2020-10-03 12:02
A co z remontami dróg dla aut?Niedługo tylko czołgiem da się jechać...Chyba że wszyscy za kilka lat tylko rowerami...
2020-10-03 14:02
2020-10-03 14:47
Wsiadaj na rower i zmienisz nie tylko punkt siedzenia, ale i punkt widzenia...
2020-10-03 14:55
Taki no-life bez hobby, znajomych, rodziny, pracy..
2020-10-03 17:08
Tak , jak jeździsz po chodnikach i na czerwonym to tak
2020-10-04 11:36
którzy już nie wsiądą na rower? A muszą czasem się przemiścić? Po chodniku boją się chodzić, bo mogą stać się ofiarą jak nie deskorolkarza ( niedawno jeden z nich na ul. Świętojańskiej wycelował nawet nie w starszą
którzy już nie wsiądą na rower? A muszą czasem się przemiścić? Po chodniku boją się chodzić, bo mogą stać się ofiarą jak nie deskorolkarza ( niedawno jeden z nich na ul. Świętojańskiej wycelował nawet nie w starszą osobę, ale małą dziewczynkę, przewracając ją), hulajgonistę pędzącego na łeb, na szyję, rowerzystę, który, choć wie, że w danym miejscu nie powinien jechać, pędzi niczym kierowca motocykla. Tak, starsi ludzie ludzie boją się chodzić po mieście...
2020-10-05 15:27
wystarczy wyjechać na wieś, żeby zobaczyć, że 70-latki też potrafią jeździć rowerem
2020-10-03 16:18
Czy kogoś w UM to obchodzi ? Teraz modne jest malowanie jezdni lub ograniczenia jazdy do jednego kierunku. Ci co płacą podatki i napędzają gospodarkę są na czarnej liście !!
2020-10-03 17:27
2020-10-03 19:48
Płacą. I to wg tej samej formuły, bo kierowcy za drogi miejskie płacą okrągłe zero (podatki w paliwie idą na krajówki poza obszarami miast).
2020-10-03 19:51
wszystkie drogi rowerowe planowane to koszt kilometra naprawy ulicy jednej, 1/10 kosztów a ile może ludzi jechać
2020-10-04 07:29
2020-10-04 20:48
Wszyscy odetchną z ulgą.
2020-10-04 21:31
2020-10-03 12:03
Ponadto, mimo utrudnień jakie wprowadza budowa Trasy Kaszubskiej - tam również powstaną nowe połączenia rowerowe między Kaczymi Bukami, Chwaszczynem a Dąbrową.
2020-10-03 13:22
Taki że zbudowanie drogi rowerowej przy / w poprzek dwupasmowej S-ki jest trudniejsze niż przy normalnej szosie / ulicy.
2020-10-04 12:21
ponieważ w samym urzędzie jak i spólkach miasta jest zbyt dużo dyrektorów i kierowników, a o prezesach już nie wspomnę. Mogę sypać przykładami jak leci. I na to miasto kasę ma, ale jak trzeba coś dla mieszkańców to jest problem.
2020-10-03 12:04
z podatkow jakie płacą rowerzysci. Ja jezdzac samochodem place podatek drogowy i chce zeby z moich pieniedzy rozbudowywac autostrady. Niech rowerzysci placa i buduja ile chcą.
Janusz z Witomina
2020-10-03 12:08
a pozniej za jazde autostrada zaplacisz ponownie, juz nie komentujac twoich wypocin
2020-10-03 12:22
Furkal to Ty ??????
2020-10-03 12:22
Twoj podatek drogowy niczego nie rekompensuje nawet w części, a rowerzyści jako mieszkańcy miasta placą podatki takie jak i wy, kierowcy. Podatek drogowy to żaden argument.
2020-10-03 12:32
A twoj podatek rowerowy cos rekompensuje ? Rowerem mozesz jezdzic sobie po lesie.
