2019-09-11 07:06
Opinia wyróżniona
Wszystko fajnie, ale dla osób, które tam mieszkają na codzień brak miejsca na zaparkowania auta jest kłopotliwy. W obecnych czasach dwa auta w domu to nie jest rzadkość. Garaż na jedno auto w takim wypadku nie załatwi
Wszystko fajnie, ale dla osób, które tam mieszkają na codzień brak miejsca na zaparkowania auta jest kłopotliwy. W obecnych czasach dwa auta w domu to nie jest rzadkość. Garaż na jedno auto w takim wypadku nie załatwi sprawy.. Nie mówiąc o tym, że przyjeżdżają goście itp. a nie ma tam nawet alternatywy, żeby zaparkować na ulicy obok. Łatwo dawać takie 'udogodnienia' jak się nie mieszka w danej dzielnicy..
2019-09-11 16:50
Zgadza się ,ale po pierdołę /20deko /musi jechać się w pojedynkę samochodem czasem tylko kilkaset metrów?.Może by tak przy chodnikach ustawić parkomaty ,które by zdrowo kasowały tych co sobie dowolnie garażują.W wielu
Zgadza się ,ale po pierdołę /20deko /musi jechać się w pojedynkę samochodem czasem tylko kilkaset metrów?.Może by tak przy chodnikach ustawić parkomaty ,które by zdrowo kasowały tych co sobie dowolnie garażują.W wielu krajach zauważyłem takie miejsca parkowania gdzie ludzie pilnują czasu parkowania i wymiana następuje tak szybko,że problem z parkowaniem raczej się nie istnieje.
2019-09-11 15:41
Mieszkałem kiedyś w tej okolicy i szlag mnie trafiał, że piesi (w tym starsi, niepełnosprawni, rodzice z wózkami) musieli chodzić środkiem jezdni, podczas gdy wszystkie chodniki były pozastawiane. Cały czas tak to
Mieszkałem kiedyś w tej okolicy i szlag mnie trafiał, że piesi (w tym starsi, niepełnosprawni, rodzice z wózkami) musieli chodzić środkiem jezdni, podczas gdy wszystkie chodniki były pozastawiane. Cały czas tak to wygląda na Inżynierskiej, gdzie kilka lat temu remontowany chodnik już jest w ruinie, a o porządek nikt nie dba. Straż miejska i policja zlewały ten problem dawniej tak jak i teraz. Zatem z remontem kierunek dobry ale chodnik trzeba jeszcze zabezpieczyć fizycznie przeszkodami, a najlepiej i na Oficerskiej i na Inżynierskiej wprowadzić ruch jednokierunkowy i postawić znaki P z tabliczką parkowanie równoległe na jezdni. A jak komuś za mało miejsca to niech poszuka miejsca na własnej posesji. Wielu ludziom lenistwo utrudnia otwarcie bramy. Inni urządzili w garażach graciarnie, a mogliby tam trzymać przynajmniej jeden ze swoich dwóch-trzech-pięciu samochodów.
2019-09-11 20:56
2019-09-11 15:33
"Priorytetem jest bezpieczeństwo pieszych"
Tam prawie nie ma pieszych ..
2019-09-11 13:18
Masz dwie nogi.
2019-09-11 12:02
zbuduj se parking na swojej posesji
2019-09-11 13:39
Nie musi być parking. My mamy na posesji garaż plus miejsce postojowe na 3 auta. I po problemie. Brama na pilota rozwiązuje problem otwierania i zamykania wjazdu.
2019-09-11 10:41
no tak i zabieranie innym przestrzeni publicznej przeze 80% doby. Wykop sobie podziemny garaż lub parkuj na dachu!!!
2019-09-11 10:39
Mieszkańcy chyba mylą jezdnię z parkingiem, jeżeli macie dużo gości, to pora zmniejszyć ogródki, ewentualnie niech przyjeżdżają taksówką.
2019-09-11 09:49
To sprzedaj samochod i zacznij sie ruszac!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
2019-09-11 09:07
To jest tylko i wyłącznie Twój problem :) Możesz na dachu swojej lepianki stawiać samochód, gó.no nas to obchodzi.
