3

          • a ja ma gdzieś, co ci odpowiada

            • 1 0

      • Tez jestesmy mieszkancami gdyni z dziada pradziada (czyli maks 90 lat) i nie chcemy parkingow i aut w centrum!!!! (2)

        szczegolnie przy plazy, tam ma byc spokoj i zero spalin....

        • 5 10

        • to plażę przenieś - ta jest w centrum miasta

          • 1 0

        • nie...

          kłam mendo ;)

          • 0 0

    • Idz stąd.

      Do swoich,na alkibla.

      Poza tym tyś gdańszczanin.
      Co masz tu do komentowania?

      • 1 3

    • Nie, możesz dojechać znacznie bliżej niż do Leszczynek transportem publicznym i przespacerować się na plażę.

      • 3 1

    • Wygodne buty i gooooo (1)

      Zaparkuj przy Riwierze I skoro chcesz isc na spacer to będzie rozsądne posunięcie!Co za pały przyjeżdżają autem pod sam bulwar żeby "iść na spacer" i syfią powietrze tymi spalinami ,jeżdżąc po całym

      Zaparkuj przy Riwierze I skoro chcesz isc na spacer to będzie rozsądne posunięcie!Co za pały przyjeżdżają autem pod sam bulwar żeby "iść na spacer" i syfią powietrze tymi spalinami ,jeżdżąc po całym centrum "szczęśliwy" parkuje po godzinie krążenia przy Hut, żeby "iść na spacer"!Nierozumne istoty kupujace auta za 500 + lub za5000000 w lisingu i nie moga podjechac na plaze ?!My mieszkańcy centrum mówimy NIE "spacerujacym autom" W centrum!

      • 5 3

      • zobaczymy...

        mendo jak ciebie dotknie problem niepełnosprawności ruchowej ,ciekawam jak wtedy będziesz szujo śpiewać ;)

        • 1 1

    • Słychać wycie? Znakomicie!

      Gonić auta z Centrum. Ma być drogo! Miasta są dla ludzi, nie dla samochodów.

      • 0 0

    • Nie przyjeżdżaj!

      Przecież właśnie o to chodzi. żebyś trzymał tego swojego rzęcha z dala i ruszył 4 litery.

      • 0 0

    • W Batorym masz parking ale szkoda ci płacić

      • 0 0

    • tak, stac scie na samochód

      a nei stac na bilet za 2zł , czy czasu nei masz jak jedziesz do gdyni kilak godzin i nie chcesz tracisz 15 minut na autobys czy jak? Mieszka mw centru mi mam juz dosc takich cwaniakówco pojerzdzaja pod samo miesjce. Moze neidługo do domu wjedziecie mieszkancom??

      • 0 0

    • tam chlopaki z calych Kaszub przypedałowywują wypoczywac

      tak slyszalem...

      • 0 0

  • Jest parking pod pl. Grunwaldzkim, przy Batorym i obok Hotelu (52)

    wszystkie niemalże puste. Dlaczego tak atrakcyjne miejsce obok plaży ma wyglądać jak jakiś komis samochodowy.

    • 184 420

    • (36)

      Można zbudować parking podziemny. Może żeby nie wyglądało jak były parking z namalowanymi farbą ławkami i kilkoma badylami z lasu. Jak zrobić to porządnie a nie kijów nawtykać i zadowoleni że coś zrobili. Wstyd dla miasta!!!

      • 53 9

      • przecież parking podziemny już tam jest (17)

        • 22 18

        • Ile kosztyje godzina na tym parkingu? (16)

          Ile zapłacę za 5 godzinny pobyt na plaży?

          • 6 22

          • to rusz d*pę rowerem lub komunikacją! (14)

            I nie dość, że będzie za darmo to i zdrowo!

            • 22 29

            • Ale ja mam kółka do pływania dla dzieci, dwa leżaki, koce, zabawki, 2 plecaki. (5)

              • 18 12

              • To trzeba było kupić lokum w cywilizowanym miejscu, nie gdzieś za Chwaszczynem

                • 13 16

              • Kup sobie osiołka do transportu.