Janusz
2020-10-03 13:02
Tak mogę po lesie, a i po mieście też mogę, bo jest to czysty środek komunikacji.
2020-10-03 17:45
Ok, ale przestrzegaj przepisów
2020-10-03 18:08
Nie rozśmieszaj mnie,chyba że masz drewniany rower i zamiast łańcucha sznurek konopny,oczywiście smarów nie używasz,choć to też nie jest eko bo jakieś drzewo trzeba było wyciąć
2020-10-03 14:33
podatek drogowy to 4mld
akcyza z paliw to 40mld....
a gdzie jeszcze coś budować? a gdzie jeszcze to utrzymać? a gdzie inne koszta np. związane z z zanieczyszczeniem powietrza, hałasem itd itp......?
2020-10-03 14:36
2020-10-03 15:14
co to ma do rzeczy. oc pokrywa niewielki procent szkód. Najwieksze koszta to straty w ludziach. Leczenie, renta, koszty obsługi wypadku, .. oc to w praktyce pokrywa "blache" i ewentualnie wypłaca żałosne odszkodowanie. 80% kosztów wypadku pokrywa państwo czyli my w podatkach
2020-10-04 16:30
OC i AC płynie do towarzystw ubezpieczeniowych nie do budżetu. Jeśli tego jeszcze nie wiesz to zacznij się uczyć.
2020-10-03 18:11
Zapomniałeś/aś że w cenie pojazdu jest wiele podatków zawartych?
2020-10-03 19:42
nie kupisz samochodu to kupisz co innego. podatki takie same zapłacisz
2020-10-04 16:28
A ty twoim blachosmrodem jedz sobie do Kolibek poćwicz na wertepach aby wprawy nabrać bo gdyńskie drogi coraz bardziej się do nich upodabniają.
2020-10-03 12:45
2020-10-03 13:11
2020-10-03 13:12
No to Januszu wyobraź sobie, że opłata paliwowa zawarta w paliwie idzie do Krajowego Funduszu Drogowego, a ten finansuje autostrady, drogi ekspresowe i niektóre krajówki. Natomiast drogi gminne (miejskie) są finansowane
No to Januszu wyobraź sobie, że opłata paliwowa zawarta w paliwie idzie do Krajowego Funduszu Drogowego, a ten finansuje autostrady, drogi ekspresowe i niektóre krajówki. Natomiast drogi gminne (miejskie) są finansowane z budżetów gminy (miasta). A na ten składają się mieszkańcy w podatku dochodowym i od nieruchomości, niezależnie od tego w jaki sposób się poruszają.
Powtarzasz jedynie zasłyszane rewelacje bez zweryfikowania ich prawdziwości.
2020-10-03 13:35
Ile placi podatków kierowca/właściciel z tytułu eksploaracji pojazdu, a ile rowerzysta? Nie ma to jak na krzywy ryj korzystać i do tego mordę drzeć.
2020-10-03 13:38
Skąd wiesz ile płaci? Rowerzysta z zasady nie ma auta?
2020-10-03 13:43
Jak jedzie rowerem to nie zużywa paliwa, więc tej części nie płaci, a to kwoty rzędu nawet kilku tysiecy zl rocznie. Ciężko pomyśleć, bo łeb wiatrem przewiało?
2020-10-03 14:45
2020-10-04 12:32
Różnica 29%.
Kupując paliwa za 1000PLN zasilasz budżet 520 PLN, kupując bidon i pompkę tylko 230 PLN.
Chyba, że wydasz to na wódkę.... wtedy zasilidz budżet circa 620 PLN....
Dla budżetu państwa najlepiej gdybyśmy jeździli po pijaku.
2020-10-03 14:58
Znaczy się im mniejsze spalanie ma pojazd tym mniejsze prawo do korzystania z dróg? Strach obleciał posiadaczy Tesli. A co z pieszymi? Bo nie wiem czy wiesz, ale chodnik... to także część drogi.