2019-09-11 11:52
Gbur!
2019-09-11 08:56
2019-09-11 09:09
Jeszcze raz napiszę, Orłowo to nie prywatny folwark mieszkańców. Macie swoje działeczki to sobie stawiajcie garaże.
2019-09-11 11:52
Drogi sa publiczne I utrzymywane z naszych podatkow.Dzialki sa prywatne.
2019-09-11 12:53
2019-09-11 11:50
Chyba Na Oficerskiej przyjmuje psychiatry.Masz blisko
2019-09-11 07:32
Skoro potrzebujesz garaż na dwa auta, to wybuduj sobie drugi lub piętrowy. Na swojej własnej posesji. :)
2019-09-11 07:45
w ogóle samochód powinien być parkowany na posesji a nie na ulicy bo ulica jako przestrzeń wspólna nie służy Twoim samochodom
2019-09-12 01:09
Miasto nie ma tez obowiazku budowac chodnikow, mozna chodzic po klepisku
2019-09-11 11:48
Jezeli wspolna to masz chodniki a jezdnie sa DLA samochodow.Take trudne?
2019-09-11 08:57
Skoro jest wspólna to moim samochodom też służy...
2019-09-11 09:14
uważaj na ograniczenia: moje doświadczenie podpowiada, że nie można być jednocześnie w dwóch miejscach (chociaż niektórzy próbują).
2019-09-11 10:30
Można użyć linki holowniczej.
2019-09-11 10:32
Niezły rozpierdziel był...
2019-09-11 09:15
Czy wtedy, klasycznie "wspólna" się kończy?
2019-09-11 07:46
Z tego co widzę, to posesje mają zapas na powiększenie garażu lub zrobienia miejsca postojowego.
Po zdjęciach z googla widać, że niektórym to po prostu nie chce się otwierać bramy, bo łatwiej stanąć na jezdni/chodniku.
No ale miasto daj, miast be bo zabiera...
2019-09-11 09:05
nie chce się otwierać bramy i tu jest pies pogerzbany:)
2019-09-11 09:17
2019-09-11 09:28
2019-09-11 16:05
2019-09-11 07:22
Kup sobie 5 aut i napisz do rady dzielnicy ze chcesz aby wybudowała ci parking za darmo kosztem żłobka albo lasu
2019-09-11 07:08
a nie będzie przypadkiem parkingu przy zejściu do skm?
2019-09-11 16:03
a najlepiej jakby tam postawić znak zakaz zatrzymywania się i postoju !!!
i tak nauczyć hołotę nie blokowania przejścia i przejazdu na drodze dojazdowej
2019-09-12 01:08
Tylko po co sobie utrudniac, chodnik jest tak szeroki jak by tam ciagnely tlumy do galerii handlowej a wiadomo ze wlasciciele aut beda mieli problem a przeciez to wlasnie oni tam mieszkaja i oni sa tam pieszymi wiec maja nadmiar chodnika kosztem braku miejsca na parkowanie - po co ???
2019-09-11 08:07
Opinia wyróżniona
Zamiast robić szerokie jezdnie i progi zwalniające, zwęża się jezdnie, co uspokaja ruch odcinkowo a nie punktowo. Sam jako kierowca wolę to rozwiązanie. A ruch pieszy wzrośnie przy szerokich chodnikach tak samo jak ruch samochodowy wzrasta gdy odbuduje się nowy pas.
2019-09-12 08:55
Przemyślenia głupka. Ruch wynika z potrzeby a nie możliwości.
2019-09-11 16:11
Nie mam auta i powinno mi być wszystko jedno. Jednak gdy widzę auta zaparkowane na nowo położonych chodnikach ( nawet gdy na parkingu 20 metrów dalej są wolne miejsca) to robi mi sie smutno. Bo zwykle na tych nowiutkich
Nie mam auta i powinno mi być wszystko jedno. Jednak gdy widzę auta zaparkowane na nowo położonych chodnikach ( nawet gdy na parkingu 20 metrów dalej są wolne miejsca) to robi mi sie smutno. Bo zwykle na tych nowiutkich chodnikach parkują nowiutkie auta... Czy to wynik obawy, że umiejętności parkowania nie zawsze są dobre? Oczywiście w strachu o nowiutkie auto i oczywiście osądzane na podstawie własnych umiejętności? Teoretycznie istnieje straż miejska, czy gdyby zajęli się tym problemem i wlepiali mandaty z tego powodu, to nie przybyło by kasy miastu? Oczywiście na budowę miejsc parkingowych...