                • 13 0

              • ojej, to brzmi jak twój problem!

                chyba musisz jeszcze więcej gratów zabierać ze sobą

                • 11 2

              • To można na tych kółkach przypłynąć z jakiegoś miejsca,

                gdzie jest parking przy brzegu.

                • 5 0

              • To się ciesz, że nie masz samochodu, bo wtedy dopiero miałbyś problem co z nim zrobić

                • 0 0

            • nie każdy jest sam (5)

              Niektórzy mają rodzinę.
              A wiesz ile kosztuje rodzinę z dwójką dzieci przejazd komunikacją miejską?
              Ile trzeba zabrać ze sobą bambetli dla maluchów, żeby spędzić kilka godzin na plaży lub w parku? I co mają rowerami się zabrać?

              • 10 6

              • tak, wiem (1)

                jeździliśmy całą rodziną w piątkę na plażę autobusem w latach 90.I wiesz co, nikt nie narzekał.

                • 7 9

              • A ja koniem

                przed wojną to my kuniem jeżdzili !!!

                • 1 0

              • Wiem (1)

                2x4,40 zł w jedną stronę.
                Jak dobrze mieszkasz to nawet 2x3,80 zł.

                Powalające kwoty.

                • 1 2

              • A skąd on ma wiedzieć jeżeli wszędzie pasatem wjedzie?

                • 0 0

              • Trzea

                Trzea było nie robić dzieci

                • 0 0

            • A starzy i chorzy? (1)

              • 1 0

              • a co jeżeli mam komodę?!

                • 0 1

          • Przecież ten parking nie był darmowy.

            • 0 0

      • przecież parking podziemny jest 100 dalej! (16)

        Jak można tego nie widzieć?

        • 31 18

        • Problem w tym, że sezonie letnim brak tam wolnych miejsc (13)

          • 43 15

          • Kto jest właścicielem podzemnego parkingu? (1)

            • 5 7

            • kucyk z ekipa:-)

              • 7 4

          • Tam nigdy nie jest pełno. (8)

            Jeszcze po drugiej stronie ulicy masz parking przy hotelu.

            • 13 11

            • Wypowiedział się rowerzysta chyba, który nawet nie przejeżdzał obok parkingu. (7)

              Mam zdjęcia jak na tablicy przed parkingiem tablica wolnych miejsc: 0. I to kilkukrotnie !!!!!!! Brak jest miejsc. Mam pół miasta zapitalać z żoną, która ma problem z nogą i dwójką dzieci. KPINA

              • 15 12

              • Są jeszcze taksówki (1)

                w całkiem rosądnych cenach jak żona ma chorą nogę i nie może chodzić. Można ją też podwieźć pod plażę, a samemu pojechać na parking i wrócić na nóżkach

                • 14 12

              • Co za bzdurny pomysł!

                • 0 0

              • 100 metrów nie przejdziesz (1)

                ale cały bulwar w jedną stronę i z powrotem to już bez problemu?

                • 11 4

              • W plecaczku znajdzie się połóweczka wypita i zostawiona na plaży i powrót wężykiem, bo noga boli.

                • 0 0

              • a zapintalaj twoj problem co nas to obchodzi marudo! Ja mam wdychac spaliny bo temu sie spacerowac nie chce co za ludzie.... (1)

                • 10 4

              • Spacer z Karwin jest super egoisto

                zamknąć centrum dla rowerów !!

                • 0 0

              • Komody nie zapomnij zaciągnąć na spacer hahahaha

                • 0 0

          • Co? ;)

            Ktoś tam chyba bywa tylko palcem po mapie.

            • 1 2

          • Co nas to obchodzi ze nie ma tam miejsc:-)

            • 3 1

        • a byłeś tam kiedyś ? Ja próbowałam 3 razy, wszystkie miejsca były zajęte. Bo jest zwyczajnie mały! (1)

          • 11 9

          • jak chcesz duzy parking to jedz pod Riviere i tam se postaw a co:-) na 2 miejscach jeszcze zeby ci wygodnie bylo wysiadac

            z twoja bezrobotna dziunia....;-)

            • 6 14

      • Buduj.