Niestety naprawdę ciężko z myśleniem musi być, jeżeli ktoś sobie wyobraża, że zaoszczędzone pieniądze znikają.
2020-10-03 13:53
Nikt Ci tylka do blachosmrodu nie przyspawał siła
2020-10-03 13:55
kulturę osobistą prezentujesz.
2020-10-03 16:30
Kiedy czytam posty o blachosmrodziarzach, zastanawiam się czy rodzice autora mają samochody?
2020-10-03 18:12
pewnie gimbusy wpisy tu robią gdy mamusia wiezie ich do szkoły samochodem oczywiście
2020-10-03 14:35
Kierowcy płacą w różnych podatkach zaledwie 38,2 mld zł (6,9 mld zł opłaty paliwowej, 1,5 mld zł opłat drogowych, 31,4 mld zł akcyzy na paliwa silnikowe), natomiast na budowę dróg państwo i samorząd wydają łącznie 54 mld
Kierowcy płacą w różnych podatkach zaledwie 38,2 mld zł (6,9 mld zł opłaty paliwowej, 1,5 mld zł opłat drogowych, 31,4 mld zł akcyzy na paliwa silnikowe), natomiast na budowę dróg państwo i samorząd wydają łącznie 54 mld zł.
Oprócz kosztów bezpośrednich, są też koszty pośrednie ruchu samochodowego. Koszty wypadków szacuje się na 48,2 mld zł rocznie, koszty środowiskowe (hałas, smog, degradacja przestrzeni) - 27 mld zł, koszty społeczne (korki, problemy zdrowotne) - 37 mld zł. Łącznie aż 112 mld zł. Jeśli dodać do kosztów wewnętrznych, to otrzymamy ok. 166 mld zł rocznie.
Cyferki cytuję za artykułem z Wyborczej "Wszyscy dopłacamy do dróg nawet 130 mld zł rocznie ,
Edyta Bryla, 1 marca 2019
2020-10-03 16:29
To teraz jeszcze napisz ile podatków związanych z używaniem roweru odprowadzili rowerzyści i i
jaki procent kosztów budowy infrastruktury te podatki pokryły.
2020-10-03 18:13
Ty dalej nie rozumiesz, że na te drogi złożyli się mieszkańcy płacąc tu podatki, a opłata paliwowa nie ma nic do tego? Opłata paliwowa idzie głównie na drogi po których mogą jeździć tylko pojazdy samochodowe (elektryczne także).
2020-10-04 12:24
2020-10-03 19:11
Np. mniejsze wydatki na opiekę zdrowotną, mniej dni na zwolnieniu w pracy. Są na ten temat różne badania - państwo oszczędza na każdym przejeździe rowerem rowerzysty, natomiast traci na przejeździe samochodem.
2020-10-03 19:31
powiedz to tym którzy stracili transport kolejowy przez rozebranie linii kolejowej i wybudowaniu ścieżki rowerowej. Przez takie działania wzrasta liczba aut w miastach i rośnie wykluczenie komunikacyjne
2020-10-03 22:53
Że jak, że jak? Rozebrali tor aby wybudować coś co nazywasz "ścieżką rowerową"? A jakie są źródła tejże rewelacji? Facebook?
Bo widzisz, nie ma żadnych "ich" którzy by mogli podjąć taką decyzję. Liniami
Że jak, że jak? Rozebrali tor aby wybudować coś co nazywasz "ścieżką rowerową"? A jakie są źródła tejże rewelacji? Facebook?
Bo widzisz, nie ma żadnych "ich" którzy by mogli podjąć taką decyzję. Liniami kolejowymi zarządza spółka PKP Polskie Linie Kolejowe i ona nie zajmuje się infrastrukturą drogową. Jeżeli zrezygnowano z jakiejś linii kolejowej to zapewne decyzja zapadłą niezależnie od tego w jaki sposób już zupełnie inny podmiot chciał teren zagospodarować.