2019-09-11 14:01
Trudno sie rzeczywiscie nie zgodzic z opinia że choć uspokojony ale jednak ruch tam bedzie a o zaparkowaniu samochodu , choćby po to aby odwiedzić , zapomnij.
2019-09-11 11:54
Dlaczego rich pieszy ma wzrosnac? Przyjada piesi kolejka zeby chodzic?
2019-09-11 09:24
w połowie na chodniku. dalszy scenariusz znamy, krzywy chodnik poplamiony olejem a następnie w tym krzywym chodniku zostaną umieszczone słupki:)
2019-09-11 09:29
2019-09-11 09:20
2019-09-11 08:55
2019-09-11 09:52
2019-09-11 09:10
I bardzo dobrze, bo na bydło zawsze słupki działają.
2019-09-11 09:16
i rozkręca progi...
2019-09-11 09:35
O tym samym bydle piszemy.
2019-09-11 07:02
2019-09-11 07:32
to droga, mimo tragicznego do tej pory stanu chodnika, prosto z/do skm orłowo bardzo często uczęszczana przez mieszkańców i nie tylko, nie mówiąc o rodzicach prowadzących dzieci z/do przedszkoli na m.in. ul. Wrocławskiej.
2019-09-11 07:34
Marek ,wsiądź do tej taczki lepiej co bo bulwarze pajacujiesz a nie tu komentarze z rana robisz!
2019-09-11 08:44
oj nie daje ;))))
2019-09-11 10:55
Te komentarze to troll Edek i jego ekipa z wybrzeze24. Dlaczego usuwane są komentarze mówiące kto jest głównym hejterem?
2019-09-11 12:54
każdy wie kim ten kaleka jest
2019-09-11 07:51
Że co?
2019-09-11 08:33
aż łzy stanęły mi w oczach na widok tych pól malowanych....
2019-09-11 08:49
2019-09-11 09:33
Pantofelek (Paramecium caudatum), pantofelek ogoniasty protist zwierzęcy (pierwotniak) należący do typu orzęsków (Ciliata) z podgromady równorzęsych.
2019-09-11 10:04
Jestem pod wrażeniem.
2019-09-11 08:15
uspokajanie ruchu, to pozytywna inicjatywa
2019-09-11 08:32
mają przekaz dnia i go realizują ... hejtować trójmiasto
2019-09-11 08:38
2019-09-11 09:03
tym wpisem udowodniles ze jednak perszerony stajni zero tu tratuja wskazane cele
2019-09-11 09:13
Nic nie udowodnił, a ta Twoja manipulacja pisem jest tak przetrawiona, że tylko de.il to łyknie.
2019-09-11 09:17
Jak tylko PiS doszedł do władzy, od razu pojawiła się tutaj grupa hejterów.
2019-09-11 09:37
Grupa hejterów działa dłużej więc nie pitol farmazonów.
2019-09-11 10:34
Przecież jeszcze kampania wyborcza była...
Ale spójrz na skok ilości trolli, odkąd dostali finansowanie z naszych podatków...
2019-09-11 11:23
Jeśli jest tak jak piszesz to porównaj komentarze w artykułach o Gdańsku i o Gdyni. Rozumiem, że pisowych trolli Gdynia boli, ale Gdańska już nie? Kupy się to nie trzyma.
2019-09-11 11:44
Przecież wyszło, że nie ma jednej, wielkiej farmy trolli, tylko pierdylion małych grupek, jak u Ziobry.
Tak samo, jak w Inowrocławiu było...
2019-09-11 11:56
Raczej z Krakowa
2019-09-11 09:53
2019-09-11 10:35
To po co remont, skoro tam nikt nie chodzi
2019-09-11 11:56
W szczycie!