        • 3 0

    • Przeszedleś się parę metrów dalej? (1)

      Zapewniam Cię, że plaża obok jest bardziej atrakcyjna od parkingu.

      • 22 8

      • dlatego już tam nie będzie parkingu

        na szczęście

        • 12 25

    • ech... (1)

      Ok, zgadzam się ale pod warunkiem że zrobią coś tam fajnego bo na razie to jakiś dramat. W sumie to UM niczego spektakularnego nie ma się co spodziewać. Oni tam żyją w fazie marzeń i koncepcji nigdy nie zrealizowanych.

      • 14 2

      • Będzie coś fajnego. Pewnie fajny apartamentowiec ;)

        • 3 1

    • (1)

      Bo wiekszosc tak sobie zyczy, wiec zgodnie z ustrojem panstwa tak ma byc.

      • 1 3

      • Blisko 87 proc. osób wypełniających ankietę oceniło pozytywnie zamknięcie parkingu

        masz rację, dlatego został zamknięty :)

        • 3 5

    • (1)

      Puste, bo jest zima. Latem będzie dramat.

      • 6 3

      • Letem jest dramat jak tam krąży 100 aut, żeby upolować jedno zwalniane miejsce parkingowe.

        • 2 0

    • o tak, zwłaszcza atrakcyjne stało się po ustawieniu tam plastikowych szkarad udających delfiny. (1)

      • 10 2

      • lepsze plastikowe delfinki niz zardzewiale i dymiace passerati TDI ;-)

        • 12 8

    • Dobrze mowisz! i jeszcze te pijaczki co nagabuja zeby ci miejsce namierzyc tfu....

      Wreszcie UM robi cos z glowa, a Gdynianie sa przyzwyczajeni ze sie wszedzie tylek wozi i to przyzwyczajenie nie daje sie tak od razu wylaczyc. Musza jeszcze troche pomarudzic ale przyzwyczaja sie:-)

      • 7 6

    • Są knajpy przy Batorym i w centrum miasta nie musi być przy plaży tych śmierdzących i głośnych ruder.

      • 0 0

    • (1)

      A zdarza Ci się być w centrum, samochodem kiedy jest ładna pogoda?! Mi tak... wszystkie te parkingi są wypełnione po brzegi, niektórzy kierowcy rozjeżdżają trawniki... jeżeli włodarze dalej będą zabierać parkingi to 80% budżetu miasta będzie szło na naprawianie szkód wyrządzanych przez poirytowanych kierowców parkujących gdzie bądź ...

      • 0 0

      • Ci kierowcy dołożą się do remontów :-)

        • 0 0

    • i w Mławie

      • 0 0

  • Plaż mamy dość (5)

    A parkingów chyba brakuje...

    • 292 77

    • dość to mamy samochodów, po trzy na Janusza (1)

      • 18 20

      • Więc jak z parkowaniem?

        Janusze z GWE... czy GPU .... gdzieś muszą zaparkować. Ostatni tekst z portu żeglarskiego w Pucku: "Tu nic nie ma może pojedziemy na Gdynię"?

        • 4 1

    • Ja tam bym przesunął plażę bliżej parkingów...

      • 6 3

    • Szczur i agenda 2030 musi isc do przodu

      Moderator jak cie cos boli z agenda 2030 to wklep sobie w google, przeczytaj a potem wklep sobie w łeb :)

      • 2 4

    • Tam powinna być pętla autobusowa

      I parking dla autokarów

      • 2 2

  • (6)

    Tresowanie mieszkańców.

    • 265 29

    • A dlaczego?

      Bo oczywiście koooowiiiid!

      • 3 7

    • Może ktoś się dokładnie zainteresuje o co w tym wałku chodzi? (3)

      • 12 2

      • (1)

        Też uważam, że to przygotowania pod kolejną betonozę.