2020-10-04 11:43
linia kolejowa Twarda Góra - Nowe. Samorząd nie był zainteresowany mimo że była wyremontowana, wolał rozebrać i wybudować ścieżkę rowerową. Nowy Trag, Nowa Sól...Dalej ci wymieniać? Nie mówiąc już o linii kolejowej
linia kolejowa Twarda Góra - Nowe. Samorząd nie był zainteresowany mimo że była wyremontowana, wolał rozebrać i wybudować ścieżkę rowerową. Nowy Trag, Nowa Sól...Dalej ci wymieniać? Nie mówiąc już o linii kolejowej Pszczółki - Skarszewy. Niewiele brakowało byś nie miał PKM a jedynie właśnie ścieżkę rowerową. Dalej ci wymieniać? To samorządy decydują czy chcą utrzymywać daną linie czy też zwyczajnie ją rozebrać. Na linii Puck - Krokowa jeździły drezyny - także wolano ją rozebrać by potem wybudować ścieżkę. Była szansa by wyremontować wąskotorówkę do Ostaszewa wiesz jaki efekt? nie chcieli tam takiej atrakcji turystycznej. Efekt wiadomy
2020-10-04 23:30
Samorząd wolał rozebrać? Samorząd nie ma nic do tego co się dzieje z liniami kolejowymi, zarządza nimi spółka PKP Polskie Linie Kolejowe. Samorządy nie utrzymują żadnych linii kolejowych.
2020-10-04 11:46
2020-10-03 19:46
Nie ważne kto ile płaci. Ważne ile się wydaje Czyli jaki jest bilans wpływów i wydatków.
2020-10-04 12:23
2020-10-03 14:36
jak ktoś nie wydaje na samochód to wydaje na coś innego... czyli za towar, usługi, podatki i tak zapłaci. więc jaki twoja wypowiedz ma sens?
Jeżdżę na co dzień rowerem wydaje na to 2-3tys rocznie. Czy
jak ktoś nie wydaje na samochód to wydaje na coś innego... czyli za towar, usługi, podatki i tak zapłaci. więc jaki twoja wypowiedz ma sens?
Jeżdżę na co dzień rowerem wydaje na to 2-3tys rocznie. Czy dużo, czy nie to nie wiem. Osprzęt (4 rowery), ubrania na każdą pogodę jednak kosztują. Wychodzi mi praktycznie tyle samo co za samochód ( jeżdżę nim sporadycznie, tylko jak musze ).
a warto pamiętać że rower nie obciąża tak "miasta". jest mały, cichy, nie tworzy spalin, korków, wypadków. W skrócie nie jest tak uciążliwy jak samochód, a pupsko tak samo przewiezione.
2020-10-03 14:49
Martyrologia janusza drogowego...
Wg tej przedziwnej logiki gdy ktoś nie ma samochodu to pieniądze które by wydał na paliwo w jakiś cudowny sposób wyparowują. Nie wpadłeś na to, że gdy ktoś nie ma samochodu
Martyrologia janusza drogowego...
Wg tej przedziwnej logiki gdy ktoś nie ma samochodu to pieniądze które by wydał na paliwo w jakiś cudowny sposób wyparowują. Nie wpadłeś na to, że gdy ktoś nie ma samochodu i nie wydaje na paliwo to ma więcej pieniędzy na inne wydatki które także są opodatkowane? Nie jest to żadna awangarda ekonomii, tylko zjawisko omawiane na pierwszym semestrze, noszące nazwę kosztu alternatywnego.
2020-10-04 12:35
1000 PLN brutto to 230 pln vat (albo 80 pln),
ale ten sam 1000 wydany na paliwo to 520 PLN opłat i podatków i akcyz.
Jak już dojdziesz do drugiego semestru to zrozumiesz.
2020-10-04 14:16
1000 zł brutto oznacza 187 zł VAT, a nie 230 zł.