2019-09-11 13:43
2019-09-11 07:03
zwłaszcza tym starym zrzędom co samochody parkowali na chodnikach. Teraz będzie proszę państwa problem.
2019-09-11 07:22
właśnie nie, teraz nie będzie problemu, teraz będą mogli dopiero normalnie parkować na chodnikach. tak jest na Strzyży - na Hubala, Kmiecej itp. kiedyś były chodniki z pasami zieleni, teraz jest jedna wielka kostkowa
właśnie nie, teraz nie będzie problemu, teraz będą mogli dopiero normalnie parkować na chodnikach. tak jest na Strzyży - na Hubala, Kmiecej itp. kiedyś były chodniki z pasami zieleni, teraz jest jedna wielka kostkowa tafla i na jezdni i na chodnikach przez co pracownicy pobliskich biurowców mogą swobodnie ustawiać swoje szroty - bo w okolicy biurowców miejsca płatne. zieleń jest teraz nie wskazana, lepiej żeby woda szła wąskim kanałem i zalewała Wrzeszcz
2019-09-11 07:25
2019-09-11 08:50
tak się teraz remontuje. och wy wykształciuchy.... tragedia
2019-09-11 09:10
absurdalna analogia
2019-09-11 08:26
Tyle, że rozjeżdżony...
2019-09-11 07:06
Moja Grażyna już ledwo zupie z siatamy
2019-09-11 08:48
Przeciez bedziecie tam parkowac po polsku czyli jednym kołem na chodniku a drugim na ulicy :)
2019-09-11 15:19
Zupa z siat nie jest dobra.
2019-09-11 07:06
Opinia wyróżniona
Wszystko fajnie, ale dla osób, które tam mieszkają na codzień brak miejsca na zaparkowania auta jest kłopotliwy. W obecnych czasach dwa auta w domu to nie jest rzadkość. Garaż na jedno auto w takim wypadku nie załatwi
Wszystko fajnie, ale dla osób, które tam mieszkają na codzień brak miejsca na zaparkowania auta jest kłopotliwy. W obecnych czasach dwa auta w domu to nie jest rzadkość. Garaż na jedno auto w takim wypadku nie załatwi sprawy.. Nie mówiąc o tym, że przyjeżdżają goście itp. a nie ma tam nawet alternatywy, żeby zaparkować na ulicy obok. Łatwo dawać takie 'udogodnienia' jak się nie mieszka w danej dzielnicy..
2019-09-11 07:08
a nie będzie przypadkiem parkingu przy zejściu do skm?
2019-09-11 16:03
a najlepiej jakby tam postawić znak zakaz zatrzymywania się i postoju !!!
i tak nauczyć hołotę nie blokowania przejścia i przejazdu na drodze dojazdowej
2019-09-12 01:08
Tylko po co sobie utrudniac, chodnik jest tak szeroki jak by tam ciagnely tlumy do galerii handlowej a wiadomo ze wlasciciele aut beda mieli problem a przeciez to wlasnie oni tam mieszkaja i oni sa tam pieszymi wiec maja nadmiar chodnika kosztem braku miejsca na parkowanie - po co ???
2019-09-11 07:22
Kup sobie 5 aut i napisz do rady dzielnicy ze chcesz aby wybudowała ci parking za darmo kosztem żłobka albo lasu
2019-09-11 07:32
Skoro potrzebujesz garaż na dwa auta, to wybuduj sobie drugi lub piętrowy. Na swojej własnej posesji. :)
2019-09-11 07:45
w ogóle samochód powinien być parkowany na posesji a nie na ulicy bo ulica jako przestrzeń wspólna nie służy Twoim samochodom
2019-09-11 08:57
Skoro jest wspólna to moim samochodom też służy...
2019-09-11 09:14
uważaj na ograniczenia: moje doświadczenie podpowiada, że nie można być jednocześnie w dwóch miejscach (chociaż niektórzy próbują).
2019-09-11 10:30
Można użyć linki holowniczej.
2019-09-11 10:32
Niezły rozpierdziel był...
2019-09-11 09:15
Czy wtedy, klasycznie "wspólna" się kończy?