        • 11 2

        • lepsza betonoza niż blachoza

          • 1 5

      • ten wałek to agenda 2030

        a solarny pajacyk przoduje w "innowacyjnej gdyni" czyli utrudnia na siłę życie kierowcom aby łatwiej było mu wprowadzić opłaty za wjazd aut spalinowych do centrum. Nie twierdze że to zła idea - ale nikt nie ma kasy na

        a solarny pajacyk przoduje w "innowacyjnej gdyni" czyli utrudnia na siłę życie kierowcom aby łatwiej było mu wprowadzić opłaty za wjazd aut spalinowych do centrum. Nie twierdze że to zła idea - ale nikt nie ma kasy na elektryczne góvvno z zasiegiem 200km i nikt nie będzie wspierał pseudo eko szczura solarnego wiedząc że slad węglowy auta alektrycznego jest gorszy niz diesla! jednym słowem eko solarne pajace z UM oprócz agendy 2030 nie mają NIC w mózgu.

        • 0 0

    • To jest jakiś absurd parki co były własnością gminy sprzedali a teraz przerabiają parkingi na parki bo resztę parków muszą oddać bo komuna komuś ukradła je wcześniej

      • 3 3

  • Gdynia liczy na turystów (15)

    ale skutecznie utrudnia im życie

    • 407 51

    • parking powinien być (11)

      choćby dla osób starszych, niepełnosprawnych

      • 46 14

      • jest zaraz obok, przed klubem Riviera (1)

        odwiedź choć raz miejsce które krytykujesz

        • 7 28

        • Skąd jesteś?

          To właśnie o ten parking chodzi.

          • 2 1

      • starsi i niepełnosprawni jeżdżą trajtkami, po co im parking? bardziej przydadzą się ławki i drzewa (8)

        • 9 26

        • Na plażę to którą linią dojadę? (6)

          • 24 3

          • No właśnie przy tym parkingu teraz trajtek się zatrzymuje (1)

            • 4 4

            • teraz baranie czy w lecie tylko?

              • 6 3

          • na którą chcesz (1)

            linie 320 , 204, 252,

            • 4 0

            • a która z nich jeździ w weekend o tej porze roku?Żadna?

              • 6 1

          • Żadną

            A po co ci plaża?

            • 0 2

          • 105 Redłowo Szpital -> Kosakowo Cmentarz

            • 1 0

        • Ja

          A głupich nie sieją sami się rodzą . Twój komentarz to szczyt ignorancji.

          • 2 0

    • Turyści nie mają problemu z płaceniem za parkowanie

      albo korzystają z parkingów pod hotelami.

      • 14 12

    • Akurat turystom życia nie utrudnia

      Utrudnia życie mieszkańcom.

      • 9 12

    • I to jest blad Gdynia powinna sie szanowac - zadnych odpustowych turystow!

      to jest miasto nad morzem i ma byc drogo i ekskluzywnie , i jak cie nie stac na wypoczynek w Gdyni jedz do Gdańska;-)!

      • 5 5

  • (7)

    I pan Lucyk jest najmądrzejszy mam nadzieję że wyborcy w końcu rozlicza tę władzę w następnych wyborach

    • 336 23

    • (4)

      Akurat. Postraszą pisem i zaglosują jak trzeba

      • 16 3

      • (2)

        niestety ale prawdziwe :(

        • 11 1

        • Gdynia to kraina lemingów. (1)

          Zawsze głosują na krętaczy.

          • 10 4

          • Ale PiS to kretacze, Konfederacja idioci, to na kogo glosowac?

            • 6 0

      • ...rrrwa

        mać ,teraz to nawet na średnio ogarniętego szympansa z zoo bym chyba zagłosował :)

        • 1 0

    • Łucyk do pracy w PEWiKU

      • 8 6

    • Nic nowego

      A tak narzekaliście kiedyś na dr. M. Stępę gdy zwężał ul Świętojańską i zmniejszył skutecznie ilość miejsc parkingowych na niej.

      • 0 1

  • Gdynia - parking czy rekreacja? (1)

    Gdansk - bloki 5 czy 10 pietrowe przy plazy?

    • 88 8

    • To jest Gdynia. Więc nie będzie ani parkingu, ani terenu rekreacyjnego. Obecna prowizorka zostanie na lata (czytaj: do zmiany opcji politycznej).