813 zł × 23% = 187 zł,
813 zł (netto) + 187 zł (VAT 23%) = 1000 zł :)
Także już widzimy, kto musi dojść do drugiego semestru :)
2020-10-04 18:48
Dobrze, że w polskich szkołach zamiast uczyć podstaw ekonomii, wolą uczyć klepanie pacierzy.
2020-10-04 23:36
Kolejny co ma problemy z procentami. Dlaczego od 1000 zł chcesz odejmować 23% ? Chłopie, to jest podstawówka. 1000 zł to nie jest baza od której liczysz podatek, tylko kwota już z podatkiem... dlatego brutto.
rozwiń...
Kolejny co ma problemy z procentami. Dlaczego od 1000 zł chcesz odejmować 23% ? Chłopie, to jest podstawówka. 1000 zł to nie jest baza od której liczysz podatek, tylko kwota już z podatkiem... dlatego brutto.
Zrób sobie "eksperyment myślowy" na przykładzie:
100 zł (netto) + 100% (podatek) = 200 zł (kwota brutto)
A teraz ty od kwoty brutto chcesz odejmować stawkę podatku co da 200 - 100% = 0.
2020-10-05 09:16
Trochę krzywo procenty liczysz ale to że około 60% ceny paliwa to podatki jest prawdą. Państwo żyje głównie dzięki paliwie, fajkom i wódzie.
2020-10-03 13:37
Rowerzyści nie mają aut?
2020-10-03 14:31
2020-10-03 14:40
Kierowcy płacą w różnych podatkach zaledwie 38,2 mld zł (6,9 mld zł opłaty paliwowej, 1,5 mld zł opłat drogowych, 31,4 mld zł akcyzy na paliwa silnikowe), natomiast na budowę i utrzymanie dróg państwo i samorząd wydają
Kierowcy płacą w różnych podatkach zaledwie 38,2 mld zł (6,9 mld zł opłaty paliwowej, 1,5 mld zł opłat drogowych, 31,4 mld zł akcyzy na paliwa silnikowe), natomiast na budowę i utrzymanie dróg państwo i samorząd wydają łącznie 54 mld zł (samorząd 19,4 mld, rządowy program dopłaty do dróg lokalnych 3,6 mld, drogówka 4,5 mld, GITD 135 mln). Oprócz kosztów bezpośrednich, są też koszty pośrednie ruchu samochodowego. Koszty wypadków szacuje się na 48,2 mld zł rocznie, koszty środowiskowe (hałas, smog, degradacja przestrzeni) - 27 mld zł, koszty społeczne (korki, problemy zdrowotne) - 37 mld zł. Łącznie aż 112 mld zł. Jeśli dodać do kosztów wewnętrznych, to otrzymamy ok. 166 mld zł rocznie. Cyferki cytuję za artykułem z Wyborczej "Wszyscy dopłacamy do dróg nawet 130 mld zł rocznie , Edyta Bryla, 1 marca 2019
2020-10-03 19:12
z których powinny powstawać ścieżki rowerowe , a nie zgadzam się że moje podatki są przeznaczone na różnego rodzaje plusy z których nigdy nie skorzystam.
2020-10-03 19:51
Możemy bodować drogi miejskie, rowerowe i chodniki proporcjonalnie do wpłat. Tylko zmotoryzowani na tym dobrze nie wyjdą, bo wkładają do miejskiego budżetu circa 42%, a ich infrastruktura jest 100x droższa niż piesza i rowerowa...
2020-10-04 14:10
i**oto,rowerzyści również jeżdżą samochodami, płacą podatki i mają dzieci które chętnie jeżdżą na rowerach.
2020-10-04 16:26
Chcieć to ty możesz a ekipa szczurkowska zrobi jak będzie chciała i na ile starczy kasy bo utopione w Kosakowie pieniądze to naprawdę utopione są.