2019-09-11 11:48
Jezeli wspolna to masz chodniki a jezdnie sa DLA samochodow.Take trudne?
2019-09-12 01:09
Miasto nie ma tez obowiazku budowac chodnikow, mozna chodzic po klepisku
2019-09-11 07:46
Z tego co widzę, to posesje mają zapas na powiększenie garażu lub zrobienia miejsca postojowego.
Po zdjęciach z googla widać, że niektórym to po prostu nie chce się otwierać bramy, bo łatwiej stanąć na jezdni/chodniku.
No ale miasto daj, miast be bo zabiera...
2019-09-11 09:05
nie chce się otwierać bramy i tu jest pies pogerzbany:)
2019-09-11 09:17
2019-09-11 09:28
2019-09-11 16:05
2019-09-11 08:56
2019-09-11 09:09
Jeszcze raz napiszę, Orłowo to nie prywatny folwark mieszkańców. Macie swoje działeczki to sobie stawiajcie garaże.
2019-09-11 11:50
Chyba Na Oficerskiej przyjmuje psychiatry.Masz blisko
2019-09-11 11:52
Drogi sa publiczne I utrzymywane z naszych podatkow.Dzialki sa prywatne.
2019-09-11 12:53
2019-09-11 09:07
To jest tylko i wyłącznie Twój problem :) Możesz na dachu swojej lepianki stawiać samochód, gó.no nas to obchodzi.
2019-09-11 11:52
Gbur!
2019-09-11 09:49
To sprzedaj samochod i zacznij sie ruszac!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
2019-09-11 10:39
Mieszkańcy chyba mylą jezdnię z parkingiem, jeżeli macie dużo gości, to pora zmniejszyć ogródki, ewentualnie niech przyjeżdżają taksówką.
2019-09-11 10:41
no tak i zabieranie innym przestrzeni publicznej przeze 80% doby. Wykop sobie podziemny garaż lub parkuj na dachu!!!
2019-09-11 12:02
zbuduj se parking na swojej posesji
2019-09-11 13:39
Nie musi być parking. My mamy na posesji garaż plus miejsce postojowe na 3 auta. I po problemie. Brama na pilota rozwiązuje problem otwierania i zamykania wjazdu.
2019-09-11 13:18
Masz dwie nogi.
2019-09-11 15:33
"Priorytetem jest bezpieczeństwo pieszych"
Tam prawie nie ma pieszych ..
2019-09-11 15:41
Mieszkałem kiedyś w tej okolicy i szlag mnie trafiał, że piesi (w tym starsi, niepełnosprawni, rodzice z wózkami) musieli chodzić środkiem jezdni, podczas gdy wszystkie chodniki były pozastawiane. Cały czas tak to
Mieszkałem kiedyś w tej okolicy i szlag mnie trafiał, że piesi (w tym starsi, niepełnosprawni, rodzice z wózkami) musieli chodzić środkiem jezdni, podczas gdy wszystkie chodniki były pozastawiane. Cały czas tak to wygląda na Inżynierskiej, gdzie kilka lat temu remontowany chodnik już jest w ruinie, a o porządek nikt nie dba. Straż miejska i policja zlewały ten problem dawniej tak jak i teraz. Zatem z remontem kierunek dobry ale chodnik trzeba jeszcze zabezpieczyć fizycznie przeszkodami, a najlepiej i na Oficerskiej i na Inżynierskiej wprowadzić ruch jednokierunkowy i postawić znaki P z tabliczką parkowanie równoległe na jezdni. A jak komuś za mało miejsca to niech poszuka miejsca na własnej posesji. Wielu ludziom lenistwo utrudnia otwarcie bramy. Inni urządzili w garażach graciarnie, a mogliby tam trzymać przynajmniej jeden ze swoich dwóch-trzech-pięciu samochodów.
2019-09-11 20:56
2019-09-11 16:50
Zgadza się ,ale po pierdołę /20deko /musi jechać się w pojedynkę samochodem czasem tylko kilkaset metrów?.Może by tak przy chodnikach ustawić parkomaty ,które by zdrowo kasowały tych co sobie dowolnie garażują.W wielu
Zgadza się ,ale po pierdołę /20deko /musi jechać się w pojedynkę samochodem czasem tylko kilkaset metrów?.Może by tak przy chodnikach ustawić parkomaty ,które by zdrowo kasowały tych co sobie dowolnie garażują.W wielu krajach zauważyłem takie miejsca parkowania gdzie ludzie pilnują czasu parkowania i wymiana następuje tak szybko,że problem z parkowaniem raczej się nie istnieje.