      • 1 1

  • Te "rybki", postoją jeszcze z rok minimum. (2)

    Gdynia, tu się żyje. Może znajdzie się jakiś przedwojenny właściciel tego terenu i go zagospodaruje po swojemu.

    • 169 15

    • o co to to Urząd Miejski łatwo bez wieloletniej kosztownej batalii nie odda

      • 0 0

    • Jak się znajdzie właściciel

      Będziesz miał tam hotel albo biurowiec. Z prywatnym parkingiem, jeśli w ogóle.

      • 0 0

  • Terenów do rekreacji jest w okolicy pod dostatkiem. Tam potrzebny jest parking. (4)

    • 326 42

    • samochodoza przejawia się różnych formach

      również brakiem wyobraźni

      • 17 31

    • parking

      skoro teza została wygłoszona, proszę o argumenty :-)
      Dla równowagi mam inny postulat - tam potrzebne jest miejsce do rekreacji, parkingów w okolicy jest pod dostatkiem.

      • 13 27

    • Tam jest kilka innych parkingów.

      • 12 11

    • przecież jest i to kilka

      • 8 6

  • Bardzo Dobry pomysł !!! (18)

    Janusz jak się przejdzie, nawet 500 metrów w klapkach - przeżyje !!!

    • 86 258

    • Nie 500 a tak na oko ze 2 kilometry... (2)

      • 9 7

      • 2 km to jest z plaży na SKM (1)

        • 10 2

        • Chyba na Wzgórze św Maksymiliana

          • 0 0

    • Dobrze mu to zrobi na brzuch piwny

      • 10 8

    • po prostu nie przyjdzie (11)

      pojedzie sobie gdzieś gdzie zaparkuje. a ty sie przejdziesz przez pusta strefe rekreacyjna bo sie okaze ze nie oplaca sie sprzedawac goferków i serwować piwka tylko dla mieszkańców centrum. Naiwniakom to się może wydawać

      pojedzie sobie gdzieś gdzie zaparkuje. a ty sie przejdziesz przez pusta strefe rekreacyjna bo sie okaze ze nie oplaca sie sprzedawac goferków i serwować piwka tylko dla mieszkańców centrum. Naiwniakom to się może wydawać nawet urocza perspektywa - cisza i spokój. Ale bez pieniedzy tych januszy miasto popadnie w ruine - co wlasciwie juz widac. Nie widac tylko tego z okien magistratu ktory kosztuje krocie a produkuje tylko makulature... i to promujaca łucyka...

      • 24 4

      • No jasne, bo parking na 40 samochodów robi różnicę (7)

        Buahahahaha

        • 8 11

        • (6)

          a na skwerze ile ubyło a na 10 lutego?

          • 11 1

          • 10 Lutego to porażka. (4)

            Nie mam zamiaru parkować kilometr albo dwa od Delicji, jak sobie chcę ciasto kupić. Wobec powyższego nie będę tam kupować w ogóle. I tak powoli, powoli 10 Lutego zacznie pustynnieć, jak Świętojńska.

            • 21 6

            • Rusz się grubasie to może schudniesz

              • 6 12

            • W końcu się nauczysz piec ciasta.

              • 6 6

            • (1)

              To zaparkuj pod batorym, za te 15 minut zaplacisz ile?

              • 2 6

              • ale ona musi zderzakiem drzwi delicji dotknać

                inaczej ma za daleko żeby iść

                • 6 8

          • byliśmy jedynym na świecie skwerem

            z czymś na kształt komisu samochodowego :)

            • 3 2

      • Przyjedzie ktoś inny. (1)

        • 3 7

        • Nie przyjedzie

          Gdynia to nie Barcelona

          • 6 2

      • I o to chodzi

        Nie chcemy tu gołodupców, których przerasta problem parkowania.

        • 0 1

    • Weź i wreszcie

      wyciągnij uwierającą rurkę z zadka i zejdź na ziemie ale najpierw odwiedź lekarza od d....y bo na łeb za późno ;)

      • 2 0

    • a jak zaparkuje to ty nie przezyjesz z zawisci

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.