2020-10-03 12:04
Nie planuje się nowych wszystko zostaje cięte . Pierwszy raz od 15 lat nasze piekne miasto cofa się zamiast rozwijać . Zobaczcie co się dzieje z ZKM pętle srzedane deweloperm autobusy jakiejś zewnetrznej firmy Renoma miliony przez lata zarobiła po cichutku sprzedają kominukacje miejską kaweł po kawałku
2020-10-03 12:15
komedia
2020-10-03 12:48
Nowogrodzka kazali PiSać, to klepiesz byle co, byle gdzie, byle o tym jak źle jest w Gdańsku.
2020-10-03 12:55
Trzeba było nie głosować na POwców.
W Gdyni zresztą to samo..
2020-10-03 13:02
Nie licząc świątyń, pomników i kolejnych stołków w państwowych spółkach dla krewnych i znajomych królika.
2020-10-03 13:23
2020-10-04 11:20
2020-10-03 13:04
Twoi pisowcy nawet by nie próbowali nić robić, im kasa z dróg i innych inwestycji najzwyczajniej by się należała.
2020-10-03 13:07
Niestety to wina panujących w urzędzie
2020-10-03 13:08
2020-10-03 14:05
2020-10-03 14:15
A odpowiedzial mu czopek z pierdziszewa małego.
2020-10-03 12:06
Drodzy włodarze Gdyni!
Zajmijcie się drogami rowerowymi ale też drogami dla samochodów. Jest ta śmieszna pandemia to zamiast na imprezy, ktorych nie ma wydawajcie je na infrastrukture miasta.
100milionow zlotych z budzetu Gdyni idzie na samych urzędników...
Rozbudowana biurokracja a wmieście nie widać inwestycji...
2020-10-03 12:40
100 mln idzie na misiwiczow w enerdze co zarabiaja 20.000 miesiecznie, w urzedzie pracuje sie za 3000
2020-10-03 12:49
2020-10-03 19:54
wydatki na drogi będą się sprowadzały głównie do ich zwężania. Przygotuj się, mniej zaboli.
2020-10-03 23:03
Już w połowie ubiegłego roku liczba etatów w samym Urzędzie Miasta Gdyni sięgnęła niemal 900. Łączna wysokość pensji tak pokaźnej armii urzędników obciąża budżet gminy kwotą znacznie przekraczającą 60 milionów
Już w połowie ubiegłego roku liczba etatów w samym Urzędzie Miasta Gdyni sięgnęła niemal 900. Łączna wysokość pensji tak pokaźnej armii urzędników obciąża budżet gminy kwotą znacznie przekraczającą 60 milionów złotych.
Tekst z lutego 2019.
Dzieląc 100mln na 1.000 pracowników, wychodzi miesięczny koszt 8.300 PLN a w tym są tez koszty pracodawcy. W stosunku do budżetu stanowi to okolo 5% rocznych wydatków.
Czy to naprawdę az takie rozdmuchanie wydatkowe?
2020-10-03 12:06
narzucanego przez kilku zniewieściałych kolesi na rowerach co walczą w imię bezpieczeństwa o Gdynię. Najwięcej o podjazdy na Karwiny, Witomino, Obłuże i Płytę Redłowską. Tam trójkami pedałują drogą rowerową jeden za
narzucanego przez kilku zniewieściałych kolesi na rowerach co walczą w imię bezpieczeństwa o Gdynię. Najwięcej o podjazdy na Karwiny, Witomino, Obłuże i Płytę Redłowską. Tam trójkami pedałują drogą rowerową jeden za drugim pod te góry :)
Takie pytanie klucz do wglądu przez każdego - ile wyciągnie Passat kombi z trzema rowerami na dachu pędzący autostradą w stronę trójmiasta czy półwyspu za Audi A6 aby tam przez kilka godzin jego kieroca z rodziną dzierżyli miano wielkiego rowerzysty co to go chcą rozjechać auta
2020-10-03 12:11
Oni zwykle jeżdżą rowerami miejskimi, więc takim złomem ważącym ponad 20kg trudno jest podjechać pod takie górki, dlatego chcą tyle udogodnień.