2019-09-11 07:06
Urzędnicy robią wszystko na złość mieszkańców. Już jakby miał być wąski przejazd dla aut, to dlaczego nie ma drogi rowerowej? Jak na takiej wąskiej jezdni mają minąć się auta i rowerzyści???
2019-09-11 08:37
W ruchu uspokojonym jeździ się jezdnią. Droga rowerowa w tym miejscu to strata pieniędzy. O szerokość nie ma co się martwić. Rowerzysta to maks. 80 cm. Poradzi sobie.
2019-09-11 08:40
2019-09-11 09:14
Ale czyja to wina, że buraki zastawiają chodniki?
2019-09-11 09:17
tylko jadą z umiarkowaną prędkością, przyjazną dla innych użytkowników ulicy
2019-09-11 09:19
Może trzeba w końcu się zająć tymi autami, a nie budować wszystko dookoła chęci łamania prawa ich właścicieli?
2019-09-11 09:39
a nie architektów
2019-09-11 18:26
niedługo płatny wjazd aut do centrum - to celowe działanie by ludzie rezygnowali z aut.
2019-09-11 21:01
2019-09-11 07:07
Za co Szczurek tak nienawidzi Gdynian, ze gdzie moze to utrudnia im zycie
2019-09-11 08:53
Jestem mieszkańcem Gdyni i nikt nie utrudnia życia. Jak najbardziej jestem za takim rozwiązaniem jakie jest w Orłowie. Jeszcze kupę lat minie zanim Janusze i Grażyny zrozumieją , że samochód nie jest wyznacznikiem w
Jestem mieszkańcem Gdyni i nikt nie utrudnia życia. Jak najbardziej jestem za takim rozwiązaniem jakie jest w Orłowie. Jeszcze kupę lat minie zanim Janusze i Grażyny zrozumieją , że samochód nie jest wyznacznikiem w życiu. Możecie płakać stękać ile chcecie. A i jeszcze dodam, że szczur kazał mi to napisać, bo zaraz takie stwierdzenia będą :D Im bardziej się spinacie tym większy mam ubaw.
2019-09-11 09:09
to horalka tymi wpisacielami dyryguje i wszystko jasne
2019-09-11 09:38
Coś ty sam Macierewicz stoi nade mną i czuwa nad tym co piszę.
2019-09-11 10:35
Czy już obiecał, że da jedną wypłatę na Caritas, więc sprawa oddalona?
2019-09-11 10:56
Edek dlaczego ty tak nienawidzisz Gdyni?
2019-09-11 12:58
pampers, kacze łapy i smugi brązu ciągnące się za nim są dowodem
2019-09-11 11:25
A jak tam rozliczenie budynia? Budynia nie ma i sprawa oddalona? U zwykłego Kowalskiego pociągnęli by w tym przypadku do odpowiedzialności małżonkę, a w tym przypadku w nagrodę dostaje posadkę w UE?
2019-09-11 11:46
Nie prokuratura sterowana przez PiS czasem?
Ale wiedzą, że nie mogło być procesu, bo sami byli umoczeni po uszy.
Dlatego kilka razy wyciągali sprawę, a potem nic, żadnych zarzutów...
2019-09-11 09:19
Gdynianie parkujący samochody na chodnikach utrudniają życie innym Gdynianom chcącym chodzić pieszo. Poprawianie komfortu i bezpieczeństwa ruchu pieszych i rowerzystów podnosi jakość życia w mieście wszystkim mieszkańcom, również tym, którzy korzystają z samochodów.
2019-09-11 07:07
Po prostu kostka chodnikowa była droższa niż asfalt. Musieliśmy tak zrobić. Pozdrawiam
2019-09-11 11:26
A ja myślałem po tytule że to chodzi o remont Płk. Dąbka i Kwiatkowskiego.