2020-10-03 12:12
Mistrzowie hipokryzji i ściemy
2020-10-03 13:25
musisz mieć małego ptaszka skoro tak się wyzłośliwiasz pod artykułem, który nie powinien cię interesować
2020-10-03 14:04
Bo co męskiego może dać wygodne siedzenie za kierownicą samochodu, w ciepełku i z daszkiem nad głową ?
I jeszcze atakujesz ludzi co autami wożą rowery ? Czyżby na miejscu oczekujesz od nich, aby w jakieś
Bo co męskiego może dać wygodne siedzenie za kierownicą samochodu, w ciepełku i z daszkiem nad głową ?
I jeszcze atakujesz ludzi co autami wożą rowery ? Czyżby na miejscu oczekujesz od nich, aby w jakieś odwiedzane miejsca kilka, kilkanaście km od miejsca noclegu mieli jechać tylko samochodami ?
Nie każdy jest takim maniakiem aut jak ty.
2020-10-03 14:05
twoim głupawym śmiechem ?
2020-10-03 18:33
nie oznacza, że jest zniewieściały. W ogóle co ma jazda na rowerze do męskości? No może tylko tyle, że jednak jakaś kondycja jest wymagana do jeżdżenia rowerem, do auta nie potrzeba nic. Zastanów się może nad tym co piszesz, na przykład w korku, bo to sensu za bardzo nie ma.
2020-10-03 21:55
przejechałeś się 20 minut na rowerze i miałeś zakwasy przez tydzień.
2020-10-03 22:45
widać gadasz z takimi jak ty
2020-10-03 12:06
Pogotowie na sygnale jechało rowerem np. Na Świętojańską
2020-10-03 13:24
2020-10-03 15:21
2020-10-03 16:24
2020-10-03 19:17
Gadaj z du... :) szkoda czasu na nich
2020-10-03 19:56
Nie muszę mieć własnego pod domem. Jeśli chcę popływać, to też nie muszę mieć basenu na własność...
A karetki przez Świętojańską na interwencję mogą sobie jeździć w dowolną stronę.
2020-10-03 14:07
karetek samochodowych ?
Zatem nie pisz bzdur.
2020-10-03 14:16
To się dowiesz
2020-10-03 15:20
bo one generują 95% ruchu. Służby czy zaopatrzenie nie są problemem. Czy to tak trudno zrozumieć?
2020-10-03 16:24
2020-10-03 21:59
to jest to ruch prywatny
2020-10-03 17:23
Wroc bardziej się nie da ...
2020-10-03 19:54
jak prawie codzien
2020-10-03 12:08
Gdynia jest spłukana. To jest wszystko gra pozorów. Na logikę, skąd Gdynia ma pozyskać wpływy do budżetu? Jaki biznes się tu rozwija, który mógłby płacić podatki? Jakie usługi? W czym Gdynia ma mieć przewagę biznesową i dlaczego?
Gdynia jedzie na opinii z lat 70/80 i 90 kiedy była oknem na świat w związku ze lezy nad morzem.
2020-10-03 12:15
2020-10-04 08:12
..od 5 lat codziennie gadasz to samo a ludzie i tak głosują na Szczurka... Pięć lat twoich wypocin na nic
2020-10-03 12:13
bądźmy realistami
2020-10-03 12:17
poza zjazdami do centrum drogi rowerowe nie istnieją. Więc nie piszcie że są niepotrzebne.
2020-10-04 03:33
Tych kilku rowerzystów powinno jeździć chodnikiem. Z resztą i tak rowerzyści jeżdżą chodnikami więc ogólnie strata kasy.
2020-10-04 22:57
Drugi od strony małokackiej niestety ma zakaz jazdy w dół , trzeba ryzykować życie w dużym natężeniu ruchu ulicznego !!!
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.