2019-09-11 07:08
Niesłuchają suwerena. Może da się odwołać tą dziwną ekipę z um gdynia?
2019-09-11 07:37
to zrobić jak była okazja ( wybory) a teraz nie becz.
2019-09-11 08:37
Bo to Baran !!! ;)))
2019-09-11 09:15
horalki to masochisci, samoudreka sprawia im niewyslowiona rozkosz dlatego hejtuja tu na okraglo chociaz wiedza ze ich pisanina niczego nie zmieni
2019-09-11 08:26
Zostali wybrani przez 70% glosujacych. Odwolac to najwyzej mozna troli z tego portalu
2019-09-11 09:16
to pajace sa a jakies tam trolle
2019-09-11 07:08
Z antygdynskich artykułów?
2019-09-11 07:31
Anty Gdyńskie? Prawdę Pisze!
2019-09-11 08:57
Tak prawdę piszę, tylko, że swoją prawdę. Prawd jest tyle ile ludzi na ziemi.
2019-09-11 12:59
widać cię jak wesz na talerzu rozkwiczany alkoholiku bez nów
2019-09-11 15:57
Ten troll to nawet nie dba o to żeby się podpisać inaczej. Codziennie te same wpisy i podpisy. Normalnie imbecyl. A skąd wiecie, że on ma na imię Edek i jest alkoholikiem?
2019-09-11 08:26
Pewnie jedno i drugie. Dziwne, ze zawsze komantarze dodawane sa przez platnego trolla co nadaje na gdynie.
2019-09-11 08:59
I zawsze ta sama śpiewka. Co najmniej od 3 lat przed wyborami ta sama jazda. Doszło do wyborów, okazało się, że 70% jest innego zdania, a Ci dalej się produkują :D
2019-09-11 10:54
Druga sprawa to że szybko usuwają komentarze opisujące działanie tego trolla
2019-09-11 13:01
i kopiuj wklej ten sam kwik, dobra rosja , zła europa, dobry pis, polska w ruinie, białe jest czarne, i wszystko z zazdrości Kaczyńskiego o sukcesy Gdyni i Szczurka, mały strateg nie może znieśc porażki tysiąclecia i to że każdy jest od niego 1000 razy lepszy we wszystkim
2019-09-11 07:11
Od początku świata ?
2019-09-11 07:15
2019-09-11 07:47
i tutaj odpowiedź już nie będzie taka jednoznaczna.
Dlaczego?
Powiedzmy że wypadku nie było ale dzięki komu? Bo pojazdy pewnie śmigały bez zastanowienia, natomiast to piesi musieli uważać na samochody. Ulica jest dla wszystkich.
2019-09-11 11:25
ulice są dla aut a chodniki dla pieszych - nie wmawiaj ludziom inaczej bo później dochodzi do wypadków
2019-09-11 11:48
Ulice nie są tylko dla samochodów i nie wmawiaj ludziom inaczej, bo później dochodzi do wypadków...
2019-09-11 13:29
Skąd ma wiedzieć ,że tu może chodzić po ulicy a tu nie? Lepiej niech zawsze chodzą po chodniku. Nie wszyscy piesi znają znaki a tym bardziej "strefa zamieszkania" ba nawet kierowcy nie wiedzą o co w nim chodzi.
2019-09-11 14:14
A są znaki dotyczące tylko pieszych.
2019-09-11 13:50
sorry ale nie masz racji
mało tego - przez takie i**otyzmy jakie piszesz dochodzi do tego że piesi na hulajnogach jeżdżą już nawet po ekspresówkach...
2019-09-11 21:59
@zxc pieszy powinien podstawowe znaki zwiazane z pieszym znąć , powini tego nauczyć w szkole podstawowej
2019-09-11 15:05
2019-09-11 16:04
ulica jest to chodnik dla pieszych i jezdnia dla samochodów więc o czym tu jest mowa.Wiadomo ,że piesi zarówno ja i inni użytkownicy dróg powinni znać przepisy drogowe.Szczególnie ci co zdają przepisy jak w totolotka na chybił trafił,czyli postawię krzyżyk a może się uda
